PDA

View Full Version : Kad oko igra..??


djulbe-secer
03.07.2005., 21:59
Igra mi oko vec sedmicu dana svaki dan, desno. Toliko da me pocelo pravo nervirat. Znal neko sta moze bit uzrok, i kako se moze eventualno otklonit.. dodje mi da ga stisnem i da nedam da se mrda...:(

KatarinaJ
03.07.2005., 22:51
uglavnom stres, kazu, osim ako su u pitanju neki ozbiljniji problemi.
trebao bi pomoci vitamin B i magnezij ...
ja pijem sumeci magnezij al sam u zadnje vrijeme u nekim problemima pa kad mi pocne na poslu titrat ... ocu i ja :mad:

Principessa
03.07.2005., 23:04
djulbe-secer kaže:
Igra mi oko vec sedmicu dana svaki dan, desno. Toliko da me pocelo pravo nervirat. Znal neko sta moze bit uzrok, i kako se moze eventualno otklonit.. dodje mi da ga stisnem i da nedam da se mrda...:(

:eek: :eek: ne mogu vjerovat! i meni isto! možda i koji dan duže! isto desno oko! vjerojatno kapak, jer sam čak pomišljala da je u oku, u šarenici otkazao neki živac! i mene to strašno živcira! inače imam kronični konjuktivitis, uvijek izraženiji na lijevom oku, ali lijevam kapi i u desno, pa sam čak pomislila da ga nisam iziritirala kapima!
prvi put čujem da je zbog stresa! ne nervam se baš puno zadnjih dana! ;)
ako nađete lijek javite se!
možda je biloško oružje! :w

KatarinaJ
03.07.2005., 23:14
Principessa kaže:
:eek: :eek: ne mogu vjerovat! i meni isto! možda i koji dan duže! isto desno oko! vjerojatno kapak, jer sam čak pomišljala da je u oku, u šarenici otkazao neki živac! i mene to strašno živcira! inače imam kronični konjuktivitis, uvijek izraženiji na lijevom oku, ali lijevam kapi i u desno, pa sam čak pomislila da ga nisam iziritirala kapima!
prvi put čujem da je zbog stresa! ne nervam se baš puno zadnjih dana! ;)
ako nađete lijek javite se!
možda je biloško oružje! :w

probaj magnezij, to sam stvarno cula vise puta od vise dosta kompetentnih ljudi
(drzim fige!)

verica
04.07.2005., 09:21
Ma što vam to znači da oko igra? Mislite li na ono kad se trese kapak? Meni se već danima jako trzaju obadva kapka, ali ja znam da sam pod stresom. Magnezij znači .. probat ću.

djulbe-secer
04.07.2005., 20:05
ah
igra ko igra
trza se valjda misic kapka,i onaj dio koji spaja gornji i donji kapak.
ja sam cula jos da moze od propuha.
cuj magnezij?? Hmm:rolleyes:

Prvi Vozač
05.07.2005., 07:10
I meni isto, već deset dana, desno oko, tj. kapak. Možda jest biološko oružje? :-( A nije godinama, nikad tako intenzivno i tako dugo.

April
05.07.2005., 07:45
jedi banane..

pomanjkanje kalija uzrokuje auto-kontrakciju misica.. i puno tekucine

mozes i ona magnezij uzeti :D

kemik
05.07.2005., 07:47
meni se to UVIJEK pojavi kao posljedica propuha i/ili prejako narinute klime. Jeste li mozda stalno pod nekakvom klimom?

Ljelja
05.07.2005., 10:56
:confused: ovo je bolestan thread...sam čekam kad će i meni oko da zaigra...eto, sad ću to još i podsvjesno izazvati...:rolleyes:
mislim da smo svi žrtve vladinog pokusa novog biološkog oružja.

KatarinaJ
05.07.2005., 17:56
meni prestalo!

:cheer: :cheer: :cheer:

pila sam sumeci magnezij jednom dnevno ...



:s :s

djulbe-secer
06.07.2005., 09:44
Ljelja kaže:
:confused: ovo je bolestan thread...sam čekam kad će i meni oko da zaigra...eto, sad ću to još i podsvjesno izazvati...:rolleyes:
mislim da smo svi žrtve vladinog pokusa novog biološkog oružja.
moram ovo pobiti. ja nisam u hrvatskoj.
znaci ipak magnezij:rolleyes:

Vivianne
07.07.2005., 15:54
15 dana trajalo:hebemu: iritantno.

Banane ne pomažu, jedem ih svaki dan. Možda stvarno magnezij, zapravo, nije li baš nedostatak magnezija uzrokom grčenja mišića?!
A i u kapku mora da je nekakav mišičić?!:rolleyes:

Principessa
07.07.2005., 16:57
ja sam danas počela piti magnezij. za koliko dana bi mi trebalo prestat titrat oko? javit ću vam, kad stane! :)

Prvi Vozač
08.07.2005., 07:09
ja nisam pio magnezij i još uvijek mi igra. sad kad vidim da je vama bolje, pit ću ga i ja :D

djulbe-secer
08.07.2005., 15:18
hm
ja nisam pila magnezij. al mi je prestalo igrat:rolleyes:

KatarinaJ
08.07.2005., 22:01
ma prestane samo od sebe nakon nekog vremena al navodno bi magnezij trebao pripomoci ... meni je ovaj put trebalo 10tak dana ... nekad bude dosta 3

Neuhvatljivaa
15.09.2009., 14:27
Jeste li culi za ono-ako igra oko plakacete?

dr.bitch
16.09.2009., 12:03
joj, meni je tako titralo jedno sedam dana...užasno iritantno...
pitala sam u apoteci što da uzmem, i rekli mi b vitamin, jer je dobar za živce...
pila sam dvije tablete dnevno, i nakon jedno tri dana počelo se smanjivati titranje i ubrzo je skroz prestalo....:)