PDA

View Full Version : Zašto su prvi krugovi u nedjelju sporiji nego u subotu na kvalifikacijama?


Damson
07.06.2003., 16:38
Ma znate sta me zanima...


Bolidi u subotu krenu na kvalifikacije sa odredenom kolicinom goriva i odredenim setupom i naprave krug za npr. 1min15sec.

Kad u nedilju rade prve krugove, po mojoj logici bi ti prvi krugovi morali biti jos brzi od ovih na kvalifikacijama jer imaju jucerasnji set-up i sa svakim krugom imaju sve manje i manje goriva...

Ali oni pocnu sa krugovima i po 2 sekunde sporijima i tek nakon 10ak krugova pocinju stizat kvalifikacijska vremena...

Zasto?

P.S. Bolje ispast glup, nego iz aviona...

SETRA Samoborček
07.06.2003., 18:06
Možda zato što ne forsaju bolid?

Ili možda zato što nevoze na limitu?

Sepa
07.06.2003., 19:21
nisam 100% siguran, ali brijem si da kada bolidi dodju na startno ciljnu ravninu prije starta da se neke stvari smiju podesavati

FiA
07.06.2003., 23:37
Sepa kaže:
nisam 100% siguran, ali brijem si da kada bolidi dodju na startno ciljnu ravninu prije starta da se neke stvari smiju podesavati
Ja brijem da se ne smiju...

Blackbird
08.06.2003., 00:22
FiA di Montezemolo kaže:
Ja brijem da se ne smiju...

Ja sam se prvo obrijao, a onda popio. da...

M@rio
08.06.2003., 03:00
Ja bolje da ne govorim šta brijem :jumping:

Nego... zašto?
Pa vjerojatno zato što je zagrijavanje tu samo za potvrdu poznavanja staze i konačno testiranje bolida.

A mogu oni i nabit gas pa opalit roštilj tamo na travi kad izlete :p

Bolje ne žurit', ali i ne vozit' polako :D :driver:

Rain
08.06.2003., 08:09
Možda prije kvalifikacijskog kruga mogu grijati gume i slične fore a imaj i krug za zagrijavanje, a na utrci toga nema, usto moraju paziti prvih par krugova dok je još gužva na stazi.

Iceman
08.06.2003., 11:56
pa gume nisu zagrijane na radnu temperaturu, kočnice hladne, gužva na stazi ....minardiji u utrci:D btw daj zamisli da montoya forsa odmah na početku pa bmw bi zadimio u 6 ili 7 krugu....

Anđeo
08.06.2003., 16:14
Iceman kaže:
pa gume nisu zagrijane na radnu temperaturu, kočnice hladne, gužva na stazi ....minardiji u utrci:D btw daj zamisli da montoya forsa odmah na početku pa bmw bi zadimio u 6 ili 7 krugu....
Ma bi već u trećem krugu!

Sepa
08.06.2003., 19:04
FiA di Montezemolo kaže:
Ja brijem da se ne smiju...

evo sto se smije:

1. promjena tlaka u gumama i rebalansiranje
2. tekucine sa gravitacijskom konstantom vecom od 1.1 se mogu izmjeniti ili "izvuci"
3. dodavanje ili oduzimanje kompresiranih plinova
4. aerodinamika prednjeg krila smije biti podesena (bez dodavanja dijelova)
5. smije se pristupiti elektronici preko fizickih konektora na sasiji
6. josh neke sitnice tipa svijecice, kocnice, akumulator...

FiA
08.06.2003., 19:19
Sepa kaže:
evo sto se smije:

1. promjena tlaka u gumama i rebalansiranje
2. tekucine sa gravitacijskom konstantom vecom od 1.1 se mogu izmjeniti ili "izvuci"
3. dodavanje ili oduzimanje kompresiranih plinova
4. aerodinamika prednjeg krila smije biti podesena (bez dodavanja dijelova)
5. smije se pristupiti elektronici preko fizickih konektora na sasiji
6. josh neke sitnice tipa svijecice, kocnice, akumulator...

Deca, gledajte i učite se... ;)

Sepa
08.06.2003., 22:06
FiA di Montezemolo kaže:
Deca, gledajte i učite se... ;)

ma samo treba procitati pravila :-)))))
(i razumjeti ih :-)