PDA

View Full Version : Xampp i PHP

explorer-1
18.06.2006., 09:09
Dakle kao što su i znalci iz mojeg naslova primjetili da sam potpuni laik u PHPu. Imam iskustva s Com C++om, znam dobro HTML, i JavaScript i mislim da je dobro vrijeme da počnem sa PHPom. Dakle ljudi su mi savjetovali koristiti xampp za postavljanje servera.
To ja ljepo instaliram, napravim php tipa zdravo svijete u notepadu. I... kako da sad ja vidim što sam napravio... da izvršm taj php na svom local serveru.
Taj mi dio nije jasan... s xamppom i pokretanjem php filea na kompu... :misli:
Može pomoć ?
Hvala

MilkyWay
18.06.2006., 10:00
Bilo je već riječi o tome. Više puta.
Pronađeš konfiguracijsku datoteku za Apache - httpd.conf!
U toj datoteci pronađeš nešto tipa DocumentRoot! Pod tim parametrom piše gdje ti je document root za stranice. U taj dir. stavi svoju php datoteku i onda dođeš do nje browserom (naravno, apache mora biti dignut) sa http://localhost/datoteka.php.

ttc
18.06.2006., 13:15
Pokrense apache, to se radi u onom control panelu :)
Zatim kopiras tu helloworld.php datoteku u ../xampp/htdocs (ovo je defaultno postavljen root. u browseru utipkas localhost/helloworld.php i to bi trebalo biti to

explorer-1
18.06.2006., 22:35
Pokrense apache, to se radi u onom control panelu :)
Zatim kopiras tu helloworld.php datoteku u ../xampp/htdocs (ovo je defaultno postavljen root. u browseru utipkas localhost/helloworld.php i to bi trebalo biti to

Radi... tnx :s :top:

BlueAngel
26.06.2006., 22:37
ja napravim to sto gore pise sve ali mi onda izbaci ovo kad napisem localhost u exploreru...
"
Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, rcc_virus@yahoo.com and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.