PDA

View Full Version : Studij uz rad

plavva
30.06.2006., 16:12
je li to po bologni uopce moguce? ako je, koji faksovi? znam da puno pitam, ali jako se tesko snalazim u ovim novim pravilima, a moj index vise ne vrijedi:(

Nikolina
28.07.2006., 17:29
je li to po bologni uopce moguce? ako je, koji faksovi? znam da puno pitam, ali jako se tesko snalazim u ovim novim pravilima, a moj index vise ne vrijedi:(
Nisam skontala što te točno zanima

KAd si se upisala na faks . Što ti indeks ne vrijedi :confused:

Maisie
28.07.2006., 18:05
meni se pari da misliš radit priko tuđeg indeksa pa te zanima jel se može radit ako je taj student po bolonji :zvrko:

alexxx
28.07.2006., 22:58
na nekom od onih papira koje sam ispunjavala kad sam se upisivala sam trebala zaokružit jel studiram uz rad il sam student-parazit, a to je bilo sad nekidan, daklem po bolonji, pa se valjda može. :)

a lani je sa mnom engleski slušao jedan dečko koji je radio ko noćni čuvar il tako nešto i studirao prvu godinu. a lani je već bila bolonja.

Morgana
28.07.2006., 23:47
na nekom od onih papira koje sam ispunjavala kad sam se upisivala sam trebala zaokružit jel studiram uz rad il sam student-parazit, a to je bilo sad nekidan, daklem po bolonji, pa se valjda može. :)

a lani je sa mnom engleski slušao jedan dečko koji je radio ko noćni čuvar il tako nešto i studirao prvu godinu. a lani je već bila bolonja.

što god da si htjela reći, svejedno, može.... posao i faks teško, ali može. sve zavisi od čovjeka i njegovih razloga i motiva... a tek onda i sposobnosti

alexxx
28.07.2006., 23:49
mislim da plavvu zanima dal uopće postoji ta mogućnost, a ne dal se to da uskladit. :)

Silajn
30.07.2006., 12:46
Pa mora postojati mogućnost, vani nije uobičajeno da studenti doma lade jaja za vrijeme studija.
Samo, na arhitekturi nije moguće :zubo:

Azaleja
30.07.2006., 20:59