PDA

View Full Version : Juan Pablo will be back

Sepa
09.07.2006., 16:23
Juan Pablo Montoya has decided to turn his back on Formula One at the end of the season and will make a switch to NASCAR next year, autosport.com can reveal.
The McLaren driver's future has been the subject of intense speculation for months, as it appeared his options to remain in Grand Prix racing were narrowing.
But Montoya has now inked a deal with Chip Ganassi Racing to compete in Nextel Cup as of next year - and autosport.com understands that it is a long term one.
Montoya enjoyed a successful relationship with Ganassi when he captured the 1999 CART championship and the 2000 Indianapolis 500 crown.
Recently Ganassi said he would be interested in recruiting the Colombian, but it had been thought that this was for his Indy Racing League outfit.
However, sources close to Montoya have revealed that talks between the driver and his former team boss have focused on a move to NASCAR, with Chip Ganassi Racing having been looking for a replacement for Casey Mears.
Those talks have culminated this weekend in a deal being signed, with Montoya taking over the No. 42 car from the start of next season.
Although Montoya has never raced a NASCAR, he did spend some time behind the wheel of Jeff Gordon's Monte Carlo during a promotional activity at Indianapolis in June 2003.
Sources close to Montoya have indicated that Montoya became excited by the option of NASCAR when it was presented to him last month. "He's just glad to be going back home," said one source.
Montoya said recently that he was far from concerned about his future in motor racing - and admitted that 'anything was possible' in terms of where he would be racing.
"Well I am quite relaxed," said Montoya when asked about his feelings on getting a deal for next year. "I am looking at my options and we will see what happens. I am not too worried about anything. Nothing is sure but I am pretty happy."
When asked if he was confident he would remain in F1, Montoya said: "I don't know. I am looking at all my options and we will see what happens.
"I am not too worried about it. I am trying to put myself in the best position of where I am going to be happiest."
Ganassi was unavailable for comment about the deal, but speaking recently he said that his target for Mears' replacement would be in simply signing the fastest guy possible.
"You have to take the best guy that is available to you, whoever he is, wherever he is, whatever he is," he said. "There are a lot of teams looking for drivers.
"Am I happy about this? No. Am I happy to be in this situation? No. Is it a disaster? No, it's not a disaster, either. It's just part of the business."
Single seater drivers have had mixed success in making the switch to NASCAR.
Former Champ Car champion Jimmy Vasser competed in a few Busch Series races before calling it quits, as did Paul Tracy who subsequently signed a five-year contract extension to remain in single seaters.
Michel Jourdain Jr. left Champ Car for NASCAR but failed to make an impact in Busch or the Truck Series.
The one exception to the rule is former IRL champion Tony Stewart, who has two Nextel Cup championships to his name and shares the same kind of aggression on the track that is a hallmark of Montoya.
Only last weekend, former world champion Jacques Villeneuve said that he would consider a switch to NASCAR once his F1 career was over.
"Going to NASCAR might not be such a bad career move because it's the most exciting race series in the U.S. and it's a very different discipline to F1," he told the Red Bulletin.
"I would not consider it a step down. Would I consider a move to stock cars? I would."

skraceno: Montoya je potpisao za Chip Ganassi Racing, vozit ce NASCAR sljedece sezone :(

Acidofil
09.07.2006., 16:55
woooohoooooooooooo moram satelitsku osposobit!!!!

JoZ@
09.07.2006., 17:01
woooohoooooooooooo moram satelitsku osposobit!!!!
koje godine :lol:

Manuel Rui Costa
09.07.2006., 17:02
skraceno: Montoya je potpisao za Chip Ganassi Racing, vozit ce NASCAR sljedece sezone :(

:( :( :( :( :( :( :( :( :(

j.a.
09.07.2006., 17:22
ja se nadam da se neće vratit :zubo:
uskoro (za 1,2 do 3 sezone) bi trebalo otić dost ljudi iz f1: Montoya,Villeneuve,Coulthard,uskoro i Schumi,pa možda i Barichello, a ima ih koji se nisu iskazali pa bi u idućih nekoliko sezone mogli letit. MOžda bi se trebao otvorit topic o tome ko bi u budućnosti mogao osvojit naslov prvaka. bit će dost njih, osim Alonsa, Raikkonena, Rosberga, Liuzzi-a, doće i onaj Hamilton, Kubica, Kovalainen i ostale nade koje će tek doć u f1 (navodno je sennin nećak brz i prognozira mu se ulazak u f1 kad vozački sazrije).

Acidofil
09.07.2006., 18:47
koje godine :lol:
:p vidichesh ti, kad digitalija zapjeva kod mene, bush i ti dosho gleat malog kolumbijca kak se razbija po ovalu :zubo:

JoZ@
09.07.2006., 18:59
:p vidichesh ti, kad digitalija zapjeva kod mene, bush i ti dosho gleat malog kolumbijca kak se razbija po ovalu :zubo:
vidi moje pitanje iznad :p

Ludi
09.07.2006., 22:18
Ne mogu vjerovat! I to baš u NASCAR, najgluplje automobilističko natjecanje na svijetu. Bolje da je došo vozit karting u Špansko....

Damson
10.07.2006., 19:37
Super, izbacite Montoyu al dovedite jos kojeg robota u F1... :(

gabal
10.07.2006., 21:14
Šteta, stvarno šteta što ga više nećemo vidjeti u F1...

talos
11.07.2006., 08:47
baš super....končano je i taj dan došao da Montoya ode :)

Feuerfuchs
11.07.2006., 10:46
Doista je dosao, od danas Montoya vise ne vozi za McLaren Mercedes, mjesto drugog vozaca preuzima Pedro de la Rosa.

gabal
11.07.2006., 11:13
Ide u Miami pripremati se za NASCAR sezonu a i žena će mu uskoro ponovo roditi...

j.a.
11.07.2006., 11:29
Pedro de la rosa će sad pokazati da može i umije!

Manuel Rui Costa
11.07.2006., 11:58
Jebemu Montoya mislio sam da cemo se sad malo nauzivat tvojih ludorija do kraja sezone .. sad kad te boli kurac .. :D

Sepa
11.07.2006., 13:07
ovo ozbiljno dovodi u pitanje moj odlazak u monzu ove godine :(
mamicu im njihovu, krvi cu im se napiti a ronu cu zabiti glavu u beton ak ga slucajno sretnem negdje :mad::mad::mad::mad::mad::mad:

miST
11.07.2006., 13:55
mamicu im njihovu, krvi cu im se napiti a ronu cu zabiti glavu u beton ak ga slucajno sretnem negdje
Možeš jednom i za mene

gabal
11.07.2006., 15:33
Mislim da su Hamiltonu šanse da dogodine završi u McLarenu naglo jaaaaaako porasle...

Semiflexible
11.07.2006., 17:23
Evo, Schumi je kriv i za ovo :D

Latest News
Blame Schumi for Montoya's exit
Tuesday July 11 2006

Juan Pablo Montoya's defection from F1 to NASCAR has been blamed on...Michael Schumacher.

According to paddock gossip, the driver market has been stalled by Schumi's dithering over a new Ferrari contract. While the German ponders whether or not to prolong his F1 career, the market has effectively been closed. Although Fernando Alonso has already signed a deal with McLaren, Kimi Raikkonen, Montoya's former McLaren team-mate, is believed to be waiting on Schumi's decision before he himself decides whether to join Ferrari or Renault, or even remain at McLaren.

In turn, the likes of Red Bull, Toyota and BMW-Sauber have delayed the finalisation of their 2007 driver-up while the top end of the market puts its various houses in order.

Peeved at no longer being regarded as a top-tier driver in F1, and living up to his reputation for hot-headed impetuosity, Montoya duly decided to move to NASCAR.

Semiflexible
11.07.2006., 17:25
A jos dva luzera smjeraju slicno .. :D

Another F1 refugee might slip down the NASCAR escape-hatch, according to reports.

Barely a day after Juan Pablo Montoya announced his decision to swap Grand Prix racing for the world of oval-based tin-tops, it has emerged that fellow former Indy 500 winner Jacques Villeneuve's recent comments about NASCAR might also be kosher.

NASCAR team Roush Racing's president Geoff Smith told the US media that representatives for the BMW Sauber racer have made 'probing' enquiries, while another former World Champion, DTM runner Mika Hakkinen, attended a recent race in the States.

"I just feel it in the air," Smith was quoted as saying by Sports Illustrated. "They're poking around."

35-year-old Villeneuve, meanwhile, told the Toronto Sun News: "Going to NASCAR might not be such a bad career move. I would not consider it a step down."

Source GMM
CAPSIS International

Semiflexible
11.07.2006., 17:32
Moji kolege americhani se ne mogu nacuditi ovim transferom Montoye .. NASCAR-ova popularnost je strahovito opala u zadnjih nekoliko godina i skoro vise nikoga ne zanima. Mozda je to i uzrok ovakvim vrbovanjima .. mozda se nadaju da angaziranjem F1 vozaca promjene stanje? Uglavnom, bolje da Montoye nema .. prije je bio samo idiot, sada je spori idiot :D

j.a.
11.07.2006., 17:35
prije je bio samo idiot, sada je spori idiot :D

:lol: :top:

JoZ@
11.07.2006., 17:51
Uglavnom, bolje da Montoye nema .. prije je bio samo idiot, sada je spori idiot :D
kaj se drugo od ferarijevca moze i ocekivat nego da pljuje po ostalima :s

Manuel Rui Costa
11.07.2006., 18:15
Montoya je najveci car ..

j.a.
11.07.2006., 18:19

a kaj se od tebe može očekivati osim postova ovog tipa?

Sepa
11.07.2006., 18:22
halo, ne opet pocinjati
cini mi se da jedni te isti useri stalno upadaju u razmirice na ovom forumu :rolleyes:

j.a.
11.07.2006., 18:29
ko počinje šta? samo pitam oće bit šta drugo, jer dosad su njeogvi postali sveli na: i ti ri pravi navijaš, da to se može očekivat od ferrari/schumi navijača i sl. želim samo pitat oće bit neš novo.

JoZ@
11.07.2006., 18:36
a kaj se od tebe može očekivati osim postova ovog tipa?
ak ti smetaju moji postovi imas opciju u mom profilu
Dodajte JoZ@ na popis ignoriranih :top:

JoZ@
11.07.2006., 18:37
ko počinje šta? samo pitam oće bit šta drugo, jer dosad su njeogvi postali sveli na: i ti ri pravi navijaš, da to se može očekivat od ferrari/schumi navijača i sl. želim samo pitat oće bit neš novo.
sam si reko u kome je problem :top:

j.a.
11.07.2006., 18:37
ne smetaju me nego me zanima zašto daš takve komentare.

JoZ@
11.07.2006., 18:49
ne smetaju me nego me zanima zašto daš takve komentare.
a zakaj vi dajete onakve komentare koji nemaju blage veze sa navijanjem
po meni takve komentare daju samo bolesni fanovi

dmj
11.07.2006., 19:18
A jos dva luzera smjeraju slicno .. :D

Možeš li mi objasniti smisao dovođenja riječi "luzer" u vezu s Hakkinenom? :confused:

Acidofil
11.07.2006., 21:01
Moji kolege americhani se ne mogu nacuditi ovim transferom Montoye .. NASCAR-ova popularnost je strahovito opala u zadnjih nekoliko godina i skoro vise nikoga ne zanima. Mozda je to i uzrok ovakvim vrbovanjima .. mozda se nadaju da angaziranjem F1 vozaca promjene stanje?
pa zato su ga i uzeli - da vish kolko bude peezdarija sad u nascaru, odma se buju svi nabrijali :zubo:

Sepa
11.07.2006., 21:49
Možeš li mi objasniti smisao dovođenja riječi "luzer" u vezu s Hakkinenom? :confused:

oho, kolega dmj :top:
reci ti njemu :s

meddo
12.07.2006., 13:27
oho, kolega dmj :top:
reci ti njemu :s
Kome to? Sepa dušo, ti znaš da te ja cenim ko druga i osobu, te Williams-ovog navijača.
Ali u čemu je smisao da DMJ ide objašnjavati nekaj tipovima koji jaaaaaako teško pišu, a još teeeeeeže čitaju.
A da ne pričam o pojmovima razumijevanje, poimanje, povijest, utrkivanje.

Ontop: Zadnji iz plejade vozača s iskrom i smislom za utrkivanje je otišao. Bojim se da uz ovakve veličine kao što su nezamjenjivi Ralf, Jarno, Giancarlo, Rubens..... za takve vozače koji se žele utrkivati (kako to čudno zvuči u F1 danas) više nema mjesta.
Uglavnom, farewell Monty, you will be sorely missed :s :s :s

Clark
12.07.2006., 15:06

Ja bih jako volio da je Montoya dosao u Ferrari.

Dodatno, jako bih volio više informacija o ovom odlasku Montoye.
Nimalo mi se ne sviđa odlazak takvog vozača u jedno priglupo, tipično američko natjecanje. Koja je pozadina ?

Mislim ipak da ga Ron Dennis nije otjerao.

Clark
12.07.2006., 16:01
F1 planet kaze:

Juan Pablo Montoya will allegedly receive a Ł2million pay-off from McLaren despite breaching his contract with the team.

According to reports in the Guardian newspaper, there was a clause in Montoya's contract stating that he couldn't sign a deal with another racing team without previously informing the management at McLaren.

However, Montoya apparently did just that, signing with the Chip Ganassi Nascar racing team for 2007 and announcing the deal on Sunday. McLaren are not believed to have been pre-informed.

But despite the breach of contract, the Daily Mail reports that Montoya can expect a Ł2million pay-off on his contract for the eight races he will miss this season.

Not a bad deal for sitting at home in Miami with his family.

Ajde da bar ne ide sirota tamo.
Ovde se radi o funtama, je li tako? AKo sam dobro razumio, njegov bi godišnji ugovor po ovome bio (bio je) 4-5 M funti, tj. 6-7 M EUR.

Čini mi se da je Monty u kupusu, kao da je jako razocaran.
On kao da je u F1 bio na privremenom radu, zaradio lovu i sad ide natrag doma.
Ili je potpuno beskompromisan, pa nije htio angažman poput npr. DC-a i sl.

I ne vjerujem da će se vratiti, to je put bez povratka.

another cheetah
12.07.2006., 16:22
steta sto ide, bio je moj favorit ali istina je da nikad nije uspio ozbiljno konkurirati za naslov. bio je odlicna 'atrakcija' u f1 ali to je skoro uvijek trajalo samo nekoliko krugova, kasnije bi ili izletio ili odustao ili bi na njega naletio neki jaran (verstapen - sao paolo)... steta sto se nije nasao u f1 jer stvarno ima mota

Manuel Rui Costa
12.07.2006., 16:36
steta sto ide, bio je moj favorit ali istina je da nikad nije uspio ozbiljno konkurirati za naslov. bio je odlicna 'atrakcija' u f1 ali to je skoro uvijek trajalo samo nekoliko krugova, kasnije bi ili izletio ili odustao ili bi na njega naletio neki jaran (verstapen - sao paolo)... steta sto se nije nasao u f1 jer stvarno ima mota

Kako nije ozbiljno konkurirao za naslov ..? A 2003. godine ..?

Semiflexible
12.07.2006., 17:31

nisam ga nazvao luzer zbog njegove povijesti, dapace jedan je od najboljih vozaca ikada .. ali ako namjerava u nascar, onda je stvarno luzer

Semiflexible
12.07.2006., 17:40
Montoya je jedini vozac u povijesti F1 koji je izletio sa staze tijekom kruga za zagrijavanje (dok je radio zig-zag da zagrije gume), a bio je medju prvim startnim pozcijiama :rofl: .. kad sam to gledao, skoro sam sa kaucha opao od smijeha .. TV komentatori takodjer :D

Evo jos malo njegovih bisera ..

2001: Montoya and his first team-mate in Formula One, Ralf Schumacher, didn't get a long particularly well... in fact at all well. To the extent that when Montoya was asked if he would help Ralf win the World title, the Colombian tartly replied, "It's 'not like he's not going to win the Championship anyway". Miaow.

2003 French GP: Believing that Williams had favoured the German, Montoya swore down the radio to Williams over team-mate Ralf Schumacher winning the race - reputedly calling them all "sh*ts". "No Juan, you're the sh*t," replied Sam Michael. Five weeks later, he joined McLaren

2003 Nurburgring GP: Montoya is slammed by Ferrari technical director Ross Brawn for his "classless" driving after he forced Michael Schumacher off the track. Michael, though, approved of the move. Go figure.

2003 U.S GP: Montoya was in the hunt for the 2004 Formula One World title when he was given a drive-through penalty at the United States GP for his part in a shunt with Rubens Barrichello. The penalty effectively ended his title challenge.

2005 Bahrain and San Marino GPs: A dubious accident while playing tennis saw Montoya miss both the Bahrain and San Marino GPs - rumours later emerged that it was actually a motorbike accident that resulted in his injured shoulder. "'When fat people try to get fit, they tend to get injured," concluded David Coulthard.

2006 U.S GP: Juan was largely responsible (if not entirely so) for a seven-car pile-up on the opening lap of the 2006 United States GP. Even worse though: the pile-up started because he took out his team-mate Kimi Raikkonen. JPM then attempted to blame Kimi.

Canadian GP: Jacques Villeneuve accused Montoya of brake-testing him at his home track and physically went for the Colombian. He allegedly gripped Montoya by the throat before other drivers pulled the two apart. Villeneuve allegedly informed JPM that, "if you do that again, I'll put you in the trees."

June 2005: Montoya clashed with a camera man... the camera man accidentally hit Montoya on the head with his equipment and the furious Colombian had to be restrained by his wife Connie.

j.a.
12.07.2006., 19:42
Montoya je jedini vozac u povijesti F1 koji je izletio sa staze tijekom kruga za zagrijavanje

:lol:

"No Juan, you're the sh*t," replied Sam Michael. Five weeks later, he joined McLaren

dobro mu je rekao

"'When fat people try to get fit, they tend to get injured," concluded David Coulthard.

:rofl: :lol:

June 2005: Montoya clashed with a camera man... the camera man accidentally hit Montoya on the head with his equipment and the furious Colombian had to be restrained by his wife Connie.[/B]

imam snimku, nije kamerman slučajno njage neg je on snimao a montoya gledao u stranu i zabio se u njega. i još kreten se htio tuć. seljačina, an stazi i izvan nje.

Manuel Rui Costa
12.07.2006., 19:55
Montoya je jedini vozac u povijesti F1 koji je izletio sa staze tijekom kruga za zagrijavanje (dok je radio zig-zag da zagrije gume), a bio je medju prvim startnim pozcijiama :rofl: .. kad sam to gledao, skoro sam sa kaucha opao od smijeha .. TV komentatori takodjer :D

Michael Schumacher je jedini covjek u povijesti koji je uspio izletjeti sa staze tokom Safety Car perioda .. ;)

lol :confused:

Sepa
12.07.2006., 21:19
Michael Schumacher je jedini covjek u povijesti koji je uspio izletjeti sa staze tokom Safety Car perioda .. ;)

lol :confused:

i jos k tome na istoj utrci, tj. prije nje ga je minardi uspio pokupiti dok se penzionirao do starta

to je bila VN Kine prosle godine ;)

Acidofil
12.07.2006., 21:56
a neznam zakaj ima tolko seljachina da nascar smatraju luzerkim trkama.. kao ono, voze se stalno u krug... jeben argument...:rolleyes:
pa tu ima x^3 vishe prestizanja, akcije, momchadske taktike i uvjezhbanosti nego u shugavoj usranoj ustajaloj f1 koja kurca od zanimljivosti ne pruzha od 1995, i koja iz godine u godinu trpa sve vishe kompjuterskih govana u bolide dok vozachi mogu lagano drkicu nabacit dok voze...

Semiflexible
12.07.2006., 22:07
pa tu ima x^3 vishe prestizanja, akcije, momchadske taktike i uvjezhbanosti nego u shugavoj usranoj ustajaloj f1 koja kurca od zanimljivosti ne pruzha od 1995, i koja iz godine u godinu trpa sve vishe kompjuterskih govana u bolide dok vozachi mogu lagano drkicu nabacit dok voze...

.. kada bi to bila istina, onda bi Pablo pobjedjivao u F1 shakom i kapom :D

j.a.
12.07.2006., 22:11
dok vozachi mogu lagano drkicu nabacit dok voze...

:lol: :rofl: :rofl:
:s

gabal
13.07.2006., 00:18
a neznam zakaj ima tolko seljachina da nascar smatraju luzerkim trkama.. kao ono, voze se stalno u krug... jeben argument...:rolleyes:
Pa glavni argument protiv je vožnja po ovalu, oprosti ali meni je to dosadno... F1 više nije toliko zanimljiva kao ranije ali npr. sezona 2003. je bila odlična a ni prošla nije bila ni izdaleka za baciti...

Acidofil
13.07.2006., 06:46
Pa glavni argument protiv je vožnja po ovalu, oprosti ali meni je to dosadno... F1 više nije toliko zanimljiva kao ranije ali npr. sezona 2003. je bila odlična a ni prošla nije bila ni izdaleka za baciti...
oke, svaka budala ima svoje veselje, ali kolko si trka po ovalu pogledao, bilo nascar bilo cart? ako se treba f1 hvatat kak je zanimljivija za tih 7-8 prestizanja kroz sezonu onda je to zhalosno...

ne kazhem ni ja da nema dobrih trka u f1, zapravo poneke i bude nadu, i to sve zahvaljujuchi mladcima zheljnim slave/akcije/kogachega pa idu u preticanja, ali u usporedbi sa tim "dosadnim" trkama po ovalu mogu se sakrit.. po ovalu valja drzhat konstantu, dakle full koncentracija 300 i kusur krugova, ako se vozach sje* u jednom zavoju, vech ga drugi dostizhe i u slijedechem zavoju se ima borba... as said svaka budala ima svoje veselje al nemojte omalovazhavat trke po tom primitvnom razmishljanju "voze se samo u krug"....

gabal
13.07.2006., 09:11
Ne omaložavam ja ništa, samo mi se ne sviđa ta vrsta moto sporta... Ne moraš to shvaćati osobno, gledaj ti što hoćeš - meni ovali naprosto nisu napeti.

dmj
13.07.2006., 09:41
Dakako da Montoya nije jedini koji je izletio tijekom kruga za zagrijavanje, uspjelo je to i Prostu.

A NASCAR je, voljeli ga mi ili ne, jedna od najpopularnijih i najbolje plaćenih disciplina automobilizma na svijetu. Tijekom godina dosta je vrhunskih vozača iz f1 svijeta pokušavalo odvesti poneku NASCAR utrku, uvjereni da će pokazati primitivnim Amerima što se događa kada superioran vozač dođe u njihovu seriju. Nitko nije uspio. To natjecanje traži radikalno drukčije kvalitete i mora predstavljati izazov svakom vrhunskom vozaču, upravo zbog toga. Uspije li se JPM ondje popeti na vrh, ili blizu njega (u što, doduše, sumnjam) neću ga više pamtiti kao umjereno uspješnog F1 vozača, nego kao jednog od istinskih velikana automobilizma.

I inače, lijepo mi je vidjeti da zadnjih godina polako odumire ta priglupa koncentriranost na F1 i da vozači iz nje ponovo odlaze u druge serije, kada već više nije realno očekivati da voze sve paralelno, kao nekada.

Clark
14.07.2006., 14:52
A NASCAR je, voljeli ga mi ili ne, jedna od najpopularnijih i najbolje plaćenih disciplina automobilizma na svijetu. Tijekom godina dosta je vrhunskih vozača iz f1 svijeta pokušavalo odvesti poneku NASCAR utrku, uvjereni da će pokazati primitivnim Amerima što se događa kada superioran vozač dođe u njihovu seriju.

Meni je NASCAR primitivno natjecanje, tipično američko.
Valjda ih puno krša i česti sudari jako privlače, to im dođe kao auto-wrestling malo više razine (jer ima i gorih).

Odakle ti gore navedena prva rečenica? Pretpostavljam da imaš osnova za to tvrditi. Ja sam ih vidio 100 puta na SAT-u i uvijek preskačem, je li možda netko od nas to pratio, gledao ?
Čisto mi je žao što je vozač kalibra Montoye otišao u (za mene) nižerazredno natjecanje.

Po čemu bi NASCAR npr. bio bolji od WTCC-a ili DTM-a ?
Možda će tamo jedino nešto više zaraditi nego u ovim evropskim natjecanjima, ali sigurno ni približno kao u F1.

Manuel Rui Costa
14.07.2006., 17:55
Odakle ti gore navedena prva rečenica? Pretpostavljam da imaš osnova za to tvrditi. Ja sam ih vidio 100 puta na SAT-u i uvijek preskačem, je li možda netko od nas to pratio, gledao ?

To sto mi prebacimo nije argument da je natjecanje siromasno i da ga nitko ne gleda .. Vecina nas prebaci i americki nogomet pa je to tamo svejedno jedan od najpopularnijih sportova.

Predmnijevam da je NASCAR u Americi jako gledan sport, a vjerojatno se gleda i u Kanadi, kao i u juznoamerickim drzavama. To je vec veliko trziste.

j.a.
14.07.2006., 18:06
a opcija champ car nije postojala?

Acidofil
14.07.2006., 18:37
a opcija champ car nije postojala?
pa tam ga svi znaju, ko bi ga htio tam :rofl:

dmj
14.07.2006., 18:41
Evo što recimo Wikipedia kaže o tome:

Beginning as regional entertainment in the Southeastern U.S., NASCAR has grown to become the second most popular professional sport in terms of television ratings inside the U.S., ranking behind only the National Football League. Internationally, NASCAR races are broadcast in over 150 countries. It holds 17 of the top 20 attended sporting events in the U.S.1, and has 75 million fans who purchase over $2 billion in annual licensed product sales. These fans are considered the most brand-loyal in all of sports, and as a result, Fortune 500 companies sponsor NASCAR more than any other sport.

Serije poput DTM-a, WTTC-a i svih ostalih, uključujući tu i Champ Cars i WRC, naprosto ne privlače toliko sponzora i nemaju toliku gledanost. Niti ja nisam fan NASCAR-a, naprotiv, ali ne mogu poreći dvije vrlo očigledne činjenice:
- da je to uz F1 najveće automobilističko natjecanje na svijetu, govoreći o financijama i publici
- da su za dobre nastupe i pobjeđivanje ondje potrebne iznimne vozačke kvalitete, iako drastično drukčije nego u F1 ili utrkama izdržljivosti

j.a.
14.07.2006., 18:48
150 zemalja????? znači praktički cijela sjeverna i južna Amerika, Australija, Europa te Azija to prenose. čudno da samo mi nemamo. a možda zato jer ima i onih u Africi kaj to prenose.

łvek
16.07.2006., 14:28
Kog boli Q za Montoyu, ionako je majmun-cigo :zubo:

Kada je cigo došao u F1, pogledao sam par njegovih utrka i bajnih poteza pa sam lijepo zaključio da taj kurca neće napraviti u F1.

Bilo je očito da nisam daleko od istine, a sada je i potvrđeno :zubo:

A Nascar... lolček... meni debilana da duša boli

Freek
17.07.2006., 17:39
150 zemalja????? znači praktički cijela sjeverna i južna Amerika, Australija, Europa te Azija to prenose. čudno da samo mi nemamo. a možda zato jer ima i onih u Africi kaj to prenose.
Pa prenosi oni, al slabo iko to osim u S. i J. Americi gledao.
Jednostavno je predosadno, cijelo vrijeme u krug i samo lijevo:D
i najsmešnije mi što se to zove "stock car" a nema baš ništa "stock" oko cijelog tog auta(osim što karoserijom nalikuje na obični auto):rofl:

Acidofil
17.07.2006., 18:03
mozhda su rachunali svaku drzhavu unutar SAD-a, znachi ostaje samo 100 ostalih :D

gabal
18.07.2006., 01:04
Baš je u nedjelju bila reportaža o Montoyi, pokazali neke njegove poteze iz Formule 1 a u sklopu toga su pokazali par isječaka iz NASCAR-a i sve što su prikazali bili su sudari. Pa valjda ima još nećega u toj seriji? I na youtube-u nisam našao ništa spektakularno, ili sudari ili kratki videi koje je netko snimio s tribina...

Acidofil
18.07.2006., 07:53
Baš je u nedjelju bila reportaža o Montoyi, pokazali neke njegove poteze iz Formule 1 a u sklopu toga su pokazali par isječaka iz NASCAR-a i sve što su prikazali bili su sudari. Pa valjda ima još nećega u toj seriji? I na youtube-u nisam našao ništa spektakularno, ili sudari ili kratki videi koje je netko snimio s tribina...
ono shto se nemozhe prikazati u par sekundi clipova je natjeravanje po desetak krugova "bumper to bumper"... imam par clipova shto sam davno skidao sa nascar.com trebam poshvrljat dal mogu nach...
a sudara ima opakih...

gabal
18.07.2006., 14:11
Našao sam neki takav clip iz '94-e kada je tip u zadnjem krugu za centimentar dobio vozeći kotač uz kotač. Nije to toliko zanimljivo bez zavoja, moram priznati...

7 Times
21.07.2006., 07:05
Momci, ne bih volio da se neko nadje uvrijedjen ali moram rec da Montoya je bio i ostao - prase!
Uz njegovu pomoc trke su bile OK, recimo kad je slomio 2 McLarenova bolida (najcesce jedan vozac slomi jedan bolid), pa preticanje kad je bio SC na stazi, pa izvrtanje u krug za zagrijavanje.........
Montoya uvijek je imao bolid s kojim je mogao doc do pobjede ali njegova prazna glava to nije dopustila.

Znaci mrzio sam ga ali ta mrznja se povecala kad sam vidio kad je srao onog kamermana koji nije bio kriv, zamisli, vozac Formule 1 ide tamo i sere You Are Fucken Idiot kao George Bush, Libia Doing All This Shit!!!

Rijetko kad gledam Nascar ali kad gledam, jedva cekam da se neko razbije, sad ce bit ubudljivo, kladim se da cu gledat svaku trku jer znam da ce bit slomljenih komada!

Nadam se da nece sad neko da pise: Mrs u quratz, ili ti si stoko nevaspitana i td.

Acidofil
21.07.2006., 18:47
Znaci mrzio sam ga ali ta mrznja se povecala kad sam vidio kad je srao onog kamermana koji nije bio kriv, zamisli, vozac Formule 1 ide tamo i sere You Are Fucken Idiot kao George Bush, Libia Doing All This Shit!!!
uhvatili ste se tog clipa kaj ste sa neta skinuli ko muha dreka, pa 80% f1 vozacha su imali neka seljachke ispade, od senne, shumahera, irvinea... svi moguchi.. josh za kolko ih se ni ne sazna... i nije montoja prvi ni jednini a ni zadnji koji je prestizo kad je SC na stazi, ni kaj se izvrtio u zagrijavanju...

j.a.
21.07.2006., 19:52
uhvatili ste se tog clipa kaj ste sa neta skinuli ko muha dreka, pa 80% f1 vozacha su imali neka seljachke ispade, od senne, shumahera, irvinea... svi moguchi.. josh za kolko ih se ni ne sazna... i nije montoja prvi ni jednini a ni zadnji koji je prestizo kad je SC na stazi, ni kaj se izvrtio u zagrijavanju...

Živa istina! :s
jedino ima razlika između onih koji imaju ispade i voze fenomenalno i oni koji imaju ispade i ne voze fenomenalno (irvine).

p.s. sad će te razapet kaj si spomenuo sennu, nekima ovdje je on bog i nikada naravno nije napravio ništa loše, prljavo ili štogod

7 Times
21.07.2006., 20:22
Meni on nije Bog nego samo dobar vozac.

JoZ@
21.07.2006., 20:42
Nadam se da nece sad neko da pise: Mrs u quratz, ili ti si stoko nevaspitana i td.
ma nece
ferarijevci ce te pohvalit :s
a ostali ce sutit jer ti samo iskazujes svoje misljenje :top:

7 Times
21.07.2006., 21:02
Onda je ovo jedini forum, svaka cast! :top:

Coralline
24.07.2006., 18:51
Ode mi dragi.
Kvragu.
:(

Silver arrow
25.07.2006., 08:49
a taj clip kad kamerman lupi montoyu ipak mislim da montoya nije kriv
jer ako se vidi na pocetku mislim berny ulazi u onaj kamion ili (sta je to sad vec kad ga rastave)
kamermanu je lice u kameri i on trci da stigne bernya unutra i nevidi da montoya ide i zabija se jako kamerom covjeku u glavu da mu je krv krenula...

kako montoya tu moze bit kriv???
mozda ima jos neki clip na kojem se bolje vidi?? ne znam

al vozackih pogresaka je bome imao podosta
nije da ih ostali nisu imali, al on ih bas zna napravit upecatljivim :D

j.a.
25.07.2006., 11:08
ja imam taj clip i ovako ja to vidim: kamerman nije baš trčao ali je išao brže a pošto je gledao kroz kameru odnosno ravno u smjeru svog gibanja nije mogao vidjet montoyu, a za razliku od njega montoya je hodao ravno i gledao desno što se događa. dakle tko je kriv onaj tko gleda ravno ispred sebe ili onaj koji ne gleda ispred sebe? s tim da ovaj naravno mora gledat kroz kameru što snima te nemože zujat okolo i s kamerom otprilike usmjerit prema onom što snjima. I frajer koji opet napominjem nije kriv se svjedno ispriča kao da je njegova krivica i ovaj svejedno poludi. pa kaj si on umišlja? da ljdui samo trebaju gledat di njegovo veličanstvo ide i imicat mu se? ajd da je ejdan od najboljih u f1 ali nije ni to ( a i da je nji to ga nebi opravdavalo jer je to čisti seljančizam). jedino mi žao što je kamerman papak, mislim da bi klip bio puno bolji kad bi mu recimo kamerman reko ma daj debilu kak ti daju formulu 1 da voziš kad ni hodajuću ne vidiš ispred sebe :zubo:

Clark
25.07.2006., 16:11
Vezano za taj događaj s kamermanom mislim da je važno ponašanje nakon samog događaja jer ono otkriva karaktere (i tu Monty pada na ispitu).
Do samog sudara je moglo doći bez ičije stvarne krivnje ili namjere, dakle, i sasvim slučajno kao što vjerojatno i jest.

Vidim da se dosta ekipe veseli odlasku Montoye. Ja baš i ne.

Podsjetiću samo i da je bio omiljeni vozač u boxu, među mehaničarima, Williamsa, za razliku od npr. Ralfa koji je mislim tada vozio s njim (hladnog i nadmenog).

Dakle, u međuvremenu je Monty obilno unazadio svoje vozačke pozicije i status. Nažalost.

Silver arrow
25.07.2006., 16:51
pa dobro to ok,
al opet kamerman je u njihovom kak bi rekao podrucju i on bi trebao gledat

sta sad ti se setas i pogledas sta ima desno a kameta se taj jako zaleti u tebe da ti raskrvari glavu i jes ti onda kriv....

naravno da mi se reakcija nesvida, ok nije trebao ostat hladnokrvan i rec "a jebiga dogodi se" al nije ga trebao odma ic tuc i napadat covjeka, ipak je i on sam radio svoj posao al ja ipak dajem vecu krivnju kamermanu jer da je tak udario neznam michaela nebi vise vidio ni tu svoju kameru nit bi vise snimao po stazi...

Manuel Rui Costa
25.07.2006., 17:19
Montoya je poznat kao jako temperamentan covjek, koji je uz to iz Bogote, a znamo tko tamo odgaja djecu .. nije mi jasno cemu toliko cudjenje .. :kava:

ivandjj
01.08.2006., 09:24
Kog boli Q za Montoyu, ionako je majmun-cigo :zubo:

Kada je cigo došao u F1, pogledao sam par njegovih utrka i bajnih poteza pa sam lijepo zaključio da taj kurca neće napraviti u F1.

Bilo je očito da nisam daleko od istine, a sada je i potvrđeno :zubo:

A Nascar... lolček... meni debilana da duša boli

montoya je u zadnjih pet godina napravio vise u f1 nego itko drugi.

bio je definitivno najzanimljiviji vozac za gledat. pogotovo u nekim trkama kad bi cak pokusavao prestizat na stazi. to je najcesce lose zavrsavalo ali covjek je bar imao hrabrosti pokusat za razliku od majstora ala shoo, alonso, button itd koji lijepo i pametno cekaju boksove i onda ko kuleri prestignu a da ni gume nisu zaprljali.

stoga pretpostavljam da je tebi i takvima koji pljuju montoyu vrhunac trke vidjet kako shoo prestize kroz boksove. sto se moze mjerit s takvim uzbudjenjem :rofl:

Manuel Rui Costa
01.08.2006., 09:57

bio je definitivno najzanimljiviji vozac za gledat. pogotovo u nekim trkama kad bi cak pokusavao prestizat na stazi. to je najcesce lose zavrsavalo ali covjek je bar imao hrabrosti pokusat za razliku od majstora ala shoo, alonso, button itd koji lijepo i pametno cekaju boksove i onda ko kuleri prestignu a da ni gume nisu zaprljali.

stoga pretpostavljam da je tebi i takvima koji pljuju montoyu vrhunac trke vidjet kako shoo prestize kroz boksove. sto se moze mjerit s takvim uzbudjenjem :rofl:

:top: :top: :top:

To pokusavamo kazati ..

Sepa
11.09.2006., 20:45
Montoya je jutros dobio kcer, Paulina.

Cestitam :top:

Manuel Rui Costa
11.09.2006., 20:45
Takodjer .. :s

gabal
11.09.2006., 23:24
Čestitke :tulum: :jumping:

Freek
12.09.2006., 20:52

I Sata je bilo smiješno za gledat. Al nikad ništa neće bit od njega.
To je što je pokušavao pretjecat a većinom je to loše završavalo najviše govori o njemu.

7 Times
13.09.2006., 05:08
Montoya je jutros dobio kcer, Paulina.

Cestitam :top:
Moram je isprobat, jos 18/19 godina. :lol:

Sepa
13.09.2006., 19:24
Moram je isprobat, jos 18/19 godina. :lol:

bolje da ne komentiram, moderator bi trebao biti uzor

dmj
13.09.2006., 19:48
bolje da ne komentiram, moderator bi trebao biti uzor

Ja ne vidim ništa sporno u toj izjavi. Ali da je rekao neku brojku manju od osamnaest morao bi mu stisnuti ban... :D

Sepa
13.09.2006., 19:55
Ja ne vidim ništa sporno u toj izjavi. Ali da je rekao neku brojku manju od osamnaest morao bi mu stisnuti ban... :D

i to se da srediti :zubo:

Sepa
06.10.2006., 11:00
Montoya danas nastupa na ARCA RE/MAX Series na stazi Talladega.
Jucer na kvalifikacijama je postigao drugo vrijeme, 0.009 iza Bobby Gerharta :s:s:s:s:s:s

careeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :top:

Manuel Rui Costa
06.10.2006., 11:05
"They told me come out of the pits and just floor it and run as high as you can. And when you've got to start the second lap, just aim at the apron and stay low."

"That's all you've got to do."

:D :D

Sepa
06.10.2006., 12:03
"They told me come out of the pits and just floor it and run as high as you can. And when you've got to start the second lap, just aim at the apron and stay low."

"That's all you've got to do."

:D :D

:rofl::rofl::rofl::rofl:
nije neka znanost, vidjet cemo u utrci :)
na poslu imamo satelitsku, sve cu pretraziti da nadjem utrku ako ima prijenos negdje :D

Manuel Rui Costa
07.10.2006., 05:54
Montoya zavrsio treci.

"In Formula One if you go to the back you stay in the back,"

"You can be two seconds quicker than any other car and you still cannot pass him. It's great to see that whatever happens..."

"I got hit and had to fix the car.
I came to the pits four times to fix it and even after all that you go out and you're in the back of a 30-car cue or line or whatever you want to call it and you still can get up front, and that's really, really nice."

dmj
07.10.2006., 09:40
Svaka čast. :s

Manuel Rui Costa
07.10.2006., 10:20
Sicam se kad je Montoya izjavio da mu je jedan od ljudi iz momcadi rekao sljedece: "Ako u prvih pet utrka završiš među prvih dvadeset, bit ćeš najbolji." .. Na dobrom je putu .. :s

Damson
07.10.2006., 11:23
Svaka cast Montoyi ali moram priznat da uopce nisam iznenađen jer znam da je odličan vozač i pobjedio je u 500 milja Indianapolisa. Go Monty! :)

Manuel Rui Costa
07.10.2006., 11:30
Svaka cast Montoyi ali moram priznat da uopce nisam iznenađen jer znam da je odličan vozač i pobjedio je u 500 milja Indianapolisa. Go Monty! :)

A i bio je prvak u CART-u .. :s

dmj
07.10.2006., 14:49

Ja sam jako iznenađen, jer su ljudi poput Jima Clarka i Jackya Ickxa oprobali sreću u NASCARu s vrlo malo uspjeha. Doduše, to su bili dogovori za jednu utrku, a ne plan da se odveze čitavu sezonu, ali svejedno...

Sepa
07.10.2006., 21:49
treba napomenuti da je ovo bila utrka ARCA serije a ne full size NEXTEL Cup gdje se trenutno nalaze pravi igraci

no unatoc tome Montoya je odvozio fenomenalnu utrku :top:

Silver arrow
07.10.2006., 21:59
treći!
lijepo od njega :D
drago mi da dokazuje da ipak je vozac
vrijedan pozornosti...
samo naprijed, zelim mu sto prije pobjedu :top:

j.a.
07.10.2006., 22:05
drago mi da dokazuje da ipak je vozac
vrijedan pozornosti...

ej, ipak pričamo o nascaru!
u f1 se pokazao od čega je... i zato više nije u f1.

Silver arrow
07.10.2006., 22:38

da znam, ali i citao sam u f1racingu da
ni montoya ni mclaren nisu krivi sto nije vise u f1
vec njegovi menađeri...?

Sepa
07.10.2006., 22:53

je, vise puta :s
dok je bio u williamsu bio je fenomenalan, nazalost nikada se nije naviknuo na understeer mclarena :(

j.a.
07.10.2006., 22:56
je, vise puta :s
dok je bio u williamsu bio je fenomenalan, nazalost nikada se nije naviknuo na understeer mclarena :(

on je vozač, šta znači da se nije navikao na understeer :confused:

Sepa
08.10.2006., 08:23
on je vozač, šta znači da se nije navikao na understeer :confused:

montoyi puno vise pase oversteer a mclaren je bio tvornica understeera i jednostavno nije se nosio s time jednako dobro ko i kimi, nije mogao izvuci maksimum

da je kimi dosao u williams (koji je bio tvornica oversteera) montoya bi vjerojatno bio bolji od njega, sve ovisi o karakteristikama vozaca, nitko nije najbolji u svemu, svatko ima svoje slabije strane

*Adriatic*
08.10.2006., 18:18
Na kojim tv stanicama možemo gledati nascar........

Sepa
08.10.2006., 21:30
Na kojim tv stanicama možemo gledati nascar........

speed, motorstv...sumnjam da europljani prenose (mozda nextel cup bude na eurosportu ili na satelitu negdje)

Manuel Rui Costa
08.10.2006., 21:42
speed, motorstv...sumnjam da europljani prenose (mozda nextel cup bude na eurosportu ili na satelitu negdje)

Je li na MotorsTV-u ide to uzivo?

Sepa
08.10.2006., 22:09
Je li na MotorsTV-u ide to uzivo?

ne znam
ova utrka (ARCA) je bila samo na speed-u i to snimka, al vjerujem da NEXTEL i Busch serije idu uzivo

nisam siguran za motors tv

Sepa
27.01.2007., 22:58
:s:s:s:s:s
montoya vodi na 24h Daytone sa krugom prednosti :s:s:s:s:s

http://www.livetiming.net/Rolex/Livetiming.asp

bullseeredd
28.01.2007., 09:23
kaj se ima vračati nema on kaj više pokazati u f1 on je gotova priča za najjaći cirkus brzine!

meddo
28.01.2007., 10:07
Tony, evo ti legitimnog nasljednika,samo kaj ovaj ne glumi :s :s

Bravo Huanpi :s

Adriana Lima fan
28.01.2007., 12:31
ma govno od vozaca koje je vozilo u najboljoj ekipi i tamo radijo vise stete nego dobrog.

meddo
28.01.2007., 14:33
Auuuu majstori :s :s :s

Sepa
28.01.2007., 18:48
i montoyina ekipa je pobijedila na utrci :s:s:s:s:s:s:s

mr X
29.01.2007., 18:31
:s:s:s:s
montoya vodi na 24h Daytone sa krugom prednosti :s:s:s:s:s

sigurno je vikao u autu:
"ajm najt rajder, ajm najt...fak najt rajder...ajm majkl...majkl šuma'er...jeaa"

:p

j.a.
29.01.2007., 18:59
:rofl: :rofl:

Sepa
29.01.2007., 21:15
pih, michael who? :zubo:

bullseeredd
31.01.2007., 20:22
pih, michael who? :zubo:

znaš ti dobro koji michael!

JoZ@
31.01.2007., 20:23
znaš ti dobro koji michael!

di taj vozi :confused:

Sepa
31.01.2007., 22:24
di taj vozi :confused:

i mene zanima :zubo:

JoZ@
01.02.2007., 08:37
i mene zanima :zubo:

pa onda super
ak ti neznas
pa ko onda zna :confused:

Sepa
01.02.2007., 17:53
pa onda super
ak ti neznas
pa ko onda zna :confused:

ajde dobro, znam, vozi Tony Kart :zubo:

ko ne vjeruje nek provjeri (http://www.autosport.com/news/grapevine.php/id/56548)

Sepa
05.03.2007., 11:22
Jucer je Montoya pobijedio svoju prvu utrku, doduse Busch serija ali nimalo manje vazna

Nije se vozilo na ovalu nego na klasicnoj stazi (oblikom podsjeca na Monzu), startao je kao treci, u prvom krugu se probio na drugo i par krugova kasnije u stilu Brazila 2001 preuzeo vodstvo presavsi timskog kolegu Scotta Pruetta.
Nakon drugog ulaska u boks su mu javili da mu nisu ulili dovoljno goriva zbog kvara i da mora nakon 8 krugova u boks

ponovno je usao u boks pod zutim zastavama, promijenio 4 gume i nadolio gorivo no pao je na 21 mjesto s dvadesetak krugova do kraja

zelena zastava i u par krugova je dosao do devetog mjesta pa opet nekoliko zutih zastava i nasao se iza vodeceg, timskog kolege, Scotta Pruetta.

pokusao je isti manevar kao i u pocetku trke no ovaj puta ga Scott nije pustio iako je imao vidno brzi bolid i Scott se izvrtio, steta sto Juan nije bio malo strpljiviji
Do kraja utrke Juan je zadrzao vodstvo iako s ostecenim bolidom a Scott se uspio vratiti do petog mjesta

:s:s:s:s:s:s:s:s

gabal
05.03.2007., 11:37
Eto, nisam znao da voze u NASCARU i staze sa desnim zavojima ;) Gledao sam na youtube-u zadnjih par krugova i Pruett je totalno popizdio što ga je Montoya tako prošao. Totalno mi je čudno kako auti iste momčadi imaju različite boje i sponzore...

Black onyx
05.03.2007., 13:52
Totalno mi je čudno kako auti iste momčadi imaju različite boje i sponzore...

Pa, u biti samo je vlasnik isti. A momčadi su više ili manje potpuno autonomne. Nešto kao Red bull i Torro rosso u formuli 1...

Sepa
05.03.2007., 13:56
Pa, u biti samo je vlasnik isti. A momčadi su više ili manje potpuno autonomne. Nešto kao Red bull i Torro rosso u formuli 1...

i nisu uvijek isti vozaci za volanom

foob12
06.03.2007., 12:02
http://www.youtube.com/watch?v=_if1mD1_mfc

dobaaar :D

anessa
24.03.2007., 20:28
Montoya je najveci car ..

TAKO JE....:driver:
konacno neko pametan..................................:)

H3MAT0M
25.03.2007., 12:06
By the way, Montoya je prošlotjednu utrku na ovalu završio 5. :)
Vidjet ćemo večeras kako će biti.

BNA
25.03.2007., 13:01
montoya najjači vozač po meni,nije trebao otiči iz formule 1,
najbolji mi zato što ga je bolila kita za sve oko sebe(tijekom vožnje)najagresivniji vozač sigurno....

JoZ@
25.03.2007., 13:41
zato što ga je bolila kita za sve oko sebe

pogotovo za sumija :rofl:

nina 55555
25.03.2007., 14:20
je da moš mislit, zato mu je svaka druga riječ bilokom novinaru bila: Schumacher.

FastAndFurious
25.03.2007., 16:32
pablo ne bu nikad više BACK.

kladim se u 100 američkih dolari. :)

Sepa
25.03.2007., 17:02
By the way, Montoya je prošlotjednu utrku na ovalu završio 5. :)
Vidjet ćemo večeras kako će biti.

veceras ce biti katastrofa, COT je u igri, jako kratki oval i Montoya je jos prije tjedan dana rekal da ce biti sranja veceras...

H3MAT0M
27.03.2007., 11:33
Istina, završio 32. sa 6 krugova zaostatka.
Ono malo koliko sam gledao utrku, više se borio sa svojim autom nego sa suparnicima.

f1-nando
28.03.2007., 06:45
i meni je zao montoye:cry: :cry: ,ali on je prvi latio amerikanac zivi od danas do sjutra,sve mu je zabava:ziba: .cim je to prestalo on je otsao

Manuel Rui Costa
25.06.2007., 07:55
Montoya pobjedio po prvi put i u Nextel seriji :s

"Montoya, from Colombia, became the first foreign-born driver to win a race in the hugely popular NASCAR stock car series since Earl Ross from Canada won at Martinsville in September 1974."

Sepa
25.06.2007., 11:39
doduse na pravoj stazi a ne na ovalu al to je bilo za ocekivati :s:s:s:s
sa sporijim autom :s:s:s:s

JoZ@
25.06.2007., 11:51
a kaj bi tek radil da je ostal u F1

f1-nando
25.06.2007., 12:50
a kaj bi tek radil da je ostal u F1

sa sadašnjim Mclarenom bi letio stazom:zubo:

H3MAT0M
25.06.2007., 15:09
Montoya pobjedio po prvi put i u Nextel seriji :s

"Montoya, from Colombia, became the first foreign-born driver to win a race in the hugely popular NASCAR stock car series since Earl Ross from Canada won at Martinsville in September 1974."

Gledao sam sinoć utrku. Krenuo je kao 32. i malo po malo se penjao prema vrhu. U posljednjih 20 krugova je sa trećeg došao na prvo mjesto čistim preticanjima. Ali, bilo je frkovito jer su komentatori stalno pričali kak mu fali goriva za dva posljednja kruga. Ne znam kak je uspio ušparati gorivo ali je odvozio do kraja. :s :s :s

Vespazijan
25.06.2007., 15:18
montoya :s

hematomu na kom kanalu si to gledao :s

Mudri Mudrac
25.06.2007., 15:42
svaka cast montoya joj sto volim taj NASCAR cigla na gas i vozi nema kocnice ko ziv ko mrtav na kraju

H3MAT0M
26.06.2007., 09:24
montoya :s

hematomu na kom kanalu si to gledao :s
Premiere. :s

NO.1
03.07.2007., 15:55
montoya je luđak koji zna stisnuti gas tam gdje je to opasno po život pa je zato i bio dobar u americi, ali je frajer bez dobrog stila i tehnike vožnje da bi mu bilo mjesta u f1, nije brz u zavojitim mjestima!!!
sorry svima koji ga obožavate....

NO.1
03.07.2007., 15:57
sa sadašnji mclarenom bi doslovno letio stazom i kraj staze!! :)))

Manuel Rui Costa
03.07.2007., 17:21
nije brz u zavojitim mjestima!!!

:rofl: :rofl: :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=giZu7-A2yS0 :)

JoZ@
03.07.2007., 17:40
:rofl: :rofl: :rofl:

http://www.youtube.com/watch?v=giZu7-A2yS0 :)

:s :s :s
:lol:

bravo costa :top:

NO.1
03.07.2007., 17:40
ovakve stvari mogu se vidjeti od 90 posto vozača, kao npr sato kad
je prešao alonsa!!! ali to neki naprave 550 puta, a neki 2 puta, u tome je razlika!! neke smo vidjeli više od par puta da takvo nešto učine pa znamo da su genijalci!!! ovo je vjerojatno schumacherova greška više nego montoyna brzina, jer kad netko taj zavoj prodje kako treba, nema mjesta prolazu!!!

ovo ti je brzo proči zavoj, kada pada kiša, kad si na slick gumama, a tvoj suparnik u boljem bolidu na kišnim gumama!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=DYWFl6TjfLg

NO.1
03.07.2007., 18:01
što znači "nije trebao otiči iz f1"??
pa nije dobio ugovor, nitko ga nije htio!!!
nije f1 samo stiskati gas i nekontrolirano vrludati stazom pa nehotice nekoga trknuti, malo pokositi travicu itd.. strašan driver!!
raikkonen mu je pokazao kak se vozi!! bahah
bolje nek tam u SAD stisne gas do kraja na ovalima i brije si kak si je super, sam da ne pogine stupido!!! bahaha!!

Manuel Rui Costa
03.07.2007., 18:16
ovakve stvari mogu se vidjeti od 90 posto vozača, kao npr sato kad
je prešao alonsa!!! ali to neki naprave 550 puta, a neki 2 puta, u tome je razlika!! neke smo vidjeli više od par puta da takvo nešto učine pa znamo da su genijalci!!! ovo je vjerojatno schumacherova greška više nego montoyna brzina, jer kad netko taj zavoj prodje kako treba, nema mjesta prolazu!!!

ovo ti je brzo proči zavoj, kada pada kiša, kad si na slick gumama, a tvoj suparnik u boljem bolidu na kišnim gumama!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=DYWFl6TjfLg

Hajd mi nadji jos clipova kako je netko od tih 90% vozaca presao nekog u sporoj sikani s vanjske strane :)

NO.1
03.07.2007., 19:00
prije samo par tjedana, sato alonsa, a da ne velim kolko ih nije snimljeno
jer je to normalna stvar u f1 da nekad netko popuši jer mu nisu gume dovoljno zagrijane, jer je fulao brzinu, jer mu bolid slabo na tom zavoju drži itd da ne objašnjavan!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fcM1zLM76nQ

evo ti ovdje par prolaza po kiši o kojima bi montoya samo mogao sanjati:

http://www.youtube.com/watch?v=geQvkZuBSHo

a da ne velim o mnogima koje ne stavljaju na link jer se ne radi o schumiju, raikkonenu ili nekom zanimljivijem koji su pri vrhu!!!

Manuel Rui Costa
03.07.2007., 20:08
prije samo par tjedana, sato alonsa, a da ne velim kolko ih nije snimljeno
jer je to normalna stvar u f1 da nekad netko popuši jer mu nisu gume dovoljno zagrijane, jer je fulao brzinu, jer mu bolid slabo na tom zavoju drži itd da ne objašnjavan!!!

http://www.youtube.com/watch?v=fcM1zLM76nQ

evo ti ovdje par prolaza po kiši o kojima bi montoya samo mogao sanjati:

http://www.youtube.com/watch?v=geQvkZuBSHo

a da ne velim o mnogima koje ne stavljaju na link jer se ne radi o schumiju, raikkonenu ili nekom zanimljivijem koji su pri vrhu!!!

Pusti kisu. Suho hocu. Po kisi je Alonso presao Schumachera s vanjske strane.

U biti prosao ga je i po suhom u 130R zavoju.

Dakle suho, spora sikana, vanjska strana.

Sepa
03.07.2007., 20:29
http://www.youtube.com/watch?v=IwS3qJ4Fk-Y

http://www.youtube.com/watch?v=X8ESvVM2P9w

ak se sjetim budem pogledal 2005 ili 2004 kad je pretical u eau rougeu :s:s:s

covjek_bez_sluha
03.07.2007., 22:03
Montoya je jedan od pravih vozača F1 i on kad ode iz formule to će biti pravi gubitak jednog talenta,jer čovjeku se moraš divit na njegovom stilu vožnje i njegovom znaju,a neke druge stvari koje ga koče e to je druga priča!

dsztrrezt
03.07.2007., 22:43
raikkonen mu je pokazao kak se vozi!! bahah

onda je i massa pokazao kimiju kako se vozi
i lewis alonsu???

NO.1
04.07.2007., 08:00
tako je, a ako je massa bolji od kimija, gdje je onda montoya!!!!
dobro zapažanje za početak!! :)) to volim!!!
a "čovjeku bez sluha" što se tiče upučenosti, montoya već je
izvan formule i to već neko vrijeme, tako da... pramalo se prati
da bi se moglo govorit o vozačkom talentu...
Dečki, montoya je loš za f1, dobar za ovale i tamo i treba biti jer se tamo drži gas i dovidjenja!!!
Nitko tko je imalo vozio i više prati f1 neće reći da je montoya dobar vozač
!! On nema kvalitete, nije razuman, srlja, ne kontrolirano se bori itd...
Koji zavoj prođe brzo zato jer srlja pa slučajno pogodi, al više puta ispadne ili nekog trkne!!! To nije vozač!!

meddo
04.07.2007., 08:34
Majstore, ovde se divimo Montoyi, ne interesiraju nas tvoja oh toliko obrazložena dociranja te ekstenzivno razumijevanje Formule jedan

Huanpi :s :s

NO.1
04.07.2007., 08:50
Koga ne zanima moje obrazloženje i tko nema svoje obrazloženje, tj
tko je ovdje samo da se divi bez činjenica, taj netreba ni odgovarat na moja
obrazloženja!! na obrazloženje se odgovara obrazloženjem!!! :top:

meddo
04.07.2007., 08:52
A onaj koji je bez grijeha nek prvi baci kamen :top:
Tora, Nevim i Ketubim :top:
Majka Muju šišala na struju :top:

NO.1
04.07.2007., 08:59
majstore costa, da nebi tražili bezveze....
jer ima i snimljenih i ne snimljenih stvari u ovih 17 god koje pratim, ali koliko
puta je montoya nekoga prešao tako, a koliko puta schumi u istom periodu!!
schumi je samo svoju zadnju utrku pokazao više nego montoya u cijeloj
f1 karijeri!! to nema smisla niti gledati i uspoređivati na you tube!!
Alonso je također bolji od montoye, raikkonen, što je pokazao u svim utrkama kraj njega...

NO.1
04.07.2007., 09:00
usput, po kiši je teže otić na vanjsku stranu i nekog oprat, jer po kiši
i ostali bolidi na sporim zavojima imaju mogučnost prolaza isto i kao oni brži po suhom!!!!

meddo
04.07.2007., 09:03
Mr. No, a kaj u stvari ti želiš dokazati?
Da Montoya nije bio prvak Indy Car serije. Da, tam ima i ovala i kružnih staza.
Da čovjek nije mogao proći vozače u puno boljim bolidima na sasvim nemogućim mjestima.
Da je Michael Schumacher sedmerostruki svjetski prvak?
Da je Fernando Alonso dvostruki.
Gle, ne kužim te, pričaš općepoznate stvari i htio bi da ti netko nešto objašnjava, a ti ionak imaš svoje mišljenje o tome. Ono, jebe mi se, samo još jedan tip s interneta, sa jebeno snažnim dokazima i neznamkaj.
Tak svejedno stari, tak svejedno.
Ne sviđa ti se Monty, okej, ni meni se ne sviđa Džesika Alba, koga boli kurac

NO.1
04.07.2007., 09:04
suho vanjska strana, spori zavoj!!!
hahaha, to ni ne stavljaju na you tube koliko ih je schumi napravio, a
stavljen je montoya radi toga jer je to napravio schumiju!! zamisli, schumi
je pogriješio, vauuu!!!

NO.1
04.07.2007., 09:09
pa ne, nego me fascinira kako ljudi pričaju o nekome nešto, a niti su
dovoljno upučeni, niti ne gledaju svaku utrku, niti su vozili ikakve utrke!!!
ak si fun nekog sporta, onda ga trebaš i znati i razumjeti!!! al nije bitno,
smiješno mi je to!!
montoya je dobar u indy car-u al to je to, to je drugo!
tehnički, indy je za bezveze i velika razlika od f1!!!

f1-nando
04.07.2007., 09:34
onda je i massa pokazao kimiju kako se vozi
i lewis alonsu???
viđet ćes kako sezona bude odmicala kako vozi kimi

dsztrrezt
04.07.2007., 11:47
viđet ćes kako sezona bude odmicala kako vozi kimi
nisam ja nista o tome govorio nego sam dao jednaku usporedbu koju i on daje...
onda mozes rec isto i za alonsa...

NO.1
04.07.2007., 15:26
pa da stari, ali te usporedbe stoje i realne su!!!
tko je sada bolji vidi se.... isto tako je montoya imao dovoljno prilike
pokazati da je bolji od raikko, a nije pokazao!!!
raikkonen i alonso imaju još šanse pokazati, to nije uopće upitno!!!
još uvijek su oni na početku u odnosu koliko je imao montoya vremena pokazati pa ništa!!!

covjek_bez_sluha
04.07.2007., 21:57
Dečki, montoya je loš za f1, dobar za ovale i tamo i treba biti jer se tamo drži gas i dovidjenja!!!
Koji zavoj prođe brzo zato jer srlja pa slučajno pogodi, al više puta ispadne ili nekog trkne!!! To nije vozač!!

ok,neželim nikog uvrijedit,ali baja imaš mozga ko govno vitamina
Tvoje tvrdo kuhane činjenice malo i ne piju vodu,šumi je legenda,a montoja je pošten vozač i nije problem u njemu,već u takvim samozvanim znalcima i ljudima u kojim se napelo govno pa misle da je srce i postali su zaljubljenici u F1 kao što si ti koji nemaju pojma razaznati dobru od loše vožnje,a kamoli talent i sreću!
Drugi put pogledaj naslov teme na koju misliš odgovorit ;-)

NO.1
04.07.2007., 22:37
gle baja, ja nisam došao ovdje vrijeđat kao ti koji nemaš činjenica niti kao govno vitamina!!!! montoya je pošten, ali je u poštenju radi toga kaj nezna vozit
pogodio više vozača nego schumi namjerno!! ok!
po tvojoj inteligenciji, moglo bi se zaključit da loše razaznajem dobru vožnju i da je schumi 15 godina imao puke sreće!! talent nije dobro proči 10 ni 30 zavoja nego sve ukupno složiti... al nije vrijedno da se raspravlja kad si pravi BAJA!!
a pošto ti je interes vozanje, volio bi se s tobom nači na kartingu pa da vidimo taj smisao za kurving baja!!!! - kad već neznam o vožnji!!

NO.1
04.07.2007., 22:40
mislio sam ako je netko nečiji fun, da očito ima neke razloge kojima bi izjasnio svoj stav ali ok, možda je ovo gay parade tema di se iskazuje ljubav montoyi na kojoj nemam kaj tražit!!
e ježga BAJA!!

NO.1
04.07.2007., 22:42
ak bumo temu shvačali doslovno, gle, nebude se vratio!!! adio!!

Sepa
04.07.2007., 22:44
mislio sam ako je netko nečiji fun, da očito ima neke razloge kojima bi izjasnio svoj stav ali ok, možda je ovo gay parade tema di se iskazuje ljubav montoyi na kojoj nemam kaj tražit!!
e ježga BAJA!!

i svejedno imas najvise postova na temi :rofl::rofl::rofl::rofl:

NO.1
04.07.2007., 22:48
Naravno!!! :)

Manuel Rui Costa
05.07.2007., 08:09

Dragi moj :)

Koliko si ti utrka pogleda Montoyinih?

Bez griznje savijesti mogu rec da trkeljas gluposti. I molim te prestani. Ne valja govorit s visoka o onom o cemu nemas pojma, a ocito da je da ti nemas pojma. Ua sve linkove i dokaze ti i dalje drzis se svoje "Montoya ne zna vozit u krivinama".

Koliko san ubra navijas za Schumachera pa si vjerojatno tako nadrkan na Montoyu posto ga je ovaj pretjecao kako mu je palo na pamet. :)

Manuel Rui Costa
05.07.2007., 08:10
majstore costa, da nebi tražili bezveze....
jer ima i snimljenih i ne snimljenih stvari u ovih 17 god koje pratim, ali koliko
puta je montoya nekoga prešao tako, a koliko puta schumi u istom periodu!!
schumi je samo svoju zadnju utrku pokazao više nego montoya u cijeloj
f1 karijeri!! to nema smisla niti gledati i uspoređivati na you tube!!
Alonso je također bolji od montoye, raikkonen, što je pokazao u svim utrkama kraj njega...

Prijatelju moj. Ljubavi moja. Dok je Montoya vozia F1 statisticka je cinjenica bila da je bio covjek s najvise pretjecanja po utrci.

Manuel Rui Costa
05.07.2007., 08:13
Naravno!!! :)

Meni je najsmijesnija cinjenica da lik koji se busa da gleda F1 vec 17 godina nema pojma o istoj :rofl:

Ja ne znam koji si ti to sport gleda. Ili si gleda svaku utrku preko kamere sa Schumacherovog bolida pa drugog kurtza nisi ni spazia osin kad on naleti na koga i namjerno ga udari.

Stvarno mi nisi jasan. Ono, pokusvam bit objektivan. Ali ne kuzim te. I tvoju teoriju. I znanje o F1. Stvarno ne kuzim.

f1-nando
05.07.2007., 08:42
Meni je najsmijesnija cinjenica da lik koji se busa da gleda F1 vec 17 godina nema pojma o istoj :rofl:

Ja ne znam koji si ti to sport gleda. Ili si gleda svaku utrku preko kamere sa Schumacherovog bolida pa drugog kurtza nisi ni spazia osin kad on naleti na koga i namjerno ga udari.

Stvarno mi nisi jasan. Ono, pokusvam bit objektivan. Ali ne kuzim te. I tvoju teoriju. I znanje o F1. Stvarno ne kuzim.
ne treba ti rasprava sa takvim ljudima koji ne gledaju ni lijevo ni desno.....samo pravo....pušti ga .....:cool:

another cheetah
05.07.2007., 09:16
nemojte tako!
NO.1 vozi karting! znaci da smo mi svi kurac a on je najveci strucnjak ovdje.
uz to jos i prati f1 vec 17 godina.
pa pored njega je i mladen jergovic kurcina! a mi se nasli njemu suprostavljati. budale

meddo
05.07.2007., 09:26
Miloš Pavlovič :s :s
No1. reci da si to ti :s :s

Manuel Rui Costa
05.07.2007., 11:56
Miloš Pavlovič :s :s
No1. reci da si to ti :s :s

Ne vidin ko bi drugi moga bit :s

NO.1
05.07.2007., 15:15
ok dečki, ja misli da su massa, kimi, alonso, hamilton, heidfeld, a pogotovo
schumacher bolji vozači od montoye, zašto bi na osnovi toga gledao samo pravo!!! objasni mi!!
drugo, nisam rekao da svi nemate pojma i nikoga nisam počeo vrijeđati prvi
osim baje koji me zvrijeđao radi mog mišljenja i mišljenja mojih kolega i na kraju rekao je da nemam pojma o vožnji pa je to sve išlo samo njega da se nebi uvrijedili vi ostali!!!!! to je samo poziv bio i ništa drugo!!

NO.1
05.07.2007., 15:18
znači ovo je tema gdje se napiše "to buraz, najjači je, montoya vrati se"
onda se tu nema kaj tražit, očito nitko nezna zašto je tako dobar, pa sam ja
miloš pavlović!!

NO.1
05.07.2007., 15:49
Costa nije čuo za bridgestone i michelin, costa nije čuo
da je bmw imao najsnažniji motor, costa je gledao utrke, a
nije vidio da je činjenica kako je kimi bio puno bolji od montoye , a kakav
je kimmi kraj masse, a kakav je bio schumi kraj masse!!
costa je pogledao tri utrke gdje i ja mogu reči da je montoya dobro odvozio, al nije gledao onih 55 gdje je loše odvozio!!

-gdje su mu rezultati stari?

NO.1
05.07.2007., 15:58
a najsmiješnija mi je činjenica kako zna drugome uzet mjeru i reći kako
netko nezna, a niti sam ne pokaže šta kvragu zna kad toliko zna!!!
Umjesto mene, dovoljni su ti rezultati, kome je što i zašto bilo ponuđeno u F1
I tko je šta napravio u F1 pa se ti trsi sa tim podacima umjesto samnom!!
I kad ti meni da ti pokažem post gdje je netko prestigao s vanjske strane nekoga, onda ti meni pokaži kišne utrke gdje je montoya sve oprao ko malu djecu i još puno toga!!! Svi jako dobro znamo da su po kiši bolidi najviše
ujednačeni, da se zavoji prolaze toliko sporo da svi imaju skoro iste tehničke
mogučnost i da je vožnja po kiši pravi pokazatelj osječaja za bolid!!!
največi poremečaj su napravile različite gume!!! pogledaj utrke gdje je bio
isti proizvođač na svim bolidima pa kad je zapadalo!!!

NO.1
05.07.2007., 16:07
i majstor Costa, naravno da je montoya imao najviše pretjecanja,
to uopće ne poričem, jer kad imaš lošu poziciju na startu i brži bolid
od ovih ispred sebe, naravno da ćeš ih imati više za pretjecanje, a kad si
1 ili 2 na startu, onda ti je teško taj rekord srušiti u takvoj sezoni!!!

čista logika!

covjek_bez_sluha
05.07.2007., 22:22
gle baja, ja nisam došao ovdje vrijeđat kao ti koji nemaš činjenica niti kao govno vitamina!!!! montoya je pošten, ali je u poštenju radi toga kaj nezna vozit
pogodio više vozača nego schumi namjerno!! ok!
po tvojoj inteligenciji, moglo bi se zaključit da loše razaznajem dobru vožnju i da je schumi 15 godina imao puke sreće!! talent nije dobro proči 10 ni 30 zavoja nego sve ukupno složiti... al nije vrijedno da se raspravlja kad si pravi BAJA!!
a pošto ti je interes vozanje, volio bi se s tobom nači na kartingu pa da vidimo taj smisao za kurving baja!!!! - kad već neznam o vožnji!!

ako si pročitao moj post ja sam rekao da neželim nikog uvrijedit,a ono sam napisao kao šalu, a ne da te izvrijeđam,a ti pošto si tako pametan i ne znaš prihvatit šalu, neću ni ja,pa ću ti samo reći što i svi na ovom forumu misle o tebi
molim te nemoj ovdje dolazit više i pisat jer si pun priče i pun hvale sam za sebe
Istina da ja nisam vozač cartinga za razliku od tebe, ali ja sam fan formule i volim se divit onom dobrom u njoj, a ne pljuvat ko nećemo navesti tko (TI!!!!)
Bez ljutnje,ali stvarno si jadan

Manuel Rui Costa
06.07.2007., 07:53
i majstor Costa, naravno da je montoya imao najviše pretjecanja,
to uopće ne poričem, jer kad imaš lošu poziciju na startu i brži bolid
od ovih ispred sebe, naravno da ćeš ih imati više za pretjecanje, a kad si
1 ili 2 na startu, onda ti je teško taj rekord srušiti u takvoj sezoni!!!

čista logika!

Ma stari u pravu si :s Apsolutnom pravu :s Sve znas. Stidim se koliko sam bio u krivu. Posvitlia si me :s

Ti toliko toga znas. Bio sam toliko slobodan da sam poslao HRT-u pismo da maknu Novaka i stave tebe za komentatora jer steta da svoje znanje ne podilis sa cilom Hrvatskom pa i sire.

Samo nemoj puno forsirat price o Schumacheru. Blazicko ce onda o Senni i popizdit ce. A gadan je kad popizdi. Sicam se jos kako se izderao na onu curu u Alianzu. Nije bio lip prizor. Znas, ona klasicna prica: "ZNAS LI TI KO SAM JA?!?!"

meddo
06.07.2007., 08:53
Kosta, koji ti je ćunac.
Imaš ignore funkciju.

NO.1
06.07.2007., 11:31
gle čovjeku bez sluha, meddo možda dijeli vaše mišljenje pa nije vrijeđao
već se zajebavao, pročitaj malo njegove poruke!!
dok si ti napisao "ne želim nikoga vrijeđati" i onda udario po govnima, a nisi
niti dao svoje argumente, tvoja poruka je izričito pljuvanje!!!
tak ću i ja napisat da si JADNIK i to prvi put nekome da tako pišem!!!
A jadan si jer ne kužiš da nisam pun hvale za sebe već nekih vozača u
usporedbi s montoyom i to što se niti ne trudiš pisati o montoyi kad več braniš
njegov smiso za vožnju!!

ok, mi kartingaši nemamo pojma o stilovima vožnje, neznamo tko valja u f1
bez obzira što godinama nismo propustili niti utrke, nismo otvoreni za neke vozače koji preteknu nekog jer smatramo da se sreća događa 5 puta, ali
ne i 55 puta... itd, ubiti nemomo pojma i nismo dostojni dopisivanju na foruma
gdje netko hvalisa nekoga i nedaj bože dati svoje mišljenje jer si tada govno itd... ako kraj funova montoye napišeš da je netko bolji, ti gledaš ravno ko konj... ok
super dečki, mrak!!!

NO.1
06.07.2007., 11:43
Costa je jedini pokazao trud da obrazloži svoje mišljenje i
pokazao dobar potez montoye, samo se ne slažemo jer jea mislim
da par takvih poteza nisu dokaz da je konstantno frajer brz i
da ima kvalitete za prvaka u f1 i ok!!
on se bar potrudio!!

NO.1
06.07.2007., 12:11
a sad Costa!! :)
zar misliš da schumacher koji ima rekorde te staze, da lošije
prolazi zavoje!!
Zašto kod tog primjera ne uzmaš u obzir da ga je možda montoya stiskao
par krugova iz nekog razloga, gume ili bilo šta drugo...
te da je michael primjenjivao taktiku "odi u nutarnju malo sporije jer ćeš
ga prikočit u zavoju pa mogu bolje ubrzat na izlazu pošto ću stisnut gas dok je on na kočnici da me ne udari, tada ću brže od njega ubrzati" - ne misleći pritom da bi montoya našao putanju kojom je uspio izvesti prestizanje!!!
schumi bi bio daleko od svojih naslova da je ovako prolazio zavoje stalno, a
montoya bi bio bliži naslovu da je bio ovaku stalno brži od njega!!!

prestizanje!

Manuel Rui Costa
06.07.2007., 16:14
a sad Costa!! :)
zar misliš da schumacher koji ima rekorde te staze, da lošije
prolazi zavoje!!
Zašto kod tog primjera ne uzmaš u obzir da ga je možda montoya stiskao
par krugova iz nekog razloga, gume ili bilo šta drugo...
te da je michael primjenjivao taktiku "odi u nutarnju malo sporije jer ćeš
ga prikočit u zavoju pa mogu bolje ubrzat na izlazu pošto ću stisnut gas dok je on na kočnici da me ne udari, tada ću brže od njega ubrzati" - ne misleći pritom da bi montoya našao putanju kojom je uspio izvesti prestizanje!!!
schumi bi bio daleko od svojih naslova da je ovako prolazio zavoje stalno, a
montoya bi bio bliži naslovu da je bio ovaku stalno brži od njega!!!

prestizanje!

Al jebate kako ozbiljno svatit covika koji kaze da Montoya ne zna vozit po zavojima, vec je samo za oval. Dok taj isti Montoya sad vozi NASCAR i sve pobjede koje je tamo ostvario su po klasicnim stazama, dok na ovalu ne znam jel jednom zavrsio u top 10.

Mislim, napisat da jedan od najtalentiranijih vozaca ikada ne zna vozit po zavojima je meni presmisno. Uza svo duzno postovanje.

Ono koliko sam ja pratia autosportove, Montoya je meni najveci majstor pretjecanja kojeg sam gleda. Ikad. Igdi.

Ne kazem da Schumi ne zna pretjecat. Problem je njegov sta se on radije strpio do bokseva pa pretjecanje napravio na taj nacin, dok je Montoya pretjecao izravno na stazi. I zbog tog je atraktivniji vozac i meni zanimljiviji od Schumachera.

j.a.
06.07.2007., 16:51
isti Montoya sad vozi NASCAR i sve pobjede koje je tamo ostvario su po klasicnim stazama

misliš pobjedu :s

meddo
06.07.2007., 19:18
Dvije su :s :s

NO.1
06.07.2007., 19:47
ok, vjerujem da je montoya tamo u NASCARU najbolji vozač!!
i atraktivan je!! Ali nikad netko iz NASCARA ili CART nije napravio BUM
u F1 jer je razlika...

Neznam jesi li redovito pratio f1 tam negdje prije 1999 god dok nije bilo tracion controla
i ostalih pizdarija, dok se jačina gasa određivala stiskanjem na njega,a ne
pišljivom elektronikom da ga stisneš do kraja i bolid ti ne dopušta proklizavanje kotača, dok nije u zavoju bilo elektronike, onda je schumacher pokazivao svoj potencijal i razliku od ostalih, pogotovo u prestizanju...
Ova elektronika je sranje koja guta greške lošijim vozačima i možeš ga je...
Nadam se da će ubuduće opet malo uklonit ta glupa pomagala, jer je atraktivnije gledati kad guzice formule bježe van iz zavoja i tad se rađaju zvijezde!
Vjerujem da bi netko od današnje trojke, kimi, hamilton ili alonso ipak
uočljivo odskakivao od drugih da nije tih sustava koji ih ipak izjednačuju...
Danas u formuli uz odličnu vožnju moraš biti i sposoban dobro si namjestit bolid jer imaju brdo opcija!! neki su se u obje stvari snašli dok neki nisu!!

meddo
06.07.2007., 20:01
Broju jedan, tamo prije 1999. godine Šumi je osvojio svega 2 (dva) od svojih 7naslova, a da ne zaboravimo ono vječno i jedinstveno dranje koje mu je priuštio Hakkinen u Spa. Njemu, uber, turbo, najnaj vozaču i kralju preticanja.
Jedini i isključivi razlog zašto Montoya nije nikada postao prvakom nalazi se u njegovoj naravi, odn., ista ta agresija kojom je lakoćom preticao protivnike na stazi nikada se nije isključivala van staze, te nikada nije slušao savjete ljudi koji su mu govorili da se riješi silne svite koju je stalno, kao čergu, vodio sobom po svijetu, vjerojatno da mu titraju jaja i govore kako je najbolji na svijetu. A usput nije pokazivao niti najmanje želje da iole aktivnije učestvuje u razvoju bolida. Znači, samo sjedi i vozi. I sad zamisli što bi bilo da je pokazao barem 50 posto volje koje je pokazivao Šumaher, vezano uz setup i razvoj bolida koji vozi.
Eto, tukac, ne odveć pametni južnjak, ali čovjek koji je čistim talentom drao gotovo cijelu vozačku postavu u F1 u proteklim godinama. I onda otišao u NASCAR, tek toliko da zaradi još kojih stotinjak milja. U dolarima. I jebe mu se kaj ti, ja, Kosta i njegova mala mislimo o njemu.

E da, što se tiče TC-a. Kimi i Alonso, prema pričama njihovih šefova i trkaćih inženjera, jako vole imati podešen TC na maksimum, tak da baš ne vjerujem u priču o tome kak bi oni bolje prošli od ostalih kad se TC makne.
Uostalom, pogledaj kakvih problema Alonso ima samo s promjenom proizvođača guma.

covjek_bez_sluha
06.07.2007., 22:05
ok, vjerujem da je montoya tamo u NASCARU najbolji vozač!!
i atraktivan je!! Ali nikad netko iz NASCARA ili CART nije napravio BUM
u F1 jer je razlika...

Neznam jesi li redovito pratio f1 tam negdje prije 1999 god dok nije bilo tracion controla
i ostalih pizdarija, dok se jačina gasa određivala stiskanjem na njega,a ne
pišljivom elektronikom da ga stisneš do kraja i bolid ti ne dopušta proklizavanje kotača, dok nije u zavoju bilo elektronike, onda je schumacher pokazivao svoj potencijal i razliku od ostalih, pogotovo u prestizanju...
Ova elektronika je sranje koja guta greške lošijim vozačima i možeš ga je...
Nadam se da će ubuduće opet malo uklonit ta glupa pomagala, jer je atraktivnije gledati kad guzice formule bježe van iz zavoja i tad se rađaju zvijezde!
Vjerujem da bi netko od današnje trojke, kimi, hamilton ili alonso ipak
uočljivo odskakivao od drugih da nije tih sustava koji ih ipak izjednačuju...
Danas u formuli uz odličnu vožnju moraš biti i sposoban dobro si namjestit bolid jer imaju brdo opcija!! neki su se u obje stvari snašli dok neki nisu!!

OK, evo ispričavam se zbog svog napada na No. 1. , ali žao mi je što netko toliko pljuje po jednom vozaču koji je zaslužio makar trunku poštovanja za njegov stil vožnje i dosad učinjeno.

samo želim još spomenuti da se od sljedeće sezone,vrlo vjerojatno uklanja TC pa ćemo vidjeti tko je najbolji, iako ja mislim da će Hamilton pokupiti slavu jer ČINJENICA je da je on do lane vozio formulu 3000 koja nema TC i najvjerojatnioje mu je još uvijek ostao filing za bolid bez njega za razliku možda od Alonsa,Kimmia,Masse ...

Još jednom se ispričavam zbog svog napada i ispada
ali svejedno nije opet fer da netko dođe na temu koja je napravljena za fanove Montoye i njegove vožnje i ispljuje ga

NO.1
06.07.2007., 22:59
ok i ja mislim da bi definitivno mali hamilton upravo kad se makne TC
mogao isplivati kao najbolji i slažem se što se tiče alonsa!!
hamilton ima stil kojim lako upravlja bolidom kad ga zabaci malo pa klizi i
to mi se jako svidja!! to je za mene prava tehnika f1 vozača!
upravo ovo što je meddo napisao je razlog zašto mislim da montoya nije
materijal za prvaka mada sam ga možda prekritizirao, baš zato jer je malo tupavi južnjak koji može samo sjesti i odvoziti!! ali neki se niti da žele neznaju potruditi da namjeste bolid jer i za to treba smisla!!!
schumi nikad prije 99 nije imao najbolji bolid, jednom je slomio nogu kad je bio u vodstvu, bio je viceprvakom dok su kolege iz njegovog tima bili 3,4 na popisu bodova!! mclaren i williams su obilježili 90-te!
ferrariju je krepavao motor svaku drugu utrku 96...
kiša je uvijek pokazatelj tko ima osječaja, ali kiša i iste gume.. .
Moj idući favorit - hamilton vjerojatno neće biti prgav kao schumi da zaradi
tolike neprijatelje i da ga ljudi malo više poštuju baš kao vozača!!!
i senna je vozio od 83 i nije osvajao naslove pa ljudi znaju da je bio opak driver!! Hakkinen i sam kaže da je michael najbolji vozač, priznaje da je imao
najbrži bolid i da mu se bilo teško nosit s michaelom, hill koji ga je mrzio
i bili su ko pas i mačka, također tvrdi da nitko nije znao zašto je michael toliko
brži u zavoju!! to sve uz pračenje f1 je razlog zašto ga poštujem!!
bez obzira što je ružan i prgav!! :)

meddo
07.07.2007., 07:49
Postoji priča, i to iz usta Johnny-ja Herberta, iz njegovih vozačkih dana u Benneton Renaultu, kada je bio uz Schumachera, u kojoj dir Džoni objašnjava Šumijevu brzinu u zavojima.
Uglavnom, testiralo se upravo na Silverstoneu, i telemetrija za dva istovjetna bolida s različitim vozačima nije mogla biti različitija što se tiče ulaska u zavoj. Dok je Herbert naglo kočio pred ulazak u spore zavoje pred ciljnu ravninu te zatim povećavao brzinu koliko god može da ga izvuče iz zavoja, Šumi je kočio taman koliko je potrebno, ali zato je kroz cijeli zavoj imao impresivno veću brzinu od Herberta, uz lagano konstantno lupkanje po gasu, kao kontrolirani TC navođen ljudskim mozgom. Eto, čovjek je imao potpuno različitu tehniku od svih drugih vozača, sasvim je drugačije uzimao zavoje od svih ostalih i to je razradio do savršenstva. I zato mu nije niti trebalo prestizanje na stazi, jednostavno je mogao odvoziti vrhunski brze, metronomski točne krugove na čistoj stazi kada je imao lufta za odvoziti više krugova od protivnika koji su boksove već obavili.
Što se tiče Juanpija, da, da je imao samo 50 posto Schumacherove volje i želje za boljim razumijevanjem postavki bolida da mu najviše odgovaraju, danas bi vjerojatno bio najmanje dvostruki svjetski prvak. Nažalost, uz njega i onu propalicu Ralfa, niti ultrajaki BMW, niti najbolja šasija bez dorade nisu imali šanse protiv Šumaher stroja.

Manuel Rui Costa
07.07.2007., 11:09
:s :s :s

j.a.
07.07.2007., 11:17
http://www.youtube.com/watch?v=Uk2p2nRK-p4

NO.1
07.07.2007., 15:45
znao je itekako dobro obići vozače ispred sebe!!
- lakše nego prost :
http://www.youtube.com/watch?v=OYe273U9FJ0
-isti zavoj gdje ga je tako montoya!!:
http://www.youtube.com/watch?v=T1ir9LIMFWA&mode=related&search=

-hakkinana
http://www.youtube.com/watch?v=ohdr5oGZs2Q&mode=related&search=
što je po mom pojm teže nego na kraju ravnine kad se mc laren zaleti u
guzicu ferrariju i nađje se bolid na sredini, schumi ode na jednu stranu, koju ćeš odabrati?????

-samo ovo mu je falilo za naslov 98!!
http://www.youtube.com/watch?v=Xzh2-lC9BUI&mode=related&search=

vanjska strana...
http://www.youtube.com/watch?v=XJDUtQnGjVM&mode=related&search=

i još puno toga...

- jel ima netko nešto o montoyinom stilu vožnje npr. kao što
smo vidjeli schumijev koji je na granici u zavojima i pun podupravljanja?

Sepa
10.07.2007., 00:25
http://www.cheesebuerger.de/images/midi/boese/a116.gif http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/boese/a025.gif http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/boese/a025.gif http://www.cheesebuerger.de/images/smilie/boese/a025.gif

dsztrrezt
10.07.2007., 14:35

haj ti sad fino priznaj da je tebi krivo sto mu msc nije ni do koljena sto se tice preticanja

NO.1
10.07.2007., 17:46
haj ti sad fino priznaj da je tebi krivo sto mu msc nije ni do koljena sto se tice preticanja

Može, kad ti priznaš da F1 pratiš od 2003!!! :)

znaš, čovjek je ipak stalno prvi, drugi bio, pa nema puno za
prestizanje, a čim mu dodje prilika za preteč nekoga, mašu
plavim zastavama pa mu se maknu :top: :top: :top:

za ostala preticanja pogledaj snimke utrka prije te 2000, ali
imaš i sveukupno dosta i na jubitu!! ;)

Freek
10.07.2007., 18:04

pa pogledaj sezone, više je MS njega puta preteko nego JPM MS-a.
Uostalom ko je pobijedio??:D

NO.1
10.07.2007., 18:31
pa pogledaj sezone, više je MS njega puta preteko nego JPM MS-a.
Uostalom ko je pobijedio??:D

al kužiš to se nezna, jer na jubito stavljaju samo senzacije
kao što je kad montoya pretekne sch, ali sch preticanja
su prestala biti senzacija!! :)

molim popravne iz gledanja utrka! :rolleyes:

šalim se, šalim se, pošto je ovo tema za obožavatelje,
moram reći da je montojić imal krasnih preticanja, to
je isto točno!! svaka čast uzavreloj krvi!!

NO.1
10.07.2007., 18:33
jedno od najboljih je recimo u tunelu monte carla!! :)

Freek
10.07.2007., 18:36
al kužiš to se nezna, jer na jubito stavljaju samo senzacije
kao što je kad montoya pretekne sch, ali sch preticanja
su prestala biti senzacija!! :)

molim popravne iz gledanja utrka! :rolleyes:

šalim se, šalim se, pošto je ovo tema za obožavatelje,
moram reći da je montojić imal krasnih preticanja, to
je isto točno!! svaka čast uzavreloj krvi!!

Bilo bi nešto od njega da je tu i tamo uključio mozak.

NO.1
10.07.2007., 18:46
Bilo bi nešto od njega da je tu i tamo uključio mozak.

E jebiga, od američke hrane se moždane žilice zaštopaju!!
mekić drekić i udri po NASCAR-u bolan pa ko prije u zid!! :)

Sepa
10.07.2007., 18:55
dosta je bilo ovoga, otisli ste off topic uzduz i poprijeko

Sepa
19.08.2007., 13:11
velikom ceremonijom ponovno je otvorena tema samo zato da bi moderator vjezbao davanje kartona, brisanje postova i sl. stvarcice :zubo:

meddo
19.08.2007., 13:20
Sepa, ti si Bog, dobro, nemaš taj božanstveni status i miris i okus kao Schumacher, ali u našim krugovima to još više vrijedi :s :s :s

meddo
19.08.2007., 13:28
http://i10.tinypic.com/4u9uxe9.jpg
http://i16.tinypic.com/6csg855.jpg
http://i19.tinypic.com/62ohirl.jpg

Pilatus
19.08.2007., 13:33
ovo je gore nego ljubav NO1 prema šumaheru!

meddo
19.08.2007., 13:35
Piki, ne trolaj :cerek:

Pilatus
19.08.2007., 13:38
ipak si ti taj koji je zadužen za trolanje na ovom forumu!

meddo
19.08.2007., 13:45
Jok, za spamanje, inače sam uvijek na tragu teme :cerek:
Redneck :cerek:

Nego, Juanpi danas vozi u Michiganu, očekujemo čvrst nastup te solidan plasman :s :s

Pilatus
19.08.2007., 13:50
Jok, za spamanje, inače sam uvijek na tragu teme
Redneck

Nego, Juanpi danas vozi u Michiganu, očekujemo čvrst nastup te solidan plasman

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
da se i ja malo valjam

Sepa
19.08.2007., 15:16
Jok, za spamanje, inače sam uvijek na tragu teme :cerek:
Redneck :cerek:

Nego, Juanpi danas vozi u Michiganu, očekujemo čvrst nastup te solidan plasman :s :s

nije se bas najbolje kvalificirao ali to uglavnom nista ne znaci, moze se i sa zadnjeg do pobjede uz malo truda :top:

Manuel Rui Costa
19.08.2007., 15:27
Huanpi :s

Fucking, fucking Raikkonen!!! What a fucking idiot!!!

NO.1
20.08.2007., 00:26
dosta je bilo ovoga, otisli ste off topic uzduz i poprijeko

hahahahahahahahaha!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D
ova ti je dobra!

NO.1
20.08.2007., 00:38
ovo je gore nego ljubav NO1 prema šumaheru!

rodila se u meni i ljubav prema montoyi, gle ga,
mali crni glupko koji tako temperamentno udri glavom u kameru i
zamalo ispade frajer pred curom, pa kaj nije frajer!!
a još kak vozi, krv mu vrije, gume pali, pretiče schumachera!!
pa frajer je legenda, sigurno nigdje cugu ne plača!! :cerek: :cerek:

alpari senne brate, živa vatra!!

ma jebo ti bolan tog šumaera!

gabal
20.08.2007., 10:24
Bila zatvorena tema pa nisam imao ovo gdje staviti :zubo:

Montoya vs. Harvick (http://www.youtube.com/watch?v=1GCu5e9cayw)

NO.1
20.08.2007., 12:51
Bila zatvorena tema pa nisam imao ovo gdje staviti :zubo:

Montoya vs. Harvick (http://www.youtube.com/watch?v=1GCu5e9cayw)

mislim da ga je costa već stavio na hungaroring! :)

NO.1
20.08.2007., 13:02
meddo jel ti lepi montoyek?

gabal
20.08.2007., 14:39
mislim da ga je costa već stavio na hungaroring! :)

Promaklo mi. Ali moram priznati da taj stock car ima svojih prednosti. Stigneš fino izaći iz auta, malo se naguravati nakon sudara, vratit untura i nastavit utrku :zubo:

Sepa
20.08.2007., 15:10
Promaklo mi. Ali moram priznati da taj stock car ima svojih prednosti. Stigneš fino izaći iz auta, malo se naguravati nakon sudara, vratit untura i nastavit utrku :zubo:

i jos uvijek nisi predjen za cijeli krug :s:s:s:s

NO.1
20.08.2007., 16:47

to definitivno!! :)
bilo bi zanimljivije da su formule čvršće i da nema pijeska sa strane! :)

NO.1
20.08.2007., 16:51
i jos uvijek nisi predjen za cijeli krug :s:s:s:s

sam pričekaju kolonu pa se ubace, ameri niti ne skuže da itko
zaostaje!!

još će i namjerno počet radit takav show!!

take the money and run!

gabal
21.08.2007., 10:25
Ajde, jeste čuli publiku kada su se njih dva pokoškali? Imao sam dojam da žele gađati onog suca koji ih je krenuo razdvajati...

meddo
21.08.2007., 12:08
Ma nije to ništa, da vidiš kad preskoče ogradu i pijani se nagnu u auto koji polako vozi pod "caution" periodom i traže autogram :s :s

nina 55555
21.08.2007., 12:25
uvijek me zanimalo kakvi ljude prate nascar, hvala na odgovoru :s :s :s

Sepa
21.08.2007., 12:29
Ma nije to ništa, da vidiš kad preskoče ogradu i pijani se nagnu u auto koji polako vozi pod "caution" periodom i traže autogram :s :s

:top:
doduse tu i tamo koji "zapne" pa vozi victory lap na haubi :rofl::rofl::rofl:

meddo
21.08.2007., 12:35
Ma, ja...ja...ja.,jednostavno te moram posedovati tako slatku i otrovnu istodobno :s :s

NO.1
21.08.2007., 21:24

uuuuuu! kako je dobra!!

ja je se bojim!!

ako ikad nešto krivo napišem, upozori me prije da nebi dobio ovakav...

frostinho
20.09.2007., 22:38
kaj se nitko nije sjetio??

happy birthday Juan Pablo :tulum: :tulum:

*Adriatic*
07.10.2007., 20:14
http://img62.imageshack.us/img62/451/montoya6ai.jpg

Pilatus
07.10.2007., 20:23
http://img62.imageshack.us/img62/451/montoya6ai.jpg

Lep je ko pile!

Damson
08.10.2007., 11:01
Gleda li ko NASCAR preko satelita? Je li se lako probija taj program koji prenosi te trke?

I nije mi jasno, bas san pratija malo live timing jucerasnje utrke... i traje li svaka utrka NASCAR-a 3 sata?!

dsztrrezt
08.10.2007., 20:03
Gleda li ko NASCAR preko satelita? Je li se lako probija taj program koji prenosi te trke?

I nije mi jasno, bas san pratija malo live timing jucerasnje utrke... i traje li svaka utrka NASCAR-a 3 sata?!

nekad ja upalim i tako i bude, al ne provedem ni desetinu kraj toga, bude pokoji sudar pa svi polako kruze i kruze...
jedina zanimljivost je ako se okladis na nekog pa samo njega pratis i sad je 5. sad 15. pa 20. pa 38. i onda ide u juris :) 31. pa 9. na kraju bude 2. i padnes :D