PDA

View Full Version : Problemi nakon ugradnje plina


ROAD RUNNER
11.07.2006., 11:53
Poštovani, ugradio sam plin kod ovlaštenog i najpoznatijeg servisa koji preporučujete na području Zagrebačke županije! Od ugradnje je prošlo nekoliko mjeseci, a ja sam svaka 2 tjedna na servisu! Tek što je ugrađen plin, auto kao da je izgubio 20 KS! Jedva je hvatao gas! Reklamirao sam to, ali nisu uspjeli otkriti što je. Tvrde da su svi parametri u redu. Auto ide kao da ima stalno upaljene dvije klime ili kao da je natrpan do vrha!? Upalim ga, zgasi se i tako nekoliko puta. Kada konačno primi, 10 min ne smijem taknuti gas, jer se ugasi! Onda kada krene, nikako da «probije» i ubrza. Tek kada stisnem gas do kraja, onda odjednom «probije» i skoči! Vi tvrdite da kod direktnog ubrizgavanja plina nema značajnijeg gubitka snage?
Prilikom ugradnje plina su mi polomili cijev u koju ulazi šipka za mjerenje ulja i još nešto na što šipka nasjeda! Rezultat je bio puna garaža i puna mašina ulja! Na svu sreću to sam otkrio dok još nije bilo kasno, ali ulje je već bilo ispod minimuma! Naravno da niti ovlašteni servis za ugradnu plina, niti ovlašteni servis vozila ne žele prihvatiti odgovornost i samo prebacuju lopticu na ove druge! I tako u krug! Ali netko mora plaćati te servise...naravno ja! Sve ukupno sam potrošio pola godišnjeg na odlaske u servis, a vozilo je i dalje u komi! Otkako sam ugradio plin, pola slobodnog vremena i subota sam na servisu!
Auto mi je stao po noći i kiši, tek što sam krenuo s posla. Stavljali su na plovak uređaj koji će spriječiti krivo pokazivanje pada količine benzina. Nešto su pokvarili, a pošto je na plovku i pumpa za gorivo, auto više ne radi na benzin! Auto teško pali ali normalno radi na plin, ali ne i na benzin! Bio sam samo radi toga 10 puta na servisu, ali oni to ne znaju riješiti. Danas više ne znam koliko imam benzina u spremniku!
Kako sam stalno na servisu po i čekam i po 4 sata, tako i čujem što se drugima dešava! Kolone nezadovoljnih vlasnika se dolaze žaliti, jer im auti jedva idu, jer im instrumenti, klima i radio ne rade nakon ugradnje plina i dr. U servisu se uopće ne uzbuđuju, kao da je to svakodnevna pojeva. Naruče ih za neki slobodni termin, nešto pokušaju napraviti i kažu da će se sada vidjeti kako će se auto sada ponašati, pa da se vlasnici jave ponovo, ako će problem i dalje postojati. To se pretvara u bezbrojne dolaske i gnjavaže. Neki nakon nekog vremena odustanu dolaziti, jer nemaju više niti vremena, niti živaca.
Dolazi im čovjek s Audijem A8 4.2. Žali se da mu: «auto jedva ide, da se trese kao da će se raspast, da ga je strah»! Stojim sa strane i gledam. Serviser mu mrtav hladan odgovara «da je vjerojatno sve u redu, da vjerojatno postoji neki OTPOR, ali da su trenutno bukirani do ne znam kada, da si rezervira termin...»! Vlasnik je na odlasku spominjao skidanje plina!
Moj prijedlog svima koji misle uvoditi plin u svoja vozila, da si odvoje jedan dan i par sati provedu na tom servisu pa vide što se tamo sve dešava!!! Kolone reklamacija i nezadovoljnih vlasnika, vozila koja jedva rade i dr. o čemu se nigdje ne piše!?! Kako to? Jeste li vi koga poslali da provjeri ono što preporučate?
Moje vozilo je staro 2.5 god. i u njega je ugrađen najskuplji sistem ubrizgavanja plina, sukladno vašim savjetima! To više nije isti auto, ne pali, kad upali gasi se, staje na cesti cuka, ispušta ulje, trese se... MOLIM VAS ZA POMOĆ! MOLIM VAS SAVJET! JA NE MOGU VIŠE OVAKO! Zahvaljujem!
Vaš svakodnevni čitatelj.

Igor


--------------------------------------------------------------------------------

Ne zagovaram naknadnu ugradnju plina, čak i ako se prelazi više kilometara, iako sam u više navrata pisao da to ima opravdanje ako se prelazi više od 20.000 km godišnje. Već sam pisao o 'prokletstvu' štednje s benzinom i plinom, jer mnogi u startu ulažu ogroman novac, izlažu se dodatnim troškovima da bi jednog dana počeli štedjeti. No, zbog dodatnih problema, koji se često događaju, a koji se ne mogu izbjeći, to od štednje često ne bude ništa. U više navrata sam savjetovao i to sada ponavljam - ako plin, onda svakako s direktnim ubrizgavanjem. No za motor je najbolja tvornička opcija - koja nudi dosta rezervi. Dobro podešen i servisiran motor, uz dobro napuhane gume i umjerenu vožnju, može smanjiti potrošnju i za 30 posto.

Svoje savjete temeljim na teoretskom znanju i informacijama od vozača, a u posljednje vrijeme sam u više navrata čuo slične komentare. Zbog toga vaša iskustva navodimo u cijelosti. Imate potpuno pravo tražiti da vam plinsku instalaciju dovedu potpuno u red i ne znam imate li sve dokumentirano što ste naveli. Ponovno otiđite u servis i specificirajte sve što su vam dužni popraviti. Ako to ne naprave svoja prava možete ostvariti pravnim putem. Koliko možemo procijeniti velik dio problema je u doziranju plina. Javite nam točno što ste poduzeli, dostavite nam podatke o autu i servisu pa ćemo vam pokušati pomoći.


OVO JE COPY PASTE SA http://www.autogodine.hr/servis/2006/03/11/problemi_nakon_ugradnje_plina/.


pOGODITE O KOJEM JE RENOMIRANOM SERVISU ZA UGRADNJU PLINA RIJEČ :LOL:

I wonder
11.07.2006., 12:07
taman da je nagrada rabljena čačalica, ipak ću se javiti, i skoro 100 % sam siguran da ću je i osvojiti.

and the winner is :AUTO TIM

ROAD RUNNER
11.07.2006., 12:10
Čestitam, osvojio si cugu koju ja plaćam...samo se još dogovorimo za mjesto i vrijeme i to je to :D:D:D

Naravno, pozvat ćemo i novinare Globusa i Slobodne Dalmacije sa fotoreporterima :lol:

Grgica Mali
11.07.2006., 12:18
A jebate pa vi ćete njega skroz uništit :lol: :jumping:

normalan nick
11.07.2006., 12:20
jel onda problem u debilima iz auto tima ili u autoplinu?

ROAD RUNNER
11.07.2006., 12:20
Uništiti će se sam ako nastavi tako raditi...

Od previše love svi pokrepaju :mig:

Grgica Mali
11.07.2006., 12:22
Ma znam, zajebavam se ja.

Zadovoljna mušterija je najbolja reklama. :)

normalan nick
11.07.2006., 12:27
momci, pita san nešto :w

ROAD RUNNER
11.07.2006., 12:30
Ajde razmili malo: jel mogu dva ista auta, istih godišta i motora, oba sa ugrađenim plinom kod različitih ugrađivača ići različito ako koriste opet ISTO gorivo????

Stvar je u podešavanju opreme i nestručnoj ugradnji

normalan nick
11.07.2006., 12:33
Ajde razmili malo: jel mogu dva ista auta, istih godišta i motora, oba sa ugrađenim plinom kod različitih ugrađivača ići različito ako koriste opet ISTO gorivo????

Stvar je u podešavanju opreme i nestručnoj ugradnji
ae, dakle samo u auto timu je problem?

Flo_Master
11.07.2006., 12:51
Runneru, napopastio si se na Auto Tim. Ima li tu nesto osobno?

Nego, u vezi ugradnje plina treba reci da to nije samo tako jednostavno. Auto se sigurno promijeni (na gore). Ostanes bez rezervnog kotaca, dijela prtljaznika, auto se vise kvari, problemi sa atestima i servisima, ....

ROAD RUNNER
11.07.2006., 12:53
Ma nisam... ja svakog tko nevalja stavim na tapetu...

Kad saznam nekaj za koga drugoga, javim, ne brini ;)

normalan nick
11.07.2006., 12:55
Ma nisam... ja svakog tko nevalja stavim na tapetu...

Kad saznam nekaj za koga drugoga, javim, ne brini ;)
napiši onda i ko valja:)

Flo_Master
11.07.2006., 12:56
Ma nisam... ja svakog tko nevalja stavim na tapetu...

Kad saznam nekaj za koga drugoga, javim, ne brini ;)

Otkud znas da se radi o Auto Tim-u?


For the Record:
Nije da me to smeta (ako se jesi napopastio).

ROAD RUNNER
11.07.2006., 12:58
Auto TIM JE NAJVEĆI servis za ugradnju plina u ZG i njega ovi preporučuju...

Čitaj tekst ;)

Flo_Master
11.07.2006., 13:12
Procitao sam i nisam nasao da se tu spominje Auto Tim.

I wonder
11.07.2006., 13:24
pa jel bi to bila prva (ili jedina) pritužba na tu firmu.
gazda na svoju stranu, glavni meštar tamo nije prepotentan (bar samnom) i hoće popričati ali kaj to vrijedi kad instalaciju ugrađuju šegrti koji su do prije godinu dana okopavali kuruzu.
s čim se je ta firma bavila do prije par godina?
ja bi pomislio da ako su novi u tome, da će uzeti barem jednog iskusnog majstora za plin a ispada da ljudi s foruma znaju više o plinu od njih samih.
pa zar to nije sramota.

rješenje za sve, otići kod drugog majstora koji će znati o čemu priča i voljan je uzeti auto u rad.
ovima tamo ja više ne bi dao ni plinski upaljač na popravak.

ROAD RUNNER
11.07.2006., 13:28
Preporučiti zasad mogu samo dečke iz POdsuseda, Thomgas i dečke iz Podpićana, Boyski... kad oni nekaj slože, onda to radi :top:

SETRA Samoborček
11.07.2006., 15:25
A meni kažeš da se bez razloga bojim ugradit plin :D

Flo_Master
11.07.2006., 15:37
Evo, ja sam nedavno ugradio plin.
Drugi put ne bih. Iduci auto ce biti diesel.
Plin stvara dodatne komplikacije, a cijena predjenog kilometra je gotovo ista kao da vozis diesel-a (uracunajte tu skuplju registraciju, odrzavanje, kvarove, komplikacije, zajebancije, gubitak prtljaznog prostora ili rezervnog kotaca, rupe u prtljazniku, rupu u braniku ili pored otvora za rezervoar, nepreciznost pokazivaca razine plina u spremniku, zabranu parkiranja u podzemnim garazama, mali broj plinskih stanica, losi majstori za ugradnju, gubitak snage,...).
Razlika u cijeni auta je zanemariva (benzinac + plin = dizelas).

alien33
11.07.2006., 18:59
Hajdemo izracunati,uzeti cemo dva automobila iste klase i iste snage jedan dizel drugi benzinac.Benzinac zapremine 1.6L sa cca. 110KS i dizela takodjer 1.6L sa cca. 110KS, razlike u performansama su neznatne.
Potrosnja:
Uzeti cemo da benzinac u gradu potrosi cca. 10l benzina na 100 km,znaci plina ce trosit cca 25% vise odnosno cca. 12,5l.Litra plina kosta 3,05 kn,a litra dizela 7,17 kn (nisam ziher).Dizelas ce u gradu trositi cca. 7l dizela,ajmo izracunati:
12.5 * 3.05 = 38.125
7 * 7.17 = 50.19
Odnosno 12.065 kn ustede na 100km.Recimo godisnje prelazis 15000 km usteda je cca. 1800 kn,registracija je skuplja 300 kn (ovo sam napamet napisao) ali zato ne placas eko test,a to je mislim 50 kn znaci placas 250 kn vise usteda se smanjila na 1550 kn.
Za odrzavanje nisam cuo,eventualno filter plina,a mogu ti reci iz iskustva jer imamo dva auta i oba su sa plinom,zajedno smo s njima presli vise od 100000 km + tri susjedova auta svi su takodjer na plin sa kojima je presao vise od 150000 km i samo je na jednom promjenio filter i to poslije 80000 km.Tako da moj susjed i ja nismo imali tih troskova.
Kvarovi,komplikacije,zajebancije.Jedini kvar na tih pet automobila u dvije godine prouzrocen koristenjem plina je pumpa za benzin koja je "crkla" radi toga sto vise od 8 mjeseci nije bilo kapi benzina u njemu.
Gubitak prtljaznog prostora ili rezervnog kotaca.Ovo bi se moglo navesti kao minus plinskog uredjaja.
Rupe u prtljazniku, rupu u braniku ili pored otvora za rezervoar.Rupe su tek ako izvadis uredjaj ovako to je "zatvoreno."
Nepreciznost pokazivaca razine plina u spremniku.Nepreciznost je zanemariva.
Zabranu parkiranja u podzemnim garazama.Ovo nisam znao,a nije toliko bitno osim ako...
Mali broj plinskih stanica.Potpuno netocno,osim ako...
Losi majstori za ugradnju.Generaliziranje i netocno takodjer.
Gubitak snage.Zanemariv,u svakodnevnoj uporabi,osim ako...
... ...
Razlika u cijeni auta je zanemariva (benzinac + plin = dizelas).Pa i nije,naravno osim ako...

Kazes nedavno si ugradio koje si komplikacije do sad imao?

Rockatansky
11.07.2006., 20:36
Hajdemo izracunati,uzeti cemo dva automobila iste klase i iste snage jedan dizel drugi benzinac.Benzinac zapremine 1.6L sa cca. 110KS i dizela takodjer 1.6L sa cca. 110KS, razlike u performansama su neznatne.
Potrosnja:
Uzeti cemo da benzinac u gradu potrosi cca. 10l benzina na 100 km,znaci plina ce trosit cca 25% vise odnosno cca. 12,5l.Litra plina kosta 3,05 kn,a litra dizela 7,17 kn (nisam ziher).Dizelas ce u gradu trositi cca. 7l dizela,ajmo izracunati:
12.5 * 3.05 = 38.125
7 * 7.17 = 50.19


Kad si već uzeo te motore navedi i razliku u cijeni pa će ušteda bit još veća:
_______________Benzinac________Dizelaš
Mazda 3_________135k___________158k
Ford Focus_______122k___________128k
Citroen c4________129k___________139k

Cijene sam uzeo iz zadnjeg Auto Kluba pa me nemojte razapinjat ako negdje piše drukčije, jer bit je u omjeru.

Flo_Master
11.07.2006., 22:15
Hajdemo izracunati,....

Sorry, izbrisao sam text da mogu napisati sve sto zelim.


Tvoja racunica za potrosnju je po trenutnim cijenama u Hrvatskoj koje jako idu u korist plina. No svejedno, po ovome bi tek nakon 100 000 km ustedio 12 056 kn ako vozis na plin.
To je cifra koju moras dati na startu za ugradnju plina (govorim o novijim autima, tj. onima koji nemaju karburator).


Ja cu izaci sa jednom drugom pa mozemo kometirati.

bmw 320d 163 ks 35.234 E
bmw 320i 150 ks 33.315 E (
Ugradnja je 12 000 kn (Auto Tim), atest 1000 kn, dva radna dana bez vozila, zamjena prometne i knjizice vozila.... Uglavnom, cijena oba auta je jednaka.

Ako stavis toroidalnu bocu, to znaci cca 41-43 litra plina, sto povlaci tankanje svakih 350 km, nekad i cesce kad budes isao na put pa ces htjeti imati punu bocu jer nema svugdje plina za sipati. Neke pumpe ne rade 24 sata, pa ces i na to morati paziti.
A, ako pak stavis cilindricnu bocu, onda racunaj da ce ti se prtljaznik prepoloviti a i sa tom bocom ces jednako kilometara kao i na benzin (sto je i dalje puno manje no sto prijedje jedan disesel sa punim tankom).
Sto se tice potrosnje i troska, treba racunati sa vecom cijenom plina, a ne sa trenutnom.

Cijena plina ce ubrzo doci na nivo ostatka Europe, a to konkretno za Italiju znaci:

plin 12 lit * 0,66. = 7,92 E
diesel 7 lit * 1,15 = 8,05 E
(Ovo su podaci potrosnje za moj auto i auto kolege koji ima diesel-a slicne snage. Potrosnja je racunata na autoputu ZG-Rim-ZG).
Usteda na 100 km je 13 c. 1000 km 1,3 E...... 10 000 km 13 E,...... 20 000 km 26 E.
Ako godisnje prelazis 20 000 km onda ustedis na plinu 84 E. Od toga odbij 500 kn skuplju registraciju i na gubitku si 312 kn. Uracunaj tu jos i jedan pregled instalacije godisnje, atest boce jednom u 5 godina i dva kvara i vidjet ces da gubis lovu (a imas "preradjeni" auto). Osim toga, takav plinas ce imati manje jedno 20 ks manje od dizelasa (13 + najmanje 7 zbog pada snage).
Rupe u prtljazniku postoje. Jedna je na samom dnu i sluzi da kroz nju moze isteci plin ukoliko se oslobodi (posto je tezak i pada na dno). Druge dvije rupe su negdje u blatobranu i sluze za provjetravanje one skalamerije na boci, a cetvrta rupa ti je probuseni branik sa prikljuckom za plin (i vidi se izvana) ili je pored normalnog otvora za benzin. Ako imas odmah pored otvora za benzin, onda moras stalno imati sa sobom onau gvozdjuriju koju moras navrnuti prilikom sipanja plina i opet odvrtati i spremiti u kabinu.

Jesu li majstori dobri ili losi, mozes vidjeti i na pocetku ovog posta a osim toga ima jos postova o problemu sa plinasima (katran, blesiranje kompjutera, zacepljenje filtera,...).
Nepreciznost pokazivaca je velika jer je raspodjela diskretna (ima 4 zelene i jednu crvenu diodu). Ako to nije nepreciznost, onda ne znam sto je. Konkretno, kad se kod mene upali crvena - gotov sam sa plinom, a frend mi sa crvenim (koji je kao rezeva) predje 150 km (a ukupno prijedje sa tankom 450 km).
Za podzemne garaze u Italiji vrijedi ta zabrana. U Hrvatskoj jos uvijek ne, no samo je pitanje vremena kad ce to uvesti i kod nas.

Renault je najavio ubrzo motore koji ce biti tvornicki spremni za jestivo ulje, a sigurno ce i drugi ici sa istom tehnologijom. Dakle, tad ce plin biti potpuno "out", a i sad nije bas neka velika isplativost. Neki dan sam u Zagrebu vidio Punta kako toci plin. Vlasnik tog auta ce vrlo tesko vratiti svoju investiciju. Velike mrcine koje puno trose i prelaze puno kilometara imaju racuna ugradjivati plin (opet, samo ako im ne treba prtljaznik).
Naravno, ima puno slucajeve koji su "izmedju" i tu moze biti razloga i za i protiv, no bilo sto da bude - usteda nije nesto velika.
Bilo kako bilo, moj sljedeci auto je diesel.

Flo_Master
11.07.2006., 22:21
Kad si već uzeo te motore navedi i razliku u cijeni pa će ušteda bit još veća:
_______________Benzinac________Dizelaš
Mazda 3_________135k___________158k
Ford Focus_______122k___________128k
Citroen c4________129k___________139k

Cijene sam uzeo iz zadnjeg Auto Kluba pa me nemojte razapinjat ako negdje piše drukčije, jer bit je u omjeru.

Iz ovoga slijedi da jedino kod Mazde ostane nesto love kupis benzinca i ugradis plin. Ostala dva auta su skuplja sa plinskom instalacijom.
Osim toga, Focus-u izaraju ventili ako ide na plin (a ako Mazda ima isti motor - onda i njoj).

Vidi moj gornji post, pa mozemo malo prodiskutirati.
Naravno, nekriticki i nepristrano.

normalan nick
11.07.2006., 22:23
jebo plin

prominija san mišljenje, neću se jebat s tim:s

alien33
11.07.2006., 22:50
@Flo_Master

Jel ova dva bmw-a idu u istu skupinu osiguranja jedan je 110Kw,a drugi 120Kw,mislim ne tak da je osiguranje skuplje.Ovo drugo stoji jedino sto nevjerujem da ce skoro plin ici gore barem jos dvije godine ili ce ici vrlo malo.
Kada kalkuliram uvijek racunam na polovni auto,za novi nemam i mislim da ga je glupo kupovati,a u tom slucaju se uvijek plin puno vise isplati.

Nisi rekao jesi li imao problema sa plinom,i kojih ako jesi.Koliko su cesti automobili sa plinom u Italiji?

neno1966
11.07.2006., 23:23
Ove rasprave o isplativosti plina već su postale stvarno dosadne, vjerujem da kad bi se i besplatno dijelio mnogi bi "izračunali" da se ne isplati.

Najsmješnije mi je od svega što se kod isplativosti plina računa zadnja lipa i zadnji pređeni metar dok pojedinci na dodatnu opremu i šminkanje auta što baš ničemu ne koristi troše iznose mnogo veće nego što je ugradnja plina. Mislim da sam i na ovom forumu vidio izjave poput- malo ću ušminkati auto, potrošit ću 15-20.000 kn...:confused:

Kako je tek kod izbora novog automobila, ako gledamo koji su najprodavaniji modeli kod nas, već bi se tu izborom iste klase auta nekog drugog proizvođača moglo uštediti za ugradnju plina ali...:confused:

Ponekad mi je i drago da je tako, jer kad bi svi prešli na plin onda bi stvarno mogao i poskupiti a ovako neka nas puste da se jeftino vozimo a oni neka i dalje "računaju"...;)

Flo_Master
11.07.2006., 23:25
@Flo_Master

Jel ova dva bmw-a idu u istu skupinu osiguranja jedan je 110Kw,a drugi 120Kw,mislim ne tak da je osiguranje skuplje.Ovo drugo stoji jedino sto nevjerujem da ce skoro plin ici gore barem jos dvije godine ili ce ici vrlo malo.
Kada kalkuliram uvijek racunam na polovni auto,za novi nemam i mislim da ga je glupo kupovati,a u tom slucaju se uvijek plin puno vise isplati.

Nisi rekao jesi li imao problema sa plinom,i kojih ako jesi.Koliko su cesti automobili sa plinom u Italiji?

Ne znam za osiguranje. Nisam expert za to.
Ako gledas polovne aute, onda treba racunati i na to da razlika u cijeni nije vise 2 000 E nego manja. Mozda je 1000 E, no moze biti veca ili manja. Ta manja razlika ce ti opet "navuci" na stranu diesel-a, tj. dobrano ce ponistavati ustedu na plinu. Trebalo bi racunati i na vijek trajanja diese-la i benzinca/plinasa, no to je sada nemoguce realno procijeniti.
Imao sam problema sa plinom. Mogle su se osjetiti "rupe" u snazi pri nekim obrtajima, na stangasu se par puta ugasio...
Imam bocu od 90 litara i nakon ugradnje je stajalo 89,9 litara (jednom 92,4 l). Sad su mi zamijenili plovak i staje mi 63 litra. Pokazivac je totalno neprecizan. Predjem 300 km i tek se onda ugasi jedna zelena lampica (a potrosrio sam cca 60 % rezervoara). Sad mi plina nestaje na posljednjoj zelenoj (crvena se uopce ne pali). Porast potrosnje u odnosu na benzin je inicijalno bio izmedju 20 i 30 % (to se nesto snizilo nakon reklamacije).
Uglavnom, bio sam na reklamaciji, a morat cu opet.

Rockatansky
11.07.2006., 23:29
Flo_Master sve to stoji ali ima jedna stavka koja bi mogla poremetit računicu, ali sve ovisi o volji države. Pošto svi znamo kako nam državni aparat razmišlja šanse da dobro prođemo su male ali isplati se nadat. Hrvatska ima golemi potencijal za proizvodnju plina. Ne znam točne brojke, ali znam da Hrvatska ima mogućnosti proizvesti nekoliko puta veću količinu plina nego cijela Hrvatska (uključujući industriju i kućanstva) može potrošit. Sav plin danas ide direktno s bušotina na punjenje, a višak se spaljuje, jer Ina nema kapaciteta za skladištenje plina. Sad ako se oni papci probude i promisle malo mi imamo mogućnost bit poprilično energetski neovisni, a samim time i neosjetljivi na cijene plina u svijetu. Sve ovo je pod uvijetom da država odluči držati plin pod svojom kontrolom (cijenu i proizvodnju).Iako je sve ovo je lijepo u teoriji ali imam nekakav osjećaj da ćemo ipak najebat. Ipak se nadam.

Flo_Master
11.07.2006., 23:31
Ove rasprave o isplativosti plina već su postale stvarno dosadne, vjerujem da kad bi se i besplatno dijelio mnogi bi "izračunali" da se ne isplati.

Najsmješnije mi je od svega što se kod isplativosti plina računa zadnja lipa i zadnji pređeni metar dok pojedinci na dodatnu opremu i šminkanje auta što baš ničemu ne koristi troše iznose mnogo veće nego što je ugradnja plina. Mislim da sam i na ovom forumu vidio izjave poput- malo ću ušminkati auto, potrošit ću 15-20.000 kn...:confused:

Kako je tek kod izbora novog automobila, ako gledamo koji su najprodavaniji modeli kod nas, već bi se tu izborom iste klase auta nekog drugog proizvođača moglo uštediti za ugradnju plina ali...:confused:

Ponekad mi je i drago da je tako, jer kad bi svi prešli na plin onda bi stvarno mogao i poskupiti a ovako neka nas puste da se jeftino vozimo a oni neka i dalje "računaju"...;)


No hard feelings. Mislim da je korisno podijeliti svoja iskustva sa drugima i savjetovati ih da naprave najbolju mogucu stvar.
Osobno, dobro su mi dosli neki tvoji savjeti i misljenja. Hvala ti na tome jer mislim da si mi pomogao.
Ako ja i ti imamo plin, ne mora znaciti da to odgovara i drugima jer su drugi ljudi u razlicitim pozicijama od nas. Ono sto mi trebamo napraviti jeste upoznati ljude sa prednostima i manama, a na njima je da vide kolike ce biti te prednosti i manje u njihovom slucaju i na osnovu toga ce moci donijeti pravu odluku.

Flo_Master
11.07.2006., 23:36
Flo_Master sve to stoji ali ima jedna stavka koja bi mogla poremetit računicu, ali sve ovisi o volji države. Pošto svi znamo kako nam državni aparat razmišlja šanse da dobro prođemo su male ali isplati se nadat. Hrvatska ima golemi potencijal za proizvodnju plina. Ne znam točne brojke, ali znam da Hrvatska ima mogućnosti proizvesti nekoliko puta veću količinu plina nego cijela Hrvatska (uključujući industriju i kućanstva) može potrošit. Sav plin danas ide direktno s bušotina na punjenje, a višak se spaljuje, jer Ina nema kapaciteta za skladištenje plina. Sad ako se oni papci probude i promisle malo mi imamo mogućnost bit poprilično energetski neovisni, a samim time i neosjetljivi na cijene plina u svijetu. Sve ovo je pod uvijetom da država odluči držati plin pod svojom kontrolom (cijenu i proizvodnju).Iako je sve ovo je lijepo u teoriji ali imam nekakav osjećaj da ćemo ipak najebat. Ipak se nadam.

Je. Moze to biti tako, no ne cini mi se da bi to napravila nasa drzava (a ni vecina drugih).
Jednostavnije je dici cijene i uzeti vise love. Od te love se mogu napraviti bolje ceste, bolje skole, bolje zdravstvo, bolji i veci predizborni platkati, ...
Ako ima viska, moze se prodati drugim drzavama.
Suker (ministar finacija) ili netko drugi bi to sigurno pokusao unovciti.
Stoga, bojim se da nista od jeftine engergije.

Lee Champa
12.07.2006., 13:24
ROCKATANSKY:Sav plin danas ide direktno s bušotina na punjenje, a višak se spaljuje, jer Ina nema kapaciteta za skladištenje plina.

OTKUD TI TO?:s

ROAD RUNNER
12.07.2006., 13:30
Oće netko kupiti tri plinaša?

Dajem ispod cijene 20% i kupujem golfa na jestivo ulje.


Litra jestivog je 12 kuna ... to je fakat jeftinije i bolje, a nem ja gutal dim, neg moja djeca i luzeri iza mene

Flo_Master
12.07.2006., 13:49
Oće netko kupiti tri plinaša?

Dajem ispod cijene 20% i kupujem golfa na jestivo ulje.


Litra jestivog je 12 kuna ... to je fakat jeftinije i bolje, a nem ja gutal dim, neg moja djeca i luzeri iza mene

:)
U Italiji je litra jestivog suncokretovog ulja 86 centi (kupovao sam za vikend).

Inace, buraz mi vozi kamion u Njemackoj na ulje. Veli da nabavljaju ulje za manje od 50 centi, a na istom mjestu isto ulje kupuje i McDonald's.

ROAD RUNNER
12.07.2006., 13:53
Pa, da... kak se toga nisam ranije sjetil... mogao bih svakih 700 km tankati u italiji... ma super, hvala :s:s:s

Bolje to nego se motati po bijednih 90 puniona plina u RH... pljuga, sića :bljak::rigo:

Flo_Master
12.07.2006., 14:00
Pa, da... kak se toga nisam ranije sjetil... mogao bih svakih 700 km tankati u italiji... ma super, hvala :s:s:s

Bolje to nego se motati po bijednih 90 puniona plina u RH... pljuga, sića :bljak::rigo:

Dobro, dobro, nemoj se odmah pjeniti. :)
Velim ti samo kakva je situacija u Zapadnoj Europi. Kod nas jos nije tako, no ubrzo ce biti. Nisam ja protiv plina. Nemoj to misliti.
No, ulje je sigurno nesto sto ce biti velika stvar. Veca od plina.
Osim toga, prednost ulja je i skladistenje. Ne trebaju ti dozvole za skladistenje goriva, posto se radi o hrani. Buraz veli da imaju plasticnu cisternu u cosku i kad im treba goriva, dodju i natoce si koliko im treba.
Btw, ti motori su preradjeni diesel-i i uvijek pale na diesel, a onda prebacuju na ulje.

neno1966
12.07.2006., 15:03
ZOsvald- Da točno je, Hrvatska nema smještajnih kapaciteta za plin (o tome je pisalo i u LPG magazinu, specijaliziranim novinama za plin)

Dakle alternative za višak plina su: ili ga u bescjenje prodati u inozemstvo, ili ga spaliti, ili ga hrvatskim vozačima prodavati po 3 kn (onima kojima se to isplati! ;) )

Što se tiče biljnog ulja za pogon može se koristiti samo u jako starim motorima, noviji automobili ne vjerujem da bi bili jako "sretni" sa tim gorivom i da bi to bilo dugog vijeka, o garanciji da i ne pričamo...

banderas
12.07.2006., 15:19
Kad si već uzeo te motore navedi i razliku u cijeni pa će ušteda bit još veća:
_______________Benzinac________Dizelaš
Mazda 3_________135k___________158k
Ford Focus_______122k___________128k
Citroen c4________129k___________139k

Cijene sam uzeo iz zadnjeg Auto Kluba pa me nemojte razapinjat ako negdje piše drukčije, jer bit je u omjeru.
A od kada je potrošnja plina 80% veća nego potrošnja dizela? 12,5 litara naspram 7? To onako odokativno? Meni se čini jako pretjerano.

banderas
12.07.2006., 15:30
Dobro, dobro, nemoj se odmah pjeniti. :)
Velim ti samo kakva je situacija u Zapadnoj Europi. Kod nas jos nije tako, no ubrzo ce biti.
Ti zaista imaš hrabrosti govoriti kako će dugoročno cijene plina rasti i da se zato treba voziti na dizel? A nafta i derivati će valjda ići dolje. Mislim, stvarno :rolleyes:
Da se kladimo u šta god hoćeš da će razlika cijene između benzina/dizela i plina samo biti sve veća, evo forumaši su svjedoci.
Plin će vjerojatno ići nešto gore, ali zaista je neozbiljno uopće pomišljati da će njegov rast cijene biti brži od rasta cijene benzina.

Flo_Master
12.07.2006., 15:32
Ti zaista imaš hrabrosti govoriti kako će dugoročno cijene plina rasti i da se zato treba voziti na dizel? A nafta i derivati će valjda ići dolje. Mislim, stvarno :rolleyes:
Da se kladimo u šta god hoćeš da će razlika cijene između benzina/dizela i plina samo biti sve veća, evo forumaši su svjedoci.
Plin će vjerojatno ići nešto gore, ali zaista je neozbiljno uopće pomišljati da će njegov rast cijene biti brži od rasta cijene benzina.

Cuj, nista ja ne tvrdim nego samo govorim kakve su cijene na Zapadu. To je sve.

banderas
12.07.2006., 15:43
I pozivaš se na budućnost da će cijene plina rasti. Mislim, to da bude argument protiv plina a da je s druge strane vage nafta je zaista presmiješno, pa nafta će apsolutno u svakom slučaju daleko brže rasti nego plin.

Flo_Master
12.07.2006., 15:49
Nisam mislio na metan, nego na ukapljeni naftni plin (UNP).
Vani su im cijene prilicno vezane.

neno1966
12.07.2006., 17:21
Pa gornja cijena litre plina može biti cijena onoga u bocama za domaćinstvo (sada je oko 4 kn) jer inače ćemo prepumpavati iz boca kao u "dobra stara vremena". Pumpa za pretakanje je podmazana i spremna za rad! ;)

I dok cijenu autoplina mogu podignuti pod izlikom neke cestarine ili sličnog, plin u bocama je recimo to tako "socijalna kategorija" i malo je za vjerovati da bi i njega poskupljivali.

Najjeftiniji je plin iz spremnika za centralno i sretnici koji ga imaju mogu se najjeftinije voziti.(2,5 kn/l). Ponekad ga i ja poželim postaviti.

Flo_Master
12.07.2006., 18:06
Pa gornja cijena litre plina može biti cijena onoga u bocama za domaćinstvo (sada je oko 4 kn) jer inače ćemo prepumpavati iz boca kao u "dobra stara vremena". Pumpa za pretakanje je podmazana i spremna za rad! ;)
...

Da. Udjes u garazu, zatvoris vrata i pretankas boce.
Malo me to podsjeda na socijaliza, ali moras se nekako snaci.

Ja nesto razmisljam o prepadu i otmici cisterne plina. :top: Nekih 20 000 litara bi trebalo biti dovoljno za 5 godina. Samo, ne znam gdje to sakriti. :)
Ima netko neku staru stalu u blizini Zagreba?

aaston
13.07.2006., 07:08
Cijena plina ce ubrzo doci na nivo ostatka Europe, a to konkretno za Italiju znaci:

plin 12 lit * 0,66. = 7,92 E
diesel 7 lit * 1,15 = 8,05 E
..............
Za podzemne garaze u Italiji vrijedi ta zabrana. U Hrvatskoj jos uvijek ne, no samo je pitanje vremena kad ce to uvesti i kod nas.

Kad sam investirao u ugradnju plina nije me uopće zanimalo kako je u Italiji ili negdje drugdje. Računao sam na cijene i uvjete u Hr. Po tome se isplati.
A priče ''doći će i kod nas'' pustimo za sada. Za sada je tako i čak ako plin poskupi teško da će to biti neki harakiri skok.

Čini se da tražiš i najmanju sitnicu oko tog plina. Npr. nepreciznost pokazivača goriva. Zašto se čuditi oko toga kad za to svi znaju, bar bi trebali.
Zato ga nisam ni ugradio jer samo zbunjuje, vidim po kilometrima koliko otprilike imam plina, kad dođe pred kraj ili ga nadopunim ili šaltam na benz pa do prve plinske.
Rupe u autu, ne vidim ih, zašto bi mi to smetalo? Za točenje se nalazi pored čepa za gorivo i zbilja ne vidim u čemu je problem s time?

Već kad ste išli uspoređivati dizelaše i plinaše niste naveli činjenicu koja je nekim ljudima jako bitna - ekologija je definitivno na strani plina bez obzira na sva čudesa od filtera koja se ugrađuju u dizelaše.
Dobar dio ljudi kupuje polovne aute jer su im novi preskupi. Tu se slika o problemima bitno mijenja jer ćeš puno lakše naći benzinca u dobrom stanju nego dizelaša.

banderas
13.07.2006., 10:03
Ne treba biti ekonomist za zaključak da nema apsolutno nikakve teorije da plinu brže raste cijena nego nafti.
Još mi nije odgovoreno da kako to da je potrošnja plina 80% veća nego dizela?

Flo_Master
13.07.2006., 10:19
Ne treba biti ekonomist za zaključak da nema apsolutno nikakve teorije da plinu brže raste cijena nego nafti.
Još mi nije odgovoreno da kako to da je potrošnja plina 80% veća nego dizela?

Ne znam nista o ekonomiji pa ne mogu prognozirati.
Sto se tice potrosnje, sjeti se poluimenjakovog focus-a koji trosi u gradu 12 lit benzina i usporedi to sa npr. jednom lagunom diesel koja je oko 7 lit.

banderas
13.07.2006., 11:15
Aha, znači uspoređujemo model plinaša koji puno troši s modelom dizelaša koji malo troši? :D

Flo_Master
13.07.2006., 12:38
Aha, znači uspoređujemo model plinaša koji puno troši s modelom dizelaša koji malo troši? :D

Ma jeb... misa!
Evo, Honda Accord sa cca 150 ks:
diesel trosi 6 litara, a benzinac 10.

Rockatansky
13.07.2006., 22:40
A od kada je potrošnja plina 80% veća nego potrošnja dizela? 12,5 litara naspram 7? To onako odokativno? Meni se čini jako pretjerano.

Sorry stari ali ja to nisam rekao nego sam samo usporedio cijene automobila, a u potrošnju se ne želim uplitati, jer više ne vjerujem ni ocu kad mi reče koliko mu auto troši :)

BTW Jeli itko upoznao vlasnika VW dizela a da mu troši više od pet litara ??

zigy
13.07.2006., 22:51
Sorry stari ali ja to nisam rekao nego sam samo usporedio cijene automobila, a u potrošnju se ne želim uplitati, jer više ne vjerujem ni ocu kad mi reče koliko mu auto troši :)

BTW Jeli itko upoznao vlasnika VW dizela a da mu troši više od pet litara ??

imas pravo, nikom dizelas ne trosi vise od 5 litara!? bas danas pitam bratica kolko mu trosi cordoba tdizel a on ko iz topa 4.3 litre. pa jebote moj tomos automatik je trosio vise.

Thurgood
14.07.2006., 07:54
ima takvih koji i na 2 decimale idu :top:. osim kad nađeš nekog tko je iskren pa ti kaže da mu TDI troši 7-9 litara ;). obično je trik u tome da se dizelašu, pošto je kupljen da bude štedljiv, potrošnja mjeri kad se vozi ko penzić a ako potroši više onda jebiga, brže sam se vozio. ili već neki slična lejmerska isprika. za benzinca se pretpostavlja da ide, pa ćeš se brže voziti i potrošnja će biti 10-12 :rolleyes:

ja sam izračunao da sam ušparao oko 40 000 kn u par godina vožnje na plin. čistoga, kad se odbiju troškovi ugradnje i svega, a nisam uračunavao ni produženi interval izmjene ulja ni duže trajanje svjećica. a bome ni to da će teoretski cijela mašina duže trajati :kava:

tomiZG
14.07.2006., 17:07
pa plin nije neka famozna alternativa Dizelu.

Na mom Golfu IV cijena za 100 km je
68 / 41 / 35 kn
za benzin (8,5L) / dizel (5,5L) / plin (11,5L).

Ali je svakako alternativa benzincu. Da kupujem sad neki drugi, mislim da bi uzeo benzinca srednje ili više klase, 2 ili 3 g. starog, pa plin ugradito. Da imam puno love, valjda bi uzeo odmah skroz novi TDI 3.0 quattro pogon i nebi ni razmišljao. Jednom se živi. Ali tu lovu nemam! (makar je i meni ekologija bitna, i valjda je najbolja stvar stvarno voziti se na repicu).

A što se pak cijene goriva tiče, plin neće rasti kao što raste cijena nafte. Plin je (nažalost - KVALITETA, tema: Katran!!! grrr, i na sreću po drugim kriterijima) "hrvatski proizvod". U biti je smeće, ostatak pri preradi nafte i zemaljskog plina. Tu cijene neće dramatično skakati. Možda 10, 20 %, pa da plačaš i 4 kn za plin, do tada će benzin biti 9 ili 10 kuna, a toliko će biti i dizel. Cijenu nafte ipak dirigiraju velike utjecajne zemlje, mešetari, uzmi neku južnoameričku zemlju, promijeni se tamo vlada ili neki general napravi puč i ode cijena barrela još 5 dolara gore. Dugoročno je plin ipak OK stvar.

Ako imaš love, onda ćeš kupiti turbodizelaša i to je to. Najsmješnija mi je stvar na nekom njemačkom Autogas-forumu... pita tip za savjet, hoće u Cayenne-a ugraditi plin...je****

Rockatansky
14.07.2006., 19:27
pa plin nije neka famozna alternativa Dizelu.

Na mom Golfu IV cijena za 100 km je
68 / 41 / 35 kn
za benzin (8,5L) / dizel (5,5L) / plin (11,5L).



Opa golf diesel koji troši preko 5 litara!!! :)

Ne ozbiljno. Zar nisi mali pretjerao s onih 11.5 litara?

tomiZG
15.07.2006., 10:06
Nažalost ne, troši troši. 1.4L motor. Pa gutao je 8-9,5 L bezina, stoga se i ne žalim...

Ma smeće od motora, na 115k morao radit generalku, na 135k ugradio drugi motor. Sad je OK, ne guta ulje kao prvi, 2L/1000km, pa na 150k konačno stavio plin.

Neću ga nikad prodat. Samo ću ga gurnut u more jedan dan...

Thurgood
15.07.2006., 17:51
pa plin nije neka famozna alternativa Dizelu.

Na mom Golfu IV cijena za 100 km je
68 / 41 / 35 kn
za benzin (8,5L) / dizel (5,5L) / plin (11,5L).
ma po kojoj formuli si izračunao 3 litre više na plin? :rolleyes:

Najsmješnija mi je stvar na nekom njemačkom Autogas-forumu... pita tip za savjet, hoće u Cayenne-a ugraditi plin...je****
ne bi vjerovo, ali ljudi na zapadu to rade iz ekoloških pobuda. po tom pitanju je to svakako bolje od sumpora

Vojky
15.07.2006., 18:14
Nažalost ne, troši troši. 1.4L motor. Pa gutao je 8-9,5 L bezina, stoga se i ne žalim...

Ma smeće od motora, na 115k morao radit generalku, na 135k ugradio drugi motor. Sad je OK, ne guta ulje kao prvi, 2L/1000km, pa na 150k konačno stavio plin.


A ja još razmišljam kako mi je motor u Yuga ostario jer sa 105.000 km troši 1,5 dcl/1000 km i kako više ne mogu preći servisni interval od 10.000 km bez nadoljevanja...

Rockatansky
15.07.2006., 19:48
ne bi vjerovo, ali ljudi na zapadu to rade iz ekoloških pobuda. po tom pitanju je to svakako bolje od sumpora

Pa da sjećam se da je Bugatti proizvodio EB110 na plin.

Thurgood
16.07.2006., 09:03
jel to neko podjebavanje?

Rockatansky
16.07.2006., 12:47
Najozbiljnije. Poigledaj malo po netu sigurno ćeš naći nešto.

msporis
16.07.2006., 19:39
u nasoj firmi ugradjen je plin u svih 30 službenih opel astri 2.0 i samo s jednom je bilo problema, i to je također uklonjeno!
ne znam za ovo, ali sam skužio da je ovaj Road Runner serator koji nonstop sere po autotimu i autoplinu općenito, valjda vozi dizelaša pa je osjetljiv na to da se neko vozi jeftinije od njega.....

Rockatansky
16.07.2006., 22:27
Stari pa ne znam baš da je natpis "Powered by LPG" po mjeri nekog koji vozi dizelaša :)

Thurgood
17.07.2006., 06:57
ali sam skužio da je ovaj Road Runner serator koji nonstop sere po autotimu i autoplinu općenito, valjda vozi dizelaša pa je osjetljiv na to da se neko vozi jeftinije od njega.....

fino si to skužio :asshole:

RR se vozi na plin još od vremena kad 90% forumaša nije ni znalo da se to može i ima dvije plinjare. vidim da nisi skužio i da daje savjete oko problema sa plinjarama a njegovo sranje po autotimu ima sasvim dobro opravdanje. lopine su :kava:

baccara25
17.07.2006., 07:25
A zašto su onda u Francuskoj svi auti u vlasništvu državnih službi obavezni ići na plin? (pošta i sl.)
A zašto ga Italija subvencionira sa 300 do 500 eura po autu?
A zašto ga poznati škrtci poljaci i česi imaju u svim autima?
Zato što je nepouzdan, neisplativ i problematičan!
TDI... to je ono pravo!

ROAD RUNNER
17.07.2006., 07:29
ne znam za ovo, ali sam skužio da je ovaj Road Runner serator koji nonstop sere po autotimu i autoplinu općenito, valjda vozi dizelaša pa je osjetljiv na to da se neko vozi jeftinije od njega.....



Upssss, skužili su me :no: :trk:ž





@ Thurgood : 3 plinjare stari ;)

gogo111
17.07.2006., 07:58
And so,... kids,.... that's why we don't install LPG in our brand new cars...

Hax
26.07.2006., 17:25
Octavia 1.8T LOVTEC MAGIC direktno ubrizgavanje-----Itko ikad čuo za ovaj problem?: mogu se voziti bilo koliko kilometara na plin i sve je super....DOK se ne zaustavim na duže od 5min ili stanem i ugasim auto na par minuta...e onda to izgleda ovako: gas prima (na plinu) do nekih 20%,do 50% trzucka i slabo vuče a sve dalje je gušenje i kidanje nosača motora. Kad se ohladi skroz opet iz početka.Reklamirao sam 2 puta i ništa,pa sam reko da to vade van ali zamislite neče!! Itko ideju...btw nisu ovlašteni za ugradnju (još),papirologija im se sređuje. Dal ih mogu kako skarat da to izvade?? A što se tiče benzina počeo se gasit pri paljenju hladnog motora (nije pravilo) i neravnomjerno ubrzava do nekih 3-3500 okretaja....nekad i neče primit uopče gas pa se zaletim na plin do stotke i puknem u drugu na benzin,onda kao da probije pa ga još malo propušem u inda valja taj dan.HVALA!

ROAD RUNNER
27.07.2006., 08:56
Lovato... :rolleyes:

Izgleda da ti je sistem pun starog ulja koje je PROPLIN plasirao na tržište u mješavini sa plinom pa regulator pritiska i isparivač štekaju.

Lovato je inače jako osjetljiv na to pa bi trebalo pročisititi sistem.

Koliko km si napravio s tim sistemom i gdje živiš/tankiraš?

Alenko V6
27.07.2006., 09:13
dizel protiv plina

ja imam benzinca v6 sa 220 ks koji troši plina oko 15 l.
To je 45 kn za 100 km. Za te pare ne mogu kupiti ni 6 litara sumpora
Imam stari sistem i sa plinom nemam nikakve probleme.
Neki novi 3.0 tdi, bmw audi, možda čak ide i bolje od mojeg auta
ali ne troši 6 litara nego dosta više.
Sa druge strane novi 3.0 tdi košta 50.000 eura a moj auto koji ga prati u stopu na jeftinje se vozim vrijedi pol kurca.
To je cijela istina.

Jedino jedno stoji, a to je da sa jačim dizelom na otvorenoj cesti sa penzionerskom vožnjom možeš spustiti potrošnju na nekih 6,7 a benzinac ispod 10 ne razgovara....nikad.

neno1966
27.07.2006., 09:58
Jedno sam već napisao pa da ponovim: AUTO MORA BITI POTPUNO ISPRAVAN NA BENZIN da bi mogao dobro raditi na plin. I ako ide dobro na benzin, ne znači da je sve u najboljem redu, najbolje je provjeriti prije ugradnje.

njokach
27.07.2006., 10:10
Lovato... :rolleyes:

Izgleda da ti je sistem pun starog ulja koje je PROPLIN plasirao na tržište u mješavini sa plinom pa regulator pritiska i isparivač štekaju.

Lovato je inače jako osjetljiv na to pa bi trebalo pročisititi sistem.

Koliko km si napravio s tim sistemom i gdje živiš/tankiraš?

da i ja sam imao problema s tim uljem, auto se trzao, trom ko kornjača.
Majstor promijenio filter, malo pročistio i sad ide normalno.

a kaj se tiče potrošnje plina, otvorena cesta + grad -> oko 7.5 litara plina, motor 1500ccm, 94 ks, a ne vozim previše štedljivo...
he,he 360 km oko 80kunića...
baš me zanima mogu li ovi sa tdi čađarama toliko....

ROAD RUNNER
27.07.2006., 10:52
Khm, da nisi izgubio koju litru?
Da si to rekao za benzin, onda oke

njokach
28.07.2006., 10:17
Khm, da nisi izgubio koju litru?
Da si to rekao za benzin, onda oke
ma jok, kombinacija je grad + selo,pardon otvorena cesta! otprilike 50%,50%
Prošle godine sam imao istu tu kombinaciju, tj ista okolina i ista je bila potrošnja.
inače potrošnja po Zagrebu je oko 9 - 10 litara plina (ljeto/zima)

Svicar
28.07.2006., 10:51
imas pravo, nikom dizelas ne trosi vise od 5 litara!? bas danas pitam bratica kolko mu trosi cordoba tdizel a on ko iz topa 4.3 litre. pa jebote moj tomos automatik je trosio vise.

Sasvim je normalno da taj seat troši 4,3,pa sve preko 5 je previše.Vi se tridite da više potrošite,od kada je izašao prvi TDI,bilo koji,Golf,Audi i td.sve se vrtilo oko 5,5-6,5 litara,sve preko je greška vozača.

Hax
28.07.2006., 15:10
Auto mi se tako ponaša od prvog dana....majstori su stavili dizne na pola usisne grane i crijeva od injektora do dizne nekih 35-45cm pa sam išao da to "malo" skrate ali skoro pa da je isto. Napravio sam možda 2000km na plin a točim na Ini i jednoj privatnoj,neznam kak se zove,kod Metroa u Murvici kod Zadra.

gogo111
28.07.2006., 16:54
Auto mi se tako ponaša od prvog dana....majstori su stavili dizne na pola usisne grane i crijeva od injektora do dizne nekih 35-45cm pa sam išao da to "malo" skrate ali skoro pa da je isto. Napravio sam možda 2000km na plin a točim na Ini i jednoj privatnoj,neznam kak se zove,kod Metroa u Murvici kod Zadra.
Mozda je to tvoj problem. Dizne b trebale stajati tik pred ulaz u glavu motora... Inace, koja korist, mogli su staviti i "singlepoint"... Svakako provjeriti!!!

boraborabo
28.07.2006., 17:10
Pun mi je kufer ovih što govore da TDI troši 4,3 .Imam ga i najmanju potrošnju sam imao 6 l a u gradu sa klimom 7 a kad ga nagazim onda i 9 .Ja žalim što sam ga kupio a ne benzinca pa stavio plin.Auto je servisiran i ivi drugi ako kažu da im troši malu žličicu bezočno lažu sebe a ne nas druge.Moj je 90 KS .Točka

msporis
30.07.2006., 17:38
Lovato... :rolleyes:

Izgleda da ti je sistem pun starog ulja koje je PROPLIN plasirao na tržište u mješavini sa plinom pa regulator pritiska i isparivač štekaju.

Lovato je inače jako osjetljiv na to pa bi trebalo pročisititi sistem.

Koliko km si napravio s tim sistemom i gdje živiš/tankiraš?

koja glupost... da u plinu ima starog ulja auto bi ti , tj. plinska instalacija, krepala isti dan....
u plinu, ma ciji bio, nema ni vode ni starog ulja, jer bi to odmah dovelo do kvara plin. instalacija! kvaliteta ovisi najviše o omjerima propana i butana, gdje proplin stavlja više butana jer je jeftiniji! i time značajno spušta kvalitetu!

Vincent V
30.07.2006., 18:50
A jebate, dobro ste me i posteno ustrasili s problemima kod ugradnje plina.U pizdu materinu, a imam dogovorenu ugradnju u Boyskom.I kaj sad da radim???Kakvi su oni, ima li ko kakvih negativnih iskustava nakon ugradnje plina. Imam berlingo 1.4i i opaku zelju da ga ugradim, al sada........Pomoc, please
RoadRunner, kaj mi ti savjetujes???????

ROAD RUNNER
31.07.2006., 06:57
Boyski :top:

dalmacija77
31.07.2006., 10:37
evo sad sam zvao breskovic servis za ugradnju plina i kaze mi da je sistem tomasso ili tako nekako najbolji...zanima me bas koji sistem se dosad pokazao najbolji brc,autronic,tomasso ima li neki koji po vama zasluzuje No1?

ROAD RUNNER
31.07.2006., 11:00
BRC, Landirenzo, Lovato, Autronic/Tomasetto, GZWM... tim redom

dalmacija77
31.07.2006., 22:31
jesi siguran za ovaj BRC?

dalmacija77
01.08.2006., 06:17
u pravu si pise na siteu ovog iz Metkovica www.autoplin-brc.com da Citroen,Peugeot.Renault,Mercedes koriste BRC u serijskoj ugradnji...ako budem ugradjivao idem u Metkovic ima i ovdje u Breskovica BRC i Duzevica ali ne znam na kakvu su glasu a za ovoga sam cuo pohvale tj da nema nikakvih problema nakon ugradnje!:top:

lorenzo95
03.08.2006., 13:13
Ugradio sam plin kod Autoplina BRC. Prešao sam autom (Mazda 323F BG) 100.000 km u 3 godine. Nakon toga čovjek mi je izmjenio isparivač i sad idem po još 100.000

ROAD RUNNER
03.08.2006., 13:19
RAno ti je riknuo isparivač. Inače BRC ide preko 250 000 km bez diranja

lorenzo95
03.08.2006., 13:49
Nije uopće riknio, čovjek mi je savjetovao da ga malo reparita i pročisti ali sam ga ja odlučio promjenti.

Vincent V
04.08.2006., 07:37
RAno ti je riknuo isparivač. Inače BRC ide preko 250 000 km bez diranja

:klap: :klap: :klap:
to te pitam, sad sam siguran u svoj izbor Boyskog i BRC uredaja, naravno uz RR-ovu pomoć.Thanks mate!!!!
28.08 i ja idem na plin.

moses
04.08.2006., 19:57
evo ja upravo stigla s puta zd-zgb-zd na plin, autronic, auto je berlingo 1.4

nikakvih problema nema sto se tice plina i same voznje.

ali autu se dogadja da pri naglom smanjenju broja okretaja (naglo kocenje i usporavanje) jednostavno se ugasi!! sto samo po sebi ne bi bio problem kad si u situaciji da samo ubacis u nizu brzinu, pustis kuplung, i motor se opet upali, ali kad moras odmah stati, odmah, u mjestu, horor - auto se ugasi, a skupa s njim se iskljuce i kocnice!
brrr
mislim da cu svoj berlingo ipak ostaviti na benzinu, ovo je opasno, covjece

DNx
04.08.2006., 21:19
Meni se dogodilo neki dan na autoputu, idem oko 140 i u jednom trenu iz neke fore na nizbrdici stisnem kuplung do kraja kad ono mrtva tišina...probam gas i stvarno ne hvata... a vidim pocelo zmigat svjetlo od akumulatora....pustim lagano kuplung i valjda se opet auto upalio....zakaj to?

Aco123
04.08.2006., 23:11
ja nemam nikakvih problema.... ugradnja me koštala 4500kn u fiat bravo i auto juri ko zmaj :))

bavarac
05.08.2006., 18:19
ja nemam nikakvih problema.... ugradnja me koštala 4500kn u fiat bravo i auto juri ko zmaj :))

sacekaj jos malo pa ces vidjet:zubo:

bavarac
05.08.2006., 18:21
evo ja upravo stigla s puta zd-zgb-zd na plin, autronic, auto je berlingo 1.4

nikakvih problema nema sto se tice plina i same voznje.

ali autu se dogadja da pri naglom smanjenju broja okretaja (naglo kocenje i usporavanje) jednostavno se ugasi!! sto samo po sebi ne bi bio problem kad si u situaciji da samo ubacis u nizu brzinu, pustis kuplung, i motor se opet upali, ali kad moras odmah stati, odmah, u mjestu, horor - auto se ugasi, a skupa s njim se iskljuce i kocnice!
brrr
mislim da cu svoj berlingo ipak ostaviti na benzinu, ovo je opasno, covjece

klasicna prica, od 100 auta skoro 80 ih ima taj problem.
Meni se nece ugasiti ali zna pasti na semaforu do 200 rpm i pale se lampice.
Za par dana ide na servis pa cemo vidit

Aco123
06.08.2006., 13:33
do sad sam prešao 4000km i nema nikakvih problema... frend ima isti auto i isti sistem i vozi se već cca 3god i dosad nije imao problema... To sam čuo da na nekim automobilima ima tih problema odmah nakon ugradnje da kod skretanje, semafora i sl im se auto ugasi!

Lee Champa
07.08.2006., 08:00
Znanac imao taj problem. Jedan kolega koji se tim bavio prije 30-tak godina prebacio mu onaj okrugli "dozator" plina "iz jednog položaja u drugi".
Navodno da os membrana u dozatoru ne smije biti paralelna sa osi kretanja automobila jer pri kočenju djeluje inercija membrane i gasi mašinu.
E, sada je pitanje ima li mjesta za tako nešto i imaju li novi sustavi takvu kantu u kojoj "pleše" membrana.:s

DNx
07.08.2006., 10:58
Jedno pitanje, lagano off topic...jel zna netko di ima za nabavit onaj plasticni cep sto se navrti na ventil di se puni plin...naime, tip mi na pumpi nije vratio natrag taj plasticni (mogao sam i ja, znam, al gotovo uvijek to oni rade, kaj ne) i negdje mi otpalo u voznji...grrr...jel zna netko di bi mogao to naci i koliko otprilike dodje? Tnx

bavarac
07.08.2006., 17:39
i ja sam to izgubio, 10kn novi, na pumpi bi trebali imat

DNx
07.08.2006., 19:19
tnx...bum sutra provjeril...

pinta
07.08.2006., 20:04
Ja to ne kuzim:mad:
Kad sam ja ugradjivo svi su hvalili Auto Tim,
pogotovo na njuzima.Morao sam ic tam jedno 3-4 puta nakon ugradnje.
Bilo je jedno vrijeme dobro, al sad kod spore voznje nece primit gas, i kad lagano krecem sa semafora u zavoju se hoce zgasit:confused: . Jel to moze bit zbog jeftinog katalizatora dodatno ugradjenog zbog atesta?
Jel hoce drugi ugradjivac pogledat to il nece imat posla sa stokom sfusanom?

lucki_radnik
08.08.2006., 07:27
pa meni ih jos uvijek hvale. pitao sam na jos 2-3 foruma i news grupi i jos uvijek njih preporucuju. koliko sam shvatio, oni drze skolovanja za skoro sve nove servise i sve probleme koje drugi ne mogu rijesiti oni rijesavaju.
za sad sam cuo 2 ili 3 nezadovoljna korisnika no to jos uvijek nije razlog da ne odem k njima na ugradnju.
jel ima netko mozda konkretan primjer nezadovoljstva?

Alenko V6
08.08.2006., 09:04
gašenje auta koji ostaje bez serva i kočnica u vožnji je izuzetno opasno. Nije mi jasno kako takvi auti prolaze tehnički.
Ljudi nemojte čekati da se dogodi neko sranje, jer......dogodit će se kad tad!

pinta
08.08.2006., 12:08
To se dogadja povremeno i uvijek kod jako malih brzina. Cekam da se mehanicar vrati s godisnjeg,pa idem prvo kod njega da pogleda,a poslije za plin.
Ne vozim se skoro nis sad.
(Al je uzas kad nemas kocnice i zgasi se:horor: )

lucki_radnik
08.08.2006., 15:44
Pa koliko sam uspio skuziti to nije problem do majstora vec eventualno do uredjaja ili kvalitete plina.
U zadnje vrijeme se puno pricalo o tome da se prodavao nekakav plin pomijesan sa uljem sto je Proplin i priznao.

dac
09.08.2006., 14:30
:confused: jel netko ima iskustva sa plinom na slijedećim avtima citroen c4 1.6 16 v 110 ks, opel zafira 1.8 16v 140 ks, mazda 5 1.8, i škoda 1.6 85 kw fsi ( može li uopće plin na fsi?)
hvala unaprijed:s

fulcrum
09.08.2006., 15:34
:confused: jel netko ima iskustva sa plinom na slijedećim avtima citroen c4 1.6 16 v 110 ks, opel zafira 1.8 16v 140 ks, mazda 5 1.8, i škoda 1.6 85 kw fsi ( može li uopće plin na fsi?)
hvala unaprijed:s

Nejde plin na fsi. Kod japanaca moraš biti oprezna jer na nekima su pregorjevali ventili (to se riješi da ti prilikom ugradnje plina naprave "uređaj" koji će ti hladit ventile) što ti poskupljuje ugradnju.

zvm
09.08.2006., 17:12
jel ima netko mozda konkretan primjer nezadovoljstva?
Potraži malo po forumu, medju plinskim temama. Naći ćeš više primjera.

Borna Krasic
09.08.2006., 20:58
-pa i ja sam nasao nekoliko primjera ali uvijek su to manje vise isti ljudi a niti su problemi sta ja znam kakvi
-ispada kao da su ovi ugradili to svima koji se sluze internetom pa nije ni cudo da se samo o njima pise

tomiZG
09.08.2006., 22:25
Gasi se i meni usred vožnje, kad stanem na semaforu ili kad bacam iz druge u prvu, padne naglo na 400 okretaja pa se ugasi, ne možeš biti tako brz, i istovremeno s nogom na kočnici i gasu da držiš ler. Ali meni se to događa samo dok je hladan. Najvjerojatnije je i tu kvaliteta plina problem, potražite topic "crna lista pumpi", katran je tu glavni lik priče. Dok je isparivač hladan, već osušeni stari katran tamo blokira plin i gasit će ti se više.

Kao što je Benzin proizveden u Sisku (stara rafinerija) slabe kvalitete tako je i plin neusporediv s onim zapadno i sjeverno od nas u RH.

Samo treba malo čitati "između redaka" sva ova natezanja u medijima oko 8 kn i one slabije 95ice, te činjenica da je vlada još prije par godina odlučila da INA NE MORA popraviti kvalitetu benzina sve do 2007 itd. govori i o tome da pri proizvodnji plina ne mare baš za vrhunsku kvalitetu, pa ti ugradi vrhunski plinski sustav za 11000 KN i vidjet češ kako kašljuca filter, isparivač, injektori... na našem plinu.:mad:

neno1966
09.08.2006., 23:13
Što se tiče gašenja kad je motor hladan moguće da je i do lambda sonde koja ne šalje točne podatke kad nije ugrijana...

Rockatansky
10.08.2006., 00:27
Gasi se i meni usred vožnje, kad stanem na semaforu ili kad bacam iz druge u prvu, padne naglo na 400 okretaja pa se ugasi, ne možeš biti tako brz, i istovremeno s nogom na kočnici i gasu da držiš ler.

Heel-toe stari, heel-toe ;)

zvm
10.08.2006., 07:37
A da se ukine jedna od ove dvije teme s istim imenom!? Mozda se postovi mogu prebaciti... Ovako nema bas smisla.

lucki_radnik
10.08.2006., 19:08
Gasi se i meni usred vožnje, kad stanem na semaforu ili kad bacam iz druge u prvu, padne naglo na 400 okretaja pa se ugasi, ne možeš biti tako brz, i istovremeno s nogom na kočnici i gasu da držiš ler. Ali meni se to događa samo dok je hladan. Najvjerojatnije je i tu kvaliteta plina problem, potražite topic "crna lista pumpi", katran je tu glavni lik priče. Dok je isparivač hladan, već osušeni stari katran tamo blokira plin i gasit će ti se više.

Kao što je Benzin proizveden u Sisku (stara rafinerija) slabe kvalitete tako je i plin neusporediv s onim zapadno i sjeverno od nas u RH.

Samo treba malo čitati "između redaka" sva ova natezanja u medijima oko 8 kn i one slabije 95ice, te činjenica da je vlada još prije par godina odlučila da INA NE MORA popraviti kvalitetu benzina sve do 2007 itd. govori i o tome da pri proizvodnji plina ne mare baš za vrhunsku kvalitetu, pa ti ugradi vrhunski plinski sustav za 11000 KN i vidjet češ kako kašljuca filter, isparivač, injektori... na našem plinu.:mad:

danas bas isao na tiffon pitati jel jos uvijek ima sranja sa tim plinom jer mi ne bi bilo svejedno pljunuti 11000 kuna za instalaciju pa onda sranje sa plinom.
Pa me covjek malo razuvjerio. Kaze da je to sranje bilo prije nekih mjesec i pol dana i da su serviseri vecinu autiju rijesili i da vise nema problema.
Oni su cak nekima refundirali troskove za plin ili su im natocili frisko gorivo. Naravno ako si imao racun :)

xarix
10.08.2006., 21:47
Lagano oftopckarenje ( a mozda i nije ):
Sto je najvise potrebno svakom pravom motoru da razvije pravu snagu? Zrak.
Sto je nakon toga potrebno? Dovoljno struje. Ispravne svjecice. Dovoljno jak akumulator.
Da li je stvar ista kod plina? Je. Zasto se vecina cudi neispravnosti vozila na plin ako ta vozila nisu dobro podesena?? :confused: Treba tu i tamo procistit rasplinjac, nekih 7-10 K km, uz ovaj nas "kvalitetan" katranom obojen plin, procistit zracni filter ( ako je vec nekome bed dat 100 kusur Kn za novi ), provjerit svjecice, akumulator i onda DEEEERI, nema frke s plinom. Btw, ak auto ni na benz nije bil 100% ispravan, zakaj bi onda prelaskom na plin nekim cudom Bozjim sve bilo ok?? LPG rulez :s

Borna Krasic
11.08.2006., 14:45
Lagano oftopckarenje ( a mozda i nije ):
Sto je najvise potrebno svakom pravom motoru da razvije pravu snagu? Zrak.
Sto je nakon toga potrebno? Dovoljno struje. Ispravne svjecice. Dovoljno jak akumulator.
Da li je stvar ista kod plina? Je. Zasto se vecina cudi neispravnosti vozila na plin ako ta vozila nisu dobro podesena?? :confused: Treba tu i tamo procistit rasplinjac, nekih 7-10 K km, uz ovaj nas "kvalitetan" katranom obojen plin, procistit zracni filter ( ako je vec nekome bed dat 100 kusur Kn za novi ), provjerit svjecice, akumulator i onda DEEEERI, nema frke s plinom. Btw, ak auto ni na benz nije bil 100% ispravan, zakaj bi onda prelaskom na plin nekim cudom Bozjim sve bilo ok?? LPG rulez :s

Istina. Poznam jako puno ljudi sa ugradjenim plinom i niti jednom ne pada prodat auto jer je nezadovoljan sa plinom. Netko se tu i tamo buni na neku sitnicu ali jebes tu sitnicu ako se vozis za 3 puta manje goriva.
A imam i jednog koji je sam priznao da mu je auto u kurcu i da se nadao da na plinu nece imati istih problema kao i na benzinu no malo se zajebo. A ono sto je zanimljivo je to da je i njemu bio kriv majstor za plin jer mu nije mogao dovesti auto u top stanje :). BTW, radi se o Fordu Sierri iz 1986. g. koju ni pomocu magije ne mozes dovesti u ispravno stanje. Pogotovo ne za budget koji ovaj ima.

fulcrum
11.08.2006., 20:45
Ja nemam problema s plinom.
Sve je do čovjeka koji to stavlja u auto i podešava, a onda do kvalitete goriva i ostalih čimbenika.
Kad sam ja išao ugrađivat plin prvo me je tip stavio na ekotest, pa nije valjao. Onda sam sredio razlog zakaj nije valjao (lambda sonda) i onda mi je tek išao ugradit i sve je štimalo i sad štima. Obićni sustavi sa isparivačem imaju uvijek više problema nego s direktnim ubrizgavanjem).

tomiZG
17.08.2006., 21:16
Ja nemam problema s plinom.
Sve je do čovjeka koji to stavlja u auto i podešava, a onda do kvalitete goriva i ostalih čimbenika.
Kad sam ja išao ugrađivat plin prvo me je tip stavio na ekotest, pa nije valjao. Onda sam sredio razlog zakaj nije valjao (lambda sonda) i onda mi je tek išao ugradit i sve je štimalo i sad štima. Obićni sustavi sa isparivačem imaju uvijek više problema nego s direktnim ubrizgavanjem).

Ja imam direktno ubrizgavanje kroz injektore i prije toga isparivač. Na sustavu za onih famoznih 11000 kn. Zar to dvoje ne ide uvijek zajedno?

To sa lambda sondom budem dao provjerit. I svječice mogu zamjenit, pas des problèmes. Ali ne gasi se inače na benzin, tako da ja i dalje sumnjam na katran u plinu. Pogotovo što se može razlika OSJETITI, ovisno o tome GDJE si točio.

Što se Tifona tiče, ja ovaj puta njihov plin točio u Slav. Brodu, idem za Sarajevo, mislim si, 'ko zna ima li tamo pumpi. Nemam izbora, taman mi na puto od autoceste do graničnog prijelaza u Brodu. I stvarno u BiH gotovo da nema pumpi, jedna u Zenici, u Sarajevu ih nisam našao a valjda ima nekoliko u zabačenim ulicama... valjda je više na jugu BiH i prema Hercegovini. Uglavnom, Tifonov plin: nakon 200 km na tom plinu, na ono malo autoceste pred Sarajevu šta tamo imaju (dakle; motor je zaista zagrijan), morao vratiti na Benzin, drma se na 130 auto ko blesav. Od tada opet imam ozbiljne probleme u vožnji, ali opet samo dok je hladan. Mora da je kriv loš zrak još iz Republike Srpske, sigurno nije do plina od Tifona, ha? :flop:

Flo_Master
17.08.2006., 21:59
Meni niti treci plovak nije dobar. Ili puni previse ili premalo.
O pokazivacu nivoa da ne govorim.

Isus
18.08.2006., 02:47
koja glupost... da u plinu ima starog ulja auto bi ti , tj. plinska instalacija, krepala isti dan....
u plinu, ma ciji bio, nema ni vode ni starog ulja, jer bi to odmah dovelo do kvara plin. instalacija! kvaliteta ovisi najviše o omjerima propana i butana, gdje proplin stavlja više butana jer je jeftiniji! i time značajno spušta kvalitetu!

Baš i ne. Radi se o količini katrana u plinu.
Kako propan i butan dobijaš kod rafiniranja sirove nafte tako se i odvaja katran u plinovitom stanju, kako to ne bi sve završilo u procesu ukapljavanja treba s epredhodno pročisiti što zahtjeva troškove, a INA odn. proplin to ne rade kao što su i benzioni puni smeća.

Usporedbe radi HR E95 i Austrijski E95 razlika od neba do zemlje.

Meni niti treci plovak nije dobar. Ili puni previse ili premalo.
O pokazivacu nivoa da ne govorim.

To sam i ja milsio da je meni plovak otišo no radi se o tome da su punionioce konkretno Tifon je zbog povećane potražnje digao tlak punjenja zbog toga ti se boca ne puni kak spada.

DNx
18.08.2006., 11:57
znači bolje ne punit na tifonu? Ili su svi digli tlak?

DNx
18.08.2006., 11:59
i ja sam to izgubio, 10kn novi, na pumpi bi trebali imat

Na 4 pumpe NO LUCK...di si ti nabavio...da ne lutam više po gradu
tnx

D

Flo_Master
18.08.2006., 13:06
To sam i ja milsio da je meni plovak otišo no radi se o tome da su punionioce konkretno Tifon je zbog povećane potražnje digao tlak punjenja zbog toga ti se boca ne puni kak spada.

Jok. Netocno.
Isto tako je i na Ininim pumpama (a i pumpama u Italiji).
Plovak ne valja! Plovak!!!!

Isus
18.08.2006., 14:25
Ajd mi objasni onda zakaj se i moji poznanici žale na istu stvar????
Svima otišao plovak i kako to da mi je frend našao punionicu di mu sve dela normalno....

stam
19.08.2006., 09:02
Auto Tim je dosta razvikan, možda, ali možda imaju nekog majstora koji zna sa plinom, ali nisam ga još upoznao.
Ugradio sam plin u auto kod njih, bio na reklamaciji, ali oni nemaju pojma kako pristupiti problemu.

Problem je taj da auto kad se ugrije (ugasi čok) da nedrži ler gas, okreti padaju dok ne krepa. I kad mu okretaji počnu opadati neče više vuči, primati gas. Stisneš gas do kraja i čekaš minutu dvije dok ne krene motor. Stvarno ne kužim to.
Motor je sa rasplinjačem, stari sistem plina.

Situacija je takva da kad odem k njima oni neznaju kaj bi. Zaštopaju dovod zraka(???!!!) i to je kao to. Još ne dođem ni do ceste već ne vuće. Katastrofa.

Dođem doma stari se zeza s rasplinjačem, podešavanjem plina i nekak mu dođe da proradi normalno. Zadnja dva mjeseca nisam imao problema, bio sam i na moru ide ko grom. Bolje rečeno išao je. Sad opet ista stvar.
Neznam zbog čega, ni zašto se to dešava. Ako odem na reklamaciju žali Bože truda, kad oni neznaju niti od kud krenuti.

Veli u jednom postu da oni obučavaju druge servise, zar je onda čudno da toliki imaju problema sa plinom.

P.S.
Auto ima 1,6 motor sa 105 KS benzina troši oko 10-12L, ali ni autoplina ne troši ništa više.

Flo_Master
19.08.2006., 16:05
Ajd mi objasni onda zakaj se i moji poznanici žale na istu stvar????
Svima otišao plovak i kako to da mi je frend našao punionicu di mu sve dela normalno....

Ne znam nista o tome, tj. o tvojoj tvrdnji o povecanju tlaka na pumpama radi turisticke sezone.
No, nacin na koji si povezao tankanje manje plina zgog veceg pritiska (i "tehnickog" objasnjenja) je nebulozan.

dtomas
19.08.2006., 16:06
Uh, nakon ovih vaših napisa, pitam se ima li smisla ugraditi plinsku instalaciju u auto...

Pa ima li ovdje na forumu ITKO tko je zadovoljan ugradnjom i ponasanjem auta sa pogonom na plin???



Ako ima, nek navede koji je servis ugradio plin da znam tamo i otići :)

Fa-La

El Bradbury
19.08.2006., 16:13
Ja, BRC u splitu.

Isus
19.08.2006., 17:38
Ja sam zadovljan. Svakako preporuka svakome. Mjesto ugradnje Boyski, Podpićan.

Kad pogledaš koliko ljudi ima ugrađen plin i koliko se žali ustanoviti češ da je to jako mali broj njih.

Isus
19.08.2006., 17:39
Ne znam nista o tome, tj. o tvojoj tvrdnji o povecanju tlaka na pumpama radi turisticke sezone.
No, nacin na koji si povezao tankanje manje plina zgog veceg pritiska (i "tehnickog" objasnjenja) je nebulozan.
Gle tako su meni objasnili. i u neku ruku ima smisla jer u boci ima zraka, ako je tlak punjenja veći i taj zak se priej komprimira te zatvori.

Slijedeći put na Tifonu obrati pažnju na manometar.

xarix
23.08.2006., 17:49
Uh, nakon ovih vaših napisa, pitam se ima li smisla ugraditi plinsku instalaciju u auto...

Pa ima li ovdje na forumu ITKO tko je zadovoljan ugradnjom i ponasanjem auta sa pogonom na plin???




Ima :)


Ako ima, nek navede koji je servis ugradio plin da znam tamo i otići :)

Fa-La

AST Auto Nedelišće, Međimurje, ugrađuju LOVATO sustave, majstori odlični. Osobno imam LOVATO FAST sustav, apresal sam vec nekih 25 K Km od prosinca 2005, i nes vjerovat, no problemo :D
Eh da, ugradil sam plin na 220K Km, na benz mi je trosil oko 7-8 L sa konstanto upaljenom klimom, a plina trosim oko 8-9 L. I da, masinka od 115 konja, japner, a kaj ces :)

DNx
25.08.2006., 08:44
Da vas pitam....kak cesto mijenjate ulje na plinašima...zanima me dal ste produzili interval promjene (kao sto reklamiraju svi koji ga ugradjuju) ili ga mjenjate kao i prije?

I wonder
25.08.2006., 09:10
knjiga propisuje 12 000, ja promijenio na 18 000, još je bilo žućkasto ulje unutra. motor ima 170 000 km ali mu je to bila tek druga promjena ulja od ugradnje.

Lee Champa
25.08.2006., 09:36
Ulje se MORA promjeniti jednom godišnje. Na kvalitetu ulja utječe i zrak, vlaga, sastojci iz plina i sl.:top:

I wonder
25.08.2006., 09:44
baš tak.
nakon godinu dana, aditivi u ulju više ne obavljaju svoju funkciju zaštite motora. ali ipak stoji da korištinjem plina ulje duže ostaje čišće pa ga netreba ni mijenjati tako često kao kod pogona na benzin. produženje intervala zamjene za 50% neće škoditi motoru, sve dok se ta zamjena napravi unutar godine dana.
mislil sam da je to poznato većini i da netreba posebno napominjati.
no eto, nije zgoreg ni to napisati.

DNx
25.08.2006., 09:51
baš tak.
nakon godinu dana, aditivi u ulju više ne obavljaju svoju funkciju zaštite motora. ali ipak stoji da korištinjem plina ulje duže ostaje čišće pa ga netreba ni mijenjati tako često kao kod pogona na benzin. produženje intervala zamjene za 50% neće škoditi motoru, sve dok se ta zamjena napravi unutar godine dana.
mislil sam da je to poznato većini i da netreba posebno napominjati.
no eto, nije zgoreg ni to napisati.

ma kad nisam bio ziher koliko tocno...znao sam da traje duze, al kolko tocno
...ja mjenjao prije 6000km Mobil 15W-40...pa me zanima koliko jos imam fore...



-----------------------------
uvijek me zanimalo kod ekipe koja ima stare dizle, pa kad vele da im trosi litru na 1000km...to znaci da nikad ne mora mjenjat ulje jer i onako na 5000km ulije 5 litri novog :zubo:

I wonder
25.08.2006., 10:01
ako proizvođač navede u upustvima da se ulje mijenja na 10 000 km, oni su sigurno ostavili zaštitnu zonu pa se neće ništa strašno dogoditi i ako ga promijeniš na 12. naravno, uvijek je bolje na 10.
pogotovo zato jer broj kilometara nije faktor kod zamjene ulja nego potrošnja goriva.
po meni, svaka prerana zamjena ulja je bacanje novaca. sve i ako ranijom zamjenom uštediš motor, dio novaca će otići na ulje pa mi to sve izgleda neisplativo.
jest da ulje podmazuje vitalne dijelove motora ali po statistici, okolni agregati i uređaji uzrokuju puno više problema. koliko može biti ispravna lamela, zamašnjak, uljna pumpa ili pumpa vode ako sam motor ima 300 000 km?

i zato, ja radim kako sam i opisao a ti kako hoćeš.

I wonder
25.08.2006., 10:03
kod mene u motoru je isto mobil ali 10W-40.
i ne troši ga puno. 1 litru na 10 000.
a prije je bilo castrol TXT i trošio je oko litru na 5 000.

Thurgood
25.08.2006., 10:10
knjiga propisuje 12 000, ja promijenio na 18 000, još je bilo žućkasto ulje unutra. motor ima 170 000 km ali mu je to bila tek druga promjena ulja od ugradnje.


slično i kod mene, evo sad ima 14k od zadnje izmjene i još nije dobilo boju :). samo tih 14k je napravljeno u pola godine, tako da starost ulja nije problem

DNx
25.08.2006., 10:24
ako proizvođač navede u upustvima da se ulje mijenja na 10 000 km, oni su sigurno ostavili zaštitnu zonu pa se neće ništa strašno dogoditi i ako ga promijeniš na 12. naravno, uvijek je bolje na 10.
pogotovo zato jer broj kilometara nije faktor kod zamjene ulja nego potrošnja goriva.
po meni, svaka prerana zamjena ulja je bacanje novaca. sve i ako ranijom zamjenom uštediš motor, dio novaca će otići na ulje pa mi to sve izgleda neisplativo.
jest da ulje podmazuje vitalne dijelove motora ali po statistici, okolni agregati i uređaji uzrokuju puno više problema. koliko može biti ispravna lamela, zamašnjak, uljna pumpa ili pumpa vode ako sam motor ima 300 000 km?

i zato, ja radim kako sam i opisao a ti kako hoćeš.

e pa baš zato i pitam...znam da ima veze kaj proizvođač ulja kaže, al opet, to je kad voziš na bengu, sigurno nisu naveli interval promjene kad si na plinu...pa se zato raspitujem...s obzirom da je moje mineralno ne znam koliko da ga još držim

I wonder
25.08.2006., 10:30
evo ovako.
ako ga zamijeniš redovno, kao i do sada, nikakva šteta.
ako produžiš interval zamjene za 50%, opet nikakva šteta neće nastati.
a krajnja odluka je uvijek na tebi.

gogo111
25.08.2006., 10:45
Uh, nakon ovih vaših napisa, pitam se ima li smisla ugraditi plinsku instalaciju u auto...

Pa ima li ovdje na forumu ITKO tko je zadovoljan ugradnjom i ponasanjem auta sa pogonom na plin???



Ako ima, nek navede koji je servis ugradio plin da znam tamo i otići :)

Fa-La

Gle, nije toliki problem u osobi koja ugraduje plin. Ta osoba, ustanova, servis, ili zna ili ne zna ugraditi plin... I to se vidi...

Veci je problem sto postoji svega nekoliko proizvodjaca plinosustava sa svega nekoliko modela (u nasem podneblju), a motora benjzinjskih na milijon, i to svaki sa svojim zahtjevima, proracunima i dizajnom... Dalje, svaki taj motor je dizajniran za rad na benzin, te kao takav ima prilagodenu i cijelu periferiju, od ecu i senzorike, do hardvera. Ugradnjom plina, dolazi do narusenje ravnoteze idealnog rada motora, i samo finese onih majstora koji znaju ugradivati plin, mogu ublaziti poteskoce, tj pribliziti rad na plin onom idealnom benzinskom...

Uh koji filozof, ha???

I.G.
23.11.2007., 11:02
Nažalost ne, troši troši. 1.4L motor. Pa gutao je 8-9,5 L bezina, stoga se i ne žalim...

Ma smeće od motora, na 115k morao radit generalku, na 135k ugradio drugi motor. Sad je OK, ne guta ulje kao prvi, 2L/1000km, pa na 150k konačno stavio plin.

Neću ga nikad prodat. Samo ću ga gurnut u more jedan dan...

To sam već vidio i čuo od bratića, nisam mogao vjerovati koliko žderu ulja....
A na servisu su mu mrtvo hladno rekli da je to normalno :eek:

pitbull
13.01.2008., 15:38
Evo, ja sam nedavno ugradio plin.
Drugi put ne bih. Iduci auto ce biti diesel.
Plin stvara dodatne komplikacije, a cijena predjenog kilometra je gotovo ista kao da vozis diesel-a (uracunajte tu skuplju registraciju, odrzavanje, kvarove, komplikacije, zajebancije, gubitak prtljaznog prostora ili rezervnog kotaca, rupe u prtljazniku, rupu u braniku ili pored otvora za rezervoar, nepreciznost pokazivaca razine plina u spremniku, zabranu parkiranja u podzemnim garazama, mali broj plinskih stanica, losi majstori za ugradnju, gubitak snage,...).
Razlika u cijeni auta je zanemariva (benzinac + plin = dizelas).

Proslo je neko vrijeme, pa da te pitam:
Jel jos tako mislis????:kava: