View Full Version : Ponovni liječnički za produženje vozačke!
Treci kamencic
25.08.2006., 14:08
Eto meni su vozačku prvi put dali na 2 godine.. i sad je to pri kraju. išla sam danas kod jaruna ponovno na pregled (naravno očiju). stara baba mi je dala vozačku na 3 god. bez obzira što sam ju zamolila da mi da na više jer ipak sam studentica i svakih par godina davat po 200-300 kn nije mala stvar.. naravno nije mi dala.. živčana sam, ljuta jer nemam nekih većih problema... desno oko mi je potpuno zdravo no na lijevom imam astigmatizam i neku sitnu dioptriju od -0.80
najgore od svega je što je moja frendica uspijela dobit vozačku na 10 godina a ne vidi osobu kad joj maše ispred očiju.
inače ne nosim naočale (imam ih), ni kad učim, ni kad idem van il tako nešto. držim ih u autu ako me slučajno murjak zaustavi... stvarno mi nisu potrebne jer kad ih nosim nema neke promjene.. al ženu valjda brine kaj ja sa lijevim okom nemrem pročitat sitne brojeve i slova (al fakat mislim sitne). mislim di će mi bit tabla il neš sa tak sitnim slovima...
uglavnom to me užasno uzrujalo i ne želim produžit na 3 god. htjela bih ići negdje drugdje na liječnički gdje bih mogla naići na nekog normalnijeg doktora koji će mi dati barem na 10 godina. btw. moj tata ima na 10 a dioptrija je oko 4.. ludo, ludo. nemam niš protiv da mi piše da moram nosit cvike, al me smeta to kratko ograničenje.
prvi put sam bila u šaringradskoj. e sad ako tko zna di, gdje i kako. molim vas help
I wonder
25.08.2006., 14:32
skoro svi područni domovi zdravlja rade liječničke preglede za b kategoriju.
pa ako znaš nekoga da tamo radi....
prvi put sam bila u šaringradskoj. e sad ako tko zna di, gdje i kako. molim vas help
meni se ista stvar u sarengradskoj dogodila... jedno oko ok, drugo -1 i eto naocala :mad:
naravno da ih nikad ne nosim, osim oko vrata u voznji :rolleyes:
Treci kamencic
25.08.2006., 14:46