PDA

View Full Version : Vip, T-mobile, Tele2, Tomato - služba za korisnike?


Tara_24
25.08.2006., 15:45
Vidim da se jako puno pise o mobitelima, daju se savjeti i ostalo. Zanimaju me vasa iskustva sa sluzbama za korisnike svih ovih operatera....
;)

mirkov high kick
25.08.2006., 17:14
Toamto ( :rofl: ) ima stvarno za svaku pohvalu službu za korisnike :s

ali bed je što se plaća, i to papreno. 1.70 kn po minuti. :mad:

tmobajl ima isto ok službu, potrude se riješiti problem, ili objasniti ako imaš kakav upit. sve u svemu još mi se nije dogodilo da ih nazovem i da nezadovoljan prekinem poziv ;)

the-girl
25.08.2006., 19:06
ja sam imala samo dobra iskustva sa t-mobile službom. zvala sam ih samo radi aktivacije mms-a ali bili su ljubazni

mobyXXL
25.08.2006., 20:49
Vidim da se jako puno pise o mobitelima, daju se savjeti i ostalo. Zanimaju me vasa iskustva sa sluzbama za korisnike svih ovih operatera....
;)

P.S. Toamto je zapravo Tomato.... :)

evo zvao telce :D da pitam koji je kod za isključivanje govorne pošte jerbo sjebah nešto pa su mi se svi pozivi na koje se nisam javljao preusmjeravali na govornu. Zapravo htio sam se napravit pametan pa... :rolleyes: No dobro nazvao, pitao za kod i reče mi cura *134*0# (tak nekaj) i to je to :) Kaj je najvažnije čekao 10 sec da se jave a ne ko SZK od t-smeća di čekaš pol vure, pa te stave na čekanje da ti svira ono sranje još 10 min a nakraju ak nisi neš razumio još se deru na tebe

182
25.08.2006., 22:19
zvao t-com zbog interneta pa za aktivaciju mms-a u jave i neljubazni do jaja

Tara_24
26.08.2006., 10:24
Kakva su iskustva sa VIPom? Ja sam znala cekati po 20 minuta da mi se jave.... :flop:

ghost
26.08.2006., 12:13
Kakva su iskustva sa VIPom? Ja sam znala cekati po 20 minuta da mi se jave.... :flop:

I kad se jave u većini slučajeva nemaju pojma šta ih pitaš, pogotovo tehnička služba, al bar se trude pomoći za razliku od T-službe.

Lady Arwen
27.08.2006., 10:27
zvala sam vip par puta i morala sam cekati dobrih 10 min da mi se netko javi. to me zivcira, ali kad su se javili bili su jako ljubazni. bili su toliko ljubazni da bi im mogla oprostiti ono cekanje. (kak da ne) :rofl:

Ken
27.08.2006., 10:38
Tomato je Vip tako da... :D

šole
03.09.2006., 05:48
koristi tele

10aLEX
04.09.2006., 14:39
Kakva su iskustva sa VIPom? Ja sam znala cekati po 20 minuta da mi se jave.... :flop:

Zato ja imam taktiku da ih zovem npr. subotom ili nedjeljom oko 7-8h ujutro tako da su tada sigurno slobodni :-)

dolki
04.09.2006., 17:26
ja imam tele2 i meni su baš ljubazni ovi u službi za korisnike

FiZor
12.09.2006., 08:09
Još jedan topic otvoren isključivo radi "otvaranja topica". Iskustva su različita, komunikacija je nekima bila neugodna, nekima ugodna etc... nevidim poantu, a ni svrhu ovih informacija za autora topica :top:

Constatinopol
12.09.2006., 09:36
Kakva su iskustva sa VIPom? Ja sam znala cekati po 20 minuta da mi se jave.... :flop:
The same here! Vip ima najgoru službu za korisnike,jer dok dođeš do njih prođe pola sata.
T-mobile ima najbolju službu:top: ,
Tele 2 većinom neljubazne seljačine,a T-com internet služba se zna ne javljat punih 45 minuta;Da punih 45 minuta uživate u muzici i reklamama T-coma dok vam je internetska veza gecrkt:flop: :mad:

snoopy_dc
20.09.2006., 09:31
Korisnik vipa sam već 7 godina...i što se tiče službe za korisnike mogu reci samo najbolje...ok mora se možda ponekad čekati al šta sad,pa ljudi BESPLATNO je, i imate vremena ili ste svi vi poslovni ljudi?! :rofl: uvijek kad sam ih zvao bili su vrlo ljubazni i ja ne pamtim da mi na neko od pitanja nisu znali odgovoriti ili neki problem riješiti,čak što se tiče i emaila su sasvim ok,odgovaraju na svaki vaš upit... za ostale operatere neznam,slažem se glupo je da tomato naplaćuje poziv prema službi za korisnike tu se slažem sa svim komentarima da je to loše!!!:top: :) do tipkanja

SETRA Samoborček
20.09.2006., 09:37
Tele2 NE NAPLAĆUJE poziv prema SZK.

Poziv prema SZK naplaćuje VIPOV Tomato!

Tele2 SZK je u Vukovaru, pa imajte malo razumjevanja za ekipu tamo.

MEDO11
29.09.2006., 17:30
ja sam sa t-mobile szk imao samo pozitivna iskustva, kad se jave(nakon cekanja:D ) kratko i jasno rijese problem i adio mare.

in the end they got the job done!!:top:

Constatinopol
30.09.2006., 10:11
Tele2 SZK je u Vukovaru, pa imajte malo razumjevanja za ekipu tamo.
Ma znam,zato nekad i istrpim njihovo neznanje,ali ako žele postati ozbiljan igrač na telekom sceni moraju malo jače kadrovirat službu za korisnike. Neće meni neki balavac govoriti,da pričeka 48h da mi se aktivira neka tarifa i 5 puta reći "razumijete li to" a ja već 72 sata čekam na tarifu i uporno mu to dajem do znanja.

No,pošto su otišli u Vukovar di je nezaposlenost 40% ,sve ću im oprostit :rolleyes:

Tara_24
01.10.2006., 10:13
Još jedan topic otvoren isključivo radi "otvaranja topica". Iskustva su različita, komunikacija je nekima bila neugodna, nekima ugodna etc... nevidim poantu, a ni svrhu ovih informacija za autora topica :top:


Autor topica vidi svrhu u ovom topicu koji nije otvoren samo radi otvaranja topica.
Valjda ti je ovo dovoljno dobro objasnjenje :p

FiZor
09.10.2006., 23:57
S obzirom na dane odgovore, do kakvih je zaključaka autor topica došao? :)

krokodajl
10.10.2006., 21:54
U T-mobileu su najfiniji. Fakat ljubazni, tako pristojni da budem dirnuta svaki put kad završim razgovor. :cerek:

pivka
11.10.2006., 11:37
u biti je ok to kaj se naplaćuju pozivi,jer će se onda oni koji zovu jer im je dosadno malo skulirati.

Hella Good
11.10.2006., 20:39
Ja promijenila sve operatere osim tomata so far.. svi su ljubazni, čak i kad nazoveš na božić u 2 AM :D

mobyXXL
15.10.2006., 10:45
Ma znam,zato nekad i istrpim njihovo neznanje,ali ako žele postati ozbiljan igrač na telekom sceni moraju malo jače kadrovirat službu za korisnike. Neće meni neki balavac govoriti,da pričeka 48h da mi se aktivira neka tarifa i 5 puta reći "razumijete li to" a ja već 72 sata čekam na tarifu i uporno mu to dajem do znanja.

No,pošto su otišli u Vukovar di je nezaposlenost 40% ,sve ću im oprostit :rolleyes:


ma kojih 48 sati? Ja prešao prošli mjesec s prepaida na pretplatu i uzeo 6230i dobio novi SIM doduše broj mi je ostao isti i tip je rekao da treba pričekat svega sat vremena. Nakon sat i pol dva uključio mob i počeo ga rabiti kao da nikad nisam ni prešao na pretplatu koja je btw puno praktičnija nego bonovi jer uvijek ostaneš sa 0 kuna na računu u najnezgodnijem trenutku...

182
20.10.2006., 19:15
ma kojih 48 sati? Ja prešao prošli mjesec s prepaida na pretplatu i uzeo 6230i dobio novi SIM doduše broj mi je ostao isti i tip je rekao da treba pričekat svega sat vremena. Nakon sat i pol dva uključio mob i počeo ga rabiti kao da nikad nisam ni prešao na pretplatu koja je btw puno praktičnija nego bonovi jer uvijek ostaneš sa 0 kuna na računu u najnezgodnijem trenutku...

inace neznam kak si to uspio,ili lazes,jer nemres s prepaida na pretplatu a da sacuvas broj,nego mozes s pretplate na pretplatu i sa prepaida na prepaid da bi sacuvao broj...

VW_tuning
20.10.2006., 22:53
slk od t-mobile i tele2 :top:
slk vip-a :flop: katastrofa moraš čekat sat vremena da ti se neko udostoji javit

Satan
20.10.2006., 23:09
tele sisa sve , slazen se sa tuneron
btw.opel je bolji

bart_85
21.10.2006., 21:41
možeš prijeći s prepaida na postpaid da zadržiš broj....:mig:

goranbo
22.10.2006., 19:16
Meni su sluzba T-COM-a i Tele2 za pet, posebno T-COM koji em sto su izuzetno ljubazni i strucni imaju i llijepe, sentzualne glasove :D
Vip mi je isto OK, ali za 4, prije sam malo duze cekao i tak, i nekak mi se cini da nije najbolje rjeseno sa svim tim izbornicima rprije dobivanja operatera, pda rpeviše štede na toj službi.

kriskros99
23.10.2006., 16:31
Evo danas jedan biser iz Tele2 službe za korsinike.:zubo:
Vidim ja na njihovoj stranici da se vruća tarifa može aktivirati do 31.12 .
http://www.tele2.hr/prepaid/rates/
Prošavrljam malo po drugim stranicama kad ono piše do 31.10
http://www.tele2.hr/rates/promotion/

Ok,pretpostavim da nisu napravili update svih stranica pa zovnem ja njih da provjerim za svaku sigurnost.

Odmah mi se javi službenica :top: što je za pohvalu,ali....:confused:
Kaže ona samouvjereno ,da može se ...ali do 31.10:o
Ja joj kažem da na glavnoj stranici piše do 31.12 a na drugoj 31.10,pa mi sad nije jasno.

Ode ona lijepo provjeriti i nakon 5 minuta čekanja :) kaže ona ljubazno da je ipak doo 31.12.:rofl:

E sad nije dovoljno što imaju proturječne informacije na internet stranici ,nek još daju i krive informacije kad ih direktno nazoveš da otkloniš sumnju.:rofl: :rofl:

Inače definitivno ću zeti VRUĆU TARIFU:rofl:

bbsan
26.10.2006., 13:14
VIPova služba za korisnike:

Plusevi:
Iznimna ljubaznost svaki put, čak i s ljudima koji prema njima nisu ljubazni. Vrlo pohvalno. Želja da se pomogne (kad nešto ne znaju, pitaju druge tamo). Radno vrijeme 24 sata dnevno, 365 dana u godini, ne samo na papiru. Cijena 0 kuna.

Minusi:
Neupućenost u neke osnovne stvari, nekad i neinteligencija. Nepovezanost sustava (jednom sam se žalio zbog nečega, TRI puta su me zvali različiti odjeli i nisu imali pojma što su drugi odjeli pričali/poduzeli sa mnom). Preduga govorna poruka, ali to opravdavam jer je njezina svrha bolja podjela upita.

Inače, preporučujem nazivanja u kasnim noćnim satima kad služba nije opterećena, tipa 1 ujutro.

bart_85
05.11.2006., 22:25
Danas sam zvao VIP službu za korisnike i uspjeli su me iznervirati. govorna porukana automatu je zbilja preduga...biraš opciju vip friends pa te prvi put agent prespoji nekome a kad drugi put zoveš drugi agent normalno riješi problem. pokuša riješiti.bez prespajanja. ostao sam zapanjen nepoznavanjem osnovnih stvari. zovem s jednom prepaid broja tražeći puk drugog. prvo kaže da ne može...pa ja sam isforsiram da me idenificiraju, pa onda kažu da će mi u roku 2 tjedna poslat poštom puk!:eek: i onda: " ja se ispričavam, evo kolegica mi kaže da vam mogu komunicirati puk!"
a kasnije opet kad sam zvao s drugog broja agent mi ne želi unjeti novi friends broj iako znam puk, lozinku, sve podatke uključujući broj koji želim promjeniti kao friend broj. naravno uz sve to svaki put sam stavljen na čekanje. 1 od 5 agenta zna svoj posao odraditi jako dobro.
Vrlo neugodno sam iznenađen :flop:

Skattemus
05.11.2006., 22:29
inace neznam kak si to uspio,ili lazes,jer nemres s prepaida na pretplatu a da sacuvas broj,nego mozes s pretplate na pretplatu i sa prepaida na prepaid da bi sacuvao broj...
mozes,ja sam to radila jedino ne mozes natrag na prepaid da sacuvas broj.
nazovi t mobile vidjet ces da ide

izbojan
06.11.2006., 14:51
jedino ne mozes natrag na prepaid da sacuvas broj.


Hmmm... to mi je malo sumnjivo..... nije li isti hurac???

Njima, uostalom, treba samo biti bitno da ne prijedjes na drugu mrezu, a ako zelim s postpaida na prepaid ili obrnuto, nema veze bitno je da im punim budzet!!! ;-)