PDA

View Full Version : Prigušenje usisa kod ugradnje plina


shime
24.10.2006., 19:28
Nedavno sam ugradio plin i još mi neke stvari nisu jasne, uglavnom ugradio sam sistem sa flangom na usisu (iaoko je na autu multipoint ubrizgavanje) i primjetio sam da su sa nekakvom izolirkom smanjili presijek na usisu zraka neposredno ispred filtera. Kažu da se to tako radi zbog potrošnje. OK to mi ima nekakvog smisla, no zanima me da li se to tako zaista radi i ako da posloji li nekakav drugi način jer ne želim manjak zraka kod vožnje na benzin (osijeti se gubitak snage)

I wonder
25.10.2006., 08:13
a koji ti je majstor to ugradio???

kod ugradnje plinske instalacije, vrlo je važan proračun koliko veliku flanđu treba staviti na usis i koliko dizni će na njoj biti koje puštaju plin u motor.
pritom je promjer flanđe uvijek malo manji od promjera usisne grane kroz koju motor vuče zrak.
kod tebe je problem što su ti ugradili flanđu koja ne odgovara motoru. u usisnoj grani onda nema dovoljno podtlaka da izvuče plin van iz flanđe. onda se pribjegava ovakvim rješenjima sa stavljanjem zapreke na usis čime se povećava podtlak u grani i onda motor "kao" normalno radi. istovremeno, takav motor nikada nemože ostvariti maximum snage jer jednostavno ne dobiva dovoljno zraka za rad u punom režimu.
ja bi išel natrag kod majstora pitati ga da mi objasni neke stvari.
preporuka:
i dalje buš moral surađivati s njima pa nemoj dolaziti s nožem i puškom. probaj na finjaka i možda ti sve to slaže kako treba, a bez prolijevanja krvi.

Vincent V
25.10.2006., 08:16
a koji ti je majstor to ugradio???

kod ugradnje plinske instalacije, vrlo je važan proračun koliko veliku flanđu treba staviti na usis i koliko dizni će na njoj biti koje puštaju plin u motor.
pritom je promjer flanđe uvijek malo manji od promjera usisne grane kroz koju motor vuče zrak.
kod tebe je problem što su ti ugradili flanđu koja ne odgovara motoru. u usisnoj grani onda nema dovoljno podtlaka da izvuče plin van iz flanđe. onda se pribjegava ovakvim rješenjima sa stavljanjem zapreke na usis čime se povećava podtlak u grani i onda motor "kao" normalno radi. istovremeno, takav motor nikada nemože ostvariti maximum snage jer jednostavno ne dobiva dovoljno zraka za rad u punom režimu.
ja bi išel natrag kod majstora pitati ga da mi objasni neke stvari.
preporuka:
i dalje buš moral surađivati s njima pa nemoj dolaziti s nožem i puškom. probaj na finjaka i možda ti sve to slaže kako treba, a bez prolijevanja krvi.


:s

shime
25.10.2006., 09:27
Sad mi je žao što se nisam prije raspitivao, ugradio sam u plinzeppelin uglavnom ekipa je totalnih fušera (bar oni koji su radili na mom autu)
Sa plinom u autu nemam nikakvih iskustva, al zdrava logika nalaže da tako nešto ne može stajati na usisu.Ja sam te izolirke poskidao i sve izgleda da radi normalo. Sad još da vidim potrošnju i ak nije enormna ja zadovoljan. Ovaj mjesec sam bio barem 5 puta kod njih i za sad nemam više živaca.

I wonder
25.10.2006., 09:59
da, prati potrošnju.
usput, probaj negdje na ravnom stisnuti gas do kraja pa vidi da li se to može postići. da i motor može postići u vožnji visoke okretaje?
i di je taj zeppelin? i čije uređaje ugrađuje?

tomicaX
25.10.2006., 13:51
Vezano je za ovu temu:

Auto mi trosi previse plina, od pocetka.

Zbog nedostatka vremena se nisam time ozbiljnije bavio, ali sam neki dan promjenio filter zraka (koji je btw. kod ugradnje imao nekih 15000 km na ledjima - pola od toga po Zagrebu) i auto ide puno bolje i na plin i na bengu.

Moze li biti da je prljavi filter uzrok da se plin nemoze kak treba podesiti? Bi li trebao sada sa cistim filterom otici na novo podesavanje? Potrosnaj benzina je bila 12-13, a plina trosim oko 16.5 litara po gradu.

I wonder
25.10.2006., 14:31
čuj.
meni je jako teško zapamtiti tko ima kakav auto i kakav plinski sistem, a razlika u ponašanju je jako velika.
za one koji imaju plin na rasplinjaču, tu sam dudek. nikad vidio.
za multipoint, tek se učim i neznam puno. imam i ja puno pitanja i crnih točaka u znanju i defektaži.
na svom autu imam plin na flanđu, tu nešto znam ali i dalje skupljam znanje i informacije.

ako hoćeš savjet od mene, napiši kakav sistem imaš, za auto znam.

i inače auto više troši ako je filter zraka prljav ili začepljen. to se naročito vidi kod motora koji nemaju multipoint ubrizgavanje benzina. takvi motori sami vuku zrak ali s njim i gorivo. ako nemogu povući dosta zraka, podtlak u grani vuče više goriva.
koliko si prešao na plin? možda je vrijeme da se i plinski filter zamijeni. ako stari filter nije bio jako začepljen, razlike su male i mislim da ponovno podešavanje nije nužno.
baš sam neki dan gledao. ja sam napravil skoro 40 000 km sa istim filterom a samo je jednom bio propuhan. i zasad nemam problema.
zašto te čudi potrošnja od 16 litara plina u čisto gradskoj vožnji? možda za litru veća nego što bi ja rekao za 1,8 motor ali to je sve u granicama normale.

neno1966
25.10.2006., 14:41
shime kaže:Nedavno sam ugradio plin i još mi neke stvari nisu jasne, uglavnom ugradio sam sistem sa flangom na usisu (iaoko je na autu multipoint ubrizgavanje) i primjetio sam da su sa nekakvom izolirkom smanjili presijek na usisu zraka neposredno ispred filtera. Kažu da se to tako radi zbog potrošnje. OK to mi ima nekakvog smisla, no zanima me da li se to tako zaista radi i ako da posloji li nekakav drugi način jer ne želim manjak zraka kod vožnje na benzin (osijeti se gubitak snage)


To nije ništa neobično i drugi rade tako, samo ne izolirkom nego nečim trajnijem. Ja sam si sam istokario nekoliko prstenova s različitim unutarnjim promjerima i sam sam eksperimentirao dok nisam našao pravoga.

shime kaže...kod vožnje na benzin...

benzin? pa što će ti to? :confused:

tomicaX
25.10.2006., 15:03
čuj.
meni je jako teško zapamtiti tko ima kakav auto i kakav plinski sistem, a razlika u ponašanju je jako velika.
za one koji imaju plin na rasplinjaču, tu sam dudek. nikad vidio.
za multipoint, tek se učim i neznam puno. imam i ja puno pitanja i crnih točaka u znanju i defektaži.
na svom autu imam plin na flanđu, tu nešto znam ali i dalje skupljam znanje i informacije.

ako hoćeš savjet od mene, napiši kakav sistem imaš, za auto znam.

i inače auto više troši ako je filter zraka prljav ili začepljen. to se naročito vidi kod motora koji nemaju multipoint ubrizgavanje benzina. takvi motori sami vuku zrak ali s njim i gorivo. ako nemogu povući dosta zraka, podtlak u grani vuče više goriva.
koliko si prešao na plin? možda je vrijeme da se i plinski filter zamijeni. ako stari filter nije bio jako začepljen, razlike su male i mislim da ponovno podešavanje nije nužno.
baš sam neki dan gledao. ja sam napravil skoro 40 000 km sa istim filterom a samo je jednom bio propuhan. i zasad nemam problema.
zašto te čudi potrošnja od 16 litara plina u čisto gradskoj vožnji? možda za litru veća nego što bi ja rekao za 1,8 motor ali to je sve u granicama normale.

omegas 4 je sistem. A sto se potrosnje tice, ekipa koja ima plin na istom autu i motoru doseze potrosnju o kojoj ja mogu samo sanjati (9-10l po npr. autoputu, a meni je to 11-12l, u slicnom rezimu).

Buduci da je ustimavanje ovog sustava prilicno jednostavno i najcesce automatsko podesavanje sustava ispadne ok, razmisljam o tome da mozda ja imam neki problem na autu koji je uzrokovao krivo inicijalno podesavanje plina (Npr. filter zraka, lambda sonda ili tak nesto)

shime
25.10.2006., 19:49
da, prati potrošnju.
usput, probaj negdje na ravnom stisnuti gas do kraja pa vidi da li se to može postići. da i motor može postići u vožnji visoke okretaje?
i di je taj zeppelin? i čije uređaje ugrađuje?

a ipak ne ide tako dobro bez te izolirke , gubi snagu na visokim okretajima. morao sam sve vratiti nazad.
Uglavnom , plinzeppelin su ti poslije buzeta i ugradili su mi tomasetto isparivač s autronic lamda sonda controll. Uređaji mi se čine skroz ok , nema da nešto zajebava s njima.
endless fun!

shime
25.10.2006., 19:57
To nije ništa neobično i drugi rade tako, samo ne izolirkom nego nečim trajnijem. Ja sam si sam istokario nekoliko prstenova s različitim unutarnjim promjerima i sam sam eksperimentirao dok nisam našao pravoga.



benzin? pa što će ti to? :confused:

Ok istina da treba smanjiti usis, koliko ja znam omjer plina i zraka je viši nego li benzina i zraka, no flanđa je sama po sebi prigušnica pa mi ove izolirke nemaju previše smisla, otpor na usisu producira manju snagu (npr, regulacija snage otto motora se vtši prigušenjem usisa) .Nisam baš siguran da ovi šta su mi to radili zanaju točno koliko prigušiti.

Daihatsu Terios 1.3 16V
Potrošnja benzina po gradu do 13l (full time 4x4)
Tomasetto sustav
Autronic lambda control

neno1966
25.10.2006., 21:36
Koliko treba prigušiti najlakše je odrediti pokusom, vjerovatno su to već radili i znaju ali nije to neki bauk.
Kao što rekoh napravi si neko trajnije rješenje umjesto izolirke.

shime
25.10.2006., 22:17
Koliko treba prigušiti najlakše je odrediti pokusom, vjerovatno su to već radili i znaju ali nije to neki bauk.
Kao što rekoh napravi si neko trajnije rješenje umjesto izolirke.

Ok, nije bauk no usis je dimenzioniran za optimalan rad motora, jedan od važnijih podataka za komp za je tlak u usisnoj grani. ako se on promjeni komp dobiva krivi podatak.Komp regulira čitav rad motora od pripreme smjese do kuta paljenja na osnovu ulaznih parametara (vrlo bitan mop sezor), a ako su oni krivi ne može biti dobar ni njegov izlaz. Znam da sam sad zacjepidlačio, ništa se ekstremno nije dogodilo,motor i dalje radi ok, no recimo smanjila se max brzina (kod vožnje na benzin,to znači max snaga) nije puno ali se osjeti.

neno1966
26.10.2006., 06:48
shime kaže: Ok, nije bauk no usis je dimenzioniran za optimalan rad motora, jedan od važnijih podataka za komp za je tlak u usisnoj grani. ako se on promjeni komp dobiva krivi podatak

Usis je dimenzioniran za optimalan rad motora za pogon na benzin. Znam neke stare motore sa rasplinjačem koji neće niti upaliti na plin ako nije prigušen usis.

Kompjuter ne mjeri tlak u usisnoj grani nego protok zraka te ga uspoređuje sa podacima sa lambda sonde i ubrizgava potrebnu količinu goriva.

Sa prigušenim usisom ništa se ne mijenja, količina goriva koju kompjuter odredi je idealna za tu (manju) količinu zraka a u konačnici potrošnja plina je manja što nam je i cilj. Normalno da se i smanji snaga ali uz manju potrošnju.

I wonder
26.10.2006., 07:52
a zašto onda svi auti nemaju tako riješen usis?
moj troši 13 litara ali ima 150 KS. i ja bih htio da mi troši 10. oćeš onda pitati majstora da i meni zatvori dovod zraka i pošto je spreman to napraviti?

gle neno.
znam otprije da ne pričaš bezveze i da se dobro kužiš u aute. jednostavna računica kaže da motor kroz manju rupu može usisati manje zraka. sa manjkom zraka ide i manjak benzina (plina) pa onda i manje snage.

jedini razlog za smanjenje promjera usisa je činjenica da tek kroz takvu rupu motor može povući dovoljno plina. dokaz tome je to što motori sa multipoint plinom takve redukcije na usisu nemaju.
to se je trebalo napraviti pravilnim izborom flanđe a ne blokiranjem usisa.

i još nešto.
moj motor nema senzor protoka zraka. mjeri podtlak u grani i uzima podatke sa lambde (kao što si rekao). da li to koristi za regulaciju rada na plin, neznam. mislim da da, ali nisam siguran.

I wonder
26.10.2006., 07:56
tomica.
od ovoga što kažeš za potrošnju, postoji više razloga zašto je to tako. sistem ubrizgavanja plina uzima sve podatke od senzora sa motora. sve od toga je moglo dovesti do krivo podešene smjese. MAF, sonda podtlaka, lambda, začepljeni filter zraka, možda i još nešto.
ako ti se da to sve provjeravati, samo daj.
računaj da će ti većina majstora koji ugrađuju plin reći da je sve do +30% potrošnje u redu.

neno1966
26.10.2006., 08:53
I wonder kaže: jedini razlog za smanjenje promjera usisa je činjenica da tek kroz takvu rupu motor može povući dovoljno plina.

Tu se ne slažem sa tobom. Motor dobro radi i bez i sa prigušenim usisom (dokaz- analiza ispušnih plinova) a jedini razlog prigušenja usisa je smanjenje potrošnje. To se ne radi na svim autima po defaultu, nego tek onda kada se drugačije ne može smanjiti potrošnja.

to se je trebalo napraviti pravilnim izborom flanđe a ne blokiranjem usisa

Teoretski možda da, ali u praksi ne postoji toliki izbor flanđi

oćeš onda pitati majstora da i meni zatvori dovod zraka i pošto je spreman to napraviti?

Obično mi ljudi pretjerujemo (ne mislim na tebe osobno nego na sve nas) i htjeli bi da nam auto ništa ne troši a da ide bolje nego prije. Postoji neka granica gdje je daljnje smanjivanje potrošnje besmisleno zbog velikog gubitka snage.

tomica- auto na kompjuter i na kontrolu ispušnih plinova i sve ćeš znati ;)

I wonder
26.10.2006., 09:07
neno.
čini mi se da krećeš od jedne krive pretpostavke.
Sa prigušenim usisom ništa se ne mijenja, količina goriva koju kompjuter odredi je idealna za tu (manju) količinu zraka a u konačnici potrošnja plina je manja što nam je i cilj. Normalno da se i smanji snaga ali uz manju potrošnju.
ovo vrijedi kad motor radi na benzin.
ako je na tom motoru ugrađen plinski sistem, na njemu ne određuje kompjuter količinu ubrizganog goriva. količina samo ovisi o tome koliko je otvoren ventil na isparivaču i koliko motor može sam goriva usisati kroz flanđu.

nadam se da se slažeš samnom, jer u crijevu koje vodi plin do flanđe nema nikakvog pritiska koji bi ubacivao plin u granu. jedini razlog zbog kojeg plin curi u granu je podtlak ostvaren kretanjem klipova. a ako je dio usisa zatvoren, i taj podtlak je veći jer se zrak usisava kroz manji otvor.
da je sve ostavljeno kako je i bilo (šime je skinuo blokadu), motor nemože povući dovoljno plina jer ne ostvaruje dovoljan podtlak.

na mom autu, flanđa na usisu je malo manja od samog promjera usisne grane. ja bih rekao da je dobro odabrana.
da je prevelika, događalo bi mi se isto što i šimi, pa bi i ja trebao isto "tehničko" rješenje.

ROAD RUNNER
26.10.2006., 12:15
neno.
čini mi se da krećeš od jedne krive pretpostavke.

ovo vrijedi kad motor radi na benzin.
ako je na tom motoru ugrađen plinski sistem, na njemu ne određuje kompjuter količinu ubrizganog goriva. količina samo ovisi o tome koliko je otvoren ventil na isparivaču i koliko motor može sam goriva usisati kroz flanđu.

nadam se da se slažeš samnom, jer u crijevu koje vodi plin do flanđe nema nikakvog pritiska koji bi ubacivao plin u granu. jedini razlog zbog kojeg plin curi u granu je podtlak ostvaren kretanjem klipova. a ako je dio usisa zatvoren, i taj podtlak je veći jer se zrak usisava kroz manji otvor.
da je sve ostavljeno kako je i bilo (šime je skinuo blokadu), motor nemože povući dovoljno plina jer ne ostvaruje dovoljan podtlak.

na mom autu, flanđa na usisu je malo manja od samog promjera usisne grane. ja bih rekao da je dobro odabrana.
da je prevelika, događalo bi mi se isto što i šimi, pa bi i ja trebao isto "tehničko" rješenje.


Kod sistema sa fergazerom imaš na crijevu usisa plina u motor jedna vijak s kojim podešavaš količinu plina koji će ti biti usisan u motor i to jednom podesiš i nema mijenjanja u vožnji.

Kod sustava sa flanđom i lambda kontrolom je promjer mješača jako bitan. Ako je promjer mješača preveliki, motor ne može uvući dosta plina i guši se a pogotovo na visokim okretajima.... ne može ih ni postići. Ako je promjer premali, motor biva prelijan s plinom, tj previše ga ulazi.

Količina je kontrolirana preko lambde i step motora, ali sve ima svoje granice... step motor ne može kompenzirati veliku pogrešku pri odabiru promjera miksera, a promjer je točno propisan za svaki motor i to od strane proizvođača plinske opreme.

Kod sistema sa diznama je sve kontrolirano kompjutorom i kako se postavi kod podešavanja pri ugradnji, tako kompjutor i dozira... promjene nema... to je isto kao i kod injection sistema za benzin, samo što je gorivo plin...

Nadam se da je jasnije.

Pozdrav I wonderu... vidim da je dečec puno toga skužil i da dijeli puno korisnih savjeta kojih se ni neki stručnjak-plinaš nebi posramio...Keep up the good work pal ;)

shime
26.10.2006., 12:48
Tu se ne slažem sa tobom. Motor dobro radi i bez i sa prigušenim usisom (dokaz- analiza ispušnih plinova) a jedini razlog prigušenja usisa je smanjenje potrošnje. To se ne radi na svim autima po defaultu, nego tek onda kada se drugačije ne može smanjiti potrošnja;)

Evo ti jedan dokaz da nisi u pravu. Kod otto motora postoji onaj leptir za snagu. Pustiš gas on se zatvori. Znači normalno je da su ispušni plinovi ok , zapravo oni se i mjere na leru (zaklopka full zatvorena) To je posao kompa da odradi (lambda vrijednost 1 +-2% kod motora sa ubrizgavanjem u usis).Tako da analiza ispušnih plinova nema veze sa ovim o čemu pričamo. Tako da razlog prigušenja usisa nije smanjenje potrošnje već snage.
Samo za informaciju baš zbog takve regulacije snage otto motor ima veću potrošnju od diesela (regulacija količinom goriva).

shime
26.10.2006., 13:00
Količina je kontrolirana preko lambde i step motora, ali sve ima svoje granice... step motor ne može kompenzirati veliku pogrešku pri odabiru promjera miksera, a promjer je točno propisan za svaki motor i to od strane proizvođača plinske opreme.
plin...

Nadam se da je jasnije.

E sad mene zanima, mogu li ja to sve dodatno poskidati i otići da mi ponovo naštelaju plin. Po njihovom objašnjenju auto bi mi tako puno trošio (taj dio mi nema smisla jasno da bi trošio više kad bi i bolje išao, a ako je sve ostalo u redu potrošnja mora biti u granicama normale )
Tek sam prije par dana pogledao ispod haube i vidio kako instalacija plina izgleda, no opet zdrava logika i opće znanje nalaže da izolirkama nije mjesto na usisu.

I wonder
26.10.2006., 13:39
. Kod otto motora postoji onaj leptir za snagu. Pustiš gas on se zatvori. Znači normalno je da su ispušni plinovi ok .
e, baš to regulira step motorić ler gasa. jer zaklopka gasa je skroz zatvorena pa bi se motor ugasio a on određuje koliko će zraka proći pokraj zaklopke.

kaj se ostalog tiče, nisi ni ti dudek za motore.
otiđi kod nekoga tko ugrađuje isti sistem i pitaj. po meni, trebalo bi ugraditi drugu flanđu, pravilno određenu za tvoj motor.
ja se ne bi išao svađati s ljudima u tom servisu jer uvijek postoji onih 1% šanse da su u pravu.
ali, odgovor da stavljaju izolirband preko usisa da bi smanjili potrošnju mi sliči na prodavanje magle.

Galida
26.10.2006., 20:29
Definitivno imaš krivu flanđu, ja sam imao sličan problem meni je majstor stavio čarapu preko usisa.
Na moje zadovoljstvo to nije rješavalo problem pa je na kraju zamjenio flanđu i od tada je sve OK

shime
28.10.2006., 16:33
Definitivno imaš krivu flanđu, ja sam imao sličan problem meni je majstor stavio čarapu preko usisa.
Na moje zadovoljstvo to nije rješavalo problem pa je na kraju zamjenio flanđu i od tada je sve OK
I ja mislim da je tako, no dosta mi je nagađanja pa kad nađem malo vremena budem napravio neki okvirni proračun da vidim točno kako stvari funkcioniraju.

tryer
04.11.2006., 19:05
a ipak ne ide tako dobro bez te izolirke , gubi snagu na visokim okretajima. morao sam sve vratiti nazad.
Uglavnom , plinzeppelin su ti poslije buzeta i ugradili su mi tomasetto isparivač s autronic lamda sonda controll. Uređaji mi se čine skroz ok , nema da nešto zajebava s njima.
endless fun!
Definitivno je problem loš izbor mjšača ili flanđe, jer kod lambda controll sistema bitno je da je l-sonda potpuno ispravna. Lambda control sistem je jedini sistem plina koji ne ovisi o podacima i ispravnosti senzora bez kojih benzinski dio nemože. Ako je izbor mješača u redu (zna se koji promjer difuzora ide na koju kubikažu) onda neznaju podesiti plin. Uglavnom prigušenje zraka je nepotrebno!!

DNx
04.11.2006., 20:58
a potrebno je ak ti fulaju veličinu mješača...zato je to tak "sređeno"...

tryer
04.11.2006., 22:06
U pravu si DNx, ili je kriva flanđa ili neznaju programirati uređaj, trećega nema.

Dorian
05.11.2006., 09:27
A u nekom slucajevima bi moglo biti i stetno. Zbog pritvaranja usisa zraka u filteru se stvara podtlak koji bi mogao u filter potegnuti ulje iz oduska motora.

Javor
09.11.2006., 15:59
Uglavnom prigušenje zraka je nepotrebno!![/QUOTE]
osim u slučaju kad je usis zraka otvoren od napred pa uslijed prevelikog usisa dolazi do vrtloženja plina. točno?

tryer
11.11.2006., 13:21
Uglavnom prigušenje zraka je nepotrebno!!
osim u slučaju kad je usis zraka otvoren od napred pa uslijed prevelikog usisa dolazi do vrtloženja plina. točno?[/QUOTE]
Vrlo točno, samo u tom slučaju treba skrenuti usis, ali ne treba prigušiti.

Javor
11.11.2006., 13:36
osim u slučaju kad je usis zraka otvoren od napred pa uslijed prevelikog usisa dolazi do vrtloženja plina. točno?
Vrlo točno, samo u tom slučaju treba skrenuti usis, ali ne treba prigušiti.[/QUOTE]

:top:

autoplin serviser
06.12.2006., 18:47
Ugrađivao sam u tri Vectre 2,0 i Landirenzo lcs sistem i dva puta sa Landirenzovim orginalnim mješačem za taj tip motora, a u treću sam stavio Lovatov mješač i na svakoj je trebalo malo smanjiti usis zraka jer step motor se otvori do kraja, a smjesa bude presiromašna i sigurno nije stvar u mješaču, jer nevjerujem da dva renomirana proizvođača izrađuju nekompatibilne mješače. Ponekad treba smanjiti promjer usisa ali ne sa izolirkom....

BORKO
09.12.2006., 02:39
Pozdrav svima!!!

Neki majstori jednostavno na ulaz ("flanđu") zraka u filter, stave komad spužve. Smanjen ulaz zraka, ide ko avion!!

Lepus
09.12.2006., 06:52
Pozdrav svima!!!

Neki majstori jednostavno na ulaz ("flanđu") zraka u filter, stave komad spužve. Smanjen ulaz zraka, ide ko avion!!

Postoje i bolji nacini da se to ucini nego s spuzvom................:D

Lepus
09.12.2006., 07:01
Pozdrav svima!!!

Neki majstori jednostavno na ulaz ("flanđu") zraka u filter, stave komad spužve. Smanjen ulaz zraka, ide ko avion!!

Postoje i bolji nacini da se to ucini neko spuzvom................:D

Jazmi
10.12.2006., 08:45
meni su isto bili stavili izolirku na usis. ali sam gledao kako je dečko to radio, onako od oka je ostavio cm i pol otvoreno. pa sam došao doma i to odmah skinuo ;)

kerting
28.03.2007., 20:49
zdravo
da se i ja ukljucim iako sam novi
koliko sam razumeo sistem je L.R. omegas
prvi put cujem da neki majstor zbog velike potrosnje (ili neznam zbog cega drugog) na omegas stavi izolir traku ili na bilo koji drugi nacin namali ulaz zraka.
Omegas sistem nije V2 ili V05
Nek majstor koji je ugradio sistem malo bolje pogleda mapu.

kerting
28.03.2007., 20:55
zdravo
da se i ja ukljucim iako sam novi
koliko sam razumeo sistem je L.R. omegas
prvi put cujem da neki majstor zbog velike potrosnje (ili neznam zbog cega drugog) na omegas stavi izolir traku ili na bilo koji drugi nacin namali ulaz zraka.
Omegas sistem nije V2 ili V05
Nek majstor koji je ugradio sistem malo bolje pogleda mapu.

Samael77
24.04.2007., 15:11
Imama jedno pitanje ato se t
e opel Sintre 2.2 16V.
Stavio sam u nju BRC sequent 24 i prilikom atelovanja nisam mogao dr~ati broj okretaja fixno na 3000 okr/min nego kada umirim nogu okretaji po
mu konstantno sasti. im malo popustim stisak okretaji padnu na ler.....nekako sam progurao atelovanje ali sada auto na plin prilikom konstantnog gasa zatrzava, na plinu......na benzinu se to trzanje ne osjeti toliko...ali na plinu da....
da li bi to bila greaka sa motorom....ili atela plina nije dobra...?

kerting
27.04.2007., 14:36
Imama jedno pitanje ato se t
e opel Sintre 2.2 16V.
Stavio sam u nju BRC sequent 24 i prilikom atelovanja nisam mogao dr~ati broj okretaja fixno na 3000 okr/min nego kada umirim nogu okretaji po
mu konstantno sasti. im malo popustim stisak okretaji padnu na ler.....nekako sam progurao atelovanje ali sada auto na plin prilikom konstantnog gasa zatrzava, na plinu......na benzinu se to trzanje ne osjeti toliko...ali na plinu da....
da li bi to bila greaka sa motorom....ili atela plina nije dobra...?

dal je trzal pre stelovanje plina, pogotovo na benz

joke6
27.04.2007., 15:40
Minjaj kabele i svićice. Meni je to riješilo sve probleme

Samael77
30.04.2007., 10:05
najgore je ato jenisam stigao testirati prije prerade.....
stvar je u tome sto lik dovozi iz Swis aute....i preprodaje ih...on je neki automehanicar koji tvrdi da je s motorom sve u redu......a u toj poailjki je bilo par auta koje je trebalo odmah preraditi....

Crodra
14.05.2007., 16:03
a koji ti je majstor to ugradio???

kod ugradnje plinske instalacije, vrlo je važan proračun koliko veliku flanđu treba staviti na usis i koliko dizni će na njoj biti koje puštaju plin u motor.
pritom je promjer flanđe uvijek malo manji od promjera usisne grane kroz koju motor vuče zrak.
kod tebe je problem što su ti ugradili flanđu koja ne odgovara motoru. u usisnoj grani onda nema dovoljno podtlaka da izvuče plin van iz flanđe. onda se pribjegava ovakvim rješenjima sa stavljanjem zapreke na usis čime se povećava podtlak u grani i onda motor "kao" normalno radi. istovremeno, takav motor nikada nemože ostvariti maximum snage jer jednostavno ne dobiva dovoljno zraka za rad u punom režimu.
ja bi išel natrag kod majstora pitati ga da mi objasni neke stvari.
preporuka:
i dalje buš moral surađivati s njima pa nemoj dolaziti s nožem i puškom. probaj na finjaka i možda ti sve to slaže kako treba, a bez prolijevanja krvi.

Ma jok, prvo nek krvca poteče, a onda njome napiši na zidu radione obavijest ostalima da tu ne dolaze ugraditi plin, i onda se još sa svojim autom zaleti u radionu i tam ga ostavi, jer ionak si već popušio: :E