PDA

View Full Version : Plin (karburator)


diesel1988
24.04.2007., 18:04
Jeli netko ugradivo plin a da je auto stariji i da ima karburator
Cuo sam da je malo opasnije ugradivati plin u aute koji imaju karburator
ali cjena je negdje oko cc 3000 kn + atest

radi se o passatu 1,8 66kw iz 1988

I wonder
25.04.2007., 09:58
za karburator postoje dvije izvedbe.
sa korištenjem i bez mogućnosti korištenja čoka.

ugradnja je jednostavna i jeftina, jako, jako teško je natjerati motor na detonaciju ali postoji mogućnost paljenja direktno na plin pa imaš dva potpuno odvojena sustava. ako benzin rikne, i dalje se voziš na plin, makar to nije zdravo.
loše strane su što je potrošnja goriva veća nego kod sistema sa Lambda kontrolom i što prebacivanje benzin-plin nije automatsko nego se radi ručno.

diesel1988
25.04.2007., 14:19
koliko u prosijeku trosi vise od benzina
a posto rucno mjenjam benzin plin
jeli to mijenjam u voznji ili mora stati i promjeniti
znam da se to njenja na gumb

I wonder
25.04.2007., 14:51
kolko će više plina potrošiti od benzina ovisi najviše o ispravnosti samoga karburatora i načina vožnje. plinski sistemi koji imaju kontrolu preko podataka sa lambda sonde troše manje.
može ići i do +20% ali se većinom kreće oko +10%.

za promjenu goriva netrebaš stati, može se obaviti i u vožnji.

diesel1988
25.04.2007., 15:19
ako je karburator ispravan
majstori dobro nastelaju plin
vozim ko divljak
koliko maximalno moze povuci
mislim jeli moze preci 50%
u odnosu na benzin
jer po nekim mojim proracunima mi bi se ispatilo i ako treosi i 50% plina vise
10 litara beznina cc 80 kn
ili
15litara plina cc 45 kn

I wonder
26.04.2007., 08:38
nesmije trošiti 50% više plina ni u ludilu.
ako je sve ispravno, max 20%.

a za rasplinjač, ti neznaš u kakvom je stanju. auto je iz '88 godine što znači da je već odavno i punoljetan. svaki mogući kvar ili loš dio na motoru će ti stvarati probleme prilikom vožnje na plin. za plin ti trebaju pootpuno ispravna struja na autu, većinom novi kablovi svjećica i nove svjećice. servis rasplinjača ne bi bio viška, jer tu ipak postoje pokretni dijelovi koji se troše i zahtijevaju održavanje.
ako misliš taj auto voziti još par godina, dobro. ako smatraš da će se ubrzo raspasti, investicija ti je bezveze.

diesel1988
26.04.2007., 13:31
pa nevjerujem da ce se raspasti
ima jedan moj prijatelj koji tjera golfa iz 85 god

diesel1988
26.04.2007., 13:33
a za rasplinjač, ti neznaš u kakvom je stanju. auto je iz '88 godine što znači da je već odavno i punoljetan. svaki mogući kvar ili loš dio na motoru će ti stvarati probleme prilikom vožnje na plin. za plin ti trebaju pootpuno ispravna struja na autu, većinom novi kablovi svjećica i nove svjećice. servis rasplinjača ne bi bio viška, jer tu ipak postoje pokretni dijelovi koji se troše i zahtijevaju održavanje.

a koliko kosta promjena svih kablova
i koliko kosta novi karburator

otprilike ako netko zna

Lunatic123
26.04.2007., 13:35
imas hrpu infoa ovdje http://www.autoplin-lpg.com/forum/ a mozes i pitati

kerbi
26.04.2007., 14:17
a za rasplinjač, ti neznaš u kakvom je stanju. auto je iz '88 godine što znači da je već odavno i punoljetan. svaki mogući kvar ili loš dio na motoru će ti stvarati probleme prilikom vožnje na plin. za plin ti trebaju pootpuno ispravna struja na autu, većinom novi kablovi svjećica i nove svjećice. servis rasplinjača ne bi bio viška, jer tu ipak postoje pokretni dijelovi koji se troše i zahtijevaju održavanje.

a koliko kosta promjena svih kablova
i koliko kosta novi karburator

otprilike ako netko znaMA netreba ti novi. Ima u Selskoj u Zagrebu servis za karburatore, tj bio je prije par godina. Jedan stari majstor ih je reparirao da je to milina.
Kablovi za svječice cca 100 kn zamjenski.

I wonder
26.04.2007., 14:33
pa ja nisam rekao da ti treba novi rasplinjač.
ako hoćeš držati potrošnju u granicama normale, treba ti dobar servis rasplinjača.
ako je motor u dobrom stanju, plin će biti OK.
ako je motor loš, imat ćeš najvjerojatnije problema s plinom.

možda ćeš trebati i novu razvodnu kapu i platine. znači, kompletan servis da bi se auto mogao prebaciti na plin.
općenito, plinoserviseri ne preporučaju ugradnju u aute sa više od 100 kkm.

diesel1988
26.04.2007., 15:51
100 kkm
jeli ovo znaci 100 000 km

amaric
26.04.2007., 21:00
Imam passata 1.6 55 kw iz 92. na plin i nema nikakvih problema (samo malo slabije ubrzava preko 100 km/h), troši 10-11 litara plina. Što se tiče karburatora i kablova, to treba održavati bez obzira na šta voziš i onda nema problema preko 100.000 km, ako ne, kako god okreneš nije dobro, ni s plinom ni s benzinom.

nenocutlas
26.04.2007., 21:32
ak ti je mašina ok, onda ugradi, trošiče ti vjerojatno u gradu 15l plina, a plin
će spojit na fergazer vjerojatno flanđom ili će ga bušit što je nekad bolje.
za starije fergazere koji imaju metalni plovak, zna bit problem da se razjebe
nivo tog plovka kad se voziš na plin, jer onda plovak nutra klima po frgi, sad
bilo je rješenja za to ali nevjerujem da će se onaj koji bude ugrađivao plin
pozabavit time:cool:

diesel1988
26.04.2007., 21:51
ak ti je mašina ok, onda ugradi, trošiče ti zna bit problem da se razjebe
nivo tog plovka kad se voziš na plin, jer onda plovak nutra klima po frgi, sad
bilo je rješenja za to ali nevjerujem da će se onaj koji bude ugrađivao plin
pozabavit time:cool:

A oce li taj plovak kakve zvukove proizvoditi kad se klima
i jeli ima neki problema oko tog plovka osim sto se klima

nenocutlas
26.04.2007., 23:38
A oce li taj plovak kakve zvukove proizvoditi kad se klima
i jeli ima neki problema oko tog plovka osim sto se klima

taj plovak se i tak razjebe s godinama kao i cijeli fergazer, da ne kompliciram,
ugradiš plin i nemaš više tolko briga s fergazerom i potrošnjom benzina, ako je auto ispravan i u dobrom stanju isplati se ugradit zbog i same niže cijene ugradnje,ekotest, ja sam prije 5g imao nekog starog forda na plin, nisam ga
uopće prebacivao na benzin samo zimi kod paljenja i tako 2-3g pa bacio sve
isplatio se i auto i plin:rofl:

goran666
28.04.2007., 22:38
Imam Škodu Favorit 91g. ugradio plin u 1mj. 2006. imala je 140000km
Sada ima 160000km skroz vozim na plin i palim na plin, po zimi na -10 upali na plin.
Trošila mi je 10l benzina, a sada troši 11l plina.
Morao sam mjenjati kablove i to mi je serviser prilikom ugradnje rekao da su slabi.

spaljeni
03.05.2007., 13:18
Molim pomoć!!!!Vozim golf 2 1,3 1989.godina u odličnom stanju motora !Koliko bi me koštala ugradnja plina!!!!!!

goran666
03.05.2007., 19:23
obiđi servisera i raspitaj se za cijene meni je jedan serviser tražio 4500kn, a drugi 3600kn.

spaljeni
29.05.2007., 21:58
Koji su to serviseri?možeš mi nabrojati par komada!!!Neki broj telefona itd!!Mene interesira nešto do 3500 kn!!!

Lee Champa
30.05.2007., 10:36
Imam Škodu Favorit 91g. ugradio plin u 1mj. 2006. imala je 140000km
Sada ima 160000km skroz vozim na plin i palim na plin, po zimi na -10 upali na plin.
Trošila mi je 10l benzina, a sada troši 11l plina.
Morao sam mjenjati kablove i to mi je serviser prilikom ugradnje rekao da su slabi.

Isto to mogu potvrditi za kolegu i njegovu, bivšu, Ladu. Malo duže verglao, ali pali i vozi na plin!

walbandon
30.05.2007., 20:05
ja potvrdjujem za svoju ladu...bez duzeg verglanja...lade su nambile u familiji oduvijek, ivecinom na plin, i znam da je mo stari saki put morao prebacivati sa plina na benzin navecer, da moze ujutro upaliti...ali, ja sam na benz palio samo kad bi mi se dogodilo da nemam plina..instalacija me dosla 3560kn sa punom bocom(60L-20%) i platio sam na 6 cekova...ja mislim da se definitivno isplati, dok otplatis cekove, vec is si otplatio voznjom...ja sam sa ladom 1300 89g vozioo sa nekih 140kn plina nkeih 450km(lade inace trose, na benz mi je trosila nekih 10-11, a na plin valjda 13L)...problema nije bilo, samo, moras imati struju kako treba, znaci kablove i svjecice, prebacivanje je rucno..prekidacu 3 pozicije...benz na plin, treba staviti na rezervu i voziti dok auto ne pocne usporavati, te onda prebaciti na plin, a obrnuto, ne treba skoronista cekati, jer plin se odmah prekine dovod, a benz jos ima koju kap...no, akoradis malou km ti se ne isplati, ali ako godisnje napravis nekih 20ak tisuca, msilim da je odlicna investicija, meni je barem bila...

kalavarko
06.10.2007., 00:37
a za rasplinjač, ti neznaš u kakvom je stanju. auto je iz '88 godine što znači da je već odavno i punoljetan. svaki mogući kvar ili loš dio na motoru će ti stvarati probleme prilikom vožnje na plin. za plin ti trebaju pootpuno ispravna struja na autu, većinom novi kablovi svjećica i nove svjećice. servis rasplinjača ne bi bio viška, jer tu ipak postoje pokretni dijelovi koji se troše i zahtijevaju održavanje.

a koliko kosta promjena svih kablova
i koliko kosta novi karburator

otprilike ako netko zna

novi karburator s ugradnom 100 maraka (400 kuna)

miroslav k
09.10.2007., 10:26
Kada se ugradi plin u auto sa karburatorom sam karburator ne utiče na potrošnju plina tako da mnogi koji imaju problem lošeg karburatora ugradnjom plina preskaču popravak istog jer se ionako voze isključivo samo na plin.Najbolja opcija ugradnje plina na karburator je kada se karburator može probušiti i ugraditi cjevčice u sam difuzor karburatora jer se izbjegava suvišno zatvaranje usisa sa dodatnim mješačem za plin, a i poskupljuje montažu plina za cijenu mješača.Plin ne prolazi kroz benzinske dize u karburatoru već direktno preko difuzora karburatora u usisnu granu.
Potrošnja plina isključivo ovisi o podešavanju isparivača i samog napajanja motora plinom.