PDA

View Full Version : Hispasat

dario cetvrti
01.12.2003., 13:47
Satelitsku antenu imam od nedavno tako da sam jos uvijek amater i velika neznalica po tom pitanju. Imam "Samsung 9500", dva lnb-a tako da pratim samo Astru i Hot Bird. S obzirom da sam sportski fanatik (i kladionicar naravno), te da je gledanje sporta i bio prvenstveni razlog kupovine iste, a da sam trenutno spao samo na francuski "Sport +", interesuje me kako i za koliko novaca gledati sto vise sporta. Da li da kupujem motor ili ce mi Hispasat biti dovoljan? Kakva je situacija sa Hispasatom, cuo sam da mijenjaju kodove gotove svakodnevno, kako se boriti s tim? Svaka informacija mi je dobrodosla s obzirom da su bukvalno montirali antenu, dali daljinski u ruke i pokazali kako se vrte kanali

ZorcJ
01.12.2003., 15:55
Na Hispi ima dobrih programa (koliko cujem). Ja sam radi Hispasata prosli tjedan kupio motor (SuperJack) i sada imam problem u njegovom namjestanju. Naime, ne mogu dovoljno kvalitetno namjestiti pocetni satelit - pokusao sam vec svasta. Sada zovem majsstora i svi traze barem 100 Eura - pitaju previse jer je antena namjestena i potrebno je fino podesavanje!

dario cetvrti
02.12.2003., 14:00
A znas li ista bar okvirno oko kodiranja kanala sa Hispasata? Ono sto sam ja vidio na njihovoj stranici izgleda odlicno sto se programa tice. A zasto nisi isao na drugi tanjur ako je samo zbog Hispasata, mislim da je isplativije?

ZorcJ
02.12.2003., 15:19
Nije losa ideja nabaviti drugi tanjur samo za Hispu. Nazalost nemam ga gdje staviti! Sto se tice kodova, uistinu se cesto minenjaju ali lijepo treba svaki dan napuniti fun karticu i stvar je rijesena. Inace postoji i autoupdate kartica (fajl). Ako te interesira vise mozes pogledati na www.sat-update.com ili www.satelitskiforum.com

Pozdrav!

dario cetvrti
03.12.2003., 12:29