PDA

View Full Version : T-com mi pokušava prodati maglu... opet


Ego
11.03.2008., 14:15
Daklem...

Početkom godine (02. siječnja 2008.) prebačena mi je telefonska linija i DSL usluge s T-coma na Optima telecom, po ugovoru koji sam nešto ranije potpisao s optimom. Mjesec dana kasnije, stiže mi račun od t-coma "za internet usluge". Taj dan zovem njihovu službu za korisnike, objašnjavam da više nisam njihov korisnik i pitam odakle sad račun. Operater mi odgovara da je račun bio unaprijed formiran, i da pričekam do idučeg mjeseca kada će mi stiči novi račun na kojem će mi biti naplačena samo 2 dana u siječnju, te da onda samo to podmirim.
Danas mi ponovo stiže račun, 140 kn za veljaću i dugovanje 140 kn za siječanj. Zovem ja ponovo službu za korisnike, pitam zašto mi već 2 mjeseca obračunavaju uslugu koju ne koristim. Nakon podužeg čekanja, žena s druge strane mi objašnjava da mi je linija prebačena, ali da mi je korisnički račun za DSL ostao otvoren i da se na njega naplačuje 140 kuna mjesečno, te da sam, ako sam to htio, dotični trebao doči u T-centar i osobno tražiti da se zatvori. Na moje pitanje kako je moguće da mi naplačuju nešto što ne mogu koristiti jer više uopće nisam spojen na njih, dobivam odgovor da sam mogao koristiti drugdje. Na kraju me je preko k'rca uputila da pošaljem žalbu u pismenom obliku.

Sad me zanima, kako je pravno regulirana promjena operatera? Je li stari operater dužan pogasiti sve usluge koje sam do tada kod njega imao, ili postoji neka rupa po kojoj mogu izvesti ovakvu svinjariju? Ima li netko obavezu informirati me o tome da mi neke usluge neće biti ugašene i da njigovo isključivanje moram zatražiti (ako ne t-com, onda optima, na čijim stranicama piše da se ispunjava formular za prijenos usluga, a ne jednostavno za uzimanje nove usluge).

Generalno, svaki savjet je dobrodošao.

finky
11.03.2008., 18:06
optima ti je trebala to ugasiti tj. otkazati kod t-coma, ako si s njima potpisao takav ugovor... vidi u ugovoru... ako nisi, flat koji si plaćao 140 kn mjesečno t-comu ti je aktivan dok god ne odeš u t-centar i ne otkažeš uslugu... nije istina da nisi mogao koristiti t-com flat kad si prešao na optimu, optima ti je dala pristupnu liniju na internet a koji ćeš username korisititi, to je tvoja stvar... hoćeš koristit t-comov username na kojem imaš flat ili xxxnet username na kojem imaš 1Mb prometa mjesečno za 5000 kn, sve njih ustvari boli briga, jer ti si taj koji odlučuje koliko želiš plaćat svoj promet i kome... e sad google je tvoj prijatelj, a možda i neki tvoj stvarni prijatelj zna nešto više pa ti može objasniti kako internet funkcionira...

Ego
11.03.2008., 19:37
optima ti je trebala to ugasiti tj. otkazati kod t-coma, ako si s njima potpisao takav ugovor... vidi u ugovoru... ako nisi, flat koji si plaćao 140 kn mjesečno t-comu ti je aktivan dok god ne odeš u t-centar i ne otkažeš uslugu... nije istina da nisi mogao koristiti t-com flat kad si prešao na optimu, optima ti je dala pristupnu liniju na internet a koji ćeš username korisititi, to je tvoja stvar... hoćeš koristit t-comov username na kojem imaš flat ili xxxnet username na kojem imaš 1Mb prometa mjesečno za 5000 kn, sve njih ustvari boli briga, jer ti si taj koji odlučuje koliko želiš plaćat svoj promet i kome... e sad google je tvoj prijatelj, a možda i neki tvoj stvarni prijatelj zna nešto više pa ti može objasniti kako internet funkcionira...

Nije baš tako. Ne mogu preko optimine linije koristiti t-comov username. Sad sam zvao službu za korisnike i provjerio još jednom tu informaciju.

No sad me zanima primarno pravna, ne tehnička strana...

YohY
11.03.2008., 20:07
Sa pravne strane ne možeš ništa napraviti jer si ti kriv za propust koji si napravio. A napravio si taj propust da nisi čitao što ti piše na ugovoru koji si potpisivao. Nisi čitao ni opće uvjete kada si uzimao flat rate od t-coma, niti si pitao u Optimi hoće li oni u tvoje ime raskinuti sve tvoje usluge kod t-coma ili samo liniju. Niti si se raspitao na koji način funkcioniraju t-comovi tarifni paketi. Dakle start paket je jedini paket na kojeg ti ne ide pretplata ako nemaš spajanja taj mjesec. Ona druga dva paketa što imaju u ponudi se naplaćuju bez da imaš i jedno spajanje. Dakle ti si u siječnju i veljači koristio t-comov flat rate iako se nisi spajao. Nisi ga odjavio i to znači da si ga koristio. Ako razmišljaš o nekakvom prigovoru njima šalji ali mislim da ti neće biti uvažen. Ako ih misliš tužit mislim da nemaš pravne osnove. Neka me stariji kolege isprave ako sam u krivu ali smatram da nisam.
Da zaključimo, kao što je jednom rekao prof. M*****: "Kolega di ste to pročitali u Večernjem? Ne zanima me! Neznanje ne opravdava kolega!"

E da možeš se spajat sa userom od jedne firme na liniju od druge. Sve dok podmiruješ račune uredno njih ustvari ne zanima čiji paket trošiš. Uzmeš t-comovu liniju i spajaš se sa iskonovim userom, uzmeš optimu i trošiš t-com flat. Sve to ide u isti koš. Jedino moraš znat sam podesit ruter jer ti ga u korisničkim podrškama neće podešavat ako im kažeš da koristiš username druge firme iako si od njih uzeo liniju i ruter. Ustvari reći će ti da to nije moguće. No za taj tehnički dio posjeti tehnički dio foruma da ne idemo offtopic.

PetBorut
11.03.2008., 20:26
Sad me zanima, kako je pravno regulirana promjena operatera? Je li stari operater dužan pogasiti sve usluge koje sam do tada kod njega imao, ili postoji neka rupa po kojoj mogu izvesti ovakvu svinjariju? Ima li netko obavezu informirati me o tome da mi neke usluge neće biti ugašene i da njigovo isključivanje moram zatražiti (ako ne t-com, onda optima, na čijim stranicama piše da se ispunjava formular za prijenos usluga, a ne jednostavno za uzimanje nove usluge).


Finky ti je rekao, T-Comov DSL nije vezan bas za T-Com telefon, barem sto se prometa tice. Ja sad ne znam kako se kod tebe kreiralo ovih 140 Kuna. Jel to promet ili DSL veza (brzina)?

Telefonski broj mozes prebacit (kako bi zadrzao stari), prebacivanje DSL prikljucka kod drugog operatera mislim da samo po sebi ne postoji. Jednostavno se jedan gasi a drugi instalira. Optima je doduse mozda mogla za tebe odjavit stari DSL ako si ih i za to opunomocio, ali moguce da je bila jos neka ugovorna obaveza (vjerojatno bi spomenuo da je to bio slucaj).

Ako se zasiat radi o tocno 140 Kuna onda se vjerojatno radi o prometu (flat). "Brzina" ti je ocito zaista odjavljena. Moram priznat da je i meni malo cudno da ti je Optima odjavila "brzinu" a ne i "promet". Moguce da je njihov slamperaj. Da si u ugovornoj obavezi ne bi mogao ni "brzinu" odjavit.

MissLestrange
11.03.2008., 20:57
ako sam dobro shvatila, imala sam isti problem. prešla sam na amis sredinom lipnja, no stigli su mi t-com računi za srpanj i kolovoz, također za uslugu koju nisam koristila. zvala službu za korisnike, tamo su mi rekli da se tim raskidom ugovora ne ukida automatski i plaćanje paketa već da je to potrebno naknadno ukinuti ili promijeniti paket na onaj najmanji za koji se ne mora plaćati mjesečna naknada ako nije korišten. također su me uputili da im pošaljem pismenu žalbu sa računima što sam i učinila, na što mi je stigla isprika od njih uz obavijest da su računi stornirani.

cp.tar
11.03.2008., 21:44
Meni je najbolje bilo kad sam otišao od T-Coma, preko godinu dana kasnije je mojoj sestri stigao nalog za ovrhu (bila je vlasnica linije).

Za jedan mjesec neplaćenog internet prometa godinu dana nakon što sam otišao od T-Coma.

Išla je odvjetnici, koja je savjetovala da platimo jer nas manje košta.

Ako netko ima ispravnu zolju, ponude na PM. :kava:

Vojky
11.03.2008., 21:58
Sa pravne strane ne možeš ništa napraviti jer si ti kriv za propust koji si napravio. A napravio si taj propust da nisi čitao što ti piše na ugovoru koji si potpisivao. Nisi čitao ni opće uvjete kada si uzimao flat rate od t-coma, niti si pitao u Optimi hoće li oni u tvoje ime raskinuti sve tvoje usluge kod t-coma ili samo liniju. Niti si se raspitao na koji način funkcioniraju t-comovi tarifni paketi. Dakle start paket je jedini paket na kojeg ti ne ide pretplata ako nemaš spajanja taj mjesec. Ona druga dva paketa što imaju u ponudi se naplaćuju bez da imaš i jedno spajanje. Dakle ti si u siječnju i veljači koristio t-comov flat rate iako se nisi spajao. Nisi ga odjavio i to znači da si ga koristio. Ako razmišljaš o nekakvom prigovoru njima šalji ali mislim da ti neće biti uvažen. Ako ih misliš tužit mislim da nemaš pravne osnove. Neka me stariji kolege isprave ako sam u krivu ali smatram da nisam.

Mislim da jesi. Za razliku od drugih paketa, za Flat je sasvim logično da postoji i koristi se makar je promet nula. Jer on postoji kao paket i kao korištenje između 0 i tehničkog maksimuma.

Quicksilver Surfer
11.03.2008., 22:08
Nikakvu maglu tebi T-com ne pokusava prodati :)

Sam si si kriv sta se nisi informirao niti uvjerio da li ti je racun kod T-coma raskinut. Naravno da ti oni nece slat racun za brzinu (79 kuna za 2mbit liniju), kad vise ne mozes koristiti njihov dsl link, ali kao sto su rekli, za promet si sam trebao raskinuti.

Mozda netko zeli koristiti account na nekoj drugoj lokaciji ili ga koristi na vise njih, pa bi popizdio da mu ga T-com bez pitanja ukine. Sorry, sam si si kriv i nitko drugi ti nije kriv, vise i bolje se informiraj ubuduce i ne dizi frku i lazne uzbune tamo gdje im nije mjesto.

MissLestrange
11.03.2008., 22:19
e vidiš, kad sam dobila amis, u amisovoj službi za korisnike su mi rekli da svakako nazovem t-com i pitam jel sve zatvoreno. naravno, nazvala sam, jasno pitala jel sve pozatvarano da ne bih dalje dobivala njihove račune, rekli su mi da je sve sređeno i da mi više neće stizati nikakvi t-com računi... no ipak su stigli.

Ego
11.03.2008., 22:30
Well... možda sam si sam kriv, da...

Međutim, ja sam od optima telecoma zatražio promjenu pružatelja telefonskih i internet usluga. Nekako mi je logično po prirodi stvari da promjena znači prekid svih veza s jednim operaterom i uspostavljanje odnosa s drugim, a ne sklapanje novog ugovora "a ti onda staroga poništi ako želiš". Još sam zvao, pitao što moram napravitida bi prebacio telefonske i internet usluge i rečeno mi je "samo potpiši poslane dokumente i čekaj".

Osim toga, činjenica da sam mjesec dana ranije pitao o čemu se radi i da mi tada nije rečeno da imam nepotrebno otvoren račun, nego da pričekam idući račun ide u prilog tome da neka magla jest u igri...

hiro111
12.03.2008., 11:30
Nije baš tako. Ne mogu preko optimine linije koristiti t-comov username. Sad sam zvao službu za korisnike i provjerio još jednom tu informaciju.

No sad me zanima primarno pravna, ne tehnička strana...

tehnicka strana..............hm

otidji na ovu stranicu :

https://user.t-com.hr/

logiraj se i promjeni paket sa flat rate na osnovni i nikad vise neces dobiti racun.
o tome je pisano bar 50 puta na ovom forumu u sekciji internet.
u svakom slucaju pisi zalbu. posalji preporuceno da imas dokaz.
isto tako pise na t-com stranicama da moras prvo platiti pa se zaliti jer ako se ne zalis u roku od 30 dana smatrace se da si prihvatio racun.

nneznanje se obicno placa.

MissLestrange
12.03.2008., 12:04
ja im nisam niš platila, samo sam utrpala uplatnice u kuvertu s objašnjenjem i uvažili mi to.

PetBorut
12.03.2008., 17:21
Međutim, ja sam od optima telecoma zatražio promjenu pružatelja telefonskih i internet usluga. Nekako mi je logično po prirodi stvari da promjena znači prekid svih veza s jednim operaterom i uspostavljanje odnosa s drugim, a ne sklapanje novog ugovora "a ti onda staroga poništi ako želiš". Još sam zvao, pitao što moram napravitida bi prebacio telefonske i internet usluge i rečeno mi je "samo potpiši poslane dokumente i čekaj".


Ti si ugovorni partner T-Coma a ne Optima. Postoji mehanizam za prebacivanje tel broja s jednog operatera na drugog, ali ne znam bas za ovo sto ti zicas Optimu da oni otkazu ugovor koji ti imas sa T-Comom. Optima nema neke veze s time, iako moguce da neki operateri uzmu nekakvu vrstu punomoci od tebe i onda umjesto tebe to sve otkazu. Al ne znam bas kako to funkcionira buduci za neke usluge T-Com trazi da dodjes osobno u njihovu podruznicu.


Osim toga, činjenica da sam mjesec dana ranije pitao o čemu se radi i da mi tada nije rečeno da imam nepotrebno otvoren račun, nego da pričekam idući račun ide u prilog tome da neka magla jest u igri...

Ako te to tjesi, manje vise svi smo imali barem nekakvu zezanciju sa operaterima. Moje je iskustvo to da e SVA korespodencija vodi pisanim putem (E-Mailom). Jest da je cesto nezgodno cekat odgovor za stvari koje bi se zeljele odmah rijesit, ali i u tom slucaju mozes najprije telefonski pa onda i napisat mail za potvrdu. Jest da treba vremena za to ali cesto se isplati ako te postedi danjih zezancija.