PDA

View Full Version : Motorno ulje


ivko44
09.06.2008., 10:56
CASTROL EDGE 5W 40 505.01 1/1 86,00KN
CASTROL TXT 5W 40 1/1 73,00KN
CASTROL GTX 10W40 1/1 52,00KN
CASTROL GTD 15W40 1/1 38,00KN





MOBIL SYNT S 5W 40 1/1 78,00KN
MOBIL SUPER S 10W 40 1/1 49,00KN
MOBIL SUPER S TD 10W 40 1/1 49,00KN

VALVOLINE SYN POWER 5W 40 1/1 82,00KN
VALVOLINE DURA BLEND 10W 40 1/1 49,00KN
VALVOLINE MAX LIFE 10W 40 1/1 49,00KN
VALVOLINE 15W 40 1/1 27,00KN


SELENIA 20K 1/1 54,00KN
SELENIA HPX 1/1 35,00KN
SELENIA GOLD 1/1 42,00KN
SELENIA TURBO DIESEL 1/1 42,00KN


098/902-3475

CDRW
09.06.2008., 11:17
Imaš Seleniju Racing?

ivko44
09.06.2008., 11:30
nemam...u te jače motore stavljam shell helix ultra 5w 40 ili mobil 1 5w 30
shell je 106 kn po litri
a mobil 97 kn po litri

CDRW
09.06.2008., 11:43
Da baš - nudiš mi ulje gradacije 30 ili 40 umjesto 60. Ma bravo. Samo neznam da li da ga mjenjam svakih 5000 ili svakih 2000 km.

ivko44
09.06.2008., 11:51
imam samo to što vidiš...jebiga....
a propitao sam se za tu seleniu, 170 kn po litri....

ssdi
09.06.2008., 12:47
Malo su cijene prejeftine,čak su većina ispod veleprodajne,da nije to neka muljaža iz BIH...

ivko44
09.06.2008., 13:53
nije muljaža...sve je uredno.nitko nije zaplakao za tim uljem :-)
ako želiš,možeš dobit račun...

Pilatus
09.06.2008., 18:29
Malo su cijene prejeftine,čak su većina ispod veleprodajne,da nije to neka muljaža iz BIH...

Prejeftine?

Pa,evo baš sam kupio Seleniu 20K,ivko44 je nudi za 54 kn po litri,u dućanu je 64 kn po litri

kerbi
10.06.2008., 09:08
Koliko imaš Castrola TXT 5w40? Jel moram uzeti odmah ili je to trajna ponuda?

ivko44
10.06.2008., 09:35
ponuda je trajna...imam 60 litara zasad...

kerbi
10.06.2008., 13:15
Ok, onda se čujemo kroz neko vrijeme. Mom dosadašnjem dobavljaću nestalo ulja pa sad tražim drugog. Inaće cjena je ok. Toliko sam plačao i kod onoga kod koga sam do sad uzimao.

ivko44
19.06.2008., 08:50
u subotu (21.6) popodne idem u zg, pa ako je netko zainteresiran....

1.8t
29.06.2008., 10:14
od kud si?

k-kekec
29.06.2008., 10:23
od kud si?

zašto ga to pitaš? vidim awatar od PU pa me zanima jel si ti to neki tržni inspektor pa ga želiš uhititi zbog preprodaje na crno....:rofl::rofl::rofl:

1.8t
29.06.2008., 10:29
da bas to.. trazim kriminalce po forumu.. lool

tek sam i ja sad skuzio avatar, bum ga promjenio

ivko44
30.06.2008., 08:28
ajm skeeerd!
ma ne bojim se ja tržišnih insSKEPTOra...

kamamoto
30.06.2008., 16:42
Halo ekipa,

Gdje ima u Zagrebu za kupiti najjeftinije full sintetičko Mobilovo ulje 5w50??
Ili mi preporucate nekog drugog proizvođaća za istu gradaciju?

C.C.C.P.agent001
30.06.2008., 21:46
gle, lik to ima vjerojatno u bačvi i tak ti natoči... to je ok cijena, tak i ja kupujem....

ivko44
16.07.2008., 16:07
nemam u bačvama...sve su originalna pakiranja.

ssdi
16.07.2008., 16:47
Jel imaš mobil 1 5w40 i cijena?

agram01
21.09.2009., 23:12
ako netko ima zaintersesiran za ulje neka se javi novo i povoljno u pakiranju po litru

kkranjc7
22.09.2009., 10:38
Mislim da su to neke vojne zalihe koje su godinama čekale da se potroše. Nek me autor posta ispravi.

girling
15.10.2009., 11:46
u Metrou vidim Castrol softec TXT 5/40 sintetik 4 l/190 kn. u čemu je kvaka? stara specifikacija pa da ode? ili....? :kava:

duratec
02.12.2009., 22:12
Ako želite najkvalitetnije ulje onda je to definitivno Aral.
Zašto?
Aral je Njemačka kompanija sa 111godina tradicije u proizvodnji vrhunskih goriva,ulja i maziva za motorna vozila.
Sa vlastitim centrom za razvoj,istraživanje i rafinerijama u Njemačkoj proizvode najkvalitetnija goriva,ulja i maziva
kojima nema konkurencije.

Tipovi ulja i cijene:

Aral HighTronic F SAE 5W-30
-vrhunsko ulje proizvedeno Aralovom sintetskom tehnologijom
-lakotecivo ulje koje štedi gorivo
-za benzinske i dizel motore Ford,Chrysler,Citroen,Range Rover
-za benzinske motore Renault,Rover,Fiat,Jaguar
-specifikacije API SM/CF,ACEA A1,B1,ILSAC GF3,
Ford WSS-M2C 913A,913A1,913B,913C
-provjereno puno bolja kvaliteta od orginalnog Fordovog ulja!!!!
-besplatna dostava za 4litre i više po cijeloj Hrvatskoj.
-cijene 4litre i više 85kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-12 litara i više 80kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-za ostala pakiranja i cijene molimo kontaktirati
-besplatna dostava po cijeloj RH


MOTORNO ULJE ARAL MEGATRONIC SAE 5W-50,BESPLATNA DOSTAVA
-POTPUNO SINTETIČKO VISOKOUČINKOVITO MOTORNO ULJE
-EKSTREMNO VISOKA ZAŠTITA OD HABANJA
-ZA VISOKO OPTEREĆENE BENZINSKE I DIZEL MOTORE SPORTSKIH I
TRKAČIH AUTOMOBILA
-PREDVĐENO I ZA PRODULJENE INTERVALE IZMJENE
-SPECIFIKACIJE:API SM/CF,ACEA A3/B3,A3/B4,VW 501.01,505.00,
MB 229.1,PORSCHE,BMW SPECIALOIL.
--besplatna dostava za 4litre i više po cijeloj Hrvatskoj.
-cijene 4litre i više 95kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-12 litara i više 90kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-za ostala pakiranja i cijene molimo kontaktirati
-besplatna dostava po cijeloj RH


MOTORNO ULJE ARAL TRONIC 431 5W-40,VW505.01,BESPLATNA DOSTAVA
-VRHUNSKO MOTORNO ULJE PRIZVEDENO ARALOVOM SINTETSKOM
TEHNOLOGIJOM
-POSEBNO ULJE PROIZVEDENO ZA PUMPA-DIZA MOTORE VW KONCERNA UGRAĐIVANE U VW,SEAT,ŠKODA,FORD(GALAXY TDI)
-MOŽE SE KORISTITI I ZA OSTALE MODERNE BENZINSKE I DIZEL
MOTORE SVIH MARKI
-SPECIFIKACIJE:API SL/CF,ACEA A3/B3,A3/B4,C3,VW 505.01,505.00,
500.00,FORD WSS-M2C917A
--besplatna dostava za 4litre i više po cijeloj Hrvatskoj
-cijene 4litre i više 95kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-12 litara i više 90kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-za ostala pakiranja i cijene molimo kontaktirati
-besplatna dostava po cijeloj RH


ARAL HIGHTRONIC SAE 5W-40
-VRHUNSKO MOTORNO ULJE PROIZVEDENO ARALOVOM SINTETSKOM TEHNOLOGIJOM
-IZUZETNA ZAŠTITA OD HABANJA KOD VISOKIH TEMPERATURA
-ZA PRODULJENE INTERVALE IZMJENE ULJA
-POGODNO ZA SVE MODERNE BENZINSKE I DIZEL MOTORE
-SPECIFIKACIJE:API SL/CF,ACEA A3/B3,A3/B4,VW 502.00,
VW 505.00,MB 229.3,BMW LONGLIFE OIL,GM-LL B-025
-cijena 4litre i više je 80kn/litra AKCIJSKE CIJENE!!!
-cijena 12litara i više je 75kn/litra AKCIJSKE CIJENE!!!
-za ostala pakiranja i cijene molimo kontaktirati
-besplatna dostava po cijeloj RH

AKCIJA,ARAL BLUETRONIC SAE 10W-40,POLUSINTETIKA
-SPECIFIKACIJE:API SL/CF,ACEA A3/B3,VW 500.00,505.00,MB 229.1
-cijena 4litre i više je 60kn/litra AKCIJSKE CIJENE!!!
-cijena 12litara i više je 55kn/litra AKCIJSKE CIJENE!!!
-besplatna dostava po cijeloj RH


-TURBO AKCIJA,MOTORNO ULJE ARAL PLUS SYNTH 10W-40,POLUSINTETIKA
-pakiranje bačva 60litara
-polusintetsko motorno ulje proizvedeno Aralovom tehnologijom
-štedi gorivo
-za benzinske i dizel motore osobnih i dostavnih vozila
-specifikacije:API SJ/CF,ACEA A3,B3,VW 500.00,505.00,MB 229.01
-cijena bačve 60litara je 1980kn,tj.33kn/litra uz bačvu dobivate gratis 12litara ARAL SUPERELASTIC DIESEL 10W-40(za benzinske i diesel motore.spec.API SJ/CF,VW 500.00,VW 505.00,MB 229.1) PLUS GRATIS 2KG CASTROL MP MASTI (ZA LEŽAJEVE,OVJES,ZGLOBOVE I DR.) I 2litre CASTROL DOT 4(TEKUČINA ZA KOČNICE I HIDRAULIČKA KVAČILA).


Aral Energy 4T SAE 20W-40
-polusintetičko motorno ulje vrhunske kvalitete za sve vodom i zrakom hlađene četverotaktne motocikle,skutere,atv vozila i dr.
-izuzetna termička stabilnost i čvrstoća uljnog filma na visokim temperaturama
-izuzetna zaštita od habanja
-optimalna viskoznost pri nižim temperaturama
-preporučeno ulje za mjenjače dvotaktnih motora i motocikle kod kojih je mjenjač odvojen od pogonskog djela
-specifikacije API SH,JASO MA,CCMC G4
-cijena kante 4 litre je 160kn.
-CIJENA PAKIRANJA 4x4 LITRE(KARTON)-560KN tj.35kn/litra,besplatna dostava.


-Aral Energy 2T polusintetičko ulje vrhunske kvalitete za dvotaktne motore motocikala,skutera,mopeda i drugih dvotaktnih motora.
-za sisteme ubrizgavanja i za mješanje.
-sintetske komponente spriječavaju blokiranje ispuha,održavaju čistoću
komore i čela klipa,spriječavaju sljepljivanje karika i osiguravaju izuzetno
podmazivanje kod visokih opterečenja i temperatura.
-specifikacija API TC,JASO FC,ISO-L-EGD.
-CIJENA 65kn/litra
-CIJENA PAKETA 12 LITARA JE 660kn tj. 55kn/litra


ZA SVAKI TIP MOTORA I BREND AUTOMOBILA POSTOJI TOČNO
SPECIFICIRANO ARAL MOTORNO ULJE.
SVI UPITI SU DOBRODOŠLI NA E-MAIL:duratec@net.h

Insp. Harry Callahan
02.12.2009., 22:37
:facepalm:

EPP :lol:

duratec
03.12.2009., 07:05
:facepalm:

EPP :lol:

:top::kava:

a1zg
03.12.2009., 11:20
http://i314.photobucket.com/albums/ll411/a1zg/Scan12032009_114817-1.jpg

Jel još nekom ovo čudno? Mislim, 10W40 35 kn, 5W40 50 kn, sa pdvom. To je neki poluproizvod?

I wonder
03.12.2009., 12:41
meni nije čudno.

povećaš udio recikliranog ulja (koje dobivaju badava) i eto smanjenja cijene.
mobil već dugo ne radi pravo, čisto sintetičko ulje. premala bi zarada bila na njemu.

girling
03.12.2009., 19:22
meni nije čudno.

povećaš udio recikliranog ulja (koje dobivaju badava) i eto smanjenja cijene.
mobil već dugo ne radi pravo, čisto sintetičko ulje. premala bi zarada bila na njemu.

"uvijek je u startu mineralno...pa onda aditivima dobijemo više-manje sintetičko!.

kaže mi jedan stari majstor. :ne zna:

duratec
03.12.2009., 19:26
Halo ekipa,

Gdje ima u Zagrebu za kupiti najjeftinije full sintetičko Mobilovo ulje 5w50??
Ili mi preporucate nekog drugog proizvođaća za istu gradaciju?

Preporuka Aral MegaTronic SAE 5W-50 SINTETIKA 100Kn/litra,ako trebaš kontaktiraj me.

I wonder
03.12.2009., 20:57
"uvijek je u startu mineralno...pa onda aditivima dobijemo više-manje sintetičko!.

kaže mi jedan stari majstor. :ne zna:
ne, nije.

razlike postoje i velike su.
da hoćeš ukrast mineralno ulje, polusintetiku ili HC ulje, moraš provaliti u rafineriju.
ako hoćeš ukrast PRAVU sintetiku (a ni ovo kaj ovaj tip reklamira od arala nije PRAVA sintetika) onda moraš provaliti u kemijski laboratorij.

duratec
03.12.2009., 21:30
"uvijek je u startu mineralno...pa onda aditivima dobijemo više-manje sintetičko!.

kaže mi jedan stari majstor. :ne zna:

Krenino od početka.Po API klasifikaciji baznih ulja postoje 5 grupa baznih ulja.
Grupa I.sirovina mineralna-ekstrakcija otapalima+deparafinacija otapalima+oplemenjeno vodikom-trgovački naziv mineralno
II.sirovina mineralna-hidrotretiranje ili hidrokrekiranje+deparafinacija otapalima ili hidroizomerizacija+oplemenjeno vodikom-trgovački naziv polusintetika
III.sirovina mineralna-teško hidrokrekiranje+hidroizomerizacija+teško hidrotretiranje-trgovački naziv sintetika
IV.sirovina mineralna-hidrokrekiranje+oligomerizacija+hidrotretiranje-trgovački naziv sintetika
-PAO polialfaolefini-najperspektivniji
-Poliizobuteni -za aditive,ulja za dvotaktne motore,ne koristi se za proizvodnju ulja za četverotaktne motore
-Alkilbenzeni
V.sirovina plin etan ili drugi od kojih se dobivaju alkoholi+reakcija sa kiselinama(izrazito skupe baze)
-Diesteri-ulja za dvotaktne motore
-Esteri kiselina

U sigurnosno tehničkim podacima svakog motornog ulja postoji CAS broj po kojem možete znati koja je baza korištena pri proizvodnji ulja.:top:

duratec
03.12.2009., 21:35
ne, nije.

razlike postoje i velike su.
da hoćeš ukrast mineralno ulje, polusintetiku ili HC ulje, moraš provaliti u rafineriju.
ako hoćeš ukrast PRAVU sintetiku (a ni ovo kaj ovaj tip reklamira od arala nije PRAVA sintetika) onda moraš provaliti u kemijski laboratorij.

"Pravu sintetiku",majstore a kaj je to?:s

I wonder
03.12.2009., 21:43
baza nema veze. kod sintetičkih ulja baza je uvijek sintetička.
dali je ulje PRAVA sintetika ili ne ovisi o tome kakva se otapala koriste. jer većina proizvođača koristi mineralno ulje kao otapalo za aditive. a to po meni onda nije sintetika niti se može tako zvati.

u klasifikaciji gore mislim da si pomiješao par stvari.
ako imaš potvrdu za te tvrdnje, volio bih to vidjeti.
kolko je meni poznato, grupa I i grupa II su mineralna ulja.
grupa III je hidrokrekirano ulje koje većina naziva sintetikom.
grupa IV su PAO ulja i diesteri, i jedino njihova kombinacija je PRAVO sintetičko ulje jer jedino tako u ulju nema nečistog mineralnog ulja ni njegovih varijacija.

takva prava sintetika za otapanje aditiva koristi diestere koji su skupi (količina diestera potrebnih za litru prave sintetike je skuplja od cijele litre HC "sintetike"). većina proizvođača zato otapa aditive mineralnim uljem i prodaju nam to pod "sintetiku":flop::flop:

I wonder
03.12.2009., 21:44
"Pravu sintetiku",majstore a kaj je to?:s

"majstore"....
čitaj podatke o uljima od onih koji ta ulja testiraju i koriste, a ne od onih koji ga proizvode. jer je to propaganda za pučanstvo.

ne misliš valjda da će sama tvornica za svoje ulje napisati da NIJE čista sintetika?

i zaboravih.
polusintetika je mješavina siintetike (do 30%) i mineralnog ulja. to NIJE posebna grupa ulja.

Jerdna01
03.12.2009., 22:37
Ako želite najkvalitetnije ulje onda je to definitivno Aral.
Zašto?
Aral je Njemačka kompanija sa 111godina tradicije u proizvodnji vrhunskih goriva,ulja i maziva za motorna vozila.
Sa vlastitim centrom za razvoj,istraživanje i rafinerijama u Njemačkoj proizvode najkvalitetnija goriva,ulja i maziva
kojima nema konkurencije.

Tipovi ulja i cijene:

Aral HighTronic F SAE 5W-30
-vrhunsko ulje proizvedeno Aralovom sintetskom tehnologijom
-lakotecivo ulje koje štedi gorivo
-za benzinske i dizel motore Ford,Chrysler,Citroen,Range Rover
-za benzinske motore Renault,Rover,Fiat,Jaguar
-specifikacije API SM/CF,ACEA A1,B1,ILSAC GF3,
Ford WSS-M2C 913A,913A1,913B,913C
-provjereno puno bolja kvaliteta od orginalnog Fordovog ulja!!!!
-besplatna dostava za 4litre i više po cijeloj Hrvatskoj.
-cijene 4litre i više 85kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-12 litara i više 80kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-za ostala pakiranja i cijene molimo kontaktirati
-besplatna dostava po cijeloj RH


MOTORNO ULJE ARAL MEGATRONIC SAE 5W-50,BESPLATNA DOSTAVA
-POTPUNO SINTETIČKO VISOKOUČINKOVITO MOTORNO ULJE
-EKSTREMNO VISOKA ZAŠTITA OD HABANJA
-ZA VISOKO OPTEREĆENE BENZINSKE I DIZEL MOTORE SPORTSKIH I
TRKAČIH AUTOMOBILA
-PREDVĐENO I ZA PRODULJENE INTERVALE IZMJENE
-SPECIFIKACIJE:API SM/CF,ACEA A3/B3,A3/B4,VW 501.01,505.00,
MB 229.1,PORSCHE,BMW SPECIALOIL.
--besplatna dostava za 4litre i više po cijeloj Hrvatskoj.
-cijene 4litre i više 95kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-12 litara i više 90kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-za ostala pakiranja i cijene molimo kontaktirati
-besplatna dostava po cijeloj RH


MOTORNO ULJE ARAL TRONIC 431 5W-40,VW505.01,BESPLATNA DOSTAVA
-VRHUNSKO MOTORNO ULJE PRIZVEDENO ARALOVOM SINTETSKOM
TEHNOLOGIJOM
-POSEBNO ULJE PROIZVEDENO ZA PUMPA-DIZA MOTORE VW KONCERNA UGRAĐIVANE U VW,SEAT,ŠKODA,FORD(GALAXY TDI)
-MOŽE SE KORISTITI I ZA OSTALE MODERNE BENZINSKE I DIZEL
MOTORE SVIH MARKI
-SPECIFIKACIJE:API SL/CF,ACEA A3/B3,A3/B4,C3,VW 505.01,505.00,
500.00,FORD WSS-M2C917A
--besplatna dostava za 4litre i više po cijeloj Hrvatskoj
-cijene 4litre i više 95kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-12 litara i više 90kn/l AKCIJSKE CIJENE!!!
-za ostala pakiranja i cijene molimo kontaktirati
-besplatna dostava po cijeloj RH


ARAL HIGHTRONIC SAE 5W-40
-VRHUNSKO MOTORNO ULJE PROIZVEDENO ARALOVOM SINTETSKOM TEHNOLOGIJOM
-IZUZETNA ZAŠTITA OD HABANJA KOD VISOKIH TEMPERATURA
-ZA PRODULJENE INTERVALE IZMJENE ULJA
-POGODNO ZA SVE MODERNE BENZINSKE I DIZEL MOTORE
-SPECIFIKACIJE:API SL/CF,ACEA A3/B3,A3/B4,VW 502.00,
VW 505.00,MB 229.3,BMW LONGLIFE OIL,GM-LL B-025
-cijena 4litre i više je 80kn/litra AKCIJSKE CIJENE!!!
-cijena 12litara i više je 75kn/litra AKCIJSKE CIJENE!!!
-za ostala pakiranja i cijene molimo kontaktirati
-besplatna dostava po cijeloj RH

AKCIJA,ARAL BLUETRONIC SAE 10W-40,POLUSINTETIKA
-SPECIFIKACIJE:API SL/CF,ACEA A3/B3,VW 500.00,505.00,MB 229.1
-cijena 4litre i više je 60kn/litra AKCIJSKE CIJENE!!!
-cijena 12litara i više je 55kn/litra AKCIJSKE CIJENE!!!
-besplatna dostava po cijeloj RH


-TURBO AKCIJA,MOTORNO ULJE ARAL PLUS SYNTH 10W-40,POLUSINTETIKA
-pakiranje bačva 60litara
-polusintetsko motorno ulje proizvedeno Aralovom tehnologijom
-štedi gorivo
-za benzinske i dizel motore osobnih i dostavnih vozila
-specifikacije:API SJ/CF,ACEA A3,B3,VW 500.00,505.00,MB 229.01
-cijena bačve 60litara je 1980kn,tj.33kn/litra uz bačvu dobivate gratis 12litara ARAL SUPERELASTIC DIESEL 10W-40(za benzinske i diesel motore.spec.API SJ/CF,VW 500.00,VW 505.00,MB 229.1) PLUS GRATIS 2KG CASTROL MP MASTI (ZA LEŽAJEVE,OVJES,ZGLOBOVE I DR.) I 2litre CASTROL DOT 4(TEKUČINA ZA KOČNICE I HIDRAULIČKA KVAČILA).


Aral Energy 4T SAE 20W-40
-polusintetičko motorno ulje vrhunske kvalitete za sve vodom i zrakom hlađene četverotaktne motocikle,skutere,atv vozila i dr.
-izuzetna termička stabilnost i čvrstoća uljnog filma na visokim temperaturama
-izuzetna zaštita od habanja
-optimalna viskoznost pri nižim temperaturama
-preporučeno ulje za mjenjače dvotaktnih motora i motocikle kod kojih je mjenjač odvojen od pogonskog djela
-specifikacije API SH,JASO MA,CCMC G4
-cijena kante 4 litre je 160kn.
-CIJENA PAKIRANJA 4x4 LITRE(KARTON)-560KN tj.35kn/litra,besplatna dostava.


-Aral Energy 2T polusintetičko ulje vrhunske kvalitete za dvotaktne motore motocikala,skutera,mopeda i drugih dvotaktnih motora.
-za sisteme ubrizgavanja i za mješanje.
-sintetske komponente spriječavaju blokiranje ispuha,održavaju čistoću
komore i čela klipa,spriječavaju sljepljivanje karika i osiguravaju izuzetno
podmazivanje kod visokih opterečenja i temperatura.
-specifikacija API TC,JASO FC,ISO-L-EGD.
-CIJENA 65kn/litra
-CIJENA PAKETA 12 LITARA JE 660kn tj. 55kn/litra


ZA SVAKI TIP MOTORA I BREND AUTOMOBILA POSTOJI TOČNO
SPECIFICIRANO ARAL MOTORNO ULJE.
SVI UPITI SU DOBRODOŠLI NA E-MAIL:duratec@net.h

de mi reci jel bi znao koje ulje ide u citroen ax 1.4 diesel

duratec
04.12.2009., 07:08
"majstore"....
čitaj podatke o uljima od onih koji ta ulja testiraju i koriste, a ne od onih koji ga proizvode. jer je to propaganda za pučanstvo.

ne misliš valjda da će sama tvornica za svoje ulje napisati da NIJE čista sintetika?

i zaboravih.
polusintetika je mješavina siintetike (do 30%) i mineralnog ulja. to NIJE posebna grupa ulja.

Grupa IV su isključivo polialfaolefini a tu ne spadaju diesteri,sve ostalo što ne spada u prve četiri grupe spada u grupu V.Razlika u kvaliteti između grupe III i IV je zanemariva a u cijeni veća.Grupa IV i V imaju zanemarivo malo prednosti kod upotrebe u svim modernim vozilima a ta prednost nije opravdana cijenom(ovo je provjereno testiranjima i vlastitim iskustvom).Grupa V se najviše koristi u zrakoplovstvu,nuklearnim postrojenjima i ostalim proizvodima visoke tehnologije gdje je njihova cijena opravdana:top::top:

I wonder
04.12.2009., 07:43
Grupa IV su isključivo polialfaolefini a tu ne spadaju diesteri,sve ostalo što ne spada u prve četiri grupe spada u grupu V.
kao što rekoh, volio bih vidjeti potvrdu za ovo.
razumjet ćeš da ti ne vjerujem na riječ. ako neznaš što je polusintetika, čisto sumnjam da znaš što je diester.
Razlika u kvaliteti između grupe III i IV je zanemariva a u cijeni veća.
razlika je ogromna. u kvaliteti.
jer grupa III je pročišćeno mineralno ulje, hidrokrekirano i nabijeno aditivima koje nam proizvođači prodaju pod sintetiku, a to sintetika nije.
grupa IV su prava sintetička ulja.
po mom mišljenju, ulja grupe III su najveće sranje i najveći zajeb autoindustrije (provjereno vlastitim i tuđim iskustvima).
Grupa IV i V imaju zanemarivo malo prednosti kod upotrebe u svim modernim vozilima a ta prednost nije opravdana cijenom(ovo je provjereno testiranjima i vlastitim iskustvom).Grupa V se najviše koristi u zrakoplovstvu,nuklearnim postrojenjima i ostalim proizvodima visoke tehnologije gdje je njihova cijena opravdana:top::top:
grupa V nije ni namijenjena za aute.

dodatak: isprike, diesteri su ipak grupa V. ali su i važni za stvaranje pravog sintetičkog ulja.

Panj_u_šumi
04.12.2009., 07:56
"majstore"....
čitaj podatke o uljima od onih koji ta ulja testiraju i koriste, a ne od onih koji ga proizvode. jer je to propaganda za pučanstvo.

ne misliš valjda da će sama tvornica za svoje ulje napisati da NIJE čista sintetika?

i zaboravih.
polusintetika je mješavina siintetike (do 30%) i mineralnog ulja. to NIJE posebna grupa ulja.

Ovo apsolutno veličanje potpune sintetike i mistifikacija iste je jednostavno fascinantna.

Daj mi molim te objasni na temelju kojih činjenica si zaključio da je bolje imati potpuno čisto ulje, bilo ono sintetičko ili mineralno, umjesto mješavine ulja i aditiva koji im produljuju karakteristike i svojstva?

Istina je da postoje aditivi koji rade isto ali također i štete ali je istina da postoje i aditivi koji su s razlogom dopušteni i preporučeni.

Razlog je taj da postoje sintetička ulja koja bi i sama, bez aditiva zadovoljila norme, ali sa dodatkom aditiva se mogu dobiti ulja čije su karakterisike jednostavno još i bolje.


Naime ovaj zanimljiv razgovor sam vodio sa osobom koja je kemičar, stranac i jedan je od članova IEC i drugih odbora za normiranje ulja, pa me zanima na temelju kojih si to stručnih i relevantnih istraživanja i laboratorijskih testova zaključio da je prisustvo aditiva samo po sebi ZLO?

I wonder
04.12.2009., 08:16
razlikuj aditive koje svako ulje treba i ima (protiv pjenjenja, zaštita od suhog trenja, protiv stvaranja kiselina....) od onoga koje služi za povećanje viskoziteta.

apsolutno nije istina da ulje sa aditivima može biti bolje od onog bez.
dokaz ti je da motori za trke koriste ulje BEZ aditiva.

Panj_u_šumi
04.12.2009., 08:29
razlikuj aditive koje svako ulje treba i ima (protiv pjenjenja, zaštita od suhog trenja, protiv stvaranja kiselina....) od onoga koje služi za povećanje viskoziteta.

apsolutno nije istina da ulje sa aditivima može biti bolje od onog bez.
dokaz ti je da motori za trke koriste ulje BEZ aditiva.

Znaš, neznamo svi sve i nije to sramota, ali nemoj širiti dezinformacije ako nisi stručnjak za temu. Googlati mogu i ja, ali ovo što si napisao "motori za trke koriste ulje BEZ aditiva" ti je oprosti, ali potpuno neisitnito i besmisleno.

Očeš primjer F1? Ili to ne računaš pod motor za trke?

googlat mogu i ja:

F1 oil technology
Friday, 17 October 2008
Lawrence Butcher
3 Comments

Print
Comment
Mail
RSS Feed

F1 oils, a look at this often forgotten area of vehicle development

Oil, not the most glamorous part of a racing car, but most definitely one of the most important. Whether you are running a Midget or an F1 car you will use it, ands its properties will have a direct affect on your performance. As the old adage goes, to finish first, first you have to finish.

The oil that you put in your race car will invariably come from the same place, this will be the oil companies supply of best quality fully synthetic base stock which is chemically engineered to give optimum lubrication properties. For racing and high performance oils only fully synthetic base stocks will be used, as only they can guarantee the required consistency of performance, temperature resistance and an ability to be engineered at a molecular level to very specific needs.

So the base stock provides the best foundation possible for lubrication, to this are added the other compounds that will improve and tailor the oil to high performance applications. A number of additives are used;

Viscosity Index Improvers - improve ability to handle heat and severe conditions
Pour Point Depressants - lower oil freezing point in cold conditions
Anti-wear Additives - protect against metal-to-metal contact
Detergents & Dispersants - keep components clean and prevent sludging
Oxidation Inhibitors - maintain oil stability over service intervals
Corrosion & Rust Inhibitors - protect against the effects of condensation
Defoamants - prevent oil foaming and cavitations

The exact mixture of base stock and additives is where the real magic lies, usually a closely guarded secret, and development in lubrication technology is just as vital to the progression of a car as other areas. Clearly the mixture needed to keep a 2008 F1 engine spinning at 19,000 rpm is pretty special, and a long way removed from that needed in an engine that will not exceed 8,000 rpm.

A good representation of this development circle is seen in the relationship between Mclaren-Mercedes F1 and Exxon-Mobil. The ExxonMobil R&D team will constantly tweak their lubricant mix to try and find the fractional gains in engine performance that make all the difference in the close environment of F1.

ExxonMobil's mobile laboratory will be present at track tests and samples of engine oil will be taken and analysed after each run using a spark emission spectrometer. This measures 19 seperate elements in parts per million, with abnormal readings indicating possible potential problems. For example an abnormally high iron reading may indicate an increase in wear or stress on components in relation to the previous oils tested.

Prema tome mislim da smo svi danas nešto naučili, pa sad kako tko i kako što.

I wonder
04.12.2009., 10:06
za razliku od toga, ja sam naišao na drugačije informacije.
ali sve i da je ovo tvoje točno, reci mi što će ulju za F1 motor Pour Point Depressant?
da bolje pali na hladno? da brže procirkulira hladno ulje?

još jedna stvar.
iako aditivi i u tom ulju postoje, pitanje je u kojoj količini. mislim, aditivi za viskozitet.
ne piše koliko ih ima, a vjerujam da ako ih ima, da ih ima jako malo. jednostavno zato jer ih takvo ulje ni netreba. ono je samo po sebi viskozno koliko treba, bez aditiva.
pa je važno ovo tu:
For racing and high performance oils only fully synthetic base stocks will be used
što znači da nijedan trkaći motor neće koristiti HC ulje.

moja iskustva sa HC uljima su katastrofalna. izbjegavam ga kad god mogu. a fascinacije sintetikom nema, jer svi moji auti idu na polusintetiku.


i zasad ću zaključiti: koliko god ti mene ili ja tebe uvjeravao, nijedan od nas neće promijeniti mišljenje.
pa predlažem slijedeće (jer ako ja to napravim, nećeš mi vjerovati).

pošalji mail aralu ili liqui molly-ju.
pitaj ih ŠTO koriste za otapanje aditiva u svojim 5W40 uljima.
jer, samo dvije stvari to mogu.
-diesteri u PAO ulju, i to je onda prava sintetika.
-mineralno ulje u HC "sintetskoj" bazi (a i u PAO bazi). i to mineralno može doseći 20% ukupne količine, a to po meni nije sintetika.

Panj_u_šumi
04.12.2009., 10:49
za razliku od toga, ja sam naišao na drugačije informacije.
ali sve i da je ovo tvoje točno, reci mi što će ulju za F1 motor Pour Point Depressant?
da bolje pali na hladno? da brže procirkulira hladno ulje?

još jedna stvar.
iako aditivi i u tom ulju postoje, pitanje je u kojoj količini. mislim, aditivi za viskozitet.
ne piše koliko ih ima, a vjerujam da ako ih ima, da ih ima jako malo. jednostavno zato jer ih takvo ulje ni netreba. ono je samo po sebi viskozno koliko treba, bez aditiva.
pa je važno ovo tu:

što znači da nijedan trkaći motor neće koristiti HC ulje.

moja iskustva sa HC uljima su katastrofalna. izbjegavam ga kad god mogu. a fascinacije sintetikom nema, jer svi moji auti idu na polusintetiku.


i zasad ću zaključiti: koliko god ti mene ili ja tebe uvjeravao, nijedan od nas neće promijeniti mišljenje.
pa predlažem slijedeće (jer ako ja to napravim, nećeš mi vjerovati).

pošalji mail aralu ili liqui molly-ju.
pitaj ih ŠTO koriste za otapanje aditiva u svojim 5W40 uljima.
jer, samo dvije stvari to mogu.
-diesteri u PAO ulju, i to je onda prava sintetika.
-mineralno ulje u HC "sintetskoj" bazi (a i u PAO bazi). i to mineralno može doseći 20% ukupne količine, a to po meni nije sintetika.

Poanta je da je proizvod specificiran i izrađen obzirom na primjenu. Da li stvarno F1 koristi aditive i koje je sigurno poslovna tajna, a isto tako i u nekim manje razvikanim profesionalnim natjecanjima i nikakav mail ti sigurno nece to otkriti, ta ideja je oprosti smiješna.

Moja jedina teza je da obzirom da vjerujem da niti ti niti ja nemamo relevantnog profesionalnog laboratorijskog iskustva niti diplomu frakcijske ili kakve več potrebne kemije su sve ovo naklapanja, a ostaje vjerovati relevantnim stručnjacima.

I zbog toga se ne slažem sa iznošenjem tvrdnji aditivi ovo, aditivi ono jer je to mlačenje prazne slame i narodni mitovi.

I wonder
04.12.2009., 14:44
a otkud si ti shvatio da pričamo o nekim posebnim uljima?
pošalji mail u liqui molly ili aral i pitaj za njihovo ulje 5W40 koje je u širokoj primjeni na tržištu, može se kupiti u zagrebu i koristiti u većini auta.
pitaj ih što koriste za rastapanje aditiva u tom 5W40 ulju (izraz na engleskom je "carrier oil"). kakvo ulje im je carrier oil?

o stručnjacima nemoj, sada kad pričamo o uljima.
ti isti stručnjaci (a valjda oni iz mobila jesu stručnjaci) su javno priznali da njihov mobil 1 NIJE sintetičko ulje u svim svojim komponentama.

što se aditiva tiče, daj da te pitam nešto.
jel rađe piješ čistu izvorsku vodu, ili rađe piješ pročišćenu savu, tretiranu onim tabletama za pitkost?

duratec
04.12.2009., 17:13
kao što rekoh, volio bih vidjeti potvrdu za ovo.
razumjet ćeš da ti ne vjerujem na riječ. ako neznaš što je polusintetika, čisto sumnjam da znaš što je diester.

razlika je ogromna. u kvaliteti.
jer grupa III je pročišćeno mineralno ulje, hidrokrekirano i nabijeno aditivima koje nam proizvođači prodaju pod sintetiku, a to sintetika nije.
grupa IV su prava sintetička ulja.
po mom mišljenju, ulja grupe III su najveće sranje i najveći zajeb autoindustrije (provjereno vlastitim i tuđim iskustvima).

grupa V nije ni namijenjena za aute.

dodatak: isprike, diesteri su ipak grupa V. ali su i važni za stvaranje pravog sintetičkog ulja.

Praktično iskustvo-Koristio sam ulja PetroCanada 0W-40(bazno ulje grupe III) i NesteOil(Finska) 0W-40(PAO baza)(oba dva proizvođaća imaju vlastitu proizvodnju baznih ulja) u nekoliko istih vozila duže vrijeme i svi pokazatelji stanja motora(čistoća,kompresija i dr.)nisu pokazali superiornost ulja sa PAO bazom nad baznim uljem grupe III.
Bazna ulja grupe III su izuzetno kemijski čista ulja,a sam proces hidrokrekiranja,hidroizomerizacije,hidrotretiranja se razlikuje od prizvođača do prizvođač a samim time i kvaliteta završnog proizvoda.

I wonder
04.12.2009., 18:42
praktično iskustvo:

na 3 (tri) moja auta koja su koristila HC ulja (grupa III), na oko 150 000 km motori su počeli trošiti velike količine ulja (oko 5 i više litara ulja na servisni interval).
nakon prelaska na polusintetiku, potrošnja ulja se normalizirala.
ako te zanimaju detalji: http://www.autoplin-forum.com/viewtopic.php?f=5&t=2102

razloge dokuči sam, meni nije u interesu da ikoga u išta uvjeravam.
samo neću biti magarac kojem uvaljuju "sintetiku" koja začepljuje motor na mom autu, a u toj sintetici umiješaju 20% mineralnog ulja.

za tvoj test: nijedno ulje, čak ni ono jestivo, neće na brzinu uništiti motor.
kvaliteta podmazivanja se vidi na dulje vrijeme, kad motor okrene 300 000 km.

bazna ulja grupe III su i dalje mineralna ulja.
nije neka vrijednost, ali i wikipedija kaže tako
http://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_oil
a pitanje je i kakvo je bilo PAO ulje u testu, i sa čime je miješano.

duratec
04.12.2009., 20:18
praktično iskustvo:

na 3 (tri) moja auta koja su koristila HC ulja (grupa III), na oko 150 000 km motori su počeli trošiti velike količine ulja (oko 5 i više litara ulja na servisni interval).
nakon prelaska na polusintetiku, potrošnja ulja se normalizirala.
ako te zanimaju detalji: http://www.autoplin-forum.com/viewtopic.php?f=5&t=2102

razloge dokuči sam, meni nije u interesu da ikoga u išta uvjeravam.
samo neću biti magarac kojem uvaljuju "sintetiku" koja začepljuje motor na mom autu, a u toj sintetici umiješaju 20% mineralnog ulja.

za tvoj test: nijedno ulje, čak ni ono jestivo, neće na brzinu uništiti motor.
kvaliteta podmazivanja se vidi na dulje vrijeme, kad motor okrene 300 000 km.

bazna ulja grupe III su i dalje mineralna ulja.
nije neka vrijednost, ali i wikipedija kaže tako
http://en.wikipedia.org/wiki/Synthetic_oil
a pitanje je i kakvo je bilo PAO ulje u testu, i sa čime je miješano.

Oprosti mogu li znati koje aute imaš?
Ja imam dva Mitsubishi Lancera jedan iz 1988(320tkm,od toga 150tkm na lpg-u,troši 2litre ulja(10w-40,HC-MC) na 10tkm,motor nikad rastavljan). drugi iz 2007.(150tkm,od toga 60tkm na lpg-u,troši do 1/2litre(0W-40,PAO) na 15tkm,motor nikad rastavljan).Ford Transit 2003.(160tkm,0w-30,grupa III)potrošnja ulja 1/2litre na 15tkm,motor nikad rastavljan.
Vozila o kojima sam govorio okrenula su 250tkm u 4godine.:top:

I wonder
04.12.2009., 21:29
imaš gore link u tekstu pa čitaj.
neda mi se ponovo pisati, a baš zato sam i opisao sve detalje tamo da ih nemoram ponavljati.
i koji auti, i koje ulje, i koji uvjeti.

za renaulta imam i sve račune od održavanja i kupnje svih dijelova, uključujući svo ulje koje je potrošeno. vidi se po računima da je trošeno preko 5 litara za dolijevanje između servisa. a danas taj isti auto potroši litru polusintetike na 15 000 km.

i kaj ti to znači: motor nikad rastavljan?
pa koji je rastavljan? to se ni ne spominje.
ako je po motoru kemijano sa polugeneralkama, takav motor nemože ni ući u neke usporedbe.

Partfiš
11.12.2009., 10:44
Ne bih ulazio u rasprave ali treba mi 6 litara ulja 0W30 koje zadovoljava specifikacije ACEA A3/B3/B4. Sta se nudi?:kava: