PDA

View Full Version : Net banking - Erste banka


CottonEyeJoe
17.06.2008., 08:29
jučer sam platio prva 2 računa preko Erste net bankinga...životno osiguranje i račun za mobitel...

puno lakše nego trošiti vrijeme na odlazak u banku...a i naknada je 1kn...

e sad me muči kako cu ja nekome dokazati da sam platio račun? mislim,kad u banci platim, dobijem pecat na onaj odrezak HUB listica...tako da ako me netko zajebava da nisam platio,imam dokaz..

no kako cu ovako dobiti dokaz? jer znam da je starome nekad znalo doci doma da nije platio telefon i slicne stvari,a platio je..ono,ide ide nejde nejde...

dobio sam na mail obavijest da sam platio račune, i tamo mi je neki besplatni broj preko kojega mogu nazvati i provjeriti da li je sve proslo u redu sa transakcijom...nisam ga zvao jer mislim da nema potrebe

PomahnitaliTapir
17.06.2008., 09:32
jučer sam platio prva 2 računa preko Erste net bankinga...životno osiguranje i račun za mobitel...

puno lakše nego trošiti vrijeme na odlazak u banku...a i naknada je 1kn...

e sad me muči kako cu ja nekome dokazati da sam platio račun? mislim,kad u banci platim, dobijem pecat na onaj odrezak HUB listica...tako da ako me netko zajebava da nisam platio,imam dokaz..

no kako cu ovako dobiti dokaz? jer znam da je starome nekad znalo doci doma da nije platio telefon i slicne stvari,a platio je..ono,ide ide nejde nejde...

dobio sam na mail obavijest da sam platio račune, i tamo mi je neki besplatni broj preko kojega mogu nazvati i provjeriti da li je sve proslo u redu sa transakcijom...nisam ga zvao jer mislim da nema potrebe


A jel imaš nekakvu povijest transakcija u samom netbankingu, jel možeš zatražiti potvrdu, (koju će ti obično i naplatiti) u slučaju da trebaš nešto dokazivati?

3007
17.06.2008., 10:06
Kod e-zabe možeš nakon provođenja naloga isprintati taj nalog (ili više njih), tako da imaš papir gdje piše sve - tko, kome, koliko, s kojeg računa na koji, broj, datum i sat transakcije...doduše, nemaš štambilj, ali se uvijek može iz arhiva plaćenih naloga izvući potvrda o plaćanju spornog računa. Banka ti na tvoj zahtjev može izdati službenu potvrdu, ali to i naplaćuje, tako da mislim da nije potrebno time se opterećivati (u ovih 5-6 godina koliko koristim telebanking pa onda e-zabu nisam imao nikakvih problema).
Kod uplate na račun brokerske kuće dovoljno mi je bilo e-mailom poslati printscreen provedenog naloga.

CottonEyeJoe
17.06.2008., 11:57
A jel imaš nekakvu povijest transakcija u samom netbankingu, jel možeš zatražiti potvrdu, (koju će ti obično i naplatiti) u slučaju da trebaš nešto dokazivati?

imam,vidi se uplata preko net bankinga..znaci,nema problema..a imam i mail sa potvrdom da sam placao te racune:top:

Johnny_B.
21.06.2008., 13:11
Što se tiče plaćanja putem NET-bankinga, uvijek dobiješ na mail potvrdu o izvršenim transakcijama, a imaš i sa strane pregled izvršenih, neizvršenih, storniranih i inih transakcija. Pošto je ispis sa interneta u ovom slučaju valjani dokument, može poslužiti, zlu ne trebalo, kao potvrda uplate određenog računa.
Ako plaćaš iza 14 sati, napisat će ti da je NKS ciklus istekao i da će se transakcija izvršiti sa slijedećim datumom (info da ne zazujiš ako ti se dogodi!)

P.S. Ja sve svoje izvještaje spremim u jedan folder na kompu, ono, po mjesecima plaćanja, i miran! :top:

mokry
07.07.2008., 21:45
Nakon koliko mi se vremena na netBankingu treba vidjeti iznos koji mi je netko uplatio internet bankarstvom?

kokoshka
07.07.2008., 22:43
Nakon koliko mi se vremena na netBankingu treba vidjeti iznos koji mi je netko uplatio internet bankarstvom?

ako si u zabi i netko ti je iz zabe uplaćivao novac, onda odmah. ako ti je uplaćivano iz druge banke, za jedan dan. a ako si u drugoj banci, ne znam.

exAzriel
07.07.2008., 23:02
Nakon koliko mi se vremena na netBankingu treba vidjeti iznos koji mi je netko uplatio internet bankarstvom?

za dva do tri sata, bez obzira o kojima je bankama rječ...osim ak je ista banka u pitanju onda za 22 sekunde....
jedino poslovne transakcije se vide za dva sata, ako su uplaćene prije 12, inače drugi dan.......

PomahnitaliTapir
09.07.2008., 08:45
za dva do tri sata, bez obzira o kojima je bankama rječ...osim ak je ista banka u pitanju onda za 22 sekunde....



Nije baš tako za uplate iz drugih banaka.

mokry
09.07.2008., 08:59
Evo, danas napokon proknjižili (ili barem to napisali na on-line usluzi).

goranbo
02.08.2009., 17:51
Uskoiro cu uzeti erste netbanking - neznam kako nisam prije, dosad koristio samo telefonsku provjeru racuna (a mkost aisto ko i netbanking, 5 kn mjesecno)
Izdavanje potvrda i ovjera NetBanking transakcije 5,00 kn po potvrdi/ovjeri

Kaj ovo tocno znaci i nije li malo preskupo. To mi se nekak cini najslabijom karikom u erste netbanking uslugama.
Koristite li vi to, kada i koliko često?

PS: Erste netbanking se placa 5 kn o racunu, jel?

markotros
03.08.2009., 09:10
koristim erste netbanking preko 2 godine i nikad u zivotu nisam to trebao. svi prihvate isprintanu transakciju i poziv na telefon. a i vide na racunu da im je sjelo.

Erste netbanking naplacuje svaku transakciju na drugi Erste racun 0kn.
Nadalje, na racun druge banke placa se 0,25% provizija.
Najmanje 1kn u slucaju da je provizija manja, a najvise 20kn u slucaju da je provizija veca.

goranbo
03.08.2009., 13:34
koristim erste netbanking preko 2 godine i nikad u zivotu nisam to trebao. svi prihvate isprintanu transakciju i poziv na telefon. a i vide na racunu da im je sjelo.

Erste netbanking naplacuje svaku transakciju na drugi Erste racun 0kn.
Nadalje, na racun druge banke placa se 0,25% provizija.
Najmanje 1kn u slucaju da je provizija manja, a najvise 20kn u slucaju da je provizija veca.

Tnx na odgovorui.
A sto se tice provizija (sve tarife su tamo na stranici), cni mi se da su te provizije i manje nego kad ides uplacivati na salteru...

Bas sam danas uzeo erste netbanking i ukinuo telefonsko bankarstvo i slanje izvatka svaki mjesec (sta ce mi ti izvatci kad ih imam na netu besplatno)

kigor
15.12.2009., 08:19
Ovako, kod Erste Banke ima izmedu ostaloga devizni racun i tekuci racun. Trebao bi si prebaciti s jednogna drugi racun odredenu svotu. No kako to napraviti?
Pretpostavljam da treba napraviti jedan nalog za placanje ali koje sifre.
Nadam se pomoci i da je izvedivo putem netbankinga

Maxxy
16.12.2009., 11:52
Pa kupis/prodas devize... U cemu je problem? :confused:

ZorcJ
16.12.2009., 14:28
Sve je automatski. Moras odabrati opciju "prijenos izmedju racuna"

nella_b
28.02.2010., 22:49
Imam problem, naime po prvi puta sam se išla prijavit na net banking, ali ne mogu jer prilikom unosa korisničkog imena i zaporke, prihvaća mi samo brojeve, a slova ne, a radi mi tipkovnica, verzija internet explorera je 7, cookies su uključeni.:(

Elich San
28.02.2010., 23:07
Imam problem, naime po prvi puta sam se išla prijavit na net banking, ali ne mogu jer prilikom unosa korisničkog imena i zaporke, prihvaća mi samo brojeve, a slova ne, a radi mi tipkovnica, verzija internet explorera je 7, cookies su uključeni.:(

imaš pored prijava: novi podaci za prijavu-to klikni i upiši stare podatke pa češ dobiti novo korisničko ime i zaporku koje se sastoji samo od brojeva. tj korisničko ime će ti biti tvoj datum rođenja i još par brojeva ,a zaporka samo brojevi koju možeš promjenit nakon logiranja.

nella_b
28.02.2010., 23:22
Puno hvala:top:, uspilo je:mig::cerek:

Elich San
01.03.2010., 09:10
Puno hvala:top:, uspilo je:mig::cerek:

hm, i meni je uspjelo sinoć kad sam ti dala odgovor ,ali jutros druga priča, opet mi traži staro korisničko ime i lozinku, dakle ono sa slovima :ne zna:

Hell's Darkest
01.03.2010., 20:56
hm, i meni je uspjelo sinoć kad sam ti dala odgovor ,ali jutros druga priča, opet mi traži staro korisničko ime i lozinku, dakle ono sa slovima :ne zna:

Izgleda da imaju nekih tehničkih poteškoća: sad im piše da do daljnjega odgađaju najavljene promjene, te da se sve radi sa starim korisničkim imenom i zaporkom.

Elich San
03.03.2010., 15:46
zanima me da li se kod uplate na nečiji tekući račun u drugoj banci radi na sljedeći način:
broj banke-broj računa primatelja
model 99-poziv na broj prazan?
. nadam se da sam dobro napravila i da neću izgubit 1000,00kn, jer mi je ovo bila prva uplata na nečiji tekući:ne zna:
eto ako netko zna, molim za odgovor

Hell's Darkest
03.03.2010., 22:12
zanima me da li se kod uplate na nečiji tekući račun u drugoj banci radi na sljedeći način:
broj banke-broj računa primatelja
model 99-poziv na broj prazan?
. nadam se da sam dobro napravila i da neću izgubit 1000,00kn, jer mi je ovo bila prva uplata na nečiji tekući:ne zna:
eto ako netko zna, molim za odgovor

Dobro si napravila, i ne boj se, nećeš izgubiti novce.

Elich San
03.03.2010., 22:18
hvala na odgovoru.
šta je na kraju s novim korisničkim imenom i lozinkom? još uvijek se prijavljujem na staru.

Lemon7
03.03.2010., 22:20
Pa kad proradi vidjet ćete :ne zna:

Hell's Darkest
03.03.2010., 22:26
hvala na odgovoru.
šta je na kraju s novim korisničkim imenom i lozinkom? još uvijek se prijavljujem na staru.

Prijavljuj se i dalje sa starim korisničkim imenom i lozinkom.
Kad sve srede, vjerojatno će i staviti obavijest da su promjene aktivirane.

Orbit2006
09.03.2010., 14:13
Uveli su novi način prijavljivanja na Net Banking. I sad, upišu se stari login+password, pojave se novi podaci i potom (na istoj stranici) vrši ponovna prijava. Ako kojim slučajem niste prepisali te podatke, nastaje problem, jer, nakon što iste prepišete i ulogirate se, pojavljuje se sustav za promjenu lozinke koji (pazi gluposti!) traži upisivanje trenutne lozinke i upisivanje nove lozinke...

I sad, recimo da lozinku koju ste malo prije dobili niste negdje prepisali, ovo ne možete napraviti pa logično, krenete ispočetka u nadi da će se opet sve ispisati tj. upisujete stari login+password i čekate da se ispiše novi login i novi password. Ali ne...novi password se ne ispisuje već se ispisuje da je password promijenjen i da se više ne može ispisati!!!

Kako je promijenjen kada nisam to mogao napraviti i poništio sam postupak?!?

Zovem banku, objašnjavam, kažu dođite u poslovnicu...Ma koja poslovnica, to je bag na vašem programu, resetirajte mi password i idemo ispočetka...Ne, oni to ne mogu učiniti, pošaljite mail pa ćemo vidjeti. Šaljem mail, zovem opet, opet isti odgovori. Tražim direktora informatike (ime) pa mi kažu da to nije dostupan podatak. Prijetim da ću ih dati u novine jer da je ime direktora informatike itekako javan podatak pa nakon toga isti podatak daju. Sve u svemu traljavo i jadno!

Elich San
10.03.2010., 09:33
Uveli su novi način prijavljivanja na Net Banking....

a zašto bi to bio bezobrazluk?
pa lijepo ti i u ugovoru piše da ako izgubiš pass ili tan tablicu, moraš doći u poslovnicu.
a i tvoja je greška što nisi zapisao lozinku, kako si ju mislio mijenjat ako ju nisi zapamtio ni zapisao.
svugdje kad mjenjaš lozinku moraš upisat staru pa novu, zašto bi ovdje bilo drugačije.

Hell's Darkest
10.03.2010., 22:37
Uveli su novi način prijavljivanja na Net Banking. ...

Lijepo je bilo objašnjeno. A u krajnjem slučaju, nazoveš 062/555-555, identificiraš se, i pošalju ti na mail sve nove podatke. Ulogiraš se sa njima, promijeniš password i udri.

Lavica02
10.03.2010., 22:47
alo, alo ... molila bi da pazite na quote ...

bigsister
11.03.2010., 12:00
Lijepo je bilo objašnjeno. A u krajnjem slučaju, nazoveš 062/555-555, identificiraš se, i pošalju ti na mail sve nove podatke. Ulogiraš se sa njima, promijeniš password i udri.

je je probano i ne šljaka.danas sam bila u banci objasnila da sam uredno napravila na netu šta su tražili a oni su mi onemogućili tj. blokirali mi pristup netu, žena me napada da sam krivo upisala nove podatke a ja joj pokažem i dam papir na kojem je to uredno napisano, žena proba i vidi stvarno i nju blokira, pa se ispričava ode do voditelja poslovnice koji je je neki napuhanko i ispriča mi se tonom ko da sam ja kriva jer su mi poslali krive i nepotpune podatke tako da pazite kad upisujete podatke jer ja sam sada blokirana najmanje do ponedjeljka dok mi ne pošalju nove podatke.

Hell's Darkest
11.03.2010., 20:47
je je probano i ne šljaka.danas sam bila u banci objasnila da sam uredno napravila na netu šta su tražili a oni su mi onemogućili tj. blokirali mi pristup netu, žena me napada da sam krivo upisala nove podatke a ja joj pokažem i dam papir na kojem je to uredno napisano, žena proba i vidi stvarno i nju blokira, pa se ispričava ode do voditelja poslovnice koji je je neki napuhanko i ispriča mi se tonom ko da sam ja kriva jer su mi poslali krive i nepotpune podatke tako da pazite kad upisujete podatke jer ja sam sada blokirana najmanje do ponedjeljka dok mi ne pošalju nove podatke.

Molio bih autoricu dotičnog posta da još jednom pročita što sam napisao, pa onda ponovno komentira.
Dakle, i ja sam imao isti slučaj kao i vi, pa sam nazvao broj telefona koji sam naveo, identificirao se, dobio na mail novo korisničko ime i lozinku i sve je radilo.

foruMAŠ
11.03.2010., 20:53
Ista stvar se i meni desila veceras, uglavnom poslali su mi u mailu nove podatke za log, greška je sigurno kod njih.
Sve u svemu katastrofa od usluge...

Hell's Darkest
11.03.2010., 20:55
Ista stvar se i meni desila veceras, uglavnom poslali su mi u mailu nove podatke za log, greška je sigurno kod njih.
Sve u svemu katastrofa od usluge...

Jeste se barem uspjeli sad "normalno" ulogirati?

x-type
12.03.2010., 18:10
ovaj novi rpeglednik je katastrofa. stravično nepregledno, smuljano, nejasno, užas. da ne spominjem brojčano korisničko ime :rolleyes: i password koji sam smišljao 100 godina ne bih li ga zapamio. i onda kad sam ga smislio mi ga ne prihvaća jer ima 3 ista broja za redom. i opet smišljanje, onda pak niej valjalo jer je imao manje od 8 znakova. katastrofa. čim zatvorim minus selim tekući, dost mi je ovih više.

Tintinila79
24.03.2010., 17:49
Tko mi moze odgovoriti mooooolim ga lijepo-imam tu 1 racun na 3700 kn pored sebe,trebala bih ga platiti Uredu ovlaštenog ing.geodezije na njegov ziro racun sa svog net bankinga ali mi javlja kad u model plaćanja stavim 01, a u poziv an broj , broj racuna : ZA 2.podatak PNB kontrolni broj treba biti 2,provjerite! I bojim se sad sta upisati,nigdje nije objasnjeno koji model i poziv staviti kada obican gradjanin placa nekoj firmi ili obrtu sta se stavi u ta polja? help,a ne zelim prokockati skoro 4 milje kuna:(

Hell's Darkest
24.03.2010., 18:25
Tko mi moze odgovoriti mooooolim ga lijepo-imam tu 1 racun na 3700 kn pored sebe,trebala bih ga platiti Uredu ovlaštenog ing.geodezije na njegov ziro racun sa svog net bankinga ali mi javlja kad u model plaćanja stavim 01, a u poziv an broj , broj racuna : ZA 2.podatak PNB kontrolni broj treba biti 2,provjerite! I bojim se sad sta upisati,nigdje nije objasnjeno koji model i poziv staviti kada obican gradjanin placa nekoj firmi ili obrtu sta se stavi u ta polja? help,a ne zelim prokockati skoro 4 milje kuna:(

Nemate se razloga bojati; internet bankarstvo je i napravljeno sa nekim dodacima ovog tipa da Vam olakša. Dakle, stavite model 02 i kliknite Potvrdi.
Ukoliko ste sve ostale podatke unijeli točno, nemate razloga za brigu.

taraa24
23.09.2010., 10:28
zanima me da li se kod uplate na nečiji tekući račun u drugoj banci radi na sljedeći način:
broj banke-broj računa primatelja
model 99-poziv na broj prazan?
. nadam se da sam dobro napravila i da neću izgubit 1000,00kn, jer mi je ovo bila prva uplata na nečiji tekući:ne zna:
eto ako netko zna, molim za odgovor

Pitanje od mene.
Uzela nedavno net banking i ja zadovoljna, do sad sam plaćala samo režije tako da su sve uplatnice bile lijepo popunjene i ja samo prepisala podatke.
Htjela sam jedan dan uplatiti na tekući privatne osobe koja ima samo žiro račun,a ne zna poziv na broj pa ga ja ostavila praznog, ali nije mi prihvatilo.
Što napraviti da mi prihvati prazano polje poziv na broj??

pearljam
23.09.2010., 10:32
upiši 02 i današnji datum (230910) i trebalo bi proći

taraa24
23.09.2010., 11:15
Hvala,pokušam popodne.

sailor
23.09.2010., 17:39
za prazni poziv na broj treba ti model 99
a s modelom 00 prolazi sve i sva

V@is
03.10.2010., 22:35
Ja ne mogu nikako platiti netbankingom porez na cmv,
Model je 68 i napiše mi poruku "Račun u korist zatvoren je za uporabu!"
Ima li još netko taj problem?

sailor
04.10.2010., 17:12
problem ti je u računu a ne u modelu ili pozivu na broj... o kojem se gradu radi? vjerojatno su prebacili račun u drugu banku pa je drugi VBDI a tebi je uplatnica malo stara :)

Zikomid
05.10.2010., 11:34
Ja ne mogu nikako platiti netbankingom porez na cmv,
Model je 68 i napiše mi poruku "Račun u korist zatvoren je za uporabu!"
Ima li još netko taj problem?

Ako se radi o Rijeci, PGŽ je mijenjala poslovnu banku, pa ne prolaze uplate netom.

fE rencic iNa
19.12.2010., 10:25
sada sam otisla na erste net banking i kada stisnem na erste stranici ikonu da mi otvori net banking login stranicu u novom prozoru, ovo se pojavi.

Server Error

403 - Forbidden: Access is denied.

"You do not have permission to view this directory or page using the credentials that you supplied."

imate li vi u ovome trenutku tih problema i o cemu bi se radilo? juce je bilo sve normalno

Suzie Stark
19.12.2010., 11:35
i kod mene ista stvar :mad:
malo mi je lakse kad vidim da nisam jedina.
znam da sam procitala da se par sati nece moc na net banking ali nisam bas sigurna da sam to procitala za danas:ne zna:

Suzie Stark
19.12.2010., 11:44
Sada sam preko Erste chata dobila odgovor:)
od 07h-15h imaju odrzavanje servisa.

Diegos
02.12.2011., 13:16
Danas sam primjetio da su digli naknadu za plaćanje putem netbankinga sa 1 kn na 2 kn. Još više nervira činjenica da sam nedavno čitao u novinama kako banke zarađuju enormnu dobit preko tih net transakcija. :rolleyes:

the.elles.d
03.12.2011., 21:25
Možeš to gledati i tako da su je spustili s 20kn na 1 do 2kn. Sve ovisi o iznosima tvojih transakcija.
Ali da zarađuju vrlo dobro - to sigurno.

Thurgood
07.12.2011., 16:34
kako spustili, maznuli su mi 20 kn za transfer (unutar Erste banke!) prije par dana :misli:

a dobio sam i novu karticu, ovoj ističe rok trajanja. aktivacija 20 kn. pa to nije više normalno...

the.elles.d
07.12.2011., 16:40
kako spustili, maznuli su mi 20 kn za transfer (unutar Erste banke!) prije par dana :misli:
Ako je net banking nakon 1.12. u pitanju, odi u banku i žali se...

a dobio sam i novu karticu, ovoj ističe rok trajanja. aktivacija 20 kn. pa to nije više normalno...
Moram priznati da je to nešto što me jako nervira - naplata prvog/redovnog reizdavanja kartice. Možda i promijenim banku uskoro radi toga...

Diegos
08.12.2011., 08:53
kako spustili, maznuli su mi 20 kn za transfer (unutar Erste banke!) prije par dana :misli:

a dobio sam i novu karticu, ovoj ističe rok trajanja. aktivacija 20 kn. pa to nije više normalno...
Ja nisam ništa dobio, koliki joj je rok trajanja? :mad:
Pa oni su skroz poludili, izgleda da ću i ja mijenjati banku.

Thurgood
08.12.2011., 12:43
što je najgore, ističe mi krajem mjeseca tako da im moram dati 20 kn, hoću-neću. nikad dosta kamata i naknada :flop:

@elles - da u pravu si, bilo je to krajem prošlog mjeseca. znači prošli mjesec su mi drmnuli veću naknadu za jedan veliki transfer, ovaj mjesec je veća naknada za manje račune a njih je ionako više... odlično. za njih, naravno.

Diegos
11.12.2011., 10:42
što je najgore, ističe mi krajem mjeseca tako da im moram dati 20 kn, hoću-neću. nikad dosta kamata i naknada :flop:

Joj ja sam mislio da istječe rok trajanja onoj pin kartici potrebnoj za logiranje na netbanking, zato mi je bilo čudno :D

...ovaj mjesec je veća naknada za manje račune a njih je ionako više... odlično. za njih, naravno.

zato se i bunim, uglavnom su mi svi računi do 500 kn, a sad za te račune plaćam duplo veću naknadu.

Pročitao sam u novinama da Erste otpušta zaposlenike u Mađarskoj i da im je plan povlačenje iz istočne europe.
Jesu li to i oni u krizi?

TomyCroSound
03.01.2012., 17:48
pozdrav ! Imam malo pitanjce vezano za erste mbanking;
predao sam zahtjev teti u banci, s označenim kvadratićem da želim novo kor. ime i zaporku..međutim, teta kaže da sam to dobio ranije, kod otvaranja tekućeg računa.. NISAM!
Interesira me, kada ste vi dobili ime i pass, ?

malee
04.01.2012., 09:57
Joj ja sam mislio da istječe rok trajanja onoj pin kartici potrebnoj za logiranje na netbanking, zato mi je bilo čudno :D



zato se i bunim, uglavnom su mi svi računi do 500 kn, a sad za te račune plaćam duplo veću naknadu.

Pročitao sam u novinama da Erste otpušta zaposlenike u Mađarskoj i da im je plan povlačenje iz istočne europe.
Jesu li to i oni u krizi?

Nema krize... Vlasnici ZABA-e i PBZ-a su u puno većim problemima... Stvar je u tome što su se kupovina banke u Mađarskoj i Rumunjskoj pokazale kao promašene investicije... U Mađarskoj ih je sj..... vlada novim zakonima, a prilikom kupovine BCR u Rumunjskoj je prošli vlasnik prikazao stanje banke puno boljim nego što je realno bilo i odtud je nastala ona priča o gubicima od 900 milijuna eura koji zapravo nisu gubici novca nego ugleda.
Erste u Hrvatskoj i Crnoj Gori psoluje odlično, u Srbiji se čak planiraju i širiti, tako da nema straha :)

niko1983
13.01.2012., 11:39
pozdrav ! Imam malo pitanjce vezano za erste mbanking;
predao sam zahtjev teti u banci, s označenim kvadratićem da želim novo kor. ime i zaporku..međutim, teta kaže da sam to dobio ranije, kod otvaranja tekućeg računa.. NISAM!
Interesira me, kada ste vi dobili ime i pass, ?

Moguce da ti nije stiglo, imao sam isti problem sa netbankingom, kontaktirao sam ih preko chata, cimnuo na telefon zbog sigurnosnih razloga, i sve je bilo gotovo za par minuta, tak da napravi i ti isto tako jer su i meni rekli da sam trebao dobiti mail sa podacima, a nisam.

TomyCroSound
24.05.2012., 09:04
ma sraaanje od aplikacije!
Kakve su ono gluposti "u najavi" pa ti prikaže dva stanja računa.. koji vrag to nekom služi?!!
imam maestro plus, vidim koliki je limit, ali ne i iskoristivi limit, niti koliko sam potrošio tog limita, također ne vidim kad uzimaju rate, niti koliko, sve do dana kad uzmu.
Totalna katastrofa od aplikacije.
Mail notifikacija ne radi, a onaj mail koji bezveze javlja svaki put da sam se logirao ne da se isključit.

A sad me zanima, maestro plus dobio sam odmah nakon prve plaće, na limit u visini jedne plaće. Prošlo je 3mj, ovaj mj čak dobio 1000kn više jer mi se dijete rodilo, kao nagrada od firme, al to ovi u banci ne znaju zašto je veća plaća :-)) pa me zanima da li sad mogu tražit povećanje tog limita?

Sunnce
25.05.2012., 11:30
ma sraaanje od aplikacije!
Kakve su ono gluposti "u najavi" pa ti prikaže dva stanja računa.. koji vrag to nekom služi?!!
imam maestro plus, vidim koliki je limit, ali ne i iskoristivi limit, niti koliko sam potrošio tog limita, također ne vidim kad uzimaju rate, niti koliko, sve do dana kad uzmu.
Totalna katastrofa od aplikacije.
Mail notifikacija ne radi, a onaj mail koji bezveze javlja svaki put da sam se logirao ne da se isključit.

A sad me zanima, maestro plus dobio sam odmah nakon prve plaće, na limit u visini jedne plaće. Prošlo je 3mj, ovaj mj čak dobio 1000kn više jer mi se dijete rodilo, kao nagrada od firme, al to ovi u banci ne znaju zašto je veća plaća :-)) pa me zanima da li sad mogu tražit povećanje tog limita?

ne kužim kak ništa od toga ne vidiš? ja to sve mogu vidjeti...

Elich San
30.05.2012., 09:47
ma sraaanje od aplikacije!
Kakve su ono gluposti "u najavi" pa ti prikaže dva stanja računa.. koji vrag to nekom služi?!!
imam maestro plus, vidim koliki je limit, ali ne i iskoristivi limit, niti koliko sam potrošio tog limita, također ne vidim kad uzimaju rate, niti koliko, sve do dana kad uzmu.
Totalna katastrofa od aplikacije.
Mail notifikacija ne radi, a onaj mail koji bezveze javlja svaki put da sam se logirao ne da se isključit.

A sad me zanima, maestro plus dobio sam odmah nakon prve plaće, na limit u visini jedne plaće. Prošlo je 3mj, ovaj mj čak dobio 1000kn više jer mi se dijete rodilo, kao nagrada od firme, al to ovi u banci ne znaju zašto je veća plaća :-)) pa me zanima da li sad mogu tražit povećanje tog limita?

kod mene se sve vidi i koliko je potrošeno na maestro plus i koliko još ima za podići i kojeg datuma na koliko rata je podignuto tako da se sve zna kada rata ide na naplatu.
mail o transakcijama redovito dobivam čim je transakcija provedena.
limit na maestro plusu ti se mijenja jednom godišnje. dobio si sada limit i tek toga datuma kojeg ti je odobreno mogu ti taj limit povećat ili smanjit. isto kao i dozvoljeni minus.

kauč
15.06.2012., 18:49
limit na maestro plusu ti se mijenja jednom godišnje. dobio si sada limit i tek toga datuma kojeg ti je odobreno mogu ti taj limit povećat ili smanjit. isto kao i dozvoljeni minus.

može se limit povećati i unutar tih godinu dana na vlastiti zahtjev osobno u banci :)

Elich San
16.06.2012., 18:16
može se limit povećati i unutar tih godinu dana na vlastiti zahtjev osobno u banci :)

koji su uvjeti za to?

slatkoprase
10.01.2014., 15:12
pozdrav.

platila sam 2.1. net bankingom 3 racuna (telefon i struja) i pisalo je odmah iduci dan da je izvrsena uplata, a i danas kad sam isla provjerit nesto.

ali na danasnji dan imam i dalje isti iznos na racunu - dakle nije mi se oduzeo iznos koji sam uplatila putem netbankinga.

ima li netko kakvih saznanja o tome? :ne zna:

Sunnce
10.01.2014., 18:25
pozdrav.

platila sam 2.1. net bankingom 3 racuna (telefon i struja) i pisalo je odmah iduci dan da je izvrsena uplata, a i danas kad sam isla provjerit nesto.

ali na danasnji dan imam i dalje isti iznos na racunu - dakle nije mi se oduzeo iznos koji sam uplatila putem netbankinga.

ima li netko kakvih saznanja o tome? :ne zna:

Ne kužim gdje si vidjela da je izvršena uplata? Na pregledu svog računa vidiš da li su transakcije izvršene...

slatkoprase
10.01.2014., 19:09
dakle: vidim i pise da je izvrsena uplata.
ali mi se stanje racuna niti nakon 9 dana nije promijenilo (dakle nije mi s racuna oduzeto to sto je uplaceno i placeno)

Sunnce
11.01.2014., 07:59
Kad udes u netbanking i otvoris pregled tekuceg racuna ako tamo vidis da su transakcije izvrsene onda jesu...uopce ne kuzim gdje ti to tocno gledas..

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

mario1970
12.01.2014., 13:19
Pogledaj u "plaćanja".
Tamo su svi tvoji nalozi: plaćeni, u najavi...
Da nije godina kriva? 2013 umjesto 2014
Iako mislim da ti to ne bi dozvolilo.
Možda nije bilo novaca na računu?