PDA

View Full Version : Selen blokovi kod vw


gaza
03.07.2008., 13:40
Prvo se ispričavam ako je ovo već negdje bila tema.

Bio sam u ovlaštenom vw servisu i kod redovnog servisa su mi rekli da bi trebao polako razmišljati da si zamjenim selen blokove.Radi se o polu(04g)..
Rekli su mi da je to oko 1000 kn.

Zanima me da li netko zna, da li je to prava cijena??Pretpostavljam da servisi "deru" debelo preko.. Ima li netko iskustva sa cijenama,koliko bi to koštalo,a van srvisa??

Hvala.

pavle čutura
03.07.2008., 13:59
Moj prijatelj mijenjao na Seatu Ibizi prošle godine. 89kn komad. Trebalo nam je oko sat vremena za jednu stranu.

CDRW
03.07.2008., 14:05
Prava je cijena za lopovski servis. Inače ima kolega Pavle pravo - odi u Auto Krešo i pitaj tamo - ti šugavi seleni su rak rana VW-a kod zadnjih modela. Inače selen promjeni svaki majstor koji ima prešu.

gaza
03.07.2008., 14:22
Prava je cijena za lopovski servis. Inače ima kolega Pavle pravo - odi u Auto Krešo i pitaj tamo - ti šugavi seleni su rak rana VW-a kod zadnjih modela. Inače selen promjeni svaki majstor koji ima prešu.

Koji su to lopovi u tim servisima.Ali kao ajde, imaš noviji auto, pa da bude sve kompletno, odeš k njima..sve mi se čini da ću se okrenuti na drugu stranu:s

pavle čutura
03.07.2008., 14:25
Mi smo promijenili bez preše. Stari izrezali ubodnom pilom i novi "naprešali" pomoću gurtne sa španerom. Ovi seleni su sa plastičnom čahurom pa možeš s njima kako hoćeš.

getriba_
03.07.2008., 14:26
ja pito neki dan za selene zadnjeg mosta za 306... 420kn komad... pa još zamjena!
...tako da eto, s moje perspektive ti možda i nije tak skupo... jer uvijek može skuplje

gaza
03.07.2008., 14:35
Možda su dijelovi za francuza skuplji od vw-a??Tko zna, bilo kako bilo morat ću se raspitivati

CDRW
03.07.2008., 14:52
Mi smo promijenili bez preše. Stari izrezali ubodnom pilom i novi "naprešali" pomoću gurtne sa španerom. Ovi seleni su sa plastičnom čahurom pa možeš s njima kako hoćeš.

Ma naprešao sam ga i ja skoro rukom ali uz obilnu pomoć "sredstva za podmazivanje" (i 20 minutnu ženinu zajebanciju kako samo na jedno mislim) no ipak je preša zakon - kad ona nalegne nema da selen ostane neuprešan do kraja i da ne sjedne kako treba.

pavle čutura
03.07.2008., 16:10
To je činjenica - preša je zakon. Da vidiš kako ih je jebeno na BMW-u promijenit. Ja sam radio specijalne radapcigere za svaku poziciju, a podmazivo sam tekućim sapunom. Na prednjoj osovini ima 2 kom. a na zadnjoj 17 (sedamnaest). Sve zajedno oko 3500kn.

RENT-A-IDIJOT
03.07.2008., 20:58
Njemu se seleni mjenjaju na mjestu.. dakle skine se lafeta i stari selen izbijes i bez pilanja pilom jer je plasticna cahura okolo pa lako puca i tako selen ispada....
Ovca cifra od iljadu kuna nemoze bit da je iz ovlastenog servisa jer je orginalni selen oko 80kuna i ugradnja je nesto sitno.. dakle 500kn je maximum mozda cak i previse....
Sad vec ako kupujes uzmi selen blokove od Fabije RS ilibize FR-CUPRA votever... Tamo su seleni skoro pa fixni i onda traju dosta duže.. to je šema kao u g3 gdje se stavljaju selen blokovi od audija TT....
Montaža je jednostavna... ja koristim orginalni V.A.G. alat za taj posao... i evo danas sam mjenjao i poslikao kad vidim ovu temu :)
http://img104.imageshack.us/img104/2563/picture081ej0.jpg (http://imageshack.us)
http://img104.imageshack.us/img104/2563/picture081ej0.ee99df813e.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=104&i=picture081ej0.jpg)

Uprešan...
http://img104.imageshack.us/img104/3122/picture082av6.jpg (http://imageshack.us)
http://img104.imageshack.us/img104/3122/picture082av6.676e4db69a.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=104&i=picture082av6.jpg)

CDRW
03.07.2008., 22:57
To je činjenica - preša je zakon. Da vidiš kako ih je jebeno na BMW-u promijenit. Ja sam radio specijalne radapcigere za svaku poziciju, a podmazivo sam tekućim sapunom. Na prednjoj osovini ima 2 kom. a na zadnjoj 17 (sedamnaest). Sve zajedno oko 3500kn.

Znam :cerek: - a naročito je zajebano ako ga zategneš na dizalici i ONDA spustiš auto - ufrče se ko palačinka - i traje isto toliko.

gaza
04.07.2008., 14:19
Njemu se seleni mjenjaju na mjestu.. dakle skine se lafeta i stari selen izbijes i bez pilanja pilom jer je plasticna cahura okolo pa lako puca i tako selen ispada....
Ovca cifra od iljadu kuna nemoze bit da je iz ovlastenog servisa jer je orginalni selen oko 80kuna i ugradnja je nesto sitno.. dakle 500kn je maximum mozda cak i previse....
Sad vec ako kupujes uzmi selen blokove od Fabije RS ilibize FR-CUPRA votever... Tamo su seleni skoro pa fixni i onda traju dosta duže.. to je šema kao u g3 gdje se stavljaju selen blokovi od audija TT....
Montaža je jednostavna... ja koristim orginalni V.A.G. alat za taj posao... i evo danas sam mjenjao i poslikao kad vidim ovu temu :)
http://img104.imageshack.us/img104/2563/picture081ej0.jpg (http://imageshack.us)
http://img104.imageshack.us/img104/2563/picture081ej0.ee99df813e.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=104&i=picture081ej0.jpg)

Uprešan...
http://img104.imageshack.us/img104/3122/picture082av6.jpg (http://imageshack.us)
http://img104.imageshack.us/img104/3122/picture082av6.676e4db69a.jpg (http://g.imageshack.us/g.php?h=104&i=picture082av6.jpg)

za cijene sam se raspitao,pa mi je to dokazalo koji su to pljačkaši ti servisi:mad:
inače, di živiš ti? recimo da bih te i poslušao ovo što si napisao za selen blokove od fabije!!

yation
04.07.2008., 14:27
Nemojte mi se smijat, imam koju godinicu i milijun km. Ne znam što su to selen blokovi ni čemu služe. I nikad s tim nisam imao problema a do sad vozio yuga, opel-cadeta, VW-a x2, pinzgauera, kombi i sada lagunu. PA ako CDRW i rent mogu objasnit bio bih zahvalan.

RENT-A-IDIJOT
04.07.2008., 19:01
ja cu to po seljački...
Vidis ovu gore veliku vitu koja na drugoj slicu utiskuje plasticnu cahuru u kojoj je guma...
E sad kad to nabijemo i maknemo ovu veliku vitu onda u tu bužu ide lafeta tj vilica.... i tako da onda ta guma tj selen blok upija vibracije ovjesa i njegova naprezanja.... ako nista imas gogle pa malo pročačkaj :)

spyker22
05.07.2008., 06:02
Ovca cifra od iljadu kuna nemoze bit da je iz ovlastenog servisa jer je orginalni selen oko 80kuna i ugradnja je nesto sitno.. dakle 500kn je maximum mozda cak i previse....
Sad vec ako kupujes uzmi selen blokove od Fabije RS ilibize FR-CUPRA votever... Tamo su seleni skoro pa fixni i onda traju dosta duže.. to je šema kao u g3 gdje se stavljaju selen blokovi od audija TT....

RENT-A-IDIOT, jel isto tako seleni od TT-a odgovaraju i za G2? Tako sam čuo. Jer obični od G2 su katastrofalni.

yation
05.07.2008., 08:16
OK, proguglao, našao, zadovoljan, hvala ti. Evo jedno laički glupo i dozlaboga logično pitanje. Da li meki auti (francuzi npr) onda imaju ""kvalitetniji ovjes" nego tvrdi (nijemci npr). Naime, iz fizike, elastičnost je "otpornost na promjenu oblika prilikom djelovanja sile", a to znači da je čelik elastičniji od gume (u svakodnevnom životu mi obično percipiramo obrnuto). Hoću reč, koji je ovjes " bolji" za zdravlje auta. Po meni onda mekši jer bolje "upija" sile koje se javljaju uzduž kotača na karoseriju. ( Logika je moja ova: npr. kad ode amortizer, on postane tvrđi nego obično i loše upija sile. Mora se promjenit.) Pa zar nije onda bolje da auti i inače imaju mekši ovjes?

I wonder
05.07.2008., 09:07
tvrdoća ovjesa je određena tvrdoćom opruge.
amortizeri tu nemaju neku bitnu ulogu. oni su tu da priguše oscilacije (zamisli loptu koja se odbija od podloge. da ima ugrađen amortizer, odskočila bi samo 2 puta. bez amortizacije, odbija se 10 puta. to je uloga amortizera).
selen blokovi služe da bi se povezala dva komada ovjesa koji su rađena od metala. kako se negdje moraju dodirivati, nemože se izvesti direktno, već se između njih stavlja guma (slično kao hrskavica na mjestu dodira dvije kosti u zglobu).
uz to, guma (selen blok) dozvoljava neke pomake pa pomaže u amortizaciji i prigušenju buke.

za putnike i za auto je bolje da je ovjes mekan. bolje prigušuje neravnine i prenosi manje tih udaraca na njih. loša strana je što se takav auto više naginje, pa treba jače stabilizatore.
a pravi sportski auti imaju ovjes tvrd ko kamen. nema veze što ti izbije bubrege, kad se u zavoj može ići 50% brže i nema naginjanja.

RENT-A-IDIJOT
05.07.2008., 13:40
Jap.... od TT-a mogu se naprešat u vilicu od duje.... Odi na www.vwclubcroatia.com i tamo ces dosta toga saznati....

yation
05.07.2008., 13:42
To znači ukratko, za nas starije, koji ne jurcamo po cesti, bolje mekan ovjes. BAr nam je ugodno, a i ne trebamo se pre dikim ku...it. Hvala, sve jasno.

RENT-A-IDIJOT
05.07.2008., 13:47
Francuzi imaju i mekse siceve pa je dojam jos ucinkovitiji....
Za neke ozbiljnije radove na ovjesu umjesto selen blokova koriste se uniball-i tako da ovjes nema nimalo "lufta" u tim "selen blokovima" al to je priča za sebe.. pretezno se radi od vozilima namjenjenim za natjecanja... No to je za neku drugu temu :)

kreso24
10.12.2010., 07:32
Pozdrav ljudi,

vidim da je ovo bilo aktivno jako davno, al imam jedno pitanjce. Moram mjenjat selene na škodi fabia, pa jel mi zna tko reći gdje ću proći najjeftinije i najbolje?:ne zna:

btw .... čuo sam da mi je najbolje ugradit one od cupre?!

Hvala Vam unaprijed!! :mig:

CDRW
10.12.2010., 07:36
Cupra, TT, svi oni koji su nylon a ne guma. Mrvicu će bit tvrđi "odgovor" kad lupiš neku rupu ali su trajniji i auto postane precizniji.

bushido
10.12.2010., 09:14
kreso, imas diesel ili benzin?
ako je diesel, koji je ?

machinae
10.12.2010., 10:20
meni malo klopara kad desnim kotačom pređem preko šahta npr, čuje se tup udarac ko metalna šipka o šipku.
To pretpostavljam nisu seleni, ili?

Kugle? Vozim po izrazito lošem terenu svakodnevno,
ima 50 000 km.

tomo88
10.12.2010., 11:36
ovo ti je kataloški od audija TT za veliki selen 8N0 407 181 B košta ~180kn , ostale ako mijenjaš možeš uzeti najobičnije zamjenske...provjereno iz prve ruke već par puta:mig:

hasnfefer
10.12.2010., 11:58
I meni se čuju (nije VW nego Opel Vectra)! Mogu li to sam napraviti bez specijalnih alata?

CDRW
10.12.2010., 12:36
I meni se čuju (nije VW nego Opel Vectra)! Mogu li to sam napraviti bez specijalnih alata?

Obično ti treba hidraulična preša .... pa sad koliko je to specijalan alat za tebe .... (možda čovjek ima uljaru za masline, šta ste se odma uskokodakali....)

kreso24
10.12.2010., 13:06
Imam benzinca 1.2 HTP...

markotravno
10.12.2010., 13:47
Prvo se ispričavam ako je ovo već negdje bila tema.

Bio sam u ovlaštenom vw servisu i kod redovnog servisa su mi rekli da bi trebao polako razmišljati da si zamjenim selen blokove.Radi se o polu(04g)..
Rekli su mi da je to oko 1000 kn.

Zanima me da li netko zna, da li je to prava cijena??Pretpostavljam da servisi "deru" debelo preko.. Ima li netko iskustva sa cijenama,koliko bi to koštalo,a van srvisa??

Hvala.

Polo 2004 i ti ideš u ovlašteni. Svaka čast, vjerojatno si pun love.
sigurno ima ljudi koji će ti to napraviti i u pola cijene možda malo više.
091/6688-111 Zovi i pitaj.

exfreerider
10.12.2010., 14:10
Prednji mi se raspali nakon 50tkm
stavio pune od cupre oba su 180kn u Zubaku-prezadovoljan i budu trajali koliko i auto a ne ono serijski smeće od selena

zadnji se raspali na 80tkm
uzeo powerflex 600kn i 600kn izmjena

bushido
10.12.2010., 18:12
na benzinca stavi ako hoces pune od cupre, ali racuna da ce ti auto biti dosta tvrdji....
drugih problema nebi trebao imati... cijena i jednih(orginalnih) i drugih (cupra) ti je tu negdje (razlika u par kn).. tocno kako ti je exfreerider napisao...cca 180-190 kn

kreso24
13.12.2010., 08:03
Polo 2004 i ti ideš u ovlašteni. Svaka čast, vjerojatno si pun love.
sigurno ima ljudi koji će ti to napraviti i u pola cijene možda malo više.
091/6688-111 Zovi i pitaj.


Dal vlasnik ovog broja bi mijenjao i za škodu fabiu selene, i kako se zove čovjek i odakle da kažem da sam dobio broj..... :D Hvala!