PDA

View Full Version : Škoda Fabia troši ko luda


vzekic
30.11.2008., 20:35
Nedavno sam kupio Škodu Fabiu 1.4 MPI i lijepo sam se iznenadio kada sam vidio da troši oko 17 lit. Kako se nešto razumim u automehaniku probao bi sam popraviti. Na autodijagnostici jedini kvar pokaziva na senzoru pozicije bregaste a ja mislim da je ipak do lamda sonde. Ima li tko kakvo iskustvo s ovim problemom molim da javite. Inače sam škrt za platiti popravak u servis pa molim da mi odgovorite s konkretnim prijedlozima a ne da me šaljete u servis.:ne zna:

klinsider
30.11.2008., 21:41
Opce je poznato ,da su Fabie 1.4 rastrosne i kad su ispravne.Taj 1.4 je izveden iz stare 1.3 kent konstrukcije i nije niti trajan, niti tih, posebice ga je lako prepoznati prilikom poaljenja (grub zvuk)...
Dapace, 1.4 16v volkswagenovog podrijetla, ili ,1.2 ili 1.6... svi ti motori trose manje..

--------------

Jesi li provjerio da ti negdje ne curi gorivo, pa ti se onda cini velika potrosnja?

Senzor bregaste moze utjecat na potrosnju, posto iskra starta prerano ili prekasno, pa moras drzat pedalu gasa do kraja, da bi ikud isao.
Lambda sonda? Mjerac protoka zraka? Automatski cok? Dizne? Pumpa goriva? Svjecice? Filter zraka? Mjerac temperature ..... puno toga moze utjecat na vecu potrosnju,. ali 17 litara je ipak previse.

To mi se cini nemogucim.

johny5
01.12.2008., 01:23
Opce je poznato ,da su Fabie 1.4 rastrosne i kad su ispravne.Taj 1.4 je izveden iz stare 1.3 kent konstrukcije i nije niti trajan, niti tih, posebice ga je lako prepoznati prilikom poaljenja (grub zvuk)...
Dapace, 1.4 16v volkswagenovog podrijetla, ili ,1.2 ili 1.6... svi ti motori trose manje..

--------------

Jesi li provjerio da ti negdje ne curi gorivo, pa ti se onda cini velika potrosnja?

Senzor bregaste moze utjecat na potrosnju, posto iskra starta prerano ili prekasno, pa moras drzat pedalu gasa do kraja, da bi ikud isao.
Lambda sonda? Mjerac protoka zraka? Automatski cok? Dizne? Pumpa goriva? Svjecice? Filter zraka? Mjerac temperature ..... puno toga moze utjecat na vecu potrosnju,. ali 17 litara je ipak previse.

To mi se cini nemogucim.

da problem je ozbiljan jer ta fabia zbilja troši ko smuk(doživio sam i 14 litara silovite vožnje) no 17 litara je ipak znak za uzbunu. Ima ovdje ljudi koji će ti sigurno moći otprilike dijagnosticirati potencijalne kvarove.

pinkskin
01.12.2008., 10:46
Nedavno sam kupio Škodu Fabiu 1.4 MPI i lijepo sam se iznenadio kada sam vidio da troši oko 17 lit. Kako se nešto razumim u automehaniku probao bi sam popraviti. Na autodijagnostici jedini kvar pokaziva na senzoru pozicije bregaste a ja mislim da je ipak do lamda sonde. Ima li tko kakvo iskustvo s ovim problemom molim da javite. Inače sam škrt za platiti popravak u servis pa molim da mi odgovorite s konkretnim prijedlozima a ne da me šaljete u servis.:ne zna:

Tu misliš na trenutnu ili prosječnu potrošnju, ako je prosječna onda je stvarnoo previše i neš ti nevalja.

geostanko
01.12.2008., 12:11
Nedavno sam kupio Škodu Fabiu 1.4 MPI i lijepo sam se iznenadio kada sam vidio da troši oko 17 lit. Kako se nešto razumim u automehaniku probao bi sam popraviti. Na autodijagnostici jedini kvar pokaziva na senzoru pozicije bregaste a ja mislim da je ipak do lamda sonde. Ima li tko kakvo iskustvo s ovim problemom molim da javite. Inače sam škrt za platiti popravak u servis pa molim da mi odgovorite s konkretnim prijedlozima a ne da me šaljete u servis.:ne zna:

Imao sam baš takvu Fabiu 1.4 MPI i nikad mi nije ( u 6 god. ) trošila više od 7-7.4l/100km pri 130-140km/h na autocesti , oko 9l u gradu - tako da se ne slažem s Klinsider-om da su Fabie poznate kao "potrošači" :s
S druge strane znam čovjeka koji je šizio zbog potrošnje na istom modelu te se riješio auta u prvoj godini !!! bila je neka greška na motoru koju , naravno , nije mogao dokazati u bajnoj VW mreži servisa ... možda će ti biti čudan moj savjet , ali ako ti stvarno tako puno troši ; rješavaj se toga auta :flop: možda si kupio baš taj njegov :ne zna:

divic
01.12.2008., 13:49
Motor stare konstrukcije u relativno teškom autu garantira visoku potrošnju. Čuo sam da te Škode vole popiti, ali 17 LITARA !?! Pravac servis - čišćenje dizni, zamjena filtera, podešavanje svega ostalog... Ne znam, ali 17 litara stvarno nije normalno. I da, provjeri da negdje ne curi :)

divic
01.12.2008., 13:50
Hm da, ako je riječ o prosječnoj potrošnji a voziš samo po gradu (stani-kreni na semaforu) po ovim niskim temperaturama, onda se potrošnja jako penje, makar mi je 17 litara opet skroz nelogično.

klinsider
01.12.2008., 13:53
Skoda Fabia 1.4 MPI 44kw (60ks) ima prosjecnu potrosnju (grad, autocesta....) 7,5 litara.
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/45-Skoda/398-Fabia.html?fueltype=2&constyear_s=2000&constyear_e=2006&power_s=43&power_e=45

Susjed je vozio skodu Fabiu 1.4 s repom, prvi vlasnik, redovito odrzavana i njemu je potrosnja bila cca 7,5 do 8l, zimi i vise od toga. A znam da covjek vozi lijepo i stedljivo.
Sad vozi Corsu 1.3 CDTi.

Focus benzinac 2008 1.4 80ks s 1333kg tezine trosi 6,5 do 7l. Vozi ga moj stari.

Ja sam vozio Escorta 1.8 16v 74kw/105 ks i auto je trosio otprilike isto ko i Fabia, do 8l.
Moj Focus sada trosi oko 5,5l-6l , dizel 90ks.

Kolega na poslu vozi megana 1.4 95ks i trosi mu oko 7-7,5 l.

-----------

Uglavnom, ne kazem da Skoda nemoze trosit malo, ali jakoooo su rijetki koje misle da je to stedljiv autic.
Dosta ovisi i o relacijama koje radis (ja nemam puno km gradske voznje)

Fabia SDI i TDI su druga prica, ali ovaj 1.4 nikako nije stedljivac.

Corvin
01.12.2008., 15:07
Ovdje je stvarno nadrobljeno svašta.
1.4 MPi ima 68 KS (ne 60)
Iako je stare konstrukcije netočno je da je kratkog vijeka.
Potrošnja po gradu (ZG) ne prelazi 10L, a potrošnja pri maksimalnoj brzini (po cajgeru cca 175) je 14.9L.
Ovo su informacije iz prve ruke jer sam prije par godina imao priliku voziti isti nekih 2 tjedna.
Prosjek mora biti oko 8L.

maloljetnik
01.12.2008., 15:22
jedino je corvin nešto pametno napisao
poznato je da 1.4MPi kod fabije troši dosta, ali 17L definitivno ne troši ako je sve u redu s njim
i nije istina da nisu izdržljivi

hrkivoj
01.12.2008., 15:35
prvo promjeni lambda sondu i poštelaj paljenje, pa onda idemo dalje

liberty_pu
01.12.2008., 17:40
moji starci imaju taj auto
prosjek uglavnom prigradske vožnje i otvorene ceste je do 7,0 litara
prosječno troši 1,0 litre manje od moje fieste 1.6 16V

frenchkey
01.12.2008., 18:11
jedino je corvin nešto pametno napisao
poznato je da 1.4MPi kod fabije troši dosta, ali 17L definitivno ne troši ako je sve u redu s njim
i nije istina da nisu izdržljivi

Što se tiče izdržljivosti dopusti da budem skeptičan prema radilici u samo 3 ležaja

Elan sport
01.12.2008., 19:09
evo ja posjedujem fabiju 14 MPI 68 ks, i potrošnja po putnom računalu je od 6,5 do 7 lit/100km prigradske vožnje uz prosječnu brzinu od oko 50 kmh, dakle malo grada, uglavnom otvorena cesta, ali ne autoput, auto ima 8 god i 163000 km, prvi sam vlasnik, ali kvari se stalno nešto, jako nepouzdan auto, iako sa motorom nije nikad bilo problema, i da pokucam potrošnja je uvijek u tim okvirima, kad natankam pun rezervoar, nakon otprilike 600 km se upali lampica rezerve, nekad prije nekad kasnije, ali tu je oko 600 + rezerva oko 5 litara ili po računalu 75-80 km

liberty_pu
01.12.2008., 19:17
evo ja posjedujem fabiju 14 MPI 68 ks, i potrošnja po putnom računalu je od 6,5 do 7 lit/100km prigradske vožnje uz prosječnu brzinu od oko 50 kmh, dakle malo grada, uglavnom otvorena cesta, ali ne autoput, auto ima 8 god i 163000 km, prvi sam vlasnik, ali kvari se stalno nešto, jako nepouzdan auto, iako sa motorom nije nikad bilo problema, i da pokucam potrošnja je uvijek u tim okvirima, kad natankam pun rezervoar, nakon otprilike 600 km se upali lampica rezerve, nekad prije nekad kasnije, ali tu je oko 600 + rezerva oko 5 litara ili po računalu 75-80 km

u 7 godina i oko 80 tkm otišlo je:
- oba podizača prozora
- manšeta homokinetičkog zgloba
- senzor servo volana
- hidraulički podizač ventila
sad se ne mogu sjetiti, ali zan da je bilo još nešto...

e da:
lambda sonda, stražnji lonac

moril
01.12.2008., 19:24
To je dosta kvarova, ali mislim da je takav i prosjek drugih proizvođača, kad se uzme realno u gradskoj klasi.

liberty_pu
01.12.2008., 19:28
To je dosta kvarova, ali mislim da je takav i prosjek drugih proizvođača, kad se uzme realno u gradskoj klasi.


moguće

npr.
ford fiesta -2 godine, 23.300 km - nema kvara (ni žaruljica)

Elan sport
01.12.2008., 19:34
u 7 godina i oko 80 tkm otišlo je:
- oba podizača prozora
- manšeta homokinetičkog zgloba
- senzor servo volana
- hidraulički podizač ventila
sad se ne mogu sjetiti, ali zan da je bilo još nešto...

e da:
lambda sonda, stražnji lonac

pa ti si onda sretni vlasnik, to ti je kao da i nema kvarova prema meni, oba prednja podizača svaki 2 puta, manžetna , simen blokovi, jabučice zglobova, centralina izgorila, daljinsko otkazalo, prekidač stop svijetla 2 puta, isto senzor volana, pa nešto sa zadnjim brisačem, ma još puno toga, lambda jednom, auspuh je doduše još uvijek tvornički, ma neda mi se tražit knjižicu servisa pa da vidim što još, ali znam da ima još, i sve u ovlaštenom servisu, samo znam da nebi više fabiju ni ništa iz tog koncerna

Vecky1990
01.12.2008., 21:02
evo gotovo istu temu sam otvorio malo poslije ove kao fiat marea problem...naime ja sam uspio sa 6 litara napravit 17 km, pa se pitam dali mi itko moze bit od pomoci prije nego idem na servis, jer nebi rado isao ako se moze nesto da sam napravim, jel moguce da mi radi na 3 cilindra ako auto ide relativno dobro???

maloljetnik
01.12.2008., 22:30
nije sve ni u kvaliteti auta
ima i do vozaca

liberty_pu
01.12.2008., 23:06
ne znam
ova fabia je vožena penzionerski i redovito je servisirana

johny5
01.12.2008., 23:16
To je dosta kvarova, ali mislim da je takav i prosjek drugih proizvođača, kad se uzme realno u gradskoj klasi.

da, točno. Većina u toj klasi ima takve kvarove i tog tipa. ovaj je zapravo prilično pouzdan primjerak makar su jasno smiješni ti podizači no to je vw-ova boljka i ovaj podizač ventila. ostalo je sve normalno i mislim da to nisu preskupi kvarovi. ovaj od kolege elana već ulazi u problematičnije primjerke. Većinu tih stvari ja ne mjenjam nikad na autu sa pol milijuna kilometara no eto nekome se i to događa.

liberty_pu
01.12.2008., 23:42
ovaj čip servo volana /senzor
je imao produljenu garanciju pa popravak je bio samo za materijal, a ruke su išle na račun Škode

podizač ventila - kažu mi u Škodi da se sredi za cca 2.000 kn
oduvijek tako radi auto, tako da me briga za to, iskreno
zanimljivo da su to percipirali tek nakon 5 godina, a ne na servisima kad je bio u garanciji

podizači prozora - shebe se ona košuljica unutra na kojoj je oznaka Golf IV
po svakom popravak - oko 1000 kn

geostanko
02.12.2008., 06:23
Ovdje je stvarno nadrobljeno svašta.
1.4 MPi ima 68 KS (ne 60)
Iako je stare konstrukcije netočno je da je kratkog vijeka.
Potrošnja po gradu (ZG) ne prelazi 10L, a potrošnja pri maksimalnoj brzini (po cajgeru cca 175) je 14.9L.
Ovo su informacije iz prve ruke jer sam prije par godina imao priliku voziti isti nekih 2 tjedna.
Prosjek mora biti oko 8L.

U serije godišta 2000 , 2001. ugrađivani su motori 44kw/60ks - definitivno :top: bio vlasnik 6god. , ostalo se slažem :s

Loborek
02.12.2008., 09:22
eto kao vlasnik jedne takve fabije iz 2002... mogu ti rec da to nije normalna potrosnja...

normalna voznja van grada oko 6,5 l, u gradu ovisno gdje i kako vozis do 9 l. (za usporedbu sluzbeni golf sa TDI motorom u gradu mi pije preko 9,5l)

ako se vozis autocestom sa papucicom do poda... nebi trebao trosit preko 14 tako da... 17 nemre bit normalno...

sto se tice ovih drugih prica kako je to motor "potrosac" to donekle i stoji... usporedite svoje ljubimce sa mojim potrosnjama pa ce za neke biti potrosac, za neke ne...

sad sto se kvarova i pouzdanosti tice... to je tema na kojoj je tesko biti objektivan, i mislim da je najpostenije gledat statistike... a tu skoda i ne stoji tako lose...

frenchkey
02.12.2008., 15:48
Što cjepidlačiš Liberty, glavno da je statistika na tvojoj strani!

Statistika=točan zbroj netočnih podataka

liberty_pu
02.12.2008., 18:02
Što cjepidlačiš Liberty, glavno da je statistika na tvojoj strani!

Statistika=točan zbroj netočnih podataka


a šta me briga za statistiku
pa ne vozim ja škodu:lol:

Elan sport
02.12.2008., 18:12
da, točno. Većina u toj klasi ima takve kvarove i tog tipa. ovaj je zapravo prilično pouzdan primjerak makar su jasno smiješni ti podizači no to je vw-ova boljka i ovaj podizač ventila. ostalo je sve normalno i mislim da to nisu preskupi kvarovi. ovaj od kolege elana već ulazi u problematičnije primjerke. Većinu tih stvari ja ne mjenjam nikad na autu sa pol milijuna kilometara no eto nekome se i to događa.

da, i na servisu kažu da sam jedan od tri koji stalno nešto mjenjamo i popravljamo, ali svaki put se nadam da je to zadnji vanservisni posjet servisu, pa opet nešto crkne, a prije fabije imao pežo 205 1.8 d 60 ks, i prodao ga sa 494000 km, i imao duplo manje kvarova u 17 godina :top: i još uvijek ga povremeno sretnem na cesti, baš sam ga u petak vidio, znači još vozi :s

rambo1979
28.12.2011., 10:38
Molim pomoć,imam škodu fabiu 1.4 nempi,troši nenormalno puno.Očistio dizne,napravio dijagnostiku i sve ok.Šta da radim,molim pomoć?

CDRW
28.12.2011., 10:58
A koliko je to NENORMALNO puno? I u kojim uvjetima.

maystor1
28.12.2011., 14:10
Ako je lanac već star , on hoće bit uzrok povećanoj potrošnji,kad je razvučen,taktovi su malo većoj toleranciji, što se odrazi na potrošnji.

Ja sam uz promjenu lanca poduzeo i druge mjere...jako napumpane gume,obavezno čist filter zraka,novo ulje(+jedan aditiv za kompresiju i opće dotezanje luftova izutra)

Uz nove svjećice, provjeru paljenja i dijagnostiku...nov auto..

Tenkirati 100-tku, malo je skuplja al se isplati.

Fabiji je 10 lit gradske normalno.

Stara koncepcija motora...takav je i gotovo.

S druge strane ovi novi auti imaju sto pizdarija po motoru, manje troše al ih uvijek nešto drugo od nabrijane elektornike hebe.

:kava:

vampir001
28.12.2011., 14:31
Ako je lanac već star , on hoće bit uzrok
Ja sam uz promjenu lanca poduzeo i druge mjere...jako napumpane gume,obavezno čist filter zraka,novo ulje(+jedan aditiv za kompresiju i opće dotezanje luftova izutra)
:kava:

pojasni : opće dotezanje luftova je što :ne zna:

fluidni
28.12.2011., 14:51
U serije godišta 2000 , 2001. ugrađivani su motori 44kw/60ks - definitivno :top: bio vlasnik 6god. , ostalo se slažem :s

Mislim da su se u Fabie prve generacije ugrađivali motori pod oznakom MPI od 44 i 50 kW, razlika je bila u onom i, kod druge je bilo crvene boje te je to označavalo jači motor. Čini mi se dosta pouzdan motor malo zastarjele konstrukcije, jače potrošnje ali ne ovolike koliko navodi postavljač posta. U svakom slučaju na servis...znam da su na nekim serijama iz 2002. godine imali problem s glavnom procesorskom jedinicom koja je mijenjana na prvom servisu, inače vozila do 2003. su patila od nekih dječijih bolesti tipa lošeg zadnjeg ispušnog lonca, cvrkutanja armature uslijed aluminijskog nosača, propuštanja vode u kabinu između stakala i sistema vrata (neki unutrašnji kederi), prednjih stabilizatora s nekom serijskom greškom, loših mikroprekidača itd...sve u svemu nije loš autić, imao jednog 7 godina :mig:

I da, voljela se vrtjeti iznad 3000 obrtaja!

vampir001
28.12.2011., 18:54
Molim pomoć,imam škodu fabiu 1.4 nempi,troši nenormalno puno.Očistio dizne,napravio dijagnostiku i sve ok.Šta da radim,molim pomoć?

kaj ste napravili sa usisnom zaklopkom ?

rambo1979
28.12.2011., 19:01
Troši otprilike 100 kn-60km.Na otvorenom troši isto koliko i u gradu.

rambo1979
28.12.2011., 19:07
Nemam pojma šta je usisna zaklopka,pojasni.

vampir001
28.12.2011., 20:44
Nemam pojma šta je usisna zaklopka,pojasni.

http://i40.tinypic.com/otzp83.jpg

http://i42.tinypic.com/zwz6gl.png

zaklopka ( nije škodina ali tak izgleda )
nalazi se u krugu označenom .
dobro očistiti i napraviti adaptaciju . naučiti ecu na nove postavke. jako bitno .
da bi to mogao sve mora biti ok (rekao si da je ) dakle u memoriji ecu-a nesmije biti greške , zagrijati na radnu temperaturu i pokrenuti proces adaptecije . ( sve jako utiče na potrošnju )

CDRW
28.12.2011., 23:40
Troši otprilike 100 kn-60km.Na otvorenom troši isto koliko i u gradu.

Ajde probat ću još jednom - jel to mjereno nekom suvislom metodom ili "ulij 100 ćuna i čekaj da se lampica upali"?

Mairon
29.12.2011., 01:32
Cuj cdrw ja npr. imam metode i s 50 kn i to 20 put racunato kolko km se moze po kazaljci. Dosta precizno izracunam. Ali isto tako sam isprobao i full , pa odvozit 100 pa do full. Znam i vise ljudi kaj toce po 50-100 kn i po km znaju kolko jos imaju a voze se na debelim rezervama i to su ljudi su od 40+ godina, nikad nisu ostali bez benzina.Isto ja nikad nisam u Tempri ostao, a vozilo se i ispod razine gdje je 0 , u minusu. Sad mareu ne zelim mucit s rezervom pa prva veca crta glumi rezervu, ima 6 crta, sesta je full. 6 godina tocim po 50 kn 90 posto tocenja. Gradske voznje, malo se vozim. Navika iz kvarta.

rambo1979
29.12.2011., 07:17
100 ćuna-60km nema nikakve metode.

rambo1979
29.12.2011., 07:20
http://i40.tinypic.com/otzp83.jpg

http://i42.tinypic.com/zwz6gl.png

zaklopka ( nije škodina ali tak izgleda )
nalazi se u krugu označenom .
dobro očistiti i napraviti adaptaciju . naučiti ecu na nove postavke. jako bitno .
da bi to mogao sve mora biti ok (rekao si da je ) dakle u memoriji ecu-a nesmije biti greške , zagrijati na radnu temperaturu i pokrenuti proces adaptecije . ( sve jako utiče na potrošnju )

hvala na odgovoru.Ovo ću napraviti uskoro.

mrachni hajduk!
29.12.2011., 07:28
Cuj cdrw ja npr. imam metode i s 50 kn i to 20 put racunato kolko km se moze po kazaljci. Dosta precizno izracunam. Ali isto tako sam isprobao i full , pa odvozit 100 pa do full. Znam i vise ljudi kaj toce po 50-100 kn i po km znaju kolko jos imaju a voze se na debelim rezervama i to su ljudi su od 40+ godina, nikad nisu ostali bez benzina.Isto ja nikad nisam u Tempri ostao, a vozilo se i ispod razine gdje je 0 , u minusu. Sad mareu ne zelim mucit s rezervom pa prva veca crta glumi rezervu, ima 6 crta, sesta je full. 6 godina tocim po 50 kn 90 posto tocenja. Gradske voznje, malo se vozim. Navika iz kvarta.

Dakle, bez suvisle racunice. Natoci pun rezervar, resetiraj parcijalni brojac i vozi do rezerve. Opet natoci do vrha i podijeli litre pomnozene sa sto sa brojem kilometara. Npr 45 litara * 100 / 523 km = 8.6 l/100 km.

Po ovoj tvojoj racunici ne bi bilo cudno ni da si dobio 20 l/100km ni 2 l/100km.

I wonder
29.12.2011., 09:31
nije toliko stvar ni u rezervi nego u maloj kilometraži.
ako se mjeri potrošnja, onda je izračun točniji sa pređenih 500 km nego sa 50. jer sa tih 50, dosta su tri preticanja i dva hladna starta i ode potrošnja u nebesa.
i onda mjeriti potrošnju po kazaljci čiji pomak ovisi o smeću u rezervaru, prigušnici i kolko brzo uđeš u zavoj....

Mairon
29.12.2011., 10:03
Dakle, bez suvisle racunice. Natoci pun rezervar, resetiraj parcijalni brojac i vozi do rezerve. Opet natoci do vrha i podijeli litre pomnozene sa sto sa brojem kilometara. Npr 45 litara * 100 / 523 km = 8.6 l/100 km.

Po ovoj tvojoj racunici ne bi bilo cudno ni da si dobio 20 l/100km ni 2 l/100km.

Eh treba imat 600 kn x2 da se full utoči. Problem je što se malo vozi, jedan tank bi držo i 2-3 mjeseca bez jebemti. Pa je lakše po 50 kn. A i življiji je auto kad malo benzina ima, manja masa jelte. Zato i točim tak, da mi treba auto svaki dan točio bi full uvijek. Ovak mi ni nije isplativ auto, al često mi dobro dođe.

rwh
29.12.2011., 10:18
Uz toliko "česte" i "duge" vožnje (ako tank traje 2 - 3 mjeseca!) mislim da je potrošnja u granicama, bez obzira na način mjerenja.

Mislim da je u ovom slučaju važnije da auto uopće hoće upaliti, nego koliko će potrošiti.

A usput... uz troškove osiguranja, ulja i slične fiksne troškove, zanemarimo čak i vriejdnost automobila, koliko u ovom slučaju košta jedan kilometar vožnje s tim autom, bez obzira na potrošnju???

Mairon
29.12.2011., 10:26
Uz toliko "česte" i "duge" vožnje (ako tank traje 2 - 3 mjeseca!) mislim da je potrošnja u granicama, bez obzira na način mjerenja.

Mislim da je u ovom slučaju važnije da auto uopće hoće upaliti, nego koliko će potrošiti.

A usput... uz troškove osiguranja, ulja i slične fiksne troškove, zanemarimo čak i vriejdnost automobila, koliko u ovom slučaju košta jedan kilometar vožnje s tim autom, bez obzira na potrošnju???

Nemam ja fabiu, ja sam se ubacio na temu samo. Kilometar vožnje je vjerujem strašan :D A tank je 63 litre inaće. Više bi izdržao 2 mjeseca, nego 3 pretjerao sam.

Nino81
29.12.2011., 10:36
Taj motor troši oko 8 litara kombi vožne iz iskustva ako je vozilo ispravno.
Ako ste sigurni da tolko puno troši, a ne želite ići u servis, treba probat metodom eliminacije rješavat, odnosno tražiti uzrok, po meni negdje gubi gorivo, odnosno curi, znači probat od rezervoara pa do motora sve,pregledat da negdje ne curi..

CDRW
29.12.2011., 10:45
Cuj cdrw ja npr. imam metode i s 50 kn i to 20 put racunato kolko km se moze po kazaljci. Dosta precizno izracunam. Ali isto tako sam isprobao i full , pa odvozit 100 pa do full. Znam i vise ljudi kaj toce po 50-100 kn i po km znaju kolko jos imaju a voze se na debelim rezervama i to su ljudi su od 40+ godina, nikad nisu ostali bez benzina.Isto ja nikad nisam u Tempri ostao, a vozilo se i ispod razine gdje je 0 , u minusu. Sad mareu ne zelim mucit s rezervom pa prva veca crta glumi rezervu, ima 6 crta, sesta je full. 6 godina tocim po 50 kn 90 posto tocenja. Gradske voznje, malo se vozim. Navika iz kvarta.

100 ćuna-60km nema nikakve metode.

A jebi ga dečki - tak se potrošnja ne mjeri. Dakle znate koliko vam auto troši ko što i vlada zna kolika je rupa u proračunu. Oko puta pi metoda.

Mairon
29.12.2011., 10:49
Ma znam da troši marea 1.6 oko 10-11 po gradu, a kratke rute 12. Isto otvorena oko 7-8. Jednom sam napunio do vrha i isao vozit po gradu/autoputu/otvorenoj 100km i natocit opet do vrha. Autoput je bio gas do poda, ostalo normalno, ispalo je 9.9. Ovaj sa fabiom se očito više vozi od mene, pa neka proba metode koje su tu rečene gore.

sper
29.12.2011., 11:03
A jebi ga dečki - tak se potrošnja ne mjeri. Dakle znate koliko vam auto troši ko što i vlada zna kolika je rupa u proračunu. Oko puta pi metoda.

meni je covjek sa diplomom tvrdio da mu yaris trosi 13 litara... pitam kako si sracunao, kaze podjelio kilometre sa litrima usutim... ajde pokusaj obrnuto pa ces dobiti, i onda je bio zadovoljan :-).

tako i ovaj gore tanka stotku u fabiju i kaze da se isplati :-)

rwh
29.12.2011., 15:19
Dakle ne radi se tu o rapravama o netočnostima mjernih uređaja, točnosti samog očitanja uređaja, pogrešnim statističkim obradama rezultata dobivenih preciznim mjerenjem udaljenosti i utrošenih litara, već o tome da poneko čak računa km/l misleći da računa l/km. Sjajno! Ovo mi popravilo cijelu 2011. Živio forum.hr.

KrasnodarRora
29.12.2011., 19:05
Najtragičnije je što se ovdje raspravlja o abnormalnoj potrošnji fabije kojoj otvarač teme nije na normalan način izmjerio potrošnju. I on nema novaca da natanka auto do vrha. I traži savjete o popravku s tim da kvara vjerojatno i nema. Stvarno se koji put čovjek zapita tko sve smije vozit auto. Zamisli kad bi svi tankali po 50 kn. Nadam se da tih 50 kn platiš s karticom pa tako napraviš još veči red.:503:

maystor1
29.12.2011., 19:48
Ili natenkirat benzin od sto oktana u fabiju.

I stavit aditiv u motor od 60 kn.

svetogrđe..

Kako li je tek obavit veliki servis?

:rofl: