PDA

View Full Version : Optima telekom


luka lik
10.02.2009., 14:16
Prije dva mjeseca prešao sam na tog operatora i toplo bi preporučio svakome.Ne dopustite da vas T-com elegalno pljačka.:top::top::top:

Frish
12.02.2009., 07:03
Netko otkrio toplu vodu. :rolleyes:

Isto tako, neki se ne bi baš složili s tobom.

Mr. Generator
15.02.2009., 22:20
Hvala na preporuci, ali nije mi dostupno!

La sposa
05.06.2010., 15:39
placas li onda 2 pretplate - jednu Optimi, a jednu T-comu? Kakav je signal?

matkoooo
05.07.2010., 16:52
Bio sam na t comu gdje sam imao flat adsl. Istekom dvogodišnjeg ugovora na t comu, čekao sam dostupnost na optimi telekom koja se pojavila, te sam prešao na optimu telekom. telefon opti fix gdje je 100minuta razgovora uključeno u cijenu, te opti dsl di je flat 50kn te sam uzeo brzinu od 60kn.
Sve sam si sam instalirao i sve savršeno radi, upute instalacije su lijepo objašnjene u uputama koje su zapisane u knjižici koju dobijete.
Tu imam i besplatan prikaz broja, telefonska linija mi je čišća i bržina neta mi je malo veča nego kod istih opcija na t comu..

Morate si naravno odjaviti korisničko ime u t com poslovnici ako ste prije imali adsl kod t coma., optima ostalo riješava.
Gledajte da si to odjavite kada več budete imali net kod optime, i recimo prije kraja mjeseca čiji račun čete platiti t com.

Ja sam imao problem kod optime a tu je u njihovom agentu koji me je prevario kada mi je došao u kuću. Ja sam htio sve navedeno uz ugovor od dvije godine, a on mi je napravio ugovor uz jednokratno plačanje navevši mi da se to podrazumjeva što je krivo. Kada je ugovor uz jednokratno plačanje onda se plača 550kn telefonski priključak te oko 800kn ruter, mada onda niste ugovorno vezani sa njima.
A kada sve to uzmete uz ugovornu obvezu od dvije godine onda plačate oko 100kn opremu, što je i kod t coma bio šlučaj.
Ja sam obavijestio opttimu o tome da me je njihov agent prevario. nakon dopisa što sam im poslao faxom, dobio sam nihov dopis da je ugovor promijenjen i da je stvar riješena.
Međutim početkom mjeseca sam si pogledao račun na njihovim stranicama i piše da moram platiti 1150kn.
Opet sam ih zvao i rekli su mi da nije stvar bila proslijeđena toj službi sto mora to ispraviti, rekli su mi da če to riješiti te da če me kontaktirati.
Javim vam što je kasnije bilo..

P.s Pazite što potpisujete i čitajte ugovore koje potpisujete, jer svi smo naučili to potpisivati čim nam daju papir na potpis, čitajte ih pa makar pola sata ih čitali pred njima...


Mislim da je njihova tehnička usluga ok, samo mislim da su ponekad krivi ljudi koji su nesposobni da riješavaju određeni problem ne zato što ga ne žele riješiti, več zato jer ga neznaju riješiti, tu mislim na pojedince....:)

ghost
05.07.2010., 19:50
Bio sam na t comu gdje sam imao flat adsl. Istekom dvogodišnjeg ugovora na t comu, čekao sam dostupnost na optimi telekom koja se pojavila, te sam prešao na optimu telekom. telefon opti fix gdje je 100minuta razgovora uključeno u cijenu, te opti dsl di je flat 50kn te sam uzeo brzinu od 60kn.
Sve sam si sam instalirao i sve savršeno radi, upute instalacije su lijepo objašnjene u uputama koje su zapisane u knjižici koju dobijete.
Tu imam i besplatan prikaz broja, telefonska linija mi je čišća i bržina neta mi je malo veča nego kod istih opcija na t comu..

Morate si naravno odjaviti korisničko ime u t com poslovnici ako ste prije imali adsl kod t coma., optima ostalo riješava.
Gledajte da si to odjavite kada več budete imali net kod optime, i recimo prije kraja mjeseca čiji račun čete platiti t com.

Ja sam imao problem kod optime a tu je u njihovom agentu koji me je prevario kada mi je došao u kuću. Ja sam htio sve navedeno uz ugovor od dvije godine, a on mi je napravio ugovor uz jednokratno plačanje navevši mi da se to podrazumjeva što je krivo. Kada je ugovor uz jednokratno plačanje onda se plača 550kn telefonski priključak te oko 800kn ruter, mada onda niste ugovorno vezani sa njima.
A kada sve to uzmete uz ugovornu obvezu od dvije godine onda plačate oko 100kn opremu, što je i kod t coma bio šlučaj.
Ja sam obavijestio opttimu o tome da me je njihov agent prevario. nakon dopisa što sam im poslao faxom, dobio sam nihov dopis da je ugovor promijenjen i da je stvar riješena.
Međutim početkom mjeseca sam si pogledao račun na njihovim stranicama i piše da moram platiti 1150kn.
Opet sam ih zvao i rekli su mi da nije stvar bila proslijeđena toj službi sto mora to ispraviti, rekli su mi da če to riješiti te da če me kontaktirati.
Javim vam što je kasnije bilo..

P.s Pazite što potpisujete i čitajte ugovore koje potpisujete, jer svi smo naučili to potpisivati čim nam daju papir na potpis, čitajte ih pa makar pola sata ih čitali pred njima...


Mislim da je njihova tehnička usluga ok, samo mislim da su ponekad krivi ljudi koji su nesposobni da riješavaju određeni problem ne zato što ga ne žele riješiti, več zato jer ga neznaju riješiti, tu mislim na pojedince....:)

U Tcoma se oprema nije plaćala, ili ako je to je bilo onda 1kn, i Optima ima anex A routere. Mene je daleko jeftinije od Optime izašao H1 (imali su i oni problema, ali je već duže vrijeme sve ok). Ako imaš modem (npr. ostao od Tcoma, imaju isti anex B) usluga bez ugovorne obveze se naplaćuje 180kn, uključivanje kod prijelaza je isto besplatno.

matkoooo
08.07.2010., 18:43
Stvar je riješena, napokon je proknjiženo kako triba...

marina_sb_zd
21.01.2013., 11:46
Bok
imam jedno pitanje.
Prije par dana sam zvala Optimu da mi dodu spojii internet. Posto sam u novom stanu u kojem nikad nije ni telefon prikljucen uzela sam od njih sve od telefona preko interneta do tv-a.
Rekli su da ce mi poslati papire koje trebam potpisati pa vratiti. Uglavnom to tjedan dana nije stiglo ,a meni je bilo hitno pa sam ih zvala da odustajem od toga, i kao nemoze to sada tako.
Ja sam u meduvremenu zvala max adsl i ukljucila internet.
I dosli su mi sada papiri od Optime. Koje naravno necu potpisati ni ista.
Moje pitanje je sada mogu li sada biti kakve posljedice? Tuzba ili bilo sto? S obzirom da nisam nista potpisala.

ghost
21.01.2013., 15:28
Tužba na osnovu čega?

Ugovor ne postoji, usluga nije realizirana, tako da s tim papirima što su ti poslali možeš slobodno potpaliti vatru.

Ap0c
22.01.2013., 12:03
Bok
Moje pitanje je sada mogu li sada biti kakve posljedice? Tuzba ili bilo sto? S obzirom da nisam nista potpisala.

Ništa ne brini. Kao što Ghost kaže, dok god nisi ništa potpisala, nemaš nikakvu obvezu prema njima. Naravno da će te pokušati zadržati, ali bez tvog potpisa i kopije OI / putovnice ne mogu ništa.

lilarose001
30.01.2013., 22:17
Evo, ne znam je li se itko susreo s ovakvim nečim, ali možda ima netko neki pametniji savjet osim obratiti se policiji kao što mi savjetuju u Optimi.:rolleyes:

25.1. su me uključili u Optima Telekom, nakon što sam do tada bila u T Comu. Danas sam tek spojila modem i sve ostalo, radi internet, telefon, sve pet.
Odmah sam otišla na njihove stranice za korisnike kako bih vidjela gdje se i kako prati ostvaren promet, i gle čuda.:eek:
U razdoblju od 26.1. do 29.1. s mog je broja ostvareno 15-ak poziva, ukupnog trajanja 40a- min, na brojeve koje prvi put vidim u životu! Ja u tom razdoblju nisam ni bila u stanu, telefon je još bio uključen u T Comov modem, ali je modem bio isključen iz struje (jer tako obično napravim kad odlazim iz stana na par dana!) Teoretske šanse nema da je netko provalio u moj stan 15puta da bi telefonirao itd. da sad ne banaliziram...
Svi brojevi su uredno ispisani, kraj svakog piše vrijeme poziva i trajanje poziva, čak su i 2 poziva upućena Optima Telekomu!!
Zovem naravno Optima Telekom, ali oni ne mogu (???) ništa "vidjeti" osim da su pozivi napravljeni. Doduše taj poziva prema njima oni uopće nemaju evidentirano da je to bilo s mog broja (kao ostale prije toga, i ove današnje), govore nešto o nekoj "mogućnosti dodirivanja parica" - što pretpostavljam da znači da postoji mogućnost da netko normalno zove sa svog broja ne znajući da se impulsi bilježe na moj.
Savjetuju mi da zovem brojeve i pitam ljude tko ih je u to doba zvao (mislim da jedino mogu zaraditi prijavu policiji zbog uznemiravanja:rolleyes:) tj. da sama prijavim policiji, pa da oni vide tko je navedene brojeve zvao.:rolleyes:
Naravno, postoji i mogućnost da je netko namjerno se (nekako:ne zna:) spojio na moj broj, ali to ipak ne vjerujem, barem ne po brojevima koje je zvao... valjda bi onda zvao one 060...:kava:

I što sad?

Napisala sam jedan dopis koji ću staviti dolje na oglasnu ploču stanarima, ali to je tako... može proći, ali i ne mora. Druga mogućnost mi je naravno da prijavim policiji, ali uvjerena sam da se radi o grešci Optime prilikom mog prespajanja ... U međuvremenu još samo mogu čekati neki poziv, koji će se po mogućnosti ostvariti u vrijeme kad sam ja u stanu, pa da mogu 100000% reći da to nije bio moj poziv, i onda... što?

Je li itko imao takav slučaj u povijesti telefonije?

Hvala!!!

lilarose001
31.01.2013., 11:03
:503::503::503:

Greška Optime Telekoma. Naravno. Jedino ne razumijem kako su me tako lako pokušali otkantati, tvrdeći mi isprva da je poziv sigurno bio s mog broja i da nema što drugo biti.
Pozivi su se upućivali s drugog broja, a evidentirali na moj. Gospođa je primjetila da ne može primati dolazne pozive i kontaktirala Optimu, pa su oni to popravili, i sad se nadam da je to riješeno. Netko je očito greškom preusmjerio pozive na moj broj.

Eto, tek toliko da znaju oni koji budu imali slične probleme.

Saudade
20.02.2013., 19:59
Imam potpisan ugovor s Optimom iz 2008. godine. Ugovor je potpisan uz ugovornu obavezu minimalnog trajanja ugovora 24 mjeseca, te uključuje govornu uslugu, te OptiDSL uslugu u koju je po ugovoru uključena brzina, flat promet, te korisnička oprema za 1 kunu uz minimalno trajanje ugovora 24 mjeseca. E sad, u čemu je problem. U zadnje vrijeme veza ozbiljno puca. Pukne, pa nakon nekog vremena proradi (nekad za 5 minuta, nekad za pola sata). Slutim da se radi o dotrajalom ruteru (Tilgin) koji sam dobila iz Optime u vrijeme sklapanja ugovora, i koji od tad nije mijenjan. Kad sam zivkala internet help desk da prijavim problem i otvoreno pitala u čemu je problem, jel se radi možda o dotrajalom ruteru i imam li pravo na zamjenu/popravak istoga u sklopu postojećeg ugovora, dobivala sam zakukuljene odgovore da treba utvrditi redom prvo jel u njihovom sustavu problem, pa jel na centrali problem, pa da će tek onda oni uzeti u razmatranje zamjenu tog rutera i ako bude potrebno zamijeniti ga. Da bi nakon što sam ja prošla cijelu tu proceduru, koja je na kraju došla na to da je prijavljen kvar prije nekoliko dana na koji iz Optime do danas nisu reagirali, ja dobila odgovor u Optiminom uredu da nemam pravo na zamjenu rutera, nego da moram potpisivat novi ugovor.

Meni je to sumnjivo, plus što sam vidjela da u ugovoru piše da je oprema dio OptiDSL usluge, a nigdje ne piše da to prestaje biti po isteku obaveznog trajanja ugovora. Pa me zanima je li netko imao iskustava na tu temu s Optimom, tipa da je tražio zamjenu rutera nakon isteka obaveznog trajanja ugovora? Kakve odgovore je dobio? Je li postoji netko da je imao/ima ugovor iz tog razdoblja i da mu je u sklopu ugovora zamijenjen ruter nakon isteka razdoblja obaveznog trajanja ugovora?