PDA

View Full Version : Golf IV 1.9 SDI


Gromce
23.01.2010., 14:19
Pozdrav svima!!!! Stari mi hoće kupiti golfa 4 1.9 sdi, zanima me kakvo je vaše mišljenje o tom autiću! Što možete reći o sdi tehnologiji. Znam da ne može parirati tdi - u, ali dali su to ok motori! Što se može očekivati od toga? :confused::confused::confused::confused:

marq.fcb
23.01.2010., 14:34
moj stari ima caddy 1.9sdi i super je zadovoljan sa potrošnjom i kvalitetom motora, sad ima 145k km i nije imao niti jedan kvar na motoru, i ja dosta često vozim taj auto tak da mogu reći iz prve ruke da je ok za običnu vožnju

Gromce
23.01.2010., 14:39
moj stari ima caddy 1.9sdi i super je zadovoljan sa potrošnjom i kvalitetom motora, sad ima 145k km i nije imao niti jedan kvar na motoru, i ja dosta često vozim taj auto tak da mogu reći iz prve ruke da je ok za običnu vožnju

A možeš li mi reći odnosno dali znaš, dal je to isti motor kao u golfu ili... Čuo sam da im je potrošnja prihvatljiva, ali ako ga imaš dal mi možeš reći iz prve ruke oko koliko litara se kreće... (normalna vožnja).

marq.fcb
23.01.2010., 14:44
A možeš li mi reći odnosno dali znaš, dal je to isti motor kao u golfu ili... Čuo sam da im je potrošnja prihvatljiva, ali ako ga imaš dal mi možeš reći iz prve ruke oko koliko litara se kreće... (normalna vožnja).

:ne zna: jel isti motor, moj je 2003 godina, ima tu na forumu dosta znalaca pa malo pričekaj za bolji odgovor;)

kreće se negdje oko 5,5-7 litara

vicenzo
23.01.2010., 15:04
:ne zna: jel isti motor, moj je 2003 godina, ima tu na forumu dosta znalaca pa malo pričekaj za bolji odgovor;)

kreće se negdje oko 5,5-7 litara

Koliko je konja taj motor u Caddyju, 64 ili 68?

marq.fcb
23.01.2010., 15:14
Koliko je konja taj motor u Caddyju, 64 ili 68?

mislim da je 64

bradax
23.01.2010., 15:25
A možeš li mi reći odnosno dali znaš, dal je to isti motor kao u golfu ili... Čuo sam da im je potrošnja prihvatljiva, ali ako ga imaš dal mi možeš reći iz prve ruke oko koliko litara se kreće... (normalna vožnja).


Sve ovisi šta želiš od auta..1.9sdi je trom na startu i dosta treba vremena za krajnju brzinu...to je provjerena mašina koja može prijeći veliki br kilometara (450.000) bez značajnijih kvarova

schtakor
23.01.2010., 15:28
imali problema sa getribama ako se ne varam,kao od vibracija se nešto sjebe,a getriba ista kao na benzincu 1.4 ako se ne varam....

EGR
23.01.2010., 15:38
Pozdrav svima!!!! Stari mi hoće kupiti golfa 4 1.9 sdi, zanima me kakvo je vaše mišljenje o tom autiću! Što možete reći o sdi tehnologiji. Znam da ne može parirati tdi - u, ali dali su to ok motori! Što se može očekivati od toga? :confused::confused::confused::confused:

Ja ti imam taj SDI u škodi. Motor je odlican, troši ko upaljac,ako nikad ga nisam uspio naterati preko 5,8 L/100km mješovite vožnje.

Potrošnja starom cestom Popovača - Sisak - Žažina - Zagreb ispod 4 litre ako se voziš 60 - 80 u petoj. Jedino što ti je minus je to kaj je taj motor slab odnosno ako se misliš ganjan nula bodova. To je za penzionersku vožnju, motor ujednaceno vuce iz niskih okretaja tako da ga možeš šaltati na 2000 okretaja u normalnoj vožni do maksimalno 2500 okretaja kad ti treba. I naravno poznata tehnologija DAS AUTA vrlo kvalitetno. Motor na -15°C pali ko grom i bez grijaca.

Sad ima 109 000 km i troši mi 3dcl ulja na 10 tkm(od servisa do servisa) kaj je kita labudova. I samo da napomenem da tih tri deci troši od prvog dana.

Zakljucak:
Ako je auto dobar i još za pristojnu cijenu a mislis se lagano voziti kupuj bez puno matematike.

Gromce
23.01.2010., 17:02
Ja ti imam taj SDI u škodi. Motor je odlican, troši ko upaljac,ako nikad ga nisam uspio naterati preko 5,8 L/100km mješovite vožnje.

Potrošnja starom cestom Popovača - Sisak - Žažina - Zagreb ispod 4 litre ako se voziš 60 - 80 u petoj. Jedino što ti je minus je to kaj je taj motor slab odnosno ako se misliš ganjan nula bodova. To je za penzionersku vožnju, motor ujednaceno vuce iz niskih okretaja tako da ga možeš šaltati na 2000 okretaja u normalnoj vožni do maksimalno 2500 okretaja kad ti treba. I naravno poznata tehnologija DAS AUTA vrlo kvalitetno. Motor na -15°C pali ko grom i bez grijaca.

Sad ima 109 000 km i troši mi 3dcl ulja na 10 tkm(od servisa do servisa) kaj je kita labudova. I samo da napomenem da tih tri deci troši od prvog dana.

Zakljucak:
Ako je auto dobar i još za pristojnu cijenu a mislis se lagano voziti kupuj bez puno matematike.

Hvala na informacijama, pa auto sad ima 112356 km (stvarni kilometri provjereno), nadam se da neće biti problema.... ljudi zahvaljujem se na informacijama... , a ako ima tko još kaj za reći neka slobodno napiše....

to sam ja
23.01.2010., 17:19
Traktor,nepoderiv,malo trosi,nikam nejde i to bi bilo to......

Po meni jedan od najkvalitetnijoh dizelasa na svijetu.

Kvadricus
23.01.2010., 17:30
Motor za obrt dobar (pouzdan, malo troši...)
Za obitelj - kurac! Bučan, trom i još ako te uhvati serija koja loče ulje (litar na 1500km, što je kao po VW-u normalno:rolleyes:) onda si ga najeba!
Prika moj.... ne bi ti ja to ..........

Vieri
23.01.2010., 17:43
Motor za obrt dobar (pouzdan, malo troši...)
Za obitelj - kurac! Bučan, trom i još ako te uhvati serija koja loče ulje (litar na 1500km, što je kao po VW-u normalno:rolleyes:) onda si ga najeba!
Prika moj.... ne bi ti ja to ..........


Bučan, trom, slažem se, ali taj motor ne spada u seriju koji troše 1l ulja na 1000km, taj motor je u petici PD, a stari 1,9sdi nije PD sistem.
Btw, kvar koji sam ja imao na četvorci je bilo membrana od serva kočnica, kupio polovni bubanj s membranom i kočionim cilindrom za 50e.

Podizači, to mi spada pod normalno...:rofl::rofl:

arnazabal
23.01.2010., 17:58
Ima dva SDI vw-a a u familiji.Polo iz 97 je sada s 270 000km i još se neda a na Golfu IV generalka na 127 000 km.Nisu nešto startni ali su mali potrošaći.Uglavnom zalomila se tu i tamo serija s lošijim motorom,generalno ide većina njih do 350 000km bez problema,ostalo je lutrija.

Kvadricus
23.01.2010., 18:12
Bučan, trom, slažem se, ali taj motor ne spada u seriju koji troše 1l ulja na 1000km, taj motor je u petici PD, a stari 1,9sdi nije PD sistem.
Btw, kvar koji sam ja imao na četvorci je bilo membrana od serva kočnica, kupio polovni bubanj s membranom i kočionim cilindrom za 50e.

Podizači, to mi spada pod normalno...:rofl::rofl:

Moj stari dado ima jednog takvog iz 2000. god koji udara po ulju (GORE NEGO NEKO PO GEMIŠTU:D) od prvoga dana (novog je uzeo)... (50kW/68KS)
Auto je pouzdan, nema tu što....izuzmemo li tu sitnicu o ulju i neke zajebancije u završnoj obradi (što nije tema topica)...
Ali nije to za obitelj jeba ga jarac...:rolleyes:

EGR
23.01.2010., 19:03
Moj stari dado ima jednog takvog iz 2000. god koji udara po ulju (GORE NEGO NEKO PO GEMIŠTU:D) od prvoga dana (novog je uzeo)... (50kW/68KS)
Auto je pouzdan, nema tu što....izuzmemo li tu sitnicu o ulju i neke zajebancije u završnoj obradi (što nije tema topica)...
Ali nije to za obitelj jeba ga jarac...:rolleyes:

Gle, nemoj suditi da li auto valja ili ne valja po jednom autu. SDI je dobar motor i nije potrošac ulja. Od mog brata sa 270 000 trosio skoro nista ulja, a od kuma polo s istim tim motorom 230 000 troši 1 deci na iljadu s tim da je treci vlasnik.

Kvadricus
23.01.2010., 20:55
Gle, nemoj suditi da li auto valja ili ne valja po jednom autu. SDI je dobar motor i nije potrošac ulja. Od mog brata sa 270 000 trosio skoro nista ulja, a od kuma polo s istim tim motorom 230 000 troši 1 deci na iljadu s tim da je treci vlasnik.

Prika nije taj slučaj usamljen već vjerojatno cijele serije do 2002. čini mi se imaju taj problem, netko manje ili više ovisno o stilu vožnje (postojali su topic-i i na ovom forumu koji su detaljno razglabali o tom problemu, pa ti prošaltaj po stranicama i vidi). Aj bok!:Pivo:

Vieri
23.01.2010., 21:23
Moj ne troši toliko koliko si napisao, uglavnom u granicama normale, nekad dotočim 2-3dl ulja između servisa i to je to.

boys123
23.01.2010., 21:33
Ja imam tocno taj auto!Meni se ne cinivrlo trom,al doduse ja nisam nikad ni vozio jaka auta,trosio od 4,5 do 5,5 litara,ako prede 6 litara ja cu ti to popit :D....a ono da se mjenja na 2000 okretaja je jedna od zescih provala,prije 3000 nikad ne prebacivam....nagazit more do najmanje 160-180,ulja slabo trosi,malo je bucni,moj preso 180000 nikakvih kvarova,2003 godiste....Svatko ce ti reći ma to je auto extra,trosi ko upaljac,popravci vrlo jeftini itd....samo je spor...i to jedino ljudi mogu reci da je lose za njega,ja stvarno neznam kako oni razmisljaju,mozda vole ulicne trke i to,al auto je stvarno ok sto se tice brzine! neznam sta vise da ti kazem osim:odlicno auto! DAS AUTO :)

Kvadricus
23.01.2010., 22:52
Za autora topic-a: Ako ti je ćaća umirovljenik i kupuje za sebe to je sasvim ok, samo neka bude od 2002. pa nadalje.
Ako kupujete za obitelj nemojte taj traktor, ima puno boljeg za uživat u vožnji i životu...:top:

boys123
23.01.2010., 23:02
sta fali? :)

EGR
24.01.2010., 07:57
Ja imam tocno taj auto!Meni se ne cinivrlo trom,al doduse ja nisam nikad ni vozio jaka auta,trosio od 4,5 do 5,5 litara,ako prede 6 litara ja cu ti to popit :D....a ono da se mjenja na 2000 okretaja je jedna od zescih provala,prije 3000 nikad ne prebacivam....nagazit more do najmanje 160-180,ulja slabo trosi,malo je bucni,moj preso 180000 nikakvih kvarova,2003 godiste....Svatko ce ti reći ma to je auto extra,trosi ko upaljac,popravci vrlo jeftini itd....samo je spor...i to jedino ljudi mogu reci da je lose za njega,ja stvarno neznam kako oni razmisljaju,mozda vole ulicne trke i to,al auto je stvarno ok sto se tice brzine! neznam sta vise da ti kazem osim:odlicno auto! DAS AUTO :)

Eto dokaza da i vozaci bez sluha i osjecaja s tim motorom prelaze puno kilometara.:mig: Kakve 3000, majko isusova......

sinhron
24.01.2010., 09:29
[QUOTE=boys123;24674675]Ja imam tocno taj auto!Meni se ne cinivrlo trom,al doduse ja nisam nikad ni vozio jaka auta,trosio od 4,5 do 5,5 litara,ako prede 6 litara ja cu ti to popit :D....a ono da se mjenja na 2000 okretaja je jedna od zescih provala,prije 3000 nikad ne prebacivam....nagazit more do najmanje 160-180,ulja slabo trosi,malo je bucni,moj preso 180000 nikakvih kvarova,2003 godiste....Svatko ce ti reći ma to je auto extra,trosi ko upaljac,popravci vrlo jeftini itd....samo je spor...i to jedino ljudi mogu reci da je lose za njega,ja stvarno neznam kako oni razmisljaju,mozda vole ulicne trke i to,al auto je stvarno ok sto se tice brzine! neznam sta vise da ti kazem osim:odlicno auto! DAS AUTO :)[/QUOT
Ovaj šofer je dokaz da je to zaista kvalitetan motor!

_ov3rflow_
24.01.2010., 09:58
Pozdrav svima!!!! Stari mi hoće kupiti golfa 4 1.9 sdi, zanima me kakvo je vaše mišljenje o tom autiću! Što možete reći o sdi tehnologiji. Znam da ne može parirati tdi - u, ali dali su to ok motori! Što se može očekivati od toga? :confused::confused::confused::confused:



Policijski golfovi su ti dobar pokazatelj. 12 godina automobili rade u tri smjene, nemaju puno km, ali zato imaju radnih sati u leru da se smrzneš.

Nemam što drugo reći, osim ako je auto u dobrom stanju, bez obzira na model, ne možeš puno izgubiti, premda je to malo preslab motor za tu šasiju.

Mjenjač upitan, motor nema nekih vaćih mana, unutrašnjost podložna brzom habanju, pa nek te ne zavara ako je volan izlizan ili ispucan, jer svi su takvi, kao i softalk koji pokriva ručke i prostor oko radia i pepeljare.
Nadalje, kod trovratnih verzija se vrata brzo objese pa se moraju jače zalupiti, podizači isto imaju problem jer je mehanizam plastični. Platneni tapicirung u prednjim vratima često propadne ali to riješiš samo zamjenom jednog čepa. Podvozje je odlično izvedeno, jedina česta iritirajuća stvar je što zadnje čeljusti znaju cviliti u zavoju, veliki broj 4-orki ima taj problem. Samo ih treba razraditi.
I naravno, kao većina VW-a, često im profućka ležaj alternatora što i nije neka veliki nedostatak. Isto tako, u hladnijim danima elektropokretač zna raditi probleme.

boys123
24.01.2010., 10:34
Eto dokaza da i vozaci bez sluha i osjecaja s tim motorom prelaze puno kilometara.:mig: Kakve 3000, majko isusova......

3200... :P

boys123
24.01.2010., 10:39
a ovo 3000...vecinom ne gledam u obrtaje kad mjenjam,vec po zvuku motora...al npr iz 3 u 4 na 3000....i vise :)

Gromce
24.01.2010., 17:00
Moj stari dado ima jednog takvog iz 2000. god koji udara po ulju (GORE NEGO NEKO PO GEMIŠTU:D) od prvoga dana (novog je uzeo)... (50kW/68KS)
Auto je pouzdan, nema tu što....izuzmemo li tu sitnicu o ulju i neke zajebancije u završnoj obradi (što nije tema topica)...
Ali nije to za obitelj jeba ga jarac...:rolleyes: Veliš da ti stari ima tog golfa , dali mi možeš reći koje su orginal dimenzije guma za njega.dal su 14,15 ili 16 cola felge. Je čuo sam priču da su čak i 16 orginal. Samo kaj mi ta priča ne drži vodu jer preslab je to motor za te gume, ili se varam ali ipak je to 68 ks!!!:ne zna:

jasmin16v
24.01.2010., 17:14
175/80TR14

_ov3rflow_
24.01.2010., 17:40
175/80TR14

Do 2000 g.
Kasnije dolazi na 195/65 R15, a zadnja godišta, 2003/2004 sa 205/55 R16 gotovo svi modeli.

Gromce
24.01.2010., 18:01
Do 2000 g.
Kasnije dolazi na 195/65 R15, a zadnja godišta, 2003/2004 sa 205/55 R16 gotovo svi modeli. Veliš do 2000 ,dali već 2000 godište ima 195/65 R15 ili još ima 175/80r14

ryder on the storm
24.01.2010., 18:14
Do 2000 g.
Kasnije dolazi na 195/65 R15, a zadnja godišta, 2003/2004 sa 205/55 R16 gotovo svi modeli.
zapravo je jednako za motor koja je colaža, jer ako je 205-55-16, isto je ko 205-45-17. samo je kod zadnjih tanja guma a veća felga:mig:

Gromce
24.01.2010., 18:22
zapravo je jednako za motor koja je colaža, jer ako je 205-55-16, isto je ko 205-45-17. samo je kod zadnjih tanja guma a veća felga:mig:
To je istina obujam gume je isti samo je profil tanji, ali za motor ima razlike širina gume, nije isto 175 i 205 . colaža nije znači bitna ,bitna je širina ali za 16 coli felge nema 175 gume. Kužiš kaj hoću reći. Probaj skužiti kaj hoću reći...
btw ovo kaj si ti naveo je potpuno isto nije se ništa promijenilo osim colaže ali kad ti prijeđeš sa 175/80 R14 na 205/55 R 16 tu se vidi već razlika. To motor dosta osjeti. Znam iz iskustva to mi je ... napravio (Ima golfa IV 1.9 TDI 90 ks) i auto više troši i nije tako "okretan".

_ov3rflow_
24.01.2010., 19:24
Veliš do 2000 ,dali već 2000 godište ima 195/65 R15 ili još ima 175/80r14

2000 je prijelazna godina, pa ovisi, ali ovisi i o opremi, da li je uvoz, iz koje je tvornice i sl.
Iskreno, teško je naći i gume, tj jako je malena ponuda guma u dimenziji 175/80R14, a u prosjeku su i skuplje jer nisu toliko tražene kao 195/65 R15.

Pomalo je izlizano, no ja SDI, hvala ali ne.
Ne toliko radi tromosti, koliko radi malene razlike u cijeni, pogotovo danas kad se rabljeni teško prodaju.
TDI u solidnom stanju se može naći za samo 10% više novaca, razlika nije kao prije 2-3 godine kad si za TDI morao dati 2000€ više nego za sdi ili benzinca.
Uzmi u obzir i činjenicu da je to 10 godina star automobil, i da je i 4000-4500€ puno. Nek je VW, nek je i golf, ali je nekretnina kojoj jedino dobro stanje može opravdati visoku cijenu. I sam vozim 4orku, tdi 130 (prije toga imao i benzinca).
Drži cijenu, ali do jedne granice, kad naglo počne padati, a to je nakon 150 000 i 7 godina. SDI i benzinci nisu na cijeni i teško ih je prodati.

tomo88
24.01.2010., 20:12
čovjek ti je sve rekel^^

johny5
24.01.2010., 23:01
2000 je prijelazna godina, pa ovisi, ali ovisi i o opremi, da li je uvoz, iz koje je tvornice i sl.
Iskreno, teško je naći i gume, tj jako je malena ponuda guma u dimenziji 175/80R14, a u prosjeku su i skuplje jer nisu toliko tražene kao 195/65 R15.

Pomalo je izlizano, no ja SDI, hvala ali ne.
Ne toliko radi tromosti, koliko radi malene razlike u cijeni, pogotovo danas kad se rabljeni teško prodaju.
TDI u solidnom stanju se može naći za samo 10% više novaca, razlika nije kao prije 2-3 godine kad si za TDI morao dati 2000€ više nego za sdi ili benzinca.
Uzmi u obzir i činjenicu da je to 10 godina star automobil, i da je i 4000-4500€ puno. Nek je VW, nek je i golf, ali je nekretnina kojoj jedino dobro stanje može opravdati visoku cijenu. I sam vozim 4orku, tdi 130 (prije toga imao i benzinca).
Drži cijenu, ali do jedne granice, kad naglo počne padati, a to je nakon 150 000 i 7 godina. SDI i benzinci nisu na cijeni i teško ih je prodati.

Upravo kad se cijena rapidno uruši nakon 7 godina godina starosti kupuje se polovni golf tdi jer tada dalje drži cijenu bolje nego svi ostali.
ko želi da mu auto drži cijenu neka kupi golf 4 tdi star 7 do maksimalno 7,5 godina za maksimalno 6500 eura. Kvaka je samo u tome da treba naći očuvan primjerak, to se ne može preko nabrzinu no ipak se može.

vicenzo
25.01.2010., 06:25
Koliko ti stari prelazi kilometara godišnje? Ako ne više od 15 do 18 000 onda mu je glupost kupovati dizelaša. Puno je pametnije kupiti 1.6 benzinca, najpouzdaniji motor u VW grupaciji, dovoljno snažan za četvorku, nepoderiv, jeftini servisi... To što malo više troši nije neka velika stvar ako se ne radi velika kilometraža. I što je najvažnije, auto s tim motorom je kao polovni puno povoljniji od dizelaša i najvjerojatnije ima stvarne kilometre na satu, auto s tim motorom ne kupuju ljudi koji rade ogromnu kilometražu...

ma3x
28.02.2014., 12:04
koliko je normalna cijena dijelova (seta) za veliki servis - remenje, vodena pumpa i ostalo sto ide za golfa IV sdi?
zatim nesto mi lupa u prednjem lijevom kraju preko rupa (u ponedeljak ide kod majstora) pa jos neznam tocno sta je pa cemu da se nadam (dosta tupi udarci)
i imam problem sa zmigavcima, imam osjecaj da ona tipka za sva 4 zmigavca ima tri polozaja. a ovak to izgleda
1. rade sva 4 zmigavca
2. radi mi samo lijevi zmigavac kad ga palim na rucicu al desni ne mogu upalit
3. radi mi i lijevi i desni zmigavac kad mi treba
dali je to normalno il je problem u toj tipci...

Henry Miller
28.02.2014., 12:09
Evo ti cijene iz ovlaštenog za taj auto:

http://www.volkswagen4plus.com.hr/index.php?option=com_rastacarguide&view=products&category_id=4&Itemid=226&model_name=GOLF+IV&fuel_type=Diesel&power_hp=68&model_year=1999%3E2005