PDA

View Full Version : Audi A4 1.9 TDI - iskustva i savjeti


damir-zagi
09.02.2010., 10:00
Ovako...uzeo bi Audi a4 1.9 tdi,od 2001.do 2003 god.sa prijeđenih 100000 - 150000 km...pa me zanimaju vaša iskustva sa tim autom...dali je stvarno dobar,dali se kvari,kolko mu dođe održavanje,koliko troši i tak!!

vhrkac
09.02.2010., 16:19
ovako...ako auto ima 100000 ili 150 ali stvarnih onda ga mozes uzeti(iako sumnjam da auto star 8 godina ima samo 100tkm jer racunaj neki prosjek je 30000km godisnje-realno gledajuci),ako je dobra kompresija,sa takvim autom mozes lagodno do 350-400tkm
motor kao motor je VAG koncerna-citaj malo glasniji ali pouzdan.......
boljka su im prednja ramena,bananice-ovjes opcenito........

ja vozim passat 1,9tdi iz 01 godine i nemam nikakvih problema s njim a to su biti isti ili jako slicni auti....
odrzavanje je malo skuplje od recimo zeninog golf-a 4 ali se udobnije vozi................

gledao sam i ja takve audije ali su mi bili preskupi.....ima cak takvih iz 2001 godine za 14000eu...meni je to bilo previse....
ja sam prije 5 godina uzeo passat-a za 12500 i jako sam zadovoljan s njim iako mi je taj audi bio tiha patnja.....
auto ima moje preporuke samo nadji dobro ocuvan i sa malo km i to je to.....

miroslavkolaric
10.02.2010., 07:11
ovako...ako auto ima 100000 ili 150 ali stvarnih onda ga mozes uzeti(iako sumnjam da auto star 8 godina ima samo 100tkm jer racunaj neki prosjek je 30000km godisnje-realno gledajuci),ako je dobra kompresija,sa takvim autom mozes lagodno do 350-400tkm
motor kao motor je VAG koncerna-citaj malo glasniji ali pouzdan.......
boljka su im prednja ramena,bananice-ovjes opcenito........

ja vozim passat 1,9tdi iz 01 godine i nemam nikakvih problema s njim a to su biti isti ili jako slicni auti....
odrzavanje je malo skuplje od recimo zeninog golf-a 4 ali se udobnije vozi................

gledao sam i ja takve audije ali su mi bili preskupi.....ima cak takvih iz 2001 godine za 14000eu...meni je to bilo previse....
ja sam prije 5 godina uzeo passat-a za 12500 i jako sam zadovoljan s njim iako mi je taj audi bio tiha patnja.....
auto ima moje preporuke samo nadji dobro ocuvan i sa malo km i to je to.....

Audi je puno ljepše izveden iznutra, izolacija je bolja...
ali ima ih za 10 000 E s tim motorom, samo treba paziti da je realna kilometraža i da nije iz uvoza. Na tehnički po ispis kilometraže.

Turbina bi na 130 000 km trebala biti servisirana i trebalo bi imati račun za to inače je odmah trošak 3-4000 kn ili čak 10 000 za novu.

Paziti da ne klopara u ovjesu...

damir-zagi
10.02.2010., 07:44
Da malo me brine ta kilometraža,da ne naletim na nekaj sa 250000 km,mada ljudi kažu,pa to ti je audi,to je izdržljivo,dobar motor,nije bitna kilometraža,samo da je dobro održavan...ali ope...tak da bi ja ipak uzeo maksimum do 150000,mada bi htio nešto sa još manje...a to nemora značit da recimo u 8 godina nije samo prešo 100000,niti ja ne radim puno više,do 13000 - 14000godišnje!!...Jedino bi moro nač,tj.nebi ga niti kupio ako nisu napravljeni ti servisi na toj kilometraži,znači turbina,i kaj ste več spomenuli...jel bi baš lijepo bilo da kupim auto,pa da odma moram dat 10000 kn za nekave poravke i servise!!a kaj se tiče cijene,cijene se kreču od 10 do 14 tisuča eura,naravno ovisi o godištu,kilometraži,opremi i tak!!ja sam mislio tako do 12 tisuča!

vhrkac
10.02.2010., 12:36
svejdeno ces morati napraviti veliki servis cim ga uzmes.(racunaj oko 5000kn zupcasti.vodena,remenje,i ostale stvari koje moras obvezno zamjeniti)..bar ja tako radim jer nikad neznas kad je sta mijenjano kod bivseg vlasnika.
a i servisna se da lazirati..........
pogledaj opcenito stanje automobila,istrosenost diskova(pogotovo ako su originalni na njemu),istrosenost unutrasnjosti,volan,rucicu mijenjaca,kvacilo,
dobro bi bilo pogledati ovjes jer to im je boljka-(i passatu i audiju)
motor opcenito provjeriti
kilometrazu pozeljno provjeriti ako nije auto iz uvoza
pozeljno ga je izvesti na auto cestu pa ubrzati da vidis dali turbina radi kako treba...jer ako se nalozilo taloga na krilcima auto zna preko 140cuknuti,turbina se iskljuci u safe mode i onda moras ugasit pa upalit auto i onda naravno na ciscenje i propuhivanje turbine(popravak oko 3650kn)
ima dosta caka......ako nisi upucen povedi nekog sa sobom-
tesko da ces naci takvog audija sa stvarnom kilometrazom od 100000-150000km......
jedino ako ga nije neki dedek vozio ali i to ima prednosti i mana......(kad vidim kako moj susjed od 65 godina upali svoj auto-odmah krece pa u prvu do uebera sigurno preko 3500okretaja,pa u prvoj skroz do kraja ulice,pa onda opet na glavnu,prva do ibera pa druga tek oko 40 na sat pa u trecoj vozi oko 70...ma.....a ima i onih koji paze auto ko oko u glavi cim kisa padne odmah s njim u garazu...hehe)


@miroslav-znam da je audi opcenito kvalitetniji od VW ali sam gore napisao da mi je taj audi bio tiha patnja......
i da kupio sam passat za 3000eu manje i mislim da sam dobro prosao i nisam se pokajao.....

Doze
10.02.2010., 13:58
Ovako...uzeo bi Audi a4 1.9 tdi,od 2001.do 2003 god.sa prijeđenih 100000 - 150000 km...pa me zanimaju vaša iskustva sa tim autom...dali je stvarno dobar,dali se kvari,kolko mu dođe održavanje,koliko troši i tak!!

Imam 2002.g.
uzeo ga od strica kad je bio star 3,5 godine sa 280000 sa urednom knjižicom iz ovlaštenog, često takvi auti prelaze takvu kilometražu.

Kvarova nisam imao niti stric isto, bar nekih znacajnijih, ali kad se i desi kvar onda to košta. Do sad mi je riknuo samo kompresor klime kojem je zamjena koštala skoro 1000 eura.
Pa si računaj da imaš sa strane uvijek nekih par tisuća eura za svaki slučaj.

Potrošnja po gradu ti je 7 litara, ali taj motor baš i nije za grad jer je malo preblesav. Kad padne kiša praktički je nemoguće krenuti bez da se pali sustav protiv proklizavanja u prvoj i drugoj brzini. Mislim, moguce je ali bez gasa. U svom uskom radnom području djelovanja motora imas osjecaj da ima dosta više konja nego što je u stvarnosti.

Inace ja bih svog dao za cca 10tisuca eura, pa racunaj da neki za 12000 mora biti kao novi. Inače preporuka za auto :)

damir-zagi
11.02.2010., 07:04
Ništa ljudi,hvala na savjetima...idem uzet mehaničara pod ruke i u potragu,pa ču valjda nač ono što me zanima!!:top:

vhrkac
11.02.2010., 13:11
ajde pa javi..................................

ivanjinjo
18.11.2010., 06:30
audi A4 2004 godina, 1,9 tdi
zanimaju me njegove mane i prednosti,ako netko ima iskustva sa tim modelom
da mi ukratko kaže svoje mišljenje,hvala.

newwbie
18.11.2010., 07:00
prvo kaj mi pada na pamet su ramena na ovjesu koja nisu jeftin trošak(a odlaze radi kvalitete naših prometnica)

johny5
18.11.2010., 14:03
Da malo me brine ta kilometraža,da ne naletim na nekaj sa 250000 km,mada ljudi kažu,pa to ti je audi,to je izdržljivo,dobar motor,nije bitna kilometraža,samo da je dobro održavan...ali ope...tak da bi ja ipak uzeo maksimum do 150000,mada bi htio nešto sa još manje...a to nemora značit da recimo u 8 godina nije samo prešo 100000,niti ja ne radim puno više,do 13000 - 14000godišnje!!...Jedino bi moro nač,tj.nebi ga niti kupio ako nisu napravljeni ti servisi na toj kilometraži,znači turbina,i kaj ste več spomenuli...jel bi baš lijepo bilo da kupim auto,pa da odma moram dat 10000 kn za nekave poravke i servise!!a kaj se tiče cijene,cijene se kreču od 10 do 14 tisuča eura,naravno ovisi o godištu,kilometraži,opremi i tak!!ja sam mislio tako do 12 tisuča!

Eh da, ovo zadnje je najvažnije, održavan, drugo je kako je vožen, onda idu ove nebitne stvari poput to ti je izdržljivo ili ono ak naletiš na neki sa stvarnih 120 tkm da si na konju(možda da no ak ne paziš onda ne)... Taj auto kao i većina drugih može bit pošteno raskliman sa 120 tkm a ne mora biti raskliman sa 300 tkm(jer je prethodni vlasnik nešto uložio a možda je i pazio auto), na tebi je da utvrdiš u kakvom je stanju a koliko ima km, toliko ima, ak ti je previše skini kasnije kilometražu ali kupi dobar auto a ne sheban... Inače vjerojatno se radi o b6 modelu koji ima malo osjetljivu elektroniku samim time može bit nepouzdaniji od b5, izdržljvost skupih dijelova mu nije vrh ali nije ni loš.. Pumpe duse je pumpe duse, dobar motor ali ak malo počne zezat to je onda skuplje nego na 1,9 tdi sa bosch pumpom no to je tako, s tim riskiraš... Ak se baš ne razumiješ u aute traži takav auto od nekog pouzdanog prijatelja da ti netko ne uvali nešto ulickano... :top:
Hm sad vidim ovo je malo starija tema, ja sam odgovorio autoru, a pitanje je postavio novi čovjek, no dobro vrijedi sve isto ako se radi o b6 modelu)

freelancer
18.11.2010., 18:30
Ovako...uzeo bi Audi a4 1.9 tdi,od 2001.do 2003 god.sa prijeđenih 100000 - 150000 km...pa me zanimaju vaša iskustva sa tim autom...dali je stvarno dobar,dali se kvari,kolko mu dođe održavanje,koliko troši i tak!!

Ja sam imao upravo toga, 1.9 TDI 1896 ccm / 115 Ks / 285Nm stari motor TDI, baš negdje na 140000km se počeo kvariti. Ništa strašno, ono redevno svaki drugi mjesec 200-300 Eura, nikad me nije ostavio na cesti, ali kada su ti ''stini kvarovi'' počeli bitno konstanti, jednostavno sam ga dao ća.
Šta je bilo sve: dibometar, otišao pokazivač od goriva, motor od brisača, nosači vilica, itako to...
Meni je bilo previše.
Tebi sretno.

rocket86
18.11.2010., 19:07
prvo kaj mi pada na pamet su ramena na ovjesu koja nisu jeftin trošak(a odlaze radi kvalitete naših prometnica)

to de odnosi na B5, on pita za B6:mig:

freelancer
18.11.2010., 23:11
B5 i B6 su imali jedno vrijeme isti motor 1.9 TDI do 115 Ks, a čak i B7 ako se ne varam - ako čovik pita za taj motor.

rocket86
18.11.2010., 23:21
B5 i B6 su imali jedno vrijeme isti motor 1.9 TDI do 115 Ks, a čak i B7 ako se ne varam - ako čovik pita za taj motor.

nisam ja zbog motora govorio, nego zbog ovjesa, on je spomenuo da je problematičan, ja velim da, koliko mi je poznato, to se odnosilo samo na B5

B7 ima samo CR 2.0 motore(120, 143 i 170, ako se ne varam)

freelancer
18.11.2010., 23:29
Kaže Wiki i u B7:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Audi_A4

rocket86
19.11.2010., 00:00
Kaže Wiki i u B7:
http://hr.wikipedia.org/wiki/Audi_A4

mea culpa... mislio sam da je b7 sadašnji model(nisam znao da su za taj FL brojali oznaku), u faceliftu je bio.

marinero007
04.01.2013., 21:46
imali neko iskustva sa a4 2001 1,9tdi automatik?
planiram da ga uzmem pa bi mi dobro dosao savjet prije nego sto odlucim..
auto je u extra stanju iz inost, cak mi daje garanciju na motor i menjac godinu dana.. za 5000e...
hvala unaprijed..

Josip4
04.01.2013., 22:12
imali neko iskustva sa a4 2001 1,9tdi automatik?
planiram da ga uzmem pa bi mi dobro dosao savjet prije nego sto odlucim..
auto je u extra stanju iz inost, cak mi daje garanciju na motor i menjac godinu dana.. za 5000e...
hvala unaprijed..

To je onda ona prva linija A4 ako je za 5000€?

E sada, imaš 1.9 tdi više komada, koliko kw ima taj tvoj.

Valentino-
05.01.2013., 10:03
Moja preporuka je da uzmeš auto koji je inaće i moja tiha patnja.
Auto nije toliko skup u odnosu na ono što nudi a to je po meni odličan izgled a pogotovo unutrašnjosti koja je vrhunske kvalitete i izrade(bolja od bmw-a i mercedesa).
Inaće limarija i motor su odlićni samo pazi da nebi kupio primjerak sa 400 000+km.
Nadam se da ću i ja uspjet kupit tu liniju samo sa 1.8t.

hasnfefer
05.01.2013., 11:19
Nisam siguran hoće li ti garancija* vrijediti kad pređeš granicu, a što se samog auta tiče svakako bih nastojao sve dobro pogledati, a posebno mjenjač. Ipak je riječ o autu starom 12 godina.

* probaj na pismeno dobiti garanciju, sa potpisom, i ako je auto kuća pečatom, sa svakom stavkom koju garancija pokriva. Moglo bi ti se dogoditi klasično odbijanje odgovornosti tipa: Ja ne znam što ste radili, mogli ste promjeniti pola dijelova...

odurni_gad
05.01.2013., 11:37
daj šta ste ga isprepadali,pa ako se vas sluša najbolje uzeti bicikl , ali ne kupiti jer tko zna što je,nego sam napraviti :rolleyes:

kakvih 30 000 prosjek,pa nisu svi A4 službeni kojima se ide 4 puta tjedno ZG-ST (seoskim cestama jer ako je službeni onda je razvaljen :rolleyes: )

fino odvedi prije kupovine auto u ovlašteni na pregled,ali nemoj niti biti pička pa zajebavati oko gluposti jer auto star 10g ne može biti kao nov auto. Remenje, ovjes, da negdje nesto ne curi ne lupa,dal je nešto bilo jače skršeno i to je to,ostalo ovisi o tvom dojmu :mig:

kolibri
25.02.2013., 08:30
Imam jednu ponudu za Audi A4 Avant, 1.9 TD, 2005. god.
Auto ima oko 75000 km, znam vlasnika od prvog dana i siguran sam u kilometražu.
Za auto traži 11-12000 EUR.
Zanima me mišljenje iskusnih Audijevaca o ovom modelu i kombinaciji kilometraža-godine. Ono što mi privlači su stvarni kilometri dok me malo brine činjenica da se tu radi o 8 godina starom autu. BTW, auto je pažljivo vožen i mažen. :)
Vrijedi li to tih para, kako se kreću redovni servisi i što mogu očekivati (od kvarova i servisa) u budućem razdoblju?

rocket86
25.02.2013., 14:17
Mislim da taj auto nije imao problematičnih točaka, kao što je ovjes serije B5, npr. Da nisi siguran u kilometražu, rekao bih ti da je skoro smiješno mala(za a4 tdi). Motor je isto provjeren, i nema nekih standardnih problema, naročito ako je pažen i održavan:ne zna:

lujozg
25.02.2013., 14:41
procitaj prethodne postove i sve znas, ja bi ga osobno kupio.

jahac_kadulje
25.02.2013., 17:48
Rođakinji je otišla turbina na oko 100 000 km,samo reparacija postojeće turbine je koštala 11 000 kuna:eek:(nova i duplo više dođe),ali srećom bio je pod garancijom,inače za tu godinu i kilometražu cijena je ok,samo sipaj 5w30 ulje u njegov motor,nikako 5w40 iz razloga što mu je bosh pumpa osjetljiva pa zna biti i tu problema sa pumpa brizgaljkama pa zato oprez,inače sve ostalo je za svaku pohvalu šta se tiče ovjesa,elektronike itd. samo :driver:

dmikul
25.02.2013., 18:21
Rođakinji je otišla turbina na oko 100 000 km,samo reparacija postojeće turbine je koštala 11 000 kuna:eek:(nova i duplo više dođe),ali srećom bio je pod garancijom,inače za tu godinu i kilometražu cijena je ok,samo sipaj 5w30 ulje u njegov motor,nikako 5w40 iz razloga što mu je bosh pumpa osjetljiva pa zna biti i tu problema sa pumpa brizgaljkama pa zato oprez,inače sve ostalo je za svaku pohvalu šta se tiče ovjesa,elektronike itd. samo :driver:

Rođakinji su htjeli reparirati zlatnu turbinu? I nekako imam osjećaj da pojma nemaš koji je motor u rođakinjinom auto i dal je to model B7, jer ovi 1.9 TDI iz B7 su dosta rijetki, a i nova turbina za njega u ovlaštenom je 1200€ po etki.
A kao drugo kakve veze ima gradacija ulja za bosch pumpu koja u tom motoru ne postoji?

jahac_kadulje
25.02.2013., 21:22
Rođakinji su htjeli reparirati zlatnu turbinu? I nekako imam osjećaj da pojma nemaš koji je motor u rođakinjinom auto i dal je to model B7, jer ovi 1.9 TDI iz B7 su dosta rijetki, a i nova turbina za njega u ovlaštenom je 1200€ po etki.
A kao drugo kakve veze ima gradacija ulja za bosch pumpu koja u tom motoru ne postoji?

Znam da Auidi a4 1.9tdi b7 nema bosh pumpu šta se odmah pjeniš,krivo sam napisao i izrazio se,ima injektore(brizgaljke)koje direktno raspršuju gorivo u prostor za izgaranje u cilindru,i brizgaljke se podmazuju gorivom naravno,ne uljem ,nego htio sam reći da je za njega bolje ulje 5w30 zašto!? to ću neki drugi puta odgovoriti ,i turbina joj je stvarno otišla,e sad ja turbinu nisam mijenjao niti vidio,pa ne znam točno šta se i kako dogodilo.Ali znam da joj nisu stavili novu već rabljenu iz drugog audija i uredno napisali račun na 11 000 kuna uz što ulaze ruke,turbina...da li su još nešto radili ne znam ali tako mi je ona rekla...:ne zna:

WXW
25.02.2013., 21:34
Tocnije PD (Pumpe-Düse) motor. Za tebe isto, bitna je specifikacija Audija, 50100, 50200, 50500, 5070 ili sta vec tom autu treba. Zaboravi 5W30, to dolazi nakon specifikacije proizvodjaca.

RENT-A-IDIJOT
25.02.2013., 23:27
njemu je 505.01 čak mislim da je LL 2 506.00 jer to ulje je recimo islo u redne 5ake s pd sistemom a bez pdf filtera.... Cjecam se još da je bilo castrolovo zeleno ulje cak mislim 0w30 (to je bilo pred 3-4god pa mi pamet nije na usluzi) A sad su zelene kantice castrola unutra punjene s zelenim uljem... norma je bila 505 00,502 00 gradacije 10w40 5w40 5w30....

WXW
26.02.2013., 11:07
Ulje je smedje, zeleno su aditivi. Ostavi to ulje neoriginal zatvoreno godinu dana i ti aditivi ce nestati. Ostat ce samo smedje. Zato kad se ulje jednom otvori ima rok trajanja od 6mj.

tomy812
02.03.2013., 15:00
Jel tko zna kako se skida tapecirung suvozačevih vrata na audiju a 4 2004 g.
Ne radi mi prekidač za dizanje i spuštanje stakla?

WXW
02.03.2013., 15:26
Da ne duljim pisanjem, slike, tekst je manje bitan.

http://www.designs-carpage.de/index.htm?http://www.designs-carpage.de/anleitungen/tuerverkleidung.htm

Otraga je skoro identično.

PilotInstruktor
02.03.2013., 18:02
Imam B6 sa 1.9 TDI i mogu reći da je auto savršen. Naslijedio sam ga od roditelja, taman ima koliko si ti napisao, oko 130 000, i nažalost, čini mi se da ovako kvalitetne aute više ne proizvode u Audiju. Mislio sam ga prodati i dodati nešto love, pa kupiti novi, ali ne isplati se. Preporučam ga! :)

RENT-A-IDIJOT
03.03.2013., 00:44
Ulje je smedje, zeleno su aditivi. Ostavi to ulje neoriginal zatvoreno godinu dana i ti aditivi ce nestati. Ostat ce samo smedje. Zato kad se ulje jednom otvori ima rok trajanja od 6mj.
zajebi tu priču....
Castrol zelenog pakiranja (u ovl servisu gledano)

gradacija 10w40 5w30 5w40 i sva su zelene boje. Kao i ovo ll 2 ulje ili ti ga 506.00 spec koje je mislim 0w30 a ide u T5-ice koje su jos na pd sistemu a imaju long life 2 specifikacuju ulja....

Tako da o aditivima nema rječi.... bar kod ovog castrola.


Imam doma jednu izmjenu pa mogu slikat ambalažu... i stražnju stranu s specifikaijama i opisom...:kava:

WXW
03.03.2013., 01:28
A ja pišem iz zabave? Imao sam i ja kod kuće LongLife castrol ulje. Bilo je zelenkasto. Nakon godinu dana je to zeleno gotovo nestalo, ostale je samo smeđa boja. Zato i jeste rok trajanja otvorenom ulju 6mj., upravo zbog tih aditiva. Ulje kao ulje može trajati stoljećima. :kava:

Još jednom, pišem o ulju, ne o pakovanju ulja.

SAJO80
03.03.2013., 19:01
Jel tko zna kako se skida tapecirung suvozačevih vrata na audiju a 4 2004 g.
Ne radi mi prekidač za dizanje i spuštanje stakla?

tapecirung se skida tako da prvo u rukohvatu vrata skineš poklopac i ispod imaš dva tri vijka , pogledaj možda ima i dole ispod vijak na rubu vrata , ne sijećam se , zatim se komplet tapecirung sklizne prema gore podigni-....

Neno2
04.03.2013., 09:12
Ovako...uzeo bi Audi a4 1.9 tdi,od 2001.do 2003 god.sa prijeđenih 100000 - 150000 km...pa me zanimaju vaša iskustva sa tim autom...dali je stvarno dobar,dali se kvari,kolko mu dođe održavanje,koliko troši i tak!!

Dobar auto, samo teško da češ ga nać sa manje od 200 000 km.

Ovjes je znatno poboljšan u odnosu na prvu liniju 8D i ne odlazi ništa prije 200 tkm a znam ih i s 300 tkm na kojima ništa nije taknuto na ovjesu.

Motor je bulletproof osim turbine kojoj glave dođu neredovite izmjene ulja i loše navike vozača, ponekad rikne i EGR ventil.

Motor je PD tehnologija i stoga traži ulje VW norme 505.01 šta je jako bitno inače stradaju bregasta i hidropodizači.

Interijer je jako kvalitetan ali ima detalj koji me živcira a to je onaj soft tuch sloj na ručki za potezanje vrata i prekidaču svjetala koji se jako brzo ofuca :503:

E da zaobiđi u širokom luku one s CVT mjenjačem.

RockstoneD
04.03.2013., 09:34
Motor je bulletproof osim turbine kojoj glave dođu neredovite izmjene ulja i loše navike vozača, ponekad rikne i EGR ventil.

Motor je PD tehnologija i stoga traži ulje VW norme 505.01 šta je jako bitno inače stradaju bregasta i hidropodizači.

Stradaju bez obzira na ulje jer nije problem u ulju, nego u konstrukcijskoj grešci (podmazivanje nije adekvatno riješeno pa neki nalaze rješenje u zamjeni gornjih ležišta bregaste osovine).

RockstoneD
04.03.2013., 09:37
Rođakinji je otišla turbina na oko 100 000 km,samo reparacija postojeće turbine je koštala 11 000 kuna:eek:(nova i duplo više dođe)

Ista stvar sa Caddyem 1.9/77 kW, samo taj nije prešao niti 40 000 km (i da, popravak je došao isto 11 000 kn).

Neno2
04.03.2013., 12:42
Stradaju bez obzira na ulje jer nije problem u ulju, nego u konstrukcijskoj grešci (podmazivanje nije adekvatno riješeno pa neki nalaze rješenje u zamjeni gornjih ležišta bregaste osovine).

Gornjih ležaja bregaste osovine ?!

Ma o čem" ti pričaš?

To nisam u zadnjih deset godina nikom promjenio!

Potroše se vrhovi brijegova na bregastoj!

I nije problem u nikakvom podmazivanju več u kompatibilnosti materijala, sada ide novi tip hidropodizača koji je radi lakšeg raspoznavanja crne boje.

Neno2
04.03.2013., 12:48
Znam da Auidi a4 1.9tdi b7 nema bosh pumpu šta se odmah pjeniš,krivo sam napisao i izrazio se,ima injektore(brizgaljke)koje direktno raspršuju gorivo u prostor za izgaranje u cilindru,i brizgaljke se podmazuju gorivom naravno,ne uljem ,nego htio sam reći da je za njega bolje ulje 5w30 zašto!? to ću neki drugi puta odgovoriti ,i turbina joj je stvarno otišla,e sad ja turbinu nisam mijenjao niti vidio,pa ne znam točno šta se i kako dogodilo.Ali znam da joj nisu stavili novu već rabljenu iz drugog audija i uredno napisali račun na 11 000 kuna uz što ulaze ruke,turbina...da li su još nešto radili ne znam ali tako mi je ona rekla...:ne zna:

11 000 kuna za polovnu turbinu? :lol:

Ma koja je to naivka platila?

Reparatura turbine kreče od 2500 Kn pa do cca 5000 Kn, tausch ili tvornički reparirana turbina je oko 5500 Kn (okvirna cijena neznam kod motora i točne podatke) nova je znatno skuplja ali ne vjerujem ni da ona probija cifru od 11 000Kn

Pa odakle izvlačite te priče :504::503:

RockstoneD
04.03.2013., 13:08
Gornjih ležaja bregaste osovine ?!

Ma o čem" ti pričaš?

To nisam u zadnjih deset godina nikom promjenio!

Potroše se vrhovi brijegova na bregastoj!

Čitati s razumijevanjem, molim lijepo.

Troše se vrhovi brijegova, no to nije do korištenja krivog ulja (kako si prvotno tvrdio), nego do konstrukcijske greške (koju neki nastoje eliminirati zamjenom ležišta bregaste osovine (http://dieselrepairblog.wordpress.com/2011/06/09/vw-tdi-pd-camshaft-repair/), što bi trebalo poboljšati problem podmazivanja).

I nije problem u nikakvom podmazivanju več u kompatibilnosti materijala, sada ide novi tip hidropodizača koji je radi lakšeg raspoznavanja crne boje.

Neno2
04.03.2013., 14:40
Čitati s razumijevanjem, molim lijepo.

Troše se vrhovi brijegova, no to nije do korištenja krivog ulja (kako si prvotno tvrdio), nego do konstrukcijske greške (koju neki nastoje eliminirati zamjenom ležišta bregaste osovine (http://dieselrepairblog.wordpress.com/2011/06/09/vw-tdi-pd-camshaft-repair/), što bi trebalo poboljšati problem podmazivanja).

Kako da ti pojasnim da je magistrala koja vodi ulje na čepove bregaste jedna a kontaktna ploha između bregaste i hidropodizača se podmazuje raspršivanjem ulja i nema veze s kliznim ležajevima koji se nalaze u glavi, jer kad ti ležajevi stradaju toliko da opada tlak ulja, taj motor proizvodi toliko lupanje da je to neopisivo.
Inače 505.01 norma se prvenstveno odnosi na čvrstoču uljnog filma, koja je neophodna zbog velikih tlakova na klackalicama PD elemenata, koji btw imaju valjčiće i jaaako se rijetko "potroše".

U pravu si da postoji konstrukcijska greška čim su mjenjali kataloški broj podizača (kvalitetniji dio valjda)

RockstoneD
04.03.2013., 16:22
Pa odakle izvlačite te priče :504::503:

Moja je iz pouzdanih izvora (rođakov auto).

U pravu si da postoji konstrukcijska greška čim su mjenjali kataloški broj podizača (kvalitetniji dio valjda)

Evo stotinjak stranica teme (http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=241279) sa fotografijama pa ako se nekome da čitati...

Neno2
05.03.2013., 08:25
RockstoneD po ovom ispada da niti jedan PD motor ne može proči 100 tkm a da ne mjenja bregastu, podizače i ležajeve bregaste?

zdenko.vukovic
12.06.2014., 17:45
Audi A4 1.9 tdi pd 85kW iz 2000 godine, kakav je motor? Općenito ?

Hvala

Twincharged
12.06.2014., 17:52
Motor nema nekih mana, ako je redovito održavan i normalno vožen, može proći i debelo preko 300 000km. Jedino za što ja znam, znaju se javljat problemi sa dvomasenim zamašnjakom i EGR-om.

cortom
15.06.2014., 11:37
Samo da se pridružim s pitanjem. Radi se o Audiu A4 2004 s 210.000 km pa je moje pitanje isplati li se nabaviti taj model s km preko 210.000 ili ne. Naravno, nemam uvida o detaljima i ne poznam auto tako da bi ga morao ići s nekim pogledat.

Josip4
15.06.2014., 12:18
Samo da se pridružim s pitanjem. Radi se o Audiu A4 2004 s 210.000 km pa je moje pitanje isplati li se nabaviti taj model s km preko 210.000 ili ne. Naravno, nemam uvida o detaljima i ne poznam auto tako da bi ga morao ići s nekim pogledat.

Isplati ga se nabaviti sa bilo kojojom km ako je cijena i sve ostalo ok.

Moj prijatelj je pred 4-5 g kupio 1.9 iz 2002 sa 130 ks sa 200 tkm i sada ima nešto sitno preko 300tkm i nije bilo problema izuzev egr-a ili maf-a i ležaj u kotaču.

Ionako ti je 90% onih koji su se pred 10 g uvozili u HR i prodavali u salonima bilo u klubu 300+.

cortom
16.06.2014., 09:02
Hvala na odgovoru