PDA

View Full Version : Karburator


nash
22.02.2010., 12:17
Imam problem sa karburatorom na golfu 2 `89.god. 1,1 l.

Kako nema novih karburatora za ovo vozilo, a servis istog je rupa bez dna (svaka 2-3 mjeseca na servisu), pa me zanima da li novi karburator od Zastave 101 može da se ubaci umjesto ovog koji je sad u golfu i koliko je to uspješno?


Hvala na odgovoru.

gogo111
22.02.2010., 12:21
Imam problem sa karburatorom na golfu 2 `89.god. 1,1 l.

Kako nema novih karburatora za ovo vozilo, a servis istog je rupa bez dna (svaka 2-3 mjeseca na servisu), pa me zanima da li novi karburator od Zastave 101 može da se ubaci umjesto ovog koji je sad u golfu i koliko je to uspješno?


Hvala na odgovoru.

Zašto bi servis ovoga bio rupa bez dna...

Jednom kada se pošteno reparira i uštala, miran si 5 godina i 100 000 km...

Samo, daj ga servisirati onome tko ZNA svoj posao.

CDRW
22.02.2010., 12:26
Servisiranje karba rupa bez dna :facepalm:

Al ti je majstor našao dobru ovcu ....

get
22.02.2010., 12:32
Imam problem sa karburatorom na golfu 2 `89.god. 1,1 l.

Kako nema novih karburatora za ovo vozilo, a servis istog je rupa bez dna (svaka 2-3 mjeseca na servisu), pa me zanima da li novi karburator od Zastave 101 može da se ubaci umjesto ovog koji je sad u golfu i koliko je to uspješno?


Hvala na odgovoru.

Imaš u Savskoj dobrog majstora.
Meni je skinuo i očistio cijeli karburator i promijenio onu glavnu gumu, ako se dobro sjećam za 200 kuna.

nash
22.02.2010., 12:38
Stvar je u tome da jednom godišnje majstor pregleda karburator, rastavi ga, pregleda, očisti, naplati 30-tak € i sve bude ok neka 2 mjeseca. Nakon toga opet ista stvar na autu, opet ga odvezem tom majstoru on izvadi neku iglu iz karburatora, pročisti je zrakom, opet našteli karburator i opet sve u redu dva mjeseca (naravno, ovo čišćenje igle i štelanje ne naplaćuje). Inače, karburator je repariran kod tog istog majstora prije dvije godine, a godišnje pređem 5-6000 km.

get
22.02.2010., 12:39
Stvar je u tome da jednom godišnje majstor pregleda karburator, rastavi ga, pregleda, očisti, naplati 30-tak € i sve bude ok neka 2 mjeseca. Nakon toga opet ista stvar na autu, opet ga odvezem tom majstoru on izvadi neku iglu iz karburatora, pročisti je zrakom, opet našteli karburator i opet sve u redu dva mjeseca (naravno, ovo čišćenje igle ne naplaćuje). Inače, karburator je repariran kod tog istog majstora prije dvije godine, a godišnje pređem 5-6000 km.

Rekao sam ti gdje da odeš, a ti opet idi svom majstoru.

Ako nađem vizitku, budem ti dao puno podatke.

Kod mene je sve super funkcioniralo.

nash
22.02.2010., 12:43
Kako mi je dosadilo sve ovo vozikanje majstoru svaka 2 mjeseca, pa me zanima da li je moguće ubaciti karb. od stojadina i koliko je to uspješno, tj. da li je to dobro za auto i šta sve još mora da se mijenja u motoru osim karburatora.

gogo111
22.02.2010., 12:44
Stvar je u tome da jednom godišnje majstor pregleda karburator, rastavi ga, pregleda, očisti, naplati 30-tak € i sve bude ok neka 2 mjeseca. Nakon toga opet ista stvar na autu, opet ga odvezem tom majstoru on izvadi neku iglu iz karburatora, pročisti je zrakom, opet našteli karburator i opet sve u redu dva mjeseca (naravno, ovo čišćenje igle i štelanje ne naplaćuje). Inače, karburator je repariran kod tog istog majstora prije dvije godine, a godišnje pređem 5-6000 km.

Dobro, a što se dešava pobogu, da te toliko muči...
Potrošnja, nemiran rad, neće palit???

nash
22.02.2010., 12:44
Rekao sam ti gdje da odeš, a ti opet idi svom majstoru.

Ako nađem vizitku, budem ti dao puno podatke.

Kod mene je sve super funkcioniralo.

Hvala ti najljepša, ali problem je što nisam iz Zagreba.

nash
22.02.2010., 12:47
Dobro, a što se dešava pobogu, da te toliko muči...
Potrošnja, nemiran rad, neće palit???

Upali, ide bez problema jedno 600-700 metara i onda počinju muke - svakim puštanjem gasa on se ugasi, svako usporavanje (bilo zbog ležećeg, raskrnice, pješaka...) on se ugasi, potrošnja prilično veća, izduv katastrofa.....

Kad majstor očisti onu iglu sve bude ok, pa za mjesec i po - dva opet ispočetka.


Inače, auto je redovno servisiran (kod majstora kojeg znam lično i njemu vozim auto već 11 godina kad sam i kupio vozilo, ali se on ne bavi karburatorima).

gogo111
22.02.2010., 12:49
Upali, ide bez problema jedno 600-700 metara i onda počinju muke - svakim puštanjem gasa on se ugasi, svako usporavanje (bilo zbog ležećeg, raskrnice, pješaka...) on se ugasi, potrošnja prilično veća, izduv katastrofa.....

Znači zaljeva ga...

Kako su ti rekli, fergazer nije nikakva nauka ako se zna što i KAKO.

Treaj to kvalitetnom majstoru (pa makar do Zg se dokotural) da ti to sredi kak se spada....

pavle čutura
22.02.2010., 14:14
Ako se gasi svakim puštanjem gasa, tj. prilikom kočenja motorom treba se pozabavit paljenjem a ne karburatorom. Vjerojatno je ranije nego treba.

Da li se ugasi kad izbaciš iz brzine u vožnji i pustiš se?

_SS_
22.02.2010., 14:51
Nije fergazer na G2, kao ni ostatak motora raketna znanost. Ima majstora kaj to znaju napravit kak spada. Reci od kud si pa će ti vjerojatno netko znat reć dobrog u tvojoj okolici. A i da do zagreba dođeš da ti se sredi ferg, paljenje i sve kaj treba pa si bar godinu dana miran ti nebi bilo loše.

nash
22.02.2010., 14:59
Ako se gasi svakim puštanjem gasa, tj. prilikom kočenja motorom treba se pozabavit paljenjem a ne karburatorom. Vjerojatno je ranije nego treba.

Da li se ugasi kad izbaciš iz brzine u vožnji i pustiš se?

Ugasi se čim pustim gas. Npr. na magistrali kad sustignem vozilo pustim gas da usporim na njegovu brzinu auto se ugasi.

nash
22.02.2010., 15:01
Nije fergazer na G2, kao ni ostatak motora raketna znanost. Ima majstora kaj to znaju napravit kak spada. Reci od kud si pa će ti vjerojatno netko znat reć dobrog u tvojoj okolici. A i da do zagreba dođeš da ti se sredi ferg, paljenje i sve kaj treba pa si bar godinu dana miran ti nebi bilo loše.

Iz Banjaluke sam, tako da čisto sumnjam da ću dobiti preporuku :D A da dođem do Zagreba i nazad + servis, jeftinije mi je onda ovdje kupiti novi karb. od stojadina i platiti nekome da ga naštikla (ako je to moguće).

nenocutlas
22.02.2010., 15:19
to su puste priće i utopije da će mu netko složit to za 200kn, uzimaju i preko 1000kn, a ne naprave skoro ništa ili ništa pošteno:kava: vjerijatno na tim golfovima nisu valjali ti fergazeri ni kad su bili novi, vjerojatno je neki pieburg ili slično:cerek: ak misliš pripasat nešto drugo- samo naprijed, sam vidi prije s majstorom jer češ morat i gas sajlu onda pripasivat:kava:

CDRW
22.02.2010., 15:42
to su puste priće i utopije da će mu netko složit to za 200kn, uzimaju i preko 1000kn, a ne naprave skoro ništa ili ništa pošteno:kava: vjerijatno na tim golfovima nisu valjali ti fergazeri ni kad su bili novi, vjerojatno je neki pieburg ili slično:cerek: ak misliš pripasat nešto drugo- samo naprijed, sam vidi prije s majstorom jer češ morat i gas sajlu onda pripasivat:kava:

Da je Pierburg sranje od karba - je. Da je Pierburg sranje od firme - je (nek je pozdrave večina vlasnika Opela koje zajebava EGR) al da je veće sranje od SU karba - nije.

Nego da se vratim na taj Pierburg - koliko me pamćenje služi u te Golfove je išao i Solex i Weber. Ovaj zadnji je majka od karba - i danas se bez pol frke nabave originalni kitovi za reparaciju.

Dakle ako ćeš u konverziju - samo naprijed. Pogledaj na doppel wobber koji su tipovi karbova išli u koju mašinu.

www.doppel-wobber.de

CDRW
22.02.2010., 15:59
Moram se ispravit - unutra bi trebao biti Solex 31PIC

E to se već malo lakše nađe no još bitnije - taj karb stvarno ne slovi ko problematičan .... tako da je moj prvi savjet - mjenjaj majstora.

nenocutlas
22.02.2010., 16:28
ak je taj solex onda je ok, jedino ak nije puno km prešao pa sve potrošeno i vuče falš zrak i kaplje benzin s njega:cerek: ak se stalno zaštopava možda je problem u rezervoaru i vodovima (hrđa):)

supervox
22.02.2010., 16:37
ak je taj solex onda je ok, jedino ak nije puno km prešao pa sve potrošeno i vuče falš zrak i kaplje benzin s njega:cerek: ak se stalno zaštopava možda je problem u rezervoaru i vodovima (hrđa):)

Da fakat, ...možda bi bilo dobro prije AC pumpe stavit' onaj prozirni plastični filter za gorivo s mrežicom pa ga češće mjenjati, taj filter dođe nekih 10-tak kuna...!!! :mig:

nash
22.02.2010., 17:06
Prešao je 196.000 km.

Filter za gorivo - njega često mijenjam, a jedva da i uhvati malo žućkaste boje.

spaljeni
22.02.2010., 17:23
Ja vozim golf 2 1.3 motor i prije tri godine sam servisirao frgić kod jednog majstora u Podsusedu,s tim da sam odmah mijenjao i AC pumpu.Sve me koštalo nekih 450,00kn!!Auto mi i dan danas troši cca 6,5 litara i nikakvih problema nemam!!

charly2
22.02.2010., 18:12
daj ti auto kod nekog drugog na servis. ovaj tvoj meštar valjda zna samo ulje i filtere mjenjat i vuče te za nos. i nema to veze kaj ti kod njega servisiraš auto prek 10 godina, al niti jedan meštar ne zna sve pa tak ni tvoj ne zna reparirat fergazer.

jasmin16v
22.02.2010., 18:36
Ugasi se čim pustim gas. Npr. na magistrali kad sustignem vozilo pustim gas da usporim na njegovu brzinu auto se ugasi.

kako to da se ugasi kad samo pustis gas?

yoshimura-nipon
22.02.2010., 18:46
Ja vozim golf 2 1.3 motor i prije tri godine sam servisirao frgić kod jednog majstora u Podsusedu,s tim da sam odmah mijenjao i AC pumpu.Sve me koštalo nekih 450,00kn!!Auto mi i dan danas troši cca 6,5 litara i nikakvih problema nemam!!

Taj majstor se preziva Sporis otac i sin rade i odlicni su majstori. Ja sam bio kod njih,prije dok sam vozio swifta (1.3 GS-fergazer),isto mi je auto cukao,i cok mi nije drzo dok je bio hladan. Reparirao ga je cijelog,mjenjo stosta,platio sam skoro 900 kuna,istina bilo je malo papreno al u usporedbi s novim koji dodje oko 5000-6000 bilo mi je prihvatljivo. Nakon toga vise nikakvih problema,a vozio sam ga nakon tog jos 3 godine.
Ako si u zapadnom dijelu zg,svakako probaj otic do njega.
http://www.datoteka.com/croatia-zute-stranice/A/autoelektrikasporiszagreb.html

Zaboravio sam rec da bi za tvog golfa reparacija bila upola jeftinija,jer kako mi je reko majstor na moj upit prvo da je to ovak fina cifra-900 kuna jel,kaze recimo za tipo je oko 500 kuna,dok je ova u swiftu valjda neka kompliciranija. Ko ce ga znat...

nash
22.02.2010., 19:02
daj ti auto kod nekog drugog na servis. ovaj tvoj meštar valjda zna samo ulje i filtere mjenjat i vuče te za nos. i nema to veze kaj ti kod njega servisiraš auto prek 10 godina, al niti jedan meštar ne zna sve pa tak ni tvoj ne zna reparirat fergazer.


Rekao sam da preko 10god. imam majstora za sve osim za karburator (jer ga on ne zna srediti, a niti je pokušavao). Drugom sam vozio za karb. ali očigledno ni on ne zna samo što se stidi priznati :ne zna:

charly2
22.02.2010., 19:08
Rekao sam da preko 10god. imam majstora za sve osim za karburator (jer ga on ne zna srediti, a niti je pokušavao). Drugom sam vozio za karb. ali očigledno ni on ne zna samo što se stidi priznati :ne zna:
e vidiš, u tom grmu leži zec :mig: traži dalje. raspitaj se na nekom BiH forumu. tam bude ti više ljudi znalo reć za nekog dobrog meštra u blizini tebe.

mariob
22.02.2010., 20:22
Taj tvoj meštar ga nije očistio nego ga je samo propuhao ;)
Ja sam davno dvogrli ladin rasturio, propuhao i pročistio nitro razređivačem, zamjenio sve potrošne komponente iz reparaturnog kompleta i nekoliko godina je radio kao doha pa smo auto bacili ;) U njemu sam našao samo tragove onih membrana i nije mi jasno kako je uopće radio.

Inače golf 2 mislim da ima plastični rezervar goriva.

nash
22.02.2010., 20:41
Inače golf 2 mislim da ima plastični rezervar goriva.


:top:

Slanac
22.02.2010., 21:01
Nash ! Napravi ovo: napiši na internetu : oldschool - uđi na stranicu i (besplatno se registriraj). Kako ti imaš golfa MK1 , a tamo svi imaju neko starije vozilo i bave se mahanikom i preradama ( od održavanja orginala do monstruma).
Postaviš pitanje kao i ovdje i 100% ćeš dobiti pravi savjet , a ne samo tlapnje.
Ovo s frgom od stojke bi ti bila najpametnija solucija, a može li se pripasati znaju dečki s oldschool-a. Dapače dobiti češ i (ako itko zna) ime , prezime i telefon majstora koji bi tebi bio najbliži.

nash
22.02.2010., 21:18
Nash ! Napravi ovo: napiši na internetu : oldschool - uđi na stranicu i (besplatno se registriraj). Kako ti imaš golfa MK1 , a tamo svi imaju neko starije vozilo i bave se mahanikom i preradama ( od održavanja orginala do monstruma).
Postaviš pitanje kao i ovdje i 100% ćeš dobiti pravi savjet , a ne samo tlapnje.
Ovo s frgom od stojke bi ti bila najpametnija solucija, a može li se pripasati znaju dečki s oldschool-a. Dapače dobiti češ i (ako itko zna) ime , prezime i telefon majstora koji bi tebi bio najbliži.


Hvala :Pivo:

kowalski
23.02.2010., 12:27
gledam i ne mogu vjerovati; otkad je to G2 postao toliko rijedak u BIH da se treba pripasivati stojadinov webber, jer se ne može naći polovni golfov karburator?

ako već nitko ne zna reparirati karburator kod tebe, onda idi na otpad i skini karburator sa golfa, a ne sa stojadina.

što se konkretne konverzije tiče, iz prirubnice i prepravke ju je i moguće izvesti, ali će ti auto ići lošije i trošit će više. inače je 1.1 motor u golfu relativno štedljiv, pa se ja ne bi patio sa prepravkama nego bih stavio originalni.

nash
23.02.2010., 12:43
gledam i ne mogu vjerovati; otkad je to G2 postao toliko rijedak u BIH da se treba pripasivati stojadinov webber, jer se ne može naći polovni golfov karburator?

ako već nitko ne zna reparirati karburator kod tebe, onda idi na otpad i skini karburator sa golfa, a ne sa stojadina.

što se konkretne konverzije tiče, iz prirubnice i prepravke ju je i moguće izvesti, ali će ti auto ići lošije i trošit će više. inače je 1.1 motor u golfu relativno štedljiv, pa se ja ne bi patio sa prepravkama nego bih stavio originalni.


Ali nikad ne znaš kakav je taj karburator sa otpada, može biti još i gori od mog, a stojadinov bi išao nov (cijena novog je 50-60€).

A ima li šanse da se ubaci nov od golfa 4 (ako imaju karburator uopšte)?

Draiman
23.02.2010., 12:52
Kad je već priča o karburatorima.. Koji dupli karburator bi pasao na moju Mazdu 323('87 godina) 1.3 motor(1.3 L (1324 cc) B3, 2 barrel, 66 hp (49 kW)/74 ft·lbf (101 N·m)), zato što je trenutno od Stojadina.
I može li se termostat štelovat? Zamjenio sam ga, ali još uvijek se auto ne može dobro i brzo zagrijat. Po kazaljci ne dođe na radnu temp, tek nakon gradske vožnje s puuuno semafora, jedva.

kowalski
23.02.2010., 13:05
A ima li šanse da se ubaci nov od golfa 4 (ako imaju karburator uopšte)?
golf 4 nema karburator.

evo ti neki linkovi ljudi koji su rješavali problem na tvom području, pa ti vidi.
link1 (http://www.pungas.com/forum/problem-sa-karburatorom-golf-2-16-benzin-t-22776.html)
link 2 (http://www.pungas.com/forum/karburator-za-golf-2-t-7637.html)

I može li se termostat štelovat? Zamjenio sam ga, ali još uvijek se auto ne može dobro i brzo zagrijat. Po kazaljci ne dođe na radnu temp, tek nakon gradske vožnje s puuuno semafora, jedva.

ne; postoje termostati koji otvaraju na različitim temperaturama, ali se ne mogu štelovati.
po tvojoj priči mi se čini da imaš termostat koji otvara prerano.

Draiman
23.02.2010., 13:15
golf 4 nema karburator.

evo ti neki linkovi ljudi koji su rješavali problem na tvom području, pa ti vidi.
link1 (http://www.pungas.com/forum/problem-sa-karburatorom-golf-2-16-benzin-t-22776.html)
link 2 (http://www.pungas.com/forum/karburator-za-golf-2-t-7637.html)



ne; postoje termostati koji otvaraju na različitim temperaturama, ali se ne mogu štelovati.
po tvojoj priči mi se čini da imaš termostat koji otvara prerano.

I meni se čini.:D

Na starom, koji se valjda pokvario, jer se auto nije grijao uopće, pisalo je 84C, što je logično, radna temp auta. Na novom neam pojma što piše, majstor je stavljao, ali pretpostavljam isto. Gledajuć po kazaljci, koja je linearna, ako je itko u hirošimi normalan:D, auto se u normalnoj vožnji(kako ga većinom vozim) zagrije do nekih 65, ako i toliko. Da bi došao do te temp, trebao mu siguno 5-10 min vožnje, pogotovo sad, kad je hladnije. To naravno, nije zdravo(pogotovo što sam taj termostat tek sad promjenio, pokvaren je sigurno par godina:facepalm:). I što sad napravit? Stavit karton preko pola kilera?

Slanac
23.02.2010., 13:16
Ili mu termostat otvara prerano ili..........mu davač signala temperature ima sve manju osjetljivost pa mu i dojavljuje sve "manju" temperaturu.