PDA

View Full Version : Opel Astra 1.7 DTI - mišljenja i iskustva


Allmir
11.08.2008., 13:02
Pozdrav. Planiram kupiti navedeni automobil pa imam par pitanja.

Malo sam se raspitao o ovom autu, i navodno, nakon 150 000 km ode im bosh pumpa čija reparacija košta oko 350 eura. Jedina stvar koja me muči sa ovim autom je upravo to što je i ova Astra prešla 155 000 km. Inače je u top stanju što se tiče vizuelnosti (limarija i unutrašnjost), a motor i elektroniku bi svakako pregledao u servisu. Da li je to prevelika kilometraža za ovaj automobil i kakva je situacija kada je u pitanju ta bosh pumpa? Inače, koje su prednosti i mane ovog automobila?

Hvala puno.

CDRW
11.08.2008., 13:57
Mane su mu motor i mjenjač. Ostalo je manje - više OK. 1,7 motor nije sretno rješenje. I nije samo pumpa slaba strana. Nije ni turbina "cvijeće" (provjeri "luft", ko ni EGR (ako ga poludjeli vlasnik već nije "zaštopal"). Isto ko i mjenjač - nikad nisam razumio zašto Opel ne zna napravit pošten mjenjač. Ili zašto ne kupe od Getraga (ko BMW recimo) i mirna Bosna.

Ukratko - 150 tkm je dosta za taj motor. Ako je frajer voljan spustit cjenu za 500 ili 1000 eurića da budeš na sigurnoj strani - kupi. Ali budi spreman na manje izdatke za održavanje.

neno1966
11.08.2008., 14:01
Kolika je uopće cijena? :ne zna:

crazy_mustang
11.08.2008., 14:46
Nedaj više od 6000€ bez obzira na opremu..

Inaće mislim da je taj 1.7 dti isuzuova mašina. Mana elektronike bosch pumpe rješava se kod bilo kojeg električara za parsto kn, ne odlazi mehanika na pumpi već elektronika na vrhu.. Ono kad Balog radi vp44 pumpe onda znaš da je mačji kašalj :) :)

F18 getriba hm dobri odnosi brzina, po meni prva malo pre kratka ali sve ovisi kak je auto vožen. Remont mjenjača na oko 250.000km ako tolko izdrži.
Na mjenjaču odlazi glavni lager u samom kučištu mjenjača jer je kučište rađeno od nekog šrot materijala, to uzrokuje trešnju čime se razjebava diferencijal i ostali zupčanici a i nije rijetkost da diferencijal izbije dolje na kučište. Vidio par puta..
F16 i F23 nisu ništa bolji.
Sve je to sranje od mjenjača kak veli CDRW, oni nemaju pošten mjenjač već zadnjih 20 godina.

Što se tiće ostatka motor je dobar i nećeš s njim imat nikakvih problema izuzev egr-a, ali to skoro sve aute jebe.
Elektronika cim modul i tak neke sitnice.
Za tu lovu neloš auto ako je servisiran kad pogledaš da za tu lovu nude krampove od golfa 3 radije uzmi astru.

papa štrumf
11.08.2008., 14:52
Moja Corsa 1.7DI isto godište jje napravila 200 000km bez frke, još sigurno 200 može napravit. Samo je pumpa za gorivo otišla, koštala je reparatura 6000kn. Na 25 000kn se ne primjeti da potroši ulje, znači najviše 2deci troši jer se ne vidi razlika.

Allmir
11.08.2008., 14:57
Hvala puno na odgovorima. Sad ste me stavili u veliku dilemu. Inače auto bi registrovano izašlo oko 6400 Eura. Medjutim, ako ću ja odmah strepiti i iščekivati neke poveće izdatke nakon same kupovine, onda bih ipak odustao. Barem sada razmišljam o odustajanju.
I da, provjerio sam, ovo je izgleda japanski Isuzu motor. E sad, da li je to mana ili prednost...hm...

crazy_mustang
11.08.2008., 15:08
Ma velim ti sve ovisi kako je auto održavan. Ali za 7.000€ možeš već dobit i 1.7 cdti iz 2003 koji je neusporedivo bolji od ovog 1.7 dti.
Moja astra do 250.000 nije imala nekih većih ulaganja osim redovitog održavanja..

danijel983
11.08.2008., 15:49
Znam čovjeka koji je kupio novu 1.7DTI i na njemu je otišlo sve šta je moglo otič. Svaki tjedan sam vidio dečka koji radi u HAK-u kako ga šlepa. Uglavnom riješio se toga i kupio Peugeot HDI (dal se usrećio s njim neću komentirat). Ali opet po pričama vidim da je to čak i solidan motor tako da je ovo valjda bio izoliran slučaj. Ali nemoj kupovat turbo dizela s tom kilometražom. Šta god krepa od 1000kn na dalje. Skupo im je održavanje.

newdady
11.08.2008., 15:54
KUPI 1.7 CDTI AKO VEĆ MORA BIT DIZEL A ŠTO NE KUPIŠ 1.6 BENZIN PA TO JE GROM U ASTRI G, MALO TROŠI A DERE I FOKUSA I GOLF 1.6 I SIGURNO UZ ODRŽAVANJE MOŽE PREĆ I VIŠE OD 500000 KM

stef_zg
11.08.2008., 18:38
Tetak mi ima 1.7DTI star nekih 6 godina, preko 80k km. Isuzu motor i ne može je nahvaliti. Jedina stvar koja mu je do sada otišla je alternator. BTW, kaže da nije svejedno što se tiče kvarova i održavanja od kud je auto: dal iz Švabije, Belgije ili Clasic iz Poljske. Navodno je sa ovima iz Švabije najmanje problema bilo.

Allmir
11.08.2008., 18:52
Hvala puno na uputama. Ipak ću odustati od ove Astre. A i problem je prodati auto sa većom kilometražom kad npr. kasnije pređem oko 200 000 km.

papa štrumf
11.08.2008., 19:28
Hvala puno na uputama. Ipak ću odustati od ove Astre. A i problem je prodati auto sa većom kilometražom kad npr. kasnije pređem oko 200 000 km.
Reci čovjeku neka skine 100 000km i da ćeš mu platiti 300 eura više. On će to drage volje učiniti jer skidanje kilometraže košta 400kn. I svi sretni i zadovoljni. Di češ sad ti ići tražiti neki drugi auto sa skinutom kilomtražom, to je zajebancija.

neno1966
11.08.2008., 22:04
Inače auto bi registrovano izašlo oko 6400 Eura.
6400 eura!?:eek::eek::eek:
Ja za Lanosa (što je mehanički 90% Opel) sa plinom i 50000 km manje ne bi dobio 4000 eura a za dizelaša sa tolikom kilometražom toliko novaca :confused:

Allmir
11.08.2008., 22:19
Našao sam jednu veoma solidnu ponudu. Da sad ne bih spamao i otvarao novu temu, u pitanju je Seat Ibiza 2003 god. benzin 1.4 12v.

Inače automobil registrovan košta 6500 Eura. Metalik siva, 103 000 Km, klima, servo, ABS. Vizuelno u odličnom stanju. Sad zaista ne znam kakva su inače to auta. Na oko je lijepo, ali sad, kakav je motor i limarija, u to nisam upućen. Čiji su inače to motori i limarija? Koliko ja znam u Seat-a idu motori od VW a limarija je španska.

Auto mi se zaista svidjelo. Šta mislite?

crazy_mustang
11.08.2008., 22:45
1.4 mpi 75 ks ako se ne varam.. Vw ova mašina.. Znam da im znaju propast kočnice(master cilindar) bar tako mi reko čovjek koji ih servisira u ovlaštenom.. Termostat zna ne otvorit pa zakuhava motor, klima, unutrašnjost bullshit sve škripi i tako.
Iz vana lijepo izgleda ali ja je osobno ne bih uzeo bar po njegovim pričama, a to je iz prve ruke. Imat češ s njom večih problema nego s astrom..

Uzmi si nekog japanca ako baš ne želiš biti kuhan i pečen kod mehaničara.

Za tu lovu mazda 323f 2003, mazda 626, toyota corola.. Razmisli malo o tim vozilima

Svicar
11.08.2008., 23:28
Cekajte,dajte vi meni objasnite koja je to F18 getriba,naime, dizeli 1.7 i 2.0 nemaju iste getribe,barem ne semu ,2.0 ima kao sto imaju Fiati i ostali japanski automobili(rikverc pored cetvrte),a 1.7 ima kao Opeli i recimo VW golf(rikverc pored prve),e sada,koja je to F18 getriba?

crazy_mustang
12.08.2008., 17:04
Cekajte,dajte vi meni objasnite koja je to F18 getriba,naime, dizeli 1.7 i 2.0 nemaju iste getribe,barem ne semu ,2.0 ima kao sto imaju Fiati i ostali japanski automobili(rikverc pored cetvrte),a 1.7 ima kao Opeli i recimo VW golf(rikverc pored prve),e sada,koja je to F18 getriba?

F 18 je oznaka getribe ali malo su drugačiji omjeri u 1.7 dti i 2.0 dti.
1.8 benzinac isto ima f18 getribu..

F 18 getriba ima rikvarc pored prve brzine, a f23 pored četvrte.

F 23 i F 18 su se oboje ugrađivale u astru. F18 za model prije a f23 poslje redizajna.
Kad sve zbrojiš isto sranje drugo pakovanje da ti budem najprecizniji u odgovoru.

Jel ti sad jasno?

Madzid
12.08.2008., 18:39
Astra je automobil koji za ulozeno daje i vise od ocekivanog. Imao sam Opel Astra 1.7DTI, 2000. god, full oprema,105000km, 8 mjeseci, presao oko 25 000 km bez ijednog veceg problema. Astra je jako njezno auto, a ja sam nepazljiv vozac, tako da sam je malo vise ishabao, te sam odlucio da je prodam. Dobio isti novac natrag. Kupio Golfa 4 1.9 TDI, sve najbolje, ali udobnost i komfor se ne moze porediti sa Astrinim, a i velika je meta lopova. Sada ponovo prodajem Golfa, i planiram uzeti Astru, ali ovaj put 2.0 DTI. Sto se tice motora, onaj ko nije probao neka i ne prica o njemu. Motor ima tih precizan rad, jako je elastican, nije sportski, ko uzima Astru to i ne ocekuje. Potrosnja skoro nikakva za toliko auto, otprilike 5l eurodizela u kombinovanoj voznji. Za nepovjerovati zar ne? Mjenjac neobican, ali kada se covjek navikne postane odlican. Iz svog iskustva i iskustva svojih prijatelja preporucujem Astru svima onima koji razmisljaju o autu od 5/6/7 hiljada eura, a ocekuju veliko auto, komfor, udobnost, veliki prtljaznik, malu potrosnju i prihvatljivu cijenu odrzavanja.

Sve najbolje.

Allmir
13.08.2008., 16:58
Kupio sam auto malo prije. Opet Astra 1.7DTI, 2001 godište, metalik plava (svijetla), 4 vrata, klima, servo, ABS, prešla 93000 km. Ima urednu servisnu knjiigu i teško da je mogao slagati kilometre. Inače je odlično očuvana. Cijena sa registracijom 6500 Eura.

Valjda će dobro služiti svrhi. Bitno mi je da ima 4 vrata i da nije puno prešla. A na poklopcu od motora piše Opet uz Opelov znak. Sad, ne znam da li je to taj japanski Isuzu motor ili je original od Opela?

lampion
13.08.2008., 17:21
Moja Corsa 1.7DI isto godište jje napravila 200 000km bez frke, još sigurno 200 može napravit..

:rofl::rofl::rofl:
ma smijem se ak si mislio da more još 200 000 km, al ak si mislio na 200 km onda si u pravu!

lampion
13.08.2008., 17:23
Astra je automobil koji za ulozeno daje i vise od ocekivanog. Imao sam Opel Astra 1.7DTI, 2000. god, full oprema,105000km, 8 mjeseci, presao oko 25 000 km bez ijednog veceg problema. Astra je jako njezno auto, a ja sam nepazljiv vozac,
Dobio isti novac natrag.
Kupio Golfa 4 1.9 TDI, sve najbolje,
..

zašto me ne čudi da si ljubitelj baš tih auta? :rofl::rofl::rofl:
jel planiraš kakav tuning ??? imaš ovdje dosta prijedloga pa vidi jel ti koji odgovara!

Madzid
13.08.2008., 19:40
He he :p
"Napucavao" sam Seat Ibiza, 96.god, GTI, strava bilo.
Proslo me to, godine svoje nose :)
Posto ti pratis te teme, "tuninguj" ti :kava:

Madzid
13.08.2008., 19:41
I zaboravih . . .
Zemljak svaka cast na izboru, zelim ti sve najbolje s tim autom, vjerujem da se neces pokajati:top:

Allmir
13.08.2008., 19:43
Ovako raja. Danas sam bio u servisu gdje su mi pregledali motor, ali sam nakon toga otišao kod svog majstora koji je inače ''na dobrom glasu'' u šta ja lično ne sumnjam.

Ono što me čudi su njegovi navodi da ovi 1.7dti motori, koji su zapravo japanski odnosno Isuzu motori, nemaju bosh pumpe jer im je direktno ubrizgavanje. Sad mi čudno, kako to da svi govore da je kod ovih Astri sa 1.7dti motorom mana bosh pumpa, a dotična nema bosh pumpe?

Zbunjeno se češlja po bradi.:confused:

crazy_mustang
13.08.2008., 19:53
Ne jok pa nema. Aj dobro nema bosch pumpu ima rotacijonu pumpu visokog pritiska al to je to jel tako? :) Ali mislim da ti je mehaničar za mirovinu. Pumpa se nalazi kraj prednjeg desnog svijetla malo ju je teže za vidjet..

Kak češ znat jel isuzuov? Pogledaj malo po motoru dali ima GM oznake ak ima onda je opelov ali sumnjam..

Allmir
13.08.2008., 20:37
I zaboravih . . .
Zemljak svaka cast na izboru, zelim ti sve najbolje s tim autom, vjerujem da se neces pokajati:top:

Hvala puno. Takodjer i ja želim tebi isto bez obzira šta vozio.:D Iskreno.:)

Madzid
13.08.2008., 21:31
I meni su isto rekli da nema bosh pumpu, a također i zupčasti remen.
Ima neki "bubanj" kako mi rekose koji se mijenja na 200000km.
Informacije iz "Opel Berlijetta" Visoko, BiH.

crazy_mustang
13.08.2008., 22:44
I meni su isto rekli da nema bosh pumpu, a također i zupčasti remen.
Ima neki "bubanj" kako mi rekose koji se mijenja na 200000km.
Informacije iz "Opel Berlijetta" Visoko, BiH.

A jebem ti majsore i bubnjeve a ja je skinuo s auta i držao u ruci i popravljao je.

Ovo dokaz da postoji prodaje se jedna na ebay-u..

http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-ASTRA-1-7-DTI-DIESEL-PUMP-mk4-ISUZU-16V-ENGINE_W0QQitemZ260272748709QQcmdZViewItem?hash=it em260272748709&_trkparms=72%3A636%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12&_trksid=p3286.c0.m14.l1318

U hr

http://www.auti.hr/dijelovi_oprema/automobili/showAdvert,243228,24,1.html

http://www.njuskalo.hr/oglas71901

Allmir
13.08.2008., 22:49
Ovo dokaz da postoji prodaje se jedna na ebay-u..

http://cgi.ebay.co.uk/VAUXHALL-ASTRA-1-7-DTI-DIESEL-PUMP-mk4-ISUZU-16V-ENGINE_W0QQitemZ260272748709QQcmdZViewItem?hash=it em260272748709&_trkparms=72%3A636%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12&_trksid=p3286.c0.m14.l1318

U hr

http://www.auti.hr/dijelovi_oprema/automobili/showAdvert,243228,24,1.html

http://www.njuskalo.hr/oglas71901

E hvala ti druze puno na ovim informacijama. Sutra cu mu bas reci za to. Elem, ovo auto je kod mene. Sutra zavrsavamo za prevod i sl. Znaci jos nista nije zavrseno. A u medjuvremenu sam nasao jednu Astru 2.0 DTI 2002 god. 105 000 km. za koju vlasnik tvrdi da je u top stanju. Prema vasim navodima, ovi 2.0 DTI motori su najbolji? Jeste da je ova za 600 eura skuplja od ove navedene.

crazy_mustang
13.08.2008., 22:56
Ma uzmi 2.0 dti vjeruj mi vrijedi te love samo pogledaj turbinu u kakvom je stanju. 1.7 je dosta slabiji i ide skoro ko običan diesel.

Čak su ovi opelovi manje kvarljivi nego od isuzua.

Još jedna stvar 1.7 dti ima zupčasti a 2.0 dupli lanac i vodenu pumpu preko vešekanalnog remena tako da s njim nemaš problema 500.000 i više oko izmjene što se tiče lanca.

Allmir
13.08.2008., 23:06
Ma uzmi 2.0 dti vjeruj mi vrijedi te love samo pogledaj turbinu u kakvom je stanju. 1.7 je dosta slabiji i ide skoro ko običan diesel.

Čak su ovi opelovi manje kvarljivi nego od isuzua.

Još jedna stvar 1.7 dti ima zupčasti a 2.0 dupli lanac i vodenu pumpu preko vešekanalnog remena tako da s njim nemaš problema 500.000 i više oko izmjene što se tiče lanca.

Ok. Ubijedio si me. Ako taj 2.0 dti sutra bude ok sto se tice navedenog, uzimam ga, definitivno, pa neka kosta 600 eura vise. Ipak je godinu mladji a i presao je oko 50 000 km manje.

Nego to za slabasan motor si zaista u pravu. Danas sam vozio ovu 1.7 dti i zaista je slabasan motor. Uz jace brdo ne moze drugom. Prije ovoga sam vozio Peugeot 206 1.9 dizel obicni. On je vukao mnogo jace od ove Astre. I ruku na srce, Peugeot 206 je za dva koplja udobniji. Doduse, francuz je to. Jedina mana je ta što je mal i što kod nas u Tuzli nije bilo postenog servisa pa ga nisam imao kod koga odrzavati a da ja budem miran. I dijelovi su skupi.

Ova Astra 2.0 DTi ima, kako sam uspio vidjeti, 101 konjskih snaga. Ipak je to jace i trebalo bi da ona solidno vuce.

crazy_mustang
13.08.2008., 23:17
Da 74 kw 101 ks.. Neusporedivo jači motor probaj ga vozit pa ćeš vidjet razliku.

Što se tiće servisa.
Kad je kupiš odvezi je na servis i reci nek ti odmah promjene ulje 10w40 za nju ti je najbolji castrol magnetec. 5w40 je prerijetko i troši ga.
Nek ti skinu usisnu granu i počiste je od gareži to se radi svakih 50.000 km zbog lošeg goriva nije skupo, auto će ti bolje disat.
Promjeni sve filtere i miran si što se tiće servisa. Kad je uzimaš provjeri još samo stanje diskova da nemaju velik zub pa se možeš cjenkat..

Allmir
13.08.2008., 23:42
Da 74 kw 101 ks.. Neusporedivo jači motor probaj ga vozit pa ćeš vidjet razliku.

Što se tiće servisa.
Kad je kupiš odvezi je na servis i reci nek ti odmah promjene ulje 10w40 za nju ti je najbolji castrol magnetec. 5w40 je prerijetko i troši ga.
Nek ti skinu usisnu granu i počiste je od gareži to se radi svakih 50.000 km zbog lošeg goriva nije skupo, auto će ti bolje disat.
Promjeni sve filtere i miran si što se tiće servisa. Kad je uzimaš provjeri još samo stanje diskova da nemaju velik zub pa se možeš cjenkat..

Hoću. Hvala puno na svim uputama i savjetima.

papa štrumf
14.08.2008., 00:02
:rofl::rofl::rofl:
ma smijem se ak si mislio da more još 200 000 km, al ak si mislio na 200 km onda si u pravu!Ti si idiot.

Allmir
14.08.2008., 15:47
E ovako raja. Večeras ću definitivno odlučiti i uzeti jednu od navedenih.

Astra 2.0 DTI, 2002 godište full oprema i

Astra 1.7 DTI 2001 godište, full oprema.

Oba auta su u dobrom stanju što se tiče limarije i unutrašnjosti.

Ovu prvu ste mi svi preporučili i to imam najviše u vidu. Međutim, skuplja je za 700 Eura od ove sa 1.7 DTI motorom pa me to dovodi u dilemu, jer ipak, bitno je proći jeftinije.

Samo me interesuje sljedeće.

Na ovom 1.7 DTI na poklopcu motora piše Opel i na par mjesta iznaka GM.

Na ovom 2.0 DTI na poklopcu piše Eco i također na par mjesta GM.

Eh sad sam zbunjen. Vi kažete da je GM oznaka Opelovog motora a prema vašim navodima i navodima iz drugih izvora, 1,7 DTI je japanski Isuzu motor. Sad mi to čudno.

Bilo kako bilo. Kakav je sad ovaj 1.7 DTI sa oznakom Opel (GM) u poređenju sa ovim 2.0 DTI sa oznakom Eco (GM)?

stef_zg
14.08.2008., 15:59
Imas ovdje temu vezanu za 1.7DTI, mozda pomogne:
http://opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=10&t=18691

Pravo pitanje je jel uopće ima koji drugi 1.7D unatrag 8g., a da nije Isuzu?

EDIT: Izgleda da ipak ima:
http://www.elitemadzone.org/t254429-0

BTW, Isuzu je isto dio GMa.

lampion
14.08.2008., 16:11
Ti si idiot.

a po čemu to?

werdas
14.08.2008., 16:26
[QUOTE=Allmir;15485340]Eh sad sam zbunjen. Vi kažete da je GM oznaka Opelovog motora a prema vašim navodima i navodima iz drugih izvora, 1,7 DTI je japanski Isuzu motor. Sad mi to čudno. [QUOTE]

General Motors je vlasnik i opela i isuzua i uzima od isuzua motore i ubacuje ih u opela

rađe gledaj kakvu kompresiju imaju nego da brineš oko tih oznaka :)
i sretno s autom

Allmir
16.08.2008., 09:46
Pozdrav raja. Ne stigoh vam javiti za auto. Jučer sam se čitav dan peglao oko ovog prevoda.

Jučer sam kupio ovu Astru sa 2.0 DTI motorom koju ste mi preporučili. Prezadovoljan sam. Inače registrovano je izašlo okruglo 7000 Eura. Vozio sam je u ovlašteni Opel servis i tamo su detaljno pregledali motor i elektroniku i sve je u top stanju. Jedino bi trebao, ali ne uskoro i nije pod moranjem, diskove zamijeniti, jer se već pojavio zub.

Ostalo ekstra.

Opel Astra 2002 godiste, metalik crna, 2.0 DTI, klima, ABS, servo, navigacija, el. podizači stakala, el. podešavanje ogledala, funkcije za CD na volanu, prešla 105 000 KM.

Auto inače ekstra vuče. Prije nje sam vozio Peugeot 206 1.9 dizel koji je takodjer bio brz, ali Astra ipak prije nabije 100 km/h. Nije startnija od Peugeot-a, jer se turbina pali tek nakon 2000 obrtaja (barem mi tako objasnise). Jučer sam vozio skoro sve na otvorenom i nešto po gradu i potrošnja zadnjih 100 km je 5.3 litra (imam opciju da to provjerim na onom display-u, valjda je vjerodostojno).

Uglavnom to je to. Još jednom svima se iskreno zahvaljujem na pomoći i savjetima.

Pozdrav!
:)

Boreia Proasteia
16.08.2008., 10:09
Dobri su od Isuzu-a motori, evo ja vozim starog Opela 92g. iz tvornice izašao tek 94g. tek tad kupljen, nakon dvije godien otišao Opelov motor. Kako je imao garanciju i sve, sve mijenjano i stavljen motor od Isuzua i evo od 96g. do danas je imao samo jedan kvar na autu općenito i to prije 5,6 g. a otišao mu je hladnjak .Do sad je prešao 340 tkm, motor se ne zagrijava ni do 90C po najvećim temp. i usponima, što kod drugih nije slučaj...kad bi kupovao sad novi auto i da bi kupio Opela ne bih...bez obzira na ovo pozitivno iskustvo...danas je sve stvar sreće:)

Allmir
16.08.2008., 12:07
Da, i ti Isuzu su na dobrom glasu. Ali kod mene je Opel-ov. Navodno su oni sa 2.0 DTI napravili motor kako treba. A i svi ga nahvališe.

to sam ja
16.08.2008., 13:47
Dobri su ti 2.0 i 2.2DTi motori 1.7 je teško smeće.

Imam prijatelje koje voze ova tri motora (možda će ispast da lažem ali nije tako)

Astra 1.7DTI 145tkm prijatelju otišla getriba i kuplung
Astra 2.0DTI ima 310tkm pali vozi nikad čovjek nije kvara imo prvi vlasnik posao mu udaljen od kuće pa radi jako puno km i dosta često ima relacije zg-split.
Vectra 2.2DTI pravi traktor 280tkm na satu auto uvezen iz njemačke nezna se ako je kilometraža skinuta ali je zamjenjen kuplung prije 20tkm bio je dosta istrošen auto prevozi teret većinom vremena.

crazy_mustang
16.08.2008., 19:56
Dobri su od Isuzu-a motori, evo ja vozim starog Opela 92g. iz tvornice izašao tek 94g. tek tad kupljen, nakon dvije godien otišao Opelov motor. Kako je imao garanciju i sve, sve mijenjano i stavljen motor od Isuzua i evo od 96g. do danas je imao samo jedan kvar na autu općenito i to prije 5,6 g. a otišao mu je hladnjak .Do sad je prešao 340 tkm, motor se ne zagrijava ni do 90C po najvećim temp. i usponima, što kod drugih nije slučaj...kad bi kupovao sad novi auto i da bi kupio Opela ne bih...bez obzira na ovo pozitivno iskustvo...danas je sve stvar sreće:)

Dobro to kaj ti voziš nema veze s ovim motorima o kojim se raspravlja. To ti je isto ko da neko veli eee kupujem golfa 4 sa brdo elektronike a ti kažeš kak je tvoj golf 1 dosad još na prvom tvorničkom ulju.

To kaj ti se auto ne grije do 90 stupnjeva nije normalno i ne da je dobra stvar nego loša. Vjerojatno ti je termostat ostao zablokiran u otvorenom položaju.
I druga stvar isuzuovi diesel motori u opelu su smeće i to zna svatko ko je vozio oba.

g-sad
06.02.2010., 23:32
Pozdrav, u planu sam uzeti navedenu astru 1.7 dti 2004 godina, oko 100 000 km, vidio auto, cisto ok izgleda, dosta opreme, vlasnik se cini ok i td. Sad me zanima ima li ko kakva iskustva sa takvim autom, jer ja jos nisam imao opela pa ako moze kakav komentar bio los ili dobar, za navedeni auto naravno. (znam da je motor isuzu ako nekome nesto to znaci)
Thanks

klinsider
07.02.2010., 00:24
Kolega ima astru 2001 1.7 DTI 82ks. Potrosnja veca od moje (1.8 tddi 90ks) ,auto slabije ide a ono najbolnije.... Bio je kod mehanicara, koji mu je sredjivao glavu, dihtung ,ventile.... ali auto i dalje mijesa ulje i tekucinu za hladjenje.

Tako da otvori rasteznu posudu i sam se uvjeri cega ima unutra.

to sam ja
07.02.2010., 11:03
Ja mislim da je to najlosiji Oplov motor i moj savjet bi ti bio izbjegavaj ako ne zelis davat dosta novaca za popravke.

Svicar
07.02.2010., 17:45
Kolega ima astru 2001 1.7 DTI 82ks. Potrosnja veca od moje (1.8 tddi 90ks) ,auto slabije ide a ono najbolnije.... Bio je kod mehanicara, koji mu je sredjivao glavu, dihtung ,ventile.... ali auto i dalje mijesa ulje i tekucinu za hladjenje.

Tako da otvori rasteznu posudu i sam se uvjeri cega ima unutra.

Osudjujete motor koji se jos uvijek nudi, istina nesto izmjenjen, majstr nezna stoje bit problema, otisle su gumice koje drze vodu, jednostavna i jevtina stvar:)

klinsider
07.02.2010., 19:10
Osudjujete motor koji se jos uvijek nudi, istina nesto izmjenjen, majstr nezna stoje bit problema, otisle su gumice koje drze vodu, jednostavna i jevtina stvar:)

:ne zna:

MaliZeleni10
07.02.2010., 19:30
To se desava kad svi rade sve i onda nista ne znaju napravit kvalitetno.

I uvijek ceh placaju musterije jer ih ubijede kojekakvom pricom da taj motor ne valja i da ga nitko ne moze bolje sloziti., bla, bla, truc, truc.

Imao sam ja takve"majstore" na svojim bivsim autima, da vidite kako nece uzeti raditi kad kazem da necu platiti ako ne bude dobro ili ako nije to sto oni misle da je.

Svicar
07.02.2010., 20:04
:ne zna:


Bas, materijal nedodje nista, poenta je bas u tom cudnovatom rjesenju, ako se nezna kvar se ponavalja.

exfreerider
07.02.2010., 21:00
Imam doma takvu astru 03 sa 135tkm a kod nas je od 80tkm i na 88tkm smo stavili chip i sa autom nema nikakvih problema,redovni servisi i toći vozi

g-sad
07.02.2010., 22:22
Vidim da su misljenja podijeljenja, tako da uvazavam i jedne i druge.

Ono sto znam je da je raden redovan servis u ovlastenom (psc) servisu, (prema servisnoj) Isto tako je na cca 80 000 km raden tzv. veliki servis koji se valjda radi na toj kilometrazi.

Pa sad ne znam jeli to doista tako, zna li neko sta o tome servisu?? (cini mi se da je rekao da je kostao oko 5000 kn).

Uglavnom ima svu opremu za koju smatram da normalan auto treba imati + 4 zimske i 4 ljetne gume sa felgama, ( relativno nove),

Gledao sam cijene i po onome sto sam vidio za druge ova nije pretjerana sa tim, naime cijena joj je 6000 €,

g-sad
07.02.2010., 22:23
mala ispravka, danas je zapravo sve skupo ali hebiga....nismo mi krivi:s

g-sad
07.02.2010., 22:26
EXFREERIDER, na kakav to chip mislis da ste ugradivali i jeli ti puno kostalo??

EGR
08.02.2010., 08:47
Jedino kaj mogu reci da oplo u moju butigu nebu ušel nikad pa ni onda a pogotovo ne s tom sklepotinom od motora. A kaj se tiče ćipanja tog motora(neko je spomenul),da samo napred doktore , super je nacipat motor koji i onak kurcu nevalja.

folirant
08.02.2010., 08:59
ja se vozim s tim "prelosim" vozilom vec 210000 km po gradu (corsa 1.7dti) i radim samo redovite servise, svakih 15tkm i mir.. mjenjao sam samo ulje, filtere, remenje, kocnice i jedan krajnik, sve ostalo na autu je originalno :2up:

super su ovi likovi koji pljuju a ne voze takav auto.
motor je dobar, uzmi ga ako nije zaklan.

joza_90
08.02.2010., 21:02
opel mi se zamjerio po jednoj stvari a to je termostat koji za astru 1,6 twinport kosta u willu preko 3 soma kuna,ali ja sam ga nabavio za 1800kn sto je otprilike 10 puta skuplje od klasicnog

exfreerider
09.02.2010., 09:50
EXFREERIDER, na kakav to chip mislis da ste ugradivali i jeli ti puno kostalo??

SKN chip koji diže snagu sa mrtvih 75ks na pristojnih 100ks
cijena računaj nekih 500€

astra g je tehnološki dosta zastarjela ipak je jako dugo na tržištu i 1.7dti motor je isto tehnološki zastarjeo u odnosu na moderne dizelaše

ali zato je održavanje jednostavno i jeftino i rabljenh dijelova ima hrpa i po povoljnim cijenama

ako te možda zanima i ova od moje stare bi možda bila na prodaju
03,135tkm,5vr,crna,ima kasko,zimski i ljetni komplet i na 120tkm napravljen veliki servis pa javi na pp ako te zanima auto je u zg

flexmacic
16.05.2010., 17:45
Zanima me opel astra 1.7dti 2003 god.
kakve su po pouzdanosti i svemu ostalom, nudi mi se jedna takva od prvog vlasnika pa mislim da bi se isplatilo kupit jer znam čovjeka, on je imao jedan kvar na njoj prije pola god. zasvjetlila mu je lampica od pumpe,otišo je u servis i rekli su mu da je pumpa pri kraju,pa je promijenio stavio je repariranu pa neznam zbog toga...
ja imam audi a6 iz 1994. 2.o benzin sa plinom, ali počeo mi jest jako puno novaca, pa mislim da bi ta astra bilo dobra malo troši mala rega, nije meni lijepa ko audi ali jbg. novija je
AKO ŠTA ZNATE ILI IMATE SAVJET RECITE....

hasnfefer
16.05.2010., 18:33
Ako znaš vlasnika, ali doista znaš vlasnika, onda se nemaš što brinuti!

danijel983
16.05.2010., 19:28
Ako znaš vlasnika, ali doista znaš vlasnika, onda se nemaš što brinuti!

Jel? To je zato što je Opel vječan ili je svaki auto koji kupim od poznate osobe vječan?

johny5
16.05.2010., 19:38
Zanima me opel astra 1.7dti 2003 god.
kakve su po pouzdanosti i svemu ostalom, nudi mi se jedna takva od prvog vlasnika pa mislim da bi se isplatilo kupit jer znam čovjeka, on je imao jedan kvar na njoj prije pola god. zasvjetlila mu je lampica od pumpe,otišo je u servis i rekli su mu da je pumpa pri kraju,pa je promijenio stavio je repariranu pa neznam zbog toga...
ja imam audi a6 iz 1994. 2.o benzin sa plinom, ali počeo mi jest jako puno novaca, pa mislim da bi ta astra bilo dobra malo troši mala rega, nije meni lijepa ko audi ali jbg. novija je
AKO ŠTA ZNATE ILI IMATE SAVJET RECITE....

Uh zeznuto, ak ti je a6 2.0 počeo jest novce onda si totalno promašio kupnju, znači nisi dobro procijenio stvarno stanje auta. Astra 1.7 dti nije baš proslavljena s tim motorom i tu će ti definitivno trebati još više sreće da ti isto ne počne jest novce. Dobra je stvar što znaš vlasnika(ako znaš da je pazio auto) no loša je stvar što ne možeš kupovat polovni auto za koji znaš da se nije baš proslavio kvalitetom(u ovom slučaju motora prvenstveno) i očekivat da će održavanje bit jeftino...:top:

hasnfefer
16.05.2010., 20:10
Jel? To je zato što je Opel vječan ili je svaki auto koji kupim od poznate osobe vječan?

Ništa nije vječno! Kaže da zna vlasnika! Ako zna vlasnika zna kako se ta osoba ponašala prema vozilu!
A što se Opela tiče: Od 1989 u Opelu, a sljedeći će biti (pogodi) Opel!

danijel983
16.05.2010., 20:30
Ja mogu (ali ne iz osobnog iskustva na sreću) potvrdit ono što je reko Džoni. Tebi i dalje sretno S opelima.

zkolaric
16.05.2010., 20:52
Zanima me opel astra 1.7dti 2003 god.
kakve su po pouzdanosti i svemu ostalom, nudi mi se jedna takva od prvog vlasnika pa mislim da bi se isplatilo kupit jer znam čovjeka, on je imao jedan kvar na njoj prije pola god. zasvjetlila mu je lampica od pumpe,otišo je u servis i rekli su mu da je pumpa pri kraju,pa je promijenio stavio je repariranu pa neznam zbog toga...
ja imam audi a6 iz 1994. 2.o benzin sa plinom, ali počeo mi jest jako puno novaca, pa mislim da bi ta astra bilo dobra malo troši mala rega, nije meni lijepa ko audi ali jbg. novija je
AKO ŠTA ZNATE ILI IMATE SAVJET RECITE....

Imam corsu 1.7 di 2003 g.Isti motor samo bez intercolera i nikakvih kvarova nije bilo ,pa ne vidim razlog da bi u astri bio nepouzdan.

flexmacic
16.05.2010., 21:01
Uh zeznuto, ak ti je a6 2.0 počeo jest novce onda si totalno promašio kupnju, znači nisi dobro procijenio stvarno stanje auta. Astra 1.7 dti nije baš proslavljena s tim motorom i tu će ti definitivno trebati još više sreće da ti isto ne počne jest novce. Dobra je stvar što znaš vlasnika(ako znaš da je pazio auto) no loša je stvar što ne možeš kupovat polovni auto za koji znaš da se nije baš proslavio kvalitetom(u ovom slučaju motora prvenstveno) i očekivat da će održavanje bit jeftino...:top:

na a6-ici nije problem motor nego sam mijenjo amortizere,pa je prošlo rame,pa sam promijenio rame, pa se sad čuje ležaj(a trebalo bi odma obadva promijenit), pa možda i srednji lonac, pa sam reparirao zadnje čeljusti ali isto nije bilo dugog vijeka pa bi i njih trebalo promijenit, klimu sam mu naknadno ugrađivao i plin,zbog plina mi se svake god. zaštopaju dizne pa na benzin ne radi kako treba, a kad klimu upalim ona radi dobro ali mu toliko ubije snagu da je to strašno i još pored svega jako bruji unutra, i bojim se da kad to sve promijenim da nebi skiknul motor ili brtva glave što je opet trošak veliki.
Zato sam išao na soluciju da bi možda bilo bolje tu astru uzet ipak je 9 god. mlađa,istina nije audi ali je novija nemože se ni usporedit sa audijem audi mi je 100 puta lješi, a opela baš i nevolim ali noviji je.....
a koji je to problem na astri sa motorom ili je mana bosch pumpa, jer je taj vlasnik sada mijenjao bosch pumpu prije mjesec dana i manje, nebi se htio zaletit a kad neznam ništa o tom autu, mislim da su dijelovi ipak jeftiniji od audija u svakom slučaju a novija je pa se nebi smjela toliko kvarit....:ne zna:

jasmin16v
16.05.2010., 21:42
Ja kad god odem do svog majstora uvijek bude astra g 1.7dti sa otvorenom haubom(to znaci da ceka na zahvat na motoru). Astra g je ok auto ali bas taj dizel i nije najsretnije rjesenje, da je 1.6 benzinjara druga prica...

zkolaric
16.05.2010., 22:15
na a6-ici nije problem motor nego sam mijenjo amortizere,pa je prošlo rame,pa sam promijenio rame, pa se sad čuje ležaj(a trebalo bi odma obadva promijenit), pa možda i srednji lonac, pa sam reparirao zadnje čeljusti ali isto nije bilo dugog vijeka pa bi i njih trebalo promijenit, klimu sam mu naknadno ugrađivao i plin,zbog plina mi se svake god. zaštopaju dizne pa na benzin ne radi kako treba, a kad klimu upalim ona radi dobro ali mu toliko ubije snagu da je to strašno i još pored svega jako bruji unutra, i bojim se da kad to sve promijenim da nebi skiknul motor ili brtva glave što je opet trošak veliki.
Zato sam išao na soluciju da bi možda bilo bolje tu astru uzet ipak je 9 god. mlađa,istina nije audi ali je novija nemože se ni usporedit sa audijem audi mi je 100 puta lješi, a opela baš i nevolim ali noviji je.....
a koji je to problem na astri sa motorom ili je mana bosch pumpa, jer je taj vlasnik sada mijenjao bosch pumpu prije mjesec dana i manje, nebi se htio zaletit a kad neznam ništa o tom autu, mislim da su dijelovi ipak jeftiniji od audija u svakom slučaju a novija je pa se nebi smjela toliko kvarit....:ne zna:

Koliko kilometara ima ta astra da se toliko bojiš za motor?1.7 dti je u biti isuzuov motor i po mojim saznanjima vrlo dobar.To govorim jer znam dosta ljudi koji ga voze.Čuo sam za probleme s pumpom ali su to bili CDTI motori koji imaju camonrail.

flexmacic
16.05.2010., 22:37
Koliko kilometara ima ta astra da se toliko bojiš za motor?1.7 dti je u biti isuzuov motor i po mojim saznanjima vrlo dobar.To govorim jer znam dosta ljudi koji ga voze.Čuo sam za probleme s pumpom ali su to bili CDTI motori koji imaju camonrail.

to je 2003 god.
ima 122000 km

zkolaric
17.05.2010., 07:15
to je 2003 god.
ima 122000 km

Od prijatelja corsa ima 310 000 km motor nije otvaran.Moja ima 265 000 nikad me nije ostavila na cesti .Promjnjen je rotor na anaseru i diode na alternatoru.Motor pali na - 17 od prve,ulje ne toši ni moja ni od prijatelja ,za sad sve ok.Po tome ako je kilometraža stvarna ne bi trebalo biti nekih problema ni sa tom astrom barem još 122 000 km.

exfreerider
17.05.2010., 09:36
http://www.auti.hr/automobili/oglas-671576/

na prodaju od moje stare auto

auto je dobar ali kad se sjedne iz nečeg novijeg vidi se da je tehnološki zastarjeo

inaće potrošnja i odžavanje i poudanost su odlićni

hasnfefer
17.05.2010., 19:47
na a6-ici nije problem motor nego sam mijenjo amortizere,pa je prošlo rame,pa sam promijenio rame, pa se sad čuje ležaj(a trebalo bi odma obadva promijenit), pa možda i srednji lonac, pa sam reparirao zadnje čeljusti ali isto nije bilo dugog vijeka pa bi i njih trebalo promijenit, klimu sam mu naknadno ugrađivao i plin,zbog plina mi se svake god. zaštopaju dizne pa na benzin ne radi kako treba, a kad klimu upalim ona radi dobro ali mu toliko ubije snagu da je to strašno i još pored svega jako bruji unutra, i bojim se da kad to sve promijenim da nebi skiknul motor ili brtva glave što je opet trošak veliki.
Zato sam išao na soluciju da bi možda bilo bolje tu astru uzet ipak je 9 god. mlađa,istina nije audi ali je novija nemože se ni usporedit sa audijem audi mi je 100 puta lješi, a opela baš i nevolim ali noviji je.....
a koji je to problem na astri sa motorom ili je mana bosch pumpa, jer je taj vlasnik sada mijenjao bosch pumpu prije mjesec dana i manje, nebi se htio zaletit a kad neznam ništa o tom autu, mislim da su dijelovi ipak jeftiniji od audija u svakom slučaju a novija je pa se nebi smjela toliko kvarit....:ne zna:

:rolleyes:
A kažu da Opel ne valja!
Ajde, stisle ga godine, ne može se reći, ali prilično dugačka lista mora se priznati! Opet kažem, ako doista znaš vlasnika i kako se ponašao, i održavao auto do sada mislim da ne bi trebao imati problema! Ako nisi pehist, jer drugi bi se zakleli da se Audi ne kvari, a tebi se doslovno raspada!

johny5
17.05.2010., 20:51
:rolleyes:
A kažu da Opel ne valja!
Ajde, stisle ga godine, ne može se reći, ali prilično dugačka lista mora se priznati! Opet kažem, ako doista znaš vlasnika i kako se ponašao, i održavao auto do sada mislim da ne bi trebao imati problema! Ako nisi pehist, jer drugi bi se zakleli da se Audi ne kvari, a tebi se doslovno raspada!

Uh sad si usporedio, ovo je stari audi 17-ta godina ga uhvatila i valjda je u redu promijenit pokoji amortizer, ležaj ili nešto na ovjesu tipa rame. Puno je veći problem kad se mijenja bosch pumpa na par godina starom autu koja vrijedi kao pol ovog starog audija 100 gore... Ovo što ga hebe plin i klima, to je njegov problem što je sve loše ugrađeno i to nema veze s autom. Dakle hans, nemoj blebetat, ovome autu starom 17 godina ne odlaze skupe stvari kao astri dti 3 put mlađoj i to je valjda jasno... Kada bi netko ovdje izreferirao popis dijelova koji se mjenjaju na nekim a6 c5, ili audi a4, pa passat onda bi bilo jasno što su zapravo ogromni kvarovi i troškovi...

hasnfefer
17.05.2010., 20:58
Uh sad si usporedio, ovo je stari audi 17-ta godina ga uhvatila i valjda je u redu promijenit pokoji amortizer, ležaj ili nešto na ovjesu tipa rame. Puno je veći problem kad se mijenja bosch pumpa na par godina starom autu koja vrijedi kao pol ovog starog audija 100 gore... Ovo što ga hebe plin i klima, to je njegov problem što je sve loše ugrađeno i to nema veze s autom. Dakle hans, nemoj blebetat, ovome autu starom 17 godina ne odlaze skupe stvari kao astri dti 3 put mlađoj i to je valjda jasno... Kada bi netko ovdje izreferirao popis dijelova koji se mjenjaju na nekim a6 c5, ili audi a4, pa passat onda bi bilo jasno što su zapravo ogromni kvarovi i troškovi...

Ne blebećem, a i rekao sam da su ga stisle godine!

johny5
17.05.2010., 21:07
Ne blebećem, a i rekao sam da su ga stisle godine!

Jasno da su ga stisle, no još uvijek nije rizičnija kupovina nego 3 put mlađa astra dti sa 3 put manje km. Problem je samo što je flexmacic svašta izvodio sa tim svojim autom pa ga je malo smrdo no ima drugih po kojima nije svatko šarafo...
S druge strane nije to bitno jer čak ih da ih ima podrazumijeva se da se auto star blizu 20 godina zapravo prodaje a ne kupuje...
Ljudi često ne znaju da mogu lako kupit noviji auto jeftinog održavanja, nego uporno srljaju tamo kud nebi trebali i onda problemi. Poznanik mi se par mjeseci hvalio kakvog je stroja kupio sve dok stroj nije stao(isto se radilo o astri dti):top:

strat04
13.11.2010., 16:36
A na poklopcu od motora piše Opet uz Opelov znak. Sad, ne znam da li je to taj japanski Isuzu motor ili je original od Opela?

Ja sam vlasnik Opel Astre G 1.7 DTI (2003.g.) i prešla je sada nekih 125 000 Km bez ikakvih problema. Jedino su mi riknule neke diode na alternatoru i to je to (cca 300Kn popravak).
ovo što pitaš da li je motor Isuzuov ili Opelov. Na oba piše Opel ali s tim da ti je na Isuzuovom motoru Bosch pumpa bliže kabini a turbina naprijed dok je kod Opelovog obrnuto. Ima i još jedan način za provjeru, Isuzuov motor ima 55kW a to lako provjeriš u prometnoj.
Inače, s tim motorima po nekim statistikama nema većih problema do nekih 300 000Km i znatno su bolji od istih Opelovih.

PS: Mana mu je nešto skuplje održavanje nego kod Opelovog motora ali se isplati. Nemoj točiti u njega INA Diesel i nema frke. Znano bolje radi (i manje troši) sa Tiffonovim i OMW-ovim EuroDieselom (provjereno).

marko_kc
05.08.2011., 18:44
Pozdrav, kupio sam astru 1.7 dti, sa 146000 km, zanimalo bi me vaše mišljenje o toj mašini, kolko se kvari često, dali sam pogriješio u kupovini, malo sam brzoplet šta da vam kažem... ak ima kojih iskusnih da se razumiju u tu mašineriju bio bih zahvalan...:top:

johny5
06.08.2011., 07:55
Pozdrav, kupio sam astru 1.7 dti, sa 146000 km, zanimalo bi me vaše mišljenje o toj mašini, kolko se kvari često, dali sam pogriješio u kupovini, malo sam brzoplet šta da vam kažem... ak ima kojih iskusnih da se razumiju u tu mašineriju bio bih zahvalan...:top:

nije neka mašina, često se kvari pumpa i slično... bolji izbor je 1,7 cdti no sad što je tu je, ako imaš sreće možda se i ne bude kvario...

Nino81
06.08.2011., 10:19
Kaj ti sad uopće i znači neko mišljenje, videl budeš sam najbolje dal si pogriješio ili ne, ak nije skidana km ne bi smjelo biti nekih problema, ali sve je to relativno na starim autima..

crazy_mustang
06.08.2011., 10:57
nije neka mašina, često se kvari pumpa i slično... bolji izbor je 1,7 cdti no sad što je tu je, ako imaš sreće možda se i ne bude kvario...

Japanski motor koji je ugrađivan u hondu..
A 1.7 cdti i 1.7 dti su isti motori(1686cc), samo je sustav ubrizgavanja promjenjen.:kava:
Na dti zna otić ta elektronika pumpe jednom u 10 godina a ne pumpa, ali to se popravlja za 200kn.
Sa ovjesom nečeš imati problema, trajan je.
Sve u svemu, odličan autić koji jako malo troši a cijena održavanja mu je mizerna, naravno sve ovisi kako je održavan..

nenocutlas
07.08.2011., 00:15
Na dti zna otić ta elektronika pumpe jednom u 10 godina a ne pumpa, ali to se popravlja za 200kn.
.

malo teže da će nać za 200kn, eventualno u nekoj do-it- yourself režiji, redovito za to uzimaju majstori100-200eur:kava:

hasnfefer
07.08.2011., 13:31
Vozio sam jednom malo dužu vožnju (nekih 700 tinjak km), mislim 2002 godina. Auto je tada imao oko 150000 km, i čovjek je rekao da nikada ništa otišlo nije. On održava u ovlaštenom, iako je otišla garancija odavno.

qutip
18.08.2011., 16:54
Dosta los auto (govorim iz vlastitog iskustva) kupio prije 5 godina taj auto i ulozio u njega za jos jedan.. Turbina otisla 2x, regulator protoka zraka isto 2x, senzor radilice, ventil goriva, kompjuter pumpe itd... uglavnom kvari se svako malo :flop:
to su neki od vecih kvarova, a ove sitne da i ne nabrajam (diodni most, anlaser, kiler klime itd...)

MMachéte
18.08.2011., 17:06
Mislim isto da bi cdti motor bio bolji motor , al sad kaj je tu je.Vozio sam bas doticni primjerak i moram priznati da mi je golf SDI djelovaju hitrije od tog auta , neznam kak al eto, kao da je trom malo motor.Za kvarove neznam jer sam vozio par godina star, ako nista bar djelova ima.
Pazi da imas dost ulja , ne gazi na hladno , klasicni savjeti.

nixa1
18.08.2011., 22:50
imamo jedan u obitelji.
presao 350k km.
od kvarova: pumpa ulja (naravno na autoputu i putu od 800km), hladnjak motora, ventilator istog, crijeva hladnjaka, , nekoliko termostata i termoprekidaca, relej dovoda goriva (ha! u garanciji), hladnjak klime u kabini, 3 x alternator, nekakva elektronika, dizne, celjusti zadnje osovine-obje. klima svako malo crkava. mislim da ima jos toga al trenutno mi nije na pameti


osim toga je ok. prvi auspuh je gore, akumlator i turbo takoder. puno se vozi autocestom vjerovatno zato.
moram napomenut kvalitetu unutrasnjosti, jedino izlizano je kozica rucice mjenjaca, ostalo izgleda kao novo.

ako nije spustana km, gas i uzvaj

crazy_mustang
19.08.2011., 13:07
imamo jedan u obitelji.
presao 350k km.
od kvarova: pumpa ulja (naravno na autoputu i putu od 800km), hladnjak motora, ventilator istog, crijeva hladnjaka, , nekoliko termostata i termoprekidaca, relej dovoda goriva (ha! u garanciji), hladnjak klime u kabini, 3 x alternator, nekakva elektronika, dizne, celjusti zadnje osovine-obje. klima svako malo crkava. mislim da ima jos toga al trenutno mi nije na pameti


osim toga je ok. prvi auspuh je gore, akumlator i turbo takoder. puno se vozi autocestom vjerovatno zato.
moram napomenut kvalitetu unutrasnjosti, jedino izlizano je kozica rucice mjenjaca, ostalo izgleda kao novo.

ako nije spustana km, gas i uzvaj

Nije ti otišla uljna pumpa nego ti se odvrnuo šaraf na remenici uljne pumpe..
Inaće na ovom motoru se obavezno pregledava/doteže kod svake izmjene z.remena.. Inaće tako završi kad to neki fušer radi napamet.. U servisnom uputstvu je lijepo objašnjeno zakaj se to doteže.

I btw astra sa tim motorom, a nijedna astra g nema termoprekidač pa ti nije ni mogao otić. One imaju modul hlađenja koji pali ventilator preko ect senzora ovisno o stanju rashladne tekućine.

orion1
20.08.2011., 12:03
Savjet svim vlasnicima opel astre G, godišta od 98 pa do 02, sa motorima 1.7 cdti (isuzu motor) da provjere posudu antifriza! Odvrnite čep i prstom pređite po unutarnjoj stjenci! Ako primjetite smeđi ili crni masni prljavi talog imate grdi problem! Ako nekoga zanimaju detalji i o čemu se radi neka pita ovdje ili nekog iskusnog majstora! Ja vas ne bih htjeo uplašiti unaprijed..:ne zna:

spopac
29.08.2011., 11:57
Za crazy_mustang Novi sam na forumu, vidio sam da ste odgovorili na pitanje o 1.7 dti da ode elektronika pumpe i da popravak košta 200 kn , ja imam opel astra 1.7 DT CLUB 2002 g. i nekada jednostavno stane ne dobija gorivo u opel sesvisu kažu da popravak košta oko 1000 - 13000 kn a neće reći što je. Molim Vas da mi odgovorite gdje se to može napraviti iz Osijeka sam. Ako nije elektronika pumpe dali znate što je ???

nenocutlas
29.08.2011., 20:30
Za crazy_mustang Novi sam na forumu, vidio sam da ste odgovorili na pitanje o 1.7 dti da ode elektronika pumpe i da popravak košta 200 kn , ja imam opel astra 1.7 DT CLUB 2002 g. i nekada jednostavno stane ne dobija gorivo u opel sesvisu kažu da popravak košta oko 1000 - 13000 kn a neće reći što je. Molim Vas da mi odgovorite gdje se to može napraviti iz Osijeka sam. Ako nije elektronika pumpe dali znate što je ???

vjerojatno na toj elektronici pumpe ode tranzistori ili zeza hladni lem kolko sam skužio, realni trošak je tko si zna sam popravit mali, cijena je oko 1000kn to što si napisao kolko se uzima, ili imaš majstora kao crazy mustang koji radi badava:rofl:

Zip
29.08.2011., 21:09
Savjet svim vlasnicima opel astre G, godišta od 98 pa do 02, sa motorima 1.7 cdti (isuzu motor) da provjere posudu antifriza! Odvrnite čep i prstom pređite po unutarnjoj stjenci! Ako primjetite smeđi ili crni masni prljavi talog imate grdi problem! Ako nekoga zanimaju detalji i o čemu se radi neka pita ovdje ili nekog iskusnog majstora! Ja vas ne bih htjeo uplašiti unaprijed..:ne zna:


Dva puta, dvaputa prošao taj problem...nabijem i opel i idiota koji je osmislio takav način hlađenja....ode taj uljni hladnjak, a neznaš jel on ili brtva glave!!!:mad:

Zip
29.08.2011., 21:11
Pozdrav, kupio sam astru 1.7 dti, sa 146000 km, zanimalo bi me vaše mišljenje o toj mašini, kolko se kvari često, dali sam pogriješio u kupovini, malo sam brzoplet šta da vam kažem... ak ima kojih iskusnih da se razumiju u tu mašineriju bio bih zahvalan...:top:

http://www.forum.hr/showthread.php?p=35498953#post35498953

evo tu ti ja malo pišem o problemima sa takvom astrom...astra majoneza....bolje da su joj dali ime "Opel Majoneza"!!:D

Zip
29.08.2011., 21:16
Dosta los auto (govorim iz vlastitog iskustva) kupio prije 5 godina taj auto i ulozio u njega za jos jedan.. Turbina otisla 2x, regulator protoka zraka isto 2x, senzor radilice, ventil goriva, kompjuter pumpe itd... uglavnom kvari se svako malo :flop:
to su neki od vecih kvarova, a ove sitne da i ne nabrajam (diodni most, anlaser, kiler klime itd...)

auuu...dobrodošao u klub vlasnika opel astre 1.7 dti...ja prodao..rješio se vraga...neki dan sreo mehaničara...čovjek ono kroz suze...
"pa gdje si ti nema te već godinu dana, prije si dolazio svaki peti dan"???
...a ja reko..
"ne vozim više opela, već sam si kupio automobil!!":E

nenocutlas
29.08.2011., 21:57
to je rak rana tih motora miješanje ulja u vodu, i po više puta periodički :rofl: stoga vidim lukaviji i pametniji su prepravljali sistem odnosno ubacivali posebno drugi hladnjak ulja da fiziči odvoje sisteme jedno od drugoga:kava:

yedwy
30.08.2011., 04:19
Je samo kad se na npr Alfi ide stavljat hladnjak ulja (kojeg btw opće nema a dobro bi došao na neke motore) onda je to talijansko smeće, drlog koji je konstruiran od strane šlampavih digića i zato nevalja, a da bi ga moga opće vozit normalno moraš ga prepravljat, a kad se to radi na motoru njemačkog auta porijeklom iz japana onda je to ok i samo mali "glitch" jelte... :rofl:

marko_kc
30.08.2011., 07:51
pozz ljudi, evo nisam dugo pisao, pa da vam kazem, astra je prodana, bila je u totalno lošem stanju, kilometraža skidana, bila lupana i farbana na novo, bosch pumpa samo što nije riknula, evo prodo sam ju čovjeku, reko šta je na stvari, on če si to složiti, a ja sebi za duplo manje novaca talijana sa full opremom :five::lux:

B16A1
30.08.2011., 08:10
Motor traje onoliko koliko mi vodimo racuna o njemu!!!! Svaki motor je prosao milion testova, i s greskom se ne pustaju u serijsku proizvodnju logicno!!!
A radni vijek motora najcesce zavisi od nas! Kod motora su bitne 3 stvari! Kvalitetno ulje, i kvalitetno gorivo!!! I naravno redovno odrzavanje i vođenje racuna o motoru!!! Svaki motor ima prednost ima nedostatak! hehe :P

Josip09
30.08.2011., 08:15
Motor traje onoliko koliko mi vodimo racuna o njemu!!!! Svaki motor je prosao milion testova, i s greskom se ne pustaju u serijsku proizvodnju logicno!!!
A radni vijek motora najcesce zavisi od nas! Kod motora su bitne 3 stvari! Kvalitetno ulje, i kvalitetno gorivo!!! I naravno redovno odrzavanje i vođenje racuna o motoru!!! Svaki motor ima prednost ima nedostatak! hehe :P

ma jok.

White Strike
30.08.2011., 08:31
sreca pa je tema opel pa je sve drugo off topic

crazy_mustang
30.08.2011., 08:55
Ak se ne puštaju sa serijskim greškama zašto onda mehaničari govore to im je mana, to im je dječja bolest, to im je serijsta greška itd.

Testiranje je još najskuplji dio proizvodnje na nekim modelima.

josip krizan
18.12.2011., 16:51
Pozdrav svima,evo od sutra ću i ja bit vlasnik astre 1.7 cdti, 101ks, pa evo ako imate što za reći na kaj bi trebalo pripazit to je 2005g.ima 11000 km

vampir001
18.12.2011., 18:04
koja astra ? G ili H
svejedno sretno

josip krizan
18.12.2011., 18:08
koja astra ? G ili H
svejedno sretno

H imaš astru ili?

vampir001
18.12.2011., 19:02
nemam astru . ponešto znam

josip krizan
18.12.2011., 19:34
nemam astru . ponešto znam

ajde reci nešto? :-) gdje je toj astri temp. vode???

johny5
18.12.2011., 19:38
ajde reci nešto? :-) gdje je toj astri temp. vode???

Nema je, što će ti to... Ako se upali crvena lampica nadaš se da motor nije već riknuo i to je to... :mig:

josip krizan
18.12.2011., 20:25
Nema je, što će ti to... Ako se upali crvena lampica nadaš se da motor nije već riknuo i to je to... :mig:

svašta,pa mora to bit negdje,jel se da ugradit ili nešto pa moram znat temp vode???

vampir001
18.12.2011., 20:30
koja po redu tema o nedostatku pokazivača ?:D

josip krizan
18.12.2011., 20:34
koja po redu tema o nedostatku pokazivača ?:D

neznam pa samo su dvije stranice od toga nema sve sam ćitao. a kako ne treba temperatura??

matko_gsi
18.12.2011., 20:39
astra H nema pokazivač temperature,neznam zašto ali pojma nemam zašto je nisu ugradili a njih to realno košta niti 5 eura

hasnfefer
18.12.2011., 21:05
astra H nema pokazivač temperature,neznam zašto ali pojma nemam zašto je nisu ugradili a njih to realno košta niti 5 eura

Koliko je prodano Astri? Što od Opela, što od vauxhalla? Taman da je i 2 € na nekiliko milijuna komada...
Iako ja podržavam kazaljčice:D Što više to bolje.

vampir001
18.12.2011., 21:18
neznam pa samo su dvije stranice od toga nema sve sam ćitao. a kako ne treba temperatura??

pa normalno da treba . bar meni treba .pa vidiš da smradovi štede svugdje .
nego ako nemožeš živit bez tog cajgera imaš tonu uređaja koji na vjetrobranu projeciraju podatke uživo dobivene sa dlc-a preko Bluetooth . ma ima danas kaj hoćeš .

http://www.youtube.com/watch?v=bbJMHZv7OEA&feature=related

i još tona toga

josip krizan
18.12.2011., 21:38
pa normalno da treba . bar meni treba .pa vidiš da smradovi štede svugdje .
nego ako nemožeš živit bez tog cajgera imaš tonu uređaja koji na vjetrobranu projeciraju podatke uživo dobivene sa dlc-a preko Bluetooth . ma ima danas kaj hoćeš .

http://www.youtube.com/watch?v=bbJMHZv7OEA&feature=related

i još tona toga

Hvala ti,nešto ču ugradit sigurno,samo ću vidjet što je najefikasnije ali samo za temperaturu

Josip09
19.12.2011., 09:31
Ja sam jedino u Astri H, novoj, vidio kako kazaljka koja pokazuje broj okretaja i brzinu vozila, trese, držiš gas recimo u 5oj brzini na 2000 o/min na 70km/h, a kazaljke +-3mm treskaju gore dolje gore dolje, strašno, tako nešta sam osim na NOVOJ Astri, vidio na Tomos automatiku koji je nakon raznih frizura kucao kazaljku do blokade sa druge strane, dok nije vura najebala, pa je kazaljka "drhtala" na manjim brzinama, recimo 40km/h.

Huuuuu, šutim bolje da šutim o unutrašnjosti (ne o ukusu, o tome nebi, nego o samoj kvaliteti materijala) te Astre... Ma nije to ništa problem, auto je takav i kvit, neg zapale me tipovi drk-na-opel, koji ga dižu u nebesa.

Sry morao sam.

Tomislav2703
19.12.2011., 09:55
ja ne kuzim kaj vam smeta tolko opel, nekome je dobar, nekome ne i kvit. zakaj se vjecito pljuje po necem, nemora to bit opel, moze bit i fiat i alfa i vw, merc, ma bilo kaj. ak nemas kaj pametno rec, suti,kenjaj i brzine mijenjaj:rolleyes:
ja imam astru h, i fala bogu dobro me sluzi, a neznam di nisam isel s njom, i nikad nisam imal problema.
a da odg ovo za temperaturu, to je malo banana, meni isto fali ta vurica al jebaj ga, nema, nema. imas na kontrolama od radija tipku settings, stisnes ju i drzis dok ne cujes bip, onda stisnes tipku bc, i ulazis u takozvani testmode, svaki put kad pritisnes bc, pojavi ti se druga stranica.
izmedju ostalog, na jednoj pise i temperatura. malo je dosadno to drketat,al ak te bas zanima, nije neka tlaka.

to sam ja
19.12.2011., 13:17
Imas temperaturu u astri h. drzi tipku setings 6 sekundi i cit ces iz zvucnika beep kada cujes taj beep pocni stiskat tipku BC i vidjet ces da dolazi do promjena na ekranu.
Pod Coolant ti ljepšo digitalno pise temp. motora.Inace ja imam bas tu 1.7cdti i prosla je vise od 300tkm

hasnfefer
19.12.2011., 21:22
Ja sam jedino u Astri H, novoj, vidio kako kazaljka koja pokazuje broj okretaja i brzinu vozila, trese, držiš gas recimo u 5oj brzini na 2000 o/min na 70km/h, a kazaljke +-3mm treskaju gore dolje gore dolje, strašno, tako nešta sam osim na NOVOJ Astri, vidio na Tomos automatiku koji je nakon raznih frizura kucao kazaljku do blokade sa druge strane, dok nije vura najebala, pa je kazaljka "drhtala" na manjim brzinama, recimo 40km/h.

Huuuuu, šutim bolje da šutim o unutrašnjosti (ne o ukusu, o tome nebi, nego o samoj kvaliteti materijala) te Astre... Ma nije to ništa problem, auto je takav i kvit, neg zapale me tipovi drk-na-opel, koji ga dižu u nebesa.

Sry morao sam.

ja se rađe vozim u autu kojem se kazaljka trese kao na tomosu (ili na Fordu, jer tog ima na Fordovima koliko hoćeš) nego da stojim uz cestu kraj novog Audia, i vrištim na mobitel da me netko pokupi)

johny5
19.12.2011., 21:38
ja se rađe vozim u autu kojem se kazaljka trese kao na tomosu (ili na Fordu, jer tog ima na Fordovima koliko hoćeš) nego da stojim uz cestu kraj novog Audia, i vrištim na mobitel da me netko pokupi)

Dobra, dobra...:mig:

josip krizan
21.12.2011., 20:50
Imas temperaturu u astri h. drzi tipku setings 6 sekundi i cit ces iz zvucnika beep kada cujes taj beep pocni stiskat tipku BC i vidjet ces da dolazi do promjena na ekranu.
Pod Coolant ti ljepšo digitalno pise temp. motora.Inace ja imam bas tu 1.7cdti i prosla je vise od 300tkm

pozzz vidim ti imaš astru h,ja sam kupio al nije još kod mene,e pa me zanima onaj kompijuter,izgleda mi komplicirano,jel imaju gdje upute od toga npr u pdf-u?? i jel se može šta sjebat ako nešto krivo stisnem? moja je 2006g.

hasnfefer
21.12.2011., 20:57
Dobra, dobra...:mig:

:D previše elektronike je u novim autima, a pogotovo u skupljim novim autima. Kad to krene ne može se ništa učiniti nego zvati šlepu.

to sam ja
22.12.2011., 08:42
ovo sto je josip napisao o kazaljaka je djelomicno istina samo sto je to on malo preslikovito opisao.Naime dolazi do trzanja kazaljke obrtomjera na nakim modelima na pocetku ja sam mjenjao instrument tabluj jer su mi isto poskakivali okretaji al to nije nis strasno stvarno se treba zagledat u to da skuzis.

Nemas kaj sjebat kod toga nije to neka uber tehnika :D samo drzis tipku setings 6 sekundi i cuje se beeep iz zvucnika nakon beeepa brzo pocet stiskat tipku BC i ulazi se u takozvani testmode tam imas tem.motora,temp.senzora,volltazu akumulatora i takve stvari uglavnom dosta korisno.

Josip09
22.12.2011., 10:28
ovo sto je josip napisao o kazaljaka je djelomicno istina samo sto je to on malo preslikovito opisao.Naime dolazi do trzanja kazaljke obrtomjera na nakim modelima na pocetku ja sam mjenjao instrument tabluj jer su mi isto poskakivali okretaji al to nije nis strasno stvarno se treba zagledat u to da skuzis.

Nemas kaj sjebat kod toga nije to neka uber tehnika :D samo drzis tipku setings 6 sekundi i cuje se beeep iz zvucnika nakon beeepa brzo pocet stiskat tipku BC i ulazi se u takozvani testmode tam imas tem.motora,temp.senzora,volltazu akumulatora i takve stvari uglavnom dosta korisno.

Koji dio nije istint? Prvo što sam uočio kad se auto počeo kretat bilo je divljanje kazaljki. Ej, sa mjesta suvozača sam to vidio. Pitam vozača, koji je to k... veli, ne birni, to na njemu tak stalno, i obrtaljka i brzinomjer.

Na, nakon 0:30, gledaj http://www.youtube.com/watch?v=D9TnWNnOVN4&feature=related

Ovaj je još i dobar http://www.youtube.com/watch?v=HuyL9fygre8&feature=related

Nema nigdje, da se vidi brzinomjer, svi stoje na mjestu...

Evo jedan poželjan, ovo je najčešći motor u astrama na cesti, strah i trepet za druge vozače, prava ljuta đjunerska mašina http://www.youtube.com/watch?v=x8XUrLnKb8o

A po meni jedan od lošijih motora te "snage", lošiji ne mislim po kvaliteti, u to neću duboko ulazit, nego po performansama, pa čak i PUG 307 1.4 16v snage 90ks ide BOLJE od te Astre s tim motorom.

johny5
22.12.2011., 10:38
Koji dio nije istint? Prvo što sam uočio kad se auto počeo kretat bilo je divljanje kazaljki. Ej, sa mjesta suvozača sam to vidio. Pitam vozača, koji je to k... veli, ne birni, to na njemu tak stalno, i obrtaljka i brzinomjer.

Na, nakon 0:30, gledaj http://www.youtube.com/watch?v=D9TnWNnOVN4&feature=related

Ovaj je još i dobar http://www.youtube.com/watch?v=HuyL9fygre8&feature=related

Nema nigdje, da se vidi brzinomjer, svi stoje na mjestu...

Evo jedan poželjan, ovo je najčešći motor u astrama na cesti, strah i trepet za druge vozače, prava ljuta đjunerska mašina http://www.youtube.com/watch?v=x8XUrLnKb8o

A po meni jedan od lošijih motora te "snage", lošiji ne mislim po kvaliteti, u to neću duboko ulazit, nego po performansama, pa čak i PUG 307 1.4 16v snage 90ks ide BOLJE od te Astre s tim motorom.

Josipe, što se tiče okretomjera i poskakivanje kazaljke u leru to najčešće nema veze sa kazaljkom nego se radi o problemu pumpe ili injektora... što se tiče brzinomjera to naravno nema nikakve veze s time nego isključivo s instrumentima...

to sam ja
22.12.2011., 11:37
gle nemam se namreju tu prepucavat znam za taj problem jer sam ga imao i samo kazaljka za okretaje je zezala brzinomjer nikada.
2johny-nema to veze s injektorima bas je problem u ploci ja sam stavio drugu i sad radi normlano.
svaki auto ima neke musice a pug kojeg ti obozavas ih je fakat prepun tak da znas o cemu pricam.

danijeld
22.12.2011., 12:49
peugot je još gori po kvaliteti od opla.

Josip09
22.12.2011., 15:06
Josipe, što se tiče okretomjera i poskakivanje kazaljke u leru to najčešće nema veze sa kazaljkom nego se radi o problemu pumpe ili injektora... što se tiče brzinomjera to naravno nema nikakve veze s time nego isključivo s instrumentima...

Ne znam do čega je, no, poskakivanje obrtaljke se ne događa samo ne leru, recimo držiš motor na 2000 o/min, i opet poskakuje kazaljka, sitno, gore-dolje, a ne diraš gas. Tako je i sa brzinomjerom.


gle nemam se namreju tu prepucavat znam za taj problem jer sam ga imao i samo kazaljka za okretaje je zezala brzinomjer nikada.
2johny-nema to veze s injektorima bas je problem u ploci ja sam stavio drugu i sad radi normlano.
svaki auto ima neke musice a pug kojeg ti obozavas ih je fakat prepun tak da znas o cemu pricam.

Nit ja mislim da ti misliš da sam ja lud, nit ja mislim da si ti lud, no ono šta mislim je kako, je to možda bilo kod tebe, u mom slučaju, kojem sam svjedočio, poskakivala je i obrtaljka i BRZINOMJER. Prvom prilikom ću snimit.

Neću više, zatrpavat temu, rekao sam šta mi je bilo na duši.

Živel.

Knight1911
09.01.2012., 08:55
pozdrav, u prilici sam kupiti dotični automobil 2000. godište pa me zanima na koje stvari trebam obratiti pozornost. Kakvi su im motori? Jesu li slabi za tu kilažu i jesu li rastrošni? Svaki komentar je dobrodošao.

rocket86
09.01.2012., 11:50
taj motor je, uz dulji mjenjač išao u astru eco4, čija je deklarirana potrošnja bila 4,4 litre, a na testovima ispod 5, dakle, ako računaš da je to normalna verzija, cca pola litre-litru gore. slab je relativan pojam, a mislim da je puno veći problem turbo rupa(općenito izraženo kod turbodizela od opela)

freelife
09.01.2012., 16:35
Imao 1.7 dti astru, 2000. godište. Srebrnu. Dakle, jednu od milijon u HR :D :D :D

Uglavnom, ok auto, malo troši, jebali ga anlaser, alternator... Na kraju počeo trošiti vodu pa ga prodali.

Zašto je to počeo radit, ni danas ne znamo, makar je i takav okrenuo nekih 30 000 km prije nego smo ga prodali.

Knight1911
09.01.2012., 19:07
danas mi je ponuđena jedna astra s kvarom na motoru, vlasnik kaže da je bregasta kvar... sada što točno na bregastoj nije rekao to bih sutra trebao pogledati... zanima me koliko je to ozbiljan kvar i što može povući za sobom eventualno...

crazy_mustang
10.01.2012., 09:15
danas mi je ponuđena jedna astra s kvarom na motoru, vlasnik kaže da je bregasta kvar... sada što točno na bregastoj nije rekao to bih sutra trebao pogledati... zanima me koliko je to ozbiljan kvar i što može povući za sobom eventualno...

Vjerojatno 1.4.. Treba skinut glavu i kompletno je obradit ili kupit novu/rabljenu, vidjet dali su klipovi dobili, zamjenit remen ako ga ima itd...

Računaj bar 700€ s rukama, ako je povoljna cijena debelo ispod tržišne isplatit će ti se.

nik150
18.02.2012., 20:23
Dali tvornički opel astra GTC 1,7 CDTI 2006 god. ima zaštitu motora odozdola ima li zaštitu od buke ispod haube. U napred Hvala lijepa!

hasnfefer
19.02.2012., 10:06
Na poklopcu haube ima sigurno, a za donju zaštitu nisam siguran.

g-sad
26.05.2012., 19:45
Evo vidim da neko vrijeme nema postova opa reko da osvježim malo. Uglavnom Kupio astru 1,7 dti (isuzu) 2004god. prije dvije godine. Imala 95 000 kn sad ima 135 000.
Problemi:
1 - Klima prestala raditi (jos nije riješeno)
2 - Alternator (repariran 700 kn)
4 - Mijenjani Diskovi (prednji)
5 - Mjienjani odbojnici (ili kako se već zove) na muldama 500 kn
6 - Evo danas upravo riknula Bosh pumpa (zapravo nije jos 100 posto ziher, u ponedjeljak ce mi javiti. Ali je lik iz hak-a kompjuterskom dijagnozom dobio šifru kvara od bosh pumpe.

Prva informacija je, ako se mogne reparirati elektronika da će cijena biti 1500 kn.
Sad kad sam vidio neke postove oko te elektronike, žao mi što je nemam mogućnosti sam skinuti i baciti oko na elektroniku, ako je stvar do kondezatora ili hladnog lema možda sam mogao problem riješiti i sam.
Ali hebiga šta se može.