PDA

View Full Version : Klima


crazy_mustang
21.05.2010., 12:21
Nisam punio klimu več 3 godine od zadnjeg servisa klime. Neki dan je upalim i ne hladi. Kompresor se upali tj vidi se kako remenica se prebaci i okretaji porastu.. Samo hladni zrak ne dolazi do kabine.. Jeli moguće da fali plina kod ovakve situacije.

CDRW
21.05.2010., 12:29
Ako kronično fali plina onda presostat ne dozvoljava uključenje klime .... tak da plina vjerojatno ne fali (bar ne previše)

Inače moji auti su izdržali 13,7,9 godina bez punjenja. Ignis i LR nisu punjeni nikad (prvi je 2000 a drugi 97 godište).

Nino81
21.05.2010., 12:29
Vrlo vjerojatno, meni isto u prosjeku negdi 3/4 godine traje plin u klimi..

crazy_mustang
21.05.2010., 12:33
Još jedna stvar. Kad se upali klima iz ventilacije izlazi neki zvuk najsličniji prolasku plina kroz metalnu cijev kao kad se vari s co2..

CDRW
21.05.2010., 12:38
Još jedna stvar. Kad se upali klima iz ventilacije izlazi neki zvuk najsličniji prolasku plina kroz metalnu cijev kao kad se vari s co2..

Dakle plin nije problem. Cirkulira. De potraži na filtru/sušaću tzv magično oko - komad stakla koji ti omogućava da vidiš u sistem. Kad se kompresor uključi prvo počne teći mjehurićasta tekućina koja onda postane tekućina bez primjesa plina. Ako se to vidi - plina ima dosta. Ako je tekućina stalno ko "šampanjac" e onda je razina pala.

I wonder
21.05.2010., 21:36
+ očistiti ulaz zraka za klimu, filter zraka za kabinu, grijanje na minimum i pustiti klimu da malo duže radi.

mirkec_23
21.05.2010., 22:59
Dakle plin nije problem. Cirkulira. De potraži na filtru/sušaću tzv magično oko - komad stakla koji ti omogućava da vidiš u sistem. Kad se kompresor uključi prvo počne teći mjehurićasta tekućina koja onda postane tekućina bez primjesa plina. Ako se to vidi - plina ima dosta. Ako je tekućina stalno ko "šampanjac" e onda je razina pala.

e to oko sam ja danas promatrao malo. Nekako mi se čini da slabije hladi automatska klima (možda jer je vani vrijeme kilavo) pa ista ne hladi mnogo jer je tempreatura unuta i vani slična. Uglavnom tekučina koja prolazi kroz to oko izgleda kao da je u prekidu malo i ponekad iz ventilacije izlazi onaj psssssssssss. Kad sam bio prošle godine punit klimu tip mi ju je napunio za 2 minute i rekao da je to to (išao sam kod frenda prek veze) pa mislim da me tip samo htio skinut s one stvari da mu ne radim gužvu. Jel može bit da mi nije stavio dost plina?

bushido
22.05.2010., 12:54
problem sa ovim zvukom o kojem pricate ( pssst..) koji cujete kad upalite klimu i sam sam imao.... rijesenje, punjenje klime...
nakon sto sam je napunio sve normalno,nema vise nikakvih zvukova.. plina bilo jako jako malu u sustavu, napunjen novi i sad sve 5

ne...znalica!
22.05.2010., 15:09
kad smo kod klima...sezona pocinje treba se pripremiti, auto star 10 god. nikada nis cackano oko klime (kuc-kuc) ali nekako me ono dezinficiranje kanala zraka pati. ima tko iskustava s tim, cdrw vidim isto imas dosta godina stare klime, kakava iskustva s dezinfekcijom, kako, s cim, gdje...?:ne zna:...dali uopce?:confused:

tigo95
22.05.2010., 15:55
problem sa ovim zvukom o kojem pricate ( pssst..) koji cujete kad upalite klimu i sam sam imao.... rijesenje, punjenje klime...
nakon sto sam je napunio sve normalno,nema vise nikakvih zvukova.. plina bilo jako jako malu u sustavu, napunjen novi i sad sve 5

Tako se i meni čuje. Zanimljivo da mi prije par godina isto nije bilo plina pa mi nije pištao :ne zna:

spaljeni
22.05.2010., 17:16
Je li moguće ako nema plina,da uopće neće upaliti kompresor?Kod mene na Vectri na prekidaču ne svijetli kontrolna lampica,ne pali se kompresor....sve mrtvo!

Velebni
22.05.2010., 19:57
Auto:Lancia dedra.Problem:rad klime.
Auto ima automatsku klimu,ali ne radi dobro.Kada je vani primjerice 20 stupnjeva i ja podesim na 18 i uključim automatski mod klima krene s radom,ali nakon pola minute do minutu naglo pojača i stavi na najveću brzinu puhanja i puše kao sumanuta.To ne bi bio problem da razlika između vanjske i unutarnje temperature nije dva stupnja i da se situacija poboljša nakon par minuta kada bi ventilator trebao usporiti međutim ona bi tako puhala i dva sata.Očiglednio je neki senzor u kvaru pa javlja klimi da je u kabini100 stupnjeva.Kada klimu stavim u ručni mod sve radi kako valja.Zna li tko o čemu je riječ.

CDRW
22.05.2010., 20:35
kad smo kod klima...sezona pocinje treba se pripremiti, auto star 10 god. nikada nis cackano oko klime (kuc-kuc) ali nekako me ono dezinficiranje kanala zraka pati. ima tko iskustava s tim, cdrw vidim isto imas dosta godina stare klime, kakava iskustva s dezinfekcijom, kako, s cim, gdje...?:ne zna:...dali uopce?:confused:

Pa ak ne smrdi - ne kemijaj. Interesantno je da recimo kod staraca od moje žene klime rade non stop - ljeto/zima - whatever. Gase ih na taj način da ventilaciju stave na nulu a ne da isključe onaj gumbić koji svijetli. I jasno smrde. Moje klime nikad ne rade zadnjih 10 minuta prije nego što ću stići na odredište. I nikad ne smrde. Nikad ih nisam dezinficirao niti bilo što slično.

Dakle - kak se odnosiš prema njoj (osuši je, mjenjaj filtar, nedaj gljivama da se razmašu ....) tak će ti i biti.

Ak već moraš dezinficirat klimu - e onda u servis. Pjene su općenito polovično rješenje - treba ti UVC svijetlo i ozon. Ako se ispravno napravi dezinfekcija je trajno rješenje (pogotovo na starim autima koji još nisu koristili pićkaste reciklirajuće plastike koje su porozne i koje su IDEALNO stanište za gljive, mikrobe, micelij i slično).

ne...znalica!
25.05.2010., 01:26
a vidi osjeti se koju min poslije što se ugasi klima, isto tako ugasim ju prije odredišta, onak valžno blago neugodan zrak ali kad ju upalim i dok radi sve 5!

crazy_mustang
25.05.2010., 07:20
Falilo je plina. U servisu su mi nadopunili plina šta je falilo i sad je sve kao prije. Majstor je rekao da ima neki ventil koji ne dopušta hlađenje kad fali neka mjera plina. Ono pištanje je taj ventil kao malo propuštao. Uglavnom zvuk je nestao. Napravili su i dezinfekciju protiv bakterija.

green-sk
25.05.2010., 18:37
Ljudi, imam problem s klimom na Passatu! :(

Kad dam kontakt, na displeju od Climatronic-a mi ispiše BOMB :lol: ili tako nešto slično (bez zajebancije)! To trepti možda 10 sec i onda je displej normalna, no klima ne hladi!
Kompresor? Ili je nešto u elektronici?

star 69
25.05.2010., 19:38
Falilo je plina. U servisu su mi nadopunili plina šta je falilo i sad je sve kao prije. Majstor je rekao da ima neki ventil koji ne dopušta hlađenje kad fali neka mjera plina. Ono pištanje je taj ventil kao malo propuštao. Uglavnom zvuk je nestao. Napravili su i dezinfekciju protiv bakterija.



koliko si platio?? da znam što me čeka :) imam isti problem

leo4
25.05.2010., 19:49
koliko si platio?? da znam što me čeka :) imam isti problem

Pa testiranje i dopuna plina oko 400 kn!

Đunđi Bunđi
26.05.2010., 17:54
Eto i ja danas dopunio plin....
Od mogucih 750 grama, u sistemu je bilo oko 150...
Racun - 78 kuna
Hladjenje - neprocjenjivo
Za sve ostalo, tu je Mastercard

-dominic-
26.05.2010., 18:59
Sad slobodno izreklamiraj gdje :D

Đunđi Bunđi
26.05.2010., 20:15
Sad slobodno izreklamiraj gdje :D

U Boschevom servisu u Kovinskoj

mirkec_23
26.05.2010., 20:21
jel se može plina napunit za 2 minute? Prije godinu dana mjenjao sam nekakve gumice jer je puštalo na njima i nakon toga tip je nagruvo neki klinac u sistem pod tlakom da vidi da li pušta i gle čuda nije puštalo. Nakon toga tip mi je kao napunio plin u sistem i to je trajalo 2 minute. Istina hladan zrak je lagano puhao i sada puše lagano(ali slabije nego prošle godine),ali to se jednostavno nije klima kakva treba biti. čuje se onaj piskutav zvuk i na onom oku gdje se vidi strujanje plina vidi se tekučina koja je u prekidu. Što vi mislite?

CDRW
27.05.2010., 07:48
Punjenje klime traje 20 minuta - pola sata. Kraće NE ide ak se radi kako spada (sve van, vakumirat, odvojit ulje, filtrirat, vratit ulje, dodat boju (ako već nije unutra) i dodat propisanu količinu plina).

@Laki - izgleda da su ovi Bosch servisi opako skinuli cjene i kod nas - definitivno best buy :top:

Đunđi Bunđi
27.05.2010., 08:55
jel se može plina napunit za 2 minute?
Ne moze... Pola sata je ultra turbo brzo....
Meni je veđenje, vaganje, punjenje, bojanje...... trajalo 45 minuta


izgleda da su ovi Bosch servisi opako skinuli cjene i kod nas - definitivno best buy :top:

A osim cijene, krasi ih i ljubaznost, urednost...... Bar ovi u Kovinskoj....
Jedino mi je malo cudno da se radni nalog otvara pokraj u Citroenu ... i od Citroena racun dobijes :confused:

danijel983
27.05.2010., 08:57
Ček malo 78kn punjenje? I to se napravi kak treba? Cura je punila kod jednog čovjeka za 200kn i sve je bilo kak je CDRW opisao. tak je negdje i trajalo ali je ispustila sad opet nakon mjesec dana. Hladi ali ne kak bi trebala. I sad opet 200kn osim ak je taj bosch tolko jeftiniji pa da skočimo do zg.

CDRW
27.05.2010., 09:01
A osim cijene, krasi ih i ljubaznost, urednost...... Bar ovi u Kovinskoj....
Jedino mi je malo cudno da se radni nalog otvara pokraj u Citroenu ... i od Citroena racun dobijes :confused:

Pa u Janezlandu dobiješ račun od Opela (Kruno Brežice) - valjda im je to standardna politike - šlepaju se uz neki auto salon.

I ne mogu ne primjetiti kako se obično radi o "pokvarljivim" markama.... :rofl:
Valjda po modelu - možda su nam auti sranje ali je servis vrhunski :lol:

Đunđi Bunđi
27.05.2010., 09:08
Ček malo 78kn punjenje? I to se napravi kak treba?
Pa nego sto...


I ne mogu ne primjetiti kako se obično radi o "pokvarljivim" markama.... :rofl:
Valjda po modelu - možda su nam auti sranje ali je servis vrhunski :lol:

Pa zasto onda nema Bosch servisa pokraj FiJata ili Subarua? :ne zna:

CDRW
27.05.2010., 09:15
Pa zasto onda nema Bosch servisa pokraj FiJata ili Subarua? :ne zna:

Zato jer je Subaru japanski Mercedes a Fijata se i tak proda 30 mjesečno (ko i Mercedesa) - nema se tu što pokvarit (mislim ima ali radi količine vozila .... razumiješ poantu) :rofl:

yedwy
27.05.2010., 09:16
Pa samo punjenje ovisi o tome kolko treba napuniti u sistem, sad ovo ostalo je više od samog punjenja plina, inače stari je radio kućne klime pa sam ga gledao i neki put je obavio za par minuta servis a neki put je trajalo 2 sata, ovisno kaj je mušterija htjela i kaj je sve trebalo napraviti...

to sam ja
27.05.2010., 10:48
Kad se vec prica o klimi danas ujutro sjedam u Astru nakon tjedan dana i odlucim upalit klimu jer je vruce kad ono ne radi na kraju sam odjebo astru i ostavio je u garazi u uzeo drugi auto koji ima dvozonsku klimu:D

Moram sutra otic negdje u zagrebu da mi to pogledaju. Jel moze neki savjet kod koga otic sa astrom h al ne zelim u ovlasteni. Dominic moze broj na PM od ovog lika kod kojeg ces ti ic?

-dominic-
27.05.2010., 10:57
Eh, pa kaj nije astra prodana, nego reci šta ti se dešava, ne radi uopće?! broj (http://www.klimamobil.hr/)
Uglavnom ljubazna ženska veli u 45min bi trebalo bit gotovo, ako je do punjenja. Cijelo vrijeme mogu biti pored auta i gledat, a sutra popodne ću doista vidjet kako je. Uglavnom za ovaj tjedan ništa, puni su, ja sam im zadnja mušterija u petak :D

E da, ajde isčitaj greške ako znaš, da vidim dal tebi šta javlja u vezi klime!

CDRW
27.05.2010., 11:08
Dečki ak vam puštaju klime OBAVEZNO ubacite boju .... da se vidi gdje pušta (ako pušta).

to sam ja
27.05.2010., 11:12
Bila je prodana pa je kupljena nazad.:D Nemoj me uopce pitati kako,zasto,radi cega.:D Prodao sam ju prije nego sam kupio ono govno od volva prvom susjedu a posto on sad radi na plantazi nafte ja sam je opet otkupio od njega jer sam bio bez auta neko vrijeme a auto mi stvarno treba. Najgore je kaj se nis ne dogada kad ju upalim tj nema nikakvih zvukova,okretaji stoje cjelo vrijeme isto,nista ne pucketa ali i jednostavno ne hladi.:ne zna:

Pod greske mislis na ono ENC?
Evo napravit cu edit za 10min idem iscitat greske.

EDIT: Ma jebo ja tog svog opla nemrem iscitat greske. Najgore je kaj sam ih vec iscitavao i radilo je. Bas sam neki dan prijatelju kazao kak se te greske ucitavaju i radilo je bez oroblema sad sjednem u auto stisnem kocnicu i gas istodobno do kraja dam ontakt i nista se ne dogada cijelo vrijeme stoji kilometraza na displayu. Probat cu jos par puta...

snoopyca
27.05.2010., 11:52
Eh, pa kaj nije astra prodana, nego reci šta ti se dešava, ne radi uopće?! broj (http://www.klimamobil.hr/)
Uglavnom ljubazna ženska veli u 45min bi trebalo bit gotovo, ako je do punjenja. Cijelo vrijeme mogu biti pored auta i gledat, a sutra popodne ću doista vidjet kako je. Uglavnom za ovaj tjedan ništa, puni su, ja sam im zadnja mušterija u petak :D

E da, ajde isčitaj greške ako znaš, da vidim dal tebi šta javlja u vezi klime!

Jel znas kolka je cijena tog punjenja, il ce ti tek tamo reci? Ajd javi molim te

-dominic-
27.05.2010., 16:07
Sve napišem sutra, ja ne znam u čem je problem kod mene jer kako kažem klima radi ok minutu, pa ne radi 10 sekundi i onda opet radi 2-3 sekunde i tako u nedogled. Znam za boju cdrw, nego sumnjam da je plin u pitanju. Prije 6 mjeseci je bio na popravku zbog blentavog Mađara u X5-ici i novi je hladnjak klime i ventilator, tad je klima naravno i napunjena i bilo je sve ok do sad. Da li su oni nešto sfušali ili je nešto drugo sutra ću više znati.

to sam ja
27.05.2010., 20:48
Javi obavezno sutra kak su ti to rjesili i kakva je ekipa tamo. Neda mi se ic natezat s nekim budalama. Ak ce sve bit ok i ja ih onda zovem da vidimo sto se to dogada.

danijel983
27.05.2010., 22:36
Gledam na Bosch.hr ima tih servisa i izvan Zg. Konkretno meni jajbliži je u Zaboku. Sutra ću zvati da vidim dal imaju istu cijenu ko i ovi u Kovinskoj. Ako imaju idem kod njih ako su skuplji nije ni Kovinska na kraj svijeta.

to sam ja
27.05.2010., 22:45
Pa i meni bi najbolje bilo u zaboku tj savrseno.

-dominic-
28.05.2010., 15:58
Evo izvještaj! Klima samo po sebi je ispravna, plina ima točno koliko i treba biti. Problem je što je filter hladnjaka klime začepljen. Normalni tlak sistema je 15-16 bara, on skače do 25 i isključuje. Hladnjak je kipuć, jer nema cirkulacije i kompresor mu nabija tlak dok preostat ne iskopča. Plin je skroz izvađen, vakumiran sustav i vraćen nazad uz hlađenje hladnjaka s vodom. Već sam zvao servis i reklamirao jer je hladnjak star svega pola godine. Ostavio sam 50kn za majstora jer šefica nije htjela uzet ništa niti za rad. Usluga je vrhunska i dosta su ljubazni. Bio sam gotov za 35min sa svim.

Usput vidio sam i bivšeg majstora Šimuna Tomislava(bio kod susjeda) on više ne radi jer mu je vid otišao. Brat Krešimir Šimun kojeg mi stari pozna je na Biogradu i tamo radi...

Velebni
28.05.2010., 16:17
Evo da javim što je sa mojom klimom.U Bertolu tvrde da je problem u isparivaču i ventilu.Trebalo bi ih zamjeniti.Plin je napunjen,a mjerili smo izlaz na otvoru ventilacije.Puhalo je prema dolje do 13.5 stupnjeva i onda se vratilo do 17!Isparivač nije nikad mjenjan,a cijene se kreću od 1000kn na gore,a otprilike isto toliko i ventil koji se zamrzava.Ispod auta potop vode.Ne znam gdje bih mogao do isparivači i tog ventila po umjerenijoj cijeni...

danijel983
28.05.2010., 20:22
Evo danas sam zvao Bosch servis u Zagorju. Tip Top u Zaboku. Za punjenje klime za punta 450kn. Dal ovi u Zg imaju sad neku akciju ili kaj jer razlika je ogromna!!!

dor_
28.05.2010., 21:31
Evo danas sam zvao Bosch servis u Zagorju. Tip Top u Zaboku. Za punjenje klime za punta 450kn. Dal ovi u Zg imaju sad neku akciju ili kaj jer razlika je ogromna!!!

tiptop (tip-top) servis u zaboku je koma, čisti lopovi, navuku te sa jeftinim malim popravcima, a onda kad pomisliš kako su fer ogule te kad dođeš sa večim kvarom.

frendu mjenjali getribu, nisu promjenili sve što je trebalo, pa ga opet iznova opljačkali. i što je najgore znam masu ljudi koji su popljugali kod njih.

s druge strane mehaničari su full nezadovoljni primaju mizerne plače a vlasnik ih tlači...

TIPTOP izbjegavati u širokom luku !!!

danijel983
28.05.2010., 23:25
Ma ja sam kod njih išo samo na špur. A za klimu je ionako preskupo pa nema šanse da idem.

Heywood
29.05.2010., 20:30
Pozdrav,

Nedavno sam primijetio da mi se kompresor klime neće upaliti od prve. Kad ju upalim na gumb čujem da se kompresor upali, ali nakon 5-6 sekundi ponovo čujem isti zvuk i to se ponavlja nekoliko puta. Klima normalno hladi. Ranije se to nije događalo. Jesu ovo simptomi nekakvog kvara, nedostatka plina ili nečeg trećeg?

Hvala.

zdenko.vukovic
29.05.2010., 21:36
Pozdrav,

Nedavno sam primijetio da mi se kompresor klime neće upaliti od prve. Kad ju upalim na gumb čujem da se kompresor upali, ali nakon 5-6 sekundi ponovo čujem isti zvuk i to se ponavlja nekoliko puta. Klima normalno hladi. Ranije se to nije događalo. Jesu ovo simptomi nekakvog kvara, nedostatka plina ili nečeg trećeg?

Hvala.

Imao sam isti problem prilikom uključivanja klime ništa se nije čulo kao da se ništa ne uljučuje. Otišao sam kod mastora i odmah su znali u čemu je riječ. Špula je pregorila, to su zamjenili koštalo je nekih 650kn i sada sve štima, lijepo hladi. Preporuka gdje se možeš obratiti Rudeš,Posavska 16, 095 8393049 Mladen :top: :top:

zdenko.vukovic
29.05.2010., 21:40
Evo danas sam zvao Bosch servis u Zagorju. Tip Top u Zaboku. Za punjenje klime za punta 450kn. Dal ovi u Zg imaju sad neku akciju ili kaj jer razlika je ogromna!!!

Neznam, ali to mi izgleda malo skupo. Danas sam punio klimu 700g u Rudešu. Cijena 250 kn ( plin+boja+dezifekcija). Cijena je fantastična :top:

Heywood
30.05.2010., 11:04
Imao sam isti problem prilikom uključivanja klime ništa se nije čulo kao da se ništa ne uljučuje. Otišao sam kod mastora i odmah su znali u čemu je riječ. Špula je pregorila, to su zamjenili koštalo je nekih 650kn i sada sve štima, lijepo hladi. Preporuka gdje se možeš obratiti Rudeš,Posavska 16, 095 8393049 Mladen :top: :top:


Mislim da si krivo razumio. Kod mene se čuje paljenje kompresora i klima hladi. Problem je u tome što kad upalim klimu čujem da se kompresor pali svakih pet-šest sekundi.

gentor
30.05.2010., 11:18
ja i klima smo novi drugari , jedno 2 mjeseca. Ali nikad do sad nisam cuo da se ista pali il ne pali, samo se ukljuci lampica i hladi. I osjetim na gasu..

zdenko.vukovic
30.05.2010., 11:22
Mislim da si krivo razumio. Kod mene se čuje paljenje kompresora i klima hladi. Problem je u tome što kad upalim klimu čujem da se kompresor pali svakih pet-šest sekundi.

Najbolje ti je da se raspitaš jer oni će ti to znati reći što je to točno ne štima.
:top:

I wonder
30.05.2010., 17:12
Mislim da si krivo razumio. Kod mene se čuje paljenje kompresora i klima hladi. Problem je u tome što kad upalim klimu čujem da se kompresor pali svakih pet-šest sekundi.
pa i kod tebe je najvjerojatniji kvar kuplunga.
elektromagnetska spojka nije dobra pa joj treba 5 ili 6 puta dok ukopča kak treba.
da se to podesiti na nekim autima, ali rijetko. većinom krepa i treba nova.
dobra vijest, netreba punjenje klime zbog toga.

hcerinski
30.05.2010., 19:33
tiptop (tip-top) servis u zaboku je koma, čisti lopovi, navuku te sa jeftinim malim popravcima, a onda kad pomisliš kako su fer ogule te kad dođeš sa večim kvarom.

frendu mjenjali getribu, nisu promjenili sve što je trebalo, pa ga opet iznova opljačkali. i što je najgore znam masu ljudi koji su popljugali kod njih.

s druge strane mehaničari su full nezadovoljni primaju mizerne plače a vlasnik ih tlači...

TIPTOP izbjegavati u širokom luku !!!

Potpisujem, preskupi, jaki na riječima a u praksi ništa neznaju a cijene dijelova su da se smrzneš, inaće poslovnica u Konjšćini im propada tak im treba...

Sigurno su ti frendu zaračunali dva puta skidanje getribe iako je bila nijhova greška.

150jams
30.05.2010., 19:36
evo ja ću vam napisat par stvari na koje se moram osvrnut a pročitao sam ih tu u vašim postovima, pa krenimo redom:

- prvo klima se u pravilu servisira barem jednom u 2 godine bez obzira dali radi dobro ili ne, jer se u sistemu s vremenom stvori vlaga koja djeluje na kompresor i kompresor se više troši, a samim korištenjem i ulje gubi svoju kvalitetu i svakako ga je dobro dopunit ili izmjenit, tako da one priče 7-8 godina ništa nisam dirao i sve radi super stoje al pitanje je do kad, jer po meni je bolje uložit 200-400 kuna u prevenciju nego kad krenu crkavat kompresori i ostali djelovi pa da vidite onda cifri

- kod većine novih auta a pogotovo talijanski klima sistemi su katastrofalni tj. štedi se nenormalno na svim djelovima i klime jako često gube plin i postoje slučajevi da na novim autima klime nemogu 1 sezonu izdržat da ne ispuste plin, zbog loših gumica i spojeva

- i tokom zime upalite 2-3 puta mjesečno klimu nekih 10-ak minuta, s ovim postižete da kroz sitem procirkulira ulje iz kompresora a tako ujedno podmazujete sve gumice na spojevima i spriječavate propuštanje plina

- pravilno servisiranje klima s izvlačenjem plina i ulja, tlačenjem i kontrolom propusnosti, vakumiranjem i čišćenjem sistema od vlage i sitne prljavštine, punjenjem ulja, plina i eventualno boje traje minimalno 30 minuta, a ponekad i po 1 sat

I wonder
30.05.2010., 22:59
evo ja ću vam napisat par stvari na koje se moram osvrnut a pročitao sam ih tu u vašim postovima, pa krenimo redom:

- prvo klima se u pravilu servisira barem jednom u 2 godine bez obzira dali radi dobro ili ne, jer se u sistemu s vremenom stvori vlaga koja djeluje na kompresor i kompresor se više troši, a samim korištenjem i ulje gubi svoju kvalitetu i svakako ga je dobro dopunit ili izmjenit, tako da one priče 7-8 godina ništa nisam dirao i sve radi super stoje al pitanje je do kad, jer po meni je bolje uložit 200-400 kuna u prevenciju nego kad krenu crkavat kompresori i ostali djelovi pa da vidite onda cifri

vlaga? a čemu onda filter?

- kod većine novih auta a pogotovo talijanski klima sistemi su katastrofalni tj. štedi se nenormalno na svim djelovima i klime jako često gube plin i postoje slučajevi da na novim autima klime nemogu 1 sezonu izdržat da ne ispuste plin, zbog loših gumica i spojeva
na klimama se štedi, a gumice i spojevi propuste?
japanci i nijemci sigurno u klime ugrađuju dijelove vrhunske kvalitete?
- i tokom zime upalite 2-3 puta mjesečno klimu nekih 10-ak minuta, s ovim postižete da kroz sitem procirkulira ulje iz kompresora a tako ujedno podmazujete sve gumice na spojevima i spriječavate propuštanje plina
gumice se podmazuju uljem? koje gumice?
- pravilno servisiranje klima s izvlačenjem plina i ulja, tlačenjem i kontrolom propusnosti, vakumiranjem i čišćenjem sistema od vlage i sitne prljavštine, punjenjem ulja, plina i eventualno boje traje minimalno 30 minuta, a ponekad i po 1 sat
kako mijenjaš ulje koje je u kompresoru?

CDRW
31.05.2010., 07:30
evo ja ću vam napisat par stvari na koje se moram osvrnut a pročitao sam ih tu u vašim postovima, pa krenimo redom:

- prvo klima se u pravilu servisira barem jednom u 2 godine bez obzira dali radi dobro ili ne, jer se u sistemu s vremenom stvori vlaga koja djeluje na kompresor i kompresor se više troši, a samim korištenjem i ulje gubi svoju kvalitetu i svakako ga je dobro dopunit ili izmjenit, tako da one priče 7-8 godina ništa nisam dirao i sve radi super stoje al pitanje je do kad, jer po meni je bolje uložit 200-400 kuna u prevenciju nego kad krenu crkavat kompresori i ostali djelovi pa da vidite onda cifri

- kod većine novih auta a pogotovo talijanski klima sistemi su katastrofalni tj. štedi se nenormalno na svim djelovima i klime jako često gube plin i postoje slučajevi da na novim autima klime nemogu 1 sezonu izdržat da ne ispuste plin, zbog loših gumica i spojeva

- i tokom zime upalite 2-3 puta mjesečno klimu nekih 10-ak minuta, s ovim postižete da kroz sitem procirkulira ulje iz kompresora a tako ujedno podmazujete sve gumice na spojevima i spriječavate propuštanje plina

- pravilno servisiranje klima s izvlačenjem plina i ulja, tlačenjem i kontrolom propusnosti, vakumiranjem i čišćenjem sistema od vlage i sitne prljavštine, punjenjem ulja, plina i eventualno boje traje minimalno 30 minuta, a ponekad i po 1 sat

Ti si neki serviser klima jel tako.

Jer ovakvu hrpu sranja može napisat samo serviser kojem je u interesu odrat neuke.

Koja mrtva vlaga? Odkud? S Marsa ili je već bila ugrađena?
Sušač - jel ti ta riječ nešto govori? Da ti ga poslikam pa da vidiš kako izgleda?

Ulje krepa za 2 godine? Da ako je motorno, u stalnom kontaktu sa zrakom (oksidacija) gorivom (gubitak svojstava) i produktima izgaranja (prljanje). Ako je u hermetički zatvorenom sustavu - nema šanse. Ulje u volanu koje radi u debelo gorim uvjetima traje 5 godina.

Jedino pametno što si napisao je da se klima po zimi pali par puta.

I za kraj nagradno pitanje - kako to da kompresori u hladnjacima rade i po 10-15-20 godina s istim uljem? I jesi li ikad vidio kako to ulje izgleda nakon tih 10-15-20 godina?

-dominic-
31.05.2010., 07:58
Zbog takvih bisera idem na reklamaciju hladnjaka klime starog pola godine, jer je začepljen filter od vlage. Pitanje je koliko je dugo stajao "otvoren".

crazy_mustang
31.05.2010., 08:11
gumice se podmazuju uljem? koje gumice?


Meni je to uvjek bilo zanimljivo, ulje u kompresoru. Jel to ulje šta se ubaci u sistem ostane negdje u kompresoru na dnu ili se rašprši po cijevima i cjelom sistemu.

I wonder
31.05.2010., 08:17
kad klima ne radi, ulje iz sistema se istaloži. u kompresoru, u isparivaču......
i onda je normalno da to ulje nemožeš promijeniti, jer ni nemožeš do njega. da bi došao do njega, treba skidati kompresor. a to onda sigurno nije servis od 200 kn.
tak da, tumpljo nema pojma o čemu priča. izgleda.

kad klima proradi, ulje počne cirkulirati zajedno sa rashladnim medijem i podmazuje kompresor.
ulje je sintetičko, ali svejedno, gumice nisu sretne s njim. možda ih i ima nešto, ali su većinom brtve od klingerita ili nečeg sličnog. gumica nema, barem kolko ja znam. može biti i da neznam:D

CDRW
31.05.2010., 09:04
Ma ima samo jedan bitan semering - onaj na osovini kompresora. I na njemu može početi curiti.

Đunđi Bunđi
31.05.2010., 09:15
Meni curi na hladnjaku klime... vidim (a slabo vidim kroz branik) tragove ulja i farbe.
Tko to krpa?

crazy_mustang
31.05.2010., 09:19
ulje je sintetičko, ali svejedno, gumice nisu sretne s njim. možda ih i ima nešto, ali su većinom brtve od klingerita ili nečeg sličnog. gumica nema, barem kolko ja znam. može biti i da neznam:D

Kolko ja znam postoje gumice na crijevima između spojeva gdje se spajaju aluminijska cijev sa gumenom. Gumice idu između spoja cijevi i kompresora, cijevi sa cijevi i cijev sa kabinom. Tj one na spoju kompresor cijevi su neki semeringi. Te gumice više liče na neke o ringove.

CDRW
31.05.2010., 09:33
Meni curi na hladnjaku klime... vidim (a slabo vidim kroz branik) tragove ulja i farbe.
Tko to krpa?

Slabo ćeš to pokrpat - to je 25 bara unutra - to treba novi.

Đunđi Bunđi
31.05.2010., 09:37
Slabo ćeš to pokrpat - to je 25 bara unutra - to treba novi.

di da nadjem novi za staru kantu iz 1998.?

-dominic-
31.05.2010., 09:43
Prije oko 15-20 bara ovisno o sustavu, no svejedno mislim da mu nema spasa. Mislim da bi velas trebao imat, probaj vidjet.

CDRW
31.05.2010., 09:56
di da nadjem novi za staru kantu iz 1998.?

Probaj Velas. U toj "kanti" (PSA jel?) je vjerojatno Valeo.

CDRW
31.05.2010., 09:57
Prije oko 15-20 bara ovisno o sustavu, no svejedno mislim da mu nema spasa. Mislim da bi velas trebao imat, probaj vidjet.

Ma može bit i 40 - ovisi o sustavu, kako si rekao. Dok su bili oni stari s bakrenim cijevima i istim takvim lamelicama - još se i dalo hartlotat. Ovi novi od ljevano/prešanog (lamelice su naprešane) aluminija (drek aluminij - nekakva šugava legura) se vrlo teško popravlja.

Đunđi Bunđi
31.05.2010., 10:05
Probaj Velas. U toj "kanti" (PSA jel?) je vjerojatno Valeo.

To je u zeninom 306...
Moji su svi jos ispravni

CDRW
31.05.2010., 10:32
To je u zeninom 306...
Moji su svi jos ispravni

Probaj pitat Velasa - ima on i kineske kopije ....

150jams
31.05.2010., 16:37
-vlaga? a čemu onda filter?
-na klimama se štedi, a gumice i spojevi propuste?
-japanci i nijemci sigurno u klime ugrađuju dijelove vrhunske kvalitete?
-gumice se podmazuju uljem? koje gumice?
-kako mijenjaš ulje koje je u kompresoru?

idemo redom..da vlaga...a jel znaš da se filter baca svako 2 godine, pitaš se zašto?

da gumice i spojevi popuste i štedi se na spojevima i na svemu..starija auta drže puno bolje nego novija..jesi siguran da se za njemačka vozila rade dijelovi u njemačkoj, recimo mercedes ti brdo dijelova proizvodi u turskoj...pa ti vidi i još nešto...recimo vozilo proizvedeno u turskoj ti neće ić u EU..nego će se prodat na balkanu..pitaš se zašto?

gumice na spojevima i semering na kompresoru..da samo znaš na koliko auta se ispusti plin na semeringu kompresora..a samo zato šta se preko zime zasušio.

ulje u kompresoru mijenjaš tak oda otvoriš crijeva s kompresora i izvučeš ga al današnji noviji strojevi za servisiranje izvuku sami bez otvaranja sistema dio plina...sa svakim propuštanjem plina iz sistema izlazi i ulje..tako da eto zašto ga je potrebno dopunit

150jams
31.05.2010., 16:43
Ti si neki serviser klima jel tako.

Jer ovakvu hrpu sranja može napisat samo serviser kojem je u interesu odrat neuke.

Koja mrtva vlaga? Odkud? S Marsa ili je već bila ugrađena?
Sušač - jel ti ta riječ nešto govori? Da ti ga poslikam pa da vidiš kako izgleda?

Ulje krepa za 2 godine? Da ako je motorno, u stalnom kontaktu sa zrakom (oksidacija) gorivom (gubitak svojstava) i produktima izgaranja (prljanje). Ako je u hermetički zatvorenom sustavu - nema šanse. Ulje u volanu koje radi u debelo gorim uvjetima traje 5 godina.

Jedino pametno što si napisao je da se klima po zimi pali par puta.

I za kraj nagradno pitanje - kako to da kompresori u hladnjacima rade i po 10-15-20 godina s istim uljem? I jesi li ikad vidio kako to ulje izgleda nakon tih 10-15-20 godina?

ajde kad si već tako drzak..da te pitam čim se ti to baviš..kad sereš ovako po samom savjetu..koji definitvno stoji...kažeš od kud vlaga...a ko kaže da je sistem auto klime hermetički zatvoren..je u teoriji..al u praksi?

a kako u praksi svaki sistem ispušta plin..zar onda ne postoji mogućnost da tu povuće i vlagu...na istom tom mjestu...a također tu izlazi i ulje...

za sušać sam već napisa svako 2 godine se mjenja..ili kod bilo kojeg otvaranja sistema..to ti svaka iole ozbljnija tvornica preporučuje...nije bitno di radim...ako te zanima reću ti na PM...al bavim se nečim u čemu smo jedini u HR i viruj m ida znam jako jako dobro o čemu pričam...a i bija san na jako puno seminara i školovanja šta tu kod nas šta u EU

a nagradno pitanje ti je preglupo i sad vidim zašto si tako pametan jer servisiraš kućne klime i frižidere...sve mi je jasno...kompresor frižidera je i u teoriji i u praksi hermetički zatovren jer je varen s bakrenim cijevima..a to nije slučaj kod auto klima...pa eto ti i odgovor na tvoje pitanje

150jams
31.05.2010., 16:47
Zbog takvih bisera idem na reklamaciju hladnjaka klime starog pola godine, jer je začepljen filter od vlage. Pitanje je koliko je dugo stajao "otvoren".

da samo takvi biseri neznaju da se u pravilu kod svakog otvaranja sistema treba obavezno mijenjati i filter plina tkz. dehidrator....a ako i znaju nažalost situaciaj kod nas je da ljudi nemaju novca i čoviku nemožeš objasnit da to treba mijenjat..i u većini slučajeva traže da im ostaviš tako i da malo bolje izvakumiraš

150jams
31.05.2010., 16:48
ali su većinom brtve od klingerita ili nečeg sličnog. gumica nema, barem kolko ja znam. može biti i da neznam:D

ajde lipi moj nemoj se dalje brukat....brtve od klingerita..o čemu ti pričaš...

150jams
31.05.2010., 16:51
Slabo ćeš to pokrpat - to je 25 bara unutra - to treba novi.

kod normalnog sistema u kojem sve ispravno funkcionira..znači kompresor i sistem nisu začepljeni, uredno rade ventilatori kondenzatora..normalan tlak je oko 15 bara...kod većih temperatura i eventualnih dugotrajnih zastoja negdje u koloni...tlak poraste do 20 bara jako rijetko preko toga..ukoliko ti je tlak na 25 bara miki moj tu nešto ne štima il je sistem začepljen il je prljav kondenzator il ne rade ispravno ventilatori....i to se može pokrpat..u zagrebu je firma Frigo alati..i imaš moju prepruku za to

150jams
31.05.2010., 16:52
Ma može bit i 40 - ovisi o sustavu, kako si rekao.

jel bi mi mogao pokazati auto klimu koja radi na tlaku od 40 bara?

-dominic-
31.05.2010., 17:01
Gledaj, pa filter je sami dio hladnjaka(Delphu, astra H) prema tome ne vidim u čemu je problem. Danas sam bio i rekli su da je falilo 100g, ajd nek im bude. Uglavnom radi, e sad čekam toplija vremena za pravi test.

150jams
31.05.2010., 17:05
Gledaj, pa filter je sami dio hladnjaka(Delphu, astra H) prema tome ne vidim u čemu je problem. Danas sam bio i rekli su da je falilo 100g, ajd nek im bude. Uglavnom radi, e sad čekam toplija vremena za pravi test.

znaš u čemu je problem vjerojatno je neko to prije otvarao i ostao im je otvoren..jer novi filter ti bude hermetički zatvoren...i kad ga otvoriš on ti učin fuššš...zato jer je bio pod vakumom i kod otvaranja povuće zrak...i kad ga otvoriš treba ga čim prije ugradit jer taj filter na sebe vuće vlagu..a samim tim mu se gubi svrha

-dominic-
31.05.2010., 17:21
Jel to izgleda ovako (http://images.wrenchead.com/smartpages/partinfo_resize/DPH/RD10003a_Primary_Large_Image.jpg)

150jams
31.05.2010., 17:23
da to je filter plina

I wonder
31.05.2010., 20:16
idemo redom..da vlaga...a jel znaš da se filter baca svako 2 godine, pitaš se zašto?

pa da.
na jednom autu mi klima 10 godina radi bez problema, na drugom 13 godina. mora da su ih sastavljali klingonci:D
da gumice i spojevi popuste i štedi se na spojevima i na svemu
što nema nikakve veze sa kvalitetom kompresora ili isparivača.
..starija auta drže puno bolje nego novija..jesi siguran da se za njemačka vozila rade dijelovi u njemačkoj, recimo mercedes ti brdo dijelova proizvodi u turskoj...pa ti vidi i još nešto...recimo vozilo proizvedeno u turskoj ti neće ić u EU..nego će se prodat na balkanu..pitaš se zašto?
samo potvrđuje da kvarovi klime nisu vezani uz zemlju proizvodnje.
gumice na spojevima i semering na kompresoru..da samo znaš na koliko auta se ispusti plin na semeringu kompresora..a samo zato šta se preko zime zasušio.
znam. zato i svoju palim jednom tjedno.

ulje u kompresoru mijenjaš tak oda otvoriš crijeva s kompresora i izvučeš ga al današnji noviji strojevi za servisiranje izvuku sami bez otvaranja sistema dio plina...sa svakim propuštanjem plina iz sistema izlazi i ulje..tako da eto zašto ga je potrebno dopunit
možeš otvarati kolko hoćeš, nikad nećeš izvući svo ulje iz kompresora dok ga ne skineš.
a ako ulje ne isprazniš, nemožeš ni znati koliko novog ulja treba. jel tako?
ajde lipi moj nemoj se dalje brukat....brtve od klingerita..o čemu ti pričaš
zato sam i napisal tako. bavil sam se skidanjem kompresora, a ne popravljanjem spojeva.
ako ti je poznato, guma i mineralna ulja se ne vole. u klimi je sintetičko ulja, ali ipak sam mislio.....

opet, bolje da ja zajebem gumicu ili brtvu (iscuri plin, 200 kn), nego kad ti zajebeš kompresor jer nisi stavio dosta ulja.

I wonder
31.05.2010., 20:20
a kako u praksi svaki sistem ispušta plin..zar onda ne postoji mogućnost da tu povuće i vlagu...na istom tom mjestu...a također tu izlazi i ulje...

lipi moj, a mogu ti ja nešto reći u povjerenju?

plin za klimu je 35 puta rjeđi od zraka.
pa je njemu i dalkeo lakše "pobjeći" kroz šupljine, napukline i suhe brtve.
zrak i vlaga su daleko gušći pa je potrebno puuuuuuuno više vremena da "uđu" u sistem, i zbog gustoće medija, i zbog tlaka u njemu.

ulje pogotovo nemre van.

CDRW
01.06.2010., 07:37
jel bi mi mogao pokazati auto klimu koja radi na tlaku od 40 bara?

Alo balansero - skini se s ove teme. Inače pogledaj katalog presostata pa pogledaj koliki su granični tlakovi na 4. stupnju.

Za tvoju informaciju - Fiat 132 1800. Kompresor pogoni dupla remenica. Kompresor nije rotacioni.

A na tvoje gluposti o održavanju klime nek nasjedne onaj ko ima viška love. Samo mi objasni kako će vlaga u nešto ući ako je tlak sistema u mirovanju 2,5 do 6 bara :bonk:

Jedino da auto potopiš na 25-60 m dubine.

Genije.

150jams
01.06.2010., 16:19
pa da.
na jednom autu mi klima 10 godina radi bez problema, na drugom 13 godina. mora da su ih sastavljali klingonci:D

što nema nikakve veze sa kvalitetom kompresora ili isparivača.

samo potvrđuje da kvarovi klime nisu vezani uz zemlju proizvodnje.

znam. zato i svoju palim jednom tjedno.


možeš otvarati kolko hoćeš, nikad nećeš izvući svo ulje iz kompresora dok ga ne skineš.
a ako ulje ne isprazniš, nemožeš ni znati koliko novog ulja treba. jel tako?

zato sam i napisal tako. bavil sam se skidanjem kompresora, a ne popravljanjem spojeva.
ako ti je poznato, guma i mineralna ulja se ne vole. u klimi je sintetičko ulja, ali ipak sam mislio.....

opet, bolje da ja zajebem gumicu ili brtvu (iscuri plin, 200 kn), nego kad ti zajebeš kompresor jer nisi stavio dosta ulja.

-ne kažem ja da klima neće radit 10 godina bez održavanja...radit će i motor od auta bez da 10 godina minjaš ulje i filtere..možeš samo nadolijevat jel tako ?

-nema nikakve veze s kompresorom i ispraivačom..al loša kvaliteta izrade spojeva i ostalih sitnica djeluje i na kompresor i ostale komponente...jer ti sistem gubi plin a samim tim i kompresor se više opterećuje da bi ohladio vozilo..jer nema dovoljnu količinu plina

-da nikad nemoš znat koliko ide točno ulja...i kad skineš kompresor ne znači da si izlija svo ulje jer ga siguno ima rasprostranjenog po sistemu..a za ulje u klimama se kaže bolje da ga ima viška nego da ga nedostaje, evo navest ću ti i primjer kod velikih putničkih autobusa...na kompresorima klime imaš sastrane stakalce za pogledat razinu ulja...tvornica ti kaže ovako nakon 20 minuta rada klime stakalce bi trebalo biti 2/3 pokriveno uljem, međutim također se navodi da ukoliko ga ima skroz do vrha ili je skroz na dnu stakalca..također je dobro i kompresoru nemože bit ništa...to ti govori da nije bitno točno precizno koliko ga ima

sintetička ulja tj. poliesterska se koriste na plinu R134a, dok je kod starijih sistema u kojima je plin R12 korišteno mineralno ulje

e da zaboravija san sad da baš kvarovi klime nisu vezani za zemlju porijekla nebi baš reka...mercedesovi autobusi i to modeli Tourismo su znali imati problema s klimama..jako puno..a proizvedeni su u turskoj...imali smo slučaj da autobus star 15 dana otkaže mu klima..no dobro...to je nebitno toliko...kvarova će uvik bit..bilo di da se proizvodi

150jams
01.06.2010., 16:24
Alo balansero - skini se s ove teme. Inače pogledaj katalog presostata pa pogledaj koliki su granični tlakovi na 4. stupnju.

Za tvoju informaciju - Fiat 132 1800. Kompresor pogoni dupla remenica. Kompresor nije rotacioni.

A na tvoje gluposti o održavanju klime nek nasjedne onaj ko ima viška love. Samo mi objasni kako će vlaga u nešto ući ako je tlak sistema u mirovanju 2,5 do 6 bara :bonk:

Jedino da auto potopiš na 25-60 m dubine.

Genije.

daj mi reci ako se začepi ekspanzioni ventil..i kompresor tlači...imaš visok tlak..a na usisnoj strani kompresora..tlak ti ide u vakum do jedne granice i onda ga presostat niskog pritiska ugasi...kad se tlakovi malo izjednače..kompresor ponovo ukopća..i tako u nedogled..dok ne riješiš problem...zašto ovo pričam...pa zato jer kad nešto ide u vakum zar ne postoji mogućnost da povuće zrak u sistem ukoliko negdi postoji propuštanje...a sam vakum usisava...znam jako dobro šta pričam...jer san se s ovim susreja..nije toliko čest slučaj al može se dogodit...

e da još jednom bi te zamolija da mi rećeš koja to klima i na kojem autu radi na tlaku od 40 bara...jer nijedan presostata neće držati ukopćano...pričamo o auto klimama....na kraju krajeva izbit će prekotlačni ventil na 35 bara....ako zataji presostat..i znaš li koliko bi trajali kompresori na tolikom tlaku?

maystor1
01.06.2010., 16:30
Evo i moje iskustvo...svojevremeno sam lagano doktorirao na klimi jedne g-astre..

Hebala me u zdrav...

Na kraju neispravan sigurnosni ventil...puštao sav plin van iz sistema...govno veličine i izgleda mazalice...koštalo me dva punjenja klime + 3 kg živaca...

dehidrator klime je poželjno promjeniti ne zato jer on prestane izvlačiti vlagu iz sistema,.... nego iz jednog drugog razloga...

......on se od starosti zna raspasti...pa pelete koji inače vuku vlagu iz sistema pošalje u cijevi....

...kad to dođe do kompresora......amen...

inače taj dehidrator u velasu...oko 230 kn....

150jams
01.06.2010., 16:33
evo pametan savjet....

maystor1
01.06.2010., 16:43
Još jedan.....

Ako ikako možete zaštitite kompresor i kvačilo klime od vlage i vode...

Kvačilo klime zna zahrđati..odnosno dodirna površina na kvačilu...disk i pera...pa kvačilo hvata samo na jednom ili dva mjesta kada se uključi klima...

To za posljedicu ima da se cijelo kvačilo vremenom nakrivi,jer ju elektromegnetna sila vuče samo na jedno mjesto...

to za posljedicu ima da se takvo izvitopereno kvačilo ne odvoji kad se klima ugasi ...pa struže o fiksni disk klime na koji inače prenosi snagu sa remenice..

Tako neki auti prave nesnosan zvuk iz kompresora...

a kad se kvačilo rastavi ima se šta vidjeti....cijeli disk hrđav,,s jednim sjajnim mjestom na koje se kvačilo hvata...kad stisnemo gumb klime....a pera izvitoperena od stalnog privlačenja,priljube kvačilo samo na jednu točku diska kompresora..

tak da.....nije ona plastična zaštita odozdo bezveze...

može nakon nekoliko godina ušparat grdu lovu....

CDRW
01.06.2010., 17:07
bla, bla, bla

e da još jednom bi te zamolija da mi rećeš koja to klima i na kojem autu radi na tlaku od 40 bara...jer nijedan presostata neće držati ukopćano...pričamo o auto klimama....na kraju krajeva izbit će prekotlačni ventil na 35 bara....ako zataji presostat..i znaš li koliko bi trajali kompresori na tolikom tlaku?

Aha - sad si se već počeo vadit na neispravne klime koje na usisnoj strani naprave vakuum ... ajde ne trkeljaj. Ako je ekspanzioni u banani onda klima ne hladi. I baš me zanima ko će klimu koja NE radi ostavit uključenu danima i mjesecima da vakuum na usisnoj strani navuče dosta vlage. Ajde bolje šuti - tako izgledaš pametniji.

Što se auta tiče ne znam jesi li čorav ili se praviš glup. Ponovit ću:

Fiat 132 1800

A da ti ne bude dosadno evo i jedan rezervni dio sa masimalnim tlakom od 38 bara:
043181/0 - Diavia

I još nešto stručnjače - do koliko bara idu manometri na HP strani? 50 bara?

150jams
01.06.2010., 19:22
Aha - sad si se već počeo vadit na neispravne klime koje na usisnoj strani naprave vakuum ... ajde ne trkeljaj. Ako je ekspanzioni u banani onda klima ne hladi. I baš me zanima ko će klimu koja NE radi ostavit uključenu danima i mjesecima da vakuum na usisnoj strani navuče dosta vlage. Ajde bolje šuti - tako izgledaš pametniji.

Što se auta tiče ne znam jesi li čorav ili se praviš glup. Ponovit ću:

Fiat 132 1800

A da ti ne bude dosadno evo i jedan rezervni dio sa masimalnim tlakom od 38 bara:
043181/0 - Diavia

I još nešto stručnjače - do koliko bara idu manometri na HP strani? 50 bara?

ahaha...kako ti mene nasmijavaš...sa svakim svojim postom mi dokazuješ da si ti taj kojeg trebamo zvat "STUČNJAK"...jer ja se ne vadim..na to šta ti kažeš..jer mi u servis stalno doalze ljudi sa problemom kojeg sam napisa i znaš šta mi ljudi kažu: upalim klimu i malo mi hladi pa malo ne hladi i tako stalno...al eto dosadilo mi više da je tako pa mi daj vidi šta je. a to dokazuje da nemaš iskustva u servisiranju....jer bi i sam to zna.

i ekspanzioni nemora uopće bit u banani...kako to velika većina servisa radi..odma minja...možda se samo začepi i ponekad propusti plin..ponekad ne..i to je čest kvar

hahha..da fiat 132...ma o ćemu ti pričaš...aj molim te dođi u sadašnjost i razgovaraj o autima od 90,92 godine pa na dalje...a nemoj glumit debila

a taj rezervni..komad o kojem pričaš ništa ne govori...a manometri ti idu do 30 bara...i to se malo informiraj..a da idu i do 50 bara to uopće ništa ne govori...jer i dalje tvrdim da ti prekotlačni ventil na većini na 35 bara izbacuje..a ti kako želiš...daj mi samo reci di radiš..kad si tako potkovan "korisnim informacijama"

CDRW
01.06.2010., 23:29
Dobro, da prekinem ovu debilnu raspravu. Došao si tu - prosrao se sa nekakvim "savjetima" koji nemaju veze s mozgom, dokaza nemaš, teorija ti je bušna ko i znanje, aute ne poznaš, klime još manje... ukratko savjeti primljeni na znanje i iste sekunde zanemareni. Ko misli da se klima mora servisirat svake dvije godine, plin vadit, ulje mjenjat - nek plaća. Nije moja lova. Sretno ti bilo.

EOD

crazy_mustang
02.06.2010., 11:41
Dobro nemojte se sad tu svađati ko više zna.. :)

150jams
02.06.2010., 15:20
Dobro, da prekinem ovu debilnu raspravu. Došao si tu - prosrao se sa nekakvim "savjetima" koji nemaju veze s mozgom, dokaza nemaš, teorija ti je bušna ko i znanje, aute ne poznaš, klime još manje... ukratko savjeti primljeni na znanje i iste sekunde zanemareni. Ko misli da se klima mora servisirat svake dvije godine, plin vadit, ulje mjenjat - nek plaća. Nije moja lova. Sretno ti bilo.

EOD

da da..vidi se ko se posra sa teorijama o 50 bara...sa teorijama da auto klima nema gumica..da plin nemože izaći i sličnim stvarima..a šta je najsmišnije nisi napisa odgovor di i šta ti radiš...

a najsmišnije od svega šta kažeš...je to da se klima netreba servisirat...i da je to bacanje love...bacanje love u 2 godine 200-300 kuna za klimu....jadno ono auto koje ti voziš..

-dominic-
11.06.2010., 13:31
Da li netko zna gdje se nalazi inače dehidrator klime?! Jel to drugi naziv za filter plina?! Ja više neznam tko tu koga, hoću se više informirat jer klima sigurno nije moje područje. Zvao sam više mjesta i neki govore da je to s hladnjakom, neki da je to s kondenzatorom(sve opelovi servisi od reda). Dok sam bio u servisu klima čovjek mi je pokazivao na hladnjak i da je to ujedno i filter koji je navodno začepljen(e sad da li je to taj dehidrator). Problem je taj što ne želim da me preveslaju u ovlaštenom servisu, jer je to pod reklamacijom.

CDRW
11.06.2010., 13:34
Obično je to u onom cilindru ispod presostata - filtar i dehidrator su obično jedno kućište.

-dominic-
11.06.2010., 13:48
Ma da, kad bi ja znao gdje se to nalazi. A ne kužim onda šta je na samom hladnjaku, izgleda kao uložak na jednoj strani s plastičnim čepom. Na to su mi pokazivali da je to filter, uglavnom da je to začepljeno. Sad mogu samo čekat i nadat se da će više riješit taj problem.

Ako bi netko bio voljan pogledat u tim razno raznim programima gdje se nalazi, astra H 1.9cdti u pitanju. U autodati, bar koju ja imam nemam nikakve podatke za AC.

CDRW
11.06.2010., 14:08
Strana 2 - item no 15. Pa potraži na svom nešto takvo. I sumnjam da ima plastične čepove po sebi ....

http://www.veedubz.co.za/tech/VW%20Haynes%20Mk3/AC-HEATER%20SYSTEM%20-%20MANUAL.pdf

-dominic-
11.06.2010., 14:18
Ma to izgleda kao plastični čep na hladnjaku. Raskopat ću danas masku i slikat. Znam otprilike kako bi trebao izgledat, gledam u autodati i svaki i jedan(bar opel) ima taj dehidrator odma do hladnjaka, ide iz kompresora u njega pa u hladnjak il kako već. Neznam dal je ovaj sistem toliko "pametan" da je u sklopu hladnjaka i nema posebne zamjene za parstotinjak kuna. Ma očito pacijenti u servisu ništa neznaju pa pričaju sve i svašta(na telefon).

CDRW
11.06.2010., 14:23
E upravo tako - iz kompresora u filtar/dryer pa u evaporator u kabini - negdje bi trebao biti .... iako kad su počeli izbacivat obične termostate ... da neki genije nije izbacio i filtar i ostavio samo one mrežice na portovima kompresora :ne zna:

gentor
11.06.2010., 15:26
da li se kompresor rucne klime ikad gasi? ima to kakav termostat ili samo mješa s toplim po želji?

-dominic-
11.06.2010., 15:49
Evo slikao sam, vidim da su stavljali zeleni kontrast, to sam vidio ispod kapice visokotlačnog ventila, i tu nekako jako slabo izlazi malo po malo mjehurić(ugašen auto, i klima naravno). Tu ispod tog čepa je očito filter, to mi je i klima serviser rekao, ali u servisu se očito to ne prodaje.
1 (http://img690.imageshack.us/img690/8977/image245l.jpg)
2 (http://img811.imageshack.us/img811/1482/image244.jpg)
3 (http://img194.imageshack.us/img194/1350/image243e.jpg)

CDRW
11.06.2010., 15:54
da li se kompresor rucne klime ikad gasi? ima to kakav termostat ili samo mješa s toplim po želji?

Gasi se kad postoji opasnost da se isparivač zaledi - jer nebi dugo puhalo u kabini ako se na isparivač nahvata led ....

-dominic-
11.06.2010., 16:01
Evo, našao sam i dio sušača u katalogu, al ne i za astru. Vidim ima i uložaka, očito je kod mene takav
http://img62.imageshack.us/img62/9994/capturehu.th.png (http://img62.imageshack.us/i/capturehu.png/)

Evo, tu na linku (http://www.gts-shop.de/div-klimakondensator-fuer-opel-astra-g-und-zafira-alle-diesel-1850111.html) piše da je s filterom, napokon, to je to!

Velebni
12.06.2010., 10:20
Molim stručnu pšomoć...Auto:lancia dedra s automatskom klimom.Malo hladi pa malo prestaje hladiti.Mjereno uređajem dođe do 12 stupnjeva pa se krene penjat na 18.Navodno da nekakav termoventil ne štima.A i isparivač.Kaže da se ledi.Jer i kada je vani niska temperatura ispod auta uredno kaplje voda u solidnim količinama.Kad sam pitao za cijenu dijelova zajedno bi koštalo 2600kn bez montaže.I nitko ne garantira da će poslije sve raditi.Uvjeravaju me da je to stari auto(97.g) i da klima ne može raditi kao na novima itd.Mora li stvarno popravak biti tako skup?I kada stavim u automatski mod radi samo na najjačem i nikako ne spušta brzinu puhanja niti nakon dugotrajne vožnje.

gentor
12.06.2010., 10:29
Pa zasto si kupovo lanciu velebni i to još s automatskom klimom? Koju bi ti marku sugerirao da je OK sa kvalitetnom automatskom klimom?

jasmin16v
12.06.2010., 15:16
Oj opet on s klimom, il popravi il ostavi tako..

Zgodni
12.06.2010., 19:34
Kod mene recimo zadnjih par dana, dok vozim klima radi ok. kad stanem (ler) stane sa radom. Dalje danas sam primjetio da iz otvora za ventilaciju mi ponekad (samo dok klima radi) izlazi nekakva para (klima i dalje uredno radi), kao doma kad otvorim zamrzivac. Jel se netko susretao sa ovim, i u cemu bi mogao biti problem? Prljav kiler, mozda?

Velebni
12.06.2010., 19:55
Pa zasto si kupovo lanciu velebni i to još s automatskom klimom? Koju bi ti marku sugerirao da je OK sa kvalitetnom automatskom klimom?

Pa ne bih preporučio nikakav auto na osnovu toga kakva mu je automatska klima.A što nedostaje lanciji.Kad sam nedvno govorio da je polo najbolji u svom razredu napadali su me,a sada kada vozikam talijana opet ne valja.

Velebni
12.06.2010., 19:56
Oj opet on s klimom, il popravi il ostavi tako..

Popravit ću.Ne sekiraj se...Nisam baš zadovoljan savjetima jer u biti još nisam čuo kvalitetan na ovaj svoj problem.

jasmin16v
12.06.2010., 20:04
Pa rekli su ti u servisu kvalitetan odgovor pa neces poslusati. Probaj naci polovni ventil pa vidi jel to to, ako nije odma vrati i idemo dalje.

maystor1
12.06.2010., 20:42
Evo, našao sam i dio sušača u katalogu, al ne i za astru. Vidim ima i uložaka, očito je kod mene takav
http://img62.imageshack.us/img62/9994/capturehu.th.png (http://img62.imageshack.us/i/capturehu.png/)

Evo, tu na linku (http://www.gts-shop.de/div-klimakondensator-fuer-opel-astra-g-und-zafira-alle-diesel-1850111.html) piše da je s filterom, napokon, to je to!

Imaš tu pa si pogledaj...

Ja sam tu tražio za astru g...

http://outcat-cs8.tecdoc.net/ows/en/1D5610E794F2E0D704FE854CF7D874E7.srv;jsessionid=1D 5610E794F2E0D704FE854CF7D874E7?view=VIndexFrameset Jsp

-dominic-
12.06.2010., 20:55
Link ti ne radi.

Corvin
13.06.2010., 07:39
Evo, našao sam i dio sušača u katalogu, al ne i za astru. Vidim ima i uložaka, očito je kod mene takav
http://img62.imageshack.us/img62/9994/capturehu.th.png (http://img62.imageshack.us/i/capturehu.png/)

Evo, tu na linku (http://www.gts-shop.de/div-klimakondensator-fuer-opel-astra-g-und-zafira-alle-diesel-1850111.html) piše da je s filterom, napokon, to je to!

Za Astru imaš na toj stranici filtre.

http://www.gts-shop.de/5310007-div-klima-filtertrockner-fuer-opel-astra-h-2.html

http://www.gts-shop.de/div-klima-filtertrockner-fuer-opel-astra-zafira-1.html

-dominic-
13.06.2010., 09:26
Hvala, uglavnom u servisu ovlaštenom se ne može kupit posebno. Nadam se da ću to riješit, ali ne o svom trošku.

Velebni
14.06.2010., 12:10
Evo bio kod majstora za klime i nikakav rezultat.Klima je mehanički ispravna,ali ju hebe elektronika.Električari slježu ramenima.Nikome se ne da radit.Svi bi odmah mjenjali comp klime koji košta više od auta.

dnp
01.07.2010., 09:51
vozim passata 1.9 TDI; 98.g. klimu servisiram svakog proljeća kad zatopli, i nikakvih problema već godinama. ali jučer mi se dogodilo ovo: klima radi, hladi, ali ne uključuje mi ventilator, tj nekad ga uključi kad je upalim a nekad ne. trbam li mjenjati ventilator ili možda nešto negdje gubi neki kontakt. majstor mi kaže da da bi bilo dobro skinut ventilator pa vidjet u čemu je problem, ako se ne može rješit, zamjenit stari ventilator novime

Adaminfo
01.07.2010., 13:12
Ima li ko iskustava sa onim sprejićima koji se nude po trgovinama za dezinfekcije klime u autu?

CDRW
01.07.2010., 13:55
vozim passata 1.9 TDI; 98.g. klimu servisiram svakog proljeća kad zatopli, i nikakvih problema već godinama. ali jučer mi se dogodilo ovo: klima radi, hladi, ali ne uključuje mi ventilator, tj nekad ga uključi kad je upalim a nekad ne. trbam li mjenjati ventilator ili možda nešto negdje gubi neki kontakt. majstor mi kaže da da bi bilo dobro skinut ventilator pa vidjet u čemu je problem, ako se ne može rješit, zamjenit stari ventilator novime

Što god je rješi čim prije jer će kompresor dobit po nosu. a to košta puno više nego rele, nova žica ili slična pizdarija ...

Sprejevi za dezinfekciju su obično ..... neuspješni.

Skrewdriver
01.07.2010., 15:55
Ima li ko iskustava sa onim sprejićima koji se nude po trgovinama za dezinfekcije klime u autu?

Bacanje novca

Adaminfo
01.07.2010., 23:15
Tak sam i mislio ali rekoh,da ipak pitam.Što je najgore kupio sam već dva za svaki auto po jedan.Kad luda ima novaca i kramar trži,rekao bi moj djed.

-dominic-
01.07.2010., 23:37
NIJE bacanje. Kupi pošten sprej(wurth etc), skini filter i po isparivaču. Onaj tko nije tako radio, ne može ni govorit da je to bacanje para.
Apsolutno rješavanje svakog i najmanjeg smrada. Iako je isparivač na prvi pogled bio čist na oko.

CDRW
02.07.2010., 07:11
NIJE bacanje. Kupi pošten sprej(wurth etc), skini filter i po isparivaču. Onaj tko nije tako radio, ne može ni govorit da je to bacanje para.
Apsolutno rješavanje svakog i najmanjeg smrada. Iako je isparivač na prvi pogled bio čist na oko.

1. Do isparivača u 99% auta nemreš doći bez poštenog raskapanja armature ili skidanja ventilatora kabine koje opet traži raskapanje armature.
2. U 70% slučajeva nije SAMO isparivač kriv.

I di ti je onda korisnost spreja?

I wonder
02.07.2010., 09:13
pred dva tjedna sam šprical dva auta.
skinul filter kabine na renaultu i šprical pol boce direkt po isparivaču klime. još otada se vuče miris sredstva a smrada iz klime nema.

na voyageru postoji gumeni komad koji se skine da bi se došlo do isparivača. i njega skinul, opet po isparivaču šprical i stanje je znatno bolje.

samo budem drugi put uzem neki drugi miris:D:D

-dominic-
02.07.2010., 09:33
1. Do isparivača u 99% auta nemreš doći bez poštenog raskapanja armature ili skidanja ventilatora kabine koje opet traži raskapanje armature.
2. U 70% slučajeva nije SAMO isparivač kriv.

I di ti je onda korisnost spreja?

Da i ne. Neznam kako je kod svakog i jednog auta, ali nema toga šta se bar djelomično ne može. A onda je glupo pričat da je sprej s cjevčicom s kojim se u najgorem slučaju kroz centralnu konzolu dođe do isparivača bacanje love. Ja sam izgubio ukupno pola sata. Niti meni nije isparivač na dlanu, ali kad maknem filter i upotrijebim cijevčicu vrlo lako dođem do njega. A da vidim kako izgleda gurnuo sam umjesto filtera ogledalce.

Adaminfo
02.07.2010., 09:36
Dečki to je već za profiće,ovi se sprejići puste u kabini,uključi klima i čekaš vani da se sprej isprazni,..to je nešto kao triper kombinacija što ja imam.

CDRW
02.07.2010., 09:53
Pogotovo jer pravo čišćenje klime traži primjenu ozona, UV-C svijetla i nekakvog dezinfikansa sa produženim djelovanjem (NE ljevati varikinu) - dakle trebaš pjenu 3u1 .... a takvu nisam vidio.

Ako treba objasnit ću zašto samo jedan dezifikans obično nije dovoljan. Ima veze s biologijom.

-dominic-
02.07.2010., 10:04
Ma ok, nisam ni ja rekao da je sve savršeno. Nego, sprej je obavio svoju funkciju, više ne smrdi, malo DIY posla i riješen smrada. Iako ga je bilo tek malo zbog relativno pravilnog baratanja s klimom, ali nakon 5g više nije kao novo.

miš
02.07.2010., 15:35
I meni na passatu (2000) nije radi ventilator klime na hladnjaku. Raskopao ga i vidio da su četkice potrošene. Četkice 80 kn, a tokarenje kolektora i montaža još 100.

ALI!
Sad imam drugi problem, zbog kojega je najvjerojatnije nastao prvi ( potrošene četkice)

Ventilator klime na hladnjaku radi non stop na 2. brzini, bez obzira jel klima uključena ili ne. I kad je auto ugašen, čim dam kontakt, za par sekundi se ventilator uključi i ne prestaje raditi.
Klima je prije neki dan dopunjena, ulje i boja i hladi ok, ali ventilatr se ne gasi nikako.

Probao sam isključiti akumulator na pola sata, ništa. Isključio sam konektor na hladnjaku klime ( pretpostavljam da je to presostat ), ali ventilator i dalje radi.

Ako netko ima iskustva, molio bi pomoć.
Hvala!

gentor
02.07.2010., 20:02
Osjetite li na ispravnoj klimi, nakon sto se ugasi klima uredjaj a ventilator ostane ukljucen miris koji se može opisati kao miris vlage još neko kraće vrijeme?
Odokativno minutu. više ili manje (nisam precizno mjerio)

cincilator
02.07.2010., 20:22
Da osjeti se nekakav "čudan" miris, ali nakon 10-20 sekundi postane normalan.
Pa i trebaš gasiti klimu pa kasnije ventilator da usporiš - spriječiš stvaranje gljivica.

gentor
02.07.2010., 20:32
Thx cincilator.Meni to djeluje kao da prelazi zrak preko nečega vlažnoga kad prestane radit klima, na temi se dosta spominjao isušivač...pa mozda od toga..

E sad , da li se klima uopće suši ako se ugasi recimo 5-10 minuta prije cilja a ne ostavi ukljucen vetilator?

miš
02.07.2010., 21:13
Muči me još jedna nepoznanica.
Ventilator klime ima samo 2 dvije žice, a dvije brzine.

Nije mi jasan princip rada, jer kada dam kontakt odma počinje vrtiti u 1. brzini i tako može u nedogled, a kada upalim auto nakon 3-4 sekunde počne vrtiti u 2. brzini bez obzira da li je uključena klima ili ne.

Mjerio sam napon na konektoru ventilatora i kada je uključen samo kontakt ( vrti u 1. brzini ) napon je nekih 12,5 volti, a kada radi motor ( ovaj vrti u drugoj) napon je nekih 13,5 volti.
Razlika u naponu mi je jasna jer u prvom slučaju to je napon akumulatora, a u drugom alternatora, ali i dalje mi nije jasno kako je reguliran rad samo u prvoj a kako u drugoj brzini.

Ako ventilator ima kakav termo elemenat u sebi koji prebacuje iz prve u drugu, onda bar kad je hladan auto ne bi trebao prebacivat u drugu, ali njemu je svejedno, radi i na hladno i na toplo.

gentor
02.07.2010., 21:16
Muči me još jedna nepoznanica.
Ventilator klime ima samo 2 dvije žice, a dvije brzine.

Nije mi jasan princip rada, jer kada dam kontakt odma počinje vrtiti u 1. brzini i tako može u nedogled, a kada upalim auto nakon 3-4 sekunde počne vrtiti u 2. brzini bez obzira da li je uključena klima ili ne.

Mjerio sam napon na konektoru ventilatora i kada je uključen samo kontakt ( vrti u 1. brzini ) napon je nekih 12,5 volti, a kada radi motor ( ovaj vrti u drugoj) napon je nekih 13,5 volti.
Razlika u naponu mi je jasna jer u prvom slučaju to je napon akumulatora, a u drugom alternatora, ali i dalje mi nije jasno kako je reguliran rad samo u prvoj a kako u drugoj brzini.

Ako ventilator ima kakav termo elemenat u sebi koji prebacuje iz prve u drugu, onda bar kad je hladan auto ne bi trebao prebacivat u drugu, ali njemu je svejedno, radi i na hladno i na toplo.

12,5V i 13,5 V ne moze dati tolko razliku u broju okretaja ventilatora .Ne znam kako radi, al po meni jedino da u ventilatoru ima 2 zavojnice pa interno prebaci neki termoelement kad misli da treba, ali u tom slučaju 2 žice mora bit ugradjen u samom ventilatoru...a na ulazu na žicama uvijek isto...

kada upalim auto nakon 3-4 sekunde počne vrtiti u 2. brzini bez obzira da li je uključena klima ili ne.
Pa kad tek upalis motor on je leden, očito je nešto neispravno sa senzorima...nema logike da ventilator uopce počne raditi bez uključene klime za 3.4 sekunde.

miš
03.07.2010., 07:37
Točno. Sumnjam na neki senzor ili presostat klime, ali tražeći po netu vidio sam da mnogi imaju takve probleme, ali nisam baš naišao odgovore kako su to riješili.


Sada je ljeto, klima radi i ne brinem se toliko, ali do jeseni to moram riješiti jer će mi pothlađivat motor.

150jams
03.07.2010., 12:15
većina novijih auta ima otpornike ventilatora klime ili module ventilatora...recimo kod bmw-a E39 često crkaju ti otpronici klime..koji reguliraju brzine..ima 2 komada jedan za prvu a drugi za drugu....oba nova dođu 400 kuna čini mi se..recimo kod E46...postoji na ventilatoru montirana jedna mala kutijica u kojoj je elektronika za reguliranje rada i brzine ventilatora...i to jako često crkaje..polovan modul košta 100 E

djubre44
03.07.2010., 20:49
Ja imam jedno pitanje.od neki dan kad god dodam gas pojaca se puhanje kad ga pustim onda se smanji.i tako kad kod dodam gas.
jel to stvar klime ili napona mozda?

miš
04.07.2010., 18:06
Ja imam jedno pitanje.od neki dan kad god dodam gas pojaca se puhanje kad ga pustim onda se smanji.i tako kad kod dodam gas.
jel to stvar klime ili napona mozda?
Provjeri da li se i svjetla pojačavaju s dodavanjem gasa. Ako da, onda je sigurno nešto s regulacijom napona.

dnp
05.07.2010., 20:18
I meni na passatu (2000) nije radi ventilator klime na hladnjaku. Raskopao ga i vidio da su četkice potrošene. Četkice 80 kn, a tokarenje kolektora i montaža još 100.

ALI!
Sad imam drugi problem, zbog kojega je najvjerojatnije nastao prvi ( potrošene četkice)

Ventilator klime na hladnjaku radi non stop na 2. brzini, bez obzira jel klima uključena ili ne. I kad je auto ugašen, čim dam kontakt, za par sekundi se ventilator uključi i ne prestaje raditi.
Klima je prije neki dan dopunjena, ulje i boja i hladi ok, ali ventilatr se ne gasi nikako.

Probao sam isključiti akumulator na pola sata, ništa. Isključio sam konektor na hladnjaku klime ( pretpostavljam da je to presostat ), ali ventilator i dalje radi.

Ako netko ima iskustva, molio bi pomoć.
Hvala!

ja sam promjenila ventilator klime 850 kn, ali dobro. no sad mi nešto nije jasno nekad se ventilator ukljući skoro odma kad i kompresor a nekad mu treba par sekundi duže, i kad ugasim klimu odmah se ugasi i ventilator, ja ne znam jeli to normalno. nisam to prije primjetila, ili nisam osluškivala:ne zna: ovisi li to možda i o vanjskoj temperaturi. muž mi je na terenu pa se zato ovdje obračam

150jams
05.07.2010., 21:00
ja sam promjenila ventilator klime 850 kn, ali dobro. no sad mi nešto nije jasno nekad se ventilator ukljući skoro odma kad i kompresor a nekad mu treba par sekundi duže, i kad ugasim klimu odmah se ugasi i ventilator, ja ne znam jeli to normalno. nisam to prije primjetila, ili nisam osluškivala:ne zna: ovisi li to možda i o vanjskoj temperaturi. muž mi je na terenu pa se zato ovdje obračam

ne brini to je uredu...on se pali u ovisnosti o tlaku u sistemu..kad je vanka vruće ventilator se prije pali...

dnp
05.07.2010., 21:11
ne brini to je uredu...on se pali u ovisnosti o tlaku u sistemu..kad je vanka vruće ventilator se prije pali...

hvala ti! i meni se ćini da je tako, i nekako mi je logično, ali ipak sam htjela provjerit. jer mislim da našeg majstora već glava zaboli kad me vidi jel ja uvjek u neke detalje ulazim, a pošto sam žena svima je to smiješno i neobićno, kako mu npr. neke kvarove u detalje opišem i predložim šta bi valjalo provjerit, i naravno ispostavi se, u većini slučajeva da sam bila u pravu :D ma bravo ja!!!!!

Acer46
06.07.2010., 16:28
Nisam punio klimu več 3 godine od zadnjeg servisa klime. Neki dan je upalim i ne hladi. Kompresor se upali tj vidi se kako remenica se prebaci i okretaji porastu.. Samo hladni zrak ne dolazi do kabine.. Jeli moguće da fali plina kod ovakve situacije.

Klima se mora punit svake godine,najvise svake 2 godine,i ako ima i ako nema plina.Ako nestane ulja kompresor ce crknut.Najbolje bi bilo da je ponovo servisiras i obavezno promijenis filter od klime

I wonder
06.07.2010., 18:08
a kak to ulje nestane?

nedavno sam se provezel prema varaždinu kroz dio koji je poznat pod imenom "zagorski (vražji) trokut". nestalo mi je 100 kuna iz novčanika i magnetna naljepnica s auta. nisam primijetio da mi je nestalo ulja iz klime, ali sve je moguće jer auto slabije hladi odonda. jel to to? tak nestane ulje?

i kak sad da to poravim. jel da idem kod mehaničara ili kod iscjelitelja s autom?

to sam ja
06.07.2010., 18:12
Ma neeee zovi vidovitog milana.......:rofl:

Toma Sawyer
06.07.2010., 19:25
zna li netko gdje u Osijeku mogu povoljno napraviti servis klime - punjenje?

Hyperion1
09.04.2011., 19:04
tiptop (tip-top) servis u zaboku je koma, čisti lopovi, navuku te sa jeftinim malim popravcima, a onda kad pomisliš kako su fer ogule te kad dođeš sa večim kvarom.

frendu mjenjali getribu, nisu promjenili sve što je trebalo, pa ga opet iznova opljačkali. i što je najgore znam masu ljudi koji su popljugali kod njih.

s druge strane mehaničari su full nezadovoljni primaju mizerne plače a vlasnik ih tlači...

TIPTOP izbjegavati u širokom luku !!!


Potpisujem!

Slično iskustvo imam kod njih. Prvih par sitnih popravaka za relativno ok cijenu. Nakon toga su mi naplatili litru ulja, makar sam prije popravka provjerio razinu ulja i bila je ok, a nakon kaj su mi lager na alternatoru mijenjali 4,5 sati ne pada mi na pamet više dolaziti kod njih!

U zadnjih cca godinu dana podigli su cijenu usluge sa 2,5kn/min na 3,5kn/min.

Očito je da posla nemaju, pa to misle nadoknaditi višom cijenom usluge i lopovskom taktikom na način da posao rade 3 puta dulje nego kaj im je stvarno potrebno.

subito
22.04.2011., 08:19
koliko često se u prosjeku treba puniti klima?
imam auto 5 i pol godina star i ne vidim nikakvih problema a nikad nije punjena klima.

-dominic-
22.04.2011., 08:55
Dok radi, ne puni i ne diraj niš :)

CDRW
22.04.2011., 09:29
Dok radi, ne puni i ne diraj niš :)

:top: Slažem se.

zvone2
23.04.2011., 20:56
Imam problem sa klimom u focusu.. Bio sam danas kod majstora, oni su je napunili, ali se onda ustanovilo da na gumenom crijevu od kompresora prema hladnjaku gubi plin. (Baš se vidi kako se prave mjehurići na crijevu) Trebalo bi promijeniti to crijevo, ali ono navodno košta 1000-1500 kuna????:confused:
Da li je to moguće????

yedwy
23.04.2011., 20:59
Očito?

dove+
23.04.2011., 21:04
Imam problem sa klimom u focusu.. Bio sam danas kod majstora, oni su je napunili, ali se onda ustanovilo da na gumenom crijevu od kompresora prema hladnjaku gubi plin. (Baš se vidi kako se prave mjehurići na crijevu) Trebalo bi promijeniti to crijevo, ali ono navodno košta 1000-1500 kuna????:confused:
Da li je to moguće????
Ma kakvo je to crijevo za 1500 kn?
Odi kod još kojeg majstora pa vidi šta drugi kažu, ova cifra je presmješna.

I wonder
24.04.2011., 20:08
Imam problem sa klimom u focusu.. Bio sam danas kod majstora, oni su je napunili, ali se onda ustanovilo da na gumenom crijevu od kompresora prema hladnjaku gubi plin. (Baš se vidi kako se prave mjehurići na crijevu) Trebalo bi promijeniti to crijevo, ali ono navodno košta 1000-1500 kuna????:confused:
Da li je to moguće????
skini crijevo i odnesi u neku firmu koja se s tim bavi da ti naprave novo.
i napravit će ga, zajedno sa metalnim dijelom, konektorima, da može izdržati potreban pritisak.....
ako bude više od 200 kn, oženili su te:D

znam u zg, radiona na vrapčanskoj kod mosta.