PDA

View Full Version : Zabrana za kamione >7,5t dopuštene


Actros1841
02.07.2010., 16:26
Jedno pitanje za korisnike PDF Automobili zato i anketa te bi molio osim pisanih komentara da date odgovor u anketi...

Neznam koliko vam je poznata situacija profesionalnih vozača u HR po pitanju rada i radnog vremena, naime propisi postoje ali ih gazde vješto izbjegavaju "potvrdama" te tako sile vozača da vozi nedeljom. Vozači su najčešće plaćeni po postotku "od ture" a prijavljeni mirovinskom i zdravstenom na najnižu moguću osnovicu! ( ostalo im se plaća na na ruke znači na crno). Relativno je malo vozila opremljeno digizalnim tahografom još su uvijek listići i gazde koji bi trebali čuvat te listiće 2 godine jednostavno ih bacaju jer KONTROLE i nema!

Pošto propisi u HR dozvoljavaju promet kamiona iznad 7,5t ukupne dopuštene nedeljom ( istina ogranićeno ali ipak, te tako tjeraju kamione na alternativne ceste nižeg ranga) nosivosti vozači de facto i nemaju ni pošten vikend niti mogu planirati svoja "socijalna druženja" jer su stalno na putu. ( mada po propisu moraju imat vikend od 45 povezanih sati )

Biste li potpisali i podržali peticiju za

1. Generalnu zabranu prometa kamiona iznad 7,5t ukupno dopuštene nosivosti NEDELJOM i PRAZNIKOM od 0:00-22h NA SVIM PROMETNICAMA

2. Zabrana prometa iznad 7,5t ukupno dopuštene nosivosti za vrijeme sezone godišnjih odmora ( 1.07. -1.09) i SUBOTOM OD 7-24

Naime Austrija ima isto zabranu, Njemačka ima, Francuska ima i Italija, jedino od centralne EU nema BENELUX....ali oni imaju drugačije socijalne uvjete

Takva zabrana bi osim što bi vozačima dala slobodnu nedelju, imala i druge pozitivne efekte u prometu.

I u tjednu bi primorala većinu kamiona na korištenje autoceste a ne da se vuku po državnim i lokalnim cestama. Jer da bi gazda dobio do subote ( ili petka ) kamion u domicil, MORAO BI naredit vozaču da koristi autoceste!!!!

Jer onaj koji npr ima kamion u ST na istovaru u petak ili subotu a mora imat kamion u ZG za vikend da ga tovari u ponedeljak ujutro ....nema druge nego autocestom inaće će mu ući u zabranu prometa ( koja u EU jedinstveno košta 90€ kazne za vozača ako vozi a nije smio ili imao posebnu dozvolu)

Od takve regulacije izuzeti bi bili kamioni koji prevoze lako pokvarljivu robu, opskrba naftnim derivatima za benzinske pumpe)

Vama vozačima osobnih vozila bi tako vikend bio bez " gmižučih i čađavih" kamiona na cesti te biste brže dolazili na svoj cilj uz manje stresa!

lee_chan
02.07.2010., 16:44
ne samo da bi to potpisao , nego bi potpisao i da se kamioni ne smiju voziti niti jednom cestom osim autoceste.
naravno, osim u slučaju kada ne mogu drugačije stići na odredište.
za nepoštivanje, vozačima bi propisao neke simbolične kazne, ali zsto firmama drakonske.

dr_dinamo
02.07.2010., 16:53
Zar već ne postoji nekakva zabrana kamiona na lokalnim cestama, odnosno da kamioni iznad 7,5t smiju koristiti lokalne ceste samo od najbližeg izlaza s autoceste do konačnog odredišta?

lee_chan
02.07.2010., 16:55
Zar već ne postoji nekakva zabrana kamiona na lokalnim cestama, odnosno da kamioni iznad 7,5t smiju koristiti lokalne ceste samo od najbližeg izlaza s autoceste do konačnog odredišta?

ni blizu.
državnom cestom (koja je ujedno često i "lokalna") mogu slobodno.

Saško
02.07.2010., 17:01
ne samo da bi to potpisao , nego bi potpisao i da se kamioni ne smiju voziti niti jednom cestom osim autoceste.
naravno, osim u slučaju kada ne mogu drugačije stići na odredište.
za nepoštivanje, vozačima bi propisao neke simbolične kazne, ali zsto firmama drakonske.

ovo bih potpisao i ja!

P.S. sjeti se Podravske magistrale

Actros1841
02.07.2010., 17:04
ovo bih potpisao i ja!

P.S. sjeti se Podravske magistrale

A zašto onda nisi dao glas u anketi?

Zabrana prometa vikendom jako bi rasteretila sve državne ceste, jer ni lokalni prijevoznici nebi smjeli vozit....ovako svega ima i vikendom po njima a najmanje na autocesti!

ghost
02.07.2010., 17:26
Mene daleko više smetaju kamioni u špicama kad se ide s posla/na posao, nego nedjeljom. S obzirom na stanje u prometu preko tjedna vikend je čisto OK. Inače vozači nisu jedini koji su prijavljeni na minimalac, a isto tako nisu jedini koji rade nedjeljom.
Sve da se te zabrane i da se uvedu neće sa poštovati, živim uz D1, i kamioni su svakodnevno na cesti, nedjelja/praznik svejedno tako da tvrdnja o tjerajnju kamiona na alternativne ceste nižeg ranga ne drži vodu.
Isto tako ako potjeraš kamione na AC vrlo vjerojatno će se dignuti i cijena ture, a to dalje potiče lančanu reakciju.
Vozačima kamiona je isto ko i svima ostalima koji žive u ovoj nesređenoj i nepoštenoj državi u kojoj su na snazi i neustavni zakoni, a i oni zakoni koji su u redu se ne provode, ili vješto zaobilaze......

Josip4
02.07.2010., 18:21
Da, jer svi pa i vozači moraju imati vikend, a nama koji putujemo vikendom nebi stvarali slom živaca.

I wonder
02.07.2010., 18:44
ne samo da bi to potpisao , nego bi potpisao i da se kamioni ne smiju voziti niti jednom cestom osim autoceste.
naravno, osim u slučaju kada ne mogu drugačije stići na odredište.
za nepoštivanje, vozačima bi propisao neke simbolične kazne, ali zsto firmama drakonske.
zagreb- ravča za tebe je 187 kuna.
za tegljač je to 644 kn u jednom smjeru.

svaki vlasnik kamiona sa imalo mozga zna da kamion na autocesti štedi gorivo. ali nema uštede sa ovakvim cijenama.
Mene daleko više smetaju kamioni u špicama kad se ide s posla/na posao, nego nedjeljom.
imaš neku ideju kak da se doveze kruh, mlijeko i krema za lice u dućane?
recimo, da prodavači ostanu cijelu noć u dućanu i da kamioni voze po noći?

kolko god tebi ne pašu kamioni na cesti, toliko i ti ljudi imaju radno vrijeme. a kad netko iznađe bolji model dostave, napravit će revoluciju.

Josip4
02.07.2010., 19:04
zagreb- ravča za tebe je 187 kuna.
za tegljač je to 644 kn u jednom smjeru.

svaki vlasnik kamiona sa imalo mozga zna da kamion na autocesti štedi gorivo. ali nema uštede sa ovakvim cijenama.

imaš neku ideju kak da se doveze kruh, mlijeko i krema za lice u dućane?
recimo, da prodavači ostanu cijelu noć u dućanu i da kamioni voze po noći?

kolko god tebi ne pašu kamioni na cesti, toliko i ti ljudi imaju radno vrijeme. a kad netko iznađe bolji model dostave, napravit će revoluciju.

Da nisi ti vlasnik koje trgovine?:D

Gle za tjedan je sve to ok. ali Nedjelju stvarno nebi trebali voziti, pa ti ljudi nikad nisu sa svojom obitelj..., jebem ti poso i sve ako nemam Nedjelju slobodnu.

Jedan moj prijtelj vozi kamion, ima stvarno ok plaću za hrvatske prilike, ali nikad ga nema doma, po ljeti godišnji može dobiti max 5 dana jer u ljeti je najviše posla..., nismo svi isti ali kaj će mi novac ako ga nemam kad potrošiti.

Robijao sam dan i noć vani od 2004.-2006. zaradilo se, ali hvala, nikad više.

I wonder
02.07.2010., 19:15
nemam trgovinu.

nisi shvatio poantu. ja bih htio da svaki vozač radi max 8 sati na dan i da uživa sve privilegije koje mu zakon daje. nažalost, to je u ovoj situaciji nemoguće. moglo bi se izvesti tako da SAV transport poskupi za 50% i da ljudi imaju neke veće koristi od tog posla (kolko bi onda proizvodi poskupili?). ovako je to većinom puko preživljavanje.

svi krše propise, ali neki su bezobrazni u tome. radi takvih actros diže glas.

Actros1841
02.07.2010., 19:21
nemam trgovinu.

moglo bi se izvesti tako da SAV transport poskupi za 50% i da ljudi imaju neke veće koristi od tog posla (kolko bi onda proizvodi poskupili?). ovako je to većinom puko preživljavanje.

svi krše propise, ali neki su bezobrazni u tome. radi takvih actros diže glas.

Proizvodi nebi poskupili Wonder, jer kad pogledaš koliko je u jednom šleperu
krašovih "čikoladica" i udvostručiš cijenu prijevoza ....jedna čikolada poskupljuje u promilima samo !

Pozitivan efekt je da bi distrubutivna skladišta iliti diskonteri mogli radit nedeljom samo "dežurna ekipa" a ne i u skladištu, jer tu uglavnom rade žene i to nedeljom....za nikakvu plaču! Nema kamiona-nema rada nedeljom kod Getroa i sličnih ....samo blagajnice .....

O tome da bi se ljudi uz magistralne ceste preporodili bez kamiona da ne pričam!

ghost
02.07.2010., 19:27
zagreb- ravča za tebe je 187 kuna.
za tegljač je to 644 kn u jednom smjeru.

svaki vlasnik kamiona sa imalo mozga zna da kamion na autocesti štedi gorivo. ali nema uštede sa ovakvim cijenama.

imaš neku ideju kak da se doveze kruh, mlijeko i krema za lice u dućane?
recimo, da prodavači ostanu cijelu noć u dućanu i da kamioni voze po noći?

kolko god tebi ne pašu kamioni na cesti, toliko i ti ljudi imaju radno vrijeme. a kad netko iznađe bolji model dostave, napravit će revoluciju.

Nemam ideju, i ne bunim se, to sam prihvatio kao normalno, inače kruh se ne dovozi kamionima, a mlijeko i krema za lice se ne dovoze direktno u dućane (osim u TC). Dakle ne vidim razloga zašto ne bi moglo noću ako se pošteno plati (istina nema neke svrhe i potrebe ali... nije neizvedivo), pitaj Actrosa kad je on najkasnije/najranije dolazio na iskrcaj, i vozi li se u EU u pretovaru ko kod nas?!?
S druge strane ako kamioni ne voze vikendom/nedjeljom voziti će preko tjedna.

Gabac
02.07.2010., 19:47
Uvjek na strani radnika.

1. Generalnu zabranu prometa kamiona iznad 7,5t ukupno dopuštene nosivosti NEDELJOM i PRAZNIKOM od 0:00-22h NA SVIM PROMETNICAMA

Ovo boldano je greška?

Actros1841
02.07.2010., 19:49
Uvjek na strani radnika.

1. Generalnu zabranu prometa kamiona iznad 7,5t ukupno dopuštene nosivosti NEDELJOM i PRAZNIKOM od 0:00-22h NA SVIM PROMETNICAMA

Ovo boldano je greška?

Nije greška jer polazak u 22h je preduvjet da na dužim relacijama dođeš na termine istovara u 6h ujutro kad većina ima početak radnog vremena !

Actros1841
02.07.2010., 20:01
Dakle ne vidim razloga zašto ne bi moglo noću ako se pošteno plati (istina nema neke svrhe i potrebe ali... nije neizvedivo), pitaj Actrosa kad je on najkasnije/najranije dolazio na iskrcaj, i vozi li se u EU u pretovaru ko kod nas?!?
S druge strane ako kamioni ne voze vikendom/nedjeljom voziti će preko tjedna.

Vožnja noću kao i rad bilo koji drugi je stres za organizam, u CH je generalna zabrana prometa iznad 3,5t mislim ili 7,5 t....od 22-5h!
Čak ne rade ni špediteri i carina na ulazima u državu .....ako si do 20h uspio stić na terminal onda si još i ušao u CH inaće čekaj do jutra!

Preuzimanje robe diktiraju distributivni centri ....prijem mislim....tako svježa roba u većini hladnjača ima prijem od 20-02h....jer na drugoj strani njihovim kamionima ide na distribuciju po filijalama.....svježe se mora prodat ODMAH jer rokovi trajanja od par dana ne dozvoljavaju zalihe....suhi sortiment za ALDI, LIDL , METRO i ostale od 6 ili 7 h ujutro ....noćni rad se mora i vani masno platiti zato poslodavci izbjegavaju rad u razdoblju od 22-04h kad ga moraju platiti po noćnoj tarifi !

Ima pretovara i na zapadu bez brige budi! Samo su kazne i za vozača i firmu i kao i onog koji je pošiljalac ..svi plačaju kad se ustanovi pretovar! I dobivaju kaznene bodove u vozačkom registru! Pa da vidimo onog šefa voznog parka koji ima 50 vozača koji će riskirat da izgubi svoju vozačku zbog vozača! Da se dalje držimo ZABRANE PROMETA NEDELJOM I PRAZNIKOM OD 0:00-22:00h!!!!

Od toga mogu vozači osobnih samo profitirat a stanari uz jako frekventirane prometnice i više!

Gabac
02.07.2010., 20:05
Nije greška jer polazak u 22h je preduvjet da na dužim relacijama dođeš na termine istovara u 6h ujutro kad većina ima početak radnog vremena !

Da logički.

Adaminfo
02.07.2010., 21:25
[QUOTE=I wonder;27578444]
imaš neku ideju kak da se doveze kruh, mlijeko i krema za lice u dućane?
recimo, da prodavači ostanu cijelu noć u dućanu i da kamioni voze po noći?

QUOTE]

Mlijeko ,kruh ..u dućane ne voze šleperi.Neka se dostava prilagodi sa malim kombijima,malim dostavnjacima...

Naravno da sam da ljudi dodstojanstveno rade,kako svi tako i šoferi.

I wonder
02.07.2010., 22:22
Proizvodi nebi poskupili Wonder, jer kad pogledaš koliko je u jednom šleperu
krašovih "čikoladica" i udvostručiš cijenu prijevoza ....jedna čikolada poskupljuje u promilima samo !

Pozitivan efekt je da bi distrubutivna skladišta iliti diskonteri mogli radit nedeljom samo "dežurna ekipa" a ne i u skladištu, jer tu uglavnom rade žene i to nedeljom....za nikakvu plaču! Nema kamiona-nema rada nedeljom kod Getroa i sličnih ....samo blagajnice .....

O tome da bi se ljudi uz magistralne ceste preporodili bez kamiona da ne pričam!
da?
a otkud onda razlika u tvojoj plaći naspram HR plaće vozača?

nije stvar samo u radnom vremenu. znaš i sam.
da bi se sve stiglo po propisima odvesti, treba kupiti još kamiona, zaposliti još vozača, proširiti parking.....
Nemam ideju, i ne bunim se, to sam prihvatio kao normalno, inače kruh se ne dovozi kamionima, a mlijeko i krema za lice se ne dovoze direktno u dućane (osim u TC). Dakle ne vidim razloga zašto ne bi moglo noću ako se pošteno plati (istina nema neke svrhe i potrebe ali... nije neizvedivo), pitaj Actrosa kad je on najkasnije/najranije dolazio na iskrcaj, i vozi li se u EU u pretovaru ko kod nas?!?
S druge strane ako kamioni ne voze vikendom/nedjeljom voziti će preko tjedna.
ti znaš lanac distribucije?

šleperi voze do velikog skladišta, otamo preuzimaju manji kamioni ili kombiji.
ako kombi mora biti u dućanu ujutro, šleper mora voziti po noći. itd itd

a dovoz noću u gradske dućane:rofl::rofl::rofl:
dežurne bakice na prozorima bi to brzo zaustavile zbog buke. ili zagađenja. ili nečega.

pretovar?
ne na gradskim dostavama niti na šleperima koji voze van granice.

Mlijeko ,kruh ..u dućane ne voze šleperi.Neka se dostava prilagodi sa malim kombijima,malim dostavnjacima...
Naravno da sam da ljudi dodstojanstveno rade,kako svi tako i šoferi.
znači, u zagrebu svu dostavu rade kamioni manji od 7,5 T?

Adaminfo
02.07.2010., 22:29
Trebali bi raditi ali kako nam je država nikakva i u tom je djelu divlji zapad.
Za zagreb ne znam nit me zanima,ovdje pitanje u anketi za cijelu zemlju.A RH je puno više od ZG.

I wonder
02.07.2010., 22:48
pa dobro.

kombi vozi duplo manje od malog kamiona. i sigurno je isplativije poslati jedan kamion nego dva kombija na dostavu. recimo, iz splita gdje je distribucijski centar u podgoru ili slično.
ne želim se raspravljati s nikim, ali ako kažeš da te ne zanima, onda ti se ona gore rečenica: "Neka se dostava prilagodi sa malim kombijima,malim dostavnjacima..." ne uklapa u to.
zato sam i rekao. i ja bi htio da se to uredi i da bude poštenije. ali zasada, prijedloga kak to napraviti (a da nema oštećenih) nema.

kaić
02.07.2010., 23:06
Ma ko će nama ugodit? Kad je bilo da se zabrani rad nedjeljom onda nam je smetalo što neće biti frškog kruha i nedjeljne mise u šoping centrima, neki
bi zabranili kamionima vožnju u špici (valjda bi trebali po noći samo vozit?)
bojanje ceste isto noću, e ali kafić da rade samo do 23, tako da možemo
imat svoj mir po noći, a ovi neka voze, bojaju, kopaju....

Actros1841
03.07.2010., 01:03
da?


nije stvar samo u radnom vremenu. znaš i sam.
da bi se sve stiglo po propisima odvesti, treba kupiti još kamiona, zaposliti još vozača, proširiti parking.....

ti znaš lanac distribucije?

šleperi voze do velikog skladišta, otamo preuzimaju manji kamioni ili kombiji.
ako kombi mora biti u dućanu ujutro, šleper mora voziti po noći. itd itd

a dovoz noću u gradske dućane:rofl::rofl::rofl:
dežurne bakice na prozorima bi to brzo zaustavile zbog buke. ili zagađenja. ili nečega.

pretovar?
ne na gradskim dostavama niti na šleperima koji voze van granice.

znači, u zagrebu svu dostavu rade kamioni manji od 7,5 T?

Ne treba više kamiona, ionako 80% HR kamiona transportira "ZRAK" po par paleta samo jer je logistika totalno neorganizirana, i svaki gazda kuha svoju juhicu. Pretovarnih centara nema. Ti bar znaš da za bivše države nije bilo rada nedeljom za kamione....nije bilo ni trgovačkih centara otvorenih nedeljom....a opet stanovništvo nije bilo neopskrbljeno. Svaki dio grada je imao dežurne prodavaonice supermarkete....i još pothodnik je radio....za prehranu i svježe namirnice ( meso , mlječni proizvodi i prerađevine) ionako ne važi zabrana prometa i odavno LIDL ; ALDI & Co vrše distribuciju šleperima ( po više prodavaona na turi).

Po zakonu o upravljanu vozači MORAJU nakon 6 dnevnih vožnji imat 45 sati odmora u komadu! No što to vrijedi kad je samo na papiru? Neki se pridržavaju toga ( jako malo njih) drugi gazde jednostavno daju lažne potvrde da je vozač bio na slobodnim danima kako se nebi vidjelo po listićima da nema 45 sati odmora i "vozi miško". Takav način rada jeste po meni nelojalna konkurencija onima koji se pridržavaju propisa. Na stranu to da ni jedan "žandar" nezna pravilno očitat tahografski listić a još manje pojma ima o vremenima upravljanja i odmorima! Jedino što zna jeste očitat brzinu ako i to zna! Zabrana prometa bi takvima uzela mogućnost manipulacije i dala šansu onima koji se pridržavaju i sada propisa!



pa dobro.
zato sam i rekao. i ja bi htio da se to uredi i da bude poštenije. ali zasada, prijedloga kak to napraviti (a da nema oštećenih) nema.

Reci mi koji shoping centar radi u Austriji nedeljom? Italiji? Njemačkoj? Beneluxu? Ni jedan! U Beneluxu nema zabrane ali kamioni opet stoje...zašto?
Zato jer jaki sindikati nedaju nedelju za radit....subotom i nedeljom nigdje nema prijema i otpreme robe.....pa tako ni potrebe za vožnjom, uz to kontrole radnih vremena vozača su obilne i česte....kao i visoke kazne za vozače i firme....tako da se svako pridržava odredbe o 45 sati odmora!
Dok sam vozio Španjolsku ....pa petkom poslije podne vidim francuski špediteri već svi imaju sva svoja vozila na dvorištu!!!!! Ali nisam nedeljom vidio da radi ni jedan LeClerque, Marche ili Le Musketir....

A što se konkretno Zg dotikavlje, zabrana prometa na području grada za sve iznad 12t ukupne dopuštene mase....točka!

Ma ko će nama ugodit? Kad je bilo da se zabrani rad nedjeljom onda nam je smetalo što neće biti frškog kruha i nedjeljne mise u šoping centrima, neki


Da shoping centri rade nedeljom je perverzija!

U svakom dijelu grada jedan dežurni supermarket ( a ima i plac još uvijek ) i problem riješen....tako je bilo i za bivše države, i sve je bilo na svom mjestu!
Po cijeloj EU nedeljom ne radi ništa , možda na kolodvorima koja prodavaona i benzinske pumpe to da..... i cvjećarne....za istovar gdje god da dođeš petkom poslije 16 nema ni istovara ni utovara!

Evo u našoj firmi ....distribucija svježe robe.....u subotu ujutro ide noćna doma.....kamioni su utovareni da krenu u nedelju kako bi došli na vrijeme u prihvatne centre diskontera...subota i nedelja NEMA UTOVARA NI PRETOVARA, a ni firme koje proizvode ne rade....u nedelju navečer kreće opet noćna smjena kod nas!

Švicarci imaju generalno zabranu od 22-5 i njihova iskustva govore da imaju mnogo manje inaće profesionalnih bolesti vozača, a i manje bolovanja zbog drugih tegoba. Prisjetimo se samo Ledenika, vozač je dobio svoje, ali gazda koji nije čuvao listiće 2 godine ( nije imao ni jednog od dotičnog vozača ) je prošao "lišo" ....nikome ništa!

Kažem , NEMA KONTROLE koja bi primorala gazde da se drže propisa zato generalna zabrana ima svrhu! Ulaskom u EU problem će se pojačat, jer će promet u tranzitu kroz Hrvatsku još više zagušit prometnice! Od tog prometa HR neće imat nikakve koristi, a poslije će zbog EU biti teže mjenjat propis!

Konačno i vozači imaju obitelj , prijatelje, cure ....s kojima bi rado proveli svoje slobodno vrijeme koje sada ne mogu!

ghost
03.07.2010., 01:11
pa dobro.

kombi vozi duplo manje od malog kamiona. i sigurno je isplativije poslati jedan kamion nego dva kombija na dostavu. recimo, iz splita gdje je distribucijski centar u podgoru ili slično.
ne želim se raspravljati s nikim, ali ako kažeš da te ne zanima, onda ti se ona gore rečenica: "Neka se dostava prilagodi sa malim kombijima,malim dostavnjacima..." ne uklapa u to.
zato sam i rekao. i ja bi htio da se to uredi i da bude poštenije. ali zasada, prijedloga kak to napraviti (a da nema oštećenih) nema.

Dostave tog tipa rade kamiončići tipa Man TGL i MB Atego, dakle 6.5 do max 12 tona, i vozači i takvi kamioni nisu primarna tema ovog topica, (ispravite me ako griješim), jer oni u 98% slučajeva ne voze nedjeljom, rade u tvrtkama kojima transport nije primarna djelatnost, ne voze na neke duge relacije i ne spavaju u kabini ko Actros.

neki bi zabranili kamionima vožnju u špici (valjda bi trebali po noći samo vozit?)


Da se razumjemo ja nisam za zabranu vožnje kamionima u špici niti za to da voze samo noću, nego samo bi volio da ih je manje u to vrijeme, a hoće se postići obrnuto.

Nije greška jer polazak u 22h je preduvjet da na dužim relacijama dođeš na termine istovara u 6h ujutro kad većina ima početak radnog vremena !

Znači polazi se u nedjelju u oko 22 i stiže se oko 6-7. To može funkcionirati u EU koja za razliku od lijepe naše ima normalne zakone i normalnu policiju koja te zakone provodi, infrastrukturu (ceste) i sindikate koji štite radnike.

Dopuna: Pročitao sam gornji post i slažem se da kruh vozača nije lagan, ali nema tko da se pobrine da bude lakši.... evo i jedna zanimljiva priča http://www.24sata.hr/news/dojila-sam-svoga-sina-u-kabini-kamiona-od-13-tona/103312/

Previše je toga trulo u državi Hrvatskoj....

I wonder
03.07.2010., 09:01
Da shoping centri rade nedeljom je perverzija!

kad su zbog crkve zabranili rad nedjeljom, palo je punjenje proračuna, ljudi su dobivali otkaze, smanjene su im plaće, pao je BDP......

a još smo kao turistička zemlja. to je jiržija ili manfreda briga jel nedjelja ili srijeda ako je na odmoru?
Dostave tog tipa rade kamiončići tipa Man TGL i MB Atego, dakle 6.5 do max 12 tona, i vozači i takvi kamioni nisu primarna tema ovog topica, (ispravite me ako griješim), jer oni u 98% slučajeva ne voze nedjeljom, rade u tvrtkama kojima transport nije primarna djelatnost, ne voze na neke duge relacije i ne spavaju u kabini ko Actros.

naslov teme: Zabrana za kamione >7,5t dopuštene

ICU
03.07.2010., 09:51
Ako ima vlasnik koji želi raditi nedjeljom, ako postoji radnik koji želi raditi nedjeljom i ako postoji netko koji želi neku uslugu platiti nedjeljom što se netko ima mješati u taj odnos i diskriminirati evo ti možeš a ti ne?

Da li je radnik plaćen ili ne, postoji zakon o radu, postoje inspekcije, nek rade svoj posao i to je posve druga strana priče.

Ako netko ima homologiran kamion za naše uvjete, ima osiguranje za čitavu godinu, kod plaćanja cestarine nitko ga nije pitao želi li platiti za čitavu godinu ili bez nedjelja i blagdana, platio sve poreze, prireze i poreze na porez iz prireza kako se netko usuđuje ograničavati mu pravo da vozi, radi, prodaje, čisti ulicu...

Hoću li ja raditi četvrtkom, nedjeljom ili ponedjeljkom pa se odmarati petkom, utorkom ili srijedom stvar je dogovora mog i gazdinog interesa.

joke6
03.07.2010., 10:01
Mislim da se namjerava uskoro i na tome poradit jer nebi Todorić bezveze ulaga u distributivni centar od 5000 kvadrata u Dugopolju

ghost
03.07.2010., 11:06
Mislim da se namjerava uskoro i na tome poradit jer nebi Todorić bezveze ulaga u distributivni centar od 5000 kvadrata u Dugopolju

Todorić ne ulaže bezveze, on će ustvari distributivni centar iz Splita sa TTTSa i ono što ima u Sinju prebaciti u Dugopolje, a ovo iznajmiti/prodati, kompletno knjigovodstvo će se prebaciti u ZG, dio radnika u penziju, dio raditi u dućan. Definitivno bez komentara, da VSS ekonomist sa 25 godina radnog staža u dućanu reže salame. Ne potcjenjujem ni jedan posao, ali ovo nije u redu.

_SS_
03.07.2010., 11:42
Potpisao bi, jer očito bez izričite zabrane nekim gazdama nikak da dođe iz guzice u glavu. A i rasteretile bi se lokalne ceste koje ionak tokom sezone imaju milijune čeških i inih kampera koji šparaju na cestarini i hoće razgledavat. Još bi u tu zabranu uveo i obavezno korištenje AC gdje god je moguće za kamione preko 7.5 btto. Ak neki gazda nema za cestarinu nek proda firmu nekom sposobnijem i ode sadit kuruzu

Actros1841
03.07.2010., 11:44
kad su zbog crkve zabranili rad nedjeljom, palo je punjenje proračuna, ljudi su dobivali otkaze, smanjene su im plaće, pao je BDP......

a još smo kao turistička zemlja. to je jiržija ili manfreda briga jel nedjelja ili srijeda ako je na odmoru?

naslov teme: Zabrana za kamione >7,5t dopuštene

Wonder ovaj argument ti ne drži, jer Manfred, Jirži, Elžebet, Jana, Giuseppe, svi oni znaju da u domovini nitko ne radi nedeljom, kamoli shoping centri za to se u klasnoj borbi izborio njihov sindikat. Isto tako jedan Svenson koji krene petak poslije podne prema jugu Europe zna da mu kroz Njemačku neće smetat kamioni koji će ionako veliku prometnu gužvu još pojačat. Zna da će proć Njemačku, Austriju i Sloveniju bez problema a onda će mu se u HR nasrat kamioni kako na autocesti tako na državnim cestama. Od granice na Macelju do Zadra ili Splita potroši pola vremena za 400km nego što mu je trebalo za 1800km do granice! Ta činjenica je Autogol za hrvatski turizam!
Kod planiranja slijedećeg godišnjeg odmora uzet će to u obzir, i izbjegavat Hrvatsku, ko što nam se već i dogodilo!

Hrvatska treba turizam jer industrijsku proizvodnju su nazovi tajkuni ionako već upropastili!

Lakomisleno je stavljat argument da shoping centri trebaju biti otvoreni, jer taj turist neće ništa jeftinije kupiti ovdje nego što to može u svojoj domovini, a prehrana je ionako skuplja nego u domovini!

Na svom putu prema jugu prosječni Njemac, Šveđan, Danac, Nizozemac zna da mu u Beneluxu neće smetat kamioni, isto tako već subotom ni u Francuskoj, ako ide prema Italiji ni u Austriji mu neće smetat i brže će napredovat!

Zašto se nebi bolje iskoristili prijevozni kapaciteti u radnom tjednu koji postoje, a vozačima , turistima i domaćem pučanstvu omogućio relaksirani vikend? No započeo sam temu o zabrani prometa zbog uvjeta rada vozača, na to se nadovezuju uvjeti rada trgovine koja nije predmet ove teme


Ako ima vlasnik koji želi raditi nedjeljom, ako postoji radnik koji želi raditi nedjeljom i ako postoji netko koji želi neku uslugu platiti nedjeljom što se netko ima mješati u taj odnos i diskriminirati evo ti možeš a ti ne?

Da li je radnik plaćen ili ne, postoji zakon o radu, postoje inspekcije, nek rade svoj posao i to je posve druga strana priče.

Ako netko ima homologiran kamion za naše uvjete, ima osiguranje za čitavu godinu, kod plaćanja cestarine nitko ga nije pitao želi li platiti za čitavu godinu ili bez nedjelja i blagdana, platio sve poreze, prireze i poreze na porez iz prireza kako se netko usuđuje ograničavati mu pravo da vozi, radi, prodaje, čisti ulicu...

Hoću li ja raditi četvrtkom, nedjeljom ili ponedjeljkom pa se odmarati petkom, utorkom ili srijedom stvar je dogovora mog i gazdinog interesa.

Ti očito preusko gledaš na bitne stvari u globalnom smislu ....i Nijemac plaća za svoj kamion i više nego Hrvat, dodadnu naknadu na sve spomenuto od 15.000€ po kamionu i 7,500 po poluprikolici ili prikolici!
I posebnu dozvolu za promet u razdoblju genralne zabrane prometa subotom i nedeljom ( 1.07.-01.09) za prijevoz živežnih namirnica plaća po kaminu 90€

a ne možemo reč da ta zemlja nema izrazito demokratsko i kapitalistički orjentirano društvo!!!!! Tvoja argumentacija je na nivou amerikanaca kod kojih vidi vraga sindikati ipak baš u trgovini i špediciji imaju značajnu ulogu zaštite radnika od IZRABLJIVANJA!!!!

Poanta i jeste da gazde ne plačaju ni minimalno dodatni rad ( bar ne u prijevozu) već uključuju radnika s njegovim prihodima u riziku poslovanja firme jer ga plačaju "po turi 10-12% od ture" .....nikad radnik -vozač nezna koliko će zaradit, niti mu plača dodatni rad nedeljom , niti mu daje slobodne dane, niti mu plati godišnji odmor koji je po zakonu PLAĆENI jer dok vozač ne vozi ne zarađuje ništa..čak i ako stoji 3 dana u inozemstvu nema dnevnicu jer eto plaćanje je po turi! Gazde prijavljuju vozače na 2500 HRK , i na to plačaju obveze, a sve iznose iznad 2.500HRK plačaju gazde ( po turi 10-12%) na CRNO a da vozač nikad ne vidi fakturu koliko je taj prijevoz gazda naplatio!!!!!
Pitam danas mlade i sposobne vozače, koji zarađuju oficijelno 300€ a na crno još 800-1000€ hoće li im se to osvetiti kad krenu u penziju ( ono nizak prosjek primanja i slično i još prevarane u apsolutnom iznosu) ....

Tko im može platiti da im sin ili kćer subotom i nedeljom nema oca za igru i druženje jer eto tata mora na put! Kada im prijatelji roštiljaju ili se kupaju na šoderici oni MORAJU VOZIT! Rijetka su prijateljstva koja izdrže takav režim!

VOZAČI SU RADNICI A NE ROBOVI!

Todorić ne ulaže bezveze, on će ustvari distributivni centar iz Splita sa TTTSa i ono što ima u Sinju prebaciti u Dugopolje, a ovo iznajmiti/prodati, kompletno knjigovodstvo će se prebaciti u ZG, dio radnika u penziju, dio raditi u dućan. Definitivno bez komentara, da VSS ekonomist sa 25 godina radnog staža u dućanu reže salame. Ne potcjenjujem ni jedan posao, ali ovo nije u redu.

Ovo možemo zanemarit jer nije predmet diskusije niti pitanje ankete ako se slažemo....naši vrli političari su dovezli zemlju pred zid ogromnih dugova a bez prihoda! Takav kapitalizam zemlje sa dugom tradicijom kapitalizma NE POZNAJU!

Actros1841
03.07.2010., 12:15
Moja firma u kojoj radim ima diljem Europe 4800 vučnih jedinica, bez malih firmi koje je pokupovala ...u njenom vlasništvu ( 95%) je jedna ov vodećih skandinavskih firmi za prijevoz svježe i temperaturno kontrolirane prehrambene robe Andreas Andresen iz Danske...

Samo matična ( baza ) ima preko 350 vučnih jedinica i bavi se prijevozom isključivo prehrambrene i svježe robe u temperaturno kontroliranom režimu.
Samim time je izuzeta od obeze posebne dozvole za prijevoz u ostalom dijelu godine ( zabrana nedeljom) a sada za razdoblje od 1.07.-31.08. kada su glavni cestovni pravci dodatno zatvoreni za promet kamiona iznad 7,5t ukupno dopuštene mase....MORA za svaki kamion zatražit posebnu dozvolu od Okruga ( općine ) u sjedištu firme...sa naznakom koja se roba prevozi i naravno platiti za svaki kamion koji izuzima od zabrane 90€....vozač je dužan tu potvrdu imat u originalu u vozilu kod eventualne kontrole inaće je kazna za njega 90€ i za firmu 90€.....moja je plaća fiksna osim u dijelu naknade za rad subotom i nedeljom, te uz to još imam i dnevnice koje su ...za izbivanje u trajanju od 8 sati...6€ za izbivanje u trajanju od 12-14h jeste 16€ i za izbivanje u trajanju od 24h jeste 26€....po DANU!

Naknada za godišnji ( koji je u cijelosti plaćen kao da vozim) je dodatno 450€ prema pravilniku i tarifi za BRANŠU!

Isto tako je regulirana ugovorom i pravilnikom za branšu i božičnica u iznosu do maksimalno 60% od redovite plaće NA REDOVNU PLAĆU!

malo kasnije dok uploadam samo , priložit ću i ispis digitalnog tahografa i statistiku rada, vožnje za 4 tjedna da se vidi kako se poštuje pravila po pitanju odmora i vremena upravljanja!

Za sada poesbna dozvola za vožnju izdana od okruga Gutersloh sjedišta firme! Taj komad papira košta po kamionu 90€! Toliko o slobodnoj zemlji i kapitalizmu i dogovoru poslodavac i radnik!
http://img34.imageshack.us/img34/3294/img0379qb.jpg

Kada sam 1.07. ulazio u krug firme kroz naš kontrolni punkt, odmah mi je uručena ta dozvola bez da sam morao moljakat ili spominjat bilo kome da je to potrebno!

hasnfefer
03.07.2010., 15:45
Dobra ideja, ali trula država! Kod nas uglavnom ne funkcionira ništa što funkcionira u drugim državama! Ali, ako bi se vladi RH objasnilo da taj papir daju za recimo 100 kn + PDV, i da su kazne 1000 kn + PDV (što je manje bitno, jer kazne idu u državni proračun), mislim da bi zakon za čas bio izglasan! Pogotovo sada kada se vidi da je proračun u g... do grla, ako ne i više!
Meni osobno kamionski promet ne smeta previše, ako sam na staroj cesti onda se guštam, pa me boli briga, a ako sam na AC onda ionako imam preticajnu traku! Ali, svakako, zbog sigurnosti, bilo bi dobro!
Znači, objasniti vladi da taj zakon znači toliko novaca na mjesec + kazne za prekršitelje!

BMWE30
03.07.2010., 19:30
Pa sad, podpisati ili ne podpisati, govorimo o ukupnoj masi većoj od 7,5 tona, a pozvajući naš vozni park manjih kamiona (TAM, Zastava, ...) koji još itekako voze našim cestama, što bi dobili time da maknemo šlepere s ceste, apsolutno ništa, mislim da će se puno vozača složiti sa mnom da je neke od novih šlepera, a po mojoj procjeni većina su to novi, koji mogu držati normalan tempo, i onda se stvori Tamić, jer Joža i Štef imaju slobodnu subotu i nedelju i ne delaju v TPK, i voze drva! I što smo postigli zabranom vožnje za preko 7,5 tona? Ako je zabrana, zabrana za sve, ako nije, onda ni za koga! Isto tako na zagrebačkoj obilaznici postoji zabrana prjetjecanja za kamione od 6-19 ako se ne varam, pa skoro svaki put vidim šlepere kako pretiču jedan drugoga!

ghost
03.07.2010., 20:01
Pa sad, podpisati ili ne podpisati, govorimo o ukupnoj masi većoj od 7,5 tona, a papsolutno ništa, mislim da će se puno vozača složiti sa mnom da je neke od noozvajući naš vozni park manjih kamiona (TAM, Zastava, ...) koji još itekako voze našim cestama, što bi dobili time da maknemo šlepere s ceste, vih šlepera, a po mojoj procjeni većina su to novi, koji mogu držati normalan tempo, i onda se stvori Tamić, jer Joža i Štef imaju slobodnu subotu i nedelju i ne delaju v TPK, i voze drva! I što smo postigli zabranom vožnje za preko 7,5 tona? Ako je zabrana, zabrana za sve, ako nije, onda ni za koga! Isto tako na zagrebačkoj obilaznici postoji zabrana prjetjecanja za kamione od 6-19 ako se ne varam, pa skoro svaki put vidim šlepere kako pretiču jedan drugoga!

Prvo dobar dio tih Zastava i TAMova, uopće ne bi trebali proći tehnički, jer dime ko parobrod, a svi znamo da se stavi koja kuna u prometnu i tehnički se prođe.
Drugo ipak je lakše prestić Tamića nego Volva s poluprikolicom. Činjenica je da je čitav sustav truo i da će uvijek kod nas postojati način da se manje-više svaki zakon zaobiđe.
A utrku slonova se može vidjeti svugdje, ja sam zbog takvog jednog pametnog vozača skoro glavu izgubio.

markec1
04.07.2010., 01:27
ja sam vozač u hr,i vozim međunarodnu(špedicija),prošlu nedjelju sam u 14h krenuo iz vž za split,do ka autocestom a dalje starom cestom....dok su svi moji prijatelji bili doma sa obitelji ti se vuci po cesti...
naj jače je u hr,zabrane ima ali nema na autocesti i na d1(lička magistrala)
dostava sa šlperima se radi jer tovarim u austriji zbirnjak,ocarinim na jankomiru i sad razvozi stranci njegovu robu,nema pretovara na manje kamione jer oni su platitli prijevoz robe do njihove adrese a ne žele platiti pretovar na manji kamion,pretičem na zg obilaznici sa šleperom jer mi gazda uzima termin za utovar koji moram ispoštivati inače nema utovara,a onda zna se ko najebe,ne valjda gazda....
vozio sam na brač,na gradlište,nemogu iz prve uči sa ceste narikverc nutra,pa je potrajalo koji par min dok nisam ušao na gradlište,za to vrijeme sam bio počašćen spomenom na majku,od vozača malih auta koji su žurili na svoj odmor,a ima još kojih par km do odredišta jer je več na braču...a nije mislio da je roba bila za dučan u koji on bude došao kupovati kad je na odmoru,i nije se pitao kako je to došlo na policu,ali bitno da je bilo bog mxxxx tebi i kamionu i kaj zatvaraš cestu....

Actros1841
04.07.2010., 20:30
Vrlo dobro Markec da si se javil ko vozač iz HR....i opisal situaciju....
Mene čudi jedno, a to je u svim prijašnjim topicima su bacali drvlje i kamenje
kamione a sad kad treba bar pokazat svoju spremnost ili nespremnost da daju glas u anketi ....pregleda teme skoro 600, a učesnika u anketi samo 46....ca 10% samo!

Pa bi izrazio zahvalu svima koji su do sada glasali u anketi a i onima koji tek budu!

BMWE30
05.07.2010., 08:22
Prvo dobar dio tih Zastava i TAMova, uopće ne bi trebali proći tehnički, jer dime ko parobrod, a svi znamo da se stavi koja kuna u prometnu i tehnički se prođe.
Drugo ipak je lakše prestić Tamića nego Volva s poluprikolicom. Činjenica je da je čitav sustav truo i da će uvijek kod nas postojati način da se manje-više svaki zakon zaobiđe.
A utrku slonova se može vidjeti svugdje, ja sam zbog takvog jednog pametnog vozača skoro glavu izgubio.

Slažem se ja potpuno s tim za tehnički, al mi ih još uvijek imamo na cesti, tako da ono što sam rekao, potpisivanje, pa da je ovo normalnda država, ne bi tu sad razgovarala treba li potpisati, nego bi odavno bio donešen takav pravilnik, zakon,...! Ali dobro je Pervan jednom rekao, po granicama Hrvatske treba napraviti tribine da ljudi mogu gledati najveći cirkus!:ne zna:

Actros1841
05.07.2010., 14:57
Kamioni do 7,5t ukupno dopuštene mase su u pravilu brži od 40 tonaca, kako na državnoj cesti, tako i na autocesti.
Osim toga ima dosta poljoprivrednih imanja koji ih koriste za svoje potrebe, te razne selidbe koje se u pravilu obavljaju vikendom.

7,5 tonca je lakše prestić ( nisu duži od 8m) a šleperi su 16,40m....a prikoličari još i više!

7,5 tonci mogu i na zavojitoj cesti dobro " plivat" s ostalim prometom za razliku od 40 tonaca!