PDA

View Full Version : Turbina - nova ili reparirana?


hrc987
23.08.2010., 08:31
zanima me jedna stvar oko tih turbina...kolika je razlika u kvaliteti između reparirane i potpuno nove turbine?

sa kojom sam turbinom sigurniji da će duže izdržati?

CDRW
23.08.2010., 08:42
Ako je reparacija napravljena po pravilima - razlike nema.
Jer se mjenja sve pokretno - od stare turbine ostaje samo kućište.

JVC
23.08.2010., 10:10
zanima me jedna stvar oko tih turbina...kolika je razlika u kvaliteti između reparirane i potpuno nove turbine?

sa kojom sam turbinom sigurniji da će duže izdržati?
glupo pitanje .... novo je novo

Mali Daba
23.08.2010., 11:12
glupo pitanje .... novo je novo

Je,ali koje ?
Zamjenska nova turbina je najvece smece !
Polovna je upitna jer nitko ne zna koliko je odradila.
Ostaje samo original koji je preskup ili reparacija.
Ja sam uvijek za reparaciju !

girling
23.08.2010., 11:50
glupo pitanje .... novo je novo

"..samo odgovori mogu biti glupi..."

tako reče jedan moj prof.

laka mu Hrvatska zemlja.:s

XPS-ZG
23.08.2010., 12:06
Je,ali koje ?
Zamjenska nova turbina je najvece smece !
Polovna je upitna jer nitko ne zna koliko je odradila.
Ostaje samo original koji je preskup ili reparacija.
Ja sam uvijek za reparaciju !
dobro ti je reko, novo je novo makar i zamjensko svaka reparacija je upitna

Mali Daba
23.08.2010., 13:10
Svaka daljnja rasprava je suvisna.
"Stručnjaci" su donjeli odluku da je novo najbolje i zato kupi novu turbinu
nece ti biti nakakav trosak.
Možes samo podastrati cijenu da se "strucnjaci " uvjere kako si dobro investirao !

hrc987
23.08.2010., 13:40
u autu je garrett turbina...dobio sam ponudu iz slovenije gdje bi servisiranje moje koštalo 250eura, a cijena tvornički reparirane ili nove turbine bi bila 600-650eura...vjerojatno oni ne misle na neke zamjenske turbine nego da je to cijena te nove garrett turbine kakva je bila i u automobilu...

johny5
23.08.2010., 13:42
u autu je garrett turbina...dobio sam ponudu iz slovenije gdje bi servisiranje moje koštalo 250eura, a cijena tvornički reparirane ili nove turbine bi bila 600-650eura...vjerojatno oni ne misle na neke zamjenske turbine nego da je to cijena te nove garrett turbine kakva je bila i u automobilu...

Ovo djeluje prejeftino dakle bolje reparirana za 250 jer je to najvjerojatnije ista stvar samo upakirana na drugačiji način..:top:

get
23.08.2010., 13:46
Meni se isto čini malo prejeftino za novu.

Koliko znam turbine se negdje ugrubo kreću (barem za moj) od 10kkn do 15kkn. Točnije 12kkn u AC-u.

Josip4
23.08.2010., 14:17
Meni se isto čini malo prejeftino za novu.

Koliko znam turbine se negdje ugrubo kreću (barem za moj) od 10kkn do 15kkn. Točnije 12kkn u AC-u.

Iz tog razloga se kupuje rabljena ili se da reparirati, isto takvu cijenu su meni rekli ta tlačnu pumpu, a dati skoro 2000€ na popravak mi ni u ludilu nebi palo napamet, jer sam preko oglasa našao TL pumpu za 1200 kn. ali sam se odlučio za reparaciju ove stare 2700 kn. a ako mi se nedaj bože desi još koji veći kvar kupit ću cijeli motor za nekih cca 800€, tada sam naišao na motor 1.3 mjt. sa 15 000 km prijeđenih za 800€., ali nisam ga na vrijeme uzeo pa je bio prodan nekom drugom, da sam dao tih 800€ sad bi imao kompletan motor za rezervne dijelove, i naravno sve senzore koji se prodaju po cijeni ko suho zlato.

SCHNITZER
23.08.2010., 14:31
Iz tog razloga se kupuje rabljena ili se da reparirati, isto takvu cijenu su meni rekli ta tlačnu pumpu, a dati skoro 2000€ na popravak mi ni u ludilu nebi palo napamet, jer sam preko oglasa našao TL pumpu za 1200 kn. ali sam se odlučio za reparaciju ove stare 2700 kn. a ako mi se nedaj bože desi još koji veći kvar kupit ću cijeli motor za nekih cca 800€, tada sam naišao na motor 1.3 mjt. sa 15 000 km prijeđenih za 800€., ali nisam ga na vrijeme uzeo pa je bio prodan nekom drugom, da sam dao tih 800€ sad bi imao kompletan motor za rezervne dijelove, i naravno sve senzore koji se prodaju po cijeni ko suho zlato.

Do čega smo dogurali; voziti auto star 2-3 godine i razmišljati da je pametno imati rezervni motor za dijelove i po mogučnosti nekoliko kartica za asistenciju i pomoč na cesti.:rigo:

Babo
23.08.2010., 14:34
Ako je reparacija napravljena po pravilima - razlike nema.
Jer se mjenja sve pokretno - od stare turbine ostaje samo kućište.

Istina.

Kučište je patentirano pa se i nesmije raditi novo kao za većinu zamjenskih dijelova.

get
23.08.2010., 14:34
Do čega smo dogurali; voziti auto star 2-3 godine i razmišljati da je pametno imati rezervni motor za dijelove i po mogučnosti nekoliko kartica za asistenciju i pomoč na cesti.:rigo:

:rofl:

ivo patijera
23.08.2010., 14:55
Iz tog razloga se kupuje rabljena ili se da reparirati, isto takvu cijenu su meni rekli ta tlačnu pumpu, a dati skoro 2000€ na popravak mi ni u ludilu nebi palo napamet, jer sam preko oglasa našao TL pumpu za 1200 kn. ali sam se odlučio za reparaciju ove stare 2700 kn. a ako mi se nedaj bože desi još koji veći kvar kupit ću cijeli motor za nekih cca 800€, tada sam naišao na motor 1.3 mjt. sa 15 000 km prijeđenih za 800€., ali nisam ga na vrijeme uzeo pa je bio prodan nekom drugom, da sam dao tih 800€ sad bi imao kompletan motor za rezervne dijelove, i naravno sve senzore koji se prodaju po cijeni ko suho zlato.

:eek:
Nemoje me strasit da ti je riknula turbina na 1.3 mjetu?? nakon kolko km?jesi ga gazio na hladno?

fordista
23.08.2010., 15:14
Henry Ford je rekao najbolji auto je novi auto, tako je i sa dijelovima. Ali postoje firme koje se bave reparacijama turbina i zašto kupovati novu i davati velike pare ako se stara da kvalitetno reparirat?. Uvijek če biti ljudi koji če zagovarat reparaciju ili kupovinu nove turbine, dakle, nema smisla o toj temi previše diskutirat. Autor teme če najbolje znat što mu je prihvatljivo.

get
23.08.2010., 15:17
Bilo jednom u nekoj emisiji o autima što se reparira/popravlja, a što kupuje novo. Međuostalim bila je spomenuta turbina, da je puno pametniji izbor reparacija. Naravno, be kod susjeda Grge koji ima garažu.

SCHNITZER
23.08.2010., 15:57
Henry Ford je rekao najbolji auto je novi auto, tako je i sa dijelovima. Ali postoje firme koje se bave reparacijama turbina i zašto kupovati novu i davati velike pare ako se stara da kvalitetno reparirat?. Uvijek če biti ljudi koji če zagovarat reparaciju ili kupovinu nove turbine, dakle, nema smisla o toj temi previše diskutirat. Autor teme če najbolje znat što mu je prihvatljivo.

Sječaš li se ti onog Štrumpfa s naočalama; "Papa-štrumpf je rekao..." i onda čuješ fijuuu,pljus naglavačke...:lol:

antracit
23.08.2010., 16:11
Bolja je kvalitetna reparacija nego "no name" turbina.

frANZi50
23.08.2010., 17:23
Henry Ford je rekao najbolji auto je novi auto, tako je i sa dijelovima. Ali postoje firme koje se bave reparacijama turbina i zašto kupovati novu i davati velike pare ako se stara da kvalitetno reparirat?. Uvijek če biti ljudi koji če zagovarat reparaciju ili kupovinu nove turbine, dakle, nema smisla o toj temi previše diskutirat. Autor teme če najbolje znat što mu je prihvatljivo.

Ja mislim da bi josip4 Henryu Fordu promijenio lični opis da ga sada negdje susretne. :zubo:

ex_1
23.08.2010., 18:31
Kad smo kod turbine vec koliko dodje reparacija a koliko nova turbina za 1.9 td motor iz golf3
I koliko dodje reparacija bosch pumpe i gdje

pikastar
23.08.2010., 20:12
Niti nove turbine nisu nove. Svi proivođači orginalnih dijelova traže povrat. Znači u ovlaštenom će ti opet prodat turbinu koju su reparirali u tvornici. Ali garancija je čini mi se veća.

kiki_zg
23.08.2010., 20:29
Niti nove turbine nisu nove. Svi proivođači orginalnih dijelova traže povrat. Znači u ovlaštenom će ti opet prodat turbinu koju su reparirali u tvornici. Ali garancija je čini mi se veća.

Bas naprotiv. Tamo ces dobit samo nove,ako je rijec o varijabilnoj turbini (a u vecini slucajeva jest).

Osim ako u garazi imas TGA il Stralisa il nekaj slicno, onda imas izbor os novo il reparirano sa eventualno povratom stare :D

pikastar
23.08.2010., 20:59
Bas naprotiv. Tamo ces dobit samo nove,ako je rijec o varijabilnoj turbini (a u vecini slucajeva jest).

Osim ako u garazi imas TGA il Stralisa il nekaj slicno, onda imas izbor os novo il reparirano sa eventualno povratom stare :D

A zašto se onda turbina/poluosovina/levtva volana vraćaj u tvornicu?

kiki_zg
23.08.2010., 21:33
A zašto se onda turbina/poluosovina/levtva volana vraćaj u tvornicu?

Ima proizvodjaca i dijelova gdje ti je opcija ili-ili gdje ovaj drugi ili znaci vrati staro,dobis tvornicki reparirano (mislim da Bosch tu dosta prednjaci),a staro ide nazad na reparaciju pa poslije opet na trziste,a ima i onih koji guraju samo novo, bilo radi vece isplativosti ili sprecavanja narusavanja svoga image-a ukoliko reparacije po njihovim procjenama za nesto nisu dovoljno pouzdane.

Npr. garrett sluzbeno ne dozvoljava reparacije VNT turbina i kod bilokojeg ovlastenog servisa bilokoje marke dobit ces samo novo, Iako se i one daju kvalitetno odraditi/reparirati.

Joško
23.08.2010., 22:44
autor za koji auto ti treba turbina uopce? ako je nesto iz vag-a mogu nabaviti sve za nekih 500-600e novo iz svabije s garancijom, dolazi za 3-4radna dana, za usporedbu kod nas su cijene 14500kn +ugradnja za 2.0tdi

pikastar
23.08.2010., 23:23
Ima proizvodjaca i dijelova gdje ti je opcija ili-ili gdje ovaj drugi ili znaci vrati staro,dobis tvornicki reparirano (mislim da Bosch tu dosta prednjaci),a staro ide nazad na reparaciju pa poslije opet na trziste,a ima i onih koji guraju samo novo, bilo radi vece isplativosti ili sprecavanja narusavanja svoga image-a ukoliko reparacije po njihovim procjenama za nesto nisu dovoljno pouzdane.

Npr. garrett sluzbeno ne dozvoljava reparacije VNT turbina i kod bilokojeg ovlastenog servisa bilokoje marke dobit ces samo novo, Iako se i one daju kvalitetno odraditi/reparirati.

Da ali ja govorim o orginalnim dijelovima - ne zamjenskim. Oni sve te stvari repariraju. Svi proizvođači orginalnih dijelova rade na taj princip.

CDRW
24.08.2010., 07:05
Ajde ljudi ne pričajte svašta. Još je '90 VW tražio da mu se vrate kuplungi jer si tako mogao dobiti 20-30% popusta na nove djelove. A danas se tvornički reparira sve. Od blokova preko elektromotora (anlaseri i kojekakvi motorići brisača, alternatori) do kompresora i turbina.
S druge strane ako kućište turba nije oštećeno zašto bi ga se bacalo?

Josip4
24.08.2010., 09:09
Do čega smo dogurali; voziti auto star 2-3 godine i razmišljati da je pametno imati rezervni motor za dijelove i po mogučnosti nekoliko kartica za asistenciju i pomoč na cesti.:rigo:

Nažalost tako je kolega, ja sam prije ovog novog imao 4 rabljena i bio sam pre zadovoljan a radim jako puno km.
Ovaj GP je star 3 godine ima 131 000 km. i u zadnji godinu dana sam imao popravaka cca 1000€, nisam nigdje ostao u kvaru ali i te sitnice tipa senzora, i sl su skupe za popraviti, nažalost tako je sa večinom novih auta danas jer elektronika im je za qurac.

Josip4
24.08.2010., 09:12
:eek:
Nemoje me strasit da ti je riknula turbina na 1.3 mjetu?? nakon kolko km?jesi ga gazio na hladno?

Nije riknula turbina, nego je procurila TL. pumpa. i platio popravak oko 2700 kn. A li naravno da ima i slučajeva da ode turbina, sve ti zavisi o sreći, možeš na letiti na savršeni primjerak, a može i obratno.

Josip4
24.08.2010., 09:41
Ja mislim da bi josip4 Henryu Fordu promijenio lični opis da ga sada negdje susretne. :zubo:

Ova ti je dobra:top::rofl:

mariofil
30.08.2010., 19:51
reparirana turbina se raspe nakon 20-30000

SCHNITZER
30.08.2010., 20:14
reparirana turbina se raspe nakon 20-30000

:facepalm:Ja sam siguran da si mogao bolje iskoristit vrijeme potrebno za registraciju na forumu!

25kuna
16.04.2013., 21:57
Drapila mi turbina na Opel Vectri 2.2 dti. U jednoj trgovini auto-dijelova mi vele da nova kosta 4500-5000kn a moj majstor tvrdi da je nema ispod 8000kn. Preporucio mi je da ju nosim na rapariranje (oko 3000kn). Auto mi treba kao svakom od nas nemogu dugo cekati, kud jos pitat za novu? Puno mi je 8000...

WXW
16.04.2013., 22:09
Zašto ne kupiš novu u trgovini auto-dijelova za za 4500-5000kn?

Puno mi je 8000...

Sam si napisao da možeš nabaviti za manje novaca.

CDRW
17.04.2013., 23:12
Drapila mi turbina na Opel Vectri 2.2 dti. U jednoj trgovini auto-dijelova mi vele da nova kosta 4500-5000kn a moj majstor tvrdi da je nema ispod 8000kn. Preporucio mi je da ju nosim na rapariranje (oko 3000kn). Auto mi treba kao svakom od nas nemogu dugo cekati, kud jos pitat za novu? Puno mi je 8000...

Ne brzaj. ŠTO se raspalo? Jel se može reparirat? Ako može, čemu bacat puste tisuće kuna za najvjerojatnije istu takvu REPARIRANU turbinu.

SpaceJesus
18.04.2013., 08:02
Rođak je reparirao kod Pinj****** (da nebude reklama) na 130 000, koštalo ga 3000 kn i navrtio je jos novih 110 000 do sad s tom repariranom. Passat 1,9tdi.
Nebih nikad uzimao "ganc novu" jer znam da je to vjerojatno rabljena s ispjeskarenim kućištem.

Drago_Gervais
18.04.2013., 08:42
Drapila mi turbina na Opel Vectri 2.2 dti. U jednoj trgovini auto-dijelova mi vele da nova kosta 4500-5000kn a moj majstor tvrdi da je nema ispod 8000kn. Preporucio mi je da ju nosim na rapariranje (oko 3000kn). Auto mi treba kao svakom od nas nemogu dugo cekati, kud jos pitat za novu? Puno mi je 8000...

Radije repariraj http://www.pinjusic.hr

CDRW
18.04.2013., 08:44
Upravo tako - danas ima jako malo "novih-novih" turbina kao aftermarket. Sve je to ili tausch ili reparirano.

Josip4
18.04.2013., 11:40
Jedan kolega me pitao nešto u svezi turbine. Neki dan sam "prisluškivao" razgovor jednih ljudi pa sam čuo da ljudi hodaju nekud u Sloveniju po nove turbine, za osobna i teretna vozila. Cijena turbine sa jamstvom za Iveco teretni kombi je iznosila 400€ sa ugradnjom.
Jamstvo vrijedi samo ako se i kod njih montira ta turbina.

E sada ako je još netko za to čuo neka napiše gdje toga u Sloveniji ima.

Jbg. bila me sramota pitati ekipu tada, da ne misle da prisluškujem. :cerek:

mamkem6
18.04.2013., 14:54
Ajde kad je već otvorena ova tema pa da pitam čisto informativno. Riječ je o 1.9 JTD motoru 74 KW. Zauljena je cijev što ide u usis, nije da pliva u ulju ali kada prođaš prstom bude zauljen sa tankim slojem ulja, turbina žviždi jedino pod opterećenjem kao pun gas ili kad idem po uzbrdici. U normalnoj vožnji se ne čuje. E sad neznam ocjenit dali je to jako žviždanje ili je to neka normalna razina i da li turbina smije slinit ili ima neka mala tolerancija za to.
Je li vrijeme za reparaciju?
220 tkm ima makina.

CDRW
18.04.2013., 14:56
Prije za čišćenje

mamkem6
18.04.2013., 15:08
Prije za čišćenje

:misli: Čišćenje pa de se opet sve zaslini.
Šta je nebi prvo trebalo sredit da ne slini, ili smije da slini, ili...?

CDRW
18.04.2013., 15:15
Ne, ne, ne ne to - mislim da se rastepe, izpjeskari rotor i stator (prestat će zviždat) i pogleda brtve.

Imaš jedan jednostavna test - skini usisno crevo sa kompresora i provjeri koliko radijalnog lufta ima "propeler" - dakle probaj pomaknut gore-dole maticu na kraju osovine. Ne smije bit više od par milimetara hoda. Pod par ne mislim DESET!!! 2-3.
Ako je više - ležaj je dao svoje. No po meni tad bi ulje curilo malo jače nego što tebi curi - SVAKA turbina slini na kompresoru i masti creva i intercooler.

mamkem6
18.04.2013., 15:36
Ne, ne, ne ne to - mislim da se rastepe, izpjeskari rotor i stator (prestat će zviždat) i pogleda brtve.

Imaš jedan jednostavna test - skini usisno crevo sa kompresora i provjeri koliko radijalnog lufta ima "propeler" - dakle probaj pomaknut gore-dole maticu na kraju osovine. Ne smije bit više od par milimetara hoda. Pod par ne mislim DESET!!! 2-3.
Ako je više - ležaj je dao svoje. No po meni tad bi ulje curilo malo jače nego što tebi curi - SVAKA turbina slini na kompresoru i masti creva i intercooler.

Aha ako sam dobro shvatio skidam crijevo koje ide sa filtera zraka na turbinu. To za radijali luft sam skužio gore-dolje ali da li smije imat lufta ako uhvatim za maticu i probam ju micat naprijed-nazad.
I još mi samo reci jbg šta znači ovo boldano gore:ne zna:

WXW
18.04.2013., 15:42
Bez brige, kada napraviš pokrete gore-dolje i naprijed-nazad odmah ćeš vidjeti da li je u redu ili ne.

CDRW
18.04.2013., 15:45
Rastavi - to znači

U aksialnom smjeru može imati čak i više lufta, taj nije kritičan.

mamkem6
18.04.2013., 15:51
Hvala na odgovorima CRDW :top:

Još mi samo potvrdi da skidam crijevce koje ide sa filtera zraka na turbinu i čim nađem malo vremena ću da pogledam

WXW
18.04.2013., 15:54
CDRW, još mu napiši da dok to radi da ugasi motor, inače ćeš biti ti kriv. :mig:

mamkem6
18.04.2013., 16:02
CDRW, još mu napiši da dok to radi da ugasi motor, inače ćeš biti ti kriv. :mig:

Da i to mu napiši obavezno,
kakav lik
:p

CDRW
18.04.2013., 16:04
Da, skidaš crevo koje ide iz filtra prema turbini jer ti ono dolazi na sredinu kućišta gdje je i osovina.

I ugasi motor prije toga :D

mamkem6
18.04.2013., 16:18
Gasi moootor da ne bude :facepalm: Jao budale
:rofl:

CDRW
18.04.2013., 16:26
I ne guraj nogu u krunjač kukuruza!!!

Samo se ti smij - ali kod glupih Amera ako nema upozorenja ima tužbe, pa ti gledaj. Guglaj Stella Award.

moril
18.04.2013., 16:29
Meni je na 1.5 dci na oko 150.000 km također bilo malo zaslinjeno sa usisne strane, mehaničar je rekao da je to sasvim normalno.

A kaj se tiće zviždanja, moj je auto od prvog dana zviždao specifičnim visokim tonom, tako da je i to normalno. Nije normalno kad se to piskutanje pretvori u jače zvukove...

Clio TCE zviždi kada se kod niskih i srednjih obrtaja nagazi gas, kod visokih zvuk motora nadglasa zvižduk turbine...

jam01
18.04.2013., 16:43
nova turbina je najbolji izbor ali i najskuplji. reparacije su puno povoljnije i neloše to ispadne na kraju(kako kome) ali novo je ipak novo. Reparirana nikad ne traje kao nova.

vampir001
18.04.2013., 17:01
nova turbina je najbolji izbor ali i najskuplji. reparacije su puno povoljnije i neloše to ispadne na kraju(kako kome) ali novo je ipak novo. Reparirana nikad ne traje kao nova.

"Nije baš tako, u ovom slučaju radi se o...".


kvalitetnoj reparaciji . tu od turbine ostane skoro samo kućište .
nutra je gotovo sve novo . kao takva i kvalitetno izbalansirana znatno je povoljnije rješenje . traje ko nova .

jedino je sranje kaj od naših seoskih varalica niko nemože ,nezna , ne želi , nema čime bapravit kvalitetan posao pa sve završava na pol posla i prigovorima i reklamacijama

Hrc
18.04.2013., 17:08
Tko onda zna?

CDRW
18.04.2013., 17:12
nova turbina je najbolji izbor ali i najskuplji. reparacije su puno povoljnije i neloše to ispadne na kraju(kako kome) ali novo je ipak novo. Reparirana nikad ne traje kao nova.

Al ga trkeljaš čudo jedno.

Reci - koje su to tvoje reference pa da možeš tak paušalno lupetat o reparacijama?

vampir001
18.04.2013., 18:04
Tko onda zna?

"Nije baš tako, u ovom slučaju radi se o...".


kod nas stvarno nemam ni jedno slovo hvale za bilo koji servis turbopunjača

Hrc
18.04.2013., 19:07
kod nas stvarno nemam ni jedno slovo hvale za bilo koji servis turbopunjača

Slovenija?

home edition
18.04.2013., 20:15
Kad već imate lijepu temu o turbinama... Recimo da imate nekog boljeg dizelaša, tipa 2.0 TDI od VAGa ili evo recimo 2.0d od BMWa... Koliko ima logike dat nekom da reparira turbinu kad auto dođe na recimo 130 000km? Ok, znam da ako sve radi ne diraj, ali ...

WXW
18.04.2013., 20:26
Nema logike. Samo dok se čuje ili ne puni, tek onda.

Da znaš koliko je posla skidati turbinu na 2.0TDI ne bi došao na tu ideju ako je ispravna.

http://images.schindelar.de/Autoteilesupermarkt/2012/Dezember/Nico%20Verschiedenes%2024.12.2012/P1220312.JPG

Tulio
18.04.2013., 20:32
Ok, znam da ako sve radi ne diraj, ali ...

:Pop:

Z4_M
18.04.2013., 21:04
kod nas stvarno nemam ni jedno slovo hvale za bilo koji servis turbopunjača

Koji je tvoj prijedlog?

Kad već imate lijepu temu o turbinama... Recimo da imate nekog boljeg dizelaša, tipa 2.0 TDI od VAGa ili evo recimo 2.0d od BMWa... Koliko ima logike dat nekom da reparira turbinu kad auto dođe na recimo 130 000km? Ok, znam da ako sve radi ne diraj, ali ...

130.000 km je nov auto. :D

Možda bi više logike to imalo činiti iza 300.000, mada ako radi...

vampir001
18.04.2013., 22:29
Koji je tvoj prijedlog?


nemam ništa pohvalno za reći o bilo kojem servisu turbina u nas . satima bih mogao nabrajat koje probleme sam imao sa pojedinim-a . koliko sam se nacrvenio ni kriv ni dužan samo radi preporuke pojedinih a onda bi usput jeo govna radi njihove nesposobnosti i neznanja .
poradi svega toga dobil sam preporuku za jednog bosanca kaj fura katalizatore van . usput pokupi turbine kod nas i fura ih u austriju na slaganje . nekoliko tako složenih i vraćenih sam osobno namontiral i nisam do sada imao problema . kak takav postupak traje a ljudima auto treba odmah tak se ja baš i ne guram prepručit ga nekom . sranje je kaj sve dugo traje , cca 10 dana. nisam fakat dugo bil sa njim al ti mogu isčeprkat broj za silu

Felicius
18.04.2013., 23:32
Kad već pričamo o turbinama treba spomenuti i EGR,tj blokadu istoga...

To govno je stavljeno radi ekologije u skoro sve dizele od kraja 90ih do danas. Skraćuje život turbini, navlači prljavštinu...

Kad samo pomislim što sve izlazi kroz moj auspuh, da se samo manji dio toga vrati u motor...ne hvala.

Ima se kupit jeftino setovi za blokade. Današnji EGR su navodno manje škodljivi za motor, ali kad su ih tek počeli ugrađivati nisu bili ništa više od jedne cijevi koja je dio ispušnih plinova vraćala natrag u motor...

na svome autu bih poskidao EGR, DPF, cat...da imam.
Za novije modele sa ECU nije tako jednostavno, kao na starim kantama sa EGR, a bez ECU.

Više mojih frendova je to napravilo na raznim automobilima, najnoviji je iz 2007., kažu da im je motor puno življi na nižim okretajima, a i potrošnja goriva se uistinu smanji. Ne puno, najćešće oko 0.5l/100km manje.

SpaceJesus
19.04.2013., 07:23
Da li se može bloknuti EGR ventil na 1,9tdi 2007 BXE kod motora ili bi me ECU obasipao greškama?
Inače ontoppic, dva najčešća problema sa turbinama su vezana uz vlasnike

1-čepe ga hladnog kad turbina nije dovoljno podmazana jer je ulje hladno
2-gase ga vrelog pa se ulje zapeče na uljnoj karici.
Ima i 3 ali to je onaj disbalans kad krilca počnu grebati po kućištu, zvuk je sve samo ne ugodan :)

-dominic-
19.04.2013., 07:32
nemam ništa pohvalno za reći o bilo kojem servisu turbina u nas .

Da li je i Purić među njima, čisto da znam? Pretpostavljam da si imao posla s svima, ali opet da pitam.

Henry Miller
19.04.2013., 08:31
Da li se može bloknuti EGR ventil na 1,9tdi 2007 BXE kod motora ili bi me ECU obasipao greškama?
Inače ontoppic, dva najčešća problema sa turbinama su vezana uz vlasnike

1-čepe ga hladnog kad turbina nije dovoljno podmazana jer je ulje hladno
2-gase ga vrelog pa se ulje zapeče na uljnoj karici.
Ima i 3 ali to je onaj disbalans kad krilca počnu grebati po kućištu, zvuk je sve samo ne ugodan :)

Može, ali ne fizički (ECU bi bacao greške) nego softverski. Program (ECU) se izvadi na laptop, reprogramiraju se stavke vezane za EGR i vrati se nazad. Naravno, to rade stručnjaci programeri koji imaju potrebne softvere za to i znanje. Meni je tako rješeno na autu i sve normalno funkcionira, na ekotestu puno bolji rezultati, što je i očekivano.

Neno2
19.04.2013., 12:40
Da li se može bloknuti EGR ventil na 1,9tdi 2007 BXE kod motora ili bi me ECU obasipao greškama?
Inače ontoppic, dva najčešća problema sa turbinama su vezana uz vlasnike

1-čepe ga hladnog kad turbina nije dovoljno podmazana jer je ulje hladno
2-gase ga vrelog pa se ulje zapeče na uljnoj karici.
Ima i 3 ali to je onaj disbalans kad krilca počnu grebati po kućištu, zvuk je sve samo ne ugodan :)

Ne možeš čisto blokirati EGR na tom motoru jer češ imati light show na tabli, možeš smanjiti EGR "duty cycle" ili izmjenom mape kod sposobnog čunera ili "adaptirati" s diagnostikom vrijednosti EGR-a što daje manje rezutate ali u večini slučajeva bude sasvim dovoljno.

Neno2
19.04.2013., 12:45
Kad već imate lijepu temu o turbinama... Recimo da imate nekog boljeg dizelaša, tipa 2.0 TDI od VAGa ili evo recimo 2.0d od BMWa... Koliko ima logike dat nekom da reparira turbinu kad auto dođe na recimo 130 000km? Ok, znam da ako sve radi ne diraj, ali ...


Da obavezno ako slušaš savjete dr. Marušića :504:

vampir001
19.04.2013., 19:39
Da li je i Purić među njima, čisto da znam? Pretpostavljam da si imao posla s svima, ali opet da pitam.

nego da nisi štogod pobrkal ?

ajd pogledaj čime se bave .

http://www.puric.hr/

-dominic-
19.04.2013., 20:31
Rade i turbine između ostalog, bar ja imam tu informaciju. Još sam ih kontaktirao u vezi pregleda turbine i tlakova punjenja.
Sad, ili oni samo rade dijagnostigu, a posao uvaljaju nekom drugom, ne znam.

25kuna
24.04.2013., 22:18
Da se nova turbina mogla nabavit za 4500-5000kn uzeo bi je bez razmisljanja ali ispostavilo se da su to sve reparature...
Znaci lik u trgovini autodijelova mi telefonom rekao da je imaju i dok sam ja dosao po nju veli da to neide tak, da je moraju prvo narucit pa kad dodje da ponesem svoju staru i nju uzimaju kao "pod racun" te bi me to doslo 4800kn za keš. Tek sada dolazi najuzbudljiviji dio, pitam ga sto ce im moja stara turbina veli da to tak ide. Pitam ga imate li vi novu ili repariranu na sto on kaze da je to kao nova te da je u njoj sve novo... reko prijatelju tako se necemo igrat, znam i ja nac covjeka da ju reparira i vec sam prije s njim razgovarao i to bi me doslo 3300kn a vi bi mi na to uzeli jos soma i pol kuna za sto??? Hvala dovidjenja!
Drugi dan je moja bila gotova i jos dan kasnije auto vozi.

jam01
24.04.2013., 23:53
Al ga trkeljaš čudo jedno.

Reci - koje su to tvoje reference pa da možeš tak paušalno lupetat o reparacijama?

nemam nikakve reference. na mecki w210 reparirana mi je crkla nakon 35tkm a original izdržao više od 200tkm pa ti gledaj. sve reparacije se rade sa jeftinijim xy djelovima žnj kvalitete

frANZi50
24.04.2013., 23:58
nemam nikakve reference. na mecki w210 reparirana mi je crkla nakon 35tkm a original izdržao više od 200tkm pa ti gledaj. sve reparacije se rade sa jeftinijim xy djelovima žnj kvalitete

Ne, nego su tebi reparirali sa jeftinim xy djelovima žnj kvalitete.

jam01
25.04.2013., 00:31
ha dobro ocito ti a i poneki ostali znate to bolje...ja ostajem pri svom

ima li ovde netko tko se bavi s turbinama pa da objasni ljudima?

Neno2
25.04.2013., 07:34
nemam nikakve reference. na mecki w210 reparirana mi je crkla nakon 35tkm a original izdržao više od 200tkm pa ti gledaj. sve reparacije se rade sa jeftinijim xy djelovima žnj kvalitete

Kakvi su bili injektori kad je motor bio nov a kakvi su nakon 250 tkm i da li misliš da to ima utjecaja na turbinu?

Neno2
25.04.2013., 07:38
Da se nova turbina mogla nabavit za 4500-5000kn uzeo bi je bez razmisljanja ali ispostavilo se da su to sve reparature...
Znaci lik u trgovini autodijelova mi telefonom rekao da je imaju i dok sam ja dosao po nju veli da to neide tak, da je moraju prvo narucit pa kad dodje da ponesem svoju staru i nju uzimaju kao "pod racun" te bi me to doslo 4800kn za keš. Tek sada dolazi najuzbudljiviji dio, pitam ga sto ce im moja stara turbina veli da to tak ide. Pitam ga imate li vi novu ili repariranu na sto on kaze da je to kao nova te da je u njoj sve novo... reko prijatelju tako se necemo igrat, znam i ja nac covjeka da ju reparira i vec sam prije s njim razgovarao i to bi me doslo 3300kn a vi bi mi na to uzeli jos soma i pol kuna za sto??? Hvala dovidjenja!
Drugi dan je moja bila gotova i jos dan kasnije auto vozi.

Pa jesi ti čuo za "tausch" ?

Ako bih birao između tvornički reparirane turbine od Garetta, KKK itd. i reparirane kod nekog od naših servisera za soma kuna razlike, znam sigurno šta bih uzeo.

crazy_mustang
25.04.2013., 07:54
nemam nikakve reference. na mecki w210 reparirana mi je crkla nakon 35tkm a original izdržao više od 200tkm pa ti gledaj. sve reparacije se rade sa jeftinijim xy djelovima žnj kvalitete


A jesi možda išao ispitivati razlog zašto ti je otišla turbina.
Ako se ne radi o divljanju ili lož ulju mora postojati neki treći razlog.

Inace napunjen katalizator zna napravit dar mar sa turbinom.

walter
08.02.2014., 13:50
Evo da malo dignem ovu temu, iako nemam dvojbe trebam li kupiti ili ne novu turbinu. :D

Turbina mi zviždi zadnjih jedno 40 tisuća kilometara. Ne znam jel ju treba pročistiti ili reparirati, pa me zanima može li tu dijagnostiku obaviti svaki mehaničar, može li svaki mehaničar pročistiti turbinu i kakva je danas situacija s Pinjušićem i Kirschnerom, jer vidim da nijedan ni drugi ne dobivaju baš previše preporuka. Također, na njuskalu se reklamira firma Žgajner iz Slovenije (Rogaška Slatina), ima li netko s njima iskustva?

-dominic-
08.02.2014., 14:01
Pitanje ti je na mjestu, jer i mene zanima. Ma meni fućka već 80k km, ali htjeo bi ju pregledat i očistit jer ima 150k km.
Sad pitanje da li dirati ili ne. Jer većina kaže "If it ain't broke, don't fix it." Samo tako nebi nikad ni mijenjali ulje u getribi, etc.

Sledge_Hammer
08.02.2014., 16:11
Pa turbina i treba "fuckat"

frANZi50
08.02.2014., 16:15
Evo da malo dignem ovu temu, iako nemam dvojbe trebam li kupiti ili ne novu turbinu. :D

Turbina mi zviždi zadnjih jedno 40 tisuća kilometara. Ne znam jel ju treba pročistiti ili reparirati, pa me zanima može li tu dijagnostiku obaviti svaki mehaničar, može li svaki mehaničar pročistiti turbinu i kakva je danas situacija s Pinjušićem i Kirschnerom, jer vidim da nijedan ni drugi ne dobivaju baš previše preporuka. Također, na njuskalu se reklamira firma Žgajner iz Slovenije (Rogaška Slatina), ima li netko s njima iskustva?

Što se tiče dijagnostike, skine se usis i pogleda da li osovinica ima lufta u bilo kojem smjeru... ako ima, ne gine ti reparatura - kad tad. To je ova bazična dijagnostika.

WXW
08.02.2014., 16:29
Pa turbina i treba "fuckat"

Treba, samo isto tako trebaš znati razliku kada je zvuk normalan a kada ne.

-dominic-
08.02.2014., 16:35
Što se tiče dijagnostike, skine se usis i pogleda da li osovinica ima lufta u bilo kojem smjeru... ako ima, ne gine ti reparatura - kad tad. To je ova bazična dijagnostika.

Sad ovisi koja je ta granica lufta, kao i fućkanja.
Ne znam koja se to ne mrda ni mikrometar.

MMachéte
08.02.2014., 17:04
Bome na jednom 1.5dci koji sam nedavno vozio je isto ljepo fuckala, taman kadbi se auto zagrijao..najvise se culo kad bi se pustio gas na iznad 2000okretaja, bar se tak sjecam..al auto je inace super isao sve bilo dobro..
moje iskustvo s reparaturom - nisam ja reparirao jel al na bivsem opelu - turbina se sasula u voznji, nista slepa doma, reparatura(poceo ic dim odnekud iz motora, ko zna kaj je i drugo otislo neznam tocno iskreno), reparacija turbine, nakon cca 4 godina i cca 30 000km otisla opet ta reparirama turbina..ovaj put nije tak naprasno nego je jednostavno prestala raditi/dimio auto..na kraju se zavcikala skroz,nije mrdala nikud.

Pouka : pazite di reparirate, samo to.

-dominic-
08.02.2014., 17:11
Da, a sad ti znaj gdje. :zubo:
O svima se da pročitat svašta.

VDCOTO
08.02.2014., 17:47
Što se tiče dijagnostike, skine se usis i pogleda da li osovinica ima lufta u bilo kojem smjeru... ako ima, ne gine ti reparatura - kad tad. To je ova bazična dijagnostika.
Nova ili reparirana turbina radijalnog lufta(kad otvoriš usis lijevo-desno) mora imati(zagrijavanje) a aksijalnog niti malo. Meni je "fučkala" prije reparacije ali malo dubljim zvukom i čula se samo na hladno, fučka i nova ali oktavu-dvije više i stalno.
Stara:http://www.pictureshoster.com/thumbnails/6f8x8d5d04hr5q1ek9j3_thumb.jpg (http://www.pictureshoster.com/hosted-pictures/jpg/6f8x8d5d04hr5q1ek9j3.html) http://www.pictureshoster.com/thumbnails/xww09k1ed9qbsxuy9b_thumb.jpg (http://www.pictureshoster.com/hosted-pictures/jpg/xww09k1ed9qbsxuy9b.html) Komadići su letjeli.

Reparirana turbina je nova turbina ali treba je i dalje paziti(kao i novu) najvažnije ne stiskati gas preko 2-3000 okretaja dok se auto ne ugrije i ulje ne razrijedi da osovina ne mijenja boje. Onaj tko reparira po boji osovine točno zna kako se odnosilo prema turbini. Ne možeš reči "bio sam nježan" ako osovina izgleda drugačije.
A nova turbina...je za bogate.

Šargija
08.02.2014., 18:05
Lijepo si uslikao i objasnio,dobro je bila dobila lufta,blokada je bila pitanje dana kako mi se čini :mig: Samo,ja sam mišljenja da turbinu više zakolje gašenje prilikom recimo tankanja na autoputu,kad dereš 150 i više,i onda smotaš na benzinsku,ugasiš i natankaš :ne zna: Tu osovina i promijeni boju jer se ne ohladi dovoljno (osovina usljed termalnog tretmana mijenja boju),a i ulje od topline počne degradirat i stvaraju se naslage istog,koje onda sprečavaju normalan protok,podmazivanje i hlađenje naravno. Pa nakon nekog vremena turbina prdne. Normalno,i na hladno je nije zdravo baš odmah priklat da se zavrti na maks okretaje. Uglavnom,računam da je sve preko 150 000 koje turbina odvrti bez problema dobro,onda par stoja eurića,reparacija,i pleti dalje

Sledge_Hammer
08.02.2014., 20:09
Treba, samo isto tako trebaš znati razliku kada je zvuk normalan a kada ne.
Pa ak mu je otisla turbina na -80tkm neg ga zapelja u zid

nkdbk1
09.02.2014., 07:45
Lijepo si uslikao i objasnio,dobro je bila dobila lufta,blokada je bila pitanje dana kako mi se čini :mig: Samo,ja sam mišljenja da turbinu više zakolje gašenje prilikom recimo tankanja na autoputu,kad dereš 150 i više,i onda smotaš na benzinsku,ugasiš i natankaš :ne zna: Tu osovina i promijeni boju jer se ne ohladi dovoljno (osovina usljed termalnog tretmana mijenja boju),a i ulje od topline počne degradirat i stvaraju se naslage istog,koje onda sprečavaju normalan protok,podmazivanje i hlađenje naravno. Pa nakon nekog vremena turbina prdne. Normalno,i na hladno je nije zdravo baš odmah priklat da se zavrti na maks okretaje. Uglavnom,računam da je sve preko 150 000 koje turbina odvrti bez problema dobro,onda par stoja eurića,reparacija,i pleti dalje

slažem se s ovim. prošlo auto prodano sa 220000 km(drugi vlasnik)orginalna turbina, sadašnje auto 183000 km orginalna turbina.
4-5 puta se dogodila situacija da su ljudi bježali sa benzinske na autoputu jer imam običaj ne gasit auto dok tankam i onda vikanje radnika jesam li normalan da ću dignut benzinsku u zrak, ali nikako objasnit trgovcu da će ga prije pogodit meteor nego da će dizel eksplodirat

-dominic-
25.02.2014., 11:40
Evo sad zvao "Purića" za pregled, i kaže da se ne može ništa bez skidanja što mi je jasno. A na upit za provjeru tlaka punjenja i ostalih stvari kaže da ako je to problem auto bi se bunio sad, očito da to ne rade, bar ne na 1.9cdti. Uglavnom kontaktirat će me sa svim mogućim solucijama eventualnog popravka, samo skidanje i pregled na ovom motoru je 1200kn. Sličnu cifru sam dobio i od Pavičića koji očito vozi auto njemu na pregled.

-dominic-
15.03.2014., 06:13
Turbina na kraju skinuta i odnesena Puriću. JTD/CDTI, model Garrett GT1749v. Uzrok fućkanja je savinuta i uvrnuta ispušna grana pri kraju. Bio je i puknut jedan krajnji bolcn, što sam vidio tek kod skidanja. Servis s čišćenjem, izmjenom svih brtvi, novim ležajem, poliranjem osovine i balansiranjem 1400kn. Ležaj je bio u dobraom stanju, ali pošto dolazi u setu brtvi sve je zamijenjeno.

Šargija
15.03.2014., 22:37
Turbina na kraju skinuta i odnesena Puriću. JTD/CDTI, model Garrett GT1749v. Uzrok fućkanja je savinuta i uvrnuta ispušna grana pri kraju. Bio je i puknut jedan krajnji bolcn, što sam vidio tek kod skidanja. Servis s čišćenjem, izmjenom svih brtvi, novim ležajem, poliranjem osovine i balansiranjem 1400kn. Ležaj je bio u dobraom stanju, ali pošto dolazi u setu brtvi sve je zamijenjeno.

Ali na kraju nisi odgovorio jel fućka i dalje ili se prišutila? I ovo je cijena sa skidanjem u kompletu ili je skidanje plaćeno odvojeno tih 1200 kn? I čišćenje je pjeskarenje pretpostavljam? I da,koliko vremenski traje taj pothvat,ja se mislim dal da je dam na pregled i da usput i obavim te dihtunge i ležaje... Mada meni to fućkanje i ne smeta dok ne počne dudlanje (ulja :D)

-dominic-
16.03.2014., 16:03
Ne fućka više na hladno! Da komplet sve, izgleda kao nova bez trunke hrđe. Ispušna grana je bila savinuta, i to je uzrok jakog fučkanja na hladno.
Kao što sam napisao turbina je odnesena puriću, nije cijeli auto. Skidana je i stavljana doma u garaži skup s ostatkom posla.

http://www.zaslike.com/files/jrdqn5f199tmt6px2sz_thumb.jpg (http://www.zaslike.com/viewer.php?file=jrdqn5f199tmt6px2sz.jpg)

CDRW
17.03.2014., 00:10
Jako lijepo izgleda glava, ko nova ... ko je to radio?

-dominic-
17.03.2014., 05:25
Čukman ;)