PDA

View Full Version : Passat 2.0 TDI - odlaze dizne


stranice : 1 [2]

Neno2
01.03.2011., 07:15
Sretno!
Nemoj samo doć kukat po forumu kad rikne dizna od loše nafte negdje u Makedoniji

Riknut će od loše nafte bilo koja CR baš kao i PD, po tome je naj bolje da uzme starog Mercedesa s klipnom pumpom, on ide i na suncokret :)

SHOGO
01.03.2011., 07:28
ma nemoguće, sigurni ste da to nije neki francuski pasat?

To je zamaskirana Laguna...zato je to...:rofl:uf ti poluproizvodi iz Francuske:rofl:

deVito
01.03.2011., 08:53
Riknut će od loše nafte bilo koja CR baš kao i PD, po tome je naj bolje da uzme starog Mercedesa s klipnom pumpom, on ide i na suncokret :)

hahhaha... pa vjerujem da je tako ..
moj stari je negdje ranih 80tih imao onog 220D ... taj je napravio bezbroj km ... generalka se radila na dvorištu ... i išao je kako ti kažeš na sve ...
mogao se eventualno filter nafte zaštopat...
takvih auta više nema :s

deVito
01.03.2011., 08:55
Sretno!
Nemoj samo doć kukat po forumu kad rikne dizna od loše nafte negdje u Makedoniji


hahah .. neće valjda ...
pa vidim da si iz ST, tamo sam barem jednom tjedno ..
znači mogu ti se obratiti kada stane dole :zivili:

ratep
15.05.2011., 21:18
mislim da kad je riječ o diznama u tdi VW passat 2.0 motorima , sve je više manje sreća, odnosno nesreća. Čovjek izmjeni set dizni u godini dana, a npr. firmin passat 2.0 Tdi 06.god. ima 217tkm, a dizne nikad mijenjane.
Ekipa je znala ubacit i ložu, a diznama ništa, a oni što su uisključivo ulijevali kao najkvalitetnije OMV dizelsko gorivo, imali su kvar.
ali na kraju je ipak tragikomično da čovjek koji uloži 30000 eura u auto i to kao njemačku kvalitetu, mora strahovati da li će mu riknuti dizna, makar auto ima 2-3 godine s niti prijeđenih 100tkm.

Neno2
16.05.2011., 09:11
Ebiga to ti je današnja realnost.

Toyotal Land Cruiser 3.0 D4D mrcina od četiri cilindra na 80 tkm dizna shebe klip i klipnjača probije cilindar i to ne na jednom nego na svakom dvadesetom motoru se ovo događa.

poljoprivrednik
16.05.2011., 18:55
Zanima me slijedeće;
vlasnicima kojima je otkazala dizna na VW Passatu 2.0 tdi 05.-06.g. kakvi su bili prethodni znaci na motoru, da li je nešto ukazivalo da će dizna otkazati ili bi dizna otkazala iz čistog mira i ostavila vlasnika nasred ceste.
Da li na kontrolnoj tabli nešto zasvijetli što pokazuje da bi eventualno dizna mogla otići (npr. žuta lampica koja pokazuje smetnje na lambdi sonde, odnosno katalizatoru)?
Jer kad se upali žuta lampica sonde piše emision garrage...

muči me ta žuta lampa (lambda sonde-katalizator) na kontrolnoj tabli, auto mi radi normalno, normalna potrošnja, normalno vuče.....

hcerinski
16.05.2011., 20:11
Ebiga to ti je današnja realnost.

Toyotal Land Cruiser 3.0 D4D mrcina od četiri cilindra na 80 tkm dizna shebe klip i klipnjača probije cilindar i to ne na jednom nego na svakom dvadesetom motoru se ovo događa.

malo mi je to prevelika brojka... jel se prizna kaj pod reklamaciju?

Neno2
17.05.2011., 07:42
Normalno da je velika nisam imao pojma dok se nisam uvalio, kontaš dizel četiri cilindra 3,0 nepoderivo ovo kod mene je slučajnost.

A onda skiužiš da nema šanse nač ispravan motor te oznake da pače i da se kod svih dogodilo isto.


Ovo je slika s otpada ova mašina če biti donor klipa za ovu koju slažem, ako bolje pogledaš vidi se da je od klipa na prvom cilindru ostao samo bolcen i cilindar je probušen :eek:

http://img806.imageshack.us/img806/3309/imag0006i.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/806/imag0006i.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

hcerinski
17.05.2011., 12:16
ovaj motor stoji već duže vremena... kaj popravljaš i od kojega auta je to motor?

frenchkey
17.05.2011., 15:29
Ako je bitno mjesto na zadnjem sicu uzmeš Škodu Superb. Pasat joj po tome nije ni do koljena.

Neno2
18.05.2011., 07:23
ovaj motor stoji već duže vremena... kaj popravljaš i od kojega auta je to motor?

Toyota Land Cruiser J12 3,0 D4D 2007 godina.

Da to je auto na otpadu i nema haube pa ga je malo uhvatila hrđa :mig: od njega ide klip na ovu mašinu koja se slaže, ali idemo off topic pa če biti admin

poljoprivrednik
18.05.2011., 21:03
Zanima me slijedeće;
vlasnicima kojima je otkazala dizna na VW Passatu 2.0 tdi 05.-06.g. kakvi su bili prethodni znaci na motoru, da li je nešto ukazivalo da će dizna otkazati ili bi dizna otkazala iz čistog mira i ostavila vlasnika nasred ceste.
Da li na kontrolnoj tabli nešto zasvijetli što pokazuje da bi eventualno dizna mogla otići (npr. žuta lampica koja pokazuje smetnje na lambdi sonde, odnosno katalizatoru)?
Jer kad se upali žuta lampica sonde piše emision garrage...

muči me ta žuta lampa (lambda sonde-katalizator) na kontrolnoj tabli, auto mi radi normalno, normalna potrošnja, normalno vuče.....

Može li mi itko pojasniti tu uzročno posljedničnu vezu žute kontrolne lampice što pokazuje kvar na lambdi sonde (katalizatoru) s eventualnim kvarom dizne, tj. eventualni prvi znaci da je dizna došla kraju?
Hvala

igor999
18.05.2011., 22:49
Može li mi itko pojasniti tu uzročno posljedničnu vezu žute kontrolne lampice što pokazuje kvar na lambdi sonde (katalizatoru) s eventualnim kvarom dizne, tj. eventualni prvi znaci da je dizna došla kraju?
Hvala

Nema ti veze ta lampica, meni se jednostavno ugasio i to je to... Nemožeš predvidjeti kad je kraj dizne

dnp
24.05.2011., 13:04
Čitam ovo što pišete o diznama na 2.0 motorima i nije mi nešto jasno... zanima me kako znati na kojem su motoru bosch dizne... Dali to ovisi o godištu auta, tipu motora, (CR, PD) i kako prepoznati taj motor kod kupovine automobila? Hvala

stef1455
24.05.2011., 13:20
Čitam ovo što pišete o diznama na 2.0 motorima i nije mi nešto jasno... zanima me kako znati na kojem su motoru bosch dizne... Dali to ovisi o godištu auta, tipu motora, (CR, PD) i kako prepoznati taj motor kod kupovine automobila? Hvala

Koliko je meni laiku poznato, CR motori su od 7. mj 08 godine pa dalje, a PD motori su sva godišta ispod. Mislim da su 07 godine počeli stavljati boschove dizne (ako se ne varam)..
(ak sam nekaj fulal ispričavam se, kolege će onda bolje objasni!)

sper
29.05.2011., 22:45
ovaj motor stoji već duže vremena... kaj popravljaš i od kojega auta je to motor?

nekad sam radio u toyota dileru i servisirali smo preko 150 LC120ki, nikad u zivotu taj problem nisam vidio. A ljudi rade svasta sa njima.

Inace ako je neki problem do njih, automatski se garancija produzava do 180,000km ili 8 godina, tako da ako se to nekom tako desilo, sve je pod garancijom, ukljucujuci rad.

Recimo dizne na konkretnom motoru znaju otici nakon 4-5 godina, zavisno od goriva, i tu se primjenjuje produzena garancija.

Stim da imas svakakvih ljudi, desavalo se da po 50,000km ljudi ulje ne mjenjaju pa od ulja nista vise ne ostane, samo fina gel smjesa :-).

Neno2
30.05.2011., 07:25
I ja sam mislio da je to nepoderivo!

Međutim sad iz prakse, ovi od 166 KS motori imaju jaaako često problem da šprica probuši klip, tražim motor več neko vrijeme jer je varijanta da se promjeni blok i klipovi otpala jer se ustanovilo još nekih problema da ne dužim, po Toyota forumima se dosta spominje ovaj provlem i s obzirom da ima dosta Hiluxa i LC-a s tim motorom a ja ga več dosta vremena ne mogu pronač ispravnog i sve koje sam pronašao imaju ovaj isti problem valjda nešto govori.

Ako znaš da negdje ima PM je vrlo dobro došao, kod motora je 1KD-FTV :)

panthera7
09.06.2011., 12:48
Bok!

Kupio sam nedavno passat 2.0 TDI 140KS 8mj 2006 , vidim svi pišu o problemima, auto sam kupio sa stvarnim kilometrima i bilo ih je 60 000 od poznate osobe, servisiran u servisu, nikad ništa na njemu nije bilo, sad imam oko 65 000km , nemam problema ali me zanima kako saznati jel moj 16 ili 8 ventila, koju pumpu imam....neko je pisao da vrijedi garancija i iza 100 000 km, da priznaju u servisu kvar dizne, vidim skupa je ko život, užas....nadam se da neću nikad ništa mjenjati...auto je redovno servisiran u Zubaku i sad na 60tkm i još jednom na 65preventive radi jer je žena u god dana prošla 5000 km pa je vremenski rok prošao....nigdje nemam podatak uglavnom jel 16 ili 8 v te koje su dizne i šta ima novog sa tom promjenom tj jel to uvažavaju još i za auto 5 god star?

I wonder
09.06.2011., 13:40
pa sad....proć 5 000 km i kucat u drvo kak je sve u redu.....pa to je skoro novi auto, 65 000 km.
kad napraviš 100 000 km s njim i ništ ne rikne, onda otvaraj šampanjac. sad je još rano.

2,0 TDI motori sa 140 KS su 16 ventilci. za dizne neznam.

Henry Miller
09.06.2011., 13:48
pa sad....proć 5 000 km i kucat u drvo kak je sve u redu.....pa to je skoro novi auto, 65 000 km.
kad napraviš 100 000 km s njim i ništ ne rikne, onda otvaraj šampanjac. sad je još rano.

2,0 TDI motori sa 140 KS su 16 ventilci. za dizne neznam.

Nisu svi, ima i verzija s 8V, samo ne znam da li se ta verzija ugrađivala u Passat. U Audi A3 znam da je sigurno ugrađivana.

panthera7
09.06.2011., 13:56
Ne kucam...pitanje je bilo koji je motor točno sa koliko ventila, a eto imam ga 2mj pa još nemogu ništa reči o tome ali kod šogora u firmi su imali i 2.0 tdi i benzince i svi su prelazili 170-250 tkm , zato sam i kupio auto jer ih nije imao malo, istina je da imaju probleme ali kad tu čitaš postove čini ti se da ih imaju problem od 100 barem 95 a u konačnici tu su samo njih par koji su ih imali, no oni koji ih nemaju ni nisu tu, ja znam dosta njih koji imaju isti auto i 2006 god mi imaju 2 susjeda u zgradi i nikom ništa, imam još njih par na poslu i ovako općenito i niko problem, čak nisu ni čuli za tako nešto, dakle ja ih barem 10 poznam sa istim mašinama i svi prezadovoljni, samo servisiraju i voze, tu na poslu tip kupio sa 175 000 km i sad ima 190 i kaže samo redovan servis i to je to...eto ovo su moja iskustva , daleko od toga da se ne susojećam sa onima koji imaju probleme....nadam se da moj neće imati, išao budem redovno na servis, tankam samo OMV najbolji dizel i eto, peglat ću ga do 200tkm ako bude sve OK :)

Henry Miller
09.06.2011., 13:58
Ne kucam...pitanje je bilo koji je motor točno sa koliko ventila, a eto imam ga 2mj pa još nemogu ništa reči o tome ali kod šogora u firmi su imali i 2.0 tdi i benzince i svi su prelazili 170-250 tkm , zato sam i kupio auto jer ih nije imao malo, istina je da imaju probleme ali kad tu čitaš postove čini ti se da ih imaju problem od 100 barem 95 a u konačnici tu su samo njih par koji su ih imali, no oni koji ih nemaju ni nisu tu, ja znam dosta njih koji imaju isti auto i 2006 god mi imaju 2 susjeda u zgradi i nikom ništa, imam još njih par na poslu i ovako općenito i niko problem, čak nisu ni čuli za tako nešto, dakle ja ih barem 10 poznam sa istim mašinama i svi prezadovoljni, samo servisiraju i voze, tu na poslu tip kupio sa 175 000 km i sad ima 190 i kaže samo redovan servis i to je to...eto ovo su moja iskustva , daleko od toga da se ne susojećam sa onima koji imaju probleme....nadam se da moj neće imati, išao budem redovno na servis, tankam samo OMV najbolji dizel i eto, peglat ću ga do 200tkm ako bude sve OK :)


2.0 8 ventila imaju slovnu oznaku BMM ili BMP u Passatu

2.0 16 ventila BKD BMN AZV ili BMA, BKP u Passatu

Koju oznaku ima tvoj?

panthera7
09.06.2011., 14:21
2.0 8 ventila imaju slovnu oznaku BMM ili BMP u Passatu

2.0 16 ventila BKD BMN AZV ili BMA, BKP u Passatu

Koju oznaku ima tvoj?

Baš bum pogledao kad idem doma....di bi to trebalo pisati ? Dok dignem haubu negdje ? ili?

I wonder
09.06.2011., 14:25
Nisu svi, ima i verzija s 8V, samo ne znam da li se ta verzija ugrađivala u Passat. U Audi A3 znam da je sigurno ugrađivana.
po katalogu, passat TDI tog godišta je 16 ventilac.

a trebalo bi ga i lako odrediti budući da ima dvije bregaste u glavi. pa onda ima i dvije remenice koje se odmah prepoznaju kod dizanja haube.

panthera7
09.06.2011., 14:28
po katalogu, passat TDI tog godišta je 16 ventilac.

a trebalo bi ga i lako odrediti budući da ima dvije bregaste u glavi. pa onda ima i dvije remenice koje se odmah prepoznaju kod dizanja haube.

Budem pogledao, mada novi auti nisu ko stojadini, tamo si sve jasno vidio , ovdje niš ne kužiš više, kad stane zoveš informatiku....ako ne skužim budem sliku postavio pa neko objasni ko više kuži.

Remen bi trebao biti gdje? vjerojatno se ne vide remeni samo tako nego su zaštičeni ili?

Henry Miller
09.06.2011., 14:32
Baš bum pogledao kad idem doma....di bi to trebalo pisati ? Dok dignem haubu negdje ? ili?

Imaš sve oznake u servisnoj knjižici, čim ju otvoriš...

panthera7
09.06.2011., 14:34
Imaš sve oznake u servisnoj knjižici, čim ju otvoriš...

OK, thanx....bum pogledao , idem skoro doma pa bacim oko u auto.

panthera7
09.06.2011., 21:16
2.0 8 ventila imaju slovnu oznaku BMM ili BMP u Passatu

2.0 16 ventila BKD BMN AZV ili BMA, BKP u Passatu

Koju oznaku ima tvoj?


BKP je oznaka - kaj to znači uopće ta oznaka?

igor999
10.06.2011., 06:57
BKP je oznaka - kaj to znači uopće ta oznaka?

To znaci, da ce ti vrisnuti dizna kao i meni:cerek:

panthera7
10.06.2011., 08:19
Ima ih na njuškalu po 1500kn repariranih a i boshovih po 1900 novih, vjerujem da ugradnja nikako ne može biti više od 700kn .... ja se ipak nadam da neće, a i imam još godinu dana garancije u Zubaku pa eto i to je neka utjeha a ako tada ne rikne pa valjda neće kroz 2- god a tada budem zamjenio auto za novi passat u kojem je valjda to riješeno.....na kraju su stari auti bili 10x bolji, pa one mečke 123 su vječne, ovi novi tdi su svi sa boljkama

igor999
10.06.2011., 10:07
Ima ih na njuškalu po 1500kn repariranih a i boshovih po 1900 novih, vjerujem da ugradnja nikako ne može biti više od 700kn .... ja se ipak nadam da neće, a i imam još godinu dana garancije u Zubaku pa eto i to je neka utjeha a ako tada ne rikne pa valjda neće kroz 2- god a tada budem zamjenio auto za novi passat u kojem je valjda to riješeno.....na kraju su stari auti bili 10x bolji, pa one mečke 123 su vječne, ovi novi tdi su svi sa boljkama

Pa ako imaš servisnu nemaš brige, od ove godine ih VW priznaje pod produženo jastvo. Meni su dvije otišle prošle godine dok toga nije bilo. Boshove ti ne idu u taj motor, samo Simens

panthera7
10.06.2011., 10:28
I evo informacija iz prve ruke za sve koji imaju nedoumice oko dizni pa da znaju da VW ako ste redovno održavali auto u ovlaštenom servisu da vam tvornica sufinancira troškove promjene dizni a u nekim slučajevima zbilja to i zabadava napravi, da je stvar bolja ja sam nakon te prve ruke išao pitati i u drugi ovlašteni servis i rekli su mi isto tj potvrdili....inaće košta oko 6500-7000kn a ovako može koštati pola manje ili ništa....dakle kako ja imam urednu knjižicu i garanciju još godinu dana, mislim da sam što se toga tiće miran barem slj godinu dana he he

panthera7
10.06.2011., 10:30
Pa ako imaš servisnu nemaš brige, od ove godine ih VW priznaje pod produženo jastvo. Meni su dvije otišle prošle godine dok toga nije bilo. Boshove ti ne idu u taj motor, samo Simens

Kako misliš priznaje, jel to znači da ako mi za godinu dana rikne dizna da mi to budu uzeli u obzir, i naravno knjižica uredna, napravljen servis sada na 60 a i na 65 jer je prošlo godinu dana a auto napravio samo 5000km

Picard_047
10.06.2011., 11:57
Ja sam imao Audi A4 2006 2.0 TDI... kupio sam ga od poznatog lika sa 110.000 km i napravio još 60.000 km i prodao ga za PAZI SAD OVO 50 € više nego sam ga platio... nije važno koliko... uglavnom taj auto sad ima 230.000 km i ono, nikad ništa i kako je samo očuvan to je nevjerojatno, toliko o autima sa sajma sa 100.000 km (moš' mislit)... Dok mi je kolega imao istu godinu Passata (kupio novog) sa 2.0 TDI motorom i mjenjao je sve dizne na 150.000 km... 20.000 kuna pljas
Nije mi jasno isti su motori ali dali postoji kakva mogućnost da su ovi u Audiju stavljali nešto drugo i dali se ipak motori razlikuju ili te vražje dizne ma koliko majstori i mi vozači tvrdili da su to isti motori, valjda nikad neću saznat ....

crvek2
10.06.2011., 13:24
pa lepo ti pise i proteze se kroz cijelu temu da su u tim passatima s 16v glavom ( nije samo do passata, neg do svake masine koja je bila te konstrukcije a ugradivala se u ne znam vise koje modele ) stavljane boschove dizne koje ***** valjaju jer je sve bilo na knap , a drugdje su bile siemens...procitaj od pocetka pa ces sve skuzit, nikakva misterija...saznas za sat vremena...

igor999
11.06.2011., 10:39
pa lepo ti pise i proteze se kroz cijelu temu da su u tim passatima s 16v glavom ( nije samo do passata, neg do svake masine koja je bila te konstrukcije a ugradivala se u ne znam vise koje modele ) stavljane boschove dizne koje ***** valjaju jer je sve bilo na knap , a drugdje su bile siemens...procitaj od pocetka pa ces sve skuzit, nikakva misterija...saznas za sat vremena...

Pametuješ, a sve si krivo rekao.. Šta je na knap dizne? Problematicne su samo Simensove dizne, i nemaju svi 2.0 motori te probleme, nego samo u Passatima i nekim Seatima.

panthera7
12.06.2011., 21:37
Jel neko zna baš pouzdanu informaciju za tu promjenu dizne tj kako vrijede garancije ako je auto kupljen u zubaku i tamo ima urednu servisnu knjižicu, jel se to bude priznalo, jel se prizna i jel ide cijena niža itd....ono prva ruka ako ko zna, meni je tip rekao da nije puna cijena ali treba vidjeti bla bla i ono daj tipa broj šasije pa bla bla a nisam imao vremena a iskreno ni živaca odgovarati na 100 pitanja...

crvek2
12.06.2011., 22:26
Pametuješ, a sve si krivo rekao.. Šta je na knap dizne? Problematicne su samo Simensove dizne, i nemaju svi 2.0 motori te probleme, nego samo u Passatima i nekim Seatima.

jooj kaj volim ljude tak ko ti, i ko onaj kaj nece citat temu cijelu, a i ti isto za kojeg sumnjam jel cital cijelu temu jer onda bi ocito znal kaje na knap... :rolleyes:

nisam ti ja google pa da ti velim o cem se radi...citaj pa bus saznal di je problem, lijepo pise sve, a ak je 15 stranica makar preletit tesko onda ne znam... :rolleyes:

i pod svi 2.0 motori sam fino napisal o kojim se motorima radi...to kaj netko ne cita s razumijevanjem nije moj problem...

poljoprivrednik
28.06.2011., 19:03
Pošto sam i prije pisao da me muči žuta lampica koja pokazuje lambdu sonde, otišao sam na dijagnostiku i rečeno mi je da šteka jedan grijač. Malo sam zanemario da ga promijenim, prošlo je više od mjesec dana, ja nikako da promjenim taj grijač, žuta lampica od katalizatora mi i dalje svijetli, a danas mi se upalila i žuta lampica (simbol je osmica u vodoravnom položaju), kao vodič, u brošuri piše da je to lampica koja pokazuje smetnje u procesoru motora, odnosno predgrijavanje, te mi se nakon toga automobil u vožnji ugasio. Moram napomenuti da mi servis interval taman pri kraju, oko 200 km do redovitog servisa. Nisam ga ni pokušao više verglati da ne bi nešto pogoršao.
Motor ima 140tkm, 2.0 tdi 06.
Neću spominjati dizne, ali sutra ću otići do ovlaštenog servisera da utvrdi kvar, ali bi ipak volio mišljenje od iskusnijih forumaša. Svaki odgovor je dobrodošao.

poljoprivrednik
28.06.2011., 20:34
Pošto sam i prije pisao da me muči žuta lampica koja pokazuje lambdu sonde, otišao sam na dijagnostiku i rečeno mi je da šteka jedan grijač. Malo sam zanemario da ga promijenim, prošlo je više od mjesec dana, ja nikako da promjenim taj grijač, žuta lampica od katalizatora mi i dalje svijetli, a danas mi se upalila i žuta lampica (simbol je osmica u vodoravnom položaju), kao vodič, u brošuri piše da je to lampica koja pokazuje smetnje u procesoru motora, odnosno predgrijavanje, te mi se nakon toga automobil u vožnji ugasio. Moram napomenuti da mi servis interval taman pri kraju, oko 200 km do redovitog servisa. Nisam ga ni pokušao više verglati da ne bi nešto pogoršao.
Motor ima 140tkm, 2.0 tdi 06.
Neću spominjati dizne, ali sutra ću otići do ovlaštenog servisera da utvrdi kvar, ali bi ipak volio mišljenje od iskusnijih forumaša. Svaki odgovor je dobrodošao.

Malo sam zapisao što mi piše na displayu.
Gori mi dvije žute lampice i ne gase se, lamba sonde(ta mi je i prije svijetlila), te danas po prvi put žuta lampica kao neka spirala , namotana žica u obliku osmice, koja pokazuje smetnje na uređaju za predgrijavanje motora, te mi nakon toga piše na displayu Engine workshop (smetnje motora-servisna radionica).Nisam više htio auto verglati.
Jel to možda znači da je probio jedan grijač?

RENT-A-IDIJOT
28.06.2011., 21:19
ako je redovno servisiran u ovl servisu onda imas mobilno jamstvo i samo zazoves i šalju ti šlepu for free. Naravno vodi se do prvog najbližeg servisa mada ako u okolici ima vise ovlastenih onda mozes zamolit da odvedu u tebi najdraži il šta već.

Katalizator gori.. hm znači imaš pdf filter (dpf) čestica... Čim ti se upalila prvi put trebao si odmah u servis i moglo bi se spasit s regeneracijom a ovako je upitno... (ako imas taj filter)

Inače jedna informacija... vw pokriva crknute dizne uz uvjet da je vozilo servisirano zadnja 3 servisa u ovl servisu. Dakle tko odrzaje auto u ovfl servisu kad mu crkne dizna ima šlepanje i izmjene dizne (i samu diznu) for free..
barem nešto

poljoprivrednik
28.06.2011., 21:30
nema filter krutih čestica. 06.god. Uvijek servisiran u ovl. servisu u vremenskim intervalima, šta je najgore još mi je 200 km trebalo preći od vremenskog servisnog intervala, a ja pomalo zanemario žutu svijećicu od katalizatora, jer mi je na dijagnostici pokazalo da jedan grijač šteka.
Ali danas ova druga žuta i gotovo; znači ne trebam zvati hak, imam od njih free šlep službu, te ono najgore, promjenu dizne ili barem s popustom ako sam od početka servisirao u ovl. servisu?

RENT-A-IDIJOT
28.06.2011., 21:56
onda to nije lampica kat-a već check engine.. jel?
http://i56.tinypic.com/34hdvyw.jpg

Broj mobilnog jamstva bi trebao imat u toj crnoj futroli gdje ti je knjižica vozila.. upustva z auporabu itd... Ako ne onda
0800 1 987... šalju ti najbližu šlep službu...


A moguce ti je da je crkla dizna kad vec nece da upali i normalno vergla bez ikakvih zvukova lomljave ispod haube :)

Kad se bude dizna mjenjala onda nek ti i izmjene grijače jer su ispod poklopca ventila ki i dizne... Ako je vec diagnostika to rekla...

poljoprivrednik
28.06.2011., 22:13
onda to nije lampica kat-a već check engine.. jel?
http://i56.tinypic.com/34hdvyw.jpg

Broj mobilnog jamstva bi trebao imat u toj crnoj futroli gdje ti je knjižica vozila.. upustva z auporabu itd... Ako ne onda
0800 1 987... šalju ti najbližu šlep službu...


A moguce ti je da je crkla dizna kad vec nece da upali i normalno vergla bez ikakvih zvukova lomljave ispod haube :)

Kad se bude dizna mjenjala onda nek ti i izmjene grijače jer su ispod poklopca ventila ki i dizne... Ako je vec diagnostika to rekla...

Točno ta svijećica mi je gorjela, na dijagnostici sam je resetirao kad je pokazala grešku na grijaču, pa se nakon tri dana ponovno upalila. Danas mi se prvi put uz ovu upalila i žuta koja pokazuje predgrijavanje motora, simbol kao spirala.
Sad sam opet išao malo do auta, kad dadem kontakt onda žuta sviječica spirale trepće i piše mi na displayu Emission garage, pa onda piše Engine fault garage, vergla i neće da upali. Nisam htio puno ni verglati.

Nema nikakve lomljave ispod haube...

I ja se bojim da je na kraju dizna....
Da li ću imati kakav popust pošto je auto uredno servisiran u ovl.servisu?

RENT-A-IDIJOT
28.06.2011., 22:18
onda je pumpa dizna.... :) al eto imas mobilno i boli te tuki... sutra odmah zovi.. i ako imaju na stanju to je gotovo nakon 1h od pocetka rada (mehanički dio posla)

sper
29.06.2011., 02:39
I evo informacija iz prve ruke za sve koji imaju nedoumice oko dizni pa da znaju da VW ako ste redovno održavali auto u ovlaštenom servisu da vam tvornica sufinancira troškove promjene dizni a u nekim slučajevima zbilja to i zabadava napravi, da je stvar bolja ja sam nakon te prve ruke išao pitati i u drugi ovlašteni servis i rekli su mi isto tj potvrdili....inaće košta oko 6500-7000kn a ovako može koštati pola manje ili ništa....dakle kako ja imam urednu knjižicu i garanciju još godinu dana, mislim da sam što se toga tiće miran barem slj godinu dana he he

nemoze biti pola-pola, ako je produzena garancija, sve je besplatno, ako ti neki serviser bude nesto rekao, samo zovni distributera.

poljoprivrednik
29.06.2011., 10:17
nemoze biti pola-pola, ako je produzena garancija, sve je besplatno, ako ti neki serviser bude nesto rekao, samo zovni distributera.

Otišla je dizna, ali su mi rekli u servisu da će sufinancirati 50% cijene dizne i 50% cijenu rada zamjene, iako imam urednu servisnu i sve sam radio u vlaštenom servisu otkada sam ga kupio.
Što mi je sad činiti, kojeg distributera moram zvati da im kažem da imam pravo na produženo jamstvo i besplatnu promjenu dizne?

igor999
29.06.2011., 10:21
.... kojeg distributera moram zvati da im kažem da imam pravo na produženo jamstvo i besplatnu promjenu dizne?

Zovi onaj besplatni broj mobilnog jamstva i oni ce ti doc po auto i odvesti u najbliži ovlašteni. Tak su meni, ak imaju dizne sve gotovo za sat i po..

poljoprivrednik
29.06.2011., 11:56
Zovi onaj besplatni broj mobilnog jamstva i oni ce ti doc po auto i odvesti u najbliži ovlašteni. Tak su meni, ak imaju dizne sve gotovo za sat i po..

nisam zvao broj mobilnog jamstva, nego sam direktno isao u ovlasteni servis i rekao im što se dogodilo. Inače mi je auto stao niti 500m od ovlaštenog servisa. Oni su poslali šlep službu i nakon dijagnostike utvrdili kvar dizne. E, sad me to buni pola-pola plaćanje, a rečeno je da ako je uredno servisiran imam pravo na produženo jamstvo.
Gdje mogu točno provjeriti da li imam pravo na produženo jamstvo za zamjenu dizne?

4season
29.06.2011., 12:21
nisam zvao broj mobilnog jamstva, nego sam direktno isao u ovlasteni servis i rekao im što se dogodilo. Inače mi je auto stao niti 500m od ovlaštenog servisa. Oni su poslali šlep službu i nakon dijagnostike utvrdili kvar dizne. E, sad me to buni pola-pola plaćanje, a rečeno je da ako je uredno servisiran imam pravo na produženo jamstvo.
Gdje mogu točno provjeriti da li imam pravo na produženo jamstvo za zamjenu dizne?

Zovi drugi ovlasteni

RENT-A-IDIJOT
29.06.2011., 12:49
jel to moras platit pola cjene od dizne il od rada?

Zovi drugi ovlašteni.... PZ je dao naputak svojim vanjskim suradnicima ovo sto sam ti gore pisao... imaš još 3 dizne da ti odu.. nebudi lud.. iskoristi sve dok možeš i nedaj im tij 50%.

Dakle broj mobilnog okreni i gore im reci problem.. ako neznaju dat ce ti broj kome da se obratiš...

poljoprivrednik
29.06.2011., 13:08
jel to moras platit pola cjene od dizne il od rada?

Zovi drugi ovlašteni.... PZ je dao naputak svojim vanjskim suradnicima ovo sto sam ti gore pisao... imaš još 3 dizne da ti odu.. nebudi lud.. iskoristi sve dok možeš i nedaj im tij 50%.

Dakle broj mobilnog okreni i gore im reci problem.. ako neznaju dat ce ti broj kome da se obratiš...

Rekli su mi da moram platiti 50% cijene dizne i 50% cijenu rada, ukupno oko 3500kn.
Okrenuo sam i broj mobilnog servisera, oni su mi rekli tek da mi sutra mogu odgovoriti na moje pitanje u svezi produženog jamstva za dizne.
Auto mi je u međuvremenu napravljen, ali ne i odvežen, odnosno plaćen, pošto sam još uvijek na poslu zauzet.
Da li imam još vremena i prostora za neki manevar da izboksam to produženo jamstvo? Inače auto mi je u ovlaštenom VW servisu auto kuća Šibenik, bivša auto kuća Grcić.

testdriver
29.06.2011., 15:10
mom susjedu su zamijenili sve 4 u jamstvenom roku bez problema

Tonii
30.06.2011., 02:10
mom susjedu su zamijenili sve 4 u jamstvenom roku bez problema

a trebao je platiti popravak za vrijeme garancije?


@poljoprivrednik

pogledaj ovu temu malo unazad, ja sam pisao iako nemam doticni automobil.....ali ga vozi frend i dosad su mu otisle 2 dizne.....

ugl. nakon sta nadjes moje postove i procitas, ako ti nesto nije jasno posalji mi pm...ti si tipican slucaj kao ostali na kojima su serviseri zaradili dobru paru....cast iznimkama.....cijeli sam slucaj istrazio i ovo ti pisem sa sigurnoscu :mig:


btw, ne mora znaciti da je otisla dizna iako ju naplate masno

KD electronic
09.10.2011., 23:29
Pozdrav svima na forumu.
Pročitao sam sve postove na ovu temu pa bih se nadovezao. Naime, vlasnik sam passata B6 2.0 TDI 103kw (BKP motor) 2006.
god.(sportline). Auto uvezen iz Njemačke sa 185 tkm i uredno ovjerenom servisnom. Nakon 4 mjeseca vožnje u HR (cca 10 tkm) otišla dizna. Po preporuci prijatelja nazvao mobilno jamstvo, oni poslali šlepu pa u ovlašteni (neću ga imenovati iako imam vrlo pozitivno iskustvo s njima). Auto spojili na VAG protocol, dobili odobrenje i u roku od 2,5 sata zamijenili diznu, odspojili ga s protocola, napravili probnu vožnju, dali mi nalog na potpis uz "hvala lijepa i doviđenja".
Dakle, dobio sam informaciju da je od srpnja mjeseca 2011.g. VW produljio jamstvo na dizne do 7. godine starosti vozila ako je isto servisirano u ovlaštenom servisu (uz mobilno jamstvo šlepa, usluga i dizna gratis)... evo i malo svjetlosti na kraju tunela.
Jedino mi je bad što su rekli da je na mom autu na 195tkm to prva zamjena dizne (ostale su još 3!?!).

heaven_zve
23.11.2011., 10:52
Da li je istina to sto sam cuo , da njima za razliku od 1.9 TDI,brzo crkava neka dizna ?

Partfiš
23.11.2011., 10:54
Bobina a ne dizna.

3x (slovimatriputa) je riknula mom starom. I naravno, svaki puta negdje u pripizdini...

Do sada su ju naplacivali i nisu priznavali reklamaciju iako je znano da rikavaju ali sada ju priznaju i dobijes ju besplatno.

Pizde su znale od prvog dana da je to greska na tom motoru ali se nisu dale sve dok to nije postala masovna pojava..:kava:

heaven_zve
23.11.2011., 10:57
Aha , ok hvala ti puno. Znaci ipak bolje da kupim 1.9TDI ?

Partfiš
23.11.2011., 10:58
Aha , ok hvala ti puno. Znaci ipak bolje da kupim 1.9TDI ?


Po meni, sigurno da ali koliko ljudi toliko cudi pa ne sumnjam da bu me netko krenul demantirati...:kava:

4season
23.11.2011., 11:06
Bobina a ne dizna.

3x (slovimatriputa) je riknula mom starom. I naravno, svaki puta negdje u pripizdini...

Do sada su ju naplacivali i nisu priznavali reklamaciju iako je znano da rikavaju ali sada ju priznaju i dobijes ju besplatno.

Pizde su znale od prvog dana da je to greska na tom motoru ali se nisu dale sve dok to nije postala masovna pojava..:kava:

ne nego dizna.... :kava:

gotovina
23.11.2011., 12:37
ne nego dizna.... :kava:
:top:

rocket86
23.11.2011., 13:06
Bobina a ne dizna.


kakva crna bobina na dizelu:bonk:

podsjetilo me na žensku koja je na tehničkom svom mužu rekla da treba na BMW 320d treba promjenit svjećicu pozadi(ugl žarulju od zadnjeg žmigavca:zubo:)

da, problem je s diznama, 1.9 taj problem nema, a ne znam kako stoji 170 ks dizel s time:ne zna:

edit, osim toga, znalo je doći i do pucanja glave, jer je ista pretrpana sa 4 ventila i PD elementom.

da podsjetim, kod starog 1.9 PD su govorili da nije moguće postići 4v po cilindru i PD(dakle 74, 85. 96 i 110kw), i onda na 2.0TDI nagurali 16v, pa su i s tim problemi bili. ne znam koliko je učestalo i puno više su spominjani problemi s diznama

WXW
23.11.2011., 14:29
Ovisi koji motor, tocno da je 2.0 TDI.

Sljedeci motori su u pitanju:

BKP, BMN, BMR, BMA, BUZ, BVE, BWV

Preuzimaju 100% troskova do 7 godina starosti + elektricne greske.

Pozdrav

WXW
23.11.2011., 14:42
Ovo su brojevi dokumenata (ako mozete doci do njih, najbolje VW partner)
u kojima se opisuju problemi i sta se u tom slucaju treba napraviti.

TPI 2012998/8
TPI 2018259/3
TPI 2012601/10
TPI 2012633/7

Evo ono sto sam u predhodnom postu napisao:

http://img163.imageshack.us/img163/4047/img1079nd.jpg

Moj je nazalost BMP, tako ako sta ode placam sam.

heaven_zve
23.11.2011., 15:06
Po svemu sudeci najsigurnije mi je uzeti 1.9 TDI..
Da li ima neko iskustva sa njihovim automaticima,i uopste sa automatikom , menjac naravno.

WXW
23.11.2011., 15:16
Imao sam 1.9 TDI, 115 KS, Passat. Nakon 250tkm se motor ponekad jako tresao. Isti elementi su ti unutra, kao i kod 2.0TDI. Samo sto je kod Passata B6 2.0 TDI to poznat problem, a recimo na 1.9 TDI ti elementi isto mogu otici k vragu. Puno puta pomaze i ciscenje tih elemenata, to je napisano u TPI dokumentima koje sam spomenu u predzadnjem postu. Osim naravno ako je elektricna greska, onda ni ciscenje ne pomaze.

Kakve automatike mislis, automatik getriba? Ja recimo sada imam DSG. Mijenja se ulje i filter svakih 60tkm. Zna se i DSG kvariti, ali jako rijetki slucajevi. Mislim na one sa 6 brzina. Kad su pred 3 godine izasli oni sa 7 brzina, jako puno su se kvarili. Mislim da je sada to rijeseno, tako da ne bi trebalo biti problema.

heaven_zve
23.11.2011., 15:41
Da mislim na Passatov DSG ovaj.. pa to strah me da se ne kvari ipak to nije jeftino.. Naravno B6 passat 2007 godiste.

WXW
23.11.2011., 16:47
Kako sam napisao, mijenjaš ulje i filter. Kvarovi? Može se dogoditi, isto kao kad ti kvačilo ode kod nekog koji je na šaltanje. Vidio sam jedan Touran sa DSG, 380tkm, kvačilo nikad mijenjano, isto tako sama getriba. DSG šalta jako precizno, tako da se kvačilo slabo troši. Moj je isto DSG, vozim i to je to. Ima tek 90tkm.

Ivo_22
23.11.2011., 18:49
DSG ti se na 1.9 TDI sigurno ne bude pokvario jer je B6 sa 1.9 TDI 105ks dolazio samo sa 5. brzinskim ručnim mjenjačem :zubo:
Od dizela DSG ti ide jedino na 2.0 TDI 140 ili 170.
Od 2008. nadalje su sa Common Railom.... (tamo od 3-4 mjeseca su svi nadalje CR, ali zna se naći pokoji PD a da je s početka 2008.)

I wonder
23.11.2011., 19:30
ne nego dizna.... :kava:
ipak je injektor:D:D

C2H5OH
23.11.2011., 19:37
Nek mi autor teme ne zamjeri sto ulijecem...

Zanima me dal je 1.9 TDI 81 kw (110 ks) isto pd?
Mislim na onaj iz golfa4 2002.god.

johny5
23.11.2011., 19:39
Nek mi autor teme ne zamjeri sto ulijecem...

Zanima me dal je 1.9 TDI 81 kw (110 ks) isto pd?
Mislim na onaj iz golfa4 2002.god.

Nema to je motor sa bosch pumpom...:mig:

KD electronic
23.11.2011., 20:21
Aha , ok hvala ti puno. Znaci ipak bolje da kupim 1.9TDI ?

Ja imam karavana B6 2.0 TDI (BKP 140 KS) iz 2006. na kojem je prva dizna otišla na 195 tkm. To je do sad bio prvi i jedini kvar a u ovlaštenom su ga besplatno otklonili. Autom sam do sada vrlo zadovoljan i mogu ga preporučiti. Ako se bojiš kvarova dizni uzmi 2008. godište (common rail).

C2H5OH
23.11.2011., 20:40
Nema to je motor sa bosch pumpom...:mig:

Super, malo gledam po Njemackoj, nađe se i takvih iako su vecinom pd 100 i 130 ks. Nekako sam vise za bosch pumpu, ne kazem da pd nevalja ali... bolje ovaj.:)

johny5
23.11.2011., 20:44
Super, malo gledam po Njemackoj, nađe se i takvih iako su vecinom pd 100 i 130 ks. Nekako sam vise za bosch pumpu, ne kazem da pd nevalja ali... bolje ovaj.:)

Slažem se..:mig:

CDRW
23.11.2011., 21:09
Imao sam 1.9 TDI, 115 KS, Passat. Nakon 250tkm se motor ponekad jako tresao. Isti elementi su ti unutra, kao i kod 2.0TDI. Samo sto je kod Passata B6 2.0 TDI to poznat problem, a recimo na 1.9 TDI ti elementi isto mogu otici k vragu. Puno puta pomaze i ciscenje tih elemenata, to je napisano u TPI dokumentima koje sam spomenu u predzadnjem postu. Osim naravno ako je elektricna greska, onda ni ciscenje ne pomaze.



Niti pod razno. Nit je isti proizvođač, nit je isti oblik a bogme ni princip rada nije isti.

Samo se isto zovu (PD elementi) - ostalo je različito.

heaven_zve
23.11.2011., 21:25
Ja imam karavana B6 2.0 TDI (BKP 140 KS) iz 2006. na kojem je prva dizna otišla na 195 tkm. To je do sad bio prvi i jedini kvar a u ovlaštenom su ga besplatno otklonili. Autom sam do sada vrlo zadovoljan i mogu ga preporučiti. Ako se bojiš kvarova dizni uzmi 2008. godište (common rail).

Kako mogu saznati da je common rail ?

frANZi50
23.11.2011., 22:44
Pogledaš koja je oznaka motora (ili na pločici samom motoru, ili na drugim mjestima) i onda provjeriš na internetu koji je motor. To je baš ako nigdje nema nekakva oznaka CR, a pretpostavljam da ima. A i zvuk motora je uglađeniji.

heaven_zve
24.11.2011., 00:15
Pogledaš koja je oznaka motora (ili na pločici samom motoru, ili na drugim mjestima) i onda provjeriš na internetu koji je motor. To je baš ako nigdje nema nekakva oznaka CR, a pretpostavljam da ima. A i zvuk motora je uglađeniji.

Aha,znaci taj motor 2.0 TDI nema problema kao prethodni ?

WXW
24.11.2011., 06:52
Niti pod razno. Nit je isti proizvođač, nit je isti oblik a bogme ni princip rada nije isti.

Samo se isto zovu (PD elementi) - ostalo je različito.

Moguce je, najverovatnije zato neki imaju, neki nemaju problema.

WXW
24.11.2011., 06:56
Kako mogu saznati da je common rail ?

PD ima 3 slova u nazivu motora (npr. BMP), a Common Rail ima 4 slova.
Common Rail manje trosi, tisi je od PD, ali jako je osjetljiv na lose gorivo. I ako slucajno tankas benzin i vozis dok ne stane, sve se treba promjeniti.

Sve ima svoje prednosti i mane. :kava:

WXW
24.11.2011., 07:00
DSG ti se na 1.9 TDI sigurno ne bude pokvario jer je B6 sa 1.9 TDI 105ks dolazio samo sa 5. brzinskim ručnim mjenjačem :zubo:
Od dizela DSG ti ide jedino na 2.0 TDI 140 ili 170.
Od 2008. nadalje su sa Common Railom.... (tamo od 3-4 mjeseca su svi nadalje CR, ali zna se naći pokoji PD a da je s početka 2008.)

:) Da, hvala na informaciji. Samo treba imati na umu da nije u svakoj drzavi ista oprema. Postoje 1.9 TDI 105 KS sa 6 brzina, ali ne sa DSG.

heaven_zve
24.11.2011., 11:01
PD ima 3 slova u nazivu motora (npr. BMP), a Common Rail ima 4 slova.
Common Rail manje trosi, tisi je od PD, ali jako je osjetljiv na lose gorivo. I ako slucajno tankas benzin i vozis dok ne stane, sve se treba promjeniti.

Sve ima svoje prednosti i mane. :kava:
Inace zivim na Kosovu ,a kod nas je kvalitet goriva jako los pogotovo dizel tako da ne znam sta da radim..

WXW
24.11.2011., 11:26
Inace zivim na Kosovu ,a kod nas je kvalitet goriva jako los pogotovo dizel tako da ne znam sta da radim..

Ne vozite vi tamo na vodu? :D
Napisao sam vec, Common Rail je tisi i manje trosi od PD.

PD ima 4 elemenata, mislim da je izmjenican oko 550 Eura, govorim o originalu.
Mogu se pokavriti, a ne mora, nikad ne znas. I ja imam PD, tek 90tkm. Od 200tkm na dalje se pocnu zastopavati (naravo to je iznimka), ali to se uz dosta posla moze pocistiti. Neki znaju i prije riknuti zbog elektricne pogreske. Napisao sam ti sta sve VW 100% preuzima, ti svi motori su PD.

Common Rail ti motor ima 4 slova, tako uocis razliku bez da otvars haubu. CR ima jednu pumpu za sve cilindre, mislim da kosta kao svi PD elementi zajedno.

Jednom na Touaregu, (V6 2.7 TDI Common Rail) musterija je natankala benzin. Mijenjao sam pumpu, sve injektore, rail, sva crijeva, filter, sve ispod haube sto ima veze sa gorivom. Posao je bio oko 9000 Eura. Ne znam da li je bila garancija, jer nije 100% bilo sigurno da je natankao benzin. Ali imalo je miris po njemu u tanku. Kao da je negdje dao ispumpati tank, natocio dizel i dosao kod nas i kao nesto ne valja na autu.

Ako te ne smeta malo veca potrosnja i malo glasniji motor, ja bi uzeo PD.

Htio sam i ja Common Rail, ali su auti mladji i skuplji. Nisam imao cash. :D

Na kraju krajeva moze ti se pokvariti i CR i PD, ovisi kako je auto vozen, koliko ima kilometara, kakve si srece, to nikad ne znas.

Sigurno je samo da je CR jako osjetljiv na lose gorivo, i ako krivo natankas.
Recimo kod PD ako krivo tankas (imao sam x slucajeva u bivsoj firmi), ispraznis tank, promjenis filter, natocis dizel i radi nakon par minuta bez problema. Kod CR radis ono sto sam opisao za Touareg.

sharky376
24.11.2011., 11:39
Pozdrav ekipi na forumu ... Ista priča, PASSAT 2.0 TDI HIGHLINE 2005. prvi vlasnik, na 145.000 otišle dvije dizne jedna za drugom, u razmaku od 5 dana. Dečki u AC Jesenović bez pogovora zamjenili obje - gratis - RESPECT do neba za Josipa i ekipu. Međutim na moje inzistiranje kod PZ auta (dotični arogantni i bahati g. Čunčić - skrb o kupcu 01 / 6269 027) da se zamijene još preostale dvije, jer ne mislim gatati kada i gdje ću stati, pa onda šlepa, servis, birtija, on meni odgovara da on ne vidi u čemu je problem i da ja tražim da se zamjene ispravni dijelovi, a to je nemoguće. Pošto VW vozim od 92. godine ( Golf I, II, III, IV, Golf Plus, Buba 72' i sada ovo govno Das Auto), ne mogu prožvakati da za auto koji sam platio 37.000 € a imam 'samo' 145.000 km ne zavrijeđujem ako ništa drugo barem ljudski pristup, a kamoli zamjenu dijelova koje su oni zasrali mjerama štednje - došlo je doba da se Das Auto i ja raziđemo ... Znam da ni drugdje neću biti drukčije tretiran, ali ostaće barem osjećaj zadovoljstva. Netko će možda reći - j*** se njima za tebe, ali mislim da će nas biti više takvih.

heaven_zve
24.11.2011., 11:41
Ok hvala puno .. ipak idem ja na 1.9 Tdi PD :)

Henry Miller
24.11.2011., 12:30
Zbog tih loših dizni, Passat s tim motorom je došao u skupinu auta koje treba izbjegavati.

Ali ako su dizne riknule i u servisu su stavili nove, tada bi taj auto mogao postati best buy jer sumnjam da će se ove nove koje stavljaju opet kvariti, valjda su ih do sada usavršili.

Ing
24.11.2011., 12:31
ja sam vec pisao o svome slucaju na seatu fr-u 125kw, dok je bio pod garancijom u Taci Varazdin ovlastenom servisu sve je bilo sjajno bajno obecali mi i kulabcu, no nakon pat tisuca po isteku garancije koda se ne poznamo, naplatili 2 dizne po 6.5 tkn, onda ga prodao, objasnjenje je bilo "zasto auto nije kupljen kod njih"...koda sam kupio boinga, tak da njima se bas hebe sto netko odustane od dotocne marke...ali da treba pisati i imenovati slazem se.

WXW
24.11.2011., 13:01
Jesu ih sigurno usavrsili. Moj je 2007 godina, znaci nije jedan od prvih modela. A i BMP Motor se ne spominje u onom pisanju od VW-a na kojim motorima mijenjaju besplatno PD elemente. Nadam se da ce moj drzati do 250tkm, onda kupujem ovaj sto je sada najnoviji. :D
Mogli su oni od pocetka staviti bolje, ali konkurencija je, mora auto biti cim brze u prodaji, i naravno stedi se gdje se moze, inace bi auto bio jos skupljiji nego je sada.

frANZi50
24.11.2011., 13:04
Pozdrav ekipi na forumu ... Ista priča, PASSAT 2.0 TDI HIGHLINE 2005. prvi vlasnik, na 145.000 otišle dvije dizne jedna za drugom, u razmaku od 5 dana. Dečki u AC Jesenović bez pogovora zamjenili obje - gratis - RESPECT do neba za Josipa i ekipu. Međutim na moje inzistiranje kod PZ auta (dotični arogantni i bahati g. Čunčić - skrb o kupcu 01 / 6269 027) da se zamijene još preostale dvije, jer ne mislim gatati kada i gdje ću stati, pa onda šlepa, servis, birtija, on meni odgovara da on ne vidi u čemu je problem i da ja tražim da se zamjene ispravni dijelovi, a to je nemoguće. Pošto VW vozim od 92. godine ( Golf I, II, III, IV, Golf Plus, Buba 72' i sada ovo govno Das Auto), ne mogu prožvakati da za auto koji sam platio 37.000 € a imam 'samo' 145.000 km ne zavrijeđujem ako ništa drugo barem ljudski pristup, a kamoli zamjenu dijelova koje su oni zasrali mjerama štednje - došlo je doba da se Das Auto i ja raziđemo ... Znam da ni drugdje neću biti drukčije tretiran, ali ostaće barem osjećaj zadovoljstva. Netko će možda reći - j*** se njima za tebe, ali mislim da će nas biti više takvih.

Pa g. Čunčić je u pravu. :ne zna:

WXW
24.11.2011., 13:16
Passat je skup i dobar auto. Svaki njegov kupac zasluzuje respekt. ALI, sto se kulance tice: Ako je servisiran u VW-u, za vrijeme garancije je svaki popravak placen. Nakon sto se garancija ugasi, postoji kulanca. Kulanca nije "moraju" neko da li "zele". Ako je netko kupio taj auto u jednoj auto kuci, tu ga vozio na servis, bez problema ce ta kuca zatraziti od tvornice kulancu. A ako odete kod nekoga po prvi puta, sigurno nece traziti kulancu za vas auto, jer si ti dosao prvi puta kod njega, zasto bi za tebe trazio kulancu? Dakle autokuce rade kulancu za stalne musterije, sigurno ne za nekoga koga do sada nikad nisu vidjeli. Moja garaza je to isto tako radila. Najbolje vam je ako kupite novi auto, vozite ga u istu garazu na servisiranje. Nakon isteka garancije, imate mozda jos godinu dvije kulancu, ovisi sta se pokvari.

WXW
24.11.2011., 13:23
Pa g. Čunčić je u pravu. :ne zna:

X Ispravni dijelovi se ne mijenjaju. Iznimke postoje, bilo je kod A4, godiste 2001-2005, Transformatori za svijecice. Mijenjali su se pokvareni, plus su se kontrolirali ostali po broju. Ako su neki imali broj za koji su znali da ce se kad-tad pokvariti, promijenili su se i oni, iako su bili ispravni.
Kod PD to ne mozes napraviti, zato sto bi trebao demontirati poklopac da bi mogao procitati broj dijela. Na nekoliko tisuca auta preskupo to kontroliranje, plus ako bi se po odredjenim brojevima mijenjali PD elementi bez da su pokvareni, kostalo bi ih milijune.
Isti problem je bio sa osovinama Passat 1996-2001 i A4 od 1995-2001. X osovina je bilo sjebano, nikada nisu napravili akciju i besplatno ih zamijenili. Jedino sto su napravili je da su ove nove usavrsili, tako da tko je jednom zamijenio nije trebao i drugi puta. (u vecini slucajeva).

Glavni frajer kaže:
24.11.2011., 13:32
Passat je skup i dobar auto.

što je dobro kod passata?

WXW
24.11.2011., 13:44
što je dobro kod passata?

Ako ti nije dobar, ok. Svatko ima svoje misljenje. :)

Meni je dobra velicina, potrosnja, izgled iz vana, izgled iznutra, oprema, komfort.
Cijena? Skupi su, novi. Ja sam kupio karavan, Comfortline 2007 god. 2.0 TDI 140 KS, 87tkm, alufelge, zatamnjenja stakla, krom oko prozora, bixenon, dsg, automatska klima, grijanje za sjedala, tipke na volanu za radio/meni+za saltanje dsg. radio rcd500 sa 6 cd... Platio sam ga 16000 Eura, cijena vise nego dobra za taj auto, godinu i opremu. Svi servisi radjeni u vw garazi.
Ugradio sam dnevna svjetla Philips Daylight8 i i-pod adapter i samo vozim.
Meni je auto dobar. :)

Glavni frajer kaže:
24.11.2011., 14:14
Svatko ima svoje misljenje. :)
kako to misliš?

Meni je dobra velicina, potrosnja, izgled iz vana, izgled iznutra, oprema, komfort...
samo pitam, nema uvrede

Ing
24.11.2011., 14:27
Passat je skup i dobar auto. Svaki njegov kupac zasluzuje respekt. ALI, sto se kulance tice: Ako je servisiran u VW-u, za vrijeme garancije je svaki popravak placen. Nakon sto se garancija ugasi, postoji kulanca. Kulanca nije "moraju" neko da li "zele". Ako je netko kupio taj auto u jednoj auto kuci, tu ga vozio na servis, bez problema ce ta kuca zatraziti od tvornice kulancu. A ako odete kod nekoga po prvi puta, sigurno nece traziti kulancu za vas auto, jer si ti dosao prvi puta kod njega, zasto bi za tebe trazio kulancu? Dakle autokuce rade kulancu za stalne musterije, sigurno ne za nekoga koga do sada nikad nisu vidjeli. Moja garaza je to isto tako radila. Najbolje vam je ako kupite novi auto, vozite ga u istu garazu na servisiranje. Nakon isteka garancije, imate mozda jos godinu dvije kulancu, ovisi sta se pokvari.

ajde dobro valjda si u pravu da je to tako kod VW grupacije, kod drugih nije, pa nisam ja kupio KIU (respekt) da trazim od njih kulancu...pitanje samo dal bi ovlasteni isto postupio u nekoj normalnoj zemlji i pitanje zasto ja nisam kupio auto kod njih...to su vec pitanja koja bi nas daleko odvela, uglavno taj servis vise ne posjecujem, a ni oni koji me pitaju za njega.

WXW
24.11.2011., 15:16
kako to misliš?


samo pitam, nema uvrede

Svatko ima svoje misljenje o autu. :)
Nema uvrede, samo sam odgovorio na pitanje. :)

WXW
24.11.2011., 15:23
ajde dobro valjda si u pravu da je to tako kod VW grupacije, kod drugih nije, pa nisam ja kupio KIU (respekt) da trazim od njih kulancu...pitanje samo dal bi ovlasteni isto postupio u nekoj normalnoj zemlji i pitanje zasto ja nisam kupio auto kod njih...to su vec pitanja koja bi nas daleko odvela, uglavno taj servis vise ne posjecujem, a ni oni koji me pitaju za njega.

Da, tocno. Pricam o VW-u i Audiju. Kako su neki napisali, dobili su kulancu na PD elemente u Hrvatskoj...
Isto tako ti je i u zapadnoj Europi. To sto sam opisao. Dosli su i kod nas ljudi po prvi puta, kulancu smo zatrazili, ali je bila odbijena. Kod stalnih musterija zatrazis recimo kulancu, napomenes da vozi VW vec 20 godina, kupuje novi auto svakih 5 godina, redovno dolazi na servis i nema problema oko kulance. :)

Zato kazem najbolje kod jedne te iste autokuce ici kad se kupi novi auto, pa cak i godinu-dvije nakon isteka garancije. Kasnije nema veze, jer nemas ni garanciju, a i sanse za kulancu su gotovo nikakve.

Ovo za PD elemente je iznimka, jer su neki auti stari 6 godina. Zato se treba dobro informirati, kao u ovom slucaju kad je VW objavio da mijenja sve pokvarene PD elemente kod odredjenih motora.

Ing
24.11.2011., 15:47
Da, tocno. Pricam o VW-u i Audiju. Kako su neki napisali, dobili su kulancu na PD elemente u Hrvatskoj...
Isto tako ti je i u zapadnoj Europi. To sto sam opisao. Dosli su i kod nas ljudi po prvi puta, kulancu smo zatrazili, ali je bila odbijena. Kod stalnih musterija zatrazis recimo kulancu, napomenes da vozi VW vec 20 godina, kupuje novi auto svakih 5 godina, redovno dolazi na servis i nema problema oko kulance. :)

Zato kazem najbolje kod jedne te iste autokuce ici kad se kupi novi auto, pa cak i godinu-dvije nakon isteka garancije. Kasnije nema veze, jer nemas ni garanciju, a i sanse za kulancu su gotovo nikakve.

Ovo za PD elemente je iznimka, jer su neki auti stari 6 godina. Zato se treba dobro informirati, kao u ovom slucaju kad je VW objavio da mijenja sve pokvarene PD elemente kod odredjenih motora.

cudna neka logika...imali smo u obitelji 5 seata sto privat sto na firmu, u razdoblju od 10 god., svi bili servisirani na istim mjestu, obecano da poslije garancije "vrijedi garancija" ali ne...tak da nema smisla vise tupiti po tome i tak i tak se ne vozi vise VW.

WXW
24.11.2011., 18:33
cudna neka logika...imali smo u obitelji 5 seata sto privat sto na firmu, u razdoblju od 10 god., svi bili servisirani na istim mjestu, obecano da poslije garancije "vrijedi garancija" ali ne...tak da nema smisla vise tupiti po tome i tak i tak se ne vozi vise VW.

To je moje iskustvo i znanje, radi se o VW-u i Audiju. Sve naravno ovisi i o auto kući. Netko tko je dao 40t Eura za Passat ima pravo tražiti kulancu.
Za Seat ne znam, ali kažem, ovisi. Skoro sam siguran da je recimo na Seatu otišao motor par mjeseci nakon isteka garancije, dobio bi kulancu. Ubuduće traži! U 10 godina si kupio 5 auta, servisirao ga tamo i imaš pravo. Kažem, za veće stvari. PD elementi su velika stvar.

Po čemu se ne vozi VW? Najviše ih ima. Računaj još proizvođače auta koji su od VW-a. :) Uostalom, ni jedan auta nije perfektan.

KD electronic
25.11.2011., 09:39
Po čemu se ne vozi VW? Najviše ih ima. Računaj još proizvođače auta koji su od VW-a. :) Uostalom, ni jedan auta nije perfektan.

Slažem se da ni jedan auto nije perfektan, pa tako ni VW (sa ovim diznama na passatima su posebno za.... stvar). Ali ako sa autom (golf III 1.9D) prođeš 300 tkm bez ozbiljnijeg kvara (mašina nikad otvarana), prodaš ga sa još originalnim auspuhom i lamelom i pritom dobiješ solidnu lovu, što ti drugo preostaje nego ponovo uzeti istu marku automobila.

WXW
25.11.2011., 09:51
Za 10-15 godina ce to isto netko napisati za ove Passate sto se sada voze. Golf III ima puno manje opreme, i naravno manje djelova za kvarenje. Osim toga, tko zna, mozda se bas taj Golf III u prve dvije godine kvario, i sve se popravilo i sada bez problema vozis 300tkm. Nadam se da si shvatio.

KD electronic
25.11.2011., 10:19
Naravno, :top: taj je auto bio iz jedne od zadnjih serija (variant 1998.god.).

FIDODIDO
25.11.2011., 16:50
Passat je skup i dobar auto. Svaki njegov kupac zasluzuje respekt.

ovo u postulate...:rofl::rofl::rofl:

stanjkof
25.11.2011., 19:55
cudna neka logika...imali smo u obitelji 5 seata sto privat sto na firmu, u razdoblju od 10 god., svi bili servisirani na istim mjestu, obecano da poslije garancije "vrijedi garancija" ali ne...tak da nema smisla vise tupiti po tome i tak i tak se ne vozi vise VW.

Kod Taćija u VŽ servisirani?

stanjkof
25.11.2011., 20:08
Ne vozite vi tamo na vodu? :D
Napisao sam vec, Common Rail je tisi i manje trosi od PD.


zašto svi toliko trubite da CR manje troši od pumpe dize? zto što tako kaže folcvagen? Pa naravno da neće reći danovi motor troši više od staroga.

Svatko ko je prešao sa PD 140 na CR 140 može potvrditi suprotno, jer se CR vozi na višim okretajima, shodno time i pije nešto više.

Pustite propagandne tvorničke patke na stranu, oni testove valjda obavljaju u vakuumu i na gumama širine 135 :)

stanjkof
25.11.2011., 20:15
ja sam vec pisao o svome slucaju na seatu fr-u 125kw, dok je bio pod garancijom u Taci Varazdin ovlastenom servisu sve je bilo sjajno bajno obecali mi i kulabcu, no nakon pat tisuca po isteku garancije koda se ne poznamo, naplatili 2 dizne po 6.5 tkn, onda ga prodao, objasnjenje je bilo "zasto auto nije kupljen kod njih"...koda sam kupio boinga, tak da njima se bas hebe sto netko odustane od dotocne marke...ali da treba pisati i imenovati slazem se.

Moj auto tamo čak i odbijaju servisirati, jer je kupljen u zubaku. Zadnji odbijanac bio je kad sam došao i predao ključ da ga "busboy" uveze u radionu, a na ključu privjesak ZUBAK :lol:
Nije li to rumunjski princip?
Da pogodim, nikakve krvave kulance im nebi dolazile u obzir iako su ovlašteni.

VinkoCF
25.11.2011., 21:25
Ja bi rekao da je ovo trebalo davno biti opoziv kao što rade ozbiljni proizvođači.

frenchkey
25.11.2011., 21:45
Ugradio sam dnevna svjetla Philips Daylight8

Ako nije problem gdje si ovo kupio i koliko krznenih životinjica?

MMachéte
25.11.2011., 22:58
ovo u postulate...:rofl::rofl::rofl:

S passatom i u grob, nema veze sto imaju gresku za koju znaju da je ogromna za koju nisu radili opoziv i zbog koje mozes ostati bilogdje na cesti u bilokoje doba dana ili noci , nema pravila (imas doduse mobility jamstvo ak ti je jos pod jamstvom..)

Ja sam svjedocio tocenju benzina u 2.0tdi PD 170ps.
Auto stao nakon par km.
Odslepan, otvoren, ispran, normalno radio.

mjesec dana poslije auto prodan u drugi kraj drzave, covjek sjeo u auto, na pol puta mu riknula dizna..

hcerinski
26.11.2011., 08:37
ovo ako ti neće primitia auto jer imaš tuđi privjesak je ili laž ili si ti neka spec mušterija s koj kakvim prohtjevima pa im je lakše te odj.. nego se s tobom natezat

stanjkof
26.11.2011., 10:24
ovo ako ti neće primitia auto jer imaš tuđi privjesak je ili laž ili si ti neka spec mušterija s koj kakvim prohtjevima pa im je lakše te odj.. nego se s tobom natezat

ne da me nisu primili, primili su me, ali nakon privjeska svi dogovori o retrofitanju neke dodatne opreme u auto su pali u vodu. Ne zele naruciti dijelove, ne zovu da su stigli, ne odgovaraju na mailove.

pavle čutura
26.11.2011., 11:13
Vjerojatno im je skupo zvati u Tajikistan.

hcerinski
27.11.2011., 12:08
jednostavno ne razumije njima je u interesu tebi prodati/ugraditi/servisirati auto... tako da stvarno mislim da si malo čudna stranaka... ako ne odgovaraju na mail znači da su on-line nepismeni... probaj poslati s drugog maila i pod drugim imenom...

stef1455
27.11.2011., 16:33
A da, sve zbog privjeska. Isto tak ak nemaš timberland na nogama nego neke wanna be timberland onda se ne razgovaraju sa tobom?

WXW
27.11.2011., 17:25
S passatom i u grob, nema veze sto imaju gresku za koju znaju da je ogromna za koju nisu radili opoziv i zbog koje mozes ostati bilogdje na cesti u bilokoje doba dana ili noci , nema pravila (imas doduse mobility jamstvo ak ti je jos pod jamstvom..)

Ja sam svjedocio tocenju benzina u 2.0tdi PD 170ps.
Auto stao nakon par km.
Odslepan, otvoren, ispran, normalno radio.

mjesec dana poslije auto prodan u drugi kraj drzave, covjek sjeo u auto, na pol puta mu riknula dizna..

Ako nisi skužio, ja imam motor BMP, i oni nisu ti koji bi se trebali PD elementi kvariti, što ne znači da se nikad neće. Vozio sam stariji Passat, 1.9TDI PD, imao sam popravke od 100 Eura u 4 godine, auto je imao 250tkm. Vozio sam 2 nova Golfa GTI V, dakle i dalje ću u buduće voziti Passat, ako se pokvari pokvari se. Ne znam koji kurac se vi tu imate sprdavati. :ne zna:
Auto je odličan, od prostora, do potrošnje i izgleda. Može se puno toga pokvariti, a i ne mora. Nađi mi auto koji se nikada nije pokvario.

WXW
27.11.2011., 17:27
ovo u postulate...:rofl::rofl::rofl:

Post iznad vrijedi i za tebe.

xyzeus1
02.12.2011., 18:30
Pozdrav ekipi na forumu ... Ista priča, PASSAT 2.0 TDI HIGHLINE 2005. prvi vlasnik, na 145.000 otišle dvije dizne jedna za drugom, u razmaku od 5 dana. Dečki u AC Jesenović bez pogovora zamjenili obje - gratis - RESPECT do neba za Josipa i ekipu. Međutim na moje inzistiranje kod PZ auta (dotični arogantni i bahati g. Čunčić - skrb o kupcu 01 / 6269 027) da se zamijene još preostale dvije, jer ne mislim gatati kada i gdje ću stati, pa onda šlepa, servis, birtija, on meni odgovara da on ne vidi u čemu je problem i da ja tražim da se zamjene ispravni dijelovi, a to je nemoguće. Pošto VW vozim od 92. godine ( Golf I, II, III, IV, Golf Plus, Buba 72' i sada ovo govno Das Auto), ne mogu prožvakati da za auto koji sam platio 37.000 € a imam 'samo' 145.000 km ne zavrijeđujem ako ništa drugo barem ljudski pristup, a kamoli zamjenu dijelova koje su oni zasrali mjerama štednje - došlo je doba da se Das Auto i ja raziđemo ... Znam da ni drugdje neću biti drukčije tretiran, ali ostaće barem osjećaj zadovoljstva. Netko će možda reći - j*** se njima za tebe, ali mislim da će nas biti više takvih.

Upoznao sam dotičnog gospodina. Naka on bude u pravu (osobno smatram da nije) ali njegovo ponašanje prema strankama je štetno za VW. Sve gore navedeno mogu osobno potvrditi. Vw ima veliki problem das auto (das problem). stvarno je došlo vrijeme da se :"Das Auto i ja raziđemo" a to vrijedi i za seat, audi i škodu.

anonimus_94
13.01.2012., 23:41
I što kad se promijene dizne u passatu? da li i te nove crkavaju ili? tetak mi kupuje passata 2006.+ god. pa mi rekao da se malo raspitam..
i što je još boljka na tim passatima? i kakav im je DSG?
tnx:mig:

KD electronic
09.02.2012., 08:24
Umjesto Siemens-ovih stavljaju Bosh-ove a te , navodno, više ne odlaze. Barem tako tvrde u ovlaštenom. Ima li netko drukčija iskustva?

Franz Ožbolt
09.02.2012., 08:38
Umjesto Siemens-ovih stavljaju Bosh-ove a te , navodno, više ne odlaze. Barem tako tvrde u ovlaštenom. Ima li netko drukčija iskustva?

Mislim da su ovo priče za malu djecu...ako je bila Siemensova unutra, opet mora ići Siemensova.

Inače bi svi stavljali Boschove nakon crkavanja i problem s diznama bi bio rješen...

Navodno sad neke najnovije Siemensove više ne odlaze. Tako čuo...

tomi0806
09.02.2012., 10:56
pa dok ti ih zamjene problem i je riješen, ne crkavaju više

CDRW
09.02.2012., 11:09
Mislim da su ovo priče za malu djecu...ako je bila Siemensova unutra, opet mora ići Siemensova.

Inače bi svi stavljali Boschove nakon crkavanja i problem s diznama bi bio rješen...

Navodno sad neke najnovije Siemensove više ne odlaze. Tako čuo...

Jasno da je glupost - kako ćeš na jednom autu imat 3 Siemensove i jednu Bosch dizu? Na istoj elektronici?

Al bitno da je neki "majstor" potvrdio ....

http://www.03g130073.com/

igor999
09.02.2012., 14:48
Jasno da je glupost - kako ćeš na jednom autu imat 3 Siemensove i jednu Bosch dizu? Na istoj elektronici?

Al bitno da je neki "majstor" potvrdio ....

http://www.03g130073.com/

Dizne koje se zamjenski ugrađuju su continentalove. gledao kad su mi ih stavljali... Boschove ne pašu

matko_gsi
09.02.2012., 21:23
a koje je Audi stavljao? Boschove? zato ne vidim razlog zašto nebi pasale i od drugih proizvođača,ako je ležište za diznu isto mora ić,ako je elektronički podešena kao i Siemensova isto mora odgovarat,to je isto kad ti crkne žarulja u kući i ti baš moraš kupit žarulju proizvođača kao i ona koja je crkla? e pa nebi rekao

nego mislim da su to njihove fore jer znaju da će se taj auto vozit još toliko kilometara pa da ih netko(ili isti vlasnik) opet posjetiti i pljunut 4 mjesečne plaće na nove dizne

a i nevidim razlog zašto bi se odrekao VW-a radi tog zloglasnog passata sa 2.0 TDI motorom kad ga već toliko godina voziš i toliko si modela imao

sper
09.02.2012., 21:29
a koje je Audi stavljao? Boschove? zato ne vidim razlog zašto nebi pasale i od drugih proizvođača,ako je ležište za diznu isto mora ić,ako je elektronički podešena kao i Siemensova isto mora odgovarat,to je isto kad ti crkne žarulja u kući i ti baš moraš kupit žarulju proizvođača kao i ona koja je crkla? e pa nebi rekao

nego mislim da su to njihove fore jer znaju da će se taj auto vozit još toliko kilometara pa da ih netko(ili isti vlasnik) opet posjetiti i pljunut 4 mjesečne plaće na nove dizne

a i nevidim razlog zašto bi se odrekao VW-a radi tog zloglasnog passata sa 2.0 TDI motorom kad ga već toliko godina voziš i toliko si modela imao

isto dizna i zarulja, blago meni.

CDRW
09.02.2012., 21:55
a koje je Audi stavljao? Boschove? zato ne vidim razlog zašto nebi pasale i od drugih proizvođača,ako je ležište za diznu isto mora ić,ako je elektronički podešena kao i Siemensova isto mora odgovarat,to je isto kad ti crkne žarulja u kući i ti baš moraš kupit žarulju proizvođača kao i ona koja je crkla? e pa nebi rekao

nego mislim da su to njihove fore jer znaju da će se taj auto vozit još toliko kilometara pa da ih netko(ili isti vlasnik) opet posjetiti i pljunut 4 mjesečne plaće na nove dizne

a i nevidim razlog zašto bi se odrekao VW-a radi tog zloglasnog passata sa 2.0 TDI motorom kad ga već toliko godina voziš i toliko si modela imao

Stari moj - Bosch i Siemens dize nemaju čak niti isti princip rada .... pa ti mjenjaj jednu za drugu ako možeš.

sper
10.02.2012., 00:32
Stari moj - Bosch i Siemens dize nemaju čak niti isti princip rada .... pa ti mjenjaj jednu za drugu ako možeš.

rođo, udariš malo čekićem i sve to bude ured. pa svak znade da je to isti motor, piše 2.0 TDI na oba. rjesi mu to majstor žika tamo pored pumpe, blizu konzuma, iza one garaže,







:P

hcerinski
10.02.2012., 08:08
ovo je dobro... da sve se to pripaše...

CDRW
10.02.2012., 08:54
Was nicht passt - wird passend gemacht.

Za one koji ne "šprehaju" ovo je klasična uzrečica fuš majstora u Njemačkoj - ima čak i serija istog naziva - a znači: Što ne paše - bit će pripasano.

Neno2
10.02.2012., 09:05
Dečki Bosch ne možeš staviti umjesto Siemensa osim uz izmjenu kompa, instalacije, VP pumpe itd.

Siemens (u biti VDO-Continental u surdnji s VW Mechatronik odjelom) su piezo injektori i rade na puno večem naponu nego Bosch koji su selenoidni, da ne govorimo o obliku signala i svemu ostalom.

Uglavnom dizne nisu više problem koji su bile, večina ih se bezbolno zamjeni u ovlaštenom a ove koji ne uspiju dobiti jamstvo riješi se za cca 1000 Kn reparacija i izmjena kod boljih VW meštara.

CDRW
10.02.2012., 09:12
Pa to sam mu i rekao - jedan je piezo a drugi obični elektromagnetski, jedan je hidraulički balansiran, drugi nije - nemoguća je zamjena sam tak ...

igor999
11.02.2012., 07:35
Dečki Bosch ne možeš staviti umjesto Siemensa osim uz izmjenu kompa, instalacije, VP pumpe itd.



Upravo ovo su mi rekli u servisu prilikom zamjeni dizne. Sad koriste zamjenske Continentalove dizne i za sad kažu da nisu imali niti jednu reklamaciju.

Uglavnom s tim diznama i pumpama za gorivo je završena prica.

Josip09
11.02.2012., 07:37
http://www.conti-online.com/generator/www/com/en/continental/pressportal/themes/press_releases/3_automotive_group/powertrain/press_releases/pr_2010_08_20_piezo_en.html iskreno, prvi puta sam čuo da oni to rade.

igor999
11.02.2012., 08:29
http://www.conti-online.com/generator/www/com/en/continental/pressportal/themes/press_releases/3_automotive_group/powertrain/press_releases/pr_2010_08_20_piezo_en.html iskreno, prvi puta sam čuo da oni to rade.

Da ja sam isto bio iznenađen,mislio sam da sam krivo cuo. Pitao sam i za nove Simensove, reko mi lik u sevisu da ih ne proizvode od polovice 2009. god., tak da ove kaj su po oglasnicima su reparirane.

CDRW
11.02.2012., 08:37
Ajde ljudi - Siemens je prodao cijelu tvornicu Contitechu ...

Pogledajte malo portfolio Contitecha - ima tu više elektronike nego što se uobičajeno misli - mi znamo samo gume al nije to jedino ...

mslopar
20.02.2012., 08:32
Zanimljiva je ova tema no moje pitanje nije vezano direktno za Passata, već za Jeep Compass, tamo se navodno ugrađuje isti motor kao i u Passata. Da li se tamo ugrađuje PD ili CRD, naime oznaka motra je 2.0 CRD, to je std. za Jeep...pa ako netko zna nešto. Isto tako koliko su ovi motori koji se ugrađuju u Škoda Yeti 2.0 81kw pouzadni, jesu li to CR ili PD motori?

Neno2
20.02.2012., 12:36
Motor je PD ali s Bosch injektorima, ugrađivali su se još i u Mitsubishi Lancera.

amlap
20.02.2012., 14:09
Motor je PD ali s Bosch injektorima, ugrađivali su se još i u Mitsubishi Lancera.

I Dodge Caliber

ivanvekicsb
20.02.2012., 14:10
imam passata 2,0 pdti 125kw 2007g do sada sam promijenio 3 dizne,to jest dvije mi upravo danas mijenjaju ,jučer su mi riknule.
auto sam redovno servisirao u ovlaštenim servisima i sve je besplatno,od vuče vozila pa do dizni i rada .
prvu sam zamijenio prošle godine.

amlap
20.02.2012., 14:16
Inace, ova prica sa diznama je završena, nekada (prije nekih dvije godine) smo imali po tri intervencije za dizne u danu. Sada zadnjih dva i po mjeseca niti jednu. Tu i tamo imamo koju zamjenu pumpe za gorivo. Reklamacija na Continentalovu diznu niti jedna

amlap
20.02.2012., 14:19
imam passata 2,0 pdti 125kw 2007g do sada sam promijenio 3 dizne,to jest dvije mi upravo danas mijenjaju ,jučer su mi riknule.
auto sam redovno servisirao u ovlaštenim servisima i sve je besplatno,od vuče vozila pa do dizni i rada .
prvu sam zamijenio prošle godine.

I sad si miran... Zanimljivo je da ima modela iz 05 god., sa po 250000, a da nije niti jedna dizna promjenjena

xyzeus1
20.02.2012., 14:27
1. dizne koje se ugrađuju u ovlaštenim servisima su reparirane!!!
2. siemensove dizne su one koje u većini slučajeva odlaze jer imaju tvorničku grešku (smeta im velika toplina)
3. vw ne želi mijenjati sve već samo onu koja je riknula (iako zna da će i ostale prije ili kasnije otići) do 7 god starosti ide pod produženu garanciju čime vw indiretno priznaje grešku
4. vozila 125kw (170ks) su najčešće zahvaćena ali i 140 tdi - passat, audi...
5. nije sve crno kad znam ljude kojima su na bmw-u 318d i 320d otišle turbine na manje od 100 000km i to su morali platiti iz svog đžepa, mercedes e klasa koja je imala probleme elektronikom itd...

Sve bi bilo u redu kad bi vw zvao vozila u servis i stavio 4 nove dizne ali rađe gube kupce tak dugo dok netko ne pogine zbog tih dizni jer vozilo odmah gasi motor i nemate mogućnost da na 3 cilindra maknete vozilo ili će neki pravnik uzeti stvar u svoje ruke te podići tužbu kojom će zbog pada cijene vozila tražiti odštetu.

xyzeus1
20.02.2012., 14:29
I sad si miran... Zanimljivo je da ima modela iz 05 god., sa po 250000, a da nije niti jedna dizna promjenjena

siemensove dizne se stavljaju od mod. 2007 te u sve 170pd motore dok 140 ima bosch ili siemens.

mslopar
20.02.2012., 17:32
Motor je PD ali s Bosch injektorima, ugrađivali su se još i u Mitsubishi Lancera.
To znači da te nebi trebale odlaziti tako ili je i to nesigurno?

Franz Ožbolt
21.02.2012., 08:51
Sve bi bilo u redu kad bi vw zvao vozila u servis i stavio 4 nove dizne ali rađe gube kupce tak dugo dok netko ne pogine zbog tih dizni jer vozilo odmah gasi motor i nemate mogućnost da na 3 cilindra maknete vozilo ili će neki pravnik uzeti stvar u svoje ruke te podići tužbu kojom će zbog pada cijene vozila tražiti odštetu.

To i je najveća banana kod tog kvara što auto odmah stane i nemoš nikud.
Sad zamisli da se ganjaš negdje po Velebitu i u krivini vrisne dizna...nema kočenja, nema upravljanja, nema ničega... :504: moli Boga da će te neko drvo "zaustaviti" ko Niku Pulića sa Lanciom Integrale. :)
Koliko njih je sad na ovim zimama ostalo u pripizdini sa obiteljima na -10, a ni grijanje ne možeš upaliti.
Mislim da se vlasnici passata, Leona i inih nebi toliko razočarali da se dade voziti barem na 3 cilindra pa vozi do prvog meštra.

Ima li tko iskustva da li krepavaju već zamijenjene reparirane Siemensove?

Neno2
21.02.2012., 09:56
To znači da te nebi trebale odlaziti tako ili je i to nesigurno?

Tu još niko nije mjenjao prije 300 tkm a i tada jako rijetko.

Tonii
21.02.2012., 10:24
Ne mijenjaju besplatno osim ako si informiran i upucen u cijeli slucaj. Tada se prica okrece pa je gratis. Idu app metodom. (VW Zadar)

Odnedavno imaju foru da to produzeno jamstvo je njihova dobra volja, i ako auto nije servisirano u ovlastenom nakon isteka osnovne garancije, nema besplatne izmjene. Isto tako ako je napravljena velika kilometraza, nema besplatne izmjene.
Dosad su mi frenda zavaljali za 3 dizne, jos jedna ostala koja bi mogla riknuti svaki cas, a i ne mora. (u tom slucaju idem ja s njim)
Pri izmjeni uzeli sebi te 3 pokvarene dizne bez da su mu dali ikakav popust, tek kod trece su mu nesto spustili cijenu. (upuceni znaju koliko cijena mora dolje kad im se ostavi pokvarena dizna koju oni salju u tvornicu i koja se reparira).
Trosak popravka sve skupa oko 18500 kn. Covjek je naravno razocaran i gleda uskoro kupiti novi auto, pogadjate, nece biti vw.

xyzeus1
21.02.2012., 10:55
u užoj obitelji imam nekog tko je mijenjao 2 dizne na produženo jamstvo sve besplatno ali krajem 2011 jer navodno prije nije bio takav slučaj. vozilo je passat 2.0 tdi 2007. osobno imam dva vozila 1.9 tdi i 2.0 tdi sa bosch diznama jedan ima 120tkm a drugi 73tkm i sve ok samo što ovaj sa siemens diznama ide ko blesav kao da ima 20ks više ali možda je stvar u drugoj getribi. nisam ni ja siguran da bi uzeo opet vw jer ovi 1.6 tdi CR navodno imaju veliki problem filterom čestica k tome još golf ima samo 5 stupnja prijenosa ako je motor 1.6 tdi

amlap
21.02.2012., 11:34
Ne mijenjaju besplatno osim ako si informiran i upucen u cijeli slucaj. Tada se prica okrece pa je gratis. Idu app metodom. (VW Zadar)

Odnedavno imaju foru da to produzeno jamstvo je njihova dobra volja, i ako auto nije servisirano u ovlastenom nakon isteka osnovne garancije, nema besplatne izmjene. Isto tako ako je napravljena velika kilometraza, nema besplatne izmjene.
Dosad su mi frenda zavaljali za 3 dizne, jos jedna ostala koja bi mogla riknuti svaki cas, a i ne mora. (u tom slucaju idem ja s njim)
Pri izmjeni uzeli sebi te 3 pokvarene dizne bez da su mu dali ikakav popust, tek kod trece su mu nesto spustili cijenu. (upuceni znaju koliko cijena mora dolje kad im se ostavi pokvarena dizna koju oni salju u tvornicu i koja se reparira).
Trosak popravka sve skupa oko 18500 kn. Covjek je naravno razocaran i gleda uskoro kupiti novi auto, pogadjate, nece biti vw.

Ovo što si napisao sve stoji, ali do 2. mj. 2011 god.( predpostavljam da su se kvarovi dogodili prije toga roka). Nakon toga je dolazi dopis da se svim strankama mjenjaju dizne, bez obzira na servisnu i do sedam godina starosti.
Nažalost 80% kvarova na diznama se dogodilo prije donošenja naputka.

Dizne možeš dobiti nazad, ali nove kupuješ po višoj cijeni. Ukoliko ti badava promijene ostaju servisu jer se vracaju u centralu.

Tonii
21.02.2012., 11:46
I prije tog dopisa su onima koji su znali mijenjali uz popust do mislim 80 % za prvi popravak, tzv. kulanza (uvjet - ne prevelika kilometraza, servisi u ovl.).

Kao sto sam napisao, dizne su ostavili sebi, za nove naplatili punu cijenu.

ivanvekicsb
21.02.2012., 12:43
Ne mijenjaju besplatno osim ako si informiran i upucen u cijeli slucaj. Tada se prica okrece pa je gratis. Idu app metodom. (VW Zadar)

Odnedavno imaju foru da to produzeno jamstvo je njihova dobra volja, i ako auto nije servisirano u ovlastenom nakon isteka osnovne garancije, nema besplatne izmjene. Isto tako ako je napravljena velika kilometraza, nema besplatne izmjene.
Dosad su mi frenda zavaljali za 3 dizne, jos jedna ostala koja bi mogla riknuti svaki cas, a i ne mora. (u tom slucaju idem ja s njim)
Pri izmjeni uzeli sebi te 3 pokvarene dizne bez da su mu dali ikakav popust, tek kod trece su mu nesto spustili cijenu. (upuceni znaju koliko cijena mora dolje kad im se ostavi pokvarena dizna koju oni salju u tvornicu i koja se reparira).
Trosak popravka sve skupa oko 18500 kn. Covjek je naravno razocaran i gleda uskoro kupiti novi auto, pogadjate, nece biti vw.

neznam kako je u Zadru,meni su rekli ako poslije isteka osnovne garancije,i dalje servisiram u ovlaštenom servisu stječem pravo na mobilno jamstvo.
i na osnovu toga su mi do sada promijenili tri dizne(jučer dvije)
prva promijenjena u 9 mjesecu 2010g.
svaki put su fotokopirali servisnu knjižicu,i upisali stanje kilometraže.
sve besplatno-Slavonski Brod

WXW
21.02.2012., 15:58
neznam kako je u Zadru,meni su rekli ako poslije isteka osnovne garancije,i dalje servisiram u ovlaštenom servisu stječem pravo na mobilno jamstvo.
i na osnovu toga su mi do sada promijenili tri dizne(jučer dvije)
prva promijenjena u 9 mjesecu 2010g.
svaki put su fotokopirali servisnu knjižicu,i upisali stanje kilometraže.
sve besplatno-Slavonski Brod

:top: Tako se u pravilu radi, i pošto je kulanca, oni te PD elemente šalju natrag u tvornicu, iako sumnjam da ih tamo pregledavaju, pošto je već dobro poznati problem. :D

Neno2
22.02.2012., 12:39
To i je najveća banana kod tog kvara što auto odmah stane i nemoš nikud.
Sad zamisli da se ganjaš negdje po Velebitu i u krivini vrisne dizna...nema kočenja, nema upravljanja, nema ničega... :504: moli Boga da će te neko drvo "zaustaviti" ko Niku Pulića sa Lanciom Integrale. :)
Koliko njih je sad na ovim zimama ostalo u pripizdini sa obiteljima na -10, a ni grijanje ne možeš upaliti.
Mislim da se vlasnici passata, Leona i inih nebi toliko razočarali da se dade voziti barem na 3 cilindra pa vozi do prvog meštra.

Ima li tko iskustva da li krepavaju već zamijenjene reparirane Siemensove?

Pa nije baš da izbaci padobran i povuče ručnu kad rikne dizna, jer bi inače bilo mrtvih do sada.

Da ti dočaram scenario da komp ne izgasi diznu kad rikne:

Piezo element radi na 100 ili više volti i kad je dizna u šlusu probije izolacija prema masi, dakle imaš sto i nešto volti prema kompu i ostalim električnim modulima.

Kapiš?

WXW
22.02.2012., 21:26
3C Passat ima elektromehaničnu ručnu, tijekom vožnje ako stisneš šalter kočnice se malo zategnu i omah se odpuste.

Neno2
23.02.2012., 08:35
3C Passat ima elektromehaničnu ručnu, tijekom vožnje ako stisneš šalter kočnice se malo zategnu i omah se odpuste.

Ručnu na tom autu pogoni elektro motor, i to do brzine 7 km/h ako stisneš dugme za aktiviranje na večoj brzini elektromotor se ne aktivira več ABS jedinica lagano pumpa tlak da ravnomjerno uspori auto.