iprskal9
03.06.2011., 18:01
Proizvođač: Konami Computer Entertainment Tokyo
Izdavač: Konami
Platforme: Playstation 3, XBOX 360, Windows, Wii, PSP, Playstation 2
Datum izlaska: Jesen 2011.

Informacije:
KONAMI Details Focus for Forthcoming Pro Evolution Soccer Simulation

Konami Digital Entertainment, Inc. today outlined its ambitious plans and focus for Pro Evolution Soccer 2012 (PES 2012), which it will release in Autumn 2011 for PlayStation®3 computer entertainment system, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft, Windows PC, Wii™, PSP® (PlayStation®Portable) and PlayStation®2, and which again boasts exclusive use of the UEFA Champions League™ & UEFA Europa League™ licenses.

"For me, the ultimate aim in the ongoing PES series is to match what people see when they go to a match or watch a big game on TV with what they experience on their console," explains Shingo 'Seabass' Takatsuka, the Creative Producer of the Pro Evolution Soccer series. "As such, in consultation with football fans across the globe, we have been working non-stop to isolate and determine how to make our game marry in with how real football is played. This is key to PES 2012, and key to providing the ultimate football experience within a console title."

To this end, PES 2012 continues KONAMI's determination to work with fans of both the PES series and football in general, to create a truly realistic, immersive and utterly playable take on the modern game. Thus, the focus in PES 2012 is the instinctive way the game can be played and on teamwork in particular. Seabass and his Tokyo team have worked to recreate the very essence of top-level football, ensuring the new game's AI engine has undergone a major overhaul and provide an experience akin to being part of a real team.

Attacking play is a cornerstone of PES 2012, and the new game benefits from a more open approach that allows users to dictate the pace of movement, with all-new AI elements incorporated so team mates make runs and offer support in one-on-one situations. Players make useful dummy runs to draw defenders, and this offers users greater options to move the ball around when they are being closed down. Thus, the team works together a more cohesive unit, reacting to the movements of the player with the ball, and working to force the opposing team into mistakes.

Zonal marking and positional defending are also massively enhanced; ensuring players are forced to work harder to split the opposition defense. Meanwhile a new cursor switching system has been implemented using the right analogue stick to switch to any player on the field. This allows users to pick a team mate anywhere on the pitch, thereby allowing players to react to threats faster, and to shut down attacks more quickly. Hold up play is being tweaked to give even greater control. AI defenders are able to hold a much tighter defensive line, position themselves better and track opponents more efficiently. The off-the-ball switching also extends to key set pieces, such as goal kicks, corners, free kicks and throw-ins, and allows users to target a specific player and send them on runs or to drag defenders out of position, and allows for quick breaks and space to be exploited more easily.

The physicality of top-level football is represented as PES 2012 extends the jostling system of its predecessor. Defenders rely on their strength and stature to force a player from the ball as strikers and play makers make use of unique attributes to beat their markers. Tighter, more accurate collisions see players tumbling dependent on how they are knocked off the ball. Crucially, control is not lost, allowing the stumbling player to be brought directly back under control.

The result is a game that, more than ever, truly represents the key attributes of the world's greatest players, but without sacrificing balance and allowing single players to waltz undefended through a game. Coupled with heavily tweaked animation, more detailed lighting techniques, a wider variety of player styles, improved dead-ball situations, expanded tactics and a new customizable pass feature, means that PES 2012 truly captures the essence of top-flight football.

"Team work is what separates the world's greatest teams from their peers, and is the hub of everything within PES 2012," added Takatsuka. "PES 2012 focuses on the core elements of top-level football: attacking play, freedom of movement, the creation of space, and working together as a unit both up field and in defense. These elements combine to create a game that flows and ebbs like a real match, with individual shows of brilliance changing a game, and more control over every aspect of play within a wide-ranging yet instinctive control system. PES 2012 will turn the heads of fans everywhere."

KONAMI will be detailing further key enhancements to PES 2012 in the coming months.

Ako vam se ne da čitati, ukratko - stavljen je naglasak na timski rad te je poboljšano kretanje igrača bez lopte.

Traileri:
Pro Evolution Soccer 2012 - Announcement Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=BFgXOit93bA)
Pro Evolution Soccer 2012: E3 2011 Trailer (http://www.youtube.com/watch?v=l6Ovg6JXXjw)
Pro Evolution Soccer 2012: E3 2011 - Tech Demo (http://www.youtube.com/watch?v=DH6o1Jx7xgE)

Screenshotovi:
http://img39.imageshack.us/img39/1072/pes2012first.jpg (http://pes12.com/images/stories/pes2012-first.jpg)

http://img228.imageshack.us/img228/6342/pes2012first2.jpg (http://pes12.com/images/stories/pes2012-first-2.jpg)

http://img14.imageshack.us/img14/1927/pes2012first3.jpg (http://pes12.com/images/stories/pes2012-first-3.jpg)

Za nove informacije pratite:
Pes12.com
Winning Eleven Next-Gen Blog (http://winningelevenblog.com/)
Twitter (http://twitter.com/#!/jonmurphy_pes)

epasadsetimisli
06.06.2011., 09:32
Ajde nadam se da cu ove godine kad instaliram 2012 osjetiti isti zanos kao i kad sam sesticu instalirao.Ovo im je zadnja sansa da poprave pes jer ce izgubiti puno fanova ako i ove godine bude pes kao i zadnjih nekoliko godina

Z_interactive
06.06.2011., 09:48
upravo tako, pes6 je zakon

FFFZ
06.06.2011., 13:40
i ja sam jedan od onih koji se nada da su popravili PES, jer ako ovaj ne bude barem replika PES 6, onda se prebacujem na FIFU

Brzi100
06.06.2011., 21:50
Od Pes-a 6 do danas svi nastavici su bile replike samo su stavljali nove engine za grafiku i to je to, vec je vrijeme da poduzmu neke hrabre odluke.

Justin Credible
07.06.2011., 00:16
mislim da se sve mora okrenuti i isprekrenuti i dati nesto sasvim novo jer ovo sto rade iz godine u godinu je skoro pa ista igra sa istim enginom

iprskal9
11.06.2011., 16:26
Evo par novosti vezanih uz igru:

Player models now look great in widecam. New levels of detail, with brand new lighting for day and night settings.

Goalkeepers have been improved, and "are very good, even at this stage".

Cursor change is fixed. L1 works great, although now you can change player with the right stick like in FIFA.

Referees have been fixed! They play the advantage rule well, while also book players after play stops!

We have been told that linesmen can make mistakes - on purpose!

Shooting is more like the older games. More control, and result make more sense. New shooting animations, and new ball physics. Shooting feels great, especially with the feeling of when the player hits the ball.

Precision shooting has been improved, but it's been said that the shots still lack power.

Graphical detail matches/surpasses PES 2010. Finally no more inconsistency like PES 2011.

In-game atmosphere is more intense. Players will experience a heightened matchday experience.

New broadcast cam is "wonderful". It shows more of the pitch, and sits still like traditional widecam. The camera sitting still means less zooming, always giving you a perfect view of the pitch.

While you are playing the game, you can now see substitutes warming up, managers moving, and ground staff/cameramen walking around the pitch.

There can be no word on commentary, because there isn't any on the current code.

Grass looks more brilliant. Different cuts for different stadiums promised and different camera angles for different stadiums.

Running animations are back. So players like Messi and Ronaldo have their own, and there are tonnes more that you can assign.

Crossing is similar to PES 2011, but feels different thanks to new ball physics. Not a massive change though.

The hardest difficulty is "tough". New defensive AI makes it tough to break top teams down - "first match, no shots on goal".

The catch up bug has gone! Quick players can now stay ahead and can get away from slow players.

Stumbling animation has gone, as you always stay in control of players at all times. 100% more responsive.

Players fend off opponents via off-the-ball movements. It looks more realistic, but not over physical. Eg, can see collisions at corners.

Foul animations look much more realistic. Collision system is "fantastic".

Knuckleball is still in.

There will be no auto kick-off.

For throw-ins and goal kicks, you can now select the player you want to pass to by flicking the right analogue stick.

Currently, there is no news regarding the public PES 2012 beta. Konami will announce details at a later date.

Također, objavljeno je da se više neće moći igrati preko d-pada već samo preko analognih stickova. D-padovi će služiti za "on-the-fly tactics", nešto kao u NBA 2k serijalu.

epasadsetimisli
14.06.2011., 13:34
Evo par novosti vezanih uz igru:

Player models now look great in widecam. New levels of detail, with brand new lighting for day and night settings.

Goalkeepers have been improved, and "are very good, even at this stage".

Cursor change is fixed. L1 works great, although now you can change player with the right stick like in FIFA.

Referees have been fixed! They play the advantage rule well, while also book players after play stops!

We have been told that linesmen can make mistakes - on purpose!

Shooting is more like the older games. More control, and result make more sense. New shooting animations, and new ball physics. Shooting feels great, especially with the feeling of when the player hits the ball.

Precision shooting has been improved, but it's been said that the shots still lack power.

Graphical detail matches/surpasses PES 2010. Finally no more inconsistency like PES 2011.

In-game atmosphere is more intense. Players will experience a heightened matchday experience.

New broadcast cam is "wonderful". It shows more of the pitch, and sits still like traditional widecam. The camera sitting still means less zooming, always giving you a perfect view of the pitch.

While you are playing the game, you can now see substitutes warming up, managers moving, and ground staff/cameramen walking around the pitch.

There can be no word on commentary, because there isn't any on the current code.

Grass looks more brilliant. Different cuts for different stadiums promised and different camera angles for different stadiums.

Running animations are back. So players like Messi and Ronaldo have their own, and there are tonnes more that you can assign.

Crossing is similar to PES 2011, but feels different thanks to new ball physics. Not a massive change though.

The hardest difficulty is "tough". New defensive AI makes it tough to break top teams down - "first match, no shots on goal".

The catch up bug has gone! Quick players can now stay ahead and can get away from slow players.

Stumbling animation has gone, as you always stay in control of players at all times. 100% more responsive.

Players fend off opponents via off-the-ball movements. It looks more realistic, but not over physical. Eg, can see collisions at corners.

Foul animations look much more realistic. Collision system is "fantastic".

Knuckleball is still in.

There will be no auto kick-off.

For throw-ins and goal kicks, you can now select the player you want to pass to by flicking the right analogue stick.

Currently, there is no news regarding the public PES 2012 beta. Konami will announce details at a later date.

Također, objavljeno je da se više neće moći igrati preko d-pada već samo preko analognih stickova. D-padovi će služiti za "on-the-fly tactics", nešto kao u NBA 2k serijalu.

To je dobro da ce grafiku poboljsati i ove sve sitnice poput auto kick-offa.Ali zelio bih da donesu neke preinake u master ligu jer to igra barem 90% pesovaca.Neka trejdanje poboljsaju,npr. neka stave opciju da se mozes prebaciti u drugi klub,ipak si ti valjda menadzer pa ako si uspjesan s tim prvim klubom da te neki jaci klubovi traze da treniras njihove momcadi.To barem nije tesko staviti a mislim da bi uveliko poboljsalo master ligu jer ,barem meni,dosadi nakon 4-5 sezona kad osvojis sve sto se moze osvojiti.

josomen
14.06.2011., 13:44
pa igraj become a legen........to mi je zakon

Justin Credible
14.06.2011., 15:13
ma master liga je sranje :kava:

epasadsetimisli
14.06.2011., 16:07
ma master liga je sranje :kava:

A ti igras...?

Justin Credible
14.06.2011., 16:19
neigram,jer nema klasicne igre...uzmes neku ekipu iz recimo njemacke,pa da fino mozes i ispast u 2,3 ligu ili se borit iz 3 da dodjes u 1...pa borba za europu i slicno....kupovine igraca i sve sto ide uz to (kao u FM.....)
a to mi pes nepruza...fifa daje dosta toga u tom smislu ali fali joj itekako dobrog gameplaya (kao i PES-u) da me drži zakovanog za fotelju

The New Guy
14.06.2011., 16:45
Zašto mislite da će ovaj put napraviti neke radikalne promjene na bolje, pa svake godine najavljuju neke velike inovacije...

epasadsetimisli
14.06.2011., 17:30
neigram,jer nema klasicne igre...uzmes neku ekipu iz recimo njemacke,pa da fino mozes i ispast u 2,3 ligu ili se borit iz 3 da dodjes u 1...pa borba za europu i slicno....kupovine igraca i sve sto ide uz to (kao u FM.....)
a to mi pes nepruza...fifa daje dosta toga u tom smislu ali fali joj itekako dobrog gameplaya (kao i PES-u) da me drži zakovanog za fotelju

To je istina,trebaju to napraviti slozenije kao u FM-u.Jbg ovo im je zadnja sansa

iprskal9
14.06.2011., 20:43
Zašto mislite da će ovaj put napraviti neke radikalne promjene na bolje, pa svake godine najavljuju neke velike inovacije...

EA sve više odmiče po broju prodanih primjeraka (što nije bio slučaj prije nekoliko godina) i bio bi red da izdaju pošten nastavak.

Justin Credible
14.06.2011., 21:05
To je istina,trebaju to napraviti slozenije kao u FM-u.Jbg ovo im je zadnja sansa

pa posto su poceli strasno opadat i fifa ih pretekla i na pc-u (a vec par godina vlada na konzolama) vrijeme je da naprave ensto revolucionarno...iako sumnjam...

dubrava
15.06.2011., 01:14
baš me zanima novi nastavak. sa 2011 sam razočaran. Tj realnija je igra, moraš se punoo više namučiti nego ranije da dođeš do dobre prilike, u pes 2010 je prelagano išlo dodavanje u for zrakom ali mi je bio dosta igriviji. Ali nekako mi je 2009 najdraži bio, baš zato jer se puno lakse prolazi i dolazi u više prilika. Kad se igra s ekipom onda je zajebancija jer svatko ima šanse. Ovako ko je slabiji puno teže dolazi do prilike, i gubi mi se čar turnira kroz zezanciju.(ne mislim na nabrijane igre barcelona vs barcelona i trčanje naprijed)

Justin Credible
15.06.2011., 13:47
lagani dolazak u prilike je veliki minus u takvim igrama
pogotovo kod fife....tamo u 4min pol,utakmica moze zavrsiti 4-4....
to mi je strasno glupo da se u par dodavanja i 2,3 sprinta non stop nalazis u gol sansama..
naravno da to netreba biti kao u pravom nogometu da se mora igrati utakmica 90min...al neka bude makar 15ak minuta pa da bude recimo 1-1

Vex
15.06.2011., 14:34
Nadam se da će konačno stavit snijeg :)

X-Plosiv
16.06.2011., 01:12
Jako mi je žaio ako D-PAD bude stvarno za taktiku "on the fly", jer ne znam za ostale, ali ja igram općenito samo s dpadom (kretanje) i igranje s analog totalno ne preferiram.

Justin Credible
16.06.2011., 13:53
ja sam isto napocetku igrao na d-pad...ali posto sam nba moram na analog totalno sam se naviknio tako...a i fifu sam morao tako igrat pa...

iprskal9
28.06.2011., 22:37
Prve impresije (http://winningelevenblog.com/blog/wenb-pes-2012-playtest-impressions/):

New menu is endorsed by UEFA.com
New mode in menu screen revealed called Football Life
Team AI and individual AI is groundbreaking in the game
Deeper tactics and strategy options in-game due to them being mapped to d-pad
All teams behave uniquely, with a greater emphasis on team play individuality
Graphics improved in gameplay cam, although needs some more work to achieve preferred levels
Match atmosphere greatly enhanced thanks to presence of managers, camera-men and groundstaff
Fans now wearing kits
New camera angle added called pitch side, which hangs lower from the side line. A favourite on the day
New reworked ball physics
More care needs to be taken when passing and controlling, as ball behaves independently and realistically
Goal Keepers vastly improved. New animations and more reliable
Referees vastly improved. Play advantage, and book after a play has stopped
Gameplay more fluid than before, instant response times when dribbling and controlling the ball
Animations more varied in passing and shooting, although not on FIFA levels
Shooting still floaty, needs work
Throughballs not as powerful, easier to intercept with better control of players
New personal data feature lets user customize own controller set-up, including adding an avatar picture

Control layout: 1 (http://1.bp.blogspot.com/-_kW1qHCixUI/Te9TIgIi4iI/AAAAAAAAAZk/AUXX5kEKunA/s1600/PES2012-Controls.jpg) i 2 (http://4.bp.blogspot.com/-PX1oUu7_t_g/Te9T8fb5SvI/AAAAAAAAAZw/-37v5qkfmIM/s1600/PES2012-Controls2.jpg)

I ipak neće biti izbačena mogućnost upravljanja pomoću d-pada, moći će se u settingsima promijeniti.

Old Skul
01.07.2011., 00:01
od pes-a2012 se očekuje puno.Mislin da ga nikako ne treba uspoređivat s fifom jer obe igre su zapravo različite.Dapače pes je uvijek bio za zabavu dok je fifa simulacija nogometa i tako ja razmišljam.Osobno igrao sam fifu do 07 i od tad san prešao na pes i ne igram više fifu.jbg pes mi je nekako zabavniji od fife,a željam san zabave.Tako da obe igre imaju nešto u čemu su bolje.da igrao sam i fifu2011 i za nju iman samo riječi hvale al kao šta sam gore naveo fifa mi više baca na simualciju nogometa dok pes na zabavu i tjt al da se vratimo temi od pes-a2012 ne očekujem mnogo jedino šta očekujem jest to da poprave malo vaše timske igrače i da budu pametniji da se može izvodit više akcija.I da da napokon rješe više te gluposti s licencama liga :top:

iprskal9
01.07.2011., 00:27
od pes-a2012 se očekuje puno.Mislin da ga nikako ne treba uspoređivat s fifom jer obe igre su zapravo različite.Dapače pes je uvijek bio za zabavu dok je fifa simulacija nogometa i tako ja razmišljam.Osobno igrao sam fifu do 07 i od tad san prešao na pes i ne igram više fifu.jbg pes mi je nekako zabavniji od fife,a željam san zabave.Tako da obe igre imaju nešto u čemu su bolje.da igrao sam i fifu2011 i za nju iman samo riječi hvale al kao šta sam gore naveo fifa mi više baca na simualciju nogometa dok pes na zabavu i tjt al da se vratimo temi od pes-a2012 ne očekujem mnogo jedino šta očekujem jest to da poprave malo vaše timske igrače i da budu pametniji da se može izvodit više akcija.I da da napokon rješe više te gluposti s licencama liga :top:

Na to ćeš se još načekati.

16.7. će na "PES rankings" turniru biti omogućeno igranje rane verzije PES-a 12 tako da očekujte dojmove pravih fanova.

Justin Credible
01.07.2011., 22:06
@old skul

do ovog zadnjeg nastavka fifa nije imala ama bas nikakve veze sa simulacijom,...ali sada napreduju dosta

Picard_047
02.07.2011., 10:39
ajd baš dobro da će konačno timski rad doći do izražaja jer je već apsurdno da likovi uzmu jednog hiper brzog i agilnog igrača na desno ili lijevo krilo i onda kod korner zastavice tri put krug ili klasični ubačaj i trpanje glavom... Ti tzv. r1 igrači mi idu na q

epasadsetimisli
02.07.2011., 12:51
ajd baš dobro da će konačno timski rad doći do izražaja jer je već apsurdno da likovi uzmu jednog hiper brzog i agilnog igrača na desno ili lijevo krilo i onda kod korner zastavice tri put krug ili klasični ubačaj i trpanje glavom... Ti tzv. r1 igrači mi idu na q

Ma nije ni to problem,takvim igracima je brzina jedina snaga i to tako treba biti.No obrana bi trebala biti takva da udvaja ako treba takve tipove igraca ili da ga bar timski sjebu.Ajde valjda ce u novom pesu to biti bolje

Old Skul
04.07.2011., 17:55
@old skul

do ovog zadnjeg nastavka fifa nije imala ama bas nikakve veze sa simulacijom,...ali sada napreduju dosta

ja govorin za pes2011 i fifu 2011 ne iden unatrag ako me nisi razumio :mig:

iprskal9
16.07.2011., 16:34
Prvi gameplay videi iz PES 2012.

Link (http://www.youtube.com/watch?v=bFVMC5tUk6E&feature=player_embedded)

Hmxhmx
16.07.2011., 16:45
Ove prve dvije stvari su odlične. To me najviše nerviralo u prijašnjim verzijama.

18.07.2011., 23:17
nekako mi se čini da dobre reakcije napadača uglavno proizlaze iz loših reakcija obrane i obrnuto,ono sa autima mi se jako sviđa, a slobodnjake i kornere nisan siguran kako to misle izvesti...što prvo bi triba naciljati di ćeš ubaciti pa sa tin igračun ulićati?? ili ti ulićeš a "on" gađa tamo di ti ulićeš,ako bude ovo 2 mislim da će biti puno nesporazuma, a ako bude 1 mislin da će postavljanje obrambenog od balans 90+ i 190+ cm na tu poziciju u potpunosti neutralizirati prijetnju...nadan se da će osvježiti golmane već se dugo vrimena bacaju isto, zašto ne ubaciti malo novih pokreta i osvježiti to??
ali opet možda i griješin možda je baš ko što je on reko pogođen pravi balans između obrane i napada i sviđami se (na jednin prijašnjin videu su pričali) da više neće biti onog kad ti sa napadačom utrčavaš iza leđa obrane u punom šprintu, a obrambeni se okrene i u dva koraka te dovati..

iprskal9
23.07.2011., 12:07
Konami je najavio "teammate control". Da ne kompliciram, tu su 2 videa pa ih pogledajte:
PES 2012 Gameplay Video 07 - Teammate Controls / Assisted (http://www.youtube.com/watch?v=TnDtf3PyI7c)
PES 2012 Gameplay Video 08 - Teammate Controls / Manual (http://www.youtube.com/watch?v=JF3eLatNOqw&feature=related)

Napokon je vraćen i "Challenge training", a govori se da je i osigurana licenca za španjolsku ligu.

Opširnije na: link (http://www.gamasutra.com/view/pressreleases/74915/PES_2012_The_Ultimate_in_Player_Control.php)

Hmxhmx
23.07.2011., 15:05
Super je, samo kaj mislim da će to malo teže izvest na kompjutoru. :)

EdwinBailey
26.07.2011., 15:30
FIFA će ih opet pojest za doručak! :mig:

Justin Credible
26.07.2011., 20:35
točno (iako mi je sve do prosle godine bio bolji pes...)

marković car
26.07.2011., 22:19
zašto ste si fora pa u temi o pesu pišete koliki ste fifa fanboyevi. Odite si u svoju temu i tamo se kurčite.
Pes je od iss 1 najbolja simulacija nogometa na računalu. Da imao je uspone i padove, ali fifa je uvijak bila arkada žešća.
Ali dosta o tome.
Volio bih da pes napokon shvati koliki ima potencijal te opet utvrdi i pokaže da je car nogometnih simulacija.
Nadam se da će shavtit neke propuste koje rade još od 5. i 6. te popraviti te ćemo napokon dobiti licenciranu dobru i kvalitetnu igru u koju ću opet utući minalno 500-1000 sati ovisi o vremenu :)

26.07.2011., 22:33
Konami je najavio "teammate control". Da ne kompliciram, tu su 2 videa pa ih pogledajte:
PES 2012 Gameplay Video 07 - Teammate Controls / Assisted (http://www.youtube.com/watch?v=TnDtf3PyI7c)
PES 2012 Gameplay Video 08 - Teammate Controls / Manual (http://www.youtube.com/watch?v=JF3eLatNOqw&feature=related)

Napokon je vraćen i "Challenge training", a govori se da je i osigurana licenca za španjolsku ligu.

Opširnije na: link (http://www.gamasutra.com/view/pressreleases/74915/PES_2012_The_Ultimate_in_Player_Control.php)

valjda će biti moguće kontrolirati dvojicu i u obrani..

el bastardo
29.07.2011., 12:50
ma igrat će se to opet i opet,samo da cimer opet kuka i cvili kako mu đojstik ne valja i meni dosta,zgazit cu tog šljama :D

chelsea_fan
29.07.2011., 17:31
master liga online, neka ju malo dorade i ne treba ništa više :D

Gogo vertigo
30.07.2011., 23:58
Dobro jesu oni pri sebi, maknut d-pad, pa po cemu tj. kome ce to pomoć? Ja nikako ne preferiram daj analog, mislim ako bude sve kako su obećali onda će igra bit stvarno super ali ovo sa d padom stvarno nema smisla :durica

EDIT:

Konami have confirmed that, despite their desire to ditch it, they’ll be keeping D-pad control in PES 2012.

At E3 earlier this month, Konami debuted a demo of an early development PES 2012 which only allowed for control via the analogue sticks. The news apparently left a handful of vocal fans disgruntled – particularly those that rely on the pad to execute sharp turns during tournament gameplay.

As a result of the feedback, Konami – as community-centric as ever – has now elected to keep the feature in the game. However, it has warned fans that the option won’t be in the series forever.

“We’ve decided not to take out D-Pad this year, because a some fans have told us that they still use it – particularly those ultra-competitive ones who rely on it to quickly change direction,” PES Team Leader Jon Murphy told CVG. “The game will default to the twin sticks, but the option will be there to play with a D-Pad.

“Eventually, it will have to come out, so we’re encouraging people to move over to the analogue stick. We made a lot of progress last year in a lot of areas, which included freedom of movement. That’s a little bit wasted if you use the D-pad, so we don’t expect the option will be there in the next couple of years.”

:)

X-Plosiv
31.07.2011., 10:09
Ne bi nikada smjeli izbaciti d-pad, jer ako ima i 10% koji igraju na taj način, onda tih 10% treba biti omogućeno da igra na taj način.

marković car
31.07.2011., 19:24
Da, nek izbace i tipkovnicu i sve :)) lol

iprskal9
02.08.2011., 16:02
Hcl najava:

Pro Evolution Soccer 2012 [PC, X360, PS3] (http://www.hcl.hr/najave-pro-evolution-soccer-2012-pc-x360-ps3-209-22.html)

Službeni datum izlaska je 27.9. u Americi, odnosno 14.10. u Europi.

Boki000
02.08.2011., 16:12
zasto izlazi prvo u americi pa onda u europi. pa valjda je europa nogometni kontinent a ne amerika. bzvz.

iprskal9
03.08.2011., 10:39
zasto izlazi prvo u americi pa onda u europi. pa valjda je europa nogometni kontinent a ne amerika. bzvz.

Želi se smanjiti broj uvezenih kopija iz UK :ne zna:

Danas je Konami dopustio novinarima da se raspišu o novom preview codu pa ako vam se čita:
Eurogamer (http://www.eurogamer.net/articles/2011-08-03-pes-2012-preview)
Evo Web forum (http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?p=2292631#post2292631)
Ign (http://ps3.ign.com/articles/118/1185738p1.html)

Dodana su i 2 gameplay videa: 1 (http://www.gametrailers.com/video/real-madrid-pro-evolution/718477) i 2 (http://www.gametrailers.com/video/fc-barcelona-pro-evolution/718479)

Od novina, dodana je superstar težina (nešto kao 6 zvjezdica u PES 5,6, otključava se u PES Shopu) te je ubačena portugalska liga (Porto, Sporting i Benfica su jedini licencirani, ali neslužbeni patchevi će to izmijeniti :D)

epasadsetimisli
03.08.2011., 11:48
Želi se smanjiti broj uvezenih kopija iz UK :ne zna:

Danas je Konami dopustio novinarima da se raspišu o novom preview codu pa ako vam se čita:
Eurogamer (http://www.eurogamer.net/articles/2011-08-03-pes-2012-preview)
Evo Web forum (http://www.evo-web.co.uk/forums/showthread.php?p=2292631#post2292631)
Ign (http://ps3.ign.com/articles/118/1185738p1.html)

Dodana su i 2 gameplay videa: 1 (http://www.gametrailers.com/video/real-madrid-pro-evolution/718477) i 2 (http://www.gametrailers.com/video/fc-barcelona-pro-evolution/718479)

Od novina, dodana je superstar težina (nešto kao 6 zvjezdica u PES 5,6, otključava se u PES Shopu) te je ubačena portugalska liga (Porto, Sporting i Benfica su jedini licencirani, ali neslužbeni patchevi će to izmijeniti :D)

Ma hebala ih portugalska liga,trebali su stavit Porto,Sporting i Benficu u ˝Other clubs˝,a njemacku ligu cijelu stavit:D

shota98
03.08.2011., 11:53
po gameplayu vidim da je isto sranje kao i 2011. golmani i dalje retardirani, u prvom videu casillas, kad uklizes igracu ovaj napravi 3 salta i padne na guzicu, jadno i dosadno sve u svemu

FFFZ
03.08.2011., 12:31
Ista igra kao 11. Ništa nisu značajnije promjenili, prelazim na FIFU....

Justin Credible
03.08.2011., 21:56
da..opet isto sranje zapakirano u novom omotu

iprskal9
17.08.2011., 15:49
Pošto je danas počeo Gamescom sajam, naravno, dočekale su nas i nove vijesti:

myPES - integracija sa facebookom, moći ćete se qrčit po faceu kako ste ponizili protivnika i sl. :)
Football Life - križanac Be a legenda i Master lige - ukratko, moći ćete igrati kao igrač, menadžer ili predsjenik kluba
Na naslovnici će se nalaziti Cristiano Ronaldo
Izaći će dvije demo verzije (jednu koju trenutno mogu posjetitelji zaigrati na Gamescomu, a drugu, noviju, imaju pravo zaigrati novinari) - prva će se naći na internetu za točno tjedan dana, a druga tjedan, dva prije izlaska
Reprezentacije koje će se naći u demu su: Engleska, Italija, Španjolska, Francuska, Nizozemska, Portugal, Njemačka, a klubovi: Manchester United, Tottenham Hotspur, AC Milan, Inter Milan, Juventus, Napoli, Barcelona, Real Madrid, Valencia, Villareal, Lille, FC Sochaux-Montbéliard, FC Girondins de Bordeaux, Stade Rennais FC, Ajax, FC Twente, PSV, AZ, FC Porto, Benfica, Sporting, Bayern Munich, Leverkusen, Santos, Peñarol, Club Atlético Vélez, Club Cerro Porteño.
Verzije za PSP i PlayStation2 izlaze 28.10., a za Wii 4.11.

edit: u vezi golmana:
JonMurphy_PES (http://twitter.com/#!/jonmurphy_pes)
Goalkeepers will be constantly improved now, right up until release

Gameplay video (http://www.gamersyde.com/stream_pro_evolution_soccer_2012_gc_showfloor_game play-22830_en.html)
Gamescom trailer (http://www.youtube.com/watch?v=fNpfXc_tPyQ)
myPES trailer (http://www.youtube.com/watch?v=aZCNM7DFks8)

masterchef
22.08.2011., 17:48
Izasla japanska verzija dema :D

iprskal9
22.08.2011., 18:51
Link (http://dl.pes2012demo.konamionline.com/pes2012demo/PES2012DEMO.zip)

Ima engleski jezik, tako da se ne brinete :D

shota98
22.08.2011., 18:56
skida se :D woohoo da vidimo jesu sta popravili haha

iprskal9
22.08.2011., 20:59
http://3.bp.blogspot.com/-wqz12p3ZOXY/TlK0HdnRNfI/AAAAAAAAKO0/bgZGqwaGvnw/PES%2B2012%2Bcover.jpg

shota98
22.08.2011., 21:18
demo je smece. i dalje. jedino su suci mal bolji. pustaju prednost, ne sudi ofsajd ak ja dodjem do lopte a ne protivnicki napadac. ostalo smece

Justin Credible
22.08.2011., 21:25
ni ja nisam oduševljen
i vidim nisu izbacili d-pad
djeluje mi malo bolje od onog smeća pes 11

nestalo
23.08.2011., 00:16
bio sam zagriženi pes ovisnik, a sada sam za fifu.
isprobao i pes9, 10, 11 i evo ovaj demo 12 i ne privlači me nikako:(
pes je več dugi niz godina krenuo nekim drugim smjerom kojeg ja ne želim pratiti barem ne pored ovakve fife. šteta za pes...

marković car
23.08.2011., 01:25
razočaran demom, nadam se dobroj finalnoj, ako ne bit će to moje zbogom virtualnom nogometu

Carolans
23.08.2011., 02:03
recite mi koja ce trebati konfiguracija za pes2012? hvala

Gogo vertigo
23.08.2011., 03:37
minimalno:
1Gb rama
2ghz proc, može i jednojezgreni pentium
256mb grafička

Meni osobno demo i nije toliko loš, koliko vidim napad su dosta promjenili, nekako su igrači inovativniji, imaju više ideja i slažu bolje akcije. Sviđa mi se bolja rotacija igrača, igrači se više kreću, dodavanja su realističnija i lopta ima više putanja, golmani su više manji ostali isti, sudci napokon dobili mozga. Nije baš neki promašaj kao šta svi pišete zato šta inače naginjete na FIFU. Naj lakše je odigrat jedno poluvrijeme doć tu i napisat gadi mi se idem igrat FIFU, ok pa odi ovo je ionako tema PES 2012.

iprskal9
23.08.2011., 09:05
Manje-više slažem se sa Gogo vertigom, jedino što vidim da se može popraviti u punoj verziji su šutevi i još malo golmani. Napokon je vraćen i training challenge :cheer: i napokon je moguće promijeniti da ti AI vlastitih suigrača više ne uklizuje sama (prilikom odabira strana pritisnite X ili kocku po Ps2 pa si sami naštimavajte).

I da, ako ne želite trpiti onaj uvodni filmić, samo obrišite datoteku pes12pv.sfd :)

nestalo
23.08.2011., 09:21
minimalno:
1Gb rama
256mb grafička

Meni osobno demo i nije toliko loš, koliko vidim napad su dosta promjenili, nekako su igrači inovativniji, imaju više ideja i slažu bolje akcije. Sviđa mi se bolja rotacija igrača, igrači se više kreću, dodavanja su realističnija i lopta ima više putanja, golmani su više manji ostali isti, sudci napokon dobili mozga. Nije baš neki promašaj kao šta svi pišete zato šta inače naginjete na FIFU. Naj lakše je odigrat jedno poluvrijeme doć tu i napisat gadi mi se idem igrat FIFU, ok pa odi ovo je ionako tema PES 2012.

gdje sam ja napisao da mi se PES gadi?:ne zna: jedno poluvrijeme?:confused:
pa napisao sam da sam igrao sve nastavke PES-a i evo frend i ja igramo več od 8 ujutro i ovaj demo i nije to to, barem za nas nije. naravno da se mnogi
ne slažu sa našim mišljenjem i to je normalno. ja sam napisao svoje mišljenje i nema razloga da to tebe toliko dira kao što mene ne dira kad neko kaže da mu je PES zakon:mig: kako god bilo ja sam za ovu godinu gotov sa PES-om, a onima kojima je dobar želim da uživaju:mig:

epasadsetimisli
23.08.2011., 09:44
minimalno:
1Gb rama
256mb grafička

Imas ti pravo,idite na fifinu temu :top:

X-Plosiv
23.08.2011., 09:53
Vidjeti emo kako to sve izgleda kada izađe cijela verzija, ja osobno nisam ljubitelj demo-a jer mi samo kvare užitak čekanja cijele verzije.

Drago mi je da je tu još uvijek d-pad, jer preferiram igrati s tim.

Roky1950
23.08.2011., 11:27
Rekli su da ce se moc igrat samo s analogom al ja sa strelicama :P
Btw. Puno je bolji od 11-ice, samo da nesto ne useru, jer po obicaju je demo bolje od finalne verzije :)

marković car
23.08.2011., 11:28
Nek mi netko obasni kako da efiksano koristim off the ball desni analog ono da mi ulijeću

Gogo vertigo
23.08.2011., 11:54
gdje sam ja napisao da mi se PES gadi?:ne zna: jedno poluvrijeme?:confused:
pa napisao sam da sam igrao sve nastavke PES-a i evo frend i ja igramo več od 8 ujutro i ovaj demo i nije to to, barem za nas nije. naravno da se mnogi
ne slažu sa našim mišljenjem i to je normalno. ja sam napisao svoje mišljenje i nema razloga da to tebe toliko dira kao što mene ne dira kad neko kaže da mu je PES zakon:mig: kako god bilo ja sam za ovu godinu gotov sa PES-om, a onima kojima je dobar želim da uživaju:mig:

Ja neznam zašto si se ti našao ovdje prozvan kad nitko nije spomenuo tvoj nick nit sam te quotao nit sm ciljao direktno na tebe nit sam reko da si ti reko da si igrao jedno poluvrijeme. U redu ako se tebi ne sviđa pa bože moj svi smo mi različiti i imamo različita mišljenja i ukuse. Smeta mi šta ovi koji inače igraju vecinom FIFU dođu tu i onda pocnu zapravo spamat i blatit igricu a 80% nije ni instaliralo demo. Ja neći FIFU instalirat taman da mi se pro gadi jer od malena igram PES i svake godine ću ga igrat kakav god da je jer mi je FIFA više komercijalna igrica nego simulacija.

Cleary
23.08.2011., 13:50
Ja neznam zašto si se ti našao ovdje prozvan kad nitko nije spomenuo tvoj nick nit sam te quotao nit sm ciljao direktno na tebe nit sam reko da si ti reko da si igrao jedno poluvrijeme. U redu ako se tebi ne sviđa pa bože moj svi smo mi različiti i imamo različita mišljenja i ukuse. Smeta mi šta ovi koji inače igraju vecinom FIFU dođu tu i onda pocnu zapravo spamat i blatit igricu a 80% nije ni instaliralo demo. Ja neći FIFU instalirat taman da mi se pro gadi jer od malena igram PES i svake godine ću ga igrat kakav god da je jer mi je FIFA više komercijalna igrica nego simulacija.

:facepalm:

holograf
23.08.2011., 13:52
blaža katastrofa, mislim da će se svi koji imaju više od 3 godine staža kod PES-a zaobići ovo u širokom luku, ajde da su ušminkali malo igru za dječicu koja su počela tek s PES-om, al nisu napravili ni to, igra je gotovo identična kao 2011, ruku na srce malo je bolje optimizirana, al to je to...

3/10

jedna ocjena zbog grafe, druga zbog toga jer je to PES, a treća jer je lopta okrugla...

kupus15
23.08.2011., 14:15
decki evo download link za demo verziju
pes 2012
http://www.multiupload.com/CEYB9ODX4R

Justin Credible
23.08.2011., 15:07
pes i fifa itekako zaostaju u kvaliteti sportske simulacije za jednim nba 2k serijalom...nisu mu ni koljena
neznam zasto,aali cini mi se da u pesu lopta kad ju opucas po golu uvijek dosta sporo ide,puno sporije nego u real life i to mi jako smeta

soky131
23.08.2011., 15:45
i meni se cini da lopta kad pucas ide presporo, a kad ubrzas game speed igraci su prebrzi :S

marković car
25.08.2011., 14:16
ne razumijem princip šuta nikako to ne razumijem, nekako su previše otežali loptu i usporili jako

Justin Credible
25.08.2011., 19:41
to i mene živcira,nekad imam osjećaj kao da djeca udaraju loptu koliko sporo ide

tCloud
25.08.2011., 21:40
a sto ces mozda to poprave sad

Ace Rimmer
25.08.2011., 22:45
Mozda sam u krivu jer dugo nisam igrao PES 11 ali nekako mi se cini puno premalo promjena u odnosu na staru verziju. Nije mi bas nesto :( cak i onaj intro kad gledas koji bi kao trebao nesto pokazat ne cini se posebno impresivno.

djeereek
26.08.2011., 06:36
Jel zna netko mozda koja ce konfiguracija (System Requirements) trebat za PES 2012?

_ares_
26.08.2011., 08:41
Jel zna netko mozda koja ce konfiguracija (System Requirements) trebat za PES 2012?

MINIMUM SYSTEM REQUIREMENTS:
Windows XP SP3, Vista SP2, 7
Intel Pentium IV 2.4 GHz or equivalent processor
1GB RAM
DirectX 9.0c compatible video card. 128MB Pixel Shader 3.0 (NVIDIA GeForce 6600 or ATI Radeon X1300 graphics card AMD)

RECOMMENDED SYSTEM REQUIREMENTS:
Windows XP SP3, Vista SP2, 7
Intel Core 2 Duo 2.0 GHz or equivalent processor
2GB RAM
DirectX 9.0c compatible video card. 512MB Pixel Shader 3.0 (ATI Radeon 2600 AMD or NVidia GeForce 7900 or better)

djeereek
26.08.2011., 09:15
Jel sto posto to sigurno zato sto http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=1401&game=Pro%20Evolution%20Soccer%202012 kaze ovako:(

Imran
26.08.2011., 14:44
Ma hebala ih portugalska liga,trebali su stavit Porto,Sporting i Benficu u ˝Other clubs˝,a njemacku ligu cijelu stavit:D

a e. mislim izuzev ta tri kluba i nemam šta vidit u toj ligi. Uzalud im trud za to :rolleyes:

hrvoje5
26.08.2011., 23:19
meni je ovaj pes super samo me muce golmani, primaju gol kroz ruke i svaku loptu koja ide kroz peterac gledaju, a sto se tice suta bolje mi je da je ovako u 2011 je bilo prelako zabit gol

Lucky Strike
27.08.2011., 12:11
Igrao sam demo.. nije loša igrica,ali FIFA 2011 je brutalna.

Volio sam starije PESove,2005 i 2006. Nakon 2008 (gdje je prvi put bio Dinamo) postali su katastrofa. PES 2011 je katastrofa,no 2012 sam igrao jučer i ok je.

Starije FIFE su katastrofa,a onda je došla FIFA 2011 koja me je oduševila. Divota.

Sad me zanima kakva će biti 2012. :)

_ares_
27.08.2011., 12:30
ok mi je, nista posebno
jos samo da poboljsaju suteve i golmane, bilo bi zadovoljavajuce
mislim da ce i ove godine FIFA biti bolja od PES-a, ali i dalje nastavljam s PES-om :D

Justin Credible
27.08.2011., 14:31
pa ako je bolja fifa cemu onda igranje pesa,nekuzim :P
inace meni je na fifi jos uvijek najgore naopravljeno udarci iz daleka i dugačka visoka dodavanja...to jos malo izgleda arkadno

_ares_
27.08.2011., 18:17
inace meni je na fifi jos uvijek najgore naopravljeno udarci iz daleka i dugačka visoka dodavanja...to jos malo izgleda arkadno

a PES oduvijek igram i pruzit cu mu jos koju sansu :D

Lucky Strike
28.08.2011., 05:36

Na FIFI 2011 me živcira kad me protivnički igrač čeka pred golom. To užasno mrzim. Meni je FIFA trenutno ok.

Volio sam stare PES igrice (2005 i 2006),igrači su bili užasno brzi i obožavao sam taj način igre,dok na 2008 je sve to izgledalo "umjetno" i "sporo".. :ne zna:

Z_interactive
28.08.2011., 08:58
Svi PES na PS3 platformi su loši, al bili su OK do 2011 inačice. 2011 PES je užas, FIFA 11 je dobra al
još uvik nije bolja od pes-a.
i što onda???

Ja sam instalirao PES6, skinuo prave dresove, znakove, imena za 2010-2011 sezonu i čekam PES2012 koji se
nadam da će bit dobar ko PES6!

holograf
28.08.2011., 09:11
ma PES je od prije par godina počeo ličiti sve više i više umjetno, izgubio se onaj smisao iskustva igranja, taktike i znanja u igri PES-a, prije je bila šema da ako znate igrati i imate iskutsva u PES-u ma da i uzmete najslabiji klub, a početnik barcu pobijediti ćete, bilo je više taktiziranja, konkurentnosti i smisla, sve se to počelo polako gubiti dolaskom 7. pa sad sve gore i gore, smatram najviše zbog ciljanja na najmlađu publiku te su počeli sve više ušminkavati igru i gubiti na igrivosti, samim time da bi klinac od 10 godina mogao pobjediti lika koji ima par godina iskustva u PES-u, jer je čitav taj engine i sustav na kojem se stari PES temeljio izmjenjen i "poboljšan"...

marković car
29.08.2011., 11:32
ma PES je od prije par godina počeo ličiti sve više i više umjetno, izgubio se onaj smisao iskustva igranja, taktike i znanja u igri PES-a, prije je bila šema da ako znate igrati i imate iskutsva u PES-u ma da i uzmete najslabiji klub, a početnik barcu pobijediti ćete, bilo je više taktiziranja, konkurentnosti i smisla, sve se to počelo polako gubiti dolaskom 7. pa sad sve gore i gore, smatram najviše zbog ciljanja na najmlađu publiku te su počeli sve više ušminkavati igru i gubiti na igrivosti, samim time da bi klinac od 10 godina mogao pobjediti lika koji ima par godina iskustva u PES-u, jer je čitav taj engine i sustav na kojem se stari PES temeljio izmjenjen i "poboljšan"...

Dobro jutro! Pa naravno, pogledaj sve današnje igre postaju sve lakše i lakše..cod, btf, pes..svaka daje mogućnost da je igra i klinjo i moja baba i da budu na istom rangu kao mi koji smo odrasli na codu i na pesu.
Novi pes je dobar, puno poboljšanja ima i sviđa mi se što napokon rade na nečemu. Nove animacije, pokreti, publika...ima puno novina i nadam se da će u pravom demou bit bolje a kamoli u igri. strpimo se još malo pa u 10mj. vdijeti finalnu verziju a ne suditi po alpha previewu.
A vi fifa-fanboyevi si napravite novu temu i tamo drkajte na fifu. Pes je malo zastranio, ali fifa ga nikad neće stići niti preći jer je pes bog, i ne sjećam se nikakvog turnira u fifi ikad..ili bilo gdje kod mene u gradu...svima je pes i gajba pive sinonim za turnir i zabavu.
ali eto...ovi noviji pesovi su možda one malo slabije igrače otjerali. Igram pes od iss1 i jednostavno ga neću i ne želim prestati igrati...fifu sam igrao paralelno par godina...ali kad sam shvatio ljepotu pesa, fifa je postala dječja igračka. No sry na oftopicu, morao sam malo :)

Lucky Strike
29.08.2011., 11:58
Stariji PESovi si bili na tu foru da iskustvo nije važno. 2005-6-7 sezone. Igrači su bili užasno brzi i cijela igra je bila užasno brza s usporedbom na demo 2012. Sad morate taktizirati i igrati pravi nogomet. 2012 je puno napredovao od verzije 2005. Sad je to pravi nogomet.

Na 2005-6-7 sam uvijek dodavao loptu najbržem igraču i sve ih predribljao,sada više toga nema. Treba imati taktiku. I sad je iskustvo jako bitno,prije nije bilo. :)

marković car
29.08.2011., 12:05
Stariji PESovi si bili na tu foru da iskustvo nije važno. 2005-6-7 sezone. Igrači su bili užasno brzi i cijela igra je bila užasno brza s usporedbom na demo 2012. Sad morate taktizirati i igrati pravi nogomet. 2012 je puno napredovao od verzije 2005. Sad je to pravi nogomet.

Na 2005-6-7 sam uvijek dodavao loptu najbržem igraču i sve ih predribljao,sada više toga nema. Treba imati taktiku. I sad je iskustvo jako bitno,prije nije bilo. :)

Slažem se, sjećam se 5. i 6. svi su uzimali inter zbog adriana i ibre koji su išli po boku i dodaavali, a ja u milanu nisam imao nikog da pariram. Ugl. sada ima više taktike, obrana se lakše igra, mislim lakše je blokirati jake igrače, brzinu treba znati iskoristiti...off the ball control i novi sistemi šuta i toga...zbilja te tjeraju da počneš igru učiti od početka. Svi će doći do nekog nivoa..ali samo dobri igrači mogu savladati igru kako treba.

epasadsetimisli
29.08.2011., 13:13
Slažem se, sjećam se 5. i 6. svi su uzimali inter zbog adriana i ibre koji su išli po boku i dodaavali, a ja u milanu nisam imao nikog da pariram. Ugl. sada ima više taktike, obrana se lakše igra, mislim lakše je blokirati jake igrače, brzinu treba znati iskoristiti...off the ball control i novi sistemi šuta i toga...zbilja te tjeraju da počneš igru učiti od početka. Svi će doći do nekog nivoa..ali samo dobri igrači mogu savladati igru kako treba.

Istina uzmi Lennona,Walcotta i pređi sve.To jest zabavno ali ovo je po meni pravi nogomet

holograf
29.08.2011., 13:48
igra je tako napravljena da bi bila prilagođena svima, znači doslovno igračima od 6 do 96 godina, zbog love, totalni engine je promjenjen što se meni ne sviđa, kaj misliš zakaj još uvijek ekipa igra pes 6 za kojeg btw. rade najnovije up to date transfere, stadione, dresove, itd...zato jer se nekim više sviđa taj "zaostali" engine, nego ovaj "revolucionarni"...

marković car
29.08.2011., 16:17
igra je tako napravljena da bi bila prilagođena svima, znači doslovno igračima od 6 do 96 godina, zbog love, totalni engine je promjenjen što se meni ne sviđa, kaj misliš zakaj još uvijek ekipa igra pes 6 za kojeg btw. rade najnovije up to date transfere, stadione, dresove, itd...zato jer se nekim više sviđa taj "zaostali" engine, nego ovaj "revolucionarni"...

Pa naravno da im se sviđa, kad uzmeš nekog sa 95 body balance kao ibra i samo prođeš po boku i dodaš...ah klasika, kad se time turnir osvajao.

MB101
29.08.2011., 17:37
Skinuo demo, proveo par sati uz igru i sve što mogu reći...katastrofa. Veliki sam fan PES-a još od 2004. ali ovo u što se nekad najbolja simulacija nogometa pretvorila je tužno.
Golmani se nerijetko bacaju u prazno i nisu u stanju uloviti ni udarce koji idu točno u njih, nego ih uporno odbijaju, udarci ko da igrači šutiraju balon, a ne loptu...jedva da dođu do gola, igrači se zaletavaju nekuda bez potrebe... Sve to izgleda divno i krasno, ali igrivost je daleko od starih dana. Šteta...i ove godine preskačem PES i bacam se na NBA/NHL.

marković car
29.08.2011., 20:50
Skinuo demo, proveo par sati uz igru i sve što mogu reći...katastrofa. Veliki sam fan PES-a još od 2004. ali ovo u što se nekad najbolja simulacija nogometa pretvorila je tužno.
Golmani se nerijetko bacaju u prazno i nisu u stanju uloviti ni udarce koji idu točno u njih, nego ih uporno odbijaju, udarci ko da igrači šutiraju balon, a ne loptu...jedva da dođu do gola, igrači se zaletavaju nekuda bez potrebe... Sve to izgleda divno i krasno, ali igrivost je daleko od starih dana. Šteta...i ove godine preskačem PES i bacam se na NBA/NHL.
Koliko puta još moram reći...ovo nije finalna igra, ovo je preview, a golmani i šutevi su popravljeni, ovo je work in progress.Igra će biti epična kad izađe i to ćeš i sam vidjeti.
Golmani su na amateur zato su loši, imaš neki jankey patch za demo koji ih popravi.

MB101
29.08.2011., 21:06
Koliko puta još moram reći...ovo nije finalna igra, ovo je preview, a golmani i šutevi su popravljeni, ovo je work in progress.Igra će biti epična kad izađe i to ćeš i sam vidjeti.
Golmani su na amateur zato su loši, imaš neki jankey patch za demo koji ih popravi.

Da, popravit će...to još nisam čuo do sada :rolleyes:
Dat ću još jednu šansu kad izađe, ali nisam optimist.

Justin Credible
29.08.2011., 21:49
šutevi su odvratno napravljeni
kao da se balon šuta a ne lopta
ako to nepoprave .baj baj pes once again

Ace Rimmer
29.08.2011., 23:26
Ja imam osjećaj da bi većinu golova koji padaju u PES 12 pravi golmani obranili. Vidi se ovako kad duže igraš da ima promjena ali gotovo ništa od najvažnijih stvari koje je Konami trebao popraviti nije popravljeno. Kontrola igrača u obrani je užasno iritantna. Prelagano je zabit glavom nakon ubačaja. Što se mene tiče PES se neće vratiti na broj 1 sve dok igrivost ne postane fluidna na razini FIFA-e. Ako ovako nastave "poboljšavati" engine to se neće dogoditi nikad.

marković car
30.08.2011., 12:53
Grafika će bit bolja jer je ovo sprešana verzija.
Golmani će ić na jače, jer je ovo amater.
Lopta će se popraviti zajedno sa šutom.
Te mnoge druge stvari...ovo je alpha preview, u finalnoj će sve bit bolje.

shota98
30.08.2011., 15:26
nisu amater vec je igra na professional :)

marković car
30.08.2011., 16:43
nisu amater vec je igra na professional :)

Gle lik, gledao sam neki izvještaj od glavnog u konamiju, potvridio je da su golmani u ovom previewu na AMATEUR bez obzira na koju težinu staviš igru. Dakle top player-golmani amateur.
Molio bih te da ne pričaš ako ne znaš. hvališa.

holograf
30.08.2011., 17:14
čuj stari, upoznal sam vlasnika konamija, popili dvi-tri ljute i bili na sushiju, reko da bu novi PES 2012. najbolji dosad, ak mi ne vjeruješ pitaj pokojnog Jožu Broza iz Kumrovca i on je bil tam...;)

marković car
30.08.2011., 17:22
čuj stari, upoznal sam vlasnika konamija, popili dvi-tri ljute i bili na sushiju, reko da bu novi PES 2012. najbolji dosad, ak mi ne vjeruješ pitaj pokojnog Jožu Broza iz Kumrovca i on je bil tam...;)

A sprdaj se brate koliko hoćeš, ako si si smješan budi si.
http://oi56.tinypic.com/30j5nis.jpg

djeereek
30.08.2011., 19:49
eo i ja sam mu poslo poruku za system requirements pa cu vidit sta kaze iako sumnjam da ce mi rec. al neam sta izgubit

marković car
30.08.2011., 20:55
eo i ja sam mu poslo poruku za system requirements pa cu vidit sta kaze iako sumnjam da ce mi rec. al neam sta izgubit

Toliko ste nesmješni da je to žalosno, ako već kajlate daj barem to napravite kako treba.
:kava:

kkihalic
31.08.2011., 06:41
skinuo , igrao , razlika je po meni dost velika...po igrivosti...grafika mi je nekak šitna naspram 2011 al ipak je to demo , valjda će popravit , golmani su ono MRAK xD , a i to će popravit...sve u svemu , ništa nemojte kakati dok ne izađe cijeli...kad izađe cijeli onda ćemo opet srat jer nevalja i oćemo natrag na pes6 ^^

Swagger
03.09.2011., 01:47
Nakon jedne partije i poraza od Porta, ja sam zadovoljan. Vidjet ćemo. Bio sam zadovoljan sa 2011 pa me ubila nakon mjesec dana BAL moda.

Hmxhmx
03.09.2011., 11:02
Ako će igrica bit ko demo - bit će sranje.

Psycho Mantis
03.09.2011., 11:14
Skidam danas demo, nadam se da se necu razocarati poslije pes 6 igrao sam samo 2011 nije mi bila loša jednino me živciralo kada idem u napad drugi igrači ne prate igru ili kad je kontra ja moram kao igrač sam ići nitko da ide za dupli pas ili slicno, rekli su da ce u 2012 to promjeniti...
Od dema ne ocekujem previse jer 2011 demo je bio za qurac nisi mogao usmjeriti sut nikako igrači su bili tromi, dok je original igra bila ok, pa tako dok origiral ne dode do nas jos rano za neke kritike...

marković car
03.09.2011., 11:58
Ovo nije demo već samo PREVIEW in WIP.
Demo će izaći u 9. mj :)

Justin Credible
03.09.2011., 12:20
yeah right...:kava:

PES 2012 DEMO will be released next week
At PES2012′s Gamescom conference this morning it was announced that PES2012′s demo will arrive next week (W/C 21st August 2011, so this would mean 23rd,24th or 25th) and it has now since stated via Voltage PR’s own Steve Merret that this would be the ”first of two demos”!

marković car
03.09.2011., 14:29
yeah right...:kava:

PES 2012 DEMO will be released next week
At PES2012′s Gamescom conference this morning it was announced that PES2012′s demo will arrive next week (W/C 21st August 2011, so this would mean 23rd,24th or 25th) and it has now since stated via Voltage PR’s own Steve Merret that this would be the ”first of two demos”!

The first demo, launching on Wednesday, is a preview build that isn’t representative of the final game: it’ll feature ten minute matches, with teams including Manchester United, AC Milan, FC Porto, S.S.C Napoli, Santos FC, and C.A. Panaro. The second demo is more representative of the final game, featuring ten minute matches from teams such as Tottenham Hotspur, Bayern Munich, Inter Milan, Rangers, Club America and Sport Club Internacional in mid-September. Both demos will release on PSN, XBL and PC.

The full game launches on October 14 for PS3, 360 and PC, with PS2 and PSP versions launching on October 28.

U redu u pravu si sine....:facepalm:

iniesta1986
03.09.2011., 18:42
The first demo, launching on Wednesday, is a preview build that isn’t representative of the final game: it’ll feature ten minute matches, with teams including Manchester United, AC Milan, FC Porto, S.S.C Napoli, Santos FC, and C.A. Panaro. The second demo is more representative of the final game, featuring ten minute matches from teams such as Tottenham Hotspur, Bayern Munich, Inter Milan, Rangers, Club America and Sport Club Internacional in mid-September. Both demos will release on PSN, XBL and PC.

The full game launches on October 14 for PS3, 360 and PC, with PS2 and PSP versions launching on October 28.

U redu u pravu si sine....:facepalm:
On ti je uvijek u pravu hhahah

marković car
04.09.2011., 12:01
On ti je uvijek u pravu hhahah

Ma dobar je dečko nema greške, kad mu sa mamom kavu pijem uvijek ga pohvalim :)
šalim se, kao što rekoh ovo je preview build, drugi demo će za čas i onda ide finalac. nadajmo se da će popravit sve što su im ljudi sad sugerirali.
Može im se javiti na twiteer i facebook i tamo iznijeti svoje mišljenje o demo-ima.

iniesta1986
04.09.2011., 16:55
Ma dobar je dečko nema greške, kad mu sa mamom kavu pijem uvijek ga pohvalim :)
šalim se, kao što rekoh ovo je preview build, drugi demo će za čas i onda ide finalac. nadajmo se da će popravit sve što su im ljudi sad sugerirali.
Može im se javiti na twiteer i facebook i tamo iznijeti svoje mišljenje o demo-ima.

Ma dečec je redovit na temi fifa, pa je tu sa spikama 'igrao sam pes, prešao na fifu' i sl idiotrarije. Ako je netko igrao demo prije 2011.-ce onda zna koliko je sve popravljeno u finalnoh izvedbi. Plus official patchevi. Bit će to dobro, ako ne i odlično...

Justin Credible
04.09.2011., 17:48
ajde nemoj srat
nit igram pes nit igram fifu,jer su oboje teška sranja kad se gleda kvaliteta sportske simulacije
i sigurno za tebe nisam ''dečec''
a to sto je tebi odlično neznači da je i drugima

marković car
04.09.2011., 19:12
ajde nemoj srat
nit igram pes nit igram fifu,jer su oboje teška sranja kad se gleda kvaliteta sportske simulacije

Da, ajde onda ti složi nogometnu simulaciju da bude toliko realna kao u pravom životu. Da je realna, ali skroz realna, vjeruj mi nitko je nebi igrao, jer bi bila preteška, uostalom za realnost imam loptu i ožeži sinko.
Možda dečec nisi ali se tako ponašaš.
I uostalom ako ne igraš, odakle bi pravo da dođeš ovjde srati i preseravati se?

Justin Credible
04.09.2011., 22:45
ja sam srao i preseravao se i spominjao tuđu mamu s time što sam samo napisao da je ovo pravi DEMO...i onda meni kažeš ja sam ''dečec''......

iniesta1986
07.09.2011., 17:21
ajde nemoj srat

Niti igraš pes niti igraš fifu, a redovito si na temi i kenjaš iz dana u dan... ne kužim, koji klinac uopće radiš tu dečec, ako ne igraš ni jednu od ovih igrica? Kenjat znaš, jer ovo nije pravi demo, ovo je preview, demo izlazi uskoro, a kad si to shvatio onda je bilo "mijenjaj temu".

Nakon nekoliko sati ovog previewa mogu reći da sam prilično zadovoljan. S obzirom na neke bugove, golmane na amateur... stvarno nije loše. Dodavanja su sjajno izvedena, posebno duga dodavanja (s centaršutevima nisam baš zadovoljan)
Vrlo je realna igra, suigrači su pametniji, prate točno akcije, mislim da bi ove godine pes mogao biti pun pogodak. Pogledao sam i gameplayeve fife, nije ni to loše, mogu reći da vizualno bolje izgleda od PES-a, ali kod igrivosti se Fifa može sakrit u rupu pred PES-om. To je tak uvijek bilo.
A uostalom, ima li nešto ljepše nego uzet licencirani Dinamo i krenut u Ligu prvaka?

MjezZza
09.09.2011., 18:04
drugi demo ce izac 14.9

Z_interactive
10.09.2011., 09:13
11 je u kurcu totalno, zbilja se nadam da će 12 bit bolji i sličniji šestici

iprskal9
10.09.2011., 16:31
According to your feedback on the first demo, we have worked on the following:

Improved Goal Keepers
According to your feedback on the first Demo, we improved the Goal Keepers

Improved Defensive AI
Defensive AI has been tweaked to work more efficiently on the field

Improved difficulty to score a goal
You definitely have to build up, plan and organize your attack well in order to score in this demo

Z_interactive
10.09.2011., 20:24
mproved difficulty to score a goal
You definitely have to build up, plan and organize your attack well in order to score in this demo

E jebiga, ja se mučin zabit gol sa 5 metara s mesijon, nekom bjedniku iz getafe ne mogu pobić sa mesijon :facepalm:, pogledan barca - real kad ono mesi cilu obranu prođe i zabije gol

PES - WTF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!

jesu li ti kosooki uopće pogledali ijednu utakmicu lige prvaka :ne zna:

epasadsetimisli
11.09.2011., 17:32
According to your feedback on the first demo, we have worked on the following:

Improved Goal Keepers
According to your feedback on the first Demo, we improved the Goal Keepers

Improved Defensive AI
Defensive AI has been tweaked to work more efficiently on the field

Improved difficulty to score a goal

1) Golmani su sranje i ako tko kaze drugacije corav je.Nadam se da ce znacajno popraviti tu specifikaciju do finalne igre

2)Obrana jest popravljena ali ne razumijem da kada dodam loptu stoperu vec ovi pritiskaju kao da gube 2:0,to ne kuzim

3)Zabiti gol je puno teze ali me ljuti sto oni meni tako lako zabijaju golove.Svaku gubim 5:0 ili 4:1 s tim da sam sve razbijao u pes 2011.Samo da se zna svida mi se sto su ucinili tezim no nemre mi ibra prec vidica i ferdinanda i zabit golmanu kroz noge

toplomjer
11.09.2011., 18:11
1) Golmani su sranje i ako tko kaze drugacije corav je.Nadam se da ce znacajno popraviti tu specifikaciju do finalne igre

2)Obrana jest popravljena ali ne razumijem da kada dodam loptu stoperu vec ovi pritiskaju kao da gube 2:0,to ne kuzim

3)Zabiti gol je puno teze ali me ljuti sto oni meni tako lako zabijaju golove.Svaku gubim 5:0 ili 4:1 s tim da sam sve razbijao u pes 2011.Samo da se zna svida mi se sto su ucinili tezim no nemre mi ibra prec vidica i ferdinanda i zabit golmanu kroz noge

Ni ja tebe ne razumijem.. Pričaj hrvatski..

marković car
11.09.2011., 19:40

frende moj...jel sve ok sa tobom?

Z_interactive
11.09.2011., 19:58
sve je s njim ok nego je frustriran.
po njegovom tekstu se da zaključit da je igrao 12.
Ja popizdim igrajući 11.
S mesijom nemoreš 2 metra protrčat već te zaustave, dodavanja nikakva a najdraže kad loptu ne zna štopat. ili imam dva igrača u zaleđu jedan prilično "dole u ekranu" a drugi "gore u ekranu" i savršeno, špica nije u zaleđu, i ovaj idiot doda ovome dole!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WTF!!!

užas je pes 11.

epasadsetimisli
11.09.2011., 21:07
frende moj...jel sve ok sa tobom?

Moj forumski kolega,sto ti nije jasno?Znam da sam ono nasvrljao,to sam na brzinu:503: radio

lover11
11.09.2011., 23:08
Ne volim fudbalske igre jer me jako nerviraju ali sto se tic PES-a ostajem iako kad igram pri 6

marković car
12.09.2011., 00:41
Moj forumski kolega,sto ti nije jasno?Znam da sam ono nasvrljao,to sam na brzinu:503: radio

lik priča kako će u novom demou i finalnoj popraviti to, a ti govoriš kako je to loše...mislim ok, već je naglašeno što nije valjalo u ovoj verziji, sad izlazi novi demo, pa onda procijeni golmane i ostalo. pozz

iprskal9
12.09.2011., 01:20
Ovaj drugi demo, nažalost, neće izaći na PC-u. Preostaje nam jedino finalna verzija.

MjezZza
12.09.2011., 10:01
Ovaj drugi demo, nažalost, neće izaći na PC-u. Preostaje nam jedino finalna verzija.

pogađaj opet... http://www.konami-pes2012.com/2011/09/pes-2012-all-details-on-the-2nd-demo/

epasadsetimisli
12.09.2011., 10:03
lik priča kako će u novom demou i finalnoj popraviti to, a ti govoriš kako je to loše...mislim ok, već je naglašeno što nije valjalo u ovoj verziji, sad izlazi novi demo, pa onda procijeni golmane i ostalo. pozz

Gle stvarno,nisam pazljivo citao,moja greska onda:D

marković car
12.09.2011., 10:32
Ne znam odkud ti ta info.
PES 2012: 2ND DEMO COMING SEPT 14TH IN EUROPE FOR PSN, XBOX LIVE AND PC!

iprskal9
12.09.2011., 12:03
Ne znam odkud ti ta info.
PES 2012: 2ND DEMO COMING SEPT 14TH IN EUROPE FOR PSN, XBOX LIVE AND PC!

Ovi konamijevci su se pogubili na FB grupi:

Prvo: "Sry, there is no second demo on PC." :(

Onda danas:
OK GUYS! SOOOORY! I screwed up, the 2nd demo will release on Wednesday as well! Sorry for the confusion! Nils, PES-TEam

PC as well releases on Sept 14th

bargain
13.09.2011., 20:40
Hajde da vidimo i konamijevce :D

epasadsetimisli
14.09.2011., 10:03
Izasao drugi demo!!!!!!!!!http://dl.pes2012demo.konamionline.com/pes2012demo/0ef4aea8d4307880c970204c28d7af48/PES2012DEMO2.zip

marković car
14.09.2011., 13:03
Izasao drugi demo!!!!!!!!!http://dl.pes2012demo.konamionline.com/pes2012demo/0ef4aea8d4307880c970204c28d7af48/PES2012DEMO2.zip

ma navala je, na 600 mb mi brzina padne na 40kb

Hmxhmx
14.09.2011., 13:54
Znači i kod tebe je sporo... mislio sam da je samo meni. (32,2 kB/s)

marković car
14.09.2011., 14:03
Znači i kod tebe je sporo... mislio sam da je samo meni. (32,2 kB/s)

Ima na pb torrent pa probaj, ide oko 200

Parker
14.09.2011., 16:01
Razočaran sam. Za početak, na Allianz areni po danu na desnoj strani terena se gotovo ništa ne vidi.
Pozitivno su šutevi koji su daleko bolje sređeni nego na PES2011 i off the ball control ili kako su ga već nazvali je odlična novost. Definitivno će biti od velike koristi.
Negativno: dodavanja su zeznuli, bolja su one iz 2011, ovdje su nekako prespora. Golmani nisu ništa bolji, previše lopti odbijaju. Zatim, skoro svaki slobodan udarac za protivnika u zoni šuta je ili gol ili na centimetar od gola. Također tih slobodnjaka ima malo previše za obadvije strane jer sudi svaki malo žešći start. Kretanja igrača su dosta nerealna, kao da stalno klize i lopta je previše zalijepljena za igrača.

Uglavnom, zasad prema ovim demo verzijama dajem prednosti FIFI.

iniesta1986
14.09.2011., 16:40
Ovo je nešto genijalno! Genijalno! Gameplay - ono kaj je najbitnije za 9.8 ocjenu. A ovo je samo demo, tako da u finalnoj izvedbi to ide do 9.9 za Gameplay. Ovo je kao da su preporodili PES 6-icu i mislim da se Fifa ne može ni spominjat u istoj rečenici s PESom 12 ove godine.
Gameplay - fluidan, sve ide brzo, kome je prebrzo, ima opciju smanjit brzinu. Kontakti, faulovi, puštanje prednosti, driblinzi, obrana... bolesno. Pogotovo protivnički AI, kakve genijalne akcije zna izvest, a zna i zaj.. kao početnik - simulacija realnosti
Golmani - poboljšali su ih daleko. Imaju jebene reakcije, ne libe se izaći iz 16 metara, uklizati, boksati... ok to izgleda
Grafika - Nisu mi jasni probisvjeti koji idu komentirati grafiku nečega što je veliko 1 gb????!?!!?!?!?!? Pa kakvu vi grafiku očekujete kod dema od 1gb????? Uopće mi to nije jasno i nikad neće biti jasno, ako vam je bitna grafika - trk do Fife - oni su uljepšali sve do bola, ali fali im srce PES-a, to nikad neće imati....

Sve u svemu - čista boleština od halice

marković car
14.09.2011., 17:12
Ovo je nešto genijalno! Genijalno! Gameplay - ono kaj je najbitnije za 9.8 ocjenu. A ovo je samo demo, tako da u finalnoj izvedbi to ide do 9.9 za Gameplay. Ovo je kao da su preporodili PES 6-icu i mislim da se Fifa ne može ni spominjat u istoj rečenici s PESom 12 ove godine.
Gameplay - fluidan, sve ide brzo, kome je prebrzo, ima opciju smanjit brzinu. Kontakti, faulovi, puštanje prednosti, driblinzi, obrana... bolesno. Pogotovo protivnički AI, kakve genijalne akcije zna izvest, a zna i zaj.. kao početnik - simulacija realnosti
Golmani - poboljšali su ih daleko. Imaju jebene reakcije, ne libe se izaći iz 16 metara, uklizati, boksati... ok to izgleda
Grafika - Nisu mi jasni probisvjeti koji idu komentirati grafiku nečega što je veliko 1 gb????!?!!?!?!?!? Pa kakvu vi grafiku očekujete kod dema od 1gb????? Uopće mi to nije jasno i nikad neće biti jasno, ako vam je bitna grafika - trk do Fife - oni su uljepšali sve do bola, ali fali im srce PES-a, to nikad neće imati....

Slažem se, dobro možda malo pretjeruješ, ali poboljšali su igru jako i sviđa mi se. Odlične tekme, dosta realno se igra, me lajks it :)

iniesta1986
14.09.2011., 17:31
Slažem se, dobro možda malo pretjeruješ, ali poboljšali su igru jako i sviđa mi se. Odlične tekme, dosta realno se igra, me lajks it :)

Pa dobro, možda sam malo pretjerao, ali čovječe, demo izgleda hebeno, a tek kad dođe full verzija, pa se uzme dinamo malo... nenadmašivo...
Ove sam godine puno očekivao od FIFE, najviše dosad... No evo kako izgleda konkurencija PES-u

robinho retard

http://www.youtube.com/watch?v=WX-9Qe5X9N8

pogledajte tu gracioznost pokreta... ovo stavljam jer je već poznato da FIFA nema šanse s PES-om u gameplayu, ali ovo... strašno nešto...

no, s druge strane...

http://www.youtube.com/watch?v=Pyv7srL0O5U

marković car
14.09.2011., 17:56
Pes bog, nema tu razgovra.

Hmxhmx
14.09.2011., 17:59
Kak se može izbjeć onaj duuugački video na početku?

Također, po kratkom gameplayu ipak prednost dajem FIFA-i.

marković car
14.09.2011., 18:26
Kak se može izbjeć onaj duuugački video na početku?

Također, po kratkom gameplayu ipak prednost dajem FIFA-i.

obriši u img dva fajla jedan od 287mb a drugi od 10
nešto sfv na kraju piše mislim

Z_interactive
14.09.2011., 18:31

stari, NADAM SE DA JE OVO BOLDANo ISTINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cerek::cer ek::cerek::cerek::cerek::cerek::cerek::cerek:

Hmxhmx
14.09.2011., 18:31
obriši u img dva fajla jedan od 287mb a drugi od 10
nešto sfv na kraju piše mislim
Koja dva, aj pls pogledaj?

iniesta1986
14.09.2011., 18:38
stari, NADAM SE DA JE OVO BOLDANo ISTINA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:cerek::cer ek::cerek::cerek::cerek::cerek::cerek::cerek:

Probaj, vidjet ćeš... Mislim da su shvatili iz Konamija da ne smiju komplicirat, napravili hebeni gameplay plus nevjerojatne animacije kod dodavanja i eto ti simulacije kakvu smo čekali. A pričamo o demu koji vjerojatno nije 100 finalna izvedba...

marković car
14.09.2011., 18:38
Koja dva, aj pls pogledaj?

a obrisao sam ih, a pri dnu su ti dolje, jedan ima 250-300 mb taj je video

Hmxhmx
14.09.2011., 18:49
Thanks, uspio sam.

Spectre
14.09.2011., 19:02
Ne morate ništa brisati, u svim igrama je isti princip, samo preimenuješ filmiće koji ti smetaju i gotovo.

bargain
14.09.2011., 20:13
Jako mi se sviđa, i definitivno mogu reći da je ono što sam i očekivao. Dobra je i Fifa ove godine ali PES je PES :D

epasadsetimisli
14.09.2011., 22:11
Sretan sam jer napokon mogu reci da mi se svida pes sto nisam rekao jos od pesa 6.Sve je super samo sto malo faulove cesto sude i lopta se mozda malo sporo krece.I da,zivo me zanima kako ce izgledat master liga tj. ˝Football life˝ kako su to nazvali

Mortiis
14.09.2011., 22:37
isto sranje ko i pes11
dovoljno mi bilo igrat 3min i odmah je oslo na delete

marković car
14.09.2011., 23:11
isto sranje ko i pes11
dovoljno mi bilo igrat 3min i odmah je oslo na delete
A neki imaju ukusa pa igraju pes, neki ne pa fifu, sad odi fanboy na fifinu temu i tamo svrašavaj :)

Mortiis
14.09.2011., 23:15
jebo fifu isto sranje
a ovo o svršavanju,koliko vidim jedini koji svršavaju su upravo pojedinci s ovog topica koji dolaze na temu fife prodavat maglu kako je pes übersupermegaultracool
reko ajd bas da vidim,skinem,probam,obrišem,isto kao i fifu
i da..nisam ja nikakav fifa fanboy
nogometne simulacije su jednostavno nedorasle NBA 2K-u.....ni do koljena navedenoj igrici....

marković car
15.09.2011., 08:39
jebo fifu isto sranje
a ovo o svršavanju,koliko vidim jedini koji svršavaju su upravo pojedinci s ovog topica koji dolaze na temu fife prodavat maglu kako je pes übersupermegaultracool
reko ajd bas da vidim,skinem,probam,obrišem,isto kao i fifu
i da..nisam ja nikakav fifa fanboy
nogometne simulacije su jednostavno nedorasle NBA 2K-u.....ni do koljena navedenoj igrici....

Ne postoji niti će postojati simulacija ikakvog sporta i da će biti realna. Ko prvo basketbalija si pa nemoj pametovat o nogometu tu, a kao drugo zašto neće postojati nikad nešto realno, zato jer realno nije zanimljivo. Kladim se da možeš i ti zakucavati i odigravati ally oop-ove u real lifeu? da možeš nebi igrao ''igricu'' nba
kužiš, da su igre realne nebi ih nitko igrao jer to imam i real lifeu, lakše je malo prodat gol sa 30 m ili zakucati sa 360° itd itd...
ugl bok

MB101
15.09.2011., 09:34
Ne postoji niti će postojati simulacija ikakvog sporta i da će biti realna. Ko prvo basketbalija si pa nemoj pametovat o nogometu tu, a kao drugo zašto neće postojati nikad nešto realno, zato jer realno nije zanimljivo. Kladim se da možeš i ti zakucavati i odigravati ally oop-ove u real lifeu? da možeš nebi igrao ''igricu'' nba
kužiš, da su igre realne nebi ih nitko igrao jer to imam i real lifeu, lakše je malo prodat gol sa 30 m ili zakucati sa 360° itd itd...
ugl bok

O čem ti bulazniš? Da, ja ne mogu zabiti gol sa 30m ili divljački zakucati, ali to zato mogu Messi, Ronaldo, James, Durant,itd. sa kojima upravljamo. Realnost se odnosi na kretnje igrača, lopte, AI i sl. stvari u kojim realno nogometne simulacije kaskaju za simulacija ostalih sportova. Po meni veća realnost nikako nije loša, dapače poželjna je.
Sad, o samoj temi...napredak je definitivno vidljiv u odnosu na prošle godine, ali sve u svemu nedovoljno da bi trošio pare na novi PES.

Mortiis
15.09.2011., 10:17
ugl bok

kakve ti gluposti pišeš
a da se na ovo drugo nadovežem
pa s obzirom na svoju visinu i na ogroman broj godina treniranja košarke bilo bi sramota da nemogu zakucat i napraviti alley-hoop
al dobro,ti si pametan pa ti znaš šta ja mogu a šta ja nemogu
a ovo da sam ja ''basketbalija'' pa da nepametujem vamo :rofl: to je najlakše reći o nekome o kome pojma nemaš,i to su ti argumenti :top:
al dobro ti si jose mourinho i znaš sve o nogometu,eto ja sam samo jedan priglupi forumaš pa neznam ništa...
a to sto ti spominjes nekakva zakucavanja i davanje golova sa 30m to je najmanji problem
problem nogometnih simulacija je odvratno kretanje igrača,lopte i sličnih stvari...tu leži glavni problem nogometnih simulacija..a da se to popravi po tebi to nebi bilo zanimljivo i dobro?...strašan si,nemam ja više vamo šta komentirati uopće :closed:

nestalo
15.09.2011., 10:22
Sinoć skinuo demo i odigrao više utakmica i jutros izbrisao demo. Ima stvari koje mi se sviđaju u pesu, ali fifa 12 je jednostavno ozbiljnija i bolja igra, barem meni. Inaće, igrao sam pes od prvog do evo zadnjeg nastavka i razočaran sam što konami godinama zakida svoje fanove. R.I.P. pes:(

Kambe
15.09.2011., 11:08
Nemogu ozbiljno shvatiti komentare da je Fifa bolja od PESa

epasadsetimisli
15.09.2011., 11:51
Nemogu ozbiljno shvatiti komentare da je Fifa bolja od PESa

Nije ni pes med i mlijeko ali u pravu si

marković car
15.09.2011., 11:54
O čem ti bulazniš? Da, ja ne mogu zabiti gol sa 30m ili divljački zakucati, ali to zato mogu Messi, Ronaldo, James, Durant,itd. sa kojima upravljamo. Realnost se odnosi na kretnje igrača, lopte, AI i sl. stvari u kojim realno nogometne simulacije kaskaju za simulacija ostalih sportova. Po meni veća realnost nikako nije loša, dapače poželjna je.
Sad, o samoj temi...napredak je definitivno vidljiv u odnosu na prošle godine, ali sve u svemu nedovoljno da bi trošio pare na novi PES.

Mislim o čemu pričaš ti, što bi ti, što je tehnologija toliko napredovala da onaj obrambeni ima mozak jednog neste ili puyola i da tako reagira. Serete u pm, dobro je kako i je napvraljeno i zanimljivo je za igrati te pruža izazov na najvećim težinama. Kao što rekoh i što su mnogi potvrdili sa kojima sam pričao, da je realno nebi bilo zanimljivo a ti reci što hoćeš...misliš da možeš uzet balea pravog da ti trči po 30km po uatkmici kako u pesu trči, svako malo r1 i lete ko avioni...ne razumiješ neke osnovne stvari tako da ne želim više raspravljati sa tobom.

kakve ti gluposti pišeš
a da se na ovo drugo nadovežem
pa s obzirom na svoju visinu i na ogroman broj godina treniranja košarke bilo bi sramota da nemogu zakucat i napraviti alley-hoop
al dobro,ti si pametan pa ti znaš šta ja mogu a šta ja nemogu
a ovo da sam ja ''basketbalija'' pa da nepametujem vamo :rofl: to je najlakše reći o nekome o kome pojma nemaš,i to su ti argumenti :top:
al dobro ti si jose mourinho i znaš sve o nogometu,eto ja sam samo jedan priglupi forumaš pa neznam ništa...
a to sto ti spominjes nekakva zakucavanja i davanje golova sa 30m to je najmanji problem
problem nogometnih simulacija je odvratno kretanje igrača,lopte i sličnih stvari...tu leži glavni problem nogometnih simulacija..a da se to popravi po tebi to nebi bilo zanimljivo i dobro?...strašan si,nemam ja više vamo šta komentirati uopće :closed:
Prvo bi te molio da se vratiš u osnovnu školu te naučiš pravopis i gramatiku i te korištenje zareza i točke.
Naravno da si ti mega zvijezda košarkaška koja može sve što mogu i LeBron i ostali i čudi me što si još sa nama tu na forumu. Objasni mi molim te taj tvoj NBA, igrao sam ga i ne vidim veze sa relanošću, tučeš ko debil po nekom da uzmeš loptu i isto neralno kretanje igrača te lopte. Kao što rekoh da je realno, u pesu nebi padali lako golovi, nebi mogao prodavati neke bicikliće i to kao što sad radiš, igra bi izgubila na atraktivnošću, na zanimljivošću i koja je potreba onda te igre ako je realna ajde mi objasni. Ko bi bio glup i sjedio doma za joystickom i igrao nešto što može sa 20 drugih ljudi i još se kretati. Kao što rekoh završi osnovnu, a onda shvati što je realni nogomet što pes i zašto je pes unatoč manama i trenutno napredovaloj tehnologiji ipak privlačan i zanimljiv. Lijep pozdrav, Jordane.

Mehaniks
15.09.2011., 12:30
...Prvo bi te molio da se vratiš u osnovnu školu te naučiš pravopis i gramatiku i te korištenje zareza i točke....

Toliko o pravopisu.

Sad ću skinuti demo pa komentirati on topic.

marković car
15.09.2011., 12:52
Toliko o pravopisu.

Sad ću skinuti demo pa komentirati on topic.

Pisano onako sa žarom u očima pa eto pogriješih i ja. Priznam, idem i ja sad u osnovnu. Toliko o pravopisu, da, ali kad pogledaš moj post i njegov...Ja njegov ni ne razumijem jer nema ni točke ni zareza.

MB101
15.09.2011., 13:21
Mislim o čemu pričaš ti, što bi ti, što je tehnologija toliko napredovala da onaj obrambeni ima mozak jednog neste ili puyola i da tako reagira. Serete u pm, dobro je kako i je napvraljeno i zanimljivo je za igrati te pruža izazov na najvećim težinama. Kao što rekoh i što su mnogi potvrdili sa kojima sam pričao, da je realno nebi bilo zanimljivo a ti reci što hoćeš...misliš da možeš uzet balea pravog da ti trči po 30km po uatkmici kako u pesu trči, svako malo r1 i lete ko avioni...ne razumiješ neke osnovne stvari tako da ne želim više raspravljati sa tobom.

Nepismen i bezobrazan, idealna kombinacija. Čovječe, kao da ti vrijeđam mater i oca,a ne igru.
Stojim iza svoga: A) Što više realnosti, to po meni bolje. B) PES jednostavno po tom pitanju nije dovoljno dobar.
Meni se ne sviđa, tebi da, kraj priče. Ali zbilja, malo više živaca i kulture ne bi ti škodilo. Uživaj u PESU i pozdrav.

Mehaniks
15.09.2011., 16:38
Evo odigrao sam nekoliko utakmica na Fifi i Pesu, pa ću na osnovu toga reći par riječi. Ovaj post ću napisati na oba topica(Fifa i Pes), pa da ne bude napadanja i krivog shvaćanja.

-Kod Fife mi se ne sviđa što mi je nekako glup zvuk kad lopta pogodi stativu ili gredu.
-I kod Fife i kod Pesa mi se ne sviđa što ne pušta prednost za obrambenu ekipu(ajmo ju nazvat ekipa B) kad je lopta bila upućivana za napadača(ekipa A), on je u tom trenutku bio u zaleđu, ali lopta nije došla do njega nego je došla u posjed obrambenog iz ekipe B.
-Penali u Fifi? Wtf? Pogodit je umjetnost. Za Pes neznam jer nisam imao prilike pucat.
-U Fifi su igrači opet glupi i nema otkrivanja u fazi napada. Katastrofa kao i u prošloj. U Pesu je to puno bolje odrađeno.
-Transferi u Fifi? Ma nemo´š mi stavit da Fabregas i Nasri igraju u Arsiću još.
-Preduge animacije u Pesu. Netko je rekao da nema loadinga u Pesu, a ovo je još iritantnije. Kad lopta izađe u aut, sviđa mi se kod Fife što se može odmah uzet lopta i ubaciti u igru a da nisu svi igrači protivnički postavljeni, kod Pesa to nije slučaj.
-Obrana je malo lošija u Pesu.
-Što se tiče replay-a, Pes je na tronu. Kod Fife se samo vidi onaj završni udarac kod gola, a ne cijela akcija.
-Pregršt različitih prekršaja i kod jednih i kod drugih.
-Nekad malo sumnjivi kontra prekršaji u obje igre.
-Igranje rukom u Fifi? Predobro. Za Pes neznam jel postoji.
-Kad se uđe u Pes, onaj intro se ne može nikako prekuti, pa to nervira dosta.
-Grafika? Nekako mi je Fifa bolja u tom pogledu.
-Stupnjevi jačine igranja? Teži su na Fifi nego na Pesu, i to dosta teži.
-Onaj početak u Fifi kad sa Šrekom izvodim trikove i napucavam po golu, na kojem brani neki kosati(nezz kako mu je ime), super, dok se u Pesu mora tražit trening posebno.

Rezime svega, tu mi je nekako podjednak gušt igrat i Fifu i Pes. Živili do finalnih verzija!

Eto, zasada toliko. Ako se još nečega sjetim, nabacim ovdje.

Mortiis
15.09.2011., 20:06
bravo!
nemamo argumenata,pa ajmo na pravopis...
a prozivat neko Jordanom zato jer je visok 2m i trenirao košarku 16god,i gle čuda...MOŽE ZAKUCAT??!!
Smješan si,po tome u našoj državi imamo preko 1000 Jordana,zato u košarci osvajamo zlatne medalja gdje god se pojavimo....
A što se tiče pravopisa,da sam znao da će to biti prvo čega ćeš se hvatati,nacrtao bih ti slovo po slovo kad već toliko svršavaš na to...
Nisam znao da se ovaj PES doslovno mora svakome svidjeti,jer ako je netko vamo suprotnog mišljenja dotična djeca te zatrpaju drvljem i kamenjem ''jer ti nisi kao oni'' pa si onda državni neprijatelj No1.
I kad već toliko patiš za real life-om i toliko ga spominješ,onda se ostavi igrica ili ih barem prestani shvaćat tako ozbiljno...
I ti si vamo popljuvao NBA2K...i šta sad?
To je tvoje mišljenje,i šta bi ja sad trebao? Možda reći da si glup,tup i neupotrebljiv?
Prika moj,zaboli mene kita tko šta voli ili nevoli,al tebe očito ne...uzmi maramicu i lagano se riješi nakupljenih frustracija
živio :mig:

iniesta1986
15.09.2011., 20:49
bravo!
nemamo argumenata,pa ajmo na pravopis...
a prozivat neko Jordanom zato jer je visok 2m i trenirao košarku 16god,i gle čuda...MOŽE ZAKUCAT??!!
Smješan si,po tome u našoj državi imamo preko 1000 Jordana,zato u košarci osvajamo zlatne medalja gdje god se pojavimo....
A što se tiče pravopisa,da sam znao da će to biti prvo čega ćeš se hvatati,nacrtao bih ti slovo po slovo kad već toliko svršavaš na to...
Nisam znao da se ovaj PES doslovno mora svakome svidjeti,jer ako je netko vamo suprotnog mišljenja dotična djeca te zatrpaju drvljem i kamenjem ''jer ti nisi kao oni'' pa si onda državni neprijatelj No1.
I kad već toliko patiš za real life-om i toliko ga spominješ,onda se ostavi igrica ili ih barem prestani shvaćat tako ozbiljno...
I ti si vamo popljuvao NBA2K...i šta sad?
To je tvoje mišljenje,i šta bi ja sad trebao? Možda reći da si glup,tup i neupotrebljiv?
Prika moj,zaboli mene kita tko šta voli ili nevoli,al tebe očito ne...uzmi maramicu i lagano se riješi nakupljenih frustracija
živio :mig:

Mislim da njega muči kad o igri piše totalni neznalica i još uspoređuje sve s nba2k9. Prvo i osnovno, to je nebo i zemlja. Ne znam na kojoj moraš biti razini da bi rekao kako ovaj PES ne valja... to moraš bit pacijent prve klase. Ovo je simulacija nogometa, onom kome ne valja ne komentira i bok, uostalom, taj igra valjda onu šminkersku arkadu od fife.
Vidim da ti je košarka prvi sport, čemu se onda praviš pametan na topicu o nogometnoj simulaciji? Pa nije to isto. Ja sam u nogometu od malena, no isto tako obožavao sam nba live, nakon nje 2k9, no ne pada mi napamet tamo doći i pametovat kako nije realno, ovo, ono...

Mortiis
15.09.2011., 21:14
glupan,totalni neznalica,pacijent...lijepo današnja djeca časte sa vrlo vulgarnim pridjevima ljude o kojima pojma nemaju,a egocentrično dižu sebe i svoje poznavanje nogometa u nebesa...
joj oprostite mi Vi doktori nogometa,vas dvojica ste (po vašem) jedini vamo na forumu trenirali i igrali nogomet...
tako da,neću vam se više mješat u vaš ''mali raj''..a mislim da ni ostali ''podljudi'' suprotnog mišljenja nebi trebali,jer umjesto kontruktivne rasprave mogu doživjeti samo vrijeđanje balavaca koji još ni iz pelena nisu izašli ,ali glavno da imaju dugačak jezik...
i ajd dosta je više te jebene rasprave,jer očito nitko na ovom topicu nesmije ništa kritičarski nastrojeno napisati jer su odmah dočekani na nož od dotične dvojice...
dozvidanja....

iniesta1986
15.09.2011., 23:43
glupan,totalni neznalica,pacijent...lijepo današnja djeca časte sa vrlo vulgarnim pridjevima ljude o kojima pojma nemaju,a egocentrično dižu sebe i svoje poznavanje nogometa u nebesa...
joj oprostite mi Vi doktori nogometa,vas dvojica ste (po vašem) jedini vamo na forumu trenirali i igrali nogomet...
tako da,neću vam se više mješat u vaš ''mali raj''..a mislim da ni ostali ''podljudi'' suprotnog mišljenja nebi trebali,jer umjesto kontruktivne rasprave mogu doživjeti samo vrijeđanje balavaca koji još ni iz pelena nisu izašli ,ali glavno da imaju dugačak jezik...
i ajd dosta je više te jebene rasprave,jer očito nitko na ovom topicu nesmije ništa kritičarski nastrojeno napisati jer su odmah dočekani na nož od dotične dvojice...
dozvidanja....

Pazi ti "stručnjaka" koji u konstruktivnu raspravu ulazi nakon odigrane 3 minute dema. Što reći dalje? Pazi ti dečeca koji odmah nakon što je rekao da je nakon 3 minute izbrisao demo, kaže: "Nogometne simulacije nedorasle su košarki, ova igra ni nba2k ni do koljena".

I sad netko diže nešto u nebesa? Čovječe pa ti si genije. Tebe bi konami trebao uzeti jer u 3 minute snimiš sve i daješ zaključke. Nevjerojatno... Pravi talent... No znamo svi da je to daleko od istine. Ne kužim tko te silio da ovdje dolaziš komentirat nešto što je nedoraslo tvojoj nba2k? To mora da je žešći trip malo...

Sry ali fan nba2k serije može ovdje čitati i učiti. A o svojim pick n roll akcijama svršavati na to namijenjenom topicu. Tko si ti da ćeš tu držat prodike nakon 3 minute odigranog dema? Malo skrati jezičinu dečec jer kad dođeš ovdje s izjavama tipa "ovo je sranje" onda te izjave potrkijepi nečim, osim lajavom gubicom.

I onda spominješ nešto o konstruktivnoj raspravi. Dođem ti na na temu i kažem da sam u 3 minute vidio da nba ne valja. Pa u tri minute ne stignem ni namjestit kontrole... Ako ćeš nešto kritično pisati, piši s argumentima, a ne samo lajat kao neki balonja

Mehaniks
16.09.2011., 01:25
Da izvinete, se** mi se od komentara koji nemaju veze sa igrom koja bi ovdje trebala bit komentirana.

Nego, desilo mi se jednom da je sudac pokazao slobodan udarac za mene, a ustvari je bio faul za protivnika. I obrnuto mi se isto jednom desilo. Sve u jednoj utakmici. Već sam bio napisao da su meni razine težine u Pesu dosta lakše nego na Fifi. Ajmo reći ovako, Fifin "professional" je ala Pesov "top player". Golmani su mi u Pesu slabiji nego u Fifi. Kakva su vaša iskustva s nabrojanim ovdje?

Spectre
16.09.2011., 01:38
Molim cijenjene forumaše... :rolleyes:

Ma znate kaj, nabijem vas! Svake jebene godine ista priča, najave se PES i FIFA, fanboji i hejteri se krenu prepucavat, o samoj igri se jedva piše. Pa onda igre izađu, hrpa dotepenaca s Nogometa ovdje dođe tražit link za skidanje igre ili serial key, pa opet krenu prepucavanja... Dosta mi vas je! :mad:

Od sada nadalje postrožujem pravila na svim temema vezanim uz nogomet (PES, FIFA, FM...), postovi se neće gledati kroz prste već će kartoni za offtopic, trollanje i piratstvo padati k'o kruške. Pa ćemo vidjeti tko će prvi odustati!

P.S. Kao i uvijek, komentiranje ovog posta unutar teme je strogo zabranjeno i bit će sankcionirano poklon bonom od 30 bodova.

Mr.TamborineMan
16.09.2011., 14:05
odigro sam demo pesa i mogu reći da sam ugodno iznenađem. Igra je zanimljiva, fluidna i dinamična.. pokreti igrača su puno realniji.. napokon se može iz daljine opalit po golu kako spada, a i zabit slobodnjak sa van der vaartom :D

iniesta1986
16.09.2011., 16:11
Skinuo sam patch za ovaj demo2. 72 momčadi, sve otključano... moram reći da je pravi gušt vidjet malo drugačije taktike... formacije... AI je bolestan, ovisi o danu. Ponekad se zatvori pa mi cijelu tekmu ne može ništa, ponekad me ubije akcijama... Jedino me obrana hebe jer igram na tipkovnici, uopčće ne znam kako da igram obranu... Baš je shebano do jaja... Morat ću se priviknuti...
Napad je s druge strane također otežan, pogotovo zbog te obrane koju AI igra. Kako duplira, čeka...
Jedino grafika još nije top, no ti nije ništa čudno s obzirom da demo ima 1.5 gb, to ne može ni imat bolju grafiku, mislim da će full igra biti lako zamijenjiva s izravnim prijenosom na tv-u. Tako mi se barem čini... Jer potezi, kontakti, faulovi, prednost, čudo.

Kambe
16.09.2011., 18:14
Evo odigrao 2 utakmice, jako dobro mi se čini, puno bolje od pes 2010.

rey619mysterio
16.09.2011., 20:03
dali se moze demo pesa 2012 igrati tipkovnicom ili samo gamepadom kao u slucaju fife 12?

Hmxhmx
16.09.2011., 20:05
FIFA se može igrati sa tipkovnicmo. ;) A možeš i ovo.

rey619mysterio
16.09.2011., 20:07
mah probao sam ali moram pogadjat koja je tipka za sta..

Hmxhmx
16.09.2011., 20:48
Pa možeš ih složit, kaj ne?

Nego, di ima taj patch za klubove?

bargain
16.09.2011., 22:44
dali se moze demo pesa 2012 igrati tipkovnicom ili samo gamepadom kao u slucaju fife 12?

Može s oboje :D. Za namještanje tipki ideš u mapu pes-a, i ona ikona settings, i tu si namjestiš tipke.

Justin Credible
16.09.2011., 23:21
naravno da se može igrati tipkovnicom
zašto nebi mogao

X-Plosiv
17.09.2011., 10:35
Svi govore o grafici, ja se samo nadam da ću moći sve staviti na low i da će mi laptop onda moći pogoniti kao što sam mogao PES 2011 kada sam smanjio postavke.

Ovo je moj laptop.

http://www.retrevo.com/search?q=HP+6830s&rt=sp&modelid=22915550

zbiljam
17.09.2011., 14:50
igra je odlicna...pes 2011 je bio dosta los..al ovo je odlicno...ovaj drugi demo..prvi nije bio nist posebno,ali ako ovako ostane, i jos se mozda neke sitnice dorade, bit ce odlicno.. malo me nervira stadion na demou,al to ne utjece na gameplay... nego, kad izlazi igra?

Zbunky
17.09.2011., 15:38
Igra izlazi 29.9 za Europu.

MjezZza
17.09.2011., 16:31
Svi govore o grafici, ja se samo nadam da ću moći sve staviti na low i da će mi laptop onda moći pogoniti kao što sam mogao PES 2011 kada sam smanjio postavke.

Ovo je moj laptop.

http://www.retrevo.com/search?q=HP+6830s&rt=sp&modelid=22915550

moci ces bez problema ako is mogo pes 11... meni je cak 11 malo trzo dok 12 sve ide lijepo

X-Plosiv
17.09.2011., 18:12
Perfektn onda, jer mi na faxu ML bude onako lijepo za rasteretiti se :) ..čekam 29.9...tj....već ovih dana ne bih se čudio da reloaded ili tako netko izbaci pes....

Emir_Begic
18.09.2011., 11:44
Jel izasao PES 12 ?
Ili kada ce izaci ?
Kakva treba bit masina da pokrene igru

Spectre
18.09.2011., 11:48
A da probaš sam saznati te informacije? Ili je Google prezahtjevan za tebe?

Maldini1899
18.09.2011., 12:18
ispucavanja braniča, točnije 'čiščenje' lopte prema naprijed :facepalm:

lopta mi ode 'izvan ekrana' skroz prema gore, i onda odjednom padne :503:

ovo sve ostalo :top:

18.09.2011., 19:20
jel ima možda koji patch ili nešto za druge timove u demu 2??

soky131
18.09.2011., 21:08
http://jenkey1002.blogspot.com/2011/09/pes2012-demo2-721-teams-unlocked-patch_18.html

Meni patch radi odlicno :)

18.09.2011., 21:59
e fala baš tako nešo san misli,skida se..

marković car
19.09.2011., 12:39
Nakon odigranih 50+ utakmica su mi se malo slegli dojmovi pa ako dopuštate da ih podjelim sa vama:
Ajmo redom: menu, koma koma koma, jebo ih kiki i snimke lige prvaka...to nit kome treba nit izgleda nešto fenomenalno, kad će napraviti neki inovativn i novi menu... :bonk:
taktike- ostale iste što je pohvalno, samo su ocijene srezali u par skupina što je nepotrebno i *****no no ajde :bonk:
utakmica- dok mile popravlja travu mi se spremamo za tekmu to je kul ajde :mig:
Kreće tekma, dodavanja ponešto bolja no nakon 3-4 točna pass lopta ide brzinom puža golaća što je veoma retardirano i zbgo toga je izgubim :bonk:
Kombinatorika i slaganje igre je simpatično sa novim off the ball controlm koji je za*****, igrač kojem naredim odleti u zaleđe a obrana ga uopće ne slijedi već se skuplja i napada me u čoporima.:bonk:
Driblinzi...ajme ako imaš robbena ide, ako uzmeš nekog sa manjim driblingom kao baba se vuče...smješno je kako npr. cambiasso je jebački spor dok robben leti ko avion..da je tako bil nogomet imao smisla? :bonk:
obrana je lol mega lol, kao sad prate, napadaju aje to je lijepo, no što je sad igra obrane samo bekovski ples ako te napdač ide dikretno i to je to? još da pratim kad je na kjoj nozi te pratim ostatak utakmice? kako da ne, otežali su bespotrebno i prolaze me ko *****a iako stišćem nekad i sa dva obrambena robben i izbaci 3-4 puta te mu sjedne pod prečku, kul :bonk:
for po zraku...ajme zašto zašto su to uništili :bonk:
protivnička obrana je bogovska, moji dečki se bardlaju i kajlaju kao da imaju 9 god a ne koštaju milijune da bi se spoticali po terenu, jedan doticaj sa obranom gubim loptzu, dok sa druge strane robben mi izgura samuela lol
Golmani, bez riječi, :bonk:
Sudac sudi svakih 34 sekunde prekršaj kad god neki njihov se spotakne, tako da igra od 10 min traje 20
Golovi iz prekida...iako sam stručnjak za prekide, dva gola sam samo dao..oni daju po 5 utakmica minimalno 2-3 gola iz prekida...korner uvijek, muller prebije i samuela i maicona te zakuca pod prečku, veoma lijepo, dok sa druge stane mojih nema u 16 m kad ja korner izvodim, a da ne pričamo o njihovim slobodnjacima koji su svi rašlje :bonk:
i šlag na kraju, šutiranje...ja bi volio vidjeti ljude koji rade ovu igru. da vidim kako se kreću kako hodaju kako igraju kako šutiraju jer ove animacije šuta te putanja lopte su moguće samo u disneyvim crtićima..i to starijim samo, pa ovo užas...kud tu i tamo složim nešto dođem 1v1 pred gol ali on uporno gađa modnog mačka u 19. redu publike i džaba ti ciljat ili riktat ga...
Ugl. očekivao sam više...ovo nije pes i kalja ugled i ime onog početnog issa te pes 5 i 6.
Ne znam zašto to rade ovoj nekad predivnoj igri, ima ona potrencijala, ima još u njoj onog štiha ipak je to iss ali ne razumijem robot engine, i mutave putanje lopte te spoticanja cijelo vrijeme...tko zna što nas dogodine čeka, ako se ne poprave onda je red zbilja reći doviđenja virtualnom nogometu za mene jer na fifu ne idem jer ***** nisam, igrat ću ovaj pes još ove godine a dogodine ćemo vidjeti...
toliko od mene, znam da ćete me flejmat boli me uvo za to, samo dajte
hvala na čitanju, pozzy

Justin Credible
19.09.2011., 13:36
toliko si zakleto branio PES i pljuvao sve one koji su nesto lose o njemu napisali,a sad ti radiš istu stvar :D
nema u ovom nastavku ama baš nikakov pomaka u odnosu na pes11
potpuno jednake kretnje igrača,lopte i cijeloukupnog gameplaya...
tako da ga žmirečki preskačem,dovoljno mi je bilo probat demo

Hmxhmx
19.09.2011., 14:01
Golovi iz prekida...iako sam stručnjak za prekide, dva gola sam samo dao:rofl::rofl:

toliko si zakleto branio PES i pljuvao sve one koji su nesto lose o njemu napisali,a sad ti radiš istu stvar :DNekima ipak treba malo duže da shvate. ;)

marković car
19.09.2011., 14:10
toliko si zakleto branio PES i pljuvao sve one koji su nesto lose o njemu napisali,a sad ti radiš istu stvar :D
nema u ovom nastavku ama baš nikakov pomaka u odnosu na pes11
potpuno jednake kretnje igrača,lopte i cijeloukupnog gameplaya...
tako da ga žmirečki preskačem,dovoljno mi je bilo probat demo

Jedno je odigrati tekmu dvije pa pod dojmom misliti da je najbolji na svijetu, a drugo digrati 50+ tekmi što sam i napisao te onda biti objektivan i iskren.

:rofl::rofl:

Nekima ipak treba malo duže da shvate. ;)
Neću se opet uvući u raspravu sa tobom i spuštati se na tvoj nivo, samo ću ti reći, bravo sine samo nastavi. A što se tiče prekida da igraš pes znao bi o čemu pričam, kao veliki fifa fanboy izađi iz teme i učini nam uslugu :)

Hmxhmx
19.09.2011., 14:56
Ja ti samo kažem da sam za PES rekao da je loš nakon dvije utakmice a ti nakon 50+. Jebiga, iskusniji sam pa znam bolje. NHF ;)

marković car
19.09.2011., 16:22
Ja ti samo kažem da sam za PES rekao da je loš nakon dvije utakmice a ti nakon 50+. Jebiga, iskusniji sam pa znam bolje. NHF ;)

Ne, nego si fifa fanboy pa automatski hejtaš. Ja sam odigrao fifu isto par tekmi i iznio mišljenje tamo ali nisam hejtao nego bio objektivan. Šteta što ti to ne možeš. Uživaj sinko.

Hmxhmx
19.09.2011., 18:26
Dete drago, još se ti nisi ni rodio dok sam ja igrao PES. ;) (ovo zaključujem i po kvaliteti tvojih postova;))

A i vidim da ti malo duže treba da shvatiš neke stvari pa ću te ostavit malo da razmisliš kakve bedastoće pišeš.;)

Sorry svima na off-topicu.

marković car
19.09.2011., 18:37
Dete drago, još se ti nisi ni rodio dok sam ja igrao PES. ;) (ovo zaključujem i po kvaliteti tvojih postova;))

A i vidim da ti malo duže treba da shvatiš neke stvari pa ću te ostavit malo da razmisliš kakve bedastoće pišeš.;)

Sorry svima na off-topicu.

Vidiš sine, znam da lažeš jer da ne lažeš rekao bi onda ds si tada igrao iss pro a ne pes. jer se na početku zvao iss pro. ALi dobro, ja sam dijete lol, kad god nešto napišem poklapaš me, odi liječi komplekse na nekome drugom :) pozdrav
ontopic: čeka se October 14. da izađe i finalna verzija...ima li ko naznake o kojem drugom datumu možda, čudno mi da će fifa puno ranije od njega.

bargain
19.09.2011., 19:17
ontopic: čeka se October 14. da izađe i finalna verzija...ima li ko naznake o kojem drugom datumu možda, čudno mi da će fifa puno ranije od njega.

Mislim da će krajem ovog mjeseca biti na torrentima :D

Z_interactive
19.09.2011., 21:03
Onda 14.10 ili 29.10 izlazi finalna verzija za europu (engleski jezik naravno)??

bargain
19.09.2011., 21:38
Onda 14.10 ili 29.10 izlazi finalna verzija za europu (engleski jezik naravno)??

EU Release Date: Oct-15-2011
US Release Date: Sep-27-2011

marković car
19.09.2011., 21:40
Mislim da će krajem ovog mjeseca biti na torrentima :D

Pa trebao bi tamo već početkom 10.mj sigurno, reloaded ili razor1911

Hmxhmx
19.09.2011., 23:09
US Release Date: Sep-27-2011
Nisam prije pratio, a neda mi se sad guglat. Jel se u US zove "Winning Eleven" ?

U Aziji ak' se ne varam da.

Mr.TamborineMan
20.09.2011., 06:49
Samo u Aziji je WE

marković car
20.09.2011., 11:12
Samo u Aziji je WE

Zato i ostaju oni bodovi, we points, a prije su bili pes points mislim.

Mehaniks
25.09.2011., 16:16
Malo je zamrla tema, pa ću ja malo oživjeti. Nego, dali ima dobra duša da mi objasni kako da težinu igranja namjestim i da mi se više ne vraća na stare postavke nakon svake odigrane tekme. Naime, namjestim na top player, cursor change stavim na semi-assist, pass support stavim bez ijedne crtice, teammate control je na assist, a ona sranja da moj neoznačeni igrač puca, dodaje i uklizuje su mi na off. I sve bi to bilo super da ja to ne moram najmeštati prije svake tekme. Nezz ni kako da save-am to.:504:

marković car
25.09.2011., 16:31
Malo je zamrla tema, pa ću ja malo oživjeti. Nego, dali ima dobra duša da mi objasni kako da težinu igranja namjestim i da mi se više ne vraća na stare postavke nakon svake odigrane tekme. Naime, namjestim na top player, cursor change stavim na semi-assist, pass support stavim bez ijedne crtice, teammate control je na assist, a ona sranja da moj neoznačeni igrač puca, dodaje i uklizuje su mi na off. I sve bi to bilo super da ja to ne moram najmeštati prije svake tekme. Nezz ni kako da save-am to.:504:

Mislim da nemoš sejvat u demo-u ništa. jebiga čekaj full ili se jebkaj s time svaki put :)

Mehaniks
25.09.2011., 17:16
Bit će da ću svaki put namještati prije tekme, ili igrati protiv nekoga pa je onda zabavnije. Nego, jel se zna hoće li biti još opcija u igri? Nešto kao što u fifi ima igranje rukom i slično.

iprskal9
25.09.2011., 17:24
Bit će da ću svaki put namještati prije tekme, ili igrati protiv nekoga pa je onda zabavnije. Nego, jel se zna hoće li biti još opcija u igri? Nešto kao što u fifi ima igranje rukom i slično.

Igranja rukom neće biti. Golmane će popraviti s prvim patchem (koji bi trebao izaći nedugo nakon same igre)

Justin Credible
25.09.2011., 18:09
igranje rukom jedno od osnovnih pravila i ''događanja'' na utakmici i to nestave u igru...

marković car
25.09.2011., 18:39
Igranja rukom neće biti. Golmane će popraviti s prvim patchem (koji bi trebao izaći nedugo nakon same igre)

Igranje rrukom je bilo u pes 6, ne znam zašto su to maknuli :( a za golmane će izać kao neki dlc da ih se popravi kao što kažeš tek nakon izaslka igre

epasadsetimisli
25.09.2011., 19:45
Igranje rrukom je bilo u pes 6, ne znam zašto su to maknuli :( a za golmane će izać kao neki dlc da ih se popravi kao što kažeš tek nakon izaslka igre

Mislim da to nije bilo ni u pes 6,ili se ja ne sjecam

_GrGa_
25.09.2011., 20:38
TIJEKOM Utakmice mi se automatski mjenjaju postava i igrači,kako da to maknem? (PES 2011)

Mehaniks
25.09.2011., 21:06
TIJEKOM Utakmice mi se automatski mjenjaju postava i igrači,kako da to maknem? (PES 2011)

Provozaj se do topica o Pesu 11 i tamo pitaj.

marković car
25.09.2011., 21:28
Mislim da to nije bilo ni u pes 6,ili se ja ne sjecam

Ja mislim da se nama desilo par puta, da recimo napdač kliže i dirne rukom i onda vidiš odmah cijela obrana maše rukama i pokazuje na ruku i sudac dosudi kao slobodni za njih. Možda je greška ali meni se čini da je bilo.:ne zna:

_GrGa_
25.09.2011., 22:12
Nitko ne odgovara tamo,a ovdje ste svi igrali pes 2011 pretpostavljam :mig:

Mehaniks
25.09.2011., 23:10
Nitko ne odgovara tamo,a ovdje ste svi igrali pes 2011 pretpostavljam :mig:

Evo ga:

"Game PLan -> Management Edit-> Auto trigger settings

Set everything to OFF.

YOU CAN choose automatic formations and still not have the CPU mess around with subs and formations during the game."

Btw, nemoj se drugi puta sramiti pitat google, on zna sve. ;)

marković car
26.09.2011., 09:54
Stigla je u moju trgovinu. Javim dojmove popodne.

Mr.TamborineMan
26.09.2011., 14:57
Stigla je u moju trgovinu. Javim dojmove popodne.

još par sati

Gogo vertigo
26.09.2011., 17:25
Odigrao par utakmica, meni se sviđa i puno je zabavnije i realnije nego 2011, uvijek ima grešaka ali ništa ozbiljnije sad treba čekat englesku verziju ili bar language pack za skinut te naravno pesedit je već danas počeo sa "licenciranjem" da budu ispravna imena i grbovi klubova.

totti10
26.09.2011., 18:06
imaš pm

bargain
26.09.2011., 18:26
Odlično :D 9.5/10

shota98
26.09.2011., 21:28
jel vuce igra malo na pes 6 il barem pes 9 koji mi je zadnji bio dobar?

Karlovski
26.09.2011., 21:36
??? zar je izasla igra? ja sam mislio da izlazi u 10. mjjesecu? :S znam za demo, ali cijela? :S

Kambe
26.09.2011., 22:00
jel vuce igra malo na pes 6 il barem pes 9 koji mi je zadnji bio dobar?

Igra je poboljsani PES 2011

Mr.TamborineMan
27.09.2011., 00:34
Master liga predivno iskustvo zasad.. offcourt poboljšanja.. jedino minus što palmieri ima skill 64

epasadsetimisli
27.09.2011., 09:02
Master liga predivno iskustvo zasad.. offcourt poboljšanja.. jedino minus što palmieri ima skill 64

Jel mozes mjenjat klubove kao trener i da li se moze kod transfera ponuditi svog igraca i pare za drugog igraca?Hvala unaprijed

marković car
27.09.2011., 09:29

ahaha da, palmieri bog, tamo mi je došao do 97 :)

Ma nisu niš popravili, par sitnica...ostalo je isto, golamni su i dalje retusi jadni.

Roky1950
27.09.2011., 10:44
Odigrao par utakmica, meni se sviđa i puno je zabavnije i realnije nego 2011, uvijek ima grešaka ali ništa ozbiljnije sad treba čekat englesku verziju ili bar language pack za skinut te naravno pesedit je već danas počeo sa "licenciranjem" da budu ispravna imena i grbovi klubova.prebacis iz dema englski jezik, ile ti je dt05_e tako nesto...

X-Plosiv
27.09.2011., 11:01
Ma nisu niš popravili, par sitnica...ostalo je isto, golamni su i dalje retusi jadni.

Čekaj DLC :kava:

Jackie10
27.09.2011., 11:22
Igrica je kakti poboljšani pes 2011, koji je najveće smeće od svih, tako da je i 2012 jos uvijek teško smeće... boli me srce kad vidim sta su napravili od igrice :503:

Uopce ne vidim bas sta su to poboljsali osim master lige, treninga...no to su sitnice, igrivost je i dalje loša :(

cekam fifu :kava:

X-Plosiv
27.09.2011., 11:27
master liga je sitnica? ...damn, ne znam na što sam gubio masu vremena onda.

Gogo vertigo
27.09.2011., 12:24
Igrica je kakti poboljšani pes 2011, koji je najveće smeće od svih, tako da je i 2012 jos uvijek teško smeće... boli me srce kad vidim sta su napravili od igrice :503:

Uopce ne vidim bas sta su to poboljsali osim master lige, treninga...no to su sitnice, igrivost je i dalje loša :(

cekam fifu :kava:

Fufa ti je također već vani..

Kambe
27.09.2011., 13:25
Igra je jako dobra. Nabijem sve koji spominju fifu, napravite si neki PES vs Fifa pa se tamo trolajte.

PES 2012 Basic Defending Tutorial
(http://www.youtube.com/watch?v=_clJG08EXGg)

Mr.TamborineMan
27.09.2011., 14:58
Jel mozes mjenjat klubove kao trener i da li se moze kod transfera ponuditi svog igraca i pare za drugog igraca?Hvala unaprijed

još zasad nisam došao u poziciju da mjenjam klub ali se može otkaz dobit ako nisi u milosti vlasnika kluba koji ima kojekakve zadatke tipa stavi ovoga da igra, odigraj bez kartona i tako

što se tiče transfera još nisam došao u poziciju dovest nekoga jer para se nema
ML orginal D2 liga :D

Jackie10
28.09.2011., 09:46
Fufa ti je također već vani..

znam...upravo igram :kava:

kembe, nisam nikakav fifin fan, bas naprotiv, no pes od 2008 vise nije pes...jos uvijek igram 6-icu.

X-Plosiv
28.09.2011., 10:59
razmišljam da skinem ovu multi, iovako ionako mi komentari ne trebaju jer su uvijek mute...ovo ostalo je baš SVE na eng? da ne bi bilo da nakon što pesedit izbaci neki patch, da moram nanovo instaliravati i krenuti sve ispočetka?

Jackie10
28.09.2011., 11:55
razmišljam da skinem ovu multi, iovako ionako mi komentari ne trebaju jer su uvijek mute...ovo ostalo je baš SVE na eng? da ne bi bilo da nakon što pesedit izbaci neki patch, da moram nanovo instaliravati i krenuti sve ispočetka?

Meni je sve na eng osim komentatora, samo moras otici kad udes u igru na settings pa tamo negdje biras jezik.

X-Plosiv
28.09.2011., 12:10
hm, budem onda skinuo, ali koje sam sreće, sada kada stavim skidati za 2h bude Reloaded onda lol

Here I am
28.09.2011., 18:31
Imam jedno pitanje u vezi PES-a 2012 za PC, mora li joystick biti sa x, trokutom, krugom i kockom ili može i onaj sa brojevima? :ne zna:

nar.kO
28.09.2011., 18:32
Imam jedno pitanje u vezi PES-a 2012 za PC, mora li joystick biti sa x, trokutom, krugom i kockom ili može i onaj sa brojevima? :ne zna:

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

shota98
28.09.2011., 18:40
moze bilo koji đojstik :)

Hmxhmx
28.09.2011., 18:52

Niti jedan niti drugi, već onaj sa slovima!!!

bargain
28.09.2011., 19:23

Hahahahahahahhaha upravo to što ti je lega hmx rekao :p :p