PDA

View Full Version : Internet bankarstvo za poslovne korisnike


vlado3
14.09.2011., 10:12
Siguran sam da forumaši masovno koriste internet bankarstvo u svom poslovanju, a samim time da su i iskustva od banke do banke različita.

- Koliko ste zadovoljni sa ponuđenim aplikacijama u pojedinoj banci?

- Koliko su banke spremne brzo reagirati na eventualne propuste/manjkavosti u svojim aplikacijama?

- Koliko ste zadovoljni tehničkom podrškom koju pojedina banka pruža korisnicima?

- Koje su prednosti/nedostaci tokena, "pametne" kartice, obične kartice i sl.

- Kolike su naknade platnog prometa kod pojedinih banaka

To su samo neka od pitanja koja se mogu u okviru ove teme proraditi.

Go on :mig:

MillionMan
14.09.2011., 13:40
za privatne svrhe:

kad upisujes svotu 10,000.00 zarez/tocka... ponekad ulovi, ponekad ne

ako imas vise racuna.. s nekim racunima nije dozvoljno interno prebcivanje pa moras rucno s tekuceg na...

nema online opcija za western union prebacivanje kao nit money transfer

laser citac. u budcnosti ce svaka stvar imat kod. npr uplatnicu ocitas s citacem umjesto da tipkas. ili mozda medusobna suradnja firmama da umjesto da salju ponudu faksom da postoji protokol da ti direktno salju uplatinicu u tvoj platni sanducic.

banke nemaju osobnog postara kojeg npr mozes angazirati da dode pokupiti gotovinu na kucnu adresu.

ostalo sve ok. ono sto najvie ne volim kod ozbiljnih akaunta... visak informacija i opcija i reklama i suvisnih boja...

knjiza
14.09.2011., 15:38
svakodnevno koristim erste, finu, hypo, rba i splitsku. povremeno zabu i pbz.


- Koliko ste zadovoljni sa ponuđenim aplikacijama u pojedinoj banci?

rba, erste, hypo i fina OK, splitskoj fali puno toga

- Koliko su banke spremne brzo reagirati na eventualne propuste/manjkavosti u svojim aplikacijama?
nikoliko, trome su

- Koliko ste zadovoljni tehničkom podrškom koju pojedina banka pruža korisnicima?
erste ima chat i brzo rješis stvar, ostale baš ni nisam zvala, osim splitske, al' njih je stvarno najpametnije zaobići u širokom luku-živi užas

- Koje su prednosti/nedostaci tokena, "pametne" kartice, obične kartice i sl.
prednost obične kartice da ju možeš kopirati i tako ju besplatno koristi više korisnika, još ako zanemariš sigurnost i kopiju čuvaš negdje online-siguran si da ćeš uvijek moći pristupiti računu; token,usb i ostalo moraš uvijek nositi sa sobom, možeš negdje zaboraviti baš kad ti treba, da ne spominjem izgubiti

- Kolike su naknade platnog prometa kod pojedinih banaka
ovo zahtjeva malo dublju analizu

vlado3
14.09.2011., 22:15
ja koristim:
ESB (9)
ZABA (8)
RBA (6)
HYPO (5)
OTP (3)
PBZ (2)
ESB ima apsolutnu prednost (u mojim očima) zbog toga što koriste najjednostavniji pristup i nema troška za više koisnika. Imaju izuzetnu preglednost svake transakcije, kvalitetnu tehničku podršku, friendly use program i mogućnost korištenja "gdje god". Jedina zamjerka - nemaju B2G aplikaciju (a i ne mogu kada ne koriste "pametnu" karticu).
ZABA - ono što je zamjerka ESB to je prednost ZABE (B2G aplikacija) i obrnuto; za korištenje aplikacije treba "skinuti" aplikaciju na računalo s kojeg će se koristiti, a za više korisnika treba plaćati za svakog dodatnog korisnika.
Najbolja tehnička podrška, dobra preglednost, friendly use program
RBA - najmanje ga koristim, pa je možda i zbog toga ocjena takva kakva je
HYPO - jedna od većih zamjerki; nalog za plaćanje možeš zadati maksimalno 14 dana od dana unosa :flop:
OTP i PBZ - daleko su od prije navedenih u svakom pogledu

lili p.
15.09.2011., 09:14
Koristim ZABU, HYPO, PBZ, RBA, ESB, OTP.

ZABA sve pohvale. Skupa je, to je velika zamjerka. Dobra podrška, jednostavno za korištenje, a i na nju sam se navikla, pa nisam objektivna :zubo:

RBA ne volim. Za par problema što sam imala morala sam čekati i do dva dana da mi riješe. Jer to rješava "onaj tamo", pa dok "on" dođe, vidi, riješi ja rikanem :503:

PBZ je vrhunac zapetljanosti :lol:
Ući u 4 različita prozora za jedan jedini nalog je presmiješno :rofl:

OTP ne bi komentirala, ali recimo da mi je drago da je više ne moram koristiti.

ESB je već vlado komentirao i slažem se s njim.

Dobrovšak
15.09.2011., 10:50
Ovo za PBZ se totalno slažem, za poslovne korisnike su zapetljali do daske.
Nije mi jasno zašto ne postoji opcija da se sva plaćanja označe i plate odjednom. Kad isplaćujem plaće ruka me poslije boli od klikanja :503:
Imaju puno bolje rješenje za privatne korisnike...

ZABA je skupa i nema razumijevanja za nečije specifične probleme (npr. kod nerezidentnih računa). RBA ista stvar.

lili p.
15.09.2011., 11:49
Nije mi jasno zašto ne postoji opcija da se sva plaćanja označe i plate odjednom. Kad isplaćujem plaće ruka me poslije boli od klikanja :503:
Imaju puno bolje rješenje za privatne korisnike...



Ima opcija skupnog naloga.
Jednom sam uspjela tako napraviti. Ponavljam - jednom :lol:
Kasnije sam nešto zbrljala, pa se ne usudim više :zubo:

Petar P.
15.09.2011., 14:02
Ima opcija skupnog naloga.
Jednom sam uspjela tako napraviti. Ponavljam - jednom :lol:
Kasnije sam nešto zbrljala, pa se ne usudim više :zubo:

Moram to probati jednom. :D

vlado3
15.09.2011., 14:23
Koristite li opciju plaćanja na način da preuzimate datoteku sa virmanima kreiranu iz programa plaća ili financijskog, pa vam se desi da neki virman nije ispravno popunjen?
- U Hypo ćete dobiti poruku da npr. 56. red ne zadovoljava PNB ili žiro ili sl.(datoteka neće biti učitana), a na tebi je da pogodiš koji je to virman (rješivo je, ali fucking bez veze) :flop:
- U Otp ćete dobiti poruku da datoteka nije ispravna (datoteka neće biti učitana), i onda se misli gdje si pogriješio :flop::flop:
- U Esb će učitati datoteku, dati će ti informaciju koliko je virmana neispravno, i prikazati neispravne :top:

kanj
15.09.2011., 17:05
Točno je ovo za ESB i inače kod pogreške pri unošenju pojedinačnog naloga slijedi upozorenje i nudi se ispravan poziv na broj.
Ja imam najviše korisnika koji imaju žiro-račune u PBZ-e, pa sam se već privikla na njihovo internetsko bankarstvo. Kod većih plaćanja koristim unos skupnog naloga, pa se potpis izvrši odjednom za sve naloge stavljene u skupni.
Prema mom iskustvu imam dojam da je PBZ-e najskuplja, sama usluga internetskog bankarstva mjesečno iznosi 35,00 kn po korisniku, kod ZABA 30,00 kn, a kod ESB 20,00 kn. Naknada za preuzimanje izvoda kod PBZ-e je 1,00 kn po izvodu. Tako primjećujem da mjesečni platni promet uz korištenje usluge internetskog bankastva kod ESB iznosi otprilike upola manje od onih u PBZ-u.
U uvjetima blokiranog žiro-računa ESB ukida uslugu internetskog bankarstva svojim klijentima koji ne plate tri mjeseca naknadu za platni promet, dok ZABA i PBZ-e ne ukidaju. Sad to može biti prednost i nedostatak, ovisi kako se gleda i koliko traje vrijeme blokade.

vlado3
20.09.2011., 14:39
Automatsko "skidanje" naknade za platni promet, tj. kojeg dana u mjesecu vrše naplatu varira od banke do banke, pa je tako u HPB i EB 14. ili 15.; u HYPO, ZABI i PBZ-u 10., a u OTP vjerovali ili ne prvog u mjesecu.