PDA

View Full Version : Golfovi, DPF filteri, mame, tate, susjedi i sve ostalo...


mb73
26.10.2011., 19:39
Kao vlasnik Golfa 6 1.6 TDI CR 105 vise od pola godine i prevaljenih bezmalo 14000km, sve ovde receno je u potpunost tacno, a isto se odnosi i na usporedbu sa 1.9 TDI PD 105 koi sam takodje vozio u Octaviju.
A u vezi komentara "Dogfighter" - nešta sam tu čitao da se motor dok je hladan vrti na visokim kretajima da se pričisti nešta - motor se nikad bar za sada nije vrtio na visokim okretaima kad je hladan, cak sta vise iznendjuje neverovatno tih rad motora na minusnim temperaturama kad ga startujes (ipak je dizelas pa makar bio i CR), nego ovde oko okretaja je spomenuto da se ponekad isti povise od 800 na 900 u leru i to se da primetiti kada je auto vec postigao neku radnu temperaturu i isto je tada propraceno malo nemirnim i malo bucnijim radom motora (tako je bar kod mene slucaj). Objasnjenje za to je navodno zbog DPF filtera (princip regeneracije se manifestira na taj nacin-bar tako kazu u ovlascenom servisu), kako i da je ako vec moram bar za sada naci neku manu ovog motora to je bas taj DPF filter (kolko je to realan problem, a koliko auto-sugestija pokazace vreme) mada danas i ne postoi na trzistu moderni dizelas bez tog filtera.

kod mene nema tog dpf filtera(filter cestica)

pezetka
27.10.2011., 02:41
kod mene nema tog dpf filtera(filter cestica)

Jedino kod prvih serija 6-ce sa 2.0 TDI CR i 110 ks moguće je da se nije ugradjivao DPF.
Nema šansi da je motor 1.6 TDI CR i da nema filter čestica-DPF.
Kada je izašao na tržište 1.6 TD CR, istog trenutka u Golfu više nisu ugrađivali taj 2.0 TDI CR sa 110 ks - sada se ovaj motor ugrađuje u Octavije i to isključivo za tržišta jugo-istočne Evrope, Azije..... i isti motor nema tog DPF filtera.

fandjo30
31.10.2011., 21:34
Jedino kod prvih serija 6-ce sa 2.0 TDI CR i 110 ks moguće je da se nije ugradjivao DPF.
Nema šansi da je motor 1.6 TDI CR i da nema filter čestica-DPF.


Evo i ja vozim Golf 6 1.6tdi/105ks a nemam DPF filter..

CDRW
01.11.2011., 16:03
Evo i ja vozim Golf 6 1.6tdi/105ks a nemam DPF filter..

Misliš ili znaš?

Jer po onom što kaže sam VW nisi u pravu:

http://www.vwclub.bg/~dragocl/pdf/SSP/ssp442_d.pdf

Strane 6 i 7 - nema motora bez DPF-a

pezetka
01.11.2011., 16:47
Evo i ja vozim Golf 6 1.6tdi/105ks a nemam DPF filter..

Da nije slučajno ispao dok si vozio :)........vidi i jedna moja koleginica ubeđena je da njen 1.4 dizel na Citroenu AX ima turbo, jer joj na gepeku stoi oznaka TRD :D

Ozbiljno 1.6 TDI CR 105 ks – IMA DPF filter, jednostavno pojava tog motora nije samo radi prelaska sa PD na CR tehnologiju, nego i zbog tih Euro 5 norme...itd, - a sad ti šta hoćeš misli.

Evo pogledaj,

http://oi43.tinypic.com/97tj6o.jpg

p.s. Ako ti je slučajno ispao:ne zna:, blago tebi :top:, možeš slobodno da uradiš 1000 km isključivo gradske vožnje, a da pritome nikad ne izađeš na autoputu da ga malo produvaš.

Inače ovo produvavanje je preventivno, da te ne bi slučajno odjednom iznenadilo povečanje ler gasa - recimo na semaforu, ili još gore da ti svetne žuta lampica (koju ti ignorišeš jer nemaš DPF), pa posle žute, zna se sledi crvena, pa safe mode i na kraju pravac servis radi regeneracije DPF filtra - koj naravno tvoj 1.6 TDI nema, pa zato i nemaš razloga za brigu :kava:

fandjo30
01.11.2011., 21:20
Da nije slučajno ispao dok si vozio :)........vidi i jedna moja koleginica ubeđena je da njen 1.4 dizel na Citroenu AX ima turbo, jer joj na gepeku stoi oznaka TRD :D

Ozbiljno 1.6 TDI CR 105 ks – IMA DPF filter, jednostavno pojava tog motora nije samo radi prelaska sa PD na CR tehnologiju, nego i zbog tih Euro 5 norme...itd, - a sad ti šta hoćeš misli.

Evo pogledaj,

http://oi43.tinypic.com/97tj6o.jpg

p.s. Ako ti je slučajno ispao:ne zna:, blago tebi :top:, možeš slobodno da uradiš 1000 km isključivo gradske vožnje, a da pritome nikad ne izađeš na autoputu da ga malo produvaš.

Inače ovo produvavanje je preventivno, da te ne bi slučajno odjednom iznenadilo povečanje ler gasa - recimo na semaforu, ili još gore da ti svetne žuta lampica (koju ti ignorišeš jer nemaš DPF), pa posle žute, zna se sledi crvena, pa safe mode i na kraju pravac servis radi regeneracije DPF filtra - koj naravno tvoj 1.6 TDI nema, pa zato i nemaš razloga za brigu :kava:

Ja stvarno ne znam o kakvim lampicama pricas :ne zna: Ja ga vozim skoro 2 god. 95% po gradu ,nista zuto ,a kamoli crveno nikad nije izaslo.
Kad sam narucivao auto izricito sam trazio da nema ugradjen DPF filter jer mi je doplata za njega bila oko 1000 eura.Moguce da mi ga je fabrika tajno ugradila bez mog znanja...:ne zna: tj.castila me sa 1000 eura...:kava:

johny5
01.11.2011., 21:38
Ja stvarno ne znam o kakvim lampicama pricas :ne zna: Ja ga vozim skoro 2 god. 95% po gradu ,nista zuto ,a kamoli crveno nikad nije izaslo.
Kad sam narucivao auto izricito sam trazio da nema ugradjen DPF filter jer mi je doplata za njega bila oko 1000 eura.Moguce da mi ga je fabrika tajno ugradila bez mog znanja...:ne zna: tj.castila me sa 1000 eura...:kava:

Hm koju euro normu zadovoljava taj 1,6 tdi?

fandjo30
01.11.2011., 21:47
Misliš ili znaš?

Jer po onom što kaže sam VW nisi u pravu:

http://www.vwclub.bg/~dragocl/pdf/SSP/ssp442_d.pdf

Strane 6 i 7 - nema motora bez DPF-a

Kolega CDRW veoma cijenim tvoje misljenje i strucnost,ali cu morati da te razocaram jer znam da moje auto nema DPF filter.Pri narucivanju sam imao mogucnost da biram sa ili bez njega tako da sam ga izostavio jer ovdje u Bosni nije nikakva privilegija imati ga.Niti je manja registracija ,niti jeftinija cijena parkiranja u crvenoj zoni a ni drzava ne daje nikakvu stimulaciju ako imas DPF filter.
Tako da mi je bio samo trosak .Bar je tada moglo kad sam ja kupovao 2010-te (prvi sa 105ks u Bosni je bio moj auto)

Recimo nema slovo i crvene boje, ima dvije izduvne cijevi koje su sakrivene unutra ,dok golf 6 sa DPF ima jednu okruglu vani.

pezetka
01.11.2011., 23:26
Recimo nema slovo i crvene boje, ima dvije izduvne cijevi koje su sakrivene unutra ,dok golf 6 sa DPF ima jednu okruglu vani.

I ja sam ga kupio sredinom 2010, i tada je na početku bio taj - kako ti kažeš sa “dvije izduvne cijevi“ и тај је био 2.0 TDI CR sa 110 ks......

.... zatim kad se на тржиште појавио 1.6 TDI CR sa 105 ks, koi tačno ima jednu izduvnu cev koja se vidi - onda su povukli ovaj 2.0 TDI CR 110 ks (koј nije imao DPF) - i ako imaš tu 6-cu sa tim agregatom najiskrenije BLAGO TEBI (jedino čudno da nema “slovo“ valjda pod tim мислиш на слова TDI) to je čudno?.....,

.....i nešto malo kasnije pojavio se i 1.6 TDI CR sa 90 ks gde se ne vidi izduvna cev.

Golf 6 TDI sa crvenim "I" pojavio se 2011 i taj ima 105 konja, a to crveno I je bar po meni da bi se razlikovao od ovog sa 90 ks.

fandjo30
02.11.2011., 00:29
I ja sam ga kupio sredinom 2010, i tada je na početku bio taj - kako ti kažeš sa “dvije izduvne cijevi“ и тај је био 2.0 TDI CR sa 110 ks......


.... zatim kad se на тржиште појавио 1.6 TDI CR sa 105 ks, koi tačno ima jednu izduvnu cev koja se vidi - onda su povukli ovaj 2.0 TDI CR 110 ks (koј nije imao DPF) - i ako imaš tu 6-cu sa tim agregatom najiskrenije BLAGO TEBI (jedino čudno da nema “slovo“ valjda pod tim мислиш на слова TDI) to je čudno?.....,

.....i nešto malo kasnije pojavio se i 1.6 TDI CR sa 90 ks gde se ne vidi izduvna cev.

Golf 6 TDI sa crvenim "I" pojavio se 2011 i taj ima 105 konja, a to crveno I je bar po meni da bi se razlikovao od ovog sa 90 ks.





Molio bih modeatore da obrate paznju na ovog "experta"..

-Tacno G6 2.0tdi/110ks ima dvije ispusne cijevi ali se vide,moj takodje ima dvije koje se nevide.
-Golf 6 1.6tdi/90ks nije se pojavio kasnije nego prije ovog 1.6tdi/105ks

pezetka
02.11.2011., 07:44
Molio bih modeatore da obrate paznju na ovog "experta"..

-Tacno G6 2.0tdi/110ks ima dvije ispusne cijevi ali se vide,moj takodje ima dvije koje se nevide.
-Golf 6 1.6tdi/90ks nije se pojavio kasnije nego prije ovog 1.6tdi/105ks

Kao prvo dobro jutro, kao drugo dosada sam pokušavao da ti dokažem da ne postoi G6 1.6 TDI CR bez DPF ...... i ti odma moliš moderatore da obrate pažnju na mene:mad: (ako su obratili hvala im), ......ali ako nisu tek ima da ih moliš, kada počnem da dokazujem da ti u stvari voziš G5 1.9 TDI.

A i ništa čudno, na G5 je bilo modela sa oznakom pozadi 1.9 TDI i taj je bio isto sa 105 ks, a sam kažeš da ti auto nema slova TDI:ne zna:, znači ostale ti samo brojke 1.9, pa kojim slučajem da se 9 prevrnula - onda je 6:rofl: i kad na to dodaš da je na 5-ci auspuh bio unutra, (kao što i ti sam kažeš da ti se auspuh ne vidi), a pritom imajući u vidu velika sličnost između G5 i G6 - ništa čudno da su ti uvalili G5 - ipak si bosanac:D

Ima i treće ali moram na posao

pozdrav iz Skoplja :)

CDRW
02.11.2011., 08:26
Kolega CDRW veoma cijenim tvoje misljenje i strucnost,ali cu morati da te razocaram jer znam da moje auto nema DPF filter.Pri narucivanju sam imao mogucnost da biram sa ili bez njega tako da sam ga izostavio jer ovdje u Bosni nije nikakva privilegija imati ga.Niti je manja registracija ,niti jeftinija cijena parkiranja u crvenoj zoni a ni drzava ne daje nikakvu stimulaciju ako imas DPF filter.
Tako da mi je bio samo trosak .Bar je tada moglo kad sam ja kupovao 2010-te (prvi sa 105ks u Bosni je bio moj auto)

Recimo nema slovo i crvene boje, ima dvije izduvne cijevi koje su sakrivene unutra ,dok golf 6 sa DPF ima jednu okruglu vani.

Hmmmm, i dalje me nisi uvjerio. Broj ispušnih cjevi nikako nije argument. Kako je netko prije mene rekao ako je auto Euro5 - MORA imati filtar čestica. Dakle jedino ostaje mogućnost da je VW za BiH napravio downgrade sa Euro5 na Euro4 ili nižu normu.
Moguće je ali vjerojatno nije.

Do nekakvog "jačeg" argumenta ostajem pri tvrdnjiu da SVI 1.6 motori imaju DPF

STINGer
02.11.2011., 10:16
Moderator će obratiti pažnju kad se počnete vrijeđati. No, nadam se da do toga neće doći i molim vas da normalnim tonom nastavite raspravu

Hvala :)

Henry Miller
02.11.2011., 14:44
Pa jebem mu život, jel teško nekome od vas kolega iz BiH uzeti telefon u ruke i okrenuti broj nekog ovlaštenog VW servisa u BiH i pitati da li su za BiH tržište dolazili golfovi 1.6 TDI bez PDF filtera, ja sam gotovo siguran da jesu zbog (ne)kvalitete dizelskog goriva u BiH, i u RH su pojedini proizvođači skraćivali servisne intervale i ostale pizdarije do nedavno dok se nisu uvela euro V goriva...

fandjo30
02.11.2011., 16:26
Kao prvo dobro jutro, kao drugo dosada sam pokušavao da ti dokažem da ne postoi G6 1.6 TDI CR bez DPF ...... i ti odma moliš moderatore da obrate pažnju na mene:mad: (ako su obratili hvala im), ......ali ako nisu tek ima da ih moliš, kada počnem da dokazujem da ti u stvari voziš G5 1.9 TDI.

A i ništa čudno, na G5 je bilo modela sa oznakom pozadi 1.9 TDI i taj je bio isto sa 105 ks, a sam kažeš da ti auto nema slova TDI:ne zna:, znači ostale ti samo brojke 1.9, pa kojim slučajem da se 9 prevrnula - onda je 6:rofl: i kad na to dodaš da je na 5-ci auspuh bio unutra, (kao što i ti sam kažeš da ti se auspuh ne vidi), a pritom imajući u vidu velika sličnost između G5 i G6 - ništa čudno da su ti uvalili G5 - ipak si bosanac:D

Ima i treće ali moram na posao

pozdrav iz Skoplja :)

Nadam se da te tata dovezao iz skole i da si kupio novi broj Auto Kluba.
Nemas ti meni decko sta da dokazujes i da me ubjedjujes sta ja imam a sta nemam na autu.Za razliku od tebe nije mi ga kupio tata nego ja ,tako da znam sta sam kupio i sta porucio.Sledece,
Golf5 sa 105ks nije nosio oznaku 1.9 TDI nego samo TDI,za razliku od tebe sam ga vozio 4 godine.

Znam si frustriran kvarom sa tatinim autom i da mislis da je uzrocnik DPF filter ,medjutim zao mi je sto si bio lose srece te ste dobili robu sa greskom...desava se.

STINGer
02.11.2011., 16:39
Dajte normalno pričajte, bez ovih dečko pizdarija, pisanja ćirilice, bosanaca,očeva i ostalog preseravanja i mudrovanja...

jebemu, odrasli se ljudi, pa se tako i ponašajte :503:

fandjo30
02.11.2011., 16:56
Sto se mene tice ja sam svoje rekao a ko ne vjeruje nek provjeri ...

Joško
02.11.2011., 21:50
Sto se mene tice ja sam svoje rekao a ko ne vjeruje nek provjeri ...

ma lako za to, nego koje si felge na kraju uzeo za auto?:p

pezetka
02.11.2011., 22:13
Nadam se da te tata dovezao iz skole i da si kupio novi broj Auto Kluba.
Nemas ti meni decko sta da dokazujes i da me ubjedjujes sta ja imam a sta nemam na autu.Za razliku od tebe nije mi ga kupio tata nego ja ,tako da znam sta sam kupio i sta porucio.Sledece,
Golf5 sa 105ks nije nosio oznaku 1.9 TDI nego samo TDI,za razliku od tebe sam ga vozio 4 godine.

Znam si frustriran kvarom sa tatinim autom i da mislis da je uzrocnik DPF filter ,medjutim zao mi je sto si bio lose srece te ste dobili robu sa greskom...desava se.

Ima jedna pogovorka ili kako vi kažete uzrečica ili tako nešto - a ona glasi :

Nikada se ne raspravljaj sa budalom, jer će te prvo spustiti na njegovo nivo, a onda će te dotući iskustvom.:kava:

Zbog toga tvoi komentari kao (tata kupio ovo-ono, frustracije, sreća-nesreća) i ostale budalaštine OSTAVLJAM SAMO TEBI, nekako ti priliče, čak šta više i ne znam zašto si besan, u nijednom postom te nisam navredio.

E sad diskusija je bila oko DPF filtera u Golf 6 1.6 TDI CR 105 - ima li ga ili ne.

Ja sam ti pokazao specifikacije moje 6-ce, koju valjda i ti imaš, a ako ne znaš gde se nalazi pogledaj u gepeku sa leve strane ili u servisnu knjižicu, a isto ako si ga kupio u kešu - tu specifikaciju možeš nači i na pro-fakturi i prikaži je ovde kao što sam ja uradio sa mojom.

I šta ti sad nije jasno, forum za automobile, diskusija o konkretnoj stvari, mislim stvarno ne znam koi je tvoj problem, ja se malo šalio u granicama normalnog, da eto ne bude sterilna diskusija - ima DPF, nema DPF, ima DPF, nema DPF......

E sada ta mala doza sarkazma ako ti je zasmetala j... ga, ali nisam mogao odoleti tvojim komentarima od tipa(kad sam ga kupio novi nije imao slova TDI i neke slične nebuloze)....ALO BRE koi novi Golf dizel nema slova TDI, pa zato i ona šala sa G5 i 1.9 TDI.....

....nego kad smo kod Golfa 5 dizel, kako ono reče (Golf 5 dizel nije nosio oznaku 1.9 TDI nego samo TDI, za razliku od tebe sam ga vozio 4 godine).

Epa mali i tu grešiš...... IZVOLI

http://oi39.tinypic.com/67k1fq.jpg
http://oi42.tinypic.com/ivctjt.jpg

Sad idi :503:a pošto si bosanac može i ovo :504: i idi :mama: svojoj mami, i nemoj čekati toliko dugo da bi otkrio DPF u svojoj 6-cu, kao što si tek sad saznao da je postojala oznaka 1.9 TDI na 5-cu.

p.s. Pošto sam te malo prosvetlio oko G5, nadam se pristojnom ponašanju, a ako si neki klinac mani se ove diskusije ne ide ti.

@STINGer - Nije u redu u istu rečenicu stavljat - pisanja ćirilice i pizdarija:flop:

Bok, Поздрав

xamaxy
02.11.2011., 22:28
TDI slova nema SVAKI golf za koji to vlasnik poželi...


@cdrw
"Kako je netko prije mene rekao ako je auto Euro5 - MORA imati filtar čestica."

To se odnosi samo na golf ili sve?

Da li može pojedina marka (ford, mazda, nebitno) fejkat Euro normu u stilu da piše euro 5, a zapravo je euro 4?

CDRW
02.11.2011., 23:34
@cdrw
"Kako je netko prije mene rekao ako je auto Euro5 - MORA imati filtar čestica."

To se odnosi samo na golf ili sve?

Da li može pojedina marka (ford, mazda, nebitno) fejkat Euro normu u stilu da piše euro 5, a zapravo je euro 4?

Na SVE. Kod Euro4 norme se također mislilo da će svi dizelaši morati imati DPF no onda je ispalo (evolucijom sustava ubrizgavanja) da su neki dieseli u malim i laganim autima sposobni ispuniti Euro4 normu BEZ DPF-a. Recimo Panda koju imamo je 1.3 MJT Euro4 i nema DPF. Ista ta Panda ali Euro5 IMA DPF jer bez njega ne ulazi u normu.

Za ilustraciju prelaz sa Euro3 na Euro4 normu je prepolovio dozvoljenu količinu čestica čađe - sa 0,05 na 0,025 g/km ... no prelaz sa Euro4 na Euro5 normu je količinu smanjio PET PUTA!!! - sa 0,025 na 0,005 g/km

Ako znamo da vozila SA DPF-om emitiraju oko 0,002 g/km jasno je da nema diesela, ma kako on savršen bio, koji će bez filtra "ući" u Euro5 normu.

Ergo - ako je Euro5 - MORA imati DPF

I nema varanja na homologacijskom ciklusu. Kazne su drastične.

xamaxy
02.11.2011., 23:59
Zato sam te to i pitao čisto iz znatiželje jer meni piše doslovno: DIESEL - EURO V, a auto nema DPF.
Vjerujem to kaj pišeš pa zato pitam kolko je moguće takav podatak krivo uvrstiti na sva mjesta.:ne zna:

Vezano za golf. GTD, GTi, R modeli imaju veliku colažu guma tipa 18" i 19" zato jer je to baš tooooolko potrebno za tako snažne aute ili većim djelom zbog stila pa da i izgledom nekaj predstavljaju ajmo to tak reči?
Da li će jedan GTD ili GTI zavoj sa 18" riješiti sa 100kmh dok sa 17" nebi ni sa 90kmh mogli, da li je tolka razlika u perf??

moril
03.11.2011., 08:15
Nije sigurno.

Golf R je teško govno koje zato mora imati i velike diskove i velike kočione čeljusti, koje vjerojatno ne bi stale u 17" kotače.

Mislim da se kotači povećavaju najviše radi povećanja mase vozila iz generacije u generaciju, a sve to veže jedno drugo. Više mase iziskuje samo još dodatno viška mase, pa su danas auti tako teški da bi bili nezamislivi za vožnju na nekim za do prije desetak godina normalnim dimenzijama.

Jedva čekam da downsizing zaživi u pravom smislu te riječi, pa da fino mogu kupiti gradski auto sa maksimalno 1000 kg mase, kojem neće trebati 17" da izgleda dobro i da se vozi dobro.

CDRW
03.11.2011., 08:17
Zato sam te to i pitao čisto iz znatiželje jer meni piše doslovno: DIESEL - EURO V, a auto nema DPF.
Vjerujem to kaj pišeš pa zato pitam kolko je moguće takav podatak krivo uvrstiti na sva mjesta.:ne zna:



To ti piše u prometnoj jel tako? Ti podaci su točni ko i statistika Hrvatskog zaduženja.

A. Senna
03.11.2011., 08:30
Zato sam te to i pitao čisto iz znatiželje jer meni piše doslovno: DIESEL - EURO V, a auto nema DPF.
Vjerujem to kaj pišeš pa zato pitam kolko je moguće takav podatak krivo uvrstiti na sva mjesta.:ne zna:

Vezano za golf. GTD, GTi, R modeli imaju veliku colažu guma tipa 18" i 19" zato jer je to baš tooooolko potrebno za tako snažne aute ili većim djelom zbog stila pa da i izgledom nekaj predstavljaju ajmo to tak reči?
Da li će jedan GTD ili GTI zavoj sa 18" riješiti sa 100kmh dok sa 17" nebi ni sa 90kmh mogli, da li je tolka razlika u perf??

Ne, čak stoviše manje colaže imaju bolje ubrzanje, zbog manje mase cijelog kompleta felge i gume (ako zanemarimo visinu bočnice), ovo što navodiš 100 km/h i 90 km/h po zavoju isključivo ovisi i širini gume i djelomično o visini i čvrstoći bočnice.
Znači sve je to zapravo gomila kompromisa, jer recimo širinu pojednih guma imaš samo u 18 i 19 cola, dok u manjim colažama uopće ne postoji.
Zatim udobenost vožnje se postiže s većim colima, ali ne i niskoprofilnim gumama na njima (znači u principu neke "balonke").
I naravno izgled je presudan u svemu tome.

Sve pod pretpotavkom da to isprobavaš na identičnom autu.

xamaxy
03.11.2011., 10:35
CDRW zato te i sve to pitam i kao što vidiš i sam sam dao naglasak na te podatke, ali da , u prometnoj to piše. Možda da si dam napisat EURO VI pa da budem najčišći u Hrvatskoj? hehehehe

Thx Senna, moril.
Gledam po cesti dosta golf sportiva i niti jedan nema što manju moguću tipa da ak stane 16" - 17" nego idu prema gore, a sigurno bi nešto brži bili, a nebi tolko na perf izgubili. No dobro, stvar izbora, nisu na grobniku u Zg pa je bolje ljepše izgledat:mig:. Ty.

STINGer
03.11.2011., 10:45
Evo, nastavite mlatiti ovdje dok sve ne pobrišem

CDRW
03.11.2011., 10:49
Ma i meni za Imprezu piše Euro3 a od druge lambda sonde nema ni traga ni glasa a ni kablovinja (koju Euro3 mašina MORA imat jer po zakonu mora nadgledat efikasnost katalizatora). Tak da to što piše po prometnim i nema puno veze s realnošću.

U vezi colaže novih auta imaš dva momenta - jedan je funkcionalni, auti su sve teži, trebaju sve veće bremze i MORAJU imat velike felge. Drugi je estetski jerbo auti radi sigurnosnih standarada imaju sve više i više linije prozora (više lima - manje stakla na boku) pa male gume izgledaju još manje .... a male gumice na ogromnom boku izgledaju :rigo:

fandjo30
03.11.2011., 15:03
CDRW,evo odgovora ovlastenog distributera i servisera Nipex iz Tuzle na upit o DPF filteru:


Mozete li mi reci dali se nekad mogao naruciti G6 1.6Tdi/105ks bez DPF filtera?pozzz

Nipex Da mogao se naručiti negdje od druge polovine 2009. godine i bio je dostupan nekih godinu dana. Bili su povoljniji sa cijenom cca 1.000 KM.

www.Nipex.ba tel :+38735384384

cc18
03.11.2011., 15:33
Neki jako pametni, ali ipak neznaju, da ako znaš, da nešto postoji, onda postoji, a nikad ne možeš znati, da nešto NE postoji. U Bosni i Japanu je sve moguce.

pezetka
03.11.2011., 18:39
CDRW,evo odgovora ovlastenog distributera i servisera Nipex iz Tuzle na upit o DPF filteru:


Mozete li mi reci dali se nekad mogao naruciti G6 1.6Tdi/105ks bez DPF filtera?pozzz

Nipex Da mogao se naručiti negdje od druge polovine 2009. godine i bio je dostupan nekih godinu dana. Bili su povoljniji sa cijenom cca 1.000 KM.

www.Nipex.ba tel :+38735384384

Na kraju ništa čudno da izađe po tvome i to ne samo zbog odgovora koj si dobio od Tuzlanskog ovlašćenog distributera, nego i po ovome što sada vidim na oficijalnom VW sajtu u vezi DPF-a......

http://oi40.tinypic.com/5yx2de.jpg

"Kod filtera čestica dizela se radi o sustavu za izdvajanje dizelske čađi iz ispušnih plinova dizelskih motora. Kod Volkswagena se, ovisno o modelu, koriste dva modela:
Filteri čestica dizela bez aditiva se koriste kod vozila, kod kojih je filter čestica smješten u blizini motora. Sustavi sa aditivom se koriste kod vozila kod kojih nije moguće smještanje filtera čestica u blizini motora.
Katalitički premazan filter radi bez aditiva i za to koristi premaz filtera koji sadrži plemeniti metal, te djeluje na dva načina. Kod pasivne regeneracije se odvija spora i oprezna pretvorba čađi nataložene u katalizatoru u CO2. Taj postupak se odvija u temperaturnom području od 350 - 500 °C i teče kontinuirano, prije svega u vožnji pretežno na autocesti, bez posebnih mjera.
Samo kod dugog rada sa malim opterećenjem, npr. u gradskoj vožnji, aktivno povišenje temperature ispušnih plinova na okruglo 600°C skrbi svakih 1.000 do 1.200 kilometara za dodatnu regeneraciju filtera. Čestice nataložene u filteru sagorijevaju na toj temperaturi.
Kod sustava sa aditivom dodatak skrbi za smanjenje temperature paljenja čađi na cca 500 °C. Ovisno o načinu vožnje je potrebna regeneracija svakih 500 do 700 km. Aditiv se prilikom svakog punjenja goriva automatski usipa u spremnik goriva. Pritom je jedna litra aditiva dovoljna za cca 2.800 litara goriva".

E lani vakvo obјašnjenje nije bilo i nije se govorilo da postoje dva tipa DPF kod VW nego jedan i tad je to bilo sročeno u kratkim crtama - ni približno ovako opširno i precizno.

I ako se na ovom doda činjenica da je bilo mnogo pritužbi na početnim serijama 6-ce 1.6 TDI baš oko tog filtra (pogotovo na zapadno-evropsko tržište), očigledno je da su radile neke promene (poboljšanja) na njemu.

Tako da i ništa čudno ovo što i ti kažeš da je na početku bilo moguče dobiti taj agregat i bez DPF filtera.

rocket86
03.11.2011., 18:56
Zato sam te to i pitao čisto iz znatiželje jer meni piše doslovno: DIESEL - EURO V, a auto nema DPF.
Vjerujem to kaj pišeš pa zato pitam kolko je moguće takav podatak krivo uvrstiti na sva mjesta.:ne zna:

Vezano za golf. GTD, GTi, R modeli imaju veliku colažu guma tipa 18" i 19" zato jer je to baš tooooolko potrebno za tako snažne aute ili većim djelom zbog stila pa da i izgledom nekaj predstavljaju ajmo to tak reči?
Da li će jedan GTD ili GTI zavoj sa 18" riješiti sa 100kmh dok sa 17" nebi ni sa 90kmh mogli, da li je tolka razlika u perf??

u 90-ima su i ekstra jake limuzine imale 15 ili 16 cola, porsche 993 carrera je imao 16 cola.

da li su karakteristike bolje sa 18 nego sa 16, recimo. da li je razlog čisto praktične prirode, ne baš... dosta ima i estetika i marketing. jer "kako će onaj focus st imat 18 cola, a da naš gti(ili R) ima 17". a ima tu i stupnjevanja kroz gamu, pa tako, kod serijskih modela možeš naručiti npr 17, kod gti-ja bi po tome trebalo malo više, a R je još stepenicu iznad.

a ono što si dolje naveo, nemam iskustva, ali jedino što sam čuo o težini guma bilo je od prof.Radoša. guma je puno teža od felge, i za isti promjer i širinu, lakša bi trebala biti kombinacija sa 18, nego sa 16 cola.

CDRW
03.11.2011., 22:10
Ak nema filtra - nije Euro5. Točka i nema dalje. A da se proizvođači ne samo automobila rješavaju neželjene robe kod "Balkanaca" - dobro je poznato. Bit će da VW nije znao što bi sa faličnim 1.6 TDI pa ih je uvaljao Bosancima. Ja drugačije ne mogu objasnit da se 1.6 TDI Euro4 (tj taj famozni bez DPF-a) ne pojavljuje u niti jednom katalogu, knjizi, brošuri, ....

Evo fan page:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Information_258_VW-Golf-Motoren.html

Sa Wikipedije
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines

Službeni press materijal (SSP sam postao već ranije)
http://www.worldcarfans.com/109051319337/vw-presents-new-12-litre-tsi-and-16-litre-tdi-engines-for-golf-and-polo

Nema niti u Haynes-u niti u Etzoldu.

I nigdje tog famoznog 1.6 bez DPF-a. Dakle ili ovi u Tuzli trkeljaju nešto bez veze ili je stvarno VW uvaljao Bosancima šrot koji nigdje drugdje nije mogao prodati (nebi bio prvi ni jedini koji je to napravio u ovim krajevima).

fandjo30
04.11.2011., 14:30
Cak sam mogao poruciti i 2.0 TDI/140ks bez DPF ali sam zakasnio sa narudzbom.Ako neko zna njemacki neka posalje upit u fabriku i mene interesuje dali je auto bez DPF euro 4 ili euro5?

frenchkey
04.11.2011., 16:33
Ma što te briga samo teraj. Pa u Bosni se uglavnom vozi Golf 2 diesel koji zagađuju samo tako, a ti se brineš jeli Euro 4 ili 44

ivica_0123
04.11.2011., 17:55
Službeni press materijal (SSP sam postao već ranije)
http://www.worldcarfans.com/109051319337/vw-presents-new-12-litre-tsi-and-16-litre-tdi-engines-for-golf-and-polo

Nema niti u Haynes-u niti u Etzoldu.

Jel imas taj SSP na engleskom mozda il znas od kud bi ga mogao skinuti?

Jel znas od kud bi se mogao skinuti Haynes workshop za Clia i Fabiju?

mb73
04.11.2011., 20:57
ponovo kao papagaj,kod mene nema filter cestica i odpozadi auta pise tdi i nema nista crveno,u salonu kada sam kupovao auto i citao onako usputno informativno prije nego ispljunem lovu primjetio sam karakteristike 2 golfa oba mk6 sve isto gledajuci onako na brzinu samo ne iste cijene,1 je bio skuplji za 1000 km i kada sam pitao sta je u pitanju dobio sam odgovor ovaj skuplji ima ugradzen filter cestica,na moje pitanje jel ima ovaj sto sam namjeravao pazarit dobio sam odgovor nema pa mi je to nekako leglo pravo,samo mi treba jos i to sranje,bitno je da se vodi u svim papirima golf 6-euro 5 i za.oli me,bitno je da nece s.at kad mu dodze vrijeme.

I sad kad bih mogao birati izmedzu golfa sa i bez dpf-a uvijek bi uzeo bez stim da mu stoji u papirima euro-5 i jos da ga dobijem jeftinije pa naravno.

PS:

ako treba neka slika il nesto slobodno zatrazite,imam servis dizalicu digitalce ako treba snimiti video file,nije problem,za kolege sve.

fandjo30
04.11.2011., 22:13
ponovo kao papagaj,kod mene nema filter cestica i odpozadi auta pise tdi i nema nista crveno,u salonu kada sam kupovao auto i citao onako usputno informativno prije nego ispljunem lovu primjetio sam karakteristike 2 golfa oba mk6 sve isto gledajuci onako na brzinu samo ne iste cijene,1 je bio skuplji za 1000 km i kada sam pitao sta je u pitanju dobio sam odgovor ovaj skuplji ima ugradzen filter cestica,na moje pitanje jel ima ovaj sto sam namjeravao pazarit dobio sam odgovor nema pa mi je to nekako leglo pravo,samo mi treba jos i to sranje,bitno je da se vodi u svim papirima golf 6-euro 5 i za.oli me,bitno je da nece s.at kad mu dodze vrijeme.

I sad kad bih mogao birati izmedzu golfa sa i bez dpf-a uvijek bi uzeo bez stim da mu stoji u papirima euro-5 i jos da ga dobijem jeftinije pa naravno.

PS:

ako treba neka slika il nesto slobodno zatrazite,imam servis dizalicu digitalce ako treba snimiti video file,nije problem,za kolege sve.

Gdje si do sad kolega,ja se ovdje borim protiv vjetrenjaca...Dzabe ces slikati,opet ce te "expert " ubjedit da ti je filter negdje ispao na cestu..:kava:

mb73
05.11.2011., 09:17
Evo ja jutros ponovo priuputo u ovlastenom i dobio sam odgovor da su za BiH radili golfove bez dpf-a a u njamackoj nema sanse da kupis bez filtera cestica,doduse majstor mi je rekao a on je dovoljno upoznat stim cinjenicama.

Uglavnom kupis golfa na nasim prostorima sa dpf i brzo popusis snjim jer je katastrofalno gorivo a nema neke koristi od njega osim zastite okolisa koje se zagadzuje 300 puta vise na druge nacine.

STINGer
05.11.2011., 10:29
Ja bih se zakleo da sam svojevremeno na Škodinom konfiguratoru (našem) viđao Octavije s istim motorom i različitom cijenom i da se je taj filter spominjao kao razlika...

yedwy
05.11.2011., 10:53
bitno je da se vodi u svim papirima golf 6-euro 5 i za.oli me,bitno je da nece s.at kad mu dodze vrijeme.


Eee stari samo pazi da nebi ovim vašima u federalnoj vladi palo na pamet povuć EU pravilnike o kontroli na registraciji pa bi se moglo desit da ti taj DPF malo fali na ekotestu iliti da isti ne prođeš pa bi se tih 1000km moglo 3-4x umnožita za novi ispušni sistem sa DPF-om i tako... :mig:

Ne da te plašim al tako se i kod nas mislilo do prije par godina pa eto sve krame kojima su pisale 314zdarije u papirima su na ciosu...

mb73
05.11.2011., 13:13
nece to tako brzo biti ovde ali ne znam sta mi mogu kad u papirima stoji da auto zadovoljava euro 5 normu,znaci ne moze dokazati da ga nema,nece valjda rovariti po auspuhu i katalizatoru,jedino ga moze chek lampica i dijagnostika vidjeti kad pokaze gresku,razumijes.

Ne znam sta da kazem,sta je tu je,ipak postoje sa i bez dpf-a ovde u BiH a da li negdje jos u zemljama naseg okruzenja isporucuju auta sa ovakvim karakteristikama to ne znam.

ps:

poslao sam jedan mail u wolsburg i zatrazio da mi posalju karakteristike mog auta pa nadam se da ce biti tako dobri da mi proslijede.

yedwy
05.11.2011., 13:40
I ti ozbiljno misliš da na ekotestu nema razlike u parametrima koje daje motor sa i bez DPF-a?

Ne kužiš da ako Euro 5 PODRAZUMJEVA DPF bi neko jednostavno mogo inzistirati na tim parametrima/rezultatima na ekotestu koje bez istoga NEĆEŠ MOĆI ostvariti sa svojim motorom da se na glavu postaviš...

Ipak kak ti veliš vjerojatno ćeš ti taj auto nekome prosljedit prije nego to dođe pa čemu si mislit...

mb73
05.11.2011., 18:17
pa da u pravu si,dok dodzu ta vremena proce 10-20 god.
zasad prolaze tehnicki vozila sa euro minus 5,krsevi neispravni prolaze sa slabim kocnicama itd,tako da o tome nema smisla razgovarati,svakako je bilo pitanje samo da li je moguce da postoji serija golfa 6 bez dpf-a a eto izgleda da postoji.

xamaxy
05.11.2011., 18:44
Potvrđeno, euro 5 norma i kilaža auta su napisani kao za slabiji, 1.6 crdi model, u mojoj knjižici hihihi, moj je euro 4:rofl::rofl::rofl::lol::lol::lol:

RENT-A-IDIJOT
05.11.2011., 20:09
samo par komentara a nisam mogao sve čitat jer mi se neda.

Kod auta s filtrom za čestice nemojte čekat tu crvenu lampicu jer u dost slučajeva ni regeneracija putem kompa u servisu nece mnogo znacit. Tako ako vam se upali zuta lampica onda odite negdje na turu i vozite u visim okretajima... cca 3000-3500... Grad nipošto!

Filter se moze odstranit i moze se kupit kit koji odstranjuje filter i u njemu je varalica z ate sonde koje mjere brzinu isp plinova prije i iza filtera.... i sve radi bez paljenja lampice ikakve. Konkretno RSR motorsort to radi :)

darijomeko
20.01.2012., 14:03
E imam pitanje.Imam golfa 2 91.god.1.6 dizel promijenjene su karike klipovi glava je pobrusena,e pa sad me zanima zakaj dimi crni dim auto ima 399 000 km vuce ko lud potrosnja mu je 6 litara a itrosi mi negde 2 litre ulja na 2000 km.Da li je problem bosch pumpa ili paljenje treba malo okrenut ili nekaj sasvim drugo.

Josip09
20.01.2012., 15:50
E imam pitanje.Imam golfa 2 91.god.1.6 dizel promijenjene su karike klipovi glava je pobrusena,e pa sad me zanima zakaj dimi crni dim auto ima 399 000 km vuce ko lud potrosnja mu je 6 litara a itrosi mi negde 2 litre ulja na 2000 km.Da li je problem bosch pumpa ili paljenje treba malo okrenut ili nekaj sasvim drugo.

Nakon, kak ti veliš generalke, troši 1l ulja na 1000km? ili 10l ulja na 10.000km? Šta ste radili sa cilindrima?

Crni dim - ne sagorijeva svo gorivo...