PDA

View Full Version : Sportski menadžment

DIVAC
07.03.2003., 01:26
Voleo bih da pored ovih svakodnevnih dogadjaja pricamo o kratanjima u svetu biznisa koji je neraskidivo vezan za sport.
Danas je sport industrija koja donosi manje para samo od prodaje droge zato hajmo da pricamo o elementima koji proizvode rezultat....

Ja sam student sportskog menadzmenta i na taj nacin cu dobiti jos jedan vid prakse a vi nadam se neke korisne informacije...

pozdrav

Z

Nimoy
07.03.2003., 01:40
ja studiram ekonomiju,tako da me se menadzment itekako tice,i dosta ga proucavam.
Bit ce mi drago da prokomentiramo,ali evo sad je 1.30 AM,pa idem polako spavat.Sutra kad se vratim s faxa cu napisati poduzi post o mojem kutu gledanja.

Ukratko:>uvod>>Sport je vec godinama sinonim za novac,te se u sportu kapital zgrce od strane sportasa,ali nitko se ne pita "otkuda sav taj novac?"...odgovor je naravno poznat::>SPONZORI...ali ta "kolotecina" se ubro pocela raspadati(nakon 20tak godina aktivnog investiranja u razne sportske branse,bilo klubove,igrace,televizijske prijenose,proizvode,itd.)...pogledajmo Italiju danas.Sto se dogodilo,npr u Njemackoj?Sponzori su imali prevelike rashode,a premale prihode,a kako se trend sportskih ugovora(citaj :nogometnih) povecava rapidno i progresivno,trebala su se povecavati i i ulaganja sponzora,drzave, u sport,sto dovodi do kaosa i cesto puta prema bankrotu.
Stopa "nogometne inflacije" je postajala sve veca,a bogati ugovori igraca su postali preteski za klubove,pa su trazili povecanje naknada za PRIJENOSE NOGOMETNIH utakmica.
Da prijenosa nema,FANOVI bi razapeli i klubove i sponzore,nastao bi jos veci kaos,razvio bi se gnjev,pa su sponzori progutali jos jednu knedlu i platili koliko treba,ali zaprijetili smanjenjem tog ugovora.
Zato npr na kraju ovogodisnje bundeslige posao ce izgubiti 100tinjak nogometasa iz 1,2,3 Njemacke lige,smanjit ce se momcadi,te troskovi ,sve u cilju balansiranja troskova.
Vidjet cemo koliko ce to uspjeti.