PDA

View Full Version : WV Golf IV 1.9 TDI (savjeti oko kupovine)


DrWho
15.08.2012., 17:03
Čitajući razne teme na forumu o VW Golfu IV TDI vidim da kolaju i različita mišljenja glede odabira vrste motora.
Neki preferiraju ove modele:
1. 66Kw/ 90 PS TDI (sa Bosch pumpom)
2. 81Kw/110 PS TDI (sa Bosch pumpom)

A neki ovaj:
Ostali su sa PD (pumpe duse)?
1. 85Kw/116 PS TDI sa PD i turbinom promjenjive geometrije
Dok neki ovaj model ne preferiraju.
Link: http://www.forum.hr/showthread.php?t=451715

Trebao bih Vaš savjet oko kupovine, ali bih prvo zamolio da netko nešto napiše o svom Golfu IV TDI.

- model motora
- Kw
- uvoz ili Zubakov
- godina
- kilometara
- koje ulje koristite

I kratki komentar kako se pokazao nakon godina korištenja, pouzdanost, cijena dijelova, hrđa li karoserija, kada radite servis, da li su skupi dijelovi itd.

Vaši komentari bi mi pomogli oko odabira i vrste motora. Mada je jako teško naći model koji bi imao sve. Mislim na boju karoserije, motor, kilometražu, broj vrata itd. Ali se nadam kada se granice otvore da će i ponuda biti viša pa ću vjerojatno lakše naći što tražim. :)

Zahvaljujem na pomoći.

P.S Isprika za naslov WV=VW, nisam uočio grešku!

_slatk_i
15.08.2012., 17:20
evo ukratko cu ti napisat STA da trazis/kupis

TDI 100KS pumpa dizna(najbolji izbor za taj auto)samo prekontorliraj da li je koristeno 505.01 ulje 5w40
+2001 godine su obicno

pregledaj prednje blatobrane i to je to.

DrWho
15.08.2012., 17:36
evo ukratko cu ti napisat STA da trazis/kupis

TDI 100KS pumpa dizna(najbolji izbor za taj auto)samo prekontorliraj da li je koristeno 505.01 ulje 5w40
+2001 godine su obicno

pregledaj prednje blatobrane i to je to.

Znači radi se o modelu 74Kw/101 PS ako se ne varam. Tih modela dosta ima.
Zašto baš taj a ne ostali motori i koje je razlika pumpa dizna ili nešto drugo...ne znam koje su još vrste ugrađivali u motore?

tomi0806
15.08.2012., 19:37
pa imaš kak si napisal te 90 i 110ks, ajmo reći 'starije' verzije

poslije su došli 101, 115, 130 i 150ks, ovih najslabijih ima najviše jer su bili najjeftiniji

ja imam boru(znači isti k), 220000km i najveći izdaci dosad su bili servis na 180t km(ali zato postoje u ovlaštenom 4+ akcije di jeftino možeš dobiti original dijelove i garanciju te se ne isplati zajebavati kod nekog lokalnog u garaži) i kuplung set, mada nije ni čudo da je original izdržao 200t km s obzirom na 150ks

potrošnja se kreće od 6l ali zato može i popiti 10l bez problema ako baš hoćeš, ovjes je tvrd kao i na svakom vw-u ali tome vjerujem pridonose i gume 225/45/17

dijelovi nisu pretjerano skupi, zadnje sam mijenjao kočione pločice, ATE npr. prednje 350kn, zadnje 250kn...

auto je stari kupio nov, ja ga naslijedio i nemam nikakvih zamjerki, ima nešto bolju opremu, sve od elektronike radi i kaj se toga tiče sve 5, zapravo mijenjao sam mikroprekidač na vozačevim vratima, oni znaju zajebavati

prije kupnje dobro provjeriti, ako nije uvoz možeš kod ovlaštenog sve doznati, na tehničkom kilometražu

uglavnom sretno

frANZi50
15.08.2012., 19:58
Znači radi se o modelu 74Kw/101 PS ako se ne varam. Tih modela dosta ima.
Zašto baš taj a ne ostali motori i koje je razlika pumpa dizna ili nešto drugo...ne znam koje su još vrste ugrađivali u motore?

Zato što je najbolje pogođen, malo troši, dobro ide, trajan i obično su novija godišta.

Održavanje ti nije skupo, izmjenu zupčastog radiš u ovlaštenom za jeftinu lovu, redovni servisi na 15tkm, eventualno kuplung set kad ode to je malo veći izdatak ili ako ima dvomaseni zamašnjak. Inače peri deri.

_ov3rflow_
15.08.2012., 20:26
Trebao bih Vaš savjet oko kupovine, ali bih prvo zamolio da netko nešto napiše o svom Golfu IV TDI.

- model motora
- Kw
- uvoz ili Zubakov
- godina
- kilometara
- koje ulje koristite

I kratki komentar kako se pokazao nakon godina korištenja, pouzdanost, cijena dijelova, hrđa li karoserija, kada radite servis, da li su skupi dijelovi itd.





Kad rezimiraš, koji god da uzmeš nećeš fulati. PD je malo veći potrošač, malo skuplji u slučaju kvara PD elementa koji se jako rijetko kvari na tim motorima, dok je bosch pumpa malo jednostavnija i manji potrošač. Razlikuje ih i godina, jer je mk4 redizajniran 2000/2001 godine i tad se povlače bosch pumpe euro 2 i prelazi se na PD euro 3. PD 115 je išao 1999-2001 kad ga zamjenjuje PD 130.

Uzimaj najbolje stanje, a meni osobno bi najatraktivniji bio GTI TDI 25 jahre sa 150 KS (2001-2002 godina). Imao sam golf 3 20 jahre gti i taj auto je prebolestan, od brda opreme do meni najposebnijeg detalja: prednji diskovi 288 mm dok je VR6 imao 280 mm.
Sjedala u tim edicijama su baš s recaro potpisom a ne profilirana, uglavnom nakrcan i automatskom klimom, šiberom, super kočnicama, serijskom glazbom sa 8+1 zvučnika, trokraki volan, retro gti ručka mjenjača, BBS felge...ma sve za desetku. I što je najbolje, sve što je inače u soft laku na običnim golfovima, na jubiju je pod brušenim aluminijem. Jedini bed što ga kod nas ne budeš našao jer ih uglavnom imaju ljubitelji.

DrWho
18.08.2012., 16:32
Zahvaljujem Vam se svima na pomoći i savjetima, koji su mi dobro došli.

Do sada se nisam imao prilike upoznati sa IV-kom tako da sakupljam informacije da znam kada kupujem na što trebam obratiti pažnju.

Upravo sam danas razgledao IV od 66kw, 2000.g., sviđa mi se interijer malo nakošen prema vozaču, kao kod BMW-a, sve kvalitetno obrađeno po njemačkoj kvaliteti. :)

"tomi0806"
Potrošnja je stvarno mala za model od 110kw/150 PS, znači da manji modeli
možda i malo manje troše.

Sada mi je slika sa motorima jasnija tako da ću nešto od toga izabrati.
Mada je teško naći model koji sve ima što tražiš, ali pošto mi nije hitno
mogu pričekati. Pokušat ću naći novije godište, znači sigurno PD motor. :)
od 74Kw ili 85 Kw.

Imao bih još pitanja:
1. Znam za normu ulja VW 505.01 normu ali ako nije problem koje vrste
koristite: Shell, Mobil, Castrol ili neko drugo...?
2. Dali je moguće izmjeniti auto radio i staviti svoj, da li paše ili treba konzolu
smanjiti/povećati...?
3. Znate gdje bih mogao skinuti Manuals za VW Golf IV. Sigurno ga neću
dobiti jer ljudi to obično zagube, a u njemu ima jako dobrih savjeta oko
održavanja.
4. Zašto noviji PD motori od 74KW 2004.g., nemaju crvenu oznaku na TDI, odnosno sve je sivo, dok modeli od 2001-2002 imaju oznaku TDI a o istom motoru je riječ. Upravo gledao na oglasu.
Link:
http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-1.9-tdi-oglas-5504510
Link:
http://www.njuskalo.hr/auti/vw-golf-iv-1.9-tdi-oglas-5728951
Da li je to zbog kasnijih modela koji su izašli 96Kw i 110Kw pa su morali mijenjati raspored oznaka!!??
5. Da li je moguće oprati motor ili se ne smije zbog dosta elektronike?

frenchkey
18.08.2012., 17:03
Kojeg god uzmeš fulat ćeš!!!
Zato jer svi traže upravo taj auto i makinacije s kilometražom i općim stanjem su upravo nevjerojatne. Rijetko koji prvi vlasnik to prodaje dok iole vrijedi. A da ćeš baš ti naletiti na udovicu, časnu sestru, brata franjevca ili nekog sličnog kod kojeg auto stoji 6 godina u garaži i samo tebe čeka, to zaboravi.
Mada prodavači polovnjaka zaista znaju i imaju volje pripovijedati bajke, te davati usmene garancije koje vrijede koliko i Milanovićevo obećanje da će biti bolje.

DrWho
18.08.2012., 17:25
Kojeg god uzmeš fulat ćeš!!!
Zato jer svi traže upravo taj auto i makinacije s kilometražom i općim stanjem su upravo nevjerojatne. Rijetko koji prvi vlasnik to prodaje dok iole vrijedi. A da ćeš baš ti naletiti na udovicu, časnu sestru, brata franjevca ili nekog sličnog kod kojeg auto stoji 6 godina u garaži i samo tebe čeka, to zaboravi.
Mada prodavači polovnjaka zaista znaju i imaju volje pripovijedati bajke, te davati usmene garancije koje vrijede koliko i Milanovićevo obećanje da će biti bolje.

Kod kupovine polovnog uvjek ima rizika, ali zato se informiram da mogu pripaziti kod kupovine a ne da lutam i ne znam na što trebam paziti. Naknadno se može provjeriti stanje brojila i drugih stvari koje su bitne.

Ali po mom mišljenju bolje polovni VW nego nova Dacia. :)

Kada se nagodinu otvore granice mislim da će i mogućnosti kupovine polovnog biti povoljinije i brojnije. Nema carinskih davanja, troškova carinjenja itd., tako da će i cijene biti pristojnije.

A što se usmene garancije tiće ono mi ne treba, najbolje sam provjeriti i uvjeriti se toliko znanja imam. Problem je jedino motor koji ne možeš gledajući i slušajući vidjeti da li je dobar ili ne... Osim ako cijeli auto ne voziš na provjeru itd., ali to je dosta teško kod kupovine jer ovisi o vlasniku da li će ti dopustiti ili ne...

frenchkey
18.08.2012., 17:41
Takvi nepopravljivi optimisti trebaju ovoj državi.
A bolje da nisi napisao ovu zadnju rečenicu. Jer ako ti to ne dopušta bježi glavom bez obzira od tog prodavača.

Opet ti ponavljam, Gnoj 4 tdi je najtraženije vozilo kod homo sapiensa i humanoida sa prostora pokojne države i to prodavači vrlo dobro znaju i spremni su prodati rođenu mater za nove papučice pedala i kožnu vrećicu mjenjača.

Da ti samo ispričam priču svog prijatelja koji je po profesiji konobar, a povremeno uvozi krševe iz Belgije, Italije, Njemačke, uglavnom Golfove i u zadnje vrijeme i BMW E46 kojima je cijena sada jako povoljna vani, pogotovu ako je negdje malo kvrcnut.
Natrag na priču. Prije 10-ak godina uveze on tako G4 tdi star 2 godine sa 120.000 km!! Uredno skine kilometražu na 65.000 km, ispolira, uredi iznutra, ali ne bog zna što jer auto je još takorekuć mirisao na novo. Trgovački putnik je sve to prešao po auto-cesti, uglavnom.
Dolazi zainteresirana gospođa sa 2 lika koji znalački obilaze oko auta, lupaju cipelom o gume, ljuljaju karoseriju, otvaraju-zatvaraju vrata i mudro klimaju glavom. Na kraju žena je oduševljena sa automobilom, platit će ga skoro u pola cijene novog. Samo nekako joj se čini da je previše kilometara natukao u dvije godine. Čitavih 64.800!
Onda prepredeni konobar kaže: draga gospođo ja nisam nikakav preprodavač, radim ovo iz hobija, mogao sam slobodno to spustiti na 30.000 km i prodati ga za tisuću više, ali meni nije u cilju zajebati kupca i da se o meni širi takva reputacija. Aha-ha-ha, misliš da nije popušila foru?

MMachéte
18.08.2012., 17:44
Svi ti 1.9tdi motori su ti tu negdje , nijedan nije posebno los.Mehanicari ih znaju, nemaju posebnih kvarova, nema se tu kaj rec.
Taj auto je ok ali je kronicno precnjenjen.Recimo ovaj drugi link, covjek trazi 6700 eura za 2 generacije, uskoro 3 generacije star golf bez klime ?!?!
da je 16 puta special i tdi, nek si ga samo ima za 6700 Eur , to bi mu ja rekao.
svaki drugi kompakt dobis daleko jeftinije za te novce tog godista.

Ovaj prvi od soderasa ti je skidana kilometraza vec jedno 2-3 puta.NE vjerujes valjda da je u 8 godina napravi 135 000km?

Po meni trazi od vlasnika prvog il drugog auto, nemora bit limarijski savrsen , samo da je original kilometraza, pozeljno 2001+ godina nakon redizajna, i da naravno ima klimu, podizace i daljinsko bar.Makar i dalje ne vrijedi ni 6 po meni.

tomi0806
18.08.2012., 18:09
klimatizacija: ručna, znači da ima klimu

kaj se tiče oznaka i nefarbanja znakova u crveno, jednostavno su odlučili nakon 2004. da više nebudu to radili, zato su i na svim peticama znakovi obični srebrni

u vezi ulja, nebitno, prije je vw imao ugovor za aral ulja, sad castrol, ko zna kaj će biti slijedeće

radio ti stane svaki jer je otvor standardan 1din ili 2din ako izvadiš onaj utor

za provjeru ispravnosti auta, ako prodavač neda da odete u neki servis onda nemamo o čemu pričati, znači da nekaj ne valja s autom

manual je ono najosnovije kaj bi trebal dobiti s autom, neznam kak bi netko takvu knjižurinu mogel izgubiti, ako već nema prodaju se po oglasnicima i to na našem jeziku pa pogledaj njuškalu

_slatk_i
18.08.2012., 18:19
U Hrvatskoj najcesce izgubljena knjiga je servisna od auta :rofl:

Nego, sta ja znam, Golf 4 je ok auto, dijelova ima polovnih, novih...pumpa dizna motor obavezno uzeti, ne zato sto ovi drugi obicni ne valjaju nego je ovo novija generacija motora, ljepse se voze i to.

Ulje, bilo koje, sve je to slicno/isto.5w40 505/01, obicni tdi 501/00

yedwy
18.08.2012., 18:43
Ovaj moj traktor kojega sam nedavno nabavio 1999/2000 g passat 1.9 85kw 4000€ klima, servo, abs, asr treba polakirat blatobran i gepek i zamjenit par plastika unutra, motor je u dosta dobrom stanju i mislim da nije bio preskup...

I da motor vuče ko životinja, u normalnoj vožnji po AC bolji je i od moje alfe, u golfu koji je lakši može samo bit još bolji...

frenchkey
18.08.2012., 19:37
naravno da je to dobar auto, ali treba imati puno sreće pa naletjeti na dobar primjerak

Target
19.08.2012., 07:49
Golf IV je solidan auto, ali kod nas nać dobrog s normalnom kilometražom i stanjem je lutrija. Pogotovo TDI.

Rapidshare202
19.08.2012., 08:15
Evo ja imam g4 85kw sa 6 brzina. Imam ga vec jedno godinu i nesto sitno. U tih godinu dana, u biti odmah iza kupnje, zamjenjeno ulje, filteri, vodena pumpa, remenje, spaneri. Cisto da mirno spavam. Dalje iza toga se nije dogodio nikakav kvar. Sad bih trebao promjeniti kocione plocice i eventualno prednje diskove no to je ionako potrosna roba.

Sto se potrosnje ulja tice u 15 000km nije popio 1 deci. Motor je u savrsenom stanju (koliko je to moguce za svoje godine)

mikroprekidac malo zajebava na presnjim desnim vratima, tj, ne detektira ponekad da su vrata otvorena. Ali to je ponekad, ima neku svoju volju kad mu se radi, a kada ne. Nije neki strasan kvar, ali eto.

Krajnja brzina mu je oko 210po satu sto znaci da...sat laze :D zajebavam se. 200 ide, iako po meni je bitnije ubrzanje nego krajnja brzina s obzirom da to nemas prakticki gdje ni voziti, a uz malo srece zaustavit ce te presretac na AC :)

sto se opreme tice, moj ima grijanje sjedala, climatronic, grijane retrovizore, perace farova, abs, esp, el. prozore, 2 zracna jastuka i mislim da je to to. Mozda sam nesto i zaboravio. Od opreme sve radi zasada i nemam problema sa time. Osim zracnih jastuka koje nisam isprobavao :D i necu :D

Eh, da, godina auta je 2000.

evo ako te sta zanima, pitaj.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

streličarstvo
19.08.2012., 09:41
Kod kupovine polovnog uvjek ima rizika, ali zato se informiram da mogu pripaziti kod kupovine a ne da lutam i ne znam na što trebam paziti. Naknadno se može provjeriti stanje brojila i drugih stvari koje su bitne.

Ali po mom mišljenju bolje polovni VW nego nova Dacia. :)

Kada se nagodinu otvore granice mislim da će i mogućnosti kupovine polovnog biti povoljinije i brojnije. Nema carinskih davanja, troškova carinjenja itd., tako da će i cijene biti pristojnije.

A što se usmene garancije tiće ono mi ne treba, najbolje sam provjeriti i uvjeriti se toliko znanja imam. Problem je jedino motor koji ne možeš gledajući i slušajući vidjeti da li je dobar ili ne... Osim ako cijeli auto ne voziš na provjeru itd., ali to je dosta teško kod kupovine jer ovisi o vlasniku da li će ti dopustiti ili ne...

Da,neće se zvati porez i carina nego trošarina???????
Pojeftinjene........možemo se samo nasmijati,pa koja država se odriče love,kupuj tu dok nije nestalo.

DrWho
19.08.2012., 11:51
Zahvaljujem se svima na savjetima i na dobrim prijedlozima koji će mi dobro doći prilikom kupovine.

I na kolegu franchkey koji mi je dao savjet da sve ispitam prije kupnje a pogotovo kilometražu...

Pripazit ću i obavezno odvesti na provjeru kilometraže ali ću ipak pričekati ulazak HR u EU. Davanja moraju pasti... jer će se plaćati samo porez a i postupak oko kupnje će biti jednostavniji. Kako će biti u praksi, vidjet ćemo za koju godinu.

Za sada moj Golf II 1.6 GTD još uvjek dobro ide...:), pa se ne žurim sa kupovinom.

Svima Vama koji imate VW Golf IV TDI, želim dobru cestu i još puno prijeđenih kilometara. :)

DrWho
19.08.2012., 11:56
...i da zaboravio sam što je sa pranjem motora?

DrWho
01.09.2012., 17:17
...i da zaboravio sam što je sa pranjem motora?

... riješeno. :top:

WXW
01.09.2012., 20:52
Sve se više-manje napisalo, samo da objasnim oznake TDI.

TDI sa crvenim I - Motori sa bosch pumpom
TDI sa crvenim DI- PD motori do 130KS
TDI sve cveno - PD motor sa 150KS

Imao sam priliku voziti taj edition od 150KS. Mislim da je imao 6 brzina i okretni momenat od 350Nm. Vuče odlično, osječaj kao da gume kopaju asfalt.

krkanidis
06.09.2013., 14:43
Zanima me sljedeće:

Je li veću potrošnju imaju TDI motori ili SDI motori ?

I još jedno, je li bolje TDI bez crvenih oznaka ili je bolje kad ima crveno I ili čak DI označeno crvene boje...znam da su ovo malo pojačani motori, ali me zanima što je bolje kupiti ?

Unaprijed hvala !

WXW
06.09.2013., 17:00
Iznad tvog posta je sve napisano. :ne zna:

Sam odluči šta je tebi bolje i koliko KS želiš.

krkanidis
06.09.2013., 17:27
Iznad tvog posta je sve napisano. :ne zna:

Sam odluči šta je tebi bolje i koliko KS želiš.


A slušaj, Golf je Golf, to svi kažu...pogotovo ovi motori 1.9 TDI...neuništivo...peri deri... :cerek:

Sarek
07.09.2013., 10:12
Sve se više-manje napisalo, samo da objasnim oznake TDI.

TDI sa crvenim I - Motori sa bosch pumpom
TDI sa crvenim DI- PD motori do 130KS
TDI sve cveno - PD motor sa 150KS

Imao sam priliku voziti taj edition od 150KS. Mislim da je imao 6 brzina i okretni momenat od 350Nm. Vuče odlično, osječaj kao da gume kopaju asfalt.

Pogotovo su mi super DI crveno sa 115 KS... neznaš koji motor je u autu. :)

Vozio sam Ibizu Cupru TDI 160 KS, ima 330 nm momenta, sumnjam da 150 KS u Golfu ima više.

Mairon
07.09.2013., 10:16
Pogotovo su mi super DI crveno sa 115 KS... neznaš koji motor je u autu. :)

Vozio sam Ibizu Cupru TDI 160 KS, ima 330 nm momenta, sumnjam da 150 KS u Golfu ima više.

TDI 150 ima 320 nm pri 1900 okretaja.

hekt0r
07.09.2013., 13:37
Zanima me sljedeće:

Je li veću potrošnju imaju TDI motori ili SDI motori ?

I još jedno, je li bolje TDI bez crvenih oznaka ili je bolje kad ima crveno I ili čak DI označeno crvene boje...znam da su ovo malo pojačani motori, ali me zanima što je bolje kupiti ?

Unaprijed hvala !

iz mog iskustva, TDI više troši, ali ne puno. a ovaj novi 1.6 TDI u sedmici troši kao četvorka SDI, meni osobno fantastičan motor.

banderas
07.09.2013., 16:08
Kolegin kum ima pakao sa svojim PD motorom u Passatu, ovo su njegove (kolege) riječi, pa molim komentar:

Bjež od toga i te motore ne kupuj ni u ludilu. Moj kum ima passata sad već 5 godina. Prosjek mu je bar dva šlepanja godišnje. Kad smo se prošle godine vidli nakom pauze od 6 mj. njemu se pasat pokvario u tom razdoblju 4 puta!!! Taj motor ubija gradska vožnja, svaki cilindar ima svoj sistem ubrizgavanja (pumpu) te pumpe često krepavaju a jedna košta cca 5-6 kkn!!?
Gledaj dizelaše iz VW grupacije koji NISU PD već common rail s jednom pumpom visokog pritiska.


Priča nije izmišljena, znam da mu kum zaista ima puno problema, jel imao ludu nesreću, statistička greška ili...?

MMachéte
07.09.2013., 16:36
Svaki cilindar da ima svoju pumpu??Da ziher..postoje dizne koje vole krepavat da, ali ne kostaju pobogu5-6 tisuca kuna jedna, kostaju jedno 1000kn jedna ak se ne varam, +- iz koje ruke nabavlja.

bisi
07.09.2013., 16:40
Misli na pd elemente,oni jesu skupi i odlaze na 2.0tdi pd(2005(čini mi se)-2008 ugradnja).A da ćeš se razveseliti sa krampom starim 10 godina baš i neznam,rađe kupi nešto novije,pa nije vaf vaf svetinja ne..

frANZi50
07.09.2013., 19:06
Priča nije izmišljena, znam da mu kum zaista ima puno problema, jel imao ludu nesreću, statistička greška ili...?

Nije imao nesreću, takvi su ti Passati, pogotovo početna godišta, bez obzira što će WXW napisati da ih je većina dobra. Je kurac dobra, koga god znam da je imao tog Passata kvario mu se non stop. Apsolutno svi oni su mijenjali i dizne (i na 140ks i na 170ks motorima). Od '08. već ima puno manje problema.

WXW
07.09.2013., 19:19
Svaki cilindar da ima svoju pumpu??

Nego šta su PD elementi?

Nije imao nesreću, takvi su ti Passati, pogotovo početna godišta, bez obzira što će WXW napisati da ih je većina dobra. Je kurac dobra, koga god znam da je imao tog Passata kvario mu se non stop. Apsolutno svi oni su mijenjali i dizne (i na 140ks i na 170ks motorima). Od '08. već ima puno manje problema.

Proizvedeno ih je 1010000, večina sa TDI motorima. Znaš koji je postotak kvarova sa PD elementima? Ne znaš. Početni modeli iz 2005 su bili dosta problematični, ne samo PD elemetni. Od 2005 kada su ti Passati izašli do 2009 kada sam radio u servisu nismo imali ni jedan Passat sa PD elementima. A imali smo puno mušterija sa Passatom i večiom svi 2.0TDI. Pa sada pitam još jednom, koliko njih se kvari? Znaš? A kvaliteta goriva u HR je odlična pa ne može biti da je do goriva. :rofl:

frANZi50
07.09.2013., 19:24
Proizvedeno ih je 1010000, večina sa TDI motorima. Znaš koji je postotak kvarova sa PD elementima? Ne znaš.

Pa ne znaš ni ti. Meni je dovoljno da svaki pojedinačni model kojeg znam je imao hrpu problema. Čak i trgovci u oglasima kad prodaju CR passata veliki debelim slovima napišu "ovaj nema problema s diznama" jer ga inače nitko ne želi kupiti. Recimo od mog rođe Passat 2.0tdi '06. godište se toliko kvario da to nije bilo normalno. 3 dizne su mu riknule, zatim hrpa nekih sitnica i na kraju jebene sajle mjenjača kojih nije bilo nigdje kupiti, nego je morao naručivati na kraju platio 800kn. Nakon toga ga je prodao "sretnom" budućem vlasniku.

WXW
07.09.2013., 19:36
Vidiš, ja sve koje znam nikome nisu otišli PD elementi, neki su prevalili i preko 400t km. :ne zna:

Zato me zanima, jesu li bile električne greške ili zaštopavanje? Razlog zaštopavanja možeš kriviti gorivo i gradske vožnjice a ako je bila električna greška onda je tu proizvođač kriv.

U tim svim godinama na svim VAG autima je bilo mijenjano jako malo PD elemenata s obzirom koliko TDI motora smo imali. Čak su se neki dali počistiti bez da se izvade, i da, sjetio sam se, početkom ovog stoljeća kod električne greške nisu bili problem PD elementi nego kabel koji vodi do njih. ITu je bilo tih par slučajeva, ali baš PD elementi jako jako malo.

Prvi modeli Passata (2005) su imali hrpu ostalih problema, od 2006-2009 ostaje problem sa uljnom pumpom i nekim PD elementnima, od 2009-2010 no problem, auto je do kraja usavršen i onda je došao redizajn.

I da, nije za sve kvarove kriv proizvođač ili auto, ima do vozača. Meni je otišlo ono električno na sjedalo gdje što se može napuhati i podesiti gore dolje da drži kičmu. Kao prvo greška proizvođača jer ta dva motorćića sa getribom imaju plastične zupčanike, kao drugo greška vozača jer se prilikom podešavanja naslanja na sjedalo i normalno da pukne.
Recimo desna truba ako ti ode što nije rijedak slučaj. Zašto? Zato što se prolijeva tekućina za pranje stakla kada se puni, ode u trubu i ona ode. Kod montiranja nove se okrene na drugu stranu i ta truba drži duže od auta.

Sarek
08.09.2013., 09:23
Vani gdje ti živiš očito nije bilo toliko problema. U Hrvatskoj je, ponajviše s PD elementima.

WXW
08.09.2013., 09:38
Znači loše gorivo? Ili su greške bile električne? Nitko na to još nije odgovorio šta je otišlo kod tih elemenata? Sumnjam da imaju lošije PD elemente, razlika je samo u dobavljaču. Neki imaju Siemens neki Bosch, po cijeloj Europi.

marko kt
08.09.2013., 09:49
kolega je na passatu iz 2001 tri puta mjenjo dizne i poludio je s tim autom,onda je mjenjo za a3 istu godinu i motor i nikakvih problema sa diznama.sa jel je audi drukcije dizne stavljo te godine ili?

WXW
08.09.2013., 09:56
Samo što je tvoj kolega imao Passat 1.9TDI. Mi ovdje raspravljamo o 2.0TDI. 1.9 nije imao problema sa PD elementima, ali naravno da se nakon xxxx kilometara zaštopaju. Tu je problem gorivo i vjerovatno kratke relacije. Imao sam Passat iz 2000 godine i prodao ga sa 250t km bez ijednog kvara na motoru.

Razlika A3 Passat je bila u načinu ugradnje motora, različiti kodovi motora, PD elementi su više manje isti, različiti dobavljači i različiti indexi dijelova. Znao je otići kabel koji ide kod PD elemenata, znači električna greška. To je kod 2.0TDI riješeno, zato su PD elementi imali problema.

marko kt
08.09.2013., 10:19
znam da se tu prica o 2.0 ali sam napiso zato sta IV su pocele tih godina isto ugradivat PD motore.al da uzimam,uzeo bi 110 konja tdi...

Sarek
08.09.2013., 11:36
Znači loše gorivo? Ili su greške bile električne? Nitko na to još nije odgovorio šta je otišlo kod tih elemenata? Sumnjam da imaju lošije PD elemente, razlika je samo u dobavljaču. Neki imaju Siemens neki Bosch, po cijeloj Europi.

Neznam, ljudi koji su imali problema mi nisu rekli, ili neznaju, ili im nisu objasnili, samo su rekli da su im mjenjali PD elemente u servisu.

Sarek
08.09.2013., 11:37
znam da se tu prica o 2.0 ali sam napiso zato sta IV su pocele tih godina isto ugradivat PD motore.al da uzimam,uzeo bi 110 konja tdi...

130 KS je isto odličan motor, općenito je 1.9 pouzdaniji od 2.0, pogotovo prvih godina i serija.

WXW
08.09.2013., 11:43
Neznam, ljudi koji su imali problema mi nisu rekli, ili neznaju, ili im nisu objasnili, samo su rekli da su im mjenjali PD elemente u servisu.

To bi bilo dobro znati. Znali su se zaštopati pa je VAG napravio alat za čišćenje bez skidanja PD elemenata. I pomagalo je. Naravno, najlakše je zamijeniti i zaračunati. Osim kod električne greške PD elemenata, tu pomaže samo izmjena.