PDA

View Full Version : Procjena terenca i savjet za kupnju manjeg i štedljivijeg


Fenixzealot
29.10.2012., 22:00
Radi se o Nissan Terrano 2.7 TDi 2003. godište

evo ovaj oglas: http://www.njuskalo.hr/auti/nissan-terrano-2.7-tdi-oglas-3769807

nismo sigurni koju cijenu da stavimo pa ako bi i tu mogli pomoć

poprilično je velik potrošač i više nema potrebe za tak velikim terencom, htjeli bi neki manji (terenac jel) i štedljiviji (ovaj troši 12~) a da je buđet isti ako ne i manji

hvala :top:

Josip4
29.10.2012., 22:04
Ne znam do koje love tražiš, ali ako želiš terenca štedljivijeg od Volva xc90 nećeš naći. Sa 2.5 td-om 160 ks se po zg. voziš sa 8-9 l., otvorena ide i po 7 l.

Fenixzealot
29.10.2012., 22:07
Ne znam do koje love tražiš, ali ako želiš terenca štedljivijeg od Volva xc90 nećeš naći. Sa 2.5 td-om 160 ks se po zg. voziš sa 8-9 l., otvorena ide i po 7 l.

mislio sam da cijena bude ista, ili još bolje manja, nego bi bila od prodaje onog nissana, da ne moramo doplaćivat nikakve pare

Nino81
30.10.2012., 08:26
Onda moreš jedino ladu gledat, ak vam je takvo razmišljanje, ovaj glomazni terenac, velik potrošač, solidna kilometraža, jebenica vam ga bude prodat, možda da probate tražiti rav4 ali sigurno budete morali doplačivat..

Fenixzealot
30.10.2012., 21:33
ma dobro sad za prodaju, uletit ce vec netko imali vec par ponuda samo moram ozbiljniji oglas napravit

pa vidio po cesti ima Toyota one manje terence i svakakvih, da je i do 10 godina stara nema veze, nebi bilo do 70 000 kuna za pronać?

Joško
30.10.2012., 22:12
ne znam bas koliko ti se isplati svoj auto mijenjati za slican koji trosi mozda litru manje, naravno ako znas sto imas, tj. auto je ispravan... :kava:

Neno2
31.10.2012., 07:13
Radi se o Nissan Terrano 2.7 TDi 2003. godište

evo ovaj oglas: http://www.njuskalo.hr/auti/nissan-terrano-2.7-tdi-oglas-3769807

nismo sigurni koju cijenu da stavimo pa ako bi i tu mogli pomoć

poprilično je velik potrošač i više nema potrebe za tak velikim terencom, htjeli bi neki manji (terenac jel) i štedljiviji (ovaj troši 12~) a da je buđet isti ako ne i manji

hvala :top:

2,7 ako je sve u redu troši 10 litara kombinirano grad-otvoreno bez terena i bez uključenog prednjeg pogona, ako troši preko dvanaest ili neko divlja ili nešto s autom nije u redu.

Nešto što manje troši a ima kakve-takve terenske osobine je manji SUV tipa Tiguana, Outlandera, Yeti i slično, mada ta vozila koštaju barem kao dva Terana jer su i duplo mlađi.

Prvog predstavnika RAV-4 ja bih zaboravio 2,0 D4D je poprilično problematičan, a benzinci piju ko i Terano.

mack1
31.10.2012., 07:23
Manji a još uvijek terenac je Suzuki Jimni
Naravno ako veličina odgovara

vanja_istra
20.11.2012., 16:34
Treba mi savjet za jednog terenca.
Što treba paziti kod kupnje istog (kilometri, godište...)?

E sada imam par modela koje promatram (proučavam) u zadnje vrijeme:
1. Opel Frontera, znam da nije milina od auta, ali djeluje mi baš ''terenska'' sirovina
2. Nissan Patrol, modeli oko '99.
3. Land rover freelander isto oko '99.
4. ...ako imate još koji savjet

99. bila je i Lada Niva u izboru ali od nje sam odustao (imam osjetljive bubrege). :D

Budžet u pitanju je nekih 6-7000 eura.

off roader
20.11.2012., 20:20
Treba mi savjet za jednog terenca.
Što treba paziti kod kupnje istog (kilometri, godište...)?

E sada imam par modela koje promatram (proučavam) u zadnje vrijeme:
1. Opel Frontera, znam da nije milina od auta, ali djeluje mi baš ''terenska'' sirovina
2. Nissan Patrol, modeli oko '99.
3. Land rover freelander isto oko '99.
4. ...ako imate još koji savjet

99. bila je i Lada Niva u izboru ali od nje sam odustao (imam osjetljive bubrege). :D

Budžet u pitanju je nekih 6-7000 eura.

Opel fronteru svakako izbjegavati, vrlo su nekvalitetne generalno, ai vrlo je daleko od sirovine,
LR Frelander također izbjegavati, jednostavno loši, nepouzdani.

Patrol: dobre strane: svi dijelovi prijenosa od mjenjača do poluosovina (i sve između toga, reduktor, kardani, diferencijeli) vrlo čvrsti i otporni na jako težak rad i teren, jaka šasija, generalno kvalitetan 6 cilindrični 2.8td motor, ugodan položaj za vozača, loše strane: težina, dimenzije, glava motora -treba paziti pa nije veliki problem, loš za gradsku vožnju, vozi se poput kamiona sa sporim mjenjačem.

Auti koje si naveo ne spadaju u isti segment, frelender je SUV, nije terenac, frontera je manji, a patrol pravi teški terenac. Od ovih koje si naveo patrol je daleko najkvalitetniji, ali ima svoja ograničenja. Ako si lovočuvar ili voziš šumske radnike, onda svakako patrol, ako ti treba kao svakodnevno vozilo onda patrol ima nekoliko minusa koje sam naveo.

Inače, u svakom terencu pate bubrezi, osim možda u ovim najnovijim šminkama poput LR Discovery 3, tuareg itd.

vanja_istra
20.11.2012., 20:36
Hvala na odgovoru.
Ono s bubrezima je bila zezancija. :)
Nisam lovočuvar, niti ništa slično. Auto bi vozio po asfaltu a i bilo bi izleta po makadamu, šumi i kaljuži. Te avanture sam radio i sa sadašnjim autom (stari Twingo) pa su me s traktorom izvlačili iz blata. :D

Imao sam totalno krivi dojam o Opelu. - otpada iz izbora

Ima još koji terenac da bi upao u ovaj izbor?

Da li su starija godišta ('98-'00) i kilometraža oko 200.000 km ne toliko presudan faktor kod kupovine ovakve vrste automobila (diesel motori)?

off roader
20.11.2012., 21:14
Starija godišta sama po sebi nisu problem, dapače, bolji terenci su stariji nego ovi najnoviji, a sve zavisi tko je vozio auto, kuda, kako je održavan. Na autu sa 200 000 km ako do sada nije pretjerano održavan često treba novi kuplung, spone, jabučice, križevi kardana, možda reparacija bosch pumpe, dizni, turba, teško je načelno reći bez da se vidi neki konkretan auto. Terenac od 200000 km može biti skup za dovesti u red, ali i ne mora, sve zavisi od konkretnog auta.

Osim ovih koje si naveo u obzir bi ti dolazila toyota land cruiser tih godišta - malo manje robusna i kvalitetna od patrola, ali su malo jeftiniji dijelovi i udobnija za vožnju, te land rover defender. Znam da je CRDW protiv defendera, ali ja imam s njima dobra iskustva, recimo mekši je od patrola i dijelovi su bagatela, ali stvarno bagatela preko interneta. Ja sam mali rastom i meni je ugodan za vožnju.
Isuzu je kvalitetne mehanike, ali nekvalitetne karoserije (korozija) i ne znam kako je s rezervnim dijelovima, te možda pajero. Kod pajera važi pravilo da što starija serija to kvalitetnija, serija 1 najkvalitetnija, serija 2 manje, serija 3 lošija itd.

CDRW
20.11.2012., 22:56
E baš će mu se bubrezi razveselit ako uzme Defendera. Po meni je veliko pitanje da li njemu uopće treba terenac - rekao je da bi ga vozio većinom po asfaltu, tu i tamo neki makadam ili blato. Ako ne zna što radi u blatu će ostat i sa Discom sa tri špere. Također ako montira M/T gume proklinjat će ih svaki dan na asfaltu. Nek odluči što zapravo hoće. po meni mu terenac ne treba, svaki SUV će ga izvući na makadamu i iz lakšeg blata. Jasno ako nije ona lobotomija od 4x2 pogona tako draga nekim "gradskim SUV-ovima".

Matesonik
20.11.2012., 23:12
Ak nisi prodao Imprezu, to je prilika :D

CDRW
20.11.2012., 23:26
Ma prodam mu i Discoa ako hoće ....

navigator1
21.11.2012., 06:25
Vjerujem da je ovo pravo rjesenje za tebe i tvoju dvojbu. Ako ne budes zadovoljan imam jos neki prijedlog, samo ti pitaj !

http://www.youtube.com/watch?v=7F1wUBE5jlc

vanja_istra
21.11.2012., 07:14
Očito da sam imao krivu predodžbu o terencima i SUV vozilima. Kad bi čuo riječ SUV padale bi mi napamet one šminke od auta (Rav4, Tuareg, Cayenne i slični).
Mora postojati neki auto koji je neka sredina između sirovina koje idu metar i po u kaljužu i ovih šminkica-suv-volim-samo-asfalt-terenaca.

A da znam šta mi treba, znam otprilike. :) Želim auto kojim mogu ić u kampanju (naziv u Istri za polja i poljske puteve) bez da me kasnije vuku vani. Želim auto koji nije šminka i da se ne sjaji previše, a s druge strane da nije baš Jeep wrangler đir. S druge strane bitno je i da rezervni djelovi ne koštaju ko suho zlato. Mora postojati neki kompromis. Znam da Lada Niva otprilke ulazi u taj opis, ali nju sam izbacio iz izbora.

Astral07
21.11.2012., 07:44
Kia Sorento?:ne zna:

off roader
21.11.2012., 08:06
Tebi bi odgovarao nekakav subaru forester. Izvrsne vozne karakteristike, odličan za makadam i lakši off road, odlična kvaliteta, odlično se vozi po cesti, jedina mana su dijelovi, tj. njihova cijena i možda malo potrošnja. Ali to je stvarno pravi auto, kvaliteta i vozna svojstva bolja od svih SUV-ova na tržištu.

vanja_istra
21.11.2012., 08:14
Zaljubio sam se u nešto tipa ovog: http://www.njuskalo.hr/auti/nissan-patrol-2.8-tdi-se-oglas-2695140
San mi je imati nešto tako. Terenac, nije jako velik, robustan, diesel, kubika i kW sasvim dovoljno.
Za nešto slično trebat će još koji euro ušparat...

vanja_istra
21.11.2012., 08:15
Zaljubio sam se u nešto tipa ovog: http://www.njuskalo.hr/auti/nissan-patrol-2.8-tdi-se-oglas-2695140
San mi je imati nešto tako. Terenac, nije jako velik, robustan, diesel, kubika i kW sasvim dovoljno. ;)
Za nešto slično trebat će još koji euro ušparat...

Nino81
21.11.2012., 08:28
Vanja, inače lade imaju udobne sice i nisu baš razarači bubrega, pogotovo moja nekadašnja riva koja je imala avionske sice, ja nisam zagovornik niva, ali recimo da se nađe koja sa plinom i staviti solidne gume te dobro je odozdola zaštititi ne bi bila preloša kupnja..

Od starih fronteri treba bježat jer najti da je koja u ok stanju je ravno dobitku sedmici..

Osobno neki dobar balans je po meni rav4 samo su relativno skupe..

Ovi moderni suv/terenci tipa sportagea dacie i jetija su po meni više šminka nego
vozila za gorice i ribičiju, a pogotovo što elektronika premišlja kad uključiti pogone..

Nino81
21.11.2012., 08:31
Inače tip, dok vidiš da piše generalno uređen pogon i mašina to ti je znak da treba bežat od toga..

off roader
21.11.2012., 08:35
Da, čudno što kaže da je rađen prednji diferencijal, naime, na patrolima diferencijali traju doslovno zauvijek, osim ako je auto prerađen za ekstremni off road i tako se vozi, ne znam što može biti uzrokom da crkne, možda nepravilna upotreba pogona ili neke ogromne gume, ili različite gume naprijed i otraga. A za sam motor, mnogi kad naprave veliki servis kažu da su motor generalno uredili, tako da to može značiti svašta?

Nino81
21.11.2012., 08:42
Može biti ali ako je prava generalka obično to bude loše, a pogon je očito satro, kad je čovjek napisao da je repariran..

Uglavnom kod kupnje terenaca rabljenih treba otvoriti četvore oči, pogotovo u lijepoj našoj, jer ljudi su skloni maskiranju problema..

vanja_istra
21.11.2012., 08:48
Uglavnom kod kupnje terenaca rabljenih treba otvoriti četvore oči, pogotovo u lijepoj našoj, jer ljudi su skloni maskiranju problema..
To budi bez brige. To mi je prvi auto šta kupujem sa svojim parama, ništa neću prepustit slučaju. Jedini mali problem je da u Istri i okolici se takvi auti teško nađu.
Da li se isplati uzimati ga u EU (Italija mi je blizu) nakon 01.07?

I wonder
21.11.2012., 11:37
Zaljubio sam se u nešto tipa ovog: http://www.njuskalo.hr/auti/nissan-patrol-2.8-tdi-se-oglas-2695140
San mi je imati nešto tako. Terenac, nije jako velik, robustan, diesel, kubika i kW sasvim dovoljno. ;)
Za nešto slično trebat će još koji euro ušparat...
kratki patrol 2,8 TD....

skače ko koza. na neravninama ti je bolje da si svezan. skoro 2 tone na tak kratkom međuosovinskom i sa terenskim ovjesom.....brrrrr.
2,8 je najlošiji motor koji se je ugrađival u GR model. ni turbo verzija nije bogznakaj. bolje ide ali je generalno promašaj.
istu snagu su dobili rednim šesatakom dizelom sa 4200 ccm. kaj misliš, koji će duže trajat?

četvero ljudi u autu i nema mjesta za prtljagu. ali je oprema solidna.
dotični primjerak treba pregledat, ali općenito gledajući, ja ga nebi.

takolako
21.11.2012., 12:46
Možda ipak Sorento.
Baci pogled na oglase, mogao bi se ugodno iznenaditi.

Neno2
22.11.2012., 09:31
kratki patrol 2,8 TD....

skače ko koza. na neravninama ti je bolje da si svezan. skoro 2 tone na tak kratkom međuosovinskom i sa terenskim ovjesom.....brrrrr.
2,8 je najlošiji motor koji se je ugrađival u GR model. ni turbo verzija nije bogznakaj. bolje ide ali je generalno promašaj.
istu snagu su dobili rednim šesatakom dizelom sa 4200 ccm. kaj misliš, koji će duže trajat?

četvero ljudi u autu i nema mjesta za prtljagu. ali je oprema solidna.
dotični primjerak treba pregledat, ali općenito gledajući, ja ga nebi.

Potpisujem!

Na 2,8 turbu ode glava jako često, grijači imaju glup sistem da 3 rade na jednoj a tri na drugoj voltaži pa često bude belaja.

vanja_istra
22.11.2012., 10:25
Sve mi se čini da će bit teška odluka.

Nino81
22.11.2012., 11:02
Iskreno malo ste ograničeni sredstvima i teško nešto dobro za tu paru možete kod nas uzeti, pogledajte još hyundai gallooper, ima ih na njušci, zatim starije sportage kije, mada osobno na tak limitiran buđet probal bih nači nivu čim novijeg godišta sa plinom, dobro je zaštitio, ak ništ drugo dijelova ima na sve strane, a i za teren je najača od sveg dosada napisanog..

I wonder
22.11.2012., 11:11
Potpisujem!

Na 2,8 turbu ode glava jako često, grijači imaju glup sistem da 3 rade na jednoj a tri na drugoj voltaži pa često bude belaja.
:lol::lol::lol:
ti me iznenađuješ svaki dan. ovo za različitu voltažu nisam znal, a imali smo ih par komada.
izuzetno neudoban auto za voziti. na terenu je OK tak kratki, ni u gradu se ne osjeti toliko ali za autocestu je koma isto kao i za gradske rupe i ležeće policajce.