PDA

View Full Version : Kombi prijevoz putnika i (ili) robe


Kombi prijevoz
08.01.2013., 20:31
Pozdrav.
Imam dva kombija. Jedan teretni, drugi putnički.Iz Zagreba sam.
Oba su Fiat Ducato. Putnički je 8+1 sjedište,klima,"avionska" sjedišta (svako posebno se regulira-nisu klupe,klima naprijed+nazad,također i grijanje....u prtljažnik stane eupaleta...visina je unutrarnjeg prostora je velika da se komotno može stajati...
Teretni je produženi i povišeni...klasika,ništa posebno. Nosivost 1350 kg.
Ne želim ih iznajmljlivati kao rent-a-car nego razmišljam da ja vozim.
Čini mi se da je ponuda prijevoza tereta kombijem nevjerovatno velika i da tu nema prostora. Možda s ovim putničkim ?
Što se mene tiče, skoro pa mi svejedno koji bih vozio,makar ipak mala prednost teretnom jer je odgovornost manja a i fleksibilnost veća.
Oba kombija imaju oko 130.000,00 km i što se tiče tehničke ispravnosti,ovaj čas bih smio krenuti u npr Dubrovnik bez brige ili u Njemačku.
Firmu već imam.

E,sad...kako ? i šta raditi ?
Od oglasnika mislim da baš i nema kruha,pogotovo za teretne.
Možda za putnički još nekako,ali trebam kontinuitet.
Zvao sam par ovih dostavljačkih tvtki (Intereuropa,DHL,DPD) i ono što mi mogu ponuditi je povremena vožnja paketa.
Od toga ne mogu živjeti a opet imam neku obvezu prema njima.

Htio bih čuti neke savjete,ideje i prijedloge....

danijel983
08.01.2013., 20:46
Kod nas taksiraju sa putničkim. Znači za cijenu karte za bus ili malo nižu, kombi dođe po tebe, ajde ne pred kuću ali bliže. A i pokupi ljude na stanici. Prođe malo ispred busa. Ak ti je karta manja, sigurno će ljudi ići s tobom. Isto tako prevozi i dio djece. Uglavnom dobro mu ide. Bar mi se čini. E sad za teretni ne znam.

Josip4
08.01.2013., 20:50
Ako ti je firma starija od 6 mjeseci registriraj se na Timocom, pa tamo tražiš.
Ovih naših se mani, jer malo tko plaća, najebat ćeš se, a naplaćivat dugo, dugo...

Eto, to ti je prvi korak, dalje moraš sam, lizat puno guzica, dogovarat poslove, imati konkrentnu cijenu, pratit redovno tržište itd...

U slučaju da si sada krenuo u to mogu ti reći da nisi izabrao pravo vrijeme. Ne zna se što će nam EU "dobra donjeti" mnoge zbirne pokupit će Bugari, Rumunji..., volio bih da sam u krivu.

Glede putnika, to je malo zeznuto, u HR ne možeš registrirat firmu za prijevoz putnika 8+1, osim ako nemaš redovne linije. Npr. dobiješ ugovor od nekog lokalnog većeg prijevoznika i voziš djecu u školu i iz škole i sl. Znači redovan prijevoz.

danijel983
08.01.2013., 21:05
Ček a nebi trebalo da sa školom dogovaraš prijevoz? Sumnjam da bi mu ovaj naš prijevoznik (bilo kome) dao da mu uzima putnike. A ovaj naš taxi ide malo prije busa. Ili između dva busa. Ne znam, nisam se vozio nikad s njim.

Kombi prijevoz
08.01.2013., 21:09
Kod nas taksiraju sa putničkim. Znači za cijenu karte za bus ili malo nižu, kombi dođe po tebe, ajde ne pred kuću ali bliže. A i pokupi ljude na stanici. Prođe malo ispred busa. Ak ti je karta manja, sigurno će ljudi ići s tobom. Isto tako prevozi i dio djece. Uglavnom dobro mu ide. Bar mi se čini. E sad za teretni ne znam.

Vidio sam da neki putnički 8+1 imaju oznaku taxi...
A te fore..malo ispred busa...joj,Bože...na šta sve ljudi moraju pristajati da zarade nešto. koja ciganija.
Nešto slično sam doživio u okolici Splita, čekao sam bus...ne znam jel ide oupće i kad ide...kiša,bura....i stane neki stari T2 VW...takve dugo nisam vidio. Pita jel idem za ST....ja velim da...30 kn prijevoz. Ma velim...može i 100....
Unutra se vidi da je 100 puta sve popravljano i krpano,ali bio je besprijekorno čist....
To je bilo prije 5-6 godina i prošle godine vidim da taj prijvoznik ("Dalmatiac" piše na kombiju) ima nove Sprintere putničke....

Od kud si ti ? da to tako funkcionira ??

Kombi prijevoz
08.01.2013., 21:20
Ako ti je firma starija od 6 mjeseci registriraj se na Timocom, pa tamo tražiš.
Ovih naših se mani, jer malo tko plaća, najebat ćeš se, a naplaćivat dugo, dugo...

Eto, to ti je prvi korak, dalje moraš sam, lizat puno guzica, dogovarat poslove, imati konkrentnu cijenu, pratit redovno tržište itd...

U slučaju da si sada krenuo u to mogu ti reći da nisi izabrao pravo vrijeme. Ne zna se što će nam EU "dobra donjeti" mnoge zbirne pokupit će Bugari, Rumunji..., volio bih da sam u krivu.

Glede putnika, to je malo zeznuto, u HR ne možeš registrirat firmu za prijevoz putnika 8+1, osim ako nemaš redovne linije. Npr. dobiješ ugovor od nekog lokalnog većeg prijevoznika i voziš djecu u školu i iz škole i sl. Znači redovan prijevoz.

Mislim da je ovo premalen kombi za te kombinacije sa Timocomom.
Znam dečka koji je imao ogromni VW LT ...duži od moga 1,5 m i višlji barem pol metra. On je nešto davno radio poreko njih ali kako se preselio u drugi grad nisam ga više viđao,a to me tada nije niti zanimalo.
Znam da je spominjao te kombinacije,detalje ne znam.

A ovo sa prijevozom putnika 8+1... ne znam kakva je fora ali vidio sam nekoliko kombija (uglavnom su to manji ovi Vivaro i Trafic) sa Taxi oznakom koji se ozaju po Zg...

Spameripo
08.01.2013., 21:27
Ako ti je firma starija od 6 mjeseci registriraj se na Timocom, pa tamo tražiš.
Ovih naših se mani, jer malo tko plaća, najebat ćeš se, a naplaćivat dugo, dugo...

Eto, to ti je prvi korak, dalje moraš sam, lizat puno guzica, dogovarat poslove, imati konkrentnu cijenu, pratit redovno tržište itd...

U slučaju da si sada krenuo u to mogu ti reći da nisi izabrao pravo vrijeme. Ne zna se što će nam EU "dobra donjeti" mnoge zbirne pokupit će Bugari, Rumunji..., volio bih da sam u krivu.

Glede putnika, to je malo zeznuto, u HR ne možeš registrirat firmu za prijevoz putnika 8+1, osim ako nemaš redovne linije. Npr. dobiješ ugovor od nekog lokalnog većeg prijevoznika i voziš djecu u školu i iz škole i sl. Znači redovan prijevoz.

Je, zbog ovoga moj stari više ne vozi, vrlo glupi zakon.

Kombi prijevoz
08.01.2013., 21:34
Je, zbog ovoga moj stari više ne vozi, vrlo glupi zakon.

On je vozio isto 8+1 ili ?
Daj nešto podataka....zašto je prestao voziti ?

Josip4
08.01.2013., 21:38
Ček a nebi trebalo da sa školom dogovaraš prijevoz? Sumnjam da bi mu ovaj naš prijevoznik (bilo kome) dao da mu uzima putnike. A ovaj naš taxi ide malo prije busa. Ili između dva busa. Ne znam, nisam se vozio nikad s njim.

Može se i sa školom, ali mora biti natječaj. Uglavnom, većina osnovnih škola je uzela zagorskog najvećeg prijevoznika i napravila sa njim ugovor na XY godina. E sada on to daje malim prijevoznicima sa kombijima.

Znam samo neke srednje škole koje imaju direktno sa malim prijevoznikom sklopljen ugovor.
Znači kad ugovor istekne ide natječaj na kojem bi "trebao" proći nejjeftiniji.

Kombi@

Mislim da su ovi taxi 8+1 nelegalni, ali nisam siguran, ne znam kak taxi funkcionira, ali mislim da ni oni više ne smiju zakonski imati 8+1, neka me netko ispravi ako griješim.
Pred neko vrijeme je netko pametan donio odluku da se prijevoz putnika na 8+1 ne može registrirati, zašto, nije mi jasno. E sada, to su halabuki digli mnoge turističke agencije, hoteli i oni koji se bave turizmom...

Ja sam trebao ući u to, ali se ovo ljeto nije dala registrirati firma na 8+1, osim ako se ne radi o redovnoj liniji.

Glede tereta, teško da bi se išta drugo osim međunarodne dalo raditi. Firme varaju koperante, ne plaćaju, sa fizičkim osobama je teško imati posla, a da budeš legalan. Ako izdaš račun većini njih će to biti preskupo, a na crno nikada ne znaš na koga budeš naletio. Pa ako imaš recimo selidbe, kasnije ti iako nisi kriv prigovaraju da si oštetio stvari, premda nisi, pa traže povrat novca i sl., samo da na plate. Tak da ne znam kaj da ti drugo pametno velim. Probaj sa velikim kombijem lagano raditi van HR, sa jednom do dvije ture mjesečno se da živit normalan život, samo ako nemaš nikakve štele u nekoj špediciji za početak i to teško ide.
Najbolje pričekaj ulazak u EU pa da vidiš kaj to bude onda, sada je sve rizik.

Kombi prijevoz
08.01.2013., 21:54
Može se i sa školom, ali mora biti natječaj. Uglavnom, većina osnovnih škola je uzela zagorskog najvećeg prijevoznika i napravila sa njim ugovor na XY godina. E sada on to daje malim prijevoznicima sa kombijima.

Znam samo neke srednje škole koje imaju direktno sa malim prijevoznikom sklopljen ugovor.
Znači kad ugovor istekne ide natječaj na kojem bi "trebao" proći nejjeftiniji.

Kombi@

Mislim da su ovi taxi 8+1 nelegalni, ali nisam siguran, ne znam kak taxi funkcionira, ali mislim da ni oni više ne smiju zakonski imati 8+1, neka me netko ispravi ako griješim.
Pred neko vrijeme je netko pametan donio odluku da se prijevoz putnika na 8+1 ne može registrirati, zašto, nije mi jasno. E sada, to su halabuki digli mnoge turističke agencije, hoteli i oni koji se bave turizmom...

Ja sam trebao ući u to, ali se ovo ljeto nije dala registrirati firma na 8+1, osim ako se ne radi o redovnoj liniji.

Glede tereta, teško da bi se išta drugo osim međunarodne dalo raditi. Firme varaju koperante, ne plaćaju, sa fizičkim osobama je teško imati posla, a da budeš legalan. Ako izdaš račun većini njih će to biti preskupo, a na crno nikada ne znaš na koga budeš naletio. Pa ako imaš recimo selidbe, kasnije ti iako nisi kriv prigovaraju da si oštetio stvari, premda nisi, pa traže povrat novca i sl., samo da na plate. Tak da ne znam kaj da ti drugo pametno velim. Probaj sa velikim kombijem lagano raditi van HR, sa jednom do dvije ture mjesečno se da živit normalan život, samo ako nemaš nikakve štele u nekoj špediciji za početak i to teško ide.
Najbolje pričekaj ulazak u EU pa da vidiš kaj to bude onda, sada je sve rizik.

Gledam po oglasima ima brdo kombija koji vozepo 2 kn/km....dugoročno, to je truba...valjda se svi taljigaju okolnim cestama jer po tim cijenama npr za ST nebi ostalo ništa.

Josip4
08.01.2013., 22:00
Gledam po oglasima ima brdo kombija koji vozepo 2 kn/km....dugoročno, to je truba...valjda se svi taljigaju okolnim cestama jer po tim cijenama npr za ST nebi ostalo ništa.

A gle, kaj da ti velim, kriza je vjerojatno, ne trebam ti ništa drugo govoriti, znaš koliko košta cestarina, gorivo itd...

Većinom za ZG-ST uzimaju 1500 kn. E sada, ne bih je ulazio u tuđe računice. Trebaš oko 900 kn goriva, ne računajući cestarinu, tako da za 600 kn teraš kombi i izgubiš čitav dan, pa ako oduzmeš za amortizaciju...:ne zna:
Tko ima povrat, još nekako. Jbg. kad je sila sve se radi.

Spameripo
08.01.2013., 22:03
On je vozio isto 8+1 ili ?
Daj nešto podataka....zašto je prestao voziti ?

Nisam previše upučen, ali nama je naloge za vožnju izdavala jedna veča turistička agencija. Godinama smo vozli istu rutu i jednom prilikom na granici, hop! digli tablice i globu 2000 kn zato što bi naš auto trebao voziti netko tko je zaposlen u toj velikoj agenciji i još neka sranja (ako sam dobro to shvatio i možda sam neke pojedinosti zaboravio). I šećer na kraju, zbog navale malih prijevoznika koji su vozili za, nama, ne isplatvu cijenu agencija više nije htjela isplačivati cijenu koju smo tražili. I to je bio kraj, prodali auto i traži drugi biznis.
Inače je bio jako, jako uhodan posao i putnički i teretni prijevoz(tamo od 2000). Imali smo 3 teretna i 4 putnička vozila(8+1). Prvo je firma za koju smo radili s teretnim otišla iz RH, s putničkima je išlo vrlo dobro do 2008. kada je posao počeo ići na dolje (kriza), prodavali jedan po jedan auto, na kraju je išlo samo ljeti, zimi je auto bio na dvorištu i onda se našo taj zakon 2011-te godine. Ukratno priča jednog bivšeg prevoznika, bivšeg zbog usrane hadeze države.

Josip4
08.01.2013., 22:16
Nisam previše upučen, ali nama je naloge za vožnju izdavala jedna veča turistička agencija. Godinama smo vozli istu rutu i jednom prilikom na granici, hop! digli tablice i globu 2000 kn zato što bi naš auto trebao voziti netko tko je zaposlen u toj velikoj agenciji i još neka sranja (ako sam dobro to shvatio i možda sam neke pojedinosti zaboravio). I šećer na kraju, zbog navale malih prijevoznika koji su vozili za, nama, ne isplatvu cijenu agencija više nije htjela isplačivati cijenu koju smo tražili. I to je bio kraj, prodali auto i traži drugi biznis.
Inače je bio jako, jako uhodan posao i putnički i teretni prijevoz(tamo od 2000). Imali smo 3 teretna i 4 putnička vozila(8+1). Prvo je firma za koju smo radili s teretnim otišla iz RH, s putničkima je išlo vrlo dobro do 2008. kada je posao počeo ići na dolje (kriza), prodavali jedan po jedan auto, na kraju je išlo samo ljeti, zimi je auto bio na dvorištu i onda se našo taj zakon 2011-te godine. Ukratno priča jednog bivšeg prevoznika, bivšeg zbog usrane hadeze države.

Eto sve si manje više objasnio. Ni sam ne kužim čemu takvi tupavi zakoni, kao da ogromna ne likvidnost nije dosta.:ne zna:
Vlada bivša i ova sadašnja izgleda ne treba poduzetnike, zašto ne znam, iz nekoga razloga ih uništava. Vjerojatno imamo premalo ne zaposlenih.:ne zna:

Koliko se radnih mjesta samo izgubilo takvim tupavim zakonima, da se to dalo otvoriti zaposlio bi barem jednog radnika, plaćao doprinose, al izgleda da je bolje da je taj jedan na burzi.:ne zna:

Al, eto, to je već za neku drugu temu. Mislim da je autor saznao sve što ga zanimalo.

diddlay
08.01.2013., 22:48
Kombi@

Mislim da su ovi taxi 8+1 nelegalni, ali nisam siguran, ne znam kak taxi funkcionira, ali mislim da ni oni više ne smiju zakonski imati 8+1, neka me netko ispravi ako griješim.
.

Sve je legalno ako prođeš proceduru tj.minimalne tehničke uvjete i radiš ko taksi.
Poznanik vozio neku ekipu,zaustavila ga inspekcija na naplatnim i jedva se izvuko od 20000 kn.kazne .

Josip4
08.01.2013., 22:54
Sve je legalno ako prođeš proceduru tj.minimalne tehničke uvjete i radiš ko taksi.
Poznanik vozio neku ekipu,zaustavila ga inspekcija na naplatnim i jedva se izvuko od 20000 kn.kazne .

Ne znam za taxi, ali uglavnom ako želiš samo raditi prijevoz 8+1 ne možeš. Ako se ne varam za taxi moraš imati mjesnu koncesiju, znači ne možeš voziti svukud. Al nisam potpuno upućen u taxijanere. E sada možda je netko već smislio zaobilaženje zakona, ali meni se sa tim neda zezati, na jednoj kazni mogu izgubiti mnogo novca, tako da se za "alternative" nisam zanimao.

diddlay
08.01.2013., 23:08
Razumijem te samo sam htio reći da je taxiranje sa kombijem legalno, a onaj kolega nije taxsist nego isto ima par kombija u koje je brdo para utukao i sad nemože raditi.

Spameripo
08.01.2013., 23:28
Razumijem te samo sam htio reći da je taxiranje sa kombijem legalno, a onaj kolega nije taxsist nego isto ima par kombija u koje je brdo para utukao i sad nemože raditi.

Ako misliš na mog starog, on je kombije bio davno isplatio, jer je zadnji novi auto kupio 2002., tj. lažem jednoga je kupio 2008. pa je za 10 mj. vratio lizingu i nastavio0 voziti s starim kombijima.

Kombi prijevoz
09.01.2013., 07:08
Sve u svemu truba,da ne kažem drugačije. Što god okreneš,kako god okreneš ne ide. Nevjerovatno.
Da su se cijene srozale jesu. Meni je čovjek iz Zg sa Iveco Daily ogromnim kombijem na 2 mjesta tovario robu (Sesvete i Podsused) i dovezao u ZD za 1300,00 kn. Za tu lovu meni se nije isplatilo poslati svoj kombi i radnika da ode iz Zd po to i doveze nazad na gradilište.
Kuda sve to vodi ?

Znam čovjeka koji ima Fiat Ducato a 12 sjedišta. Švicarske tablice. Inače ima dvojno (BH i HR) državljanstvo ali i neke Švicarske papire.... kakve,ne znam...ali znam da vozi putne na relaciji Švicarska-Hr-Bosna.
Sumnjam da bi to radio nelegalno, pogotovo zbog toga što su u Švicarskoj kontrole rigorozne.

Kako god...frustrirajuće.
Očito i ovi što voze putnike po Hr sa kombijem 8+1 to rade nelegalno ili barem polulegalno...

fiat doblo
09.01.2013., 07:44
imam pitanje, jer nešto ne razumijem :

ako se privatno ne može razvoziti ljude u 8+1 kombinaciji radi konkurencije, zašto onda prijevoznici (Samoborček, Presečki itd) ne uzmu par takvih kombija , zar im se zaista više isplati poslati autobus za 5 ljudi ?

Ne pamtim da sam ikada vidio takav mali kombić od lokalnih prijevoznika (naravno, postoji mogućnost da sam u krivu)...

Kombi prijevoz
09.01.2013., 08:15
imam pitanje, jer nešto ne razumijem :

ako se privatno ne može razvoziti ljude u 8+1 kombinaciji radi konkurencije, zašto onda prijevoznici (Samoborček, Presečki itd) ne uzmu par takvih kombija , zar im se zaista više isplati poslati autobus za 5 ljudi ?

Ne pamtim da sam ikada vidio takav mali kombić od lokalnih prijevoznika (naravno, postoji mogućnost da sam u krivu)...

Nije baš da nema, ja sam viđao...Nedavno sam išao u Bosnu pa sam vidio par takvih od raznih prievoznika....neki lik iz Žepča i još neki iz Odžaka te neki lokalni u Slavonskom Brodu. Svi su to veći kombiji uglavnom sa 12 sjedala, ožda i više,ne znam ali u odnosu na mog izgledaju kao vlak.

CDRW
09.01.2013., 10:42
8+1 taksi je nelegalan? Sunce žarko pun Brač takvih. Eno Kacavida ima bar 4-5 komada i s njima vozi po otoku. Uvjek stoje na rivi kad dođe trajekt.

igor999
09.01.2013., 10:47
8+1 taksi je nelegalan? Sunce žarko pun Brač takvih. Eno Kacavida ima bar 4-5 komada i s njima vozi po otoku. Uvjek stoje na rivi kad dođe trajekt.

Nije nelegalan, nego da bi mogao raditi u HR ne možeš registrirat firmu za prijevoz putnika 8+1, osim ako nemaš ugovorene redovne linije.
Znaci vjerovatno ima ugovor o koncesiji za opcinu Brac.

CDRW
09.01.2013., 10:53
A obrt? Jerbo Kacavida je obrt ...

alfa146
09.01.2013., 11:03
Kod nas jedino taxi smije voziti putnike,a on je 4+1.
8+1 ne može dobiti taxi koncesiju.
Obrt ili tvrtka,nebitno je.

CDRW
09.01.2013., 11:16
E onda jebeš te zakone - jer 8+1 vozi kao taksi na ovaj ili onaj način.

P.S. A što je sa Loganom MPV, Zaffirom ... koje su 7 sjedala?

alfa146
09.01.2013., 11:20
E onda jebeš te zakone - jer 8+1 vozi kao taksi na ovaj ili onaj način.

P.S. A što je sa Loganom MPV, Zaffirom ... koje su 7 sjedala?

Vozi 8+1 sve dok ga prometni inspektor ne uhvati,skine tablice i ne isključi iz prometa.
Ovi 5+2 mogu voziti,samo ne znam (kod nas) koji bi putnici ušli u Daciu pored E klase,5-ce,pasata itd. :D

hasnfefer
09.01.2013., 13:31
imam pitanje, jer nešto ne razumijem :

ako se privatno ne može razvoziti ljude u 8+1 kombinaciji radi konkurencije, zašto onda prijevoznici (Samoborček, Presečki itd) ne uzmu par takvih kombija , zar im se zaista više isplati poslati autobus za 5 ljudi ?

Ne pamtim da sam ikada vidio takav mali kombić od lokalnih prijevoznika (naravno, postoji mogućnost da sam u krivu)...

Kako ne, Autotrans po otočićima stalno baulja sa kombićima tipa VW T4, prikupljaju putnike po malim mjestima dalje od glavnih linija, a onda presjedaju u autobuse.

A i kao što CDRW reče, Cres/Lošinj ima x taxija u 8 + 1 kombinaciji. :misli: Ili je 7 + 1, tipa našli rupu u zakonu. :ne zna:

Josip4
09.01.2013., 15:03
imam pitanje, jer nešto ne razumijem :

ako se privatno ne može razvoziti ljude u 8+1 kombinaciji radi konkurencije, zašto onda prijevoznici (Samoborček, Presečki itd) ne uzmu par takvih kombija , zar im se zaista više isplati poslati autobus za 5 ljudi ?

Ne pamtim da sam ikada vidio takav mali kombić od lokalnih prijevoznika (naravno, postoji mogućnost da sam u krivu)...

Nisi čitao pažljivo, Presečki i sl. imaju kobije 8+1. Znači možeš ti voziti 8+1, ali samo ako se radi o redovnim linijama. Mislim da ne trebam objašnjavati što je redovna linija.

zanny
09.01.2013., 15:37
kakav je slučaj kad JA ili neki opunomočenik sa MOJIM (registriran na mene osobno) 8+1 kombijem vozim zaposlenike svoga poduzeća na posao. jel tu ima nekih problema ?

ili kad ja (ili moj opunomočenik, recimo žena) sa tim istim kombijem uvećer vozim sebe i prijatelje na gažu ?

noxis93
09.01.2013., 16:16
Di je to zabranjen 8+1 kao taksi? I kojim zakonom?

diddlay
09.01.2013., 16:18
kakav je slučaj kad JA ili neki opunomočenik sa MOJIM (registriran na mene osobno) 8+1 kombijem vozim zaposlenike svoga poduzeća na posao. jel tu ima nekih problema ?

ili kad ja (ili moj opunomočenik, recimo žena) sa tim istim kombijem uvećer vozim sebe i prijatelje na gažu ?

Nema,problemi nastaju kad radiš usluge prijevoza i to naplačuješ pa makar i svojoj firmi

Josip4
09.01.2013., 16:48
kakav je slučaj kad JA ili neki opunomočenik sa MOJIM (registriran na mene osobno) 8+1 kombijem vozim zaposlenike svoga poduzeća na posao. jel tu ima nekih problema ?

ili kad ja (ili moj opunomočenik, recimo žena) sa tim istim kombijem uvećer vozim sebe i prijatelje na gažu ?

To je legalno, tu nema ništa sporno jer to je kombi od tvoje firme i služi samo za potrebe firme. Ti kao građevinar ne možeš ni legalno obavljati svojim kombijem neki komercijalni prijevoz, smiješ voziti samo ono što je za tvoje, odnosno potrebe tvoje firme potrebno.

Znači možeš ti voziti koga želiš, ali ne možeš otvoriti firmu za prijevoz 8+1, osim ako se ne radi o ranije napisanim uvjetima.

Vidim da neki gore spominju neke prijevoznike koji po otocima voze. Znači ako netko vozi 8+1 i staje na autobusnim stajalištima to je redovna linija, znači isto kao i bus i to je legalno. Za taxi vozila ne znam.

noxis93
09.01.2013., 17:25
Taxi vozila smiju ako su registrirana za taksi djelatnost, o tome odlucuje gradska uprava. Mislim da Dubrovnik npr. trpi iskljucivo 4+1 dok u odluci o autotaksi djelatnosti grada Pule pise da auti smiju imati najvise 9 sjedala, ukljucujuci sjedalo vozaca.

alfa146
09.01.2013., 19:27
Di je to zabranjen 8+1 kao taksi? I kojim zakonom?

Evo kod nas.http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=16339

zanny
09.01.2013., 20:46
To je legalno, tu nema ništa sporno jer to je kombi od tvoje firme i služi samo za potrebe firme. Ti kao građevinar ne možeš ni legalno obavljati svojim kombijem neki komercijalni prijevoz, smiješ voziti samo ono što je za tvoje, odnosno potrebe tvoje firme potrebno.

Znači možeš ti voziti koga želiš, ali ne možeš otvoriti firmu za prijevoz 8+1, osim ako se ne radi o ranije napisanim uvjetima.

Vidim da neki gore spominju neke prijevoznike koji po otocima voze. Znači ako netko vozi 8+1 i staje na autobusnim stajalištima to je redovna linija, znači isto kao i bus i to je legalno. Za taxi vozila ne znam.

ne, kombi neće biti registriran na firmu, nego osobno na mene, zato i pitam

noxis93
09.01.2013., 21:12
Evo kod nas.http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=16339

Procitaj clanak. Nitko ne zabranjuje da 8+1 vozi kao taksi, vec se zabranjuje da 8+1 vozi transfere.

Josip4
09.01.2013., 21:53
Evo kod nas.http://www.dubrovniknet.hr/novost.php?id=16339
Isti slučaj sam i ja imao. Našao sam neku štelu za te transfere, prvo bi, pa ne bi, pa... reko ajde, a, onda hladan tuš...
Ponekad se se stvarno pitam tko nam to, odnosno kakvi vode državu.
ne, kombi neće biti registriran na firmu, nego osobno na mene, zato i pitam

Neće biti problema jer ljude prevoziš za vlastite potrebe, a ne u komercijalne svrhe.
Vidi se iz aviona da se radi o kombiju koji prevozi radnike, tak da nemaš ti tu brige.

zanny
10.01.2013., 18:13
Isti slučaj sam i ja imao. Našao sam neku štelu za te transfere, prvo bi, pa ne bi, pa... reko ajde, a, onda hladan tuš...
Ponekad se se stvarno pitam tko nam to, odnosno kakvi vode državu.


Neće biti problema jer ljude prevoziš za vlastite potrebe, a ne u komercijalne svrhe.
Vidi se iz aviona da se radi o kombiju koji prevozi radnike, tak da nemaš ti tu brige.

misliš da se mogu prepoznati bauštelci u kombiju :)

mjau mjau
10.01.2013., 18:31
misliš da se mogu prepoznati bauštelci u kombiju :)

Kupi radnicima kamuflažna odijela.
Ona zmazana s mortom, svakom zapikni olovku za uho, metar u prednji džep na prsima, pivušu u ruku i sendviče s podrigušom. :top:

alfa146
10.01.2013., 20:37
Procitaj clanak. Nitko ne zabranjuje da 8+1 vozi kao taksi, vec se zabranjuje da 8+1 vozi transfere.

Točno.
Međutim nemam link na to kakvi uvjeti moraju biti za vozilo namijenjeno obavljanju taxi službe.No uvjeravam te da MORA biti 4+1,najviše 10 godina star,minimalno 4 vrata,minimalno 400 lit. zapremine prtljažnika.....

hcerinski
10.01.2013., 20:41
imate jako lijepo mišljenje o radnicima! bitno da je podriguša... pitaj zannija zašto i ma ne kupi kvalitetniji gablec a ne podrigušu

CDRW
10.01.2013., 20:55
Točno.
Međutim nemam link na to kakvi uvjeti moraju biti za vozilo namijenjeno obavljanju taxi službe.No uvjeravam te da MORA biti 4+1,najviše 10 godina star,minimalno 4 vrata,minimalno 400 lit. zapremine prtljažnika.....

Pa sad ... eno u ZG Sandero kod šahista kao TAHI. Svaka čast autu ali ak to ima 400 litri kuferrauma ...

zanny
10.01.2013., 21:22
imate jako lijepo mišljenje o radnicima! bitno da je podriguša... pitaj zannija zašto i ma ne kupi kvalitetniji gablec a ne podrigušu

a, ne prodrigušu smo odhebali kad radimo u urbanim krajevima.

4 topla sendvića i 4 pive 90 kn, podriguša, sir, kruh i piva više od 90 kn

kad smo vanka urbanioh krajeva onda je mesina na gradele i bronzin... pa nemamo svaki preko 100 kila od salame :)))

glede kombija, jel smije imati ugrađen roštilj ko onaj u ko to tamo peva :)

Kombi prijevoz
10.01.2013., 22:04
kakav je slučaj kad JA ili neki opunomočenik sa MOJIM (registriran na mene osobno) 8+1 kombijem vozim zaposlenike svoga poduzeća na posao. jel tu ima nekih problema ?

ili kad ja (ili moj opunomočenik, recimo žena) sa tim istim kombijem uvećer vozim sebe i prijatelje na gažu ?

Što se tiče prijevoza radnika: jedino je ovo ispavno: ti trebaš svojoj firmi/orbtu iznajmiti kombi i to po principu da piše npr "Zaninović iznajmljuje obrtu Zany vozilo marke MErceses Sprinter 312 CDI, broj šasije....itd....godina proizvodnje...
Ugoovorne strane određuju iznos najamnine od npr 1000,00 kn itd..."
SAmo tako si posve pokriven a ne da drhiš hoće li te policajac pustiti ili ne.
NAravno, taj ugovor ne mora biti ovjren kod bilježnika niti proveden u poslovnim knjigama. Slično kao i ugovor o djelu....pamtan si ti znam...shvatit ćeš :-)

Što se tiče ovoga da ti ili žena vozite nekoga navečer na gažu, to nebi trebao biti problem.
Ja sam imao slučaj da me zaustavi a ja vozim 7 svećenika....prizor kao u filmu...i pita me policajac kako službeni kombi na kojem stoji oznaka "za vlastite potrebe" van mjesta sjedišta u 22 ima 8 putnika od kojih 7 nema veze sa tvrtkom.
Velim mu "išli smo na duhovnu obnovu"... :-)

mata iz rata
10.01.2013., 22:13
jedan moj poznanik u njemačkoj obavlja prijevoz sa sprinterom teretnim, jednom ili dvaput mjesečno kad dolazi kući natovari svakojakih stvari koje tu proda čisto da si naplati put, a i nešta zaradi, to je sve što mogu reći jer stvarno nisam previše upućen, to je sve što znam

noxis93
11.01.2013., 07:22
Točno.
Međutim nemam link na to kakvi uvjeti moraju biti za vozilo namijenjeno obavljanju taxi službe.No uvjeravam te da MORA biti 4+1,najviše 10 godina star,minimalno 4 vrata,minimalno 400 lit. zapremine prtljažnika.....

To je tako u Dubrovniku. Proguglaj Odluku o autotaksi prijevozu za bilo koji drugi grad i vidjet ces da je stvar razlicita.
Dubrovnik ima poseban status za svoje taksije.

alfa146
11.01.2013., 08:44
To je tako u Dubrovniku. Proguglaj Odluku o autotaksi prijevozu za bilo koji drugi grad i vidjet ces da je stvar razlicita.
Dubrovnik ima poseban status za svoje taksije.

Pa to i govorim cijelo vrijeme.
Onaj koji daje koncesije za taxi (dakle grad) dava i uvjete za ispunjavanje istih.Rijeka ima svoje,Zagreb svoje,Split svoje....

Kombi prijevoz
11.01.2013., 20:56
Sve u svemu...mislim da će biti najbolje ono "rasprodaj ove kombije i Bože čuvaj Hrvatsku,odoh ja u Njemačku" :ne zna:

kombiprijevoz
22.03.2013., 08:19
Eh kombi prijevoz više ni bog ne treba svi se nekako snalaze kako umiju i znaju i tu stvarno više nema kruha, baš o tome danas razmišljam što i kako dalje :(

deb78
22.03.2013., 18:36
pozdrav
imam također 8+1 kombi i imam poduzeće d.o.o.,jedna od djelanosti upisanih u sudski registar mi je "ostali kopneni prijevoz".do sada sam vršio prijevoz radnika za jednu veliku firmu na ugovor,koji je isteko i sad mi ostalo vozilo(sreća da se otplatilo). sada me zanima dali bi sa ovom registriranom djelatnosti mogao vršiti transfere npr. zračna luka-grad a da sve bude legalno?
puno hvala