Pogledaj jedan post
Old 25.10.2015., 20:59   #6
Ako ti kupuješ onda račun treba biti na ime tvoje firme, ti plaćaš dobavljaču, a fakturiraš krajnjem kupcu.
Ne plaća krajnji kupac ebayu, nego plaćaš ti. Dakle ti moraš dobiti račun od e baya, koji onda e bayu platiš ti, a nakon toga ti (tj tvoja firma) ispostavlja račun krajnjem kupcu (pretpostavljam da ćeš taj račun uvećati za svoju proviziju) i krajnji kupac plati tebi. Krajnji kupac ne plaća e bayu ništa. (osim ako nisam nešto krivo shvatila )

to što ti naručuješ, a ne preuzimaš, nema veze. Račun mora biti na ime tvoje tvrtke jer ga tvoja tvrtka plaća i tvoja tvrtka knjiži. Taj je račun, tj trošak nabave, trošak tvog poslovanja. Ako ne glasi na tvoju firmu ne možeš ga knjižiti.

Što se same potvrde, koju spominješ tiče, ne znam što bih ti rekla jer ne znam kako izgleda, tj. koje elemente sadrži.
Nije nužno da se nešto zove račun da bi se priznalo, bitno je da sadrži sve elemente predviđene našim zakonima. Može se dokument zvati i potvrda, ali MORA OBAVEZNO sadržavati elemente predviđene našim zakonima
(podatke o prodavatelju, naziv, adresa, podatke o kupcu; naziv, adresa, pdv id broj, naziv robe/usluge, cijenu i ostalo).

Uostalom, na stranicama porezne uprave, tamo negdje među službenim mišljenjima, pronaći ćeš njihovo tumačenje značenja RAČUN.
Računom se smatra SVAKI DOKUMENT KOJI SADRŽI PROPISANE PODATKE.
Da li te podatke ima ta tvoja potvrda, ne znam jer ne znam kako izgleda.

BTW, ja često kupujem na e bayu, ali roba nikad ne ide na moju kućnu adresu jer me nema doma prije podne.
Ja naručim, ja platim, a roba ide na adresu moje mame (jer je mama u penziji i doma je prije podne kad dolazi pošta).
Račun ide na moje ime, ja ga platim, a moja mama je samo primatelj i ništa drugo.
Darsey is offline  
Odgovori s citatom