Pogledaj jedan post
Old 09.11.2008., 16:35   #156
Quote:
Aryan kaže: Pogledaj post
A gdje su tvoji linkovi da smo svi slaveni? Ili je to iz jugoslavenske povijesti svijeta?
Dao sam linkove prije koje si svjesno ignorirao ili se nisi udostojio pogledati. Tvoj problem.

Aryan kaže:
O čemu sa svojim linkovima? Mogu ja napravit stranicu, sa imitacijom Oxforda gdje ću potvrdit da su Hrvati nastali od ružičastih jednoroga... Budući da skoro 80% linkova koje se navode nemaju nikakve grafičke prikaze, zar ne možete zaključiti u istinitost tih stranica, a koliko sam ja naišao na netu, za svaku tezu o porijeklu Hrvata, srbi imaju deset stranica u kojima su samo zamijenili ime Hrvati sa sSrbi... Što dodatno govori... Piše na linku, pa i na plotu piše...

Ymir kaže:

Daj ne lupetaj. Linkovi nisu "od bilo koga" već članci iz znanstvenih časopisa, instituta itd. Kako nema grafova? O čemu ti pričaš? Jesi li uopće pogledao linkove?

Nasumice dajem sada linkove:

http://www.nature.com/ejhg/journal/v.../5200992a.html
https://www3.nationalgeographic.com/...tml?card=my036
http://evolutsioon.ut.ee/publications/Rootsi2004.pdf

Itd.itd.
Nisam ti ja kriv što si toliko lijen pročitati istraživanja.

https://www.forum.hr/showthread.php?t=272031&page=5

Phylogeography of Y-Chromosome Haplogroup I Reveals Distinct Domains of Prehistoric Gene Flow in Europe

To investigate which aspects of contemporary human Y-chromosome variation in Europe are characteristic of
primary colonization, late-glacial expansions from refuge areas, Neolithic dispersals, or more recent events of gene
flow, we have analyzed, in detail, haplogroup I (Hg I), the only major clade of the Y phylogeny that is widespread
over Europe but virtually absent elsewhere. The analysis of 1,104 Hg I Y chromosomes, which were identified in
the survey of 7,574 males from 60 population samples, revealed several subclades with distinct geographic distributions.
Subclade I1a accounts for most of Hg I in Scandinavia, with a rapidly decreasing frequency toward both
the East European Plain and the Atlantic fringe, but microsatellite diversity reveals that France could be the source
region of the early spread of both I1a and the less common I1c. Also, I1b*, which extends from the eastern Adriatic
to eastern Europe and declines noticeably toward the southern Balkans and abruptly toward the periphery of
northern Italy, probably diffused after the Last Glacial Maximum from a homeland in eastern Europe or the
Balkans.
In contrast, I1b2 most likely arose in southern France/Iberia. Similarly to the other subclades, it underwent
a postglacial expansion and marked the human colonization of Sardinia ∼9,000 years ago.

----------------------------------------------------------------------------
A different scenario has to be envisioned for subhaplogroup
I1b*, which is the most frequent clade in eastern
Europe and the Balkans.
It reaches its highest incidences
in Croatia (31%) and Bosnia (40%), encompassing almost
80%–90% of I (table 1).
In western Europe, its
subclade I1b2 (M26) (fig. 1F) (Semino et al. 2000; Bosch
et al. 2001; Capelli et al. 2003; Maca-Meyer et al. 2003)
is found at a very low frequency (!5%), except in Sardinia
(41%), Castile (19%) (Flores et al., in press), Bearnais
(8%), and in the Basques (6%). Although subclade
I1b2 and the paragroup I1b* (the latter present at marginal
frequencies) co-occur west of the Italian Apennines,
only I1b* is present east of the Adriatic. I1b* Y chromosomes
rapidly dissipate west of the Balkans—they are
virtually absent among Italians, Germans, French, and
Swiss (table 1; fig. 1E)—but extend eastward at notable
frequencies among Slavic-speaking populations. This
finding suggests that, similar to I1a, I1b* also may have
expanded from a glacial refuge area. However, this area
was most likely located in eastern Europe or the Balkans.

http://evolutsioon.ut.ee/publications/Rootsi2004.pdf

Gdje ti vidiš da tu netko priča o "slavenskim genima" ili "iranskim genima? To ne postoji. Po genima se gleda biološka populacija, a ne narodi. Narod obuhvaća nosioce određene kulture. Narodi se gledaju po kulturi u najširem smislu te riječi, što će reći da je kultura sveukupnost materijalnih i duhovnih dostignuća određene zajednice. Kultura su jezik, običaji, religija, umjetnost, znanost itd. Tako se gledaju narodi, što znači da su Hrvati Slaveni. Vaša logika je, 'prostite na izrazu, glupa do bola. Nitko ne osporava da su Šveđani i Norvežani germanski narodi iako su se miješali s autohtonim skandinavskim stanovništvom. Nitko Nijemcima ne osporava da su germanski narod iako su se oni miješali s stanovništvom kojeg su zatekli na području današnje Njemačake. Da stvar bude bolje Nijemci se genetski razlikuju od Šveđana i Norvažana u jednoj mjeri i opet svrstavate te narode u germanske. Isto vrijedi i za Engleze. Španjolce i Francuze se trpa u romanske narode i nikome to ne smeta iako su sem iješali sa svime i svačime. Tako mogu nabrajati do sutra, ali ne, Hrvati nisu Slaveni. Pa onda ni Nijemci ni Šveđani ni Norvežani nisu germanski narodi. Oni su...neka budu Eksimi.

Nauči se i ne dosađuj.

Evo vam vaših "ilirskih" i "slavenskih" gena.

I što drugo čovjek može reći osim da nemate pojma.

Zadnje uređivanje Ymir : 09.11.2008. at 16:40.