Pogledaj jedan post
Old 21.06.2006., 04:59   #3
Grozno! Znam kako ti je. Ovo su ti potrebni papiri (informacije su sa usembassy.hr stranice - ali hrvatska drzava trazi isto od svakog stranca)

To marry in Croatia, Croatian authorities require the following:

Valid passport.

Birth certificate translated into Croatian by a sworn court interpreter; the birth certificate must bear an apostille and must be a new copy issued within the past 90 days.

A sworn statement, which must be authenticated by an authority of the foreigner's country, stating that the person in question is a citizen of that country, that he/she is free to marry, and that the marriage contracted in Croatia will be regarded as valid by the authorities of that country.
This sworn statement must be authenticated by the Consular Section of the Croatian Foreign Ministry, located at Medulićeva 34, 10000 Zagreb. The contact number at the Ministry is (385) (1) 4598-038. The fee is 60 kunas payable in cash in kunas.

If the foreigner does not speak Croatian, he/she will have to obtain the services of a court appointed translator for the marriage ceremony.

If one of the marriage partners is divorced or widowed, proof of the dissolution of previous marriage (i.e., divorce decree or death certificate) is required; similarly, an apostille is required on those documents.

Ako imas sve ove dokumente, onda ne bi trebao imat problema. Ovo za ime je glupo. Vjencajte se u Zagrebu gdje se sigurno cesce stranci vjencaju s hrvatima.

Ja sam jednom imala problem s imenom. U americi se za srednje ime obicno pise samo prvo slovo (middle initial). Kad sam prvi put vadila osobnu iskaznicu u Zagrebu s americkom vozackom za identifikaciju zena mi nije htjela dati jer nije bila sigurna da li sam ja s vozackog s srednje ime K, ista kao ja na domovnici s srednjem imenom Kristina. Nema veze sto sam rodjena u americi (kao sto pise na domovnici i rodnom listu) i sto je svaki drugi detalj isti. Pitala me za putovnicu (kao da setam ulicama Zagreba s putovnicom) i kad sam rekla da nije uza me, rekla mi je da odem doma i da se vratim... nakon sto sam 2 sata cekala, mislim da ne! Uglavnom, pitala sam za njezinog sefa, razgovarala s njim, i on je rekao da je u redu. I to je bilo moje prvo lose iskustvo s hrvatskom birokracijom

Evo ti jedna ideja: neka iz njezinog veleposlanstva napisu i ovjere da je "ime, prezime, ocevo ime" i "ime, prezime" jedna te ista osoba...
Odgovori s citatom