Pogledaj jedan post
Old 18.07.2008., 22:27   #2
Evo nekih knjiga i linkovi na njih:

Routledge History of Philosophy. Vol. 1. From the Beginning to Plato (Routledge,1997)(T)(484s)
Routledge History of Philosophy. Vol. 2. From Aristotle to Augustine (Routledge,1999)(T)(484s)
Routledge History of Philosophy, Vol. 3. Medieval Philosophy.
Routledge History of Philosophy. Vol. 4. The Renaissance and 17-century Rationalism (Routledge,1998)(T)(444s)
Routledge History of Philosophy. Vol. 5. British Philosophy.. (Routledge,1996)(T)(377s)
Routledge History of Philosophy, Vol. 6. The Age of German Idealism
Routledge History of Philosophy, Vol. 7. The Nineteenth Century
Routledge History of Philosophy, Vol. 8. Twentieth-Century Continental Philosophy
Routledge History of Philosophy, Vol. 9. Philosophy of Science, Logic and Mathematics in the Twentieth Century
Routledge History of Philosophy, Vol. 10. Philosophy of Meaning, Knowledge and Value in the Twentieth Century

Ovo je u .zip-u, svih deset pdfova na ovome linku: http://www.4shared.com/file/55704260...in_10_Vol.html

Evo ovdje i Quine W V - From A Logical Point Of View
Genijalni Quineovi članci, pogotovo Two Dogmas of Empiricism (obavezno štivo za svakog filozofa).

Link na Gilbert Ryle - The Concept Of Mind. Uništenje dualizma, iako treba s rezervama uzeti neke stavove jer Ryle nije bio savršeno upućen u znanost.

Zatim, Epistemology - The Big Questions. Članci (eseji) o epistemologiji od Descartesa do Wittgensteina, Rortyja i Quinea...

(Link dolje) Zanimljiva Putnamova knjiga o distinkciji navodnih činjeničnih stavova i vrijednosnih stavova. Povlači analogiju s Quineovim argumentom u Two Dogmas, ali u odnosu dualizma vrijednosti i činjenica. I nastoji pokazati da su vrijednosni sudovi također objektivni, tj. točnije, pokazuje da distinkcija između vrijednosti i činjenica nije tek tako opravdana. Link: Hilary Putnam-The Collapse of the Fact-Value Dichotomy (Znam da mi je na jednome mjestu "nitko drugi" govorio da kod Kanta podjela na sintetičke i analitičke sudove nema veze s njegovom etikom. Evo argument za preispitati taj stav.)

I Blackwell - The Blackwell Guide to the Philosophy of Language (Devitt M., Hanley R.(eds) 2006)(T)(457s). Uvod u filozofiju jezika.
Somewhere in the gray wood by the river is the huntsman and in the brooming corn and in the castellated press of cities. His work lies all wheres and his hounds tire not. I have seen them in a dream, slaverous and wild and their eyes crazed with ravening for souls in this world. Fly them.

Zadnje uređivanje Davor000 : 19.07.2008. at 00:12.
Odgovori s citatom