Tema: PES 2011 [*]
Pogledaj jedan post
Old 02.06.2010., 11:42   #8
Ako vam se ne čitaju previewi, ukratko: igra nije ni blizu gotova, tako da će trebati pričekati GamesCon u Leipzigu tijekom kolovoza, kada će biti prikazana "demo-verzija". Ovo je rani build, mnogo toga nije uvršteno. Od novosti, nove animacije za igrače i golmane (koje se još uvijek dodavaju), mogućnost određivanja brzine igre (od -2 do +2) i novi obrambeni sustav:

Quote:
How does the new defence system work?
Here's the thing: Seabass' described the new defence system one way (using the Right Stick to stand off, or step in, according to our notes), the controls diagram another (using Left Stick + x), and... neither worked in-game, since the new defence system was yet to be implemented, according to a Konami representative. So... we don't know what to say, other than there's a new three stage defence system that used analogue pushes toward, or away, from the attacker allowing you to cover space without stepping in (e.g. to block a cross), waiting for the precise moment to step in and nip the ball away. In theory, it'll offset the power of the new dribbling/trick system - creating a Street Fighter-style mini-battle between attackers and defenders depending on timing and skill.
Od novih licenci trenutno je potvrđen samo Copa Libertadores.

I da, umjesto Marka Lawrensona komentatorski dvojac činit će Jon Champion i Jim Beglin.
Pustim si Simple Mindse, zatvorim oči i zamišljam da sam ja njihov pjevač na velikom koncertu. Odjeven sam u bijelo odijelo i dugi bijeli lagani kaput, imam roza košulju. Oko vrata imam lanac, prstenje na svakoj ruci, a našminkan sam kao Boy George.
Odgovori s citatom