|
|
22.03.2009., 00:10
|
#1
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2008.
Postova: 160
|
Peugeot 308 - na rubu živčanog sloma!
Eto ovako...
Prošle godine sam kupio 308-icu, 1.6 THP, ...nakon nemilosrdnog čekanja, naravno da su kasnili, auto je stigao, ...i bio sam presretan narednih 500 km. Naime, sto se do sada dogodilo (imam ga oko 10 mjeseci, 14 000 km):
-na oko 1000 km se uništio sinhron prve i druge brzine, popravljeno i nakon narednih 100-tinjak km ponovno ista stvar
-ponovno zamjenjen u drugom servisu (Auto Paru), i nakon novih 100-tinjak km isto...
-prednje disk kočnice mjenjane tri puta, i sada nakon prijeđenih par stotinjak kilometara opet pregorile, ...
-ručica mjenjača se jednom raspala, mjenjana
-nekoliko puta u ovim hladnim danima, pri paljenju auta, nije se upalial turbina a auto je proizvodio zvukove kao da svemirci napadaju - to ne mogu dokazati jer se u servisu to, naravno, ni jednom nije dogodilo
uglavnom, mjenjao sam i servis na preporuku PHrvatske, u Auto Paru su mi nakon jedne svađe zabranili da tamo dolazim (nevjerojatno, bio sam izuzetno nezadovoljan uslugom jer su me optuzili da je auto vozen za street race, pa nakon sto sam pop. su mi rekli da mi ukracuju svaku daljnu uslugu), susret s predstavnistvom PCro prvi put je bio bez uspjeha, jer su rekli da je s utom sve ok (mislim, kad su drugi put mjenjali sinhrone i zupčanike, otisli su svi sinhroni osim između 4 i 5. brzine), i da su oni pokazali DOBRU VOLJU i mjenjali mi kočnice dva puta i da više neće, a za sinhron, da je auto jos mlad i da se strpim jos neko vrijeme.
Vratio sam se u Auto Otok (koji je prema meni ok) gdje sam i kupio auto i sad cu vidjet sto oni mogu, u principu ne mogu nista bez PHrvatske. Siguran sam da mi kočnice nece mjenjati opet, ...makar, ...moram li ista komentirati?! u 14 000 tri puta?! 4 puta zapravo!!! sinhroni?!?! kazu mi da ga ne saltam iznad 5000 okretaja, auto se okrece do 7000, a maksimalna snaga po papirima je na 5800?!?! ispadam totalni debil, al je cinjenica da sam na servisu svaki mjesec, i da je to auto niti godinu dana star, i da je to prepreprejadno, a jos je jadnija drzava u kojoj zivimo jer svi znamo da pravo i pravda nemaju veze jedno s drugim i da sam ja totalno bespomocan! Pa tako, mogu dati i popust od 80% za mene NIKAD VISE! a da ne kazem da mi je to 4 peugeot, i ne mogu vjerovati sto mi se dogadja, ...toliko stresa nikad nisam probavio, vjerujete li da sanjam nocima taj prokleti auto, ...i toliko sam mu se veslio, dao 170 i nesto tisuca kuna, za sta?!?!?! za mjesecnu dozu servisa, i sto je najgore, Peugeot Hrvatske i g. Dodig (zone menager Auto Para) su odbili servisirati moj auto koji je cinjenicno neispravan u garantnom roku, a da ne kazem da mi je isti gospodi preporučio gore navedeno (mladi auto) i rekao da uzmem vještaka pa kako on kaze!!!! AUTO U GARANCIJI, PROBLEMI OD POČETKA i svima je jasno da je to jednostavno neka grska a ne moja krivnja jer sam ga nekoliko puta presaltao na 5800 što je i ok po papirima, Uostalom, vozim 10 godine, masu auto sam vozio i ovo mi se nikad nije dogodilo! Uzasnut sam, ocajan i na rubu zivcanog sloma. Jos mi jedino preostaje da mi se ovaj tjedan PHrvatseke smiluje i sredi auto...mada, bit cu sokiran ako to tako bude!
|
|
|
22.03.2009., 00:44
|
#2
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2004.
Lokacija: Luzern
Postova: 13,468
|
Ma razumijem ja to,nego,,kada vec stiskac pedalu spojke,to nekad uradi i kada prebacujes brzine.  ,sto imas protiv rucice mjenajca,ona tu mora biti cijelog vijeka vozila,da tako je velim ti.A za kocnice,utjesi se da poslije svake trke u F1 vrse zamjenu plocica,tebi izdrze nemal 5000 km,ipak si bolji.
Ili ucini ovako,uz malo volje krenes u drugoj,i tako do 90 km/h mozes voziti u istoj,i tako nastavi,nemas frke ni sa kvacilom,ni sa kocenjem,ni sa rucicom mjenjaca ni sa sinhronima.
|
|
|
22.03.2009., 00:48
|
#3
|
Nježni Divljak
Registracija: Feb 2008.
Lokacija: Wonderland
Postova: 563
|
Ne znam što bih ti rekao 
Pežolci očito imaju gremline u zadnje vrijeme. Osobno nisam, niti sam bio vlasnik pežolca, ali imam jednu frendicu koja ima 206 1.4 XS i cijelo joj vrijeme radi grijanje na središnjoj konzoli, bila u svim mogućim servisima i to nisu mogli popraviti. I ona se i dalje tako vozi. Mislim, to je ok po zimi, valjda, ali što je po ljeti? Auto ima i klimu, ali kad ju uključi po ljeti iz svih ostalih otvora puše hladno osim iz središnje konzole GRIJE i dalje????
Drugi frend ima 407 koja je više po servisima nego što ju vozi, trenutno je isto na servisu i sad vozi Brava od starog. A za auto dao više od 200k kuna.
Probaj kontaktirati direktno Peugeotovu tvornicu pa vidi, možda je neka greška 
|
|
|
22.03.2009., 01:16
|
#4
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2008.
Postova: 160
|
meni kočnice izdrže recimo 300 km, maksimalno, a onda počnu nenormalno zvučat, ...kao da nema pakni...a kad ga saltam na oko 5000 okretaja, iz 1. u 2. auto zakrci kao da nisam stisnu kuplung. PFrncuske moj slucaj ne zanima, 2 puta su me preusmjerili u PHrvatske, ...a ni njih ne zanima, ne žele popravljat auto i gotovo.
|
|
|
22.03.2009., 01:30
|
#5
|
MK CRUSADERS RULZ!
Registracija: Mar 2004.
Lokacija: Križevci i Zagreb
Postova: 40,841
|
A jesi kad čuo za medije tipa televizija- Potrošački kod i sl. Pij im krv javno- da viš kako će se brzo zainteresirat za tvoj slučaj. Popljuj Auto Par na telki i da vidiš- ma popljuj ih sve 
|
|
|
22.03.2009., 01:33
|
#6
|
Registrirani korisnik
Registracija: Aug 2007.
Postova: 75
|
preporucam da se javis autoru ovog topica:
https://www.forum.hr/showthread.php?t...ht=peugeot+307
covjek ima iskustva sa reklamacijama, cak je bio i u potrosackom kodu tako da ce ti on dati najbolje savjete sta i kako dalje...
|
|
|
22.03.2009., 01:39
|
#7
|
MK CRUSADERS RULZ!
Registracija: Mar 2004.
Lokacija: Križevci i Zagreb
Postova: 40,841
|
Ja ti mogu dat na PM broj od dečka s RTL-a koji radi priloge tog tipa isto 
|
|
|
22.03.2009., 01:42
|
#8
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2008.
Postova: 160
|
ovaj tjedan cu se drugi i zadnji put naci s njihovim supervizorima pa ...al necu pustit sigurno, ...makar i tuzio, cinjenica je da je auto u garanciji i tocka! razgovarao sam i sa odvjetnicima i sa sudskim vjestakom i sa drzavnim inspektoratom, i dobti cu sigurno, samo do tada dati puno para i proci ce jako puno godina...al nema veze, a onda, dat cu sve od sebe da cijeli slucaj dodje u novine, i definitivno prijavit drzavnom inspektoratu!
|
|
|
22.03.2009., 01:44
|
#9
|
MK CRUSADERS RULZ!
Registracija: Mar 2004.
Lokacija: Križevci i Zagreb
Postova: 40,841
|
U sve to ubaciš i tužbicu od recimo milijun kn radi duševnih boli itd. itd.
|
|
|
22.03.2009., 01:59
|
#10
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jun 2008.
Postova: 160
|
e vjeruj mi, ja bih se odrekao tih milijun kunica, samo da se ovo sredi i da mi auto bude ok....hm, ....mmmm...mozda i ne bih, mogao bih kupiti nesto bolje, ...vis, ne pricas bezveze  ))
|
|
|
22.03.2009., 09:08
|
#11
|
car-diagnostic
Registracija: Jun 2007.
Lokacija: zagreb
Postova: 6,735
|
he he he . ti baš voliš da te boli. to kaj si dao 170 kila daje ti nekakova prava a isto tako njima daje prava da ti tvoja uskrate .vrijeme prolazi garancija će polako dan za danom sigurno izać a ti ostaješ sa svojim problemima, koje ćeš sam morat sam plaćat . e zanima me hoćeš lii onda kurit brenze nakon 300 km i sinhrone svakih parsto kilometri . osobnog sam mišljenja da svojim ophođenjem prema vozilu sam doprinosiš njegovom stanju a isto tako sam siguran da radi tebe i takvih ekipa iz p hrvatska mnogima nepotrebno uskrate mnogo toga u garanciji . 
|
|
|
22.03.2009., 09:14
|
#12
|
Zato
Registracija: Jul 2007.
Postova: 8,141
|
Pa ako stvarno često mijenjaš na tim okretajima, meni nije nista sporno. Ugradskoj vožnji ne bi trebao preći 3000 okretaja.
Kočnice nije teško potrošiti agresivnom vožnjom. Ovo sve što si ti naveo upućuje samo na agresivnu vožnju, nikako na grešku.
|
|
|
22.03.2009., 10:21
|
#13
|
U samoizolaciji
Registracija: Dec 2008.
Postova: 279
|
Quote:
Headbanger kaže:
A jesi kad čuo za medije tipa televizija- Potrošački kod i sl. Pij im krv javno- da viš kako će se brzo zainteresirat za tvoj slučaj. Popljuj Auto Par na telki i da vidiš- ma popljuj ih sve 
|
Isti savjet! Mislim platiš 170 000 kn auto, što i nije mali novac.. normalno misliš si ,bar 5 godina nemam brige.... koma!
|
|
|
22.03.2009., 10:21
|
#14
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2007.
Postova: 7,514
|
Quote:
Decko25 kaže:
meni kočnice izdrže recimo 300 km, maksimalno, a onda počnu nenormalno zvučat, ...kao da nema pakni...a kad ga saltam na oko 5000 okretaja, iz 1. u 2. auto zakrci kao da nisam stisnu kuplung. PFrncuske moj slucaj ne zanima, 2 puta su me preusmjerili u PHrvatske, ...a ni njih ne zanima, ne žele popravljat auto i gotovo.
|
Da, nije to auto za takvu vožnju. stare kante moš kurit iz 1. u 2 brzinu na koliko ti god srce želi i neće se ovo desit nikad ako se auto održava kak spada i ak se to ne radi na hladno. Kolega otvorio svoj 13 godina stari motor sa 400tkm zbog repariranja turbine i provjere ostalih stvari jer ga misli duže zadržat. Kaže pa kak se to nekad radilo, neki najvažniji dijelovi ne pokazuju uopće znakove istrošenosti preko neke minimalne tolerancije, tj. kao da je rađeno od granita, hehe. Takvi auti se smiju vozit kak oćeš, no ovi novi pežojki su jako osjetljivi i mora se izuzetno pazit u vožnji ako se želi trajnost.
I da si vozio streetrace, pa šta, vozio sam i ja 100 puta tako nešto sa raznim autima i nikad nisam skurio ni jedan dio u motoru zbog toga a kamoli ne mjenjač. nemoj da ti podvale te glupe izgovore, dogovori se s njima nek ti to sve riješe u servisu i onda prodaj auto, ako ne riješe reci da ćeš ih reklamirat i to je to.
|
|
|
22.03.2009., 10:22
|
#15
|
Bike rider
Registracija: Jan 2009.
Lokacija: Below Poverty Line
Postova: 22,832
|
Quote:
Decko25 kaže:
e vjeruj mi, ja bih se odrekao tih milijun kunica, samo da se ovo sredi i da mi auto bude ok....hm, ....mmmm...mozda i ne bih, mogao bih kupiti nesto bolje, ...vis, ne pricas bezveze  ))
|
novine, prvo specijalizirani tisak (auto moto i sport). bas u aktualnom broju tip se strasno zalio na Corsu, i sada mu nude da sve srede, i pozvali su ga da vidi novu specijalnu ediciju Corse! Probaj, tlači ih, i možda izvučeš novi auto. To je previše kvarova, bio bi red da ga zamjene!
__________________
Atili, najboljem psu na svijetu! RIP (jesen/zima 1997 - 29. 7. 2009)"Život je kretanje, a kretanje je umjetnost"
|
|
|
22.03.2009., 10:48
|
#16
|
Registrirani korisnik
Registracija: Apr 2006.
Postova: 5,953
|
Quote:
get kaže:
Pa ako stvarno često mijenjaš na tim okretajima, meni nije nista sporno. Ugradskoj vožnji ne bi trebao preći 3000 okretaja.
Kočnice nije teško potrošiti agresivnom vožnjom. Ovo sve što si ti naveo upućuje samo na agresivnu vožnju, nikako na grešku.
|
Meni je sporno sve šta si napisao, prvo mjenjanje brzina u višu na 2900 okr/min kod atm benzinca je prerano. Možda kod tebe na turbaku a i na ovom možda ima malo više smisla ali ovo za 5000 je čista glupost. Trebalo bi stavit gore u onaj topic o mitovima.
Pločice se još i daju potrošit al ovo za mjenjač te muljaju. Godinama sam mjenjao brzine i na 7300o/min i s 4000 na nižu i mjenjač još uvjek savršeno radi.
|
|
|
22.03.2009., 11:16
|
#17
|
I'm The Man
Registracija: Apr 2008.
Lokacija: In da haus
Postova: 19,201
|
Za pocetak, dobro prouci HR zakone o garanciji na nove automobile jer koliko ja znam ako neki proizvod bude na servisu duze od 45 dana odjednom moraju taj uzeti nazad i dati potpuno novi, ne znam je li to vrijedi i za aute ali mislim da da i nadam se da imas svu dokumentaciju kad i koliko je auto bio na servisu i onda uzmi advokata i na posao, mozda se to moze zbog kratkog vremena spojiti,pa tvoje izgubljeno vrijeme zbog tolikih posjeta servisu, trajat ce dugo ali zakon je na tvojoj strani, peugeot ti je prodao jako los proizvod i moraju za njega snositi odgovornost.
|
|
|
22.03.2009., 12:53
|
#18
|
Moderator
Registracija: Dec 2007.
Postova: 10,250
|
Onda su u pežou trebali ugradit blokadu na 3000 okretaja ako taj auto nije sposoban za više. Vjerovatno autor malo žešče vozi ali se stvarno malo previše sranja desilo na tom autu.
|
|
|
22.03.2009., 13:22
|
#19
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jul 2003.
Postova: 8,842
|
Treba to dat u novine. Ovo za kočnice sam već čuo. Na P-407 treba diskove svako malo mijenjat.
Jebeš i francuze i švabove. Treba Japance kupovat, oni zasad još rade dobre aute i bilo bi im neugodno smeće radit. Pitanje je dokad će Japanci radit dobre aute, kad vide da budale kupuju i ove škart aute i daju isti novac, zašto onda i oni nebi uštedili pa škart radili.
__________________
Sent from my NOKIA 3310
|
|
|
22.03.2009., 13:41
|
#20
|
atraktivan korisnik
Registracija: Oct 2008.
Lokacija: na lokaciji
Postova: 474
|
ma daj ljudi sta je vama?
pa nije to auto od papira i grancica da ga se vozi ko po jajima!
pa lik je dao 170 k kese i sada sta?da ga gleda ili da ga vozi.... 
kako sam vozio neke stare kantusine i nista im nije bilo...
|
|
|
 |
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 01:26.
|
|
|
|