Samo da kažem da sam potpuni amater pa nemojte moju kritiku previše uzeti k srcu.
jutarnji amater
Kada sam odabrao temu, ovako nešto sam si i zamislio, tako da je ova fotka pun pogodak. Ideja, kompozicija, ma sve je odlično, bravo!
methamorphozza
Odlična ideja, odlična poruka jedino mi možda realizacija nije baš sjela. Nekako je pretopla atmosfera, imam dojam da bi puno jači efekt bio da su meci na nečem metalnom, hrđavom. Nemoj me krivo shvatit, jako mi se sviđa fotka ovo je samo moje mišljenje kako bi možda fotografija postala još bolja.
waterlily
Oprosti, ali ja na ovoj fotografiji ne vidim nešto debelo i mršavo, vidim 3 ista stabla.
€.L.$.@
Debeli bi trebao biti gumeni čamac, a mršavi ovaj drveni? Nije mi to baš jasno istaknuto i ne sviđa mi se ovaj pretjerani "HDR" efekt.
phoenixos
Ovdje je vidljiv taj odnos "debeli-mršavi", ali mi sama fotografija nije nešto posebno, izgleda dosta snapshotasto, mislim da se ova ideja mogla puno bolje razraditi.
foto1957
Ne vidim kako se ova fotografija uklapa u temu, jedino ako ti je ideja bila da smo nekad prije konzumiranja ovakvih jela bili mršavi, a sad debeli

. Nažalost ni to mi se ne uklapa u temu.
bran1
Sviđa mi se ideja i sama realizacija ideje, ali moram priznati da je nisam odmah shvatio dok nisam pročitao komentar no to je više u meni problem

. Možda mi malo odvlači pozornost list u lijevom kutu, ali nije to ništa strašno.
glupino
Ovdje bar nemam problema sa pronalaskom debelog i mršavog, pa čak ni malog i velikog

. Super su ti likovi, zanimljivi su, ali mi je ova obrada sve pokvarila.
coflek
Oke, tema je pogođena, ali mi je fotografija nezanimljiva. Možda da je drugačiji kut, drugačija obrada, da se nešto događa sa tim flašama. Ovako su samo polegnute na stol i to je to.
deya100
Sviđa mi se kako se uklopila fotografija u temu iako je već viđena milijun puta. Izvedba mi je odlična i sviđa mi se boja.
del23