Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili
Korisničko ime
Lozinka

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 24.07.2010., 08:22   #41
s_zlikovski
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 119
Update: čua san se jučer sa čovikon iz servisa i nek svi čuju da je megane 1.5 dci god: 2003 priša 180000km a da Delphi pumpa nije riknila....

Čovik kaže da je motor u odličnom stanju s obzirom na kilometražu, da su mi grijači ošli i da ima malo špene u filteru goriva šta znači da je pumpa krenila propadat a da dijagnostika nepokazuje da su dizne oštećene...

Fala bogu, odma mi je ponudia da prominin pumpu i dizne a to bi došlo cca 12000kn

Al pošto su dizne u redu i špene nema u većoj količini prominit ću samo pumu i grijače cca 6000kn dijagnostika uključena u cijenu.

Nije malo al šta ću sad, inače servis daje garanciju od godinu dana na repariranu pumpu i nadan se da su je dobro reparirali da nebi možda njima ostavia bolju pumpu...

Pumpa je možda izdržala ovoliko jer bi filtere goriva minja svakih 10000km...
s_zlikovski is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.07.2010., 12:18   #42
mamic.jakov
Registrirani korisnik
 
Registracija: Mar 2010.
Postova: 114
to neki bosh servis ili sto? u ovlastenog ne vozim auto jer samo mjenjaju dijelove, nema popravka
mamic.jakov is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.07.2010., 22:17   #43
s_zlikovski
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 119
Quote:
mamic.jakov kaže: Pogledaj post
to neki bosh servis ili sto? u ovlastenog ne vozim auto jer samo mjenjaju dijelove, nema popravka
Da, bosh servis, navodno su najbolji u Hrvatskoj, po forumima san vidia da se ljudi žale da su skuplji al nisan naletia nigdi da se govori da su loši...

Al sad, vidit ću koliko će mi auto trajat tj. pumpa...
s_zlikovski is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.07.2010., 16:36   #44
s_zlikovski
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 119
Ajme!!!!
$%%&/&/%&($!"$!#/(/)!#!

Pokupia san auto maloprije od Purića i auto ide super, čak radi i malo mirnije, ugasin, oden u stan, triban otić u dućan, iden u auto, palin kad ono injection fault!!!!!!

Ajme!!!!!

Inače crivo od goriva šta ide od pumpice do filtera prazno skroz!!!!

A prominili su i filter!!!

Eto, reparirana pumpa, novi grijači, novi filter i isti ku...!!!

Nije do toga, možda je do senzora nekog, možda su u šumi!!!!

Rade do 4, zvat ću ih sutra....
s_zlikovski is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 26.07.2010., 16:52   #45
JVC
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2006.
Postova: 1,987
Quote:
mamic.jakov kaže: Pogledaj post
megane 1.5 dci, 2002 godina, pali od prve, nikakvi problemi sa elektronikom, mirno radi, ma milina, auto ko bombon, redovno servisiran, ali eto.... u sred voznje izgubi snagu, kao da pustim gas... senzor polozaja radilice zamijenio, jer su mi rekli da je mozda do njega, ali problem ostao....
ta serija vrhunskih 1.5 dci motora ima grešku tj manu (navodno su to ispravili tek tamo negdje od 2004/2005) ... na bregastoj ima prsten koji pokreće pumpu a od lošeg materijala koji se svrmenom haba i nastaje špena koju pumpa tjera do dizaa i onda dolazi do zajeba ... sjebe dize auto ne ide i radi loše a trošak je pozamašan .... to ćeš vidjet tako da skineš filter goriva i izliš nafte ono kaj ima unutra i vidi ako ima špene u gorivu ...onda znaš kaje

ugl obrati pažnju na to jer skoro svaki ima taj problem ... od koliko je konja taj tvoj 1.5 ?
JVC is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.07.2010., 17:00   #46
s_zlikovski
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 119
Quote:
JVC kaže: Pogledaj post
ta serija vrhunskih 1.5 dci motora ima grešku tj manu (navodno su to ispravili tek tamo negdje od 2004/2005) ... na bregastoj ima prsten koji pokreće pumpu a od lošeg materijala koji se svrmenom haba i nastaje špena koju pumpa tjera do dizaa i onda dolazi do zajeba ... sjebe dize auto ne ide i radi loše a trošak je pozamašan .... to ćeš vidjet tako da skineš filter goriva i izliš nafte ono kaj ima unutra i vidi ako ima špene u gorivu ...onda znaš kaje

ugl obrati pažnju na to jer skoro svaki ima taj problem ... od koliko je konja taj tvoj 1.5 ?
očito nisi pročita thread, ja imam istu grešku ko i on i ja san prominia pumpu i opet mi se javlja greška...
s_zlikovski is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.07.2010., 17:05   #47
JVC
Registrirani korisnik
 
Registracija: Apr 2006.
Postova: 1,987
Quote:
s_zlikovski kaže: Pogledaj post
očito nisi pročita thread, ja imam istu grešku ko i on i ja san prominia pumpu i opet mi se javlja greška...
a jel si provjerio dize ?
JVC is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.07.2010., 17:13   #48
Herci80
Registrirani korisnik
 
Registracija: Feb 2009.
Lokacija: Zagreb
Postova: 994
Quote:
s_zlikovski kaže: Pogledaj post
Ajme!!!!
$%%&/&/%&($!"$!#/(/)!#!

Pokupia san auto maloprije od Purića i auto ide super, čak radi i malo mirnije, ugasin, oden u stan, triban otić u dućan, iden u auto, palin kad ono injection fault!!!!!!

Ajme!!!!!

Inače crivo od goriva šta ide od pumpice do filtera prazno skroz!!!!

A prominili su i filter!!!

Eto, reparirana pumpa, novi grijači, novi filter i isti ku...!!!

Nije do toga, možda je do senzora nekog, možda su u šumi!!!!

Rade do 4, zvat ću ih sutra....

Trebao si prvo provjeriti senzore, pa ako nisu oni u pitanju, onda napraviti sve izmjene koje su ti kod Purića napravili. Ovako ti to ide u nedogled i previše para trošiš.

Ali vjeruj da je i mene to govno od Megane-a uvijek iznenadilo novim porukama na putnom računalu. S tim autom ti nikada nije dosadno jer uvijek nanovo trošiš novce na kvarove...
__________________
Accord 2.2 i-DTEC
Herci80 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.07.2010., 17:20   #49
s_zlikovski
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 119
U Purića tvrde da su dizne uredu...

Pumpa je bila samo pitanje vrimena, da nisan sada prominia onda bi za godinu dana ipak je prišla 1800000, a sad, senzori...hm....senzori....

Athletic Bilbao!!!
s_zlikovski is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.07.2010., 08:31   #50
s_zlikovski
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 119
Ajme....

Čuo sam se sa Purićem i ljudi kažu da ga doveden, ja kažen oću ako ga upalin

Jutros sam ga upalia bez problema, auto radi mirno, ponaša se super, odlično prima gas i dođem do posla ugasim ga, popušim cigaru i iden ga upalit i .urac Injection Fault ali simptomi su mi sad drugačiji, prije bi mi samo bila greška a sad se osjeti kako ga on pokušava pokrenit tj. čuješ da je počea verglat al onda greška i posli toga ništa, kompjuter zapantia grešku i moš se slikat....

Inače pronaša san na jednon forumu popis mogućih greški:

13B-25
DDCR INJECTION
Vdiag N°: 44, 48

Kolona 1: Tool fault

Kolona 2: Associated
DTC

Kolona 3: Diagnostic tool title

DF001 0115 Coolant temperature sensor circuit
DF002 0070 Air temperature sensor circuit (728, 729)
DF003 2226 Atmospheric pressure sensor circuit
DF005 0335 Engine speed sensor circuit
DF007 0190 Rail pressure sensor circuit
DF008 0225 Pedal potentiometer circuit gang 1
DF009 2120 Pedal potentiometer circuit gang 2
DF010 0409 EGR position sensor circuit
DF014 0500 Vehicle speed signal circuit
DF015 0685 Main relay control circuit
DF016 0403 EGR control circuit
DF017 0382 Preheating unit control circuit
DF024 0231 Low pressure actuator control circuit
DF025 0380 Preheating unit fault finding connection
DF026 0201 Cylinder 1 injector control circuit
DF027 0202 Cylinder 2 injector control circuit
DF028 0203 Cylinder 3 injector control circuit
DF029 0204 Cylinder 4 injector control circuit
DF037 0513 Engine immobiliser
DF038 0606 Computer
DF039 0110 Inlet air temperature sensor circuit
DF047 0560 Computer supply voltage
DF049 0530 Refrigerant sensor circuit
DF050 0571 Brake switch circuit
DF051 0575 Cruise control/speed limiter function
DF052 0200 Injector control circuit
DF053 0089 Rail pressure regulation function
DF054 0033 Turbocharging solenoid valve control circuit (728, 729)
DF056 0100 Air flow sensor circuit (728, 729)
DF057 2264 Water in diesel fuel detector circuit
DF059 0301 Misfires in cylinder 1
DF060 0302 Misfires in cylinder 2
DF061 0303 Misfires in cylinder 3
DF062 0304 Misfires in cylinder 4
DF089 0235 Inlet manifold pressure sensor circuit
DF098 0180 Fuel temperature sensor circuit
DF107 0604 Computer memory
DF112 0340 Cylinder reference sensor circuit
DF113 0608 Sensor supply voltage
DF114 0400 EGR solenoid valve circuit
DF116 C001 Multiplex network
DF121 0325 Accelerometer circuit
DF122 0609 Supply voltage pedal potentiometer gang 2
DF130 0087 Flow capacity function

Ako se dobro sićan u Splitu mi je ovaj reka da mi se javi ova greška:
Rail pressure sensor circuit
I da bi to moglo značit da je pupma crkla očito svi Renault majstori obožavaju kad pumpa crkne
Ljudi po netu kažu da je prije problem filteru tj. zamjenski filteri propuštaju zrak na spojevima i onda kompjuter pokupi grešku i neda mu upalit...

Iman riješenje za ovaj problem, ako ga uspijem upalit nesmin ga više nikad ugasit
s_zlikovski is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.07.2010., 11:06   #51
CDRW
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 26,393
Ja mislim da ti je konačno rješenje kanta goriva i šibica - pa kad ga ONDA upališ - nema majci više gašenja.
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.07.2010., 12:54   #52
s_zlikovski
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 119
Quote:
CDRW kaže: Pogledaj post
Ja mislim da ti je konačno rješenje kanta goriva i šibica - pa kad ga ONDA upališ - nema majci više gašenja.
imam sličan razrađen postupak samo čekan pravi moment za to uradit....
s_zlikovski is offline  
Odgovori s citatom
Old 28.07.2010., 11:02   #53
s_zlikovski
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 119
Zrak?

Update:
Uspio san upalit auto i odvest ga na servis i iša je bez problema.
Kad san doša u servis priključili su ga na PC i pokaza je brdo greški u kojima se spominje: sve 4 dizne, senzor bregaste, seznzor neke šine itd. oda san problidia al lik je vidia da ima zraka u sistemu goriva i prominili su filter goriva i sad auto pali i ona greška se nepojavljuje al se zato stvoria novi problem.

Sada posli paljenja auto radi nemirno na ler gasu tj. on se sam turira i ugasia mi se par puta ali ako ga ja malo turiran cca 5 do 10 sec. onda radi mirno i bez problema....

Nekako mi se čini da ovi zamjenski filteri možda nesidaju dobro na ove priljkučke od goriva i da dovoljno zraka ulazi u sistem goriva te ga to blesira...

Opet ga danas gonin tamo i ostavljan ga do sutra pa ćemo vidit....

Athletic Bilbao!!!
s_zlikovski is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.10.2013., 10:28   #54
pepy03
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2013.
Postova: 14
Dobar dan! javljam se jel neznam vise sta da radim i kome da se obratim..
Prica ide ovako,kupio sam megane II 2002. 1,5 dci. i isti dan pred kucom mi auto nije htio upalit.. INJECTION FAULT.. nakon muke i verglanja 50 puta uspio je.. auto sad imam vec dvije godine,i dalje isti problem.. 5 puta upali super poslije toga nema sanse.. ili ako ga u voznji stisces jako malo usporis il stanes na semafor on se izgasi... 2.proklete godine ja vucem vec jedan te isti kvar.. auto je prosao min. 20 mehanicara.. od dijelova sto sam promjenio i kojih se uopce mogu sjetit su, delphi pumpa,reparacija dizni kod baloga,senzore pritiska goriva,radilice,bregaste,nekakve senzore na pumpi jos,filter goriva 4 puta,UPC modul,vodenu pumpu(koja nema veze s tim al kad vec nabrajam) znaci ja sam u tom auto u 2 god ostavio preko 2 i nesto tisuce Eura,auto je i dalje kod mene i ne radi i nitko nezna sta mu je! pomoc molim vas!
pepy03 is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.10.2013., 11:06   #55
cc18
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2009.
Postova: 1,425
Ja znam šta mu je. Renault je.
Ali to znaš i sam. Ja bih provjerio sve kablove, sam (iako neznam ništa o tome), ne u servisu, ako već, da ti pomogne netko ko zna. Jer kako su kablovi i konektori kod renaulta napravljeni, čudo božje da i 5 godina rade.
cc18 is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.10.2013., 15:31   #56
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,591
malo kenjamo, ha?
nema svrhe u dokazivanju da samo tavrljaš u prazno, pa jel može ovako.

ti sam reci, koja marka auta nema problema sa ovakvim fantomskim kvarovima. a onda ću ti ja naći dokaze sa interneta da čak i taj tvoj nepokvarljivi auto, 300 puta bolji od renaulta, ima iste takve kvarove koje nisu znali složiti ni u matičnim tvornicama.

pepy
problem je u tome što se kvar javlja povremeno. zato ga nitko ne može uloviti, zamjena dijelova nije pomogla a ni dijagnostika ga ne čita. i sve dok netko slučajno ne nabasa na loš kontakt, korodiranu stopicu ili nagriženi kabel, dotad ćeš imati probleme. nije utješno ali je istina.
za preventivu, ja bi kupio jednu kantu spreja za čišćenje elektronike, skinuo glavni kompjuter dolje i isprao ga sprejem (ako nije zaliven u želatinu) zajedno sa konektorima. nije skupo a možda pogodiš.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.10.2013., 18:59   #57
pepy03
Registrirani korisnik
 
Registracija: Oct 2013.
Postova: 14
mislim da sam citao negdje na srpskom forumu ili tako negdje da je frajer na zadnjoj lampi gubio nekakvu masu i da mu auto zbog toga nije radio.. jel to moguce? mislim vidim da vi na struju ciljate ..
pepy03 is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.10.2013., 19:35   #58
I wonder
Registrirani korisnik
 
Registracija: Sep 2005.
Lokacija: zagreb
Postova: 19,591
koji mi?

ciljam na struju jer je teško vjerovati da mehanički kvar može raditi takve probleme.
obično mehanika ili radi ili ne radi.
da nisi spomenuo da si već promijenio senzor radilice, ja bi ti prvo rekao da njega mijenjaš. ali kak je već promijenjen, valjda nije zbog njega.

jer pričamo o dizelu.
ako injektori ubrizgaju gorivo, nešto će se čuti, nebi motor samo verglao u prazno bez ikakvih znakova života.
pa bi zato rekao da je problem u struji, kompjuter uopće ne ubrizgava gorivo. ako nema smrada goriva na auspuhu niti ikakvog dima, onda je skoro pa sigurno da motor ne dobiva gorivo.
kak inače motor normalno radi kad jednom upali, kvar je u nekom lošem spoju zbog kojega komp ne dobiva podatke koje treba pa ni ne započinje ubrizgavanje.
I wonder is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.10.2013., 19:51   #59
vampir001
car-diagnostic
 
vampir001 Avatar
 
Registracija: Jun 2007.
Lokacija: zagreb
Postova: 2,729
daj daj . skužil je dečec da si metuzalem pa ti persira
__________________
Magia Posthuma
vampir001 is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.10.2013., 19:59   #60
Mikahr
hi,Dave...
 
Mikahr Avatar
 
Registracija: Jan 2006.
Lokacija: streets of Peckham
Postova: 1,519
Quote:
I wonder kaže: Pogledaj post
...
da nisi spomenuo da si već promijenio senzor radilice, ja bi ti prvo rekao da njega mijenjaš. ali kak je već promijenjen, valjda nije zbog njega.
...
Za početak bi provjerio spojeve i ožičenje od senzora do kompa.Znači krenuti od konektora senzora,možda ga i izbaciti te direktno zalemiti žice i zaštititi termobužirom pošto je Megane star 11 godina i konektor(i) vjerojatno nije u najboljem stanju.

Treba dosta strpljenja i ohm-metar,pomaže i googlanje takvog kvara možda je netko već riješio i pojasnio.
Mikahr is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 09:03.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger