Forum.hr

Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Stanovanje > Sam svoj majstor
Korisničko ime
Lozinka

Sam svoj majstor Radionica u kući

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 02.05.2012., 23:15   #1
zilingz
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2010.
Postova: 24
Trimer/kosilica problem

Pozdrav,

Radi se o benzinskom trimeru kawasaki tj45e starom godinu i pol.
Neki dan kosim oko drveca i ko za vraga glava trimera zapne za lanac koji je pricvrscen visio sa drveta i pricvrscen u zemlji, nekako ukopan.
Nisam ga uocio na vrijeme zbog visine korova. Glava se zapetlja i ugasim trimer nakon 2-3sec. da ga otpetljam.
Ponovo palim trimer a glava sa niti se na leru nonstop vrti i pojacava broj okretaja do maksimuma. Stisnem po gasu a trimer se pocne gusiti i gubiti snagu. Palio sam ga par puta uzastopce nakon gasenja ali uvijek izgubi snagu kad se doda gas i ugasi se.
I prije mi se zapetljavala zica ali nije bila pricvrscena kao ovaj lanac pa mislim da je motor dozivio nesto vece opterecenje jer je glava bila silom zaustavljena..
Zanima me da li kao laik mogu sam nesto tu uciniti/rastaviti/popraviti u motornom djelu gdje je izgleda problem nastao ili da nosim majstoru.
Ja sam rastavio glavu i pregledao (toliko znam) i zavrsetak kardana sa zubcima koji ulazi u glavu nije ostecen, masti ima (podmazivano) i sipka se vrti normalno u svojoj osi bez kruznih odstupanja.
Primjetio sam samo da je filter/spuzva koja se nalazi iza neke vanjske plastike bila dosta masna od ulja.

Imate li makar ideju sto se moglo pokvariti u motornom djelu kako bi sam pokusao nesto napraviti (ako nije zajebano) ili da znam nesto unaprijed reci majstoru da me ne odere i kaze da je otislo pola trimera..
zilingz is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 12:04   #2
Gustavo
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2005.
Postova: 8,124
Pogledaj brtvu na motoru da nije pukla negdje tako je meni bilo. Inače mene muči sada da ne otvaram novu temu problem što flakserica upali pa se ugasi, radi par sekundi i ugasi se, rastavio sam karburator i ispuhao i malo je bolje, bila su popucala ona crijeva od goriva preko zime pa sam ih mijenjao, gorivo sada dolazi, onako kapka na donji dio karburatora pa sumnjam da je otišla membrana, probati ću je malo u naftu smočiti da nije stvrdla.
Gustavo is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 18:04   #3
zilingz
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2010.
Postova: 24
Quote:
Gustavo kaže: Pogledaj post
Pogledaj brtvu na motoru
ma kaže mi jedan lik da je vjerovatno otišlo kvačilo..
e sad ne znam da li se mora kompletno mjenjati ili se može samo preštelati u prvobitno stanje?
Zna li neko otprilike šta mu se desilo?

Zadnje uređivanje zilingz : 03.05.2012. at 18:13.
zilingz is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.05.2012., 06:20   #4
Zvon
Registrirani korisnik
 
Registracija: Jan 2007.
Postova: 3,204
Pa otpri sam tam gde se spaja motor i osovina (cijev), pa buš videl.
Zvon is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Old 04.05.2012., 22:28   #5
zilingz
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2010.
Postova: 24
Quote:
Zvon kaže: Pogledaj post
Pa otpri sam tam gde se spaja motor i osovina (cijev), pa buš videl.
reci mi da li tu iza ima nekog ulja kad se odsarafi, hoce curit van?
ja sam mislio da je kvacilo na boku iza one crne plastike sto se lako skida a iza nje je neka spuzvica/filter. Kod te plastike ulazi i sajla od gasa i tu ima malo metalno kućište koje se isto skida na šarafe - mislio sam da je tu.
Kao na ovoj slici sa desne strane motora:
http://www.kawasaki-engines.eu/en/en...EB5D4884/TJ45E

Ne bih htio nešt više sjebat, mislio sam ako mogu sam pogledat što je otišlo i sam možda zamjeniti bilo bi super da me lokalni majstor ne odere ko zeca

Volim šarafat i popravljat svašta ali trimer još nisam radio..Zanima me da li tu ima kakvih opruga ili sklopova koji iskoče nakon skidanja tih metalnih deklova? Ili zajebancije sa uljem, brtvama i sl.??
zilingz is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.05.2012., 23:37   #6
zilingz
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2010.
Postova: 24
proradio..

Jučer skinem cijev i vidim kvačilo u komadu, rastavim karburator isto ne vidim
da je nešto polomljeno, sastavim sve nazad i palim ga i mali radi normalno!
U leru glava miruje, dodam gas glava krene, pustim gas i glava se zaustavlja za par sekundi i tako x puta zaredom. Probam kositi i sve štima.
Zatim ga gasim pa ponovo palim jedno 10-tak puta i svaki puta ista stvar - radi ko i prije i motor u leru radi mirno.
Da li se problem možda dogodio kod zupčanika u glavi flaksa kad je lanac zaustavio glavu pa su se zupčanici trenutno zarobili/zapeli jedni o druge?

Jedino što me buni je to što sam sad (prije nisam na to obraćao pažnju jer me nije zanimalo ) primjetio da se kardan vrti nonstop i dok glava flaxa miruje - jel to tako mora bit?
zilingz is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.05.2012., 23:27   #7
zilingz
Registrirani korisnik
 
Registracija: Nov 2010.
Postova: 24
ne vrti se kardan to mi se učinilo od buke koja dolazi iz motora kroz cjev kardana
kosio sam već par puta s njim i sve radi ok. izbjegao servis
zilingz is offline  
Odgovori s citatom
Sponsored links
Advertisement
 
Advertisement
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Pravila postanja
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smajlići su On
[IMG] kôd je On
HTML kôd je Off





Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 00:17.



Powered by vBulletin Version 3.8.4 (hrvatski)
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Site content ©1999-2009 Forum.hr
Ad Management by RedTyger