Natrag   Forum.hr > Lifestyle > Automobili

Automobili Život na kotačima
Podforumi: Nautika, Motori i skuteri, Autoplin

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 03.05.2012., 01:35   #1
Centralno zaključavanje problem

Dakle radi se o golfu III 94' godište, kad se zaključava onda centralna brava uredno zaključa sva vrata, ali kad se pokuša otključat onda otvori samo vozačeva ili suvozačeva vrata (ovisi koja otključate), ostala se moraju ručno iznutra otvorit.
Do čega bi moglo bit?
n30n is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 01:47   #2
Isti problem ali na dva različita mjesta (vozačeva i suvozačeva vrata)?
Teško pitanje. Bila bi jako velika slučajnost da su istovremeno pokvarene obje pumpice i to samo dok se zaključava.

Prvo bih demontirao gumice između vrata i karoserije i pogledao kablove, mislim da je kod Golfa III to problem, pogotovo nakon toliko godina.
__________________
Potpis
WXW is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 01:50   #3
Bi li moglo bit do vakuum pumpe što je u gepeku?
n30n is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 02:00   #4
DA, pumpa se nalazi otraga desno. Slušaj da li radi dok odključavaš. Ako ne onda gledaj da negdje na cijevima ne gubi vakum. Ako si siguran da pumpa ne valja, onda je slobodno rastaviš i pogledaš šta je problem. Mislim da se može rastaviti.
__________________
Potpis
WXW is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 09:27   #5
Quote:
n30n kaže: Pogledaj post
Dakle radi se o golfu III 94' godište, kad se zaključava onda centralna brava uredno zaključa sva vrata, ali kad se pokuša otključat onda otvori samo vozačeva ili suvozačeva vrata (ovisi koja otključate), ostala se moraju ručno iznutra otvorit.
Do čega bi moglo bit?
ne otvori ti pumpa vrata . otvoriš ih sam ključem i polugom direktno u bravu . problem ti je u pumpi jer registrira samo signal iz brave za zaključano . za otključano ne registrira i zato ne radi . tebi se otvore samo ona vrata koja otvoriš direktno ključem . da je pukao cjevovod nebi ti radilo niti zaključavanje .
__________________
Magia Posthuma
vampir001 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 10:32   #6
Hm..isto se meni događa na seatu, isti sistem zaklj/otklj.

Šipka koja ide gore/dolje na vratima je zašarafljena u "pumpicu" na vratima (nemogu se sjetiti točnog naziva sad), vjerojatno ne iskoči toliko do kraja kod otključavanja pa ne pošalje signal pumpi.
Ugl, tapecirung van i poigrati se malo s svakom pumpicom (opet se nemogu sjetiti imena ), tj šipku malo odšarafiti ili zašarafiti zavisi što je potrebno, vidjet ćeš.

Meni na vozačevima ništa ne radi, samo se ona otključavaju i zaključavaju, dok na suvozačevima normalno, ja sam riješio problem tako što sam ugradio daljinsko pa sve normalno šljaka.
Ali da se riješiti na način na koji sam ti objasnio.
Vieri is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 22:31   #7
o kakvim vi pumpicama vi pričate, raskapao sam vrata (suvozačeva) prije pola godine, i ja sam vidio samo tri žice koje idu prema tom za otključavanje
bkršmlj is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.05.2012., 23:11   #8
Quote:
bkršmlj kaže: Pogledaj post
o kakvim vi pumpicama vi pričate, raskapao sam vrata (suvozačeva) prije pola godine, i ja sam vidio samo tri žice koje idu prema tom za otključavanje
he he upravo o vakim. možeš birat funkciju ali ne boju

__________________
Magia Posthuma
vampir001 is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.05.2012., 23:59   #9
evo ovdje naletih na pogodnu temu za moje pitanje, stari mi ima problem sa opel vectrom 1995. godište, njemu je prvo neka budala razbila zadnje lijevo staklo i kad je staklo mijenjano ta vrata više nisu bila pod centralnim, problem se pojačao te mu kad zaključaje vrata centralna brava zaključa sva vrata ali mu se odmah otključaju suvozačeva i zadnja desna, i onda mora kao idiot obilaziti oko auta i zaključavati jedna po jedna, kad ih otključaje na prvi okret ključem se otključaju samo vozačeva a na drugi okret druga dvoja vrata, do čega bi to moglo biti i bi li bilo pametno isključit centralnu bravu
zippo6969 is offline  
Odgovori s citatom
Old 05.05.2012., 11:11   #10
Ako se ne kužiš u struju, ili ostavi tako kako je, ili mehanički sve otvaraj.
Ako se kužiš, prvo raskopaj zadnja lijeva vrata koja ti nisu u startu radila i to složi, jer mi se nekako čini da bi moglo biti da je netko žice skratio radi lakšeg stavljanja stakla.
Vieri is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2013., 10:36   #11
evo i kod mene je jedan problemčić(nadam se) naime na golfu 3 mi zaključavanje otključavanje radi super ali problem koji me muči je pumpa koja kad zaključam auto zuji nekih 20 sekundi a kad otključam nekad zuji kraće nekad dulje ali ne duze od 5 sek. dali je to do pumpe ili do crijeva?
strava1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2013., 10:49   #12
Creva. Negdje gubi vakuum.
__________________
Quod medicamentum non sanat, ferrum sanat! Quod ferrum non sanat, ignis sanat! Quod ignis non sanat, nihil sanat! ....... Šta se čeka? Polit benzinom i užgat!
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2013., 11:13   #13
Quote:
CDRW kaže: Pogledaj post
Creva. Negdje gubi vakuum.
Pogledao sam oko pumpe i tamo mi se čini sve u redu. naime zaključavam ga daljinskim jer mi ni jedna brava ne radi, stavim ključ u nji i okrećem je lagano kao da je sv strgano u njoj, dali bi moglo da pušta vakum na bravicama?
strava1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2013., 11:37   #14
Teoretski može ali najčešće puknu creva na pregibima - pogledaj bužire koji vode creva od karoserije na vrata.
__________________
Quod medicamentum non sanat, ferrum sanat! Quod ferrum non sanat, ignis sanat! Quod ignis non sanat, nihil sanat! ....... Šta se čeka? Polit benzinom i užgat!
CDRW is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2013., 14:02   #15
Quote:
strava1 kaže: Pogledaj post
Pogledao sam oko pumpe i tamo mi se čini sve u redu. naime zaključavam ga daljinskim jer mi ni jedna brava ne radi, stavim ključ u nji i okrećem je lagano kao da je sv strgano u njoj, dali bi moglo da pušta vakum na bravicama?
Puklo ti je ovo. Zamjena je jednostavna i 10 minuta posla.
Provjeri i t-spojeve crijeva iza bočnih plastika u bunkeru. Meni je tamo bio problem, na desnoj strani.
davx12 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2013., 15:40   #16
Quote:
davx12 kaže: Pogledaj post
Puklo ti je ovo. Zamjena je jednostavna i 10 minuta posla.
Provjeri i t-spojeve crijeva iza bočnih plastika u bunkeru. Meni je tamo bio problem, na desnoj strani.
naletio sam bas na youtubeu na to.. t-spojevi mi se čine svi u redu. primjetio sam da mi pušta zrak na zadnjim vratima ispod one gume i kad pritisnem cijev prema dolje tj pritisnem ju uz lim dok pumpa zuji prestane curenje zraka ali pumpa ne stane pumpati jos neko vrijeme.. mislim da pušta i na pumpi ali ne mogu ocijeniti gdje
strava1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 03.12.2013., 21:18   #17
ajd da i ja pitam još jednom...meni kod otključavanja kliznih vrata na mazdi mpv nekad ne otključa (prednja i zadnje uvijek otključa) već se nekak muči, al ako stisnem 2-3 puta onda otvori..onak prvo do pola, pa drugi put do kraja. Jel to do pritiska u crijevima ili bi moglo bit nekaj drugo?

tnx
D
__________________
Fotomajstor blog - Održavanje i označavanje baterija
DNx is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +1. Trenutno vrijeme je: 07:30.