Natrag   Forum.hr > Društvo > Roditelji i djeca > Školarci i adolescenti

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 24.02.2017., 15:26   #1981
Quote:
8472 kaže: Pogledaj post
Ne usvajaju ništa na satu jer su u 4 niža razreda naučili da se oko njih titra, skakuće, idu u cjelodnevni gdje ponovo s učiteljicom prolaze isti sat, učitelji/mame/tate/babe skakuću oko njih i svi su sretni i zadovoljni, a dijete na satu ne pazi.
Ne sluša predavanje, pa ga ni ne upija.
Da u petom razredu se gradivo izdiktira.
Ako dijete nije u stanju zabilježiti diktirano, te samo učiti kući, znači da nije naučilo princip učenja. Slušanje predavanja te ponavljanje
.

Je li tebi jasno da si zapeo negdje u devetnaestom stoljeću?
__________________
La vida es sueno T. 1.1.2009. M. 25.1. 2013.
Kakadu is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.02.2017., 17:26   #1982
Samo se uklopio u današnje školstvo.
JohnDoe-25 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2017., 09:31   #1983
Quote:
homosapiens kaže: Pogledaj post
Prije 30god. način predavanja učitelja i gradivo je bilo totalno drugačije kad sad usporedim s današnjim, pa zato nisu trebali tvoji sjediti s tobom
Em se nije tražilo toliko puno da se usvoji znanja, a s druge strane nastavnici nisu dizali toliko ljestvicu ocjenjivanja kao danas jer imam dojam da tko želi imati odličan uspjeh mora znati znanje kao odrasla fakultetski obrazovana osoba.
imam isti dojam,
iako sam prije 30 g. vec završavala srednju, ne pamtim da se od nas ocekivalo npr. da radimo plakate i prezentacije, pogotovo ne novog gradiva što je danas cist normalno.

Quote:
Danas djeca već u petom razredu osnovne škole idu masovno na instrukcije jer u školi ne usvajaju ništa na satu zbog toga jer nastavnici izdiktraju hrpu stvari i ćao đaci.
Kod kuće nek uče s roditeljima, a ako roditelji nemaju znanja plaćaju instrukcije, pa se čovjek zapita u čemu je danas problem u školstvu jer meni nije normalno da se u osnovnoj školi moraju plaćati dodatne instrukcije za bilo šta
dovoljno je da pogledaš današnje udžbenike u kojima su uredno objašnjeni samo oni najjednostavniji zadaci i, ako profesor ne objasni klincima i one teže, kako to dijete da nešto nauci? a, ako još tome dodaš cinjenicu da je svakom ucitelju/profesoru dozvoljeno da on sam odlucuje kako ce prezentirati novo gradivo, koliko ce mu vremena posvetiti, nemreš ni ocekivati da, klince ovakvi problemi preskoce.

i sve bi to još bilo o.k., da nije uzeto zdravo za gotovo,
jer da, u našem školstvu/društvu nažalost vlada mentalni sklop da samo klinci visokoobrazovanih mogu biti visokoobrazovani i, ako netko dijete doma ima roditelje koji su nepismeni, onda ti roditelji neka placaju instrukcije, ako žele da to dijete postigne nešto više od njih.

i, uopce ne bi trebao biti problem u tom dodatnom radu doma s klincima, normalno je, da ce svaki normalan roditelj pomoci svom klincu, problem je što je to iskorišteno na najljigavi nacin a, to je da jedino u svemu tome to dijete ispašta i placa tuđe greške ili gluposti.

jer klinci koji imaju zatupljene roditelje, koji se još uvijek nisu maknuli iz srednjeg vijeka pa se drže strogo one da ni njima nitko nije pomagao, bez da su uopce otvorili neki udžbenik i pogledali što im dijete uci,
klinci ciji roditelji bi možda željeli pomoci ali, ne znaju,
klinci ciji roditelji nažalost moraju trcati za novcem da bi tom svom klincu imali što dati jesti,
klinci koji su ostali samo s jednim roditeljem, koji ima 1001 stvar koju mora obaviti za to dijete....
oni iako za ništa nisu krivi, su najviše krivi i, placaju najveci danak u današnjem modernom društvu i hrvatskom "super školstvu" koje više vodi brigu o broju petica nego o znanju za koje je placen da prenosi.
tanita is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2017., 10:13   #1984
Danas u jutarnjem intervju s ministrom plagijatorom. Tko procita vidjet ce da nema nade za poboljsanje iducih 10 godina, a nakon toga je ionako za moju djecu svejedno. Jos jedan predstavnik autisticnog sustava, i to naravno na najvisoj razini

Pocela sam opet intenzivno razmisljati o preseljenju u neku drugu zemlju. U glavi mi se vrti misao - moram spasiti djecu od naseg skolskog sustava (a bogme i od drustva u cjelini)... Upisi poput ovog gore od 8472 i posprdni komentari o "nenasiljenim olovcicama" i odobravanje istih od nekih ovdje prosutnih prosvjetnih radnika me u toj misli samo ucvrscuju...
proab is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2017., 11:22   #1985
Eto, meni je tugica što bi neki emigrirali zbog (ex) prosvjetara poput frupy, mad hatter, mene...ima ih još na temi. "Moja" ispodprosječna i jedva prosječna djeca i njihovi roditelji su bili razočarani kad su saznali da odlazim, jer su znali da sam jedna od rijetkih na toj školi koja je (svoj) djeci pokušavala uliti znanje u glavu, bez dijeljenja nezasluženih petica i četvorki šakom i kapom. Trojke je bila uobičajena kod mene, za četvrtinu razreda otprilike. Bez obzira što sam predavala izborni predmet i bila pod vječitim pritiskom ravnatelja da će se djeca masovno ispisivati jer nemaju svi 5.0 kod mene.
Guess what, nitko se nije ispisao 😇
A trud tih trojki i pokoje dvojke sam itekako nagrađivala. Nisam za sistem "jednom dovoljan, uvijek dovoljan".
Meni se više plače od tog irskog sustava, gdje ništa ne naučiš (i to je svima super?!), ali bitno je da te glade percem i pohvalama bez pokrića. Ma super, Irska here I come. Not.

Ali zbog plagijatora bih i ja rado pobjegla 😈
__________________
Ne možeš više ni potpis imati, a da ti ga netko ne ukrade.
mali buco is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.02.2017., 13:58   #1986
Genij se ne rađa, nego stvara

László Polgár


https://www.skolskiportal.hr/kolumne...a-nego-stvara/
tanita is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.02.2017., 23:57   #1987
izdvojila sma postove o projektnoj nastavi ovdje

pa pisite

nekima je jeti, neki vide buducnost u njoj....
__________________
Ako postoji nešto što želimo promijeniti kod djeteta, trebamo vidjeti nije li to nešto što bismo prvo trebali promijeniti u nama samima
Monstera is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 08:52   #1988
Quote:
Kakadu kaže: Pogledaj post

Je li tebi jasno da si zapeo negdje u devetnaestom stoljeću?
Hoćeš instrukcije? , nakon baleta (pardon-ritmike), engleskog, francuskog, lego radionice, itd, jelte.
8472 is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 08:57   #1989
Zanimaju me mišljenja roditelja koji "siluju" djecu instrukcijama ( u osnovnoj školi) da bi dobila višu (odličnu) ocjenu.
"Sutra" kada ta djeca upišu fakultete, hoćete im onda opet plaćati instrukcije?
8472 is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 09:00   #1990
koliko sam skuzila velik broj djece ide na instrukcije iz predmeta koje ne planiraju imati na faxu
__________________
“I have nightmares about hell, where all I do is add up numbers and try to have conversations with people like you.”
SummerNight is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 09:05   #1991
Zanimaju me mišljenja roditelja osnovnoškolaca, uče li vaša djeca vikendom? Ili nemaju vremena jer ste im napunili dane svimogućim aktivnostima.
Ono, sjednu otvore knjigu i uče, bez da ste u vremeniku detaljno pregledali kada su ispiti i pripremili im da dotičnog dana znaju gradivo kao pjesmicu.

Uče li vaša djeca redovito ili samo kanpanjski (uz instrukcije) kada se sprema ispit?

p.s. domaći rad (koji odrade u boravku) ne smatram učenjem, to su obavezni zadaci za vježbu - učenje gradiva je dodatna stvar.
8472 is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 09:33   #1992
Moja je još mala (drugi razred), ali uči vikendom. Ne sjedi pol dana za knjigom , ali uči. Trudim se sa svaki dan sjedne predvečer i riješi par zadataka matematike (zaista par, npr. sad rade množenje, to vježba "u hodu",ali zadam joj da riješi par zadataka zbrajanja i oduzimanja do 100, da ne zaboravi).
Mislim da je lakše ako svaki dan uči dvadesetak minuta nego da pred ispit treba sjediti pol dana da nešto nauči. Uostalom, ona nema u ovoj dobi ni sposobnosti da uči kampanjski.Koliku bi za to trebala imati koncentraciju?

Pred sam ispit ponovimo gradivo, prođe ga kroz kakav listić ili ponovi po radnoj bilježnici. I ne, nema sve petice. Niti ih očekujem.

Ide na boravak pa tamo napiše zadaću, ali zaista mislim da treba i doma raditi, nije boravak dovoljan. Svaki dana nešto i pročita, sad već čita i "s guštom", prije sam je više-manje morala poticati na čitanje. Sve što pročita trudim se pokazati interes pa da mi u rečenicu dvije ispriča o čemu se radi.

Moja nije vunderkind i mislim da će se tijekom osnovne škole morati ipak pomučiti za dobre ocjene, ali mislim da je to dobar način da stekne radne navike. Hoće li ići na faks (gdje je još to....) nije mi važno,ali mi je važno da sad, u nižim razredima dobije dobre temelje.
nightfall is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 09:33   #1993
Moj je tek 4. razred, ali da, uci vikendom. Vikendom imaju uglavnom najviše domaćeg rada, a i test iz prirode je uglavnom ponedjeljkom. Ono sto on konkretno uci bas je priroda i vježba se gramatika. Matematiku piše domaći, prije testa riješi 20 -ak zadataka i to mu je dosta. I vikend uvijek čeka ta naučit svirat pjesmicu iz glazbenog, to mu se preko tjedna ne da.

Prirodu nauci lekciju onaj dan kad je obrade, ali treba mu dosta ponavljanja da zapamti sve. Recimo sad uče ljudsko tijelo i to ide bez problema. Nad urotom Zrinsko Frankopanskom smo cijeli vikend izgubili.
Garf is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 09:45   #1994
Quote:
nightfall kaže: Pogledaj post
Moja je još mala (drugi razred), ali uči vikendom. Ne sjedi pol dana za knjigom , ali uči. Trudim se sa svaki dan sjedne predvečer i riješi par zadataka matematike (zaista par, npr. sad rade množenje, to vježba "u hodu",ali zadam joj da riješi par zadataka zbrajanja i oduzimanja do 100, da ne zaboravi).
Mislim da je lakše ako svaki dan uči dvadesetak minuta nego da pred ispit treba sjediti pol dana da nešto nauči. Uostalom, ona nema u ovoj dobi ni sposobnosti da uči kampanjski.Koliku bi za to trebala imati koncentraciju?

Pred sam ispit ponovimo gradivo, prođe ga kroz kakav listić ili ponovi po radnoj bilježnici. I ne, nema sve petice. Niti ih očekujem.

Ide na boravak pa tamo napiše zadaću, ali zaista mislim da treba i doma raditi, nije boravak dovoljan. Svaki dana nešto i pročita, sad već čita i "s guštom", prije sam je više-manje morala poticati na čitanje. Sve što pročita trudim se pokazati interes pa da mi u rečenicu dvije ispriča o čemu se radi.

Moja nije vunderkind i mislim da će se tijekom osnovne škole morati ipak pomučiti za dobre ocjene, ali mislim da je to dobar način da stekne radne navike. Hoće li ići na faks (gdje je još to....) nije mi važno,ali mi je važno da sad, u nižim razredima dobije dobre temelje.



O tome vam pričam. Poanta je steći radne navike. Naučiti kako učiti i po mogućnosti pratiti koliko je god moguće predavanje na satu.
Da, svi su oni klinci, zaigraju se ne paze, propuste itd.
Ali onda trebaju sjesti kući i imati naviku da se dosljedno uči.
8472 is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 10:18   #1995
Quote:
8472 kaže: Pogledaj post



O tome vam pričam. Poanta je steći radne navike. Naučiti kako učiti i po mogućnosti pratiti koliko je god moguće predavanje na satu.
Da, svi su oni klinci, zaigraju se ne paze, propuste itd.
Ali onda trebaju sjesti kući i imati naviku da se dosljedno uči.
Ne moraju sva.
Neka djeca nemaju potrebu u nižim razredima osnovne škole učiti doma jer slušaju na satu i riješe svoju zadaću, a imaju i roditelje koji s njima razgovaraju o tome što je bilo taj dan pa malo kroz razgovor "ponove".
MMovca is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 10:21   #1996
Quote:
8472 kaže: Pogledaj post


O tome vam pričam. Poanta je steći radne navike. Naučiti kako učiti i po mogućnosti pratiti koliko je god moguće predavanje na satu.
Da, svi su oni klinci, zaigraju se ne paze, propuste itd.
Ali onda trebaju sjesti kući i imati naviku da se dosljedno uči.
Meni se veći problem čine nerealna očekivanja roditelja. Istina, sustav je postavljen tako da su za upis u srednju potrebne dobre ocjene, ali nije mi realno da su sva djeca za odličan i gimnazije. Pomirimo se s time da je moguće da su nam djeca prosječna, da imaju jake i slabe strane i naučimo ih da iskoriste te svoje jake strane da odaberu školu koja im "leži".

Moja mala recimo nije jaka u logičkom zaključivanju ni u usmenom izražavanju. No kreativna je, od ničeg će napravit nešto, leži joj engleski (na sluh, vidjet ćemo kako će s gramatikom kasnije ići), svira van škole blok flautu i to je jako veseli, ima dobru vizualnu percepciju.
Vidjet ćemo kako će se sve to razvijati, jer sposobnosti se razvijaju, ali nekako mi se ne čini da će se baviti robotikom i ići na natjecanja iz matematike.
BIlo bi glupo od mene da pokazujem razočaranje time što nije na dodatnoj iz matematike,ali bilo mi je drago kad je sama pokazala interes za nešto pa se, eto, prijavila za natjecanje Klokan bez granica.
Ako i ne ostvari neke rezultate, bit će bogatija za jedno iskustvo. No da ću misliti da je naglo matematički genij jer je otišla na natjecanje, neću.

Zadnje uređivanje nightfall : 27.02.2017. at 10:31.
nightfall is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 10:31   #1997
Quote:
MajaMama kaže: Pogledaj post
Ne moraju sva.
Neka djeca nemaju potrebu u nižim razredima osnovne škole učiti doma jer slušaju na satu i riješe svoju zadaću, a imaju i roditelje koji s njima razgovaraju o tome što je bilo taj dan pa malo kroz razgovor "ponove".
Takva su vrlo rijetka, govorim iz iskustva učitelja. Ima ih, ali na veliko razočaranje roditelja, nisu sva djeca takva. Moje prvo nije. Moje će morati zapeti i raditi da drži ocjene na nekom nivou. Ne zato jer sam ja turbo mama, već zato što i sama postaje svjesna da za neke stvari se mora malo i pomučiti da bi ih mogla dobro odraditi.
Malo je one djece koja neće morati sjesti za stol i provježbati matematiku u trećem, četvrtom ili višim razredima. Mi bismo svi vrlo rado da je baš naše dijete takvo, pa znamo biti i frustrirani kad nam ocjene pokazuju da se više trebalo raditi jer da nije dijete natprosječno nadareno na tom polju (ili na svim poljima).

Moja je mala npr. jučer učila prirodu i druptvo. U drugom razredu. Čovjek bi rekao da se tu nema što učiti. Realno, ni nema, sve su to stvari koje se usvajaju "u hodu" (pravilna prehrana i zdravlje, konkretno). No mojoj maloj je trebalo dobroh pola sata da je samostalno znala ispričati što je to pravilna prehrana i kako čuvamo svoje zdravlje. Čovjek bi rekao da sam je forsirala i jesam. A zašto? Zato što smatram da je kroz to vježbala i usmeno izražavanje koje joj šteka. I da, doma je sve znala. Hoće li znati u školi, ne bih se kladila. Tako da je lako moguće da i ne dobije pet, a učila je.
nightfall is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 10:32   #1998
osobno sam protiv ucenja vikendom jer smatram da je i tim klincima potreban odmor i vrijeme za aktivnosti koje žele, ucenje vikendom, po meni, opterecuje klince i zapravo je kontraproduktivno, jer ako klinac zna da ce stalno, svaki dan morati uciti, zašto bi se trudio nauciti.

mi, prakticiramo ucenje iskljucivo kroz tjedan, kad se dođe iz škole, napišu zadacu, ponove ono što su u školi ucili i, eventualno ako im nešto nije jasno, ucimo dodatno.
slobodne aktivnosti bilo u školi ili van nje biraju sami, u to ne ulazim, samo, jedino pravilo je, da ako nešto izaberu, moraju tu godinu pohađati to što su izabrali, nema odustajanja...

i, iako moji klinci nemaju problema sa ocjenama, držim da radne navike nemaju baš toliki utjecaj na upijanje znanja...vec da o tome ovisi iskljucivo nacin kako se određeno gradivo prezentira i kakav ucitelj/profesor ga prezentira. mislim da nije bitno samo nauciti da je 2+2=4 vec i zašto je to 2+2=4 što, dosta ucitelja/profesora stavlja u drugi plan.
tanita is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 10:43   #1999
Quote:
nightfall kaže: Pogledaj post
Takva su vrlo rijetka, govorim iz iskustva učitelja. Ima ih, ali na veliko razočaranje roditelja, nisu sva djeca takva. Moje prvo nije. Moje će morati zapeti i raditi da drži ocjene na nekom nivou. Ne zato jer sam ja turbo mama, već zato što i sama postaje svjesna da za neke stvari se mora malo i pomučiti da bi ih mogla dobro odraditi.
Malo je one djece koja neće morati sjesti za stol i provježbati matematiku u trećem, četvrtom ili višim razredima. Mi bismo svi vrlo rado da je baš naše dijete takvo, pa znamo biti i frustrirani kad nam ocjene pokazuju da se više trebalo raditi jer da nije dijete natprosječno nadareno na tom polju (ili na svim poljima).

Moja je mala npr. jučer učila prirodu i druptvo. U drugom razredu. Čovjek bi rekao da se tu nema što učiti. Realno, ni nema, sve su to stvari koje se usvajaju "u hodu" (pravilna prehrana i zdravlje, konkretno). No mojoj maloj je trebalo dobroh pola sata da je samostalno znala ispričati što je to pravilna prehrana i kako čuvamo svoje zdravlje. Čovjek bi rekao da sam je forsirala i jesam. A zašto? Zato što smatram da je kroz to vježbala i usmeno izražavanje koje joj šteka. I da, doma je sve znala. Hoće li znati u školi, ne bih se kladila. Tako da je lako moguće da i ne dobije pet, a učila je.
Vidis, stekla sam drugi dojam, ali ipak si ti tu autoritet s iskustvom u nastavi.

Pno sto vidim u okolini roditelji su koji previse rade s djecom I nakon nekog vremena djeca prestanu pratiti na nastavi pozorno jer se oslanjaju na ponavljanje s roditeljima doma.

To vidim I cujem vec u nizim razredima.

Vjerojatno onda nije reprezentativan primjer
MMovca is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.02.2017., 10:44   #2000
Quote:
tanita kaže: Pogledaj post

i, iako moji klinci nemaju problema sa ocjenama, držim da radne navike nemaju baš toliki utjecaj na upijanje znanja...vec da o tome ovisi iskljucivo nacin kako se određeno gradivo prezentira i kakav ucitelj/profesor ga prezentira. mislim da nije bitno samo nauciti da je 2+2=4 vec i zašto je to 2+2=4 što, dosta ucitelja/profesora stavlja u drugi plan.
Znači, ja bih trebala zaključiti da mojoj maloj učiteljica nije na dovoljno atraktivan način prezentirala gradivo o pravilnoj prehrani jer ona ne može sklopiti dvije rečenice o tome? Ne, ja sam zaključila da je moja mala slabija u usmenom izražavanju pa je potrebno dodatno raditi s njom na tome, kako bi naučeno gradivo (a gradivo je naučila, samo ga je problem izložiti) pokazala na satu.

U obradi gradiva svaki će normalan učitelj koji profesionalno obavlja svoj posao objasniti djeci zašto je 2+2 = 4, štoviše od njih će tražiti njihovo mišljenje i načine na koji su došli do rezultata, polazit će od konkretnih primjera prema asptraktnom i navoditi djecu da samostalno dođu do zaključaka. No isto tako očekivat će od djece da doma sjednu i provježbaju na još nekoliko primjera naučeno, ponove što su radili kako bi sljedeće sate mogao na tom naučenom graditi i učiti dalje. Ako izostane taj moment učenja, dalje se ne može graditi bez temelja.
nightfall is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor



Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 01:13.