Natrag   Forum.hr > Društvo > Povijest > Vojna povijest i tehnologija

Vojna povijest i tehnologija Od praćke do ratova zvijezda.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 14.07.2017., 08:07   #1461
Quote:
fulcrum kaže: Pogledaj post
Odlično su odradili. Tako da su nakon kratkog vremena od tog remonta bili povučeni iz uporabe. Cijeli garantni rok je protekao u zamjeni stakla kabine. A Ukrajinci koji su se jedino javili na natječaj za kupnju ta dva aviona su nudili točno pola vrijednosti novca koliko je Hrvatska im platila za remont samo godinu i pol prije. Toliko o njihovom poslu.
Ne da su odradili izvrstan posao s remontom Antonova An-32 B nego i više od toga. Nadalje 2012 godine remont Hrvatskog Antonova An-32 B oznake 727 je koštao 1,3 Milj $ što je bio iznos jednak pa i nešto niži od generalnog remonta (revizije) tada samo dva motora Pratt & Whitney Canada PW100 koji je MORH platio te iste godine.

Prema tome nije problem Ukrajinaca što u sklopu maglovitog Plesa i 91. ZB postoje nekakvi "Živci" koji dovodu do toga da u toj 91 ZB Pleso danas 14.07.2017 imamo formalno pravno tri prizemljene eskadrile:

1. Eskadrila borbenih aviona od kojih je pola prizemljeno što radi politike što radi pojedinaca koji su mislili da su pametni a osnove konzerviranja politički prizemljenih MiGova -21 nisu svladali i to na avionima koji su ispravno letjeli sve do 08.03.2016!

2. Eskadrila transportnih aviona od dva obadva prizemljena iako je 727 još u plovidben kako u vremenskim tako još više u radnim satima!

3. Eskadriva višenamjenskih helikoptera koja je u potpunosti prizemljena i to s helikopterima koji su u naravi odradili od 600 do 650 r/h. što je skoro manje od 2/3 raspoloživih resursa!

Tako da imamo da je 91. ZB pleso pretvorena u bazu prizemljenih eskadrila!

Za razliku od toga imamo 93 ZB.

Tamo letu i dolaze do nevjerovatnih brojki:

1. Eskadrila aviona PV-9 s preko 55000 radnih sati.
2. Eskadrila helikoptera s Bell-206 i sada s OH-58 koji na dnevnoj bazi odrađuju preko 25 letova.
3. Eskadrila protupožarni avion akoja je samo u posljednjih 40 dana odradila Zračne snage PP NOS OS RH su u dosadašnjem dijelu protupožarne sezone ostvarile oko 540 sati naleta, pri čemu su izbacili više od 17 000 tona vode te prevezli 169 zemaljskih vatrogasaca i 4 tone vatrogasne opreme do požarišta.
4. Eskadrila transportnih helikoptera koji odrađuju: medicinu, požare i rade s BSD iz delnica.

Prema tome nije problem u Ukrajincima jer ono št leti je u 93. ZB da su u njoj i Mi-171 Sh, MiG-21 i Antonovi An-32 oni bi danas svi letili!

Ali zato imamo da se iz 91. ZB nudu i zapovjednik i zamjenik zapovjednika HRZ-a kako bi zamjenili našeg Miroslava Kovača.

A jedino što leti i radi je u 93. ZB i to bez fige nego jedino i jako!




Quote:
fulcrum kaže: Pogledaj post
Ne postoji oznaka H na helikopterima. Odrađuju, po kojoj cijeni i kojom stupnju ispravnosti .

Na obitelji Mi-8 ne postoji H ali da ne budu brojke dodao sam i slova ili bi ti volio V kao vrtolet?

Po cijeni koja je bila najpovoljnija na tenderu.

Po ispravnosti da ETH iz 93 radi i leti s ispravnim helikopterima dok isti ne odu na sjever.


Quote:
fulcrum kaže: Pogledaj post
Ako već daješ galerije i imaš insidera onda sigurno znaš zašto je jedino tom avionu ponovno dozvoljeno letenje.
Ne samo tome avionu MiG-21 bis 133 nego se prošle godine krajem srpnja tj. 27.07.2016 kada je došlo do nedostatka ispravnih aviona na DBD-u ponovno dozvoljeno letenje i MiG-21 bis 135!

Ali ti to nisi glledao na Bujici i nije ti kazao bivši novinar Nacionala koji je pljuvao po dr. franji Tuđmanu Gordan malić pa nije informacija došla do tebe.

Evo ti link pa se informiraj:

http://obris.org/hrvatska/prizemljen...-ponovno-lete/


Quote:
fulcrum kaže: Pogledaj post
Ti tvrdiš da je veleizdaja to, a ja tvrdim da je fiktivni remont sa krivotvorenom dokumentacijom i dijelovima. Kod nas je dignuta optužnica za taj remont, dignuta je optužnica i u Ukrajni. A mi se moramo raditi nevješti i da je sve u redu.
Nikakav fiktivni remont nego prizemljenje 131, 132, 133, 134 i 135 08.03.2016 je akcijski plan kojeg nam ni četnici nisu napravili od 1991-95.

Ispravne MiGove prizemljili političkom odlukom a nakon toga ih ni konzervirati nisu znali, da ne kažem da je 100 satni pregled na pojedinim dvosjedima npr. 167 trajao samo šest mjeseci e toga nema u 93. ZB i za to nisu krivi Ukrajinci.
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 18:36   #1462
Quote:
vn37 kaže: Pogledaj post
Kako MIL može garantirati da će bilo koji zavod dobiti certifikat, prije nego su napravili taj audit? Takav audit traje mjesecima. Ako a priori znaju da će ga sigurno dobiti, zašto im ga jednostavno ne izdaju? Ipak sad 171 i 172 počinju dolaziti na remont i postoji perspektiva u njihovom remontu u nadolazećim godinama.
Zašto bi trajao mjesecima? Audit MORH-a i ZTC-a u Ukrajini i Rusiji je trajao svega nekoliko dana. Ako si pripremljen i znaš što su ti ciljevi i zahtjevi, ne vidim zašto bi bili potrebni mjeseci.
Isto tako sam uvjeren da svaka takva organizacija ima QA (kontrolu kvalitete) i da su u svako vrijeme sigurni da su im svi segmenti organizacije certificirani, materijali i ispitni uređaji u resursu.


Quote:
Hipotetski, ako dobiju remont hrvatskih helikoptera i dobiju taj certifikat koji traje x godina, znači li to da ga neće obnavljati ako istekne sve dok se opet ne pojavi neki ugovor? Po meni, to je poprilično neozbiljno za jedan zavod. I drugo pitanje - ako će garantirano dobiti certifikat za 171 ako ugovore remont hrvatskih, znači li to da nepostojanje tog njihovog certifikata do sada implicira da nisu niti radili 171 prije potencijalnih hrvatskih?
Probat ću ti objasniti kako ja to shvaćam (možda sam potpunosti u krivu): Helikopter ima sustave...1,2,3,4,5,6 (motor, reduktor, hidro sustav...itd., itd....)
Javiš se na natječaj za MI-171Sh za kojeg znaš da ima sustave od 1-100.
Hrpa tih sustava je identična na helikopterima koje si radio do sada Mi-8 MTV5, Mi-171E, Mi-24. Ti moraš dokazati (priča od mojeg posta gore), da imaš sposobnosti remontirati sustave od 1-100. Neće te za svaki posebno pitati.... recimo remontiraš zračni sustav koji je identičan na svim verzijama, ali se interesiraš za naoružanje, radio sustave, rampu i sl.
Moraš imati dokumentaciju i opremu, remontne komplete za zamjenu prema dokumentaciji i to je to.

Hipotetski, remont je mogao raditi ZTC potpuno samostalno (ne pričam o tome kako bi taj remont izgledao), ali je MORH tražio izvođača certificiranog od MIL-a, ne od nacionalnih vlasti država (zbog čega neki ovdje tu kukaju). A to ti je odgovor i za MIG-23. Koji su zahtjevi bili Iračana?


Quote:
Da ne ispadne da samo postavljam pitanja, ne mislim da ZTC može remontirati MiG-23, no da li je ZTC za vrijeme tog remonta bio certificiran od strane konstruktora?
Vjerujem da nije. Jedan post s ovog foruma.

Jel to bio "nesvrstani deal". Jel su Iračanima prodali priču? Pitanje cijene? Tko bi ga znao. Kad imaš dokumentaciju, ljude koji znaju posao, mogućnost proizvodnje segmenta dijelova sve ti je moguće (primjer RBS15). Upravo je ta i paralela sa MIG-23. Kada sam za vrijeme rata bio u tokarskoj radionici ZTZ-a, tamo su svi strojevi radili od 8-16. Proizvodilo se. A sad...

Nadam se da sam ti uspio pojasniti svoje gledište.
fulcrum is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 19:20   #1463
Quote:
an_02 kaže: Pogledaj post
Ne da su odradili izvrstan posao s remontom Antonova An-32 B nego i više od toga. Nadalje 2012 godine remont Hrvatskog Antonova An-32 B oznake 727 je koštao 1,3 Milj $ što je bio iznos jednak pa i nešto niži od generalnog remonta (revizije) tada samo dva motora Pratt & Whitney Canada PW100 koji je MORH platio te iste godine.
Uspoređuješ kruške i jabuke. Dacia Logan ti je u Hrvatskoj koštala 10 t €, dok je Rimac C_One košta u istom trenutku 1 milijun €. Moje pitanje je bilo ako su nam Ukrajici remontirali Daciju za 10 t €, zašto su ponudili 10t € za dvije Dacije koje smo dali na prodaju?

Quote:
Prema tome nije problem Ukrajinaca što u sklopu maglovitog Plesa i 91. ZB postoje nekakvi "Živci" koji dovodu do toga da u toj 91 ZB Pleso danas 14.07.2017 imamo formalno pravno tri prizemljene eskadrile:

1. Eskadrila borbenih aviona od kojih je pola prizemljeno što radi politike što radi pojedinaca koji su mislili da su pametni a osnove konzerviranja politički prizemljenih MiGova -21 nisu svladali i to na avionima koji su ispravno letjeli sve do 08.03.2016!
Ne razumijem pojam "Živci". Ne postoje pojedinci, postoji sustav održavanja baze. Drago mi je čut da si na strani Ukrajinaca vs hrvatski sustav održavanja. Dok si još prije samo par mjeseci hvalio kako "hrvatski i ukrajinski stručnjaci zajedno" rješavaju probleme, a eskadrila leti bez problema. Inače, konzervirati avion možeš dok je kompletan, a ne kad ti fali pola dijelova koje si dao Ukrajincima da riješe svoje reklamacije.

Quote:
2. Eskadrila transportnih aviona od dva obadva prizemljena iako je 727 još u plovidben kako u vremenskim tako još više u radnim satima!
Jel to onaj koji je gubio ulje iz motora na putu do Afganistana?

Quote:
3. Eskadriva višenamjenskih helikoptera koja je u potpunosti prizemljena i to s helikopterima koji su u naravi odradili od 600 do 650 r/h. što je skoro manje od 2/3 raspoloživih resursa!
Ne znam koja ti je matematika, vidim da dosta često na ovom forumu se razbacuješ sa naletima zrakoplova u HRZ-u. I da defender ima dosta često te podatke. Da znam, nikad ih ne bi tu napisao osim s nekim odmakom. Sjećam se prije par godina da je pisalo da je napravljen prvi 1000h pregled u HRZ-u, sad me samo zanima jel napravljen 1 ili ti se prosjek od 650 sati ne poklapa sa tim pregledima.

Quote:
Tako da imamo da je 91. ZB pleso pretvorena u bazu prizemljenih eskadrila!
Koliko para - toliko muzike. Uložiš u remont siću i daš posao diletantima, dobiš drek na kraju.

Quote:
Za razliku od toga imamo 93 ZB.

Tamo letu i dolaze do nevjerovatnih brojki:

1. Eskadrila aviona PV-9 s preko 55000 radnih sati. ZAPADNA TEHNIKA
2. Eskadrila helikoptera s Bell-206 i sada s OH-58 koji na dnevnoj bazi odrađuju preko 25 letova. ZAPADNA TEHNIKA
3. Eskadrila protupožarni avion akoja je samo u posljednjih 40 dana odradila Zračne snage PP NOS OS RH su u dosadašnjem dijelu protupožarne sezone ostvarile oko 540 sati naleta, pri čemu su izbacili više od 17 000 tona vode te prevezli 169 zemaljskih vatrogasaca i 4 tone vatrogasne opreme do požarišta. ZAPADNA TEHNIKA
4. Eskadrila transportnih helikoptera koji odrađuju: medicinu, požare i rade s BSD iz delnica.
Jel sam ti spomenuo da sam za zapadnu tehniku?

Pod 4. => to sve radi i eskadrila na Lučkom. Bacali padobrance BSD kaj sam osobno vidio na Jarunu. Medicina je na Krku. Požari? Samo ću se prisjetiti da su svjedočili oko tragedije na Kornatima zagrebačke posade (kad već dijeliš na sjever i jug).

Quote:
Prema tome nije problem u Ukrajincima jer ono št leti je u 93. ZB da su u njoj i Mi-171 Sh, MiG-21 i Antonovi An-32 oni bi danas svi letili!
Mislio sam da si puno ozbiljniji od ovog upisa. Malo se manje druži sa Josipovićem.

Quote:
Ali zato imamo da se iz 91. ZB nudu i zapovjednik i zamjenik zapovjednika HRZ-a kako bi zamjenili našeg Miroslava Kovača.
Znam da nisi dosljedan, ali toliko?!
Pa ti si na temi o MIGovima hvalio da će zapovjednik HRZ-a napokon biti čovjek sa nadzvučne. Pljuvo si što su non stop helikopteraši. Sad ti ne paše?

Quote:
A jedino što leti i radi je u 93. ZB i to bez fige nego jedino i jako!
Sa jedno 97% proračuna HRZ-a.


Quote:
Po ispravnosti da ETH iz 93 radi i leti s ispravnim helikopterima dok isti ne odu na sjever.
Ne razumijem ovo? Na sjeveru je loša klima? Piloti ne žele letjeti u Zagrebu?



Quote:
Nikakav fiktivni remont nego prizemljenje 131, 132, 133, 134 i 135 08.03.2016 je akcijski plan kojeg nam ni četnici nisu napravili od 1991-95.

Ispravne MiGove prizemljili političkom odlukom a nakon toga ih ni konzervirati nisu znali, da ne kažem da je 100 satni pregled na pojedinim dvosjedima npr. 167 trajao samo šest mjeseci e toga nema u 93. ZB i za to nisu krivi Ukrajinci.
Vidim da ne znaš što znači konzervirati avion.
U 93. ne barataju sa bugarsko-alžirsko-jemenskim krivotvorenim smećem.

I lijepo je vidjeti da misliš da su za stanje na MIGovima po tebi krivi hrvatski zrakoplovi tehničari. Još jednom ti hvala na domoljublju. I niti jednom riječju nemoj komentirati optužnicu protiv Čovića i Josipovića. To su isto krivi zrakoplovni tehničari.
fulcrum is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 19:38   #1464
Prvo moraš definirati što je to podvojena osoba malo The Super pa potom Fulcrum. Ništa novo isto kao oni s kojima se družiš malo pinkhyero pa Huston to vam je u krvi.

Dalje da bi ti bio ekspert zrakoplovstva kao montažnih objekata znao bi pravila zrakoplovnog ponašanja ali kako ti je uzor Gordan Malić ništa novo osim što si se sada iz The Supera pretvorio u Fulcruma za par mjeseci si vjerovatno hustnon II. Drago mi je da te Sesar & company dušebrižno informiraju ali to je tvoje.

Nadalje Mato Mikić pilot MiG-21 je trenutno zamjenik Zapovjednika HRZ-a Miroslava Kovača i uredu dolazi smjena i stiže novi i sve bi bilo super ili The Super da njegova zamjena bude netko iz 93. ZB u kojoj se:

1. Leti
2. Radi
3. Drži reda i tehničke kulture.

Pojedinci Istrijani i ostali koji su lagano otišli svojim domovima u penziju a radili bi još znaju kako su pojedini likovi na Maglovitom Plesu sabotirali MiGove 21!

Prema tome sada nastavi druženje s onima koji su doveli da je 91. ZB pretvorena u bazu prizemljenih eskadrila!
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 19:41   #1465
Da znaš što to znaći osnovno konzerviranje onda bi i ti i tvoji mentori znali što napraviti s gumenim spremnikom aviona koji je prizemljen odlukom politike kao što se dogodilo s 133 i 135 ma malo može pa malo ne može.

Ovisno o potrebi brojnog stanja DBD-a?
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 20:41   #1466
91. je koncesijom postala "uškopljena" baza. Nagužena.
Tamo bazirati eskadrilu aviona u onim uvjetima, sa uskim grlima za prilaz pisti i bez zaštite PZO i mogućnosti sklanjanja aviona u širokom prostoru baze je šarena laža mirnodopskih uvjeta.
__________________
Pola sata ćete ostati na ručku i onda možete otići, Franjo Tuđman generalima, Brijuni 31. VII 1995.
"Prije će Sava uzvodno poteći nego Hrvati dobiti državu", J. B. Tito, Karađorđevo, 2. XII 1971.
"Republika Hrvatska najveći je pobjednik u ovom ratu, najveći su gubitnik hrvatski Srbi, najviše zbog vlastite nesposobnosti i tvrdoglavosti", lord David Owen, 27. I 1996, UN, New York. "Uzalud vam sav tisak i sve radio postaje, našim srcima nikad nećete ovladati", nadbiskup Alojzije Stepinac, Zagreb, na blagdan sv. P&P 1942.
pp5d6 is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 20:50   #1467
Samo dajte....
krunch is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 21:07   #1468
Quote:
fulcrum kaže: Pogledaj post
Probat ću ti objasniti kako ja to shvaćam (možda sam potpunosti u krivu):
Da - u potpunosti si u krivu...
Mi171 je temeljni tip i certifikat -
iz njega su izvedeni Mi171E i Mi171Sh, ugradnjom određene dodatne opreme.

Da si pratio ovaj thread ovdje je objavljena i lista razlika u opremi na Sh i E
(ukratko sva Sj oprema, koje nema na E je standardna na Mi24/35)

Ukoliko tvrtka posjeduje školovano osoblje, nakon kupnje dokumentacije za
tip pod nadzorom design biroa i proizvođača remontira 2 kom predmetnog
tipa, nakon čega se isti izdaje u tiskanoj formi sa određenim rokom valjanosti....
Eto....
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 21:44   #1469
Quote:
an_02 kaže: Pogledaj post
Prvo moraš definirati što je to podvojena osoba malo The Super pa potom Fulcrum. Ništa novo isto kao oni s kojima se družiš malo pinkhyero pa Huston to vam je u krvi.

Dalje da bi ti bio ekspert zrakoplovstva kao montažnih objekata znao bi pravila zrakoplovnog ponašanja
To ti je jedini argument koji imaš? Promijenit ću samo potpis zbog tebe. Kakvo je to zrakoplovno ponašanje? Nije sigurno "južnjačko".

Quote:
Nadalje Mato Mikić pilot MiG-21 je trenutno zamjenik Zapovjednika HRZ-a Miroslava Kovača i uredu dolazi smjena i stiže novi i sve bi bilo super ili The Super da njegova zamjena bude netko iz 93. ZB u kojoj se:

1. Leti
2. Radi
3. Drži reda i tehničke kulture.
za boldano.

Dijeliš ljude na helikopteraše i migovce, onda ih djeliš na sjevernjake i južnjake. Pa ih djeliš na one iz 91. i 93. Nadam se da se u KoVu ne dijele tako. Nikad ne bih imao ništa protiv da čovjek kao što je brig Lučan vodi zrakoplovstvo jer je za razliku od JNA grla gospodin čovjek. Al čuo sam da je jedini on kažnjen "zbog reda i tehničke kulture".

A pitaj se zašto u zap. zrakoplovstva nema nikog s juga.. ne možeš pazit na apartmane i masline iz Zagreba.


Quote:
Pojedinci Istrijani i ostali koji su lagano otišli svojim domovima u penziju a radili bi još znaju kako su pojedini likovi na Maglovitom Plesu sabotirali MiGove 21!

Prema tome sada nastavi druženje s onima koji su doveli da je 91. ZB pretvorena u bazu prizemljenih eskadrila!
Sad su i Istrijani u igri. Ima li kojeg mog Slavonca, da i njih uključimo?

Quote:
an_02 kaže: Pogledaj post
Da znaš što to znaći osnovno konzerviranje onda bi i ti i tvoji mentori znali što napraviti s gumenim spremnikom aviona koji je prizemljen odlukom politike kao što se dogodilo s 133 i 135 ma malo može pa malo ne može.

Ovisno o potrebi brojnog stanja DBD-a?
Možeš mi ga opisati. Ne znam. Znam što je djelomična i potpuna konzervacija. Znam što je unutarnja i vanjska. Ali i dalje vidim da naše zrakoplovne tehničare na MIGovima nazivaš neznalicama.

Podijeli s nama koliko je spremnika goriva zamijenjeno u garantnom roku pošto imaš tako dobre informacije i na što su izgledali oni "remontirani" i "konzervirani" prije ugradnje izvađeni iz aviona.
fulcrum is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 21:49   #1470
Quote:
9aplus kaže: Pogledaj post
Da - u potpunosti si u krivu...
Mi171 je temeljni tip i certifikat -
iz njega su izvedeni Mi171E i Mi171Sh, ugradnjom određene dodatne opreme.

Da si pratio ovaj thread ovdje je objavljena i lista razlika u opremi na Sh i E
(ukratko sva Sj oprema, koje nema na E je standardna na Mi24/35)

Ukoliko tvrtka posjeduje školovano osoblje, nakon kupnje dokumentacije za
tip pod nadzorom design biroa i proizvođača remontira 2 kom predmetnog
tipa, nakon čega se isti izdaje u tiskanoj formi sa određenim rokom valjanosti....
Eto....
Hvala na informacijama i lekciji.

Jel ZTC raspisao natječaj? JE.
Tko se javio? Rusi i Ukrajinci sigurno jer su išli tamo. Za ostale nemamo pojma.
Jel su napravili audit? Jesu.
Valjda znaju zašto su izabrali Ruse naspram Ukrajinaca. A sigurno da MIL ne daje potporu Ukrajincima od početka rata.
fulcrum is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.07.2017., 23:42   #1471
Javilo se 10 firmi... 3 su zadovoljile. Ukrajinci su bili smokvin list te nisu bili među ta tri iz razloga koji su i tebi jasni.
Od ta 3 jedan je iznenada povukao ponudu jer je ostao bez ključnog papira.
Sa drugim se igra igra "vidi ruke" & "nismo mi"...
A treći kod kojih je bio audit su otišli prije 2-3 dana sa sastanka u ZG na parni pogon, išla im para iz ušiju....
Što se tiče raspisa i "natječaja" to ne liči ni na što, po RH zakonima.... da podsjetim radi se o civilnoj
tvrtki u 100% vlasništvu RH, pa još od "posebnog interesa"
Pa sada... Krste može i to u "strategiju"

Zadnje uređivanje 9aplus : 14.07.2017. at 23:58.
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 10:39   #1472






7 mjeseci i 15 dana nakon donošenja ovog Plana ništa se nije dogodilo
Brojevi i planovi govore sve o ovom poslu koji se ne događa.
__________________
extraordinary and plenipotentiary ambassador of Croatia

Zadnje uređivanje AirBag : 15.07.2017. at 11:28.
AirBag is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 10:57   #1473
Quote:
9aplus kaže: Pogledaj post
Javilo se 10 firmi... 3 su zadovoljile. Ukrajinci su bili smokvin list te nisu bili među ta tri iz razloga koji su i tebi jasni.
Od ta 3 jedan je iznenada povukao ponudu jer je ostao bez ključnog papira.
Sa drugim se igra igra "vidi ruke" & "nismo mi"...
A treći kod kojih je bio audit su otišli prije 2-3 dana sa sastanka u ZG na parni pogon, išla im para iz ušiju....
Što se tiče raspisa i "natječaja" to ne liči ni na što, po RH zakonima.... da podsjetim radi se o civilnoj
tvrtki u 100% vlasništvu RH, pa još od "posebnog interesa"
Pa sada... Krste može i to u "strategiju"
Onda je poštenije reći da je natječaj nelegalan, nego da bi bila bolja neka druga tvrtka. ZTC kao "dealer" nema nikakve moje simpatije i ne sviđa mi se način na koji se ušlo u taj posao. Ja sam se nadao da će se zbog tog svog otezanja i rastezanja napraviti trampa US-Ukrajina-HR i da ćemo dobiti nešto sa zapada, ali to su samo moja razmišljanja.

Nevezano uz tebe: iako me napada pojedinac za vezu sa Houstonom i pinkynešto... niti jednom nisam čvrsto stajao da je neka opcija najbolja za HRZ. Uvijek sam davao tu samo svoje razmišljanje i nemam nikakvog interesa u svemu ovome. Bio sam protiv remonta MIG-ova jer su izašli van životnog vijeka, nisam preferirao niti ovaj remont kao što sam gore napisao.

Quote:
AirBag kaže: Pogledaj post

Moje je skromno mišljenje da posao remonta 10 Mi-171Sh (Mi-8AMTš) treba provesti sukladno zakonu o Javnoj nabavi.
Odnosno da bi i posao odabira gore opisanog partnera ZTC trebao obaviti uz Javnu nabavu a ne neposrednim dogovorima.
Meni suze oči kad vidim da 1% prihoda NIJE od MORH-a. Jel su stavili penale u proračun zato jer kasne sa isporukom helikoptera?
Ja to ne zovem poslovanje, nego pranje novca, ali ako našoj državi to paše, neka ga bude.
Potpuno se slažem s boldanim.
fulcrum is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 12:42   #1474
Činjenice !

Danas 15. srpnja 2017.

9. prosinca 2016. Saborski Odbor za Obranu dao je pozitivno mišljenje !

Među ostalim stvarima doministar Ivić pojasnio je članovima Odbora sljedeće :

Radi se o mišljenju potrebnom za „pokretanje postupka javne nabave usluge remonta 10 helikoptera Mi-171Sh“ – koje MORH treba tražiti prema 2. stavku 6. članka Zakona o obrani, u u slučaju kada nabava prelazi vrijednost od 5 milijuna eura.

„Glavni stožer OS RH na temelju iskazanih potreba HRZ-a i PZO-a, u skladu s osiguranim financijskim sredstvima u financijskom planu MO za 2016. i projekcijama za 2017. i 2018. godinu, dostavio je zahtjev za nabavu usluge remonta 10 helikoptera Mi-171Sh za razdoblje od 2016. do 2018. godine.“


Ukupna vrijednost ovog posla iznosi 210 milijuna kuna s PDV-om


„Radni i vremenski resursi 10 helikoptera u uporabi, ovisno o letjelici, prestaju važiti potkraj studenog 2016. godine za prvi, a u svibnju 2017. godine za 10., odnosno zadnji helikopter. Po isteku resursa, helikopteri naravno ne mogu letjeti, već se moraju prizemljiti,“

Pa tako doministar Ivić predlaže:

„ZTC d.d. je od 2013. do 2016. godine ishodio sva potrebna odobrenja i ovlaštenja, te u suradnji s inozemnim partnerima usvojio remont helikoptera Mi-8, Mi-8 MTV i Mi-17 VA. Uvažavajući iskustva stečena prilikom provedbe remonta helikoptera, te dodatne sposobnosti i ovlaštenja koja će ZTC d.d. steći prilikom remonta helikoptera tipa Mi-177Sh u suradnji s partnerima koji posjeduju odgovarajuće stručne sposobnosti i ovlasti za provedbu remonta predlaže se nastavak suradnje sa ZTC-om d.d. i provođenje postupka javne nabave u ovom predmetu u skladu s člankom 10, stavkom 1, točkom 12 Zakona o javnoj nabavi.“

Članak 10 stavak 1.

(1) Ovim se člankom uređuje dodjela mješovitih ugovora čiji su predmet dvije ili više vrsta nabave na koje se primjenjuju dva ili više različitih pravnih režima propisana ovim Zakonom ili drugim propisom.

točka 12. priloga V.C Obavijest o nadmetanju

12. Vrsta postupka dodjele ugovora; prema potrebi, razlozi za uporabu ubrzanog postupka (u otvorenim i ograničenim postupcima ili natjecateljskim postupcima uz pregovore).

ako je Vrsta dosjele Ugovora prema potrebi to vezuje točku 13. koja imenuje naznake o:
a) korištenju okvirnog sporazuma
b)korištenju dinamičkog sporazuma ili
c) korištenju elektroničke dražbe (u slučaju otvorenog ili ograničenog postupka ili natjecateljskog postupka uz pregovore).

Čisto da vitite kako se sve može zakomplicirati po Zakonu a sve radi toga da bi nabava bila jednostavnija





Zahvaljujem portalu Obris na transkripciji tonskog zapisa u svrhu bojleg upoznavanja sveudilj pučanstva s ČINJENICAMA !

Dalje je član Odbora Zdravko Ronko (SDP) imao precizniju računicu:

„Mislim da se javni natječaj mogao raspisati već u 3. mjesecu i da je to sve kasno. Što je po meni to posebno bitno? Bitno je što se ovi helikopteri opremljeni sustavom naoružanja i oni su vrlo interesantno i vrlo imaju važnu ulogu u OS. Ako pogledate da vam ovi sad prvi helikopteri izlaze iz upotrebe u 11. mjesecu, pitanje kad će biti proveden postupak javne nabave, da ovaj 10., zadnji, helikopter izlazi u 5. mjesecu, odnosno da će dakle biti svi prizemljeni u 5. mjesecu, proizlazi da mi ove izuzetno važne helikoptere za OS nećemo imati još 6 mjeseci, niti jednog u upotrebi… ako pođemo samo od toga da je potrebno 10 mjeseci za remont, sam remont. Dakle, prvo je pitanje, da li će biti u 6., 7. mjesecu pokrenut remont na prvom… a onda, kako će to dalje ići. Proizlazi, evo, da ćemo mi biti bez tih helikoptera jedno duže vrijeme.“

Godišnje izvješće moralo proći je saborski Odbor za obranu. Sjednica na kojoj je ono raspravljano održana je 20. lipnja 2017.

I na kraju usvajajući Godišnje izvješće o obrani, nitko nije više ni spominjao remont Mi-171Sh ali se u završnoj riječi Predsjednika Odbora da išćitati generalan odgovor !

Quote:
Kako se za raspravu nije javio nitko od članova Odbora, uz konstataciju “Ne ponovilo se“, predsjednik Dragovan zaključio je da je – „2016. u mnogo čemu bila izgubljena za Ministarstvo i za Oružane snage.

I neke stvari su možda trebale biti gotove.

Siguran sam da bi Kiowe letjele puno prije nego 05.8. …

Nego, jednostavno smo se našli u jednoj potpuno praznoj fazi, neke stvari su neobjašnjivo stajale na mjestu i nisu se pomicale.


Ali, bilo pa prošlo. Idemo naprijed“.
Hrvatski je Sabor u petak, 07. srpnja 2017. , usvojio Godišnje izvješće o obrani za 2016. godinu



Pa ti sad ovo objasni nekome ?





Na kraju ovo je stranica Narodnih novina, posloženi kriterij Javne nabave za MORH


Od dana 9. studenog 2016. kad je dobijeno pozitivno mišljenje do danas ima 20 strana objava ali ja ne vidim nigdje Natječaj za Mi-171Sh s gornje slike ??

Možda nisam dobro vidio ?





.
__________________
extraordinary and plenipotentiary ambassador of Croatia

Zadnje uređivanje AirBag : 15.07.2017. at 13:11.
AirBag is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 12:55   #1475
Normalno da je Huston II bio protiv remonta u Ukrajini. Ali uz sva zlodjela koja su napravljena Eskadrili borbenih aviona EBA od 2013 pa sve do danas tj. pune 4 godine.

Da nije bilo remonta i dokupa nažalost prizemljenih ispravnih MiGova-21 i svih sabotiranja od političara do djela naglašavam pojedinaca da me Huston II nebi kasnije lažnim ubacivanjem svojih konstantnih laži napao da napadam tehničare 91. ZB Pleso.

Ne imaju dobri i zli ljudi.

Nažalost zlim ljudima je uspjelo u ožujku 2016 ono što četnicima nije od 1991 do 95!

Nekakvi likovi koji učestalo tu na forumu.hr mjenjaju svoje nickova te se samobaniraju su i Legendu HRZ-a prije godinu dana pokušali u svojim indirektni i Maxportalskim upisima optužiti da je raketirao 1991 Lučko.

Ali jadnicima i bijednicima ni to nije uspili jer Smiljan Reljić i Vice Vukojević imaju bilješke i zapise još od 1991-1992.

Ali ni tu jadnici i bjednici nisu stali nego su Hrvatske Časnike optužili da su zatvarali oći u Odesi.

Kada smo ja i Turky prije godinu i dva miseca spomenuli da je nad Plesom letio MiG-21 UM 167 drug je klicao da ćemo vidjeti kada će opet isti u zrak. Nažalost bio je u pravu od toga leta je isti sabotiran i bio 6 mjeseci na 100 satnom pregledu!

Kako li je samo znao koliko će se razvlaćiti 100 satni pregled koji se u normalni uvjetima odradi za MAX 15 radnih dana i prije!
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 13:38   #1476
Kako vrijeme editiranja ispravaka malo traje moram nadodati,

Članak 6. stavak 2.

(2) Odbor iz stavka 1. ovoga članka daje mišljenje Ministarstvu obrane o nabavi za potrebe obrane za vrijednosti veće od 5,000.000,00 eura prije pokretanja postupka javne nabave.


Ispravak, ovo je točan razlog traženja mišljenje od Odbora
__________________
extraordinary and plenipotentiary ambassador of Croatia

Zadnje uređivanje AirBag : 15.07.2017. at 14:00.
AirBag is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 15:30   #1477
Quote:
an_02 kaže: Pogledaj post
Ne da su odradili izvrstan posao s remontom Antonova An-32 B nego i više od toga. Nadalje 2012 godine remont Hrvatskog Antonova An-32 B oznake 727 je koštao 1,3 Milj $ što je bio iznos jednak pa i nešto niži od generalnog remonta (revizije) tada samo dva motora Pratt & Whitney Canada PW100 koji je MORH platio te iste godine.

Prema tome nije problem Ukrajinaca što u sklopu maglovitog Plesa i 91. ZB postoje nekakvi "Živci" koji dovodu do toga da u toj 91 ZB Pleso danas 14.07.2017 imamo formalno pravno tri prizemljene eskadrile:

1. Eskadrila borbenih aviona od kojih je pola prizemljeno što radi politike što radi pojedinaca koji su mislili da su pametni a osnove konzerviranja politički prizemljenih MiGova -21 nisu svladali i to na avionima koji su ispravno letjeli sve do 08.03.2016!

2. Eskadrila transportnih aviona od dva obadva prizemljena iako je 727 još u plovidben kako u vremenskim tako još više u radnim satima!

3. Eskadriva višenamjenskih helikoptera koja je u potpunosti prizemljena i to s helikopterima koji su u naravi odradili od 600 do 650 r/h. što je skoro manje od 2/3 raspoloživih resursa!

Tako da imamo da je 91. ZB pleso pretvorena u bazu prizemljenih eskadrila!

Za razliku od toga imamo 93 ZB.

Tamo letu i dolaze do nevjerovatnih brojki:

1. Eskadrila aviona PV-9 s preko 55000 radnih sati.
2. Eskadrila helikoptera s Bell-206 i sada s OH-58 koji na dnevnoj bazi odrađuju preko 25 letova.
3. Eskadrila protupožarni avion akoja je samo u posljednjih 40 dana odradila Zračne snage PP NOS OS RH su u dosadašnjem dijelu protupožarne sezone ostvarile oko 540 sati naleta, pri čemu su izbacili više od 17 000 tona vode te prevezli 169 zemaljskih vatrogasaca i 4 tone vatrogasne opreme do požarišta.
4. Eskadrila transportnih helikoptera koji odrađuju: medicinu, požare i rade s BSD iz delnica.

Prema tome nije problem u Ukrajincima jer ono št leti je u 93. ZB da su u njoj i Mi-171 Sh, MiG-21 i Antonovi An-32 oni bi danas svi letili!

Ali zato imamo da se iz 91. ZB nudu i zapovjednik i zamjenik zapovjednika HRZ-a kako bi zamjenili našeg Miroslava Kovača.

A jedino što leti i radi je u 93. ZB i to bez fige nego jedino i jako!







Na obitelji Mi-8 ne postoji H ali da ne budu brojke dodao sam i slova ili bi ti volio V kao vrtolet?

Po cijeni koja je bila najpovoljnija na tenderu.

Po ispravnosti da ETH iz 93 radi i leti s ispravnim helikopterima dok isti ne odu na sjever.




Ne samo tome avionu MiG-21 bis 133 nego se prošle godine krajem srpnja tj. 27.07.2016 kada je došlo do nedostatka ispravnih aviona na DBD-u ponovno dozvoljeno letenje i MiG-21 bis 135!

Ali ti to nisi glledao na Bujici i nije ti kazao bivši novinar Nacionala koji je pljuvao po dr. franji Tuđmanu Gordan malić pa nije informacija došla do tebe.

Evo ti link pa se informiraj:

http://obris.org/hrvatska/prizemljen...-ponovno-lete/




Nikakav fiktivni remont nego prizemljenje 131, 132, 133, 134 i 135 08.03.2016 je akcijski plan kojeg nam ni četnici nisu napravili od 1991-95.

Ispravne MiGove prizemljili političkom odlukom a nakon toga ih ni konzervirati nisu znali, da ne kažem da je 100 satni pregled na pojedinim dvosjedima npr. 167 trajao samo šest mjeseci e toga nema u 93. ZB i za to nisu krivi Ukrajinci.
I dalje stize pinka od "tvojih prijatelja Ukrajinaca"?
Nachtjager is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 15:53   #1478
Quote:
an_02 kaže: Pogledaj post
Normalno da je Huston II bio protiv remonta u Ukrajini. Ali uz sva zlodjela koja su napravljena Eskadrili borbenih aviona EBA od 2013 pa sve do danas tj. pune 4 godine.
Možeš me zvat The Super, pa nećeš mi valjda mijenjati nadimak sa svakim upisom. Bio sam protiv bilo kakvog remonta. Sjećaš se da si mi spočitavao da sam za MIG-29. Budi dosljedan.

Quote:
Da nije bilo remonta i dokupa nažalost prizemljenih ispravnih MiGova-21 i svih sabotiranja od političara do djela naglašavam pojedinaca da me Huston II nebi kasnije lažnim ubacivanjem svojih konstantnih laži napao da napadam tehničare 91. ZB Pleso.
Napadaš ih konstantno. Nitko drugi ne može "odugovlačiti" povremeni pregled ili neradom "sabotirati" prizemljene zrakoplove osim zrakoplovnih tehničara.

Quote:
Ne imaju dobri i zli ljudi.
A najviše neupućenih i onih s interesima.

Quote:
Nažalost zlim ljudima je uspjelo u ožujku 2016 ono što četnicima nije od 1991 do 95!
Pamflet.

Quote:
Nekakvi likovi koji učestalo tu na forumu.hr mjenjaju svoje nickova te se samobaniraju su i Legendu HRZ-a prije godinu dana pokušali u svojim indirektni i Maxportalskim upisima optužiti da je raketirao 1991 Lučko.
Forum, rasprava i priča. Prenio vijest. Tvoj problem što se tebi nije sviđala. A možeš se praviti glup koliko hoćeš vezano za promjenu nicka.


Quote:
Ali ni tu jadnici i bjednici nisu stali nego su Hrvatske Časnike optužili da su zatvarali oći u Odesi.
Opet neistina. Ne znam jel sam ja ili netko drugi napisao, ali sve neregularnosti u Odesi su odmah prijavljene u MORH. Samo... istraga će pokazati s obzirom da su svi tamo nazočni bili na razgovoru u državnom odvjetništvu.

Quote:
Kada smo ja i Turky prije godinu i dva miseca spomenuli da je nad Plesom letio MiG-21 UM 167 drug je klicao da ćemo vidjeti kada će opet isti u zrak. Nažalost bio je u pravu od toga leta je isti sabotiran i bio 6 mjeseci na 100 satnom pregledu!
Da, da... sabotiran. Opet zrakoplovni tehničari koje ne napadaš? Ili je neki Huston preskočio ogradu i preštampao serijske brojeve. Možda jednostavno nije moguće bilo sa ukrajinskom reklamacijskom podrškom popraviti sva sranja koji je navedeni avion imao.

Quote:
Kako li je samo znao koliko će se razvlaćiti 100 satni pregled koji se u normalni uvjetima odradi za MAX 15 radnih dana i prije!
Jel molim ima nekog tehničara ili inženjera s migova na ovom forumu ili bilo kakve osobe sa iskustvom na MIGovima da zna koliko traje 100 satni pregled bez neispravnosti? Poprilično sam siguran da se motor vadi van, pa mi je jako optimistično tvojih 15 dana.
Ako je stvarno tako, nikako mi nejde u glavu zašto avioni već u 2 godine nisu ispucali resurs od 400 sati svaki (bar kad su bili pod garancijom)?

1 avion - 4 letačka dana, 3 izlaza dnevno 2 sat leta => 8 sati tjedno, nakon 6 tjedana ode na 50 sati (po tvome bar upola vremena), nakon 15-20 tjedana je na 100 satnom. U godinu dana 200 sati, u 2 godine 400 sati?!?

Gdje je nastao problem, bili su pod garancijom? Bar ovi koji nisu prizemljeni?
fulcrum is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 15:57   #1479
Quote:
AirBag kaže: Pogledaj post
Kako vrijeme editiranja ispravaka malo traje moram nadodati,

Članak 6. stavak 2.

(2) Odbor iz stavka 1. ovoga članka daje mišljenje Ministarstvu obrane o nabavi za potrebe obrane za vrijednosti veće od 5,000.000,00 eura prije pokretanja postupka javne nabave.


Ispravak, ovo je točan razlog traženja mišljenje od Odbora
Hvala na iscrpnom upisu.
Samo ovdje nije baš jasno ili je jasno da se odbor ne razumije baš u ono što radi....

Quote:
"Bitno je što se ovi helikopteri opremljeni sustavom naoružanja i oni su vrlo interesantno i vrlo imaju važnu ulogu u OS."
Potpuno nebitno jer se uopće nisu koristili u tu svrhu.
fulcrum is offline  
Odgovori s citatom
Old 15.07.2017., 16:28   #1480
Quote:
Nachtjager kaže: Pogledaj post
I dalje stize pinka od "tvojih prijatelja Ukrajinaca"?
Prija vi me DORH-u i poreznoj pa neka istražu. Jado jadni popušio si ono što si se nadao 5 milj EUR skuplji remont.

Ja radim i doniran ako Bog da idući tjedan HRZ-u 75.000,00 HRK, a moji prijatelji Ukrajinci su moji i bez pinke.

Bjedo jeli ti jasno?
__________________
Copyright © an_02. All rights reserved.

Slike, tekstovi i ostali podaci sa ovog sajta se ne mogu kopirati i koristiti u bilo kom smislu bez dozvole vlasnika.
an_02 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 13:35.