Natrag   Forum.hr > Društvo > Gospodarstvo

Gospodarstvo Novac, profit, blagostanje. Kako doći do toga?
Podforumi: Kriptovalute, Dionice, Ostali oblici investiranja, Banke, osiguranja, krediti, Poduzetništvo, računovodstvo i porezi

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 15.07.2017., 21:30   #1
Interšpar, tgovački lanac- iskustva

Evo kako nas kradu u Interšparu, naravno, ako ih ne skužite..

Kupljen je mali kuhinjski nož, cijena na polici je jedna, dok je na blagajni sasvim druga.
Na pokušaj pritužbe na takvo poslovanje ništa ne mogu ponuditi osim bijele bilježnice u koju ćete zapisati svoje dojmove o kupovini..
Nešto kao knjigu žalbe, službeni dokument, nemaju..Niti su navodno dužni po zakonu imati..
Prema tome, sve što kao kupac možete je zadovoljit svoju potrebu za pisanjem po papiru..Nikakvu drugu vrijednost ta bilježnica nema..

Evo kako izgleda knjiga žalbe u interšparu.
https://youtu.be/gnT_A_X_6mA

Cijena noža na polici:


Cijena na računu:


I na kraju ispravljeno na desku, novi račun:


Ovo nije usamljen slučaj..
Nekoliko puta mi se ovo dogodilo, no obično nikad ne reagiram..U stilu, tko će se ići sada sramotiti za pet kuna..
Danas mi pukao film..

Kladim se da ovakvih cijena ima more po dućanu..
Praksa je app, odnosno ako prođe, prođe.
Treba samo naletit kreten kao što sam ja koji će imati volje za sve dokumentirati..
Moram napomenuti da su zaposlenice bile vrlo ljubazne i na njihov rad nema prigovora..Ispričale su se..
Zna se koga treba krivit za ovakvu praksu..

Eto..
Monro is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.07.2017., 17:15   #2
Ne javljam se da branim spar, bmk za spar.. nego kako mi je to najblizi tj jedini ducan u kvartu, kupujem sve one dnevne sitnice tamo. Dok kupujem, zabavljam se zbrajajuci napamet cijene artikala pa na blagajni prije nego ce reci koliki je zbroj, ja imam cifru u glavi koja je pogodjena u kunu-2 (lipama se ne zamaram).
Tako znam da jednostavno to se ne radi na redovnoj bazi niti je to nacin zarade (ako si to uopce htio implicirati).
Stvar nemara, neazurnosti.

Poslano sa mog SM-A310F koristeći Tapatalk
__________________
A snaha bijaše jezičljiva, (guzičljiva) nazlobna, proždrljiva i goropadna.
katjes is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.07.2017., 18:09   #3
Iako sam dosta često tamo, jako su neredni sa cijenama, to je istina.
be.redy is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.07.2017., 20:45   #4
Prije par dana na blagajni Spara tip popizdio jer je na polici i u katalogu jedna cijena, a u blagajni druga... riječ je o nekom elektroničkom uređaju

Uglavnom tip nije fermao 5% već su mu morali zvati šeficu smjene koja ga je pokušala smuljati na način da mu kao stornira taj račun, ali se nije dao s blagajne dok mu nisu naplatili tu istaknutu nižu cijenu
homosapiens is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.07.2017., 00:25   #5
Samo da dodam da sam maknuo video jer nisam siguran da je legalno to što sam snimio u tom prostoru..Tko je uhvatio, uhvatio..
Kod nas su zakoni napisani tako da su podložni tumačenju kako kome odgovara, te danas više nisi siguran i ne znaš gdje te mogu zakačiti..

I ta "knjiga žalbe" je dijelom ispisana..
Kakvo je to tek zavaravanje ljudi, kupaca, da takva pritužba ima smisla..
Klasično dovođenje u zabludu..
Monro is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.07.2017., 22:21   #6
Poceli su ti radnici u trgovinama raditi poput drzavnih sluzbenika


Sent from my iPhone using Tapatalk
Topla piva is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.07.2017., 23:09   #7
Quote:
Monro kaže: Pogledaj post
Nekoliko puta mi se ovo dogodilo, no obično nikad ne reagiram..U stilu, tko će se ići sada sramotiti za pet kuna..
u mnogim dućanima se to događa; koliko sam razumijela, po zakonu ti moraju naplatiti onaj iznos koji je ispod ili iznad proizvoda na polici; to što otkuca blagajna nije naš problem, već njihov. dakle, moraju naplatiti po cijeni istaknutoj pored proizvoda.

kako misliš - ne bi se "sramotio"? pa zar je sramota zauzeti se za svoj novac koji im ostavljamo? ne puštam im ni lipu, da se tako izrazim. pratim što se otkucava i uvijek reagiram kad uočim nepravilnost, koja god bila u pitanju. ne bi smjeli imati ni pogrešno postavljene proizvode, znači cijena za neki drugi ispod, to je također trgovačka finta. to što je netko dovoljno indolentan i pušta takve propuste - njegova stvar i njegova šteta. nevjerovatno kako se ljudi kod nas vole "bahatiti" novcem, kao da raste na grani, lipama ćemo se smijati i bacati ih po blagajni...pitaj Austrijanca ili Slovenca baca li tako svoje novce, pa makar i najsitnije.

Quote:
homosapiens kaže: Pogledaj post
Uglavnom tip nije fermao 5% već su mu morali zvati šeficu smjene koja ga je pokušala smuljati na način da mu kao stornira taj račun, ali se nije dao s blagajne dok mu nisu naplatili tu istaknutu nižu cijenu
tip je u pravu. kad bi svi tako reagirali, manje bi bilo takvih "propusta" ili ih ne bi ni bilo. kao nekad što je bilo "slučajnih metli" pored blagajne koje su, gle čuda, znale završiti ukucane na nečijem računu.
ekaliopa is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.07.2017., 23:17   #8
konzerva ribe se držala kraj blagajne
homosapiens is offline  
Odgovori s citatom
Old 17.07.2017., 23:43   #9
prvi put čujem za konzervu trgovci su domišljati
ekaliopa is offline  
Odgovori s citatom
Old 18.07.2017., 12:32   #10
Interspar(ili bilo tko drugi),to ne radi namjerno,dapace...
al problem je sto zaposlenici imaju preveliki obujam posla i jednostavno fizicki ne stignu odradit te promjene.
Konkurencija kod nas je poprilicno ozbiljna,pa tako imate klasicnu akciju,vikend akciju,akciju srijedom,akciju ponedeljkom...ono da imamo 8 dan u tijednu,i taj dan bi bila akcija..
akcija znaci promjenu cijene,a cesto puta su artikli izlozeni(sto legalno,sto ilegalno) na vise pozicija unutar ducana...
Pogledajte samo kako neki ducani izgledaju kao trgovima u Mumbaju,nemozes proci s kolicima a da ne zapnes za neki stalak ili policu...nije to slucajno kao nit bilo sto drugo u ovoj drzavi osim nje same...
Voditelji ducana uzimaju mito za takva izlaganja od vanjskih dobavljaca/trgovackih putnika za ta izlaganja..
a ovi potanji putnici dobivaju bonuse od menadzera,a ovi od KAMova..itd..
Dakle svi imaju svoj interes osim nesretne zene koja radi na odjelu,jer ona mora ishendalt,onosno zamjenit umjesto npr 1000cijena 1700cijena i jednostavno TO NE STIGNE NAPRAVIT.
To su ljudi i Konzumu prigovarali kako ih Todoric krade na cijenama i lipama,kad ono lik ih pokrao na jedan sasvim drugaciji nacin i puno ozbiljniji...

To je jedna strana price,a druga strana price je nacin odredjivanja broja zaposlenih...onosno konstantno podizanje ljestivce..
on se naime vecinom odredjue prema prometu,dakle 150k kn=1 zaposleni,
a onda dojde neki nadobudni "menadzer" pa kao zasto mi to nebi podigluli na recimo 200k kn=1 zaposleni...
naravno on to sve skupa radi,da ostvari bonus jer je vidi vraga srezao troskove..

pa onda ducan radi vise prometa a ima manje zaposlenih,a da ne govorim da je neto placa u intersaru 2700-2800 sa svim ak se ne varam
__________________
2Pac Wonder Why They Call You Bitch--2Pac Pain--2Pac Dear Mama--2Pac Life Goes On--2Pac Do For Love-----2PacLil Homies(svi clanovi na forum.hr..)
comi1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.07.2017., 19:34   #11
To što ti nazivaš sramoćenjem, meni je normalna stvar, i često se radi jednostavno o propustu(imao više puta situaciju u kauflandu, zaboravljena ili u računalu neprovedena cijena). Odeš na info, prijaviš, vrate ti razliku(uz poziv na odjel i provjeru što piše na polici).

Što se tiče knjige žalbe, mislim da ne mora postojati knjiga žalbe, ali mora biti istaknut način na koji se možeš žaliti(kad si spomenuo spar, mislim da billa, čije su dućane preuzeli, nije imala papirnatu knjigu žalbe, nego prigovor u telefonskom ili elektroničkom obliku.
__________________
Razmišljam o tome da razmišljam manje...
rocket86 is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.07.2017., 20:32   #12
Slažem se da možda nije namjerno, recimo dok je bila Billa imali su sniženje Sensation u katalogu 6,99. U trgovini ispod soka piše 8,99, došla na blagajnu tamo otkucaju 6,99.
Zanimljivost s tim sokom je da sam bila negdje pon ili uto, dakle od čet nisu mijenjali cijenu, može se reći do isteka akcije.

I tako se ravnam s njima. Ako imaju skenere po trgovini (a trebali bi imati sve trgovine) provjerim ako nisam sigurna. Obično manje trgovine sporije mijenjaju cijene.

Nažalost skenere za provjeru cijena znaju sakriti, premiještati, a neki ih jednostavno i izbace (u Plodinama ih više ne mogu naći).
šafrona is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.07.2017., 22:42   #13
Quote:
rocket86 kaže: Pogledaj post
To što ti nazivaš sramoćenjem, meni je normalna stvar, i često se radi jednostavno o propustu(imao više puta situaciju u kauflandu, zaboravljena ili u računalu neprovedena cijena). Odeš na info, prijaviš, vrate ti razliku(uz poziv na odjel i provjeru što piše na polici).
Inače bi se složio sa tobom, ali u Intersparu su jako jako jako traljavi sa cijenama. Cijene su im pomiješane, sakrivene, jako često krive - npr. iznad hladnjaka cijena sa akcijom, a sa strane je cijena bez akcije. Pa ako recimo ne znaš ponudu iz kataloga taj tjedan ti se misli koja je točna. To se događa u tolikoj mjeri da nekako mislim da im je to politika - budi traljav i pokradi gdje možeš. Drugog objašnjenja nema, posebno jer to nisam primjetio u samo jednoj poslovnici nego u više njih.
be.redy is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.07.2017., 08:20   #14
Quote:
be.redy kaže: Pogledaj post
Inače bi se složio sa tobom, ali u Intersparu su jako jako jako traljavi sa cijenama. Cijene su im pomiješane, sakrivene, jako često krive - npr. iznad hladnjaka cijena sa akcijom, a sa strane je cijena bez akcije. Pa ako recimo ne znaš ponudu iz kataloga taj tjedan ti se misli koja je točna. To se događa u tolikoj mjeri da nekako mislim da im je to politika - budi traljav i pokradi gdje možeš. Drugog objašnjenja nema, posebno jer to nisam primjetio u samo jednoj poslovnici nego u više njih.
nitko te ne krade, ako si ikad radio u dučanu znao bi kako i zašto se to dešava.
prodavača robova ima jako malo, a radi više poslova, i ne stignu poljepiti sve cijene, i rade to užasno brzo da stignu obaviti sve drugo, jer gazda ne zapošljava više očajnika na minimalcima već koristi jednog za milion poslova.
i u blagajni se promjene sve cijene a robivi ne stignu u kratkom roku promjeniti sve cijene.
i da, neće zaposliti radi tebe više ljudi, jer ih boli briga. a ti dalje misli da te očajnik na minimalcu krade.
__________________
And although my eyes were open wide
They might have just as well been closed..
Kymatica is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.07.2017., 15:41   #15
Quote:
Kymatica kaže: Pogledaj post
nitko te ne krade, ako si ikad radio u dučanu znao bi kako i zašto se to dešava.
prodavača robova ima jako malo, a radi više poslova, i ne stignu poljepiti sve cijene, i rade to užasno brzo da stignu obaviti sve drugo, jer gazda ne zapošljava više očajnika na minimalcima već koristi jednog za milion poslova.
i u blagajni se promjene sve cijene a robivi ne stignu u kratkom roku promjeniti sve cijene.
i da, neće zaposliti radi tebe više ljudi, jer ih boli briga. a ti dalje misli da te očajnik na minimalcu krade.
Sve bi to bilo razumljivo, ali zapravo njih nije ni briga niti se puno trude oko toga, jer i kad slažu police ne mijenjaju cijenu onog šta je prije stalo na polici i što je sada po novome. Znam ja da nije lako, ali jbg. Istovremeno će takvi koji rade u Interspara otić u Lidla, Kauflanda, Konzuma i naći 100 mana i komentirati, dok im je i njihov dućan u rusvaju (vrijedi i obrnuto). Ja samo kažem da je kod Interspara najuočljiviji nemar prilikom označavanja cijena (gotovo toliko da im po meni to ulazi u poslovnu politiku) - ne samo aktualnih cijena, nego ponekad nećeš ni na polici pokraj, polici iznad, polici ispod naći cijenu nečega jer im uopće nije palo na pamet ili su zaboravili da su mijenjali policu i da bi trebalo staviti cijenu novih proizvoda. Da ne govorim kada im ispod TV-a od 40 inča, stoji cijena TV-a od tipa 32 inča - čisto jer se radniku nije dalo ić da napravi novu markicu, nego izvuku neku staru i ajde - ko će kupit, kupit će.

Da nije putnika koji eto brinu barem da su cijene od njihovih proizvoda OK označene, mogu zamislit kakav bi to tek rusvaj u Interspara bio, a ironija je da u pojedinim poslovnicama putnike jako mrze i idu im na živce, iako (barem što se njih tiče) besplatno slažu police i brinu o cijenama.
be.redy is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.07.2017., 15:50   #16
povijest se ponavlja..hehehee

Quote:
be.redy kaže: Pogledaj post
Inače bi se složio sa tobom, ali u Intersparu su jako jako jako traljavi sa cijenama. Cijene su im pomiješane, sakrivene, jako često krive - npr. iznad hladnjaka cijena sa akcijom, a sa strane je cijena bez akcije. Pa ako recimo ne znaš ponudu iz kataloga taj tjedan ti se misli koja je točna. To se događa u tolikoj mjeri da nekako mislim da im je to politika - budi traljav i pokradi gdje možeš. Drugog objašnjenja nema, posebno jer to nisam primjetio u samo jednoj poslovnici nego u više njih.
Ponavlja se prica iz Konzuma,dakle jedna vrst urote ducana protiv kupaca...
Kolega,
procitaj moj post iznad,
sve sam opisao sto i kako se desava po tim ducanima

A dapace, najmanje im je interes imat bunt-kupaca mozgat/pregledavat/bit nezadovoljan...
umjesto opsutenog sopinga(a zna se sto on sve donosi ili odnosi,ovisno kak gledas) uz taktove Magazina&Sevke kupovati...

Dakle kada zbrojis,sve da je ta idiotska teorija tocna(a evidentno NIJE)
da bi oni puno vise gubili nego dobivali sto bi te eventualno zakinuli za koju lipu ili kn krivim cijenama.
Cak imaju neke naputke da recimo,bolje je imat artikl bez cijene nego krivu(vecu cijenu),pa cesto puta mozete primjetit da hrpa artikala nema cijene..
e to vam je taj primjer,gdje jednostavno ak vam nemogu(NESTIGNU)dat pravu cijenu,onda vas nece "ljutit" sa krivom cijenom,vec ostane bez cijene....

A necu nit pricat,neznam jel tko od vas primjetio da u zadnje vrijeme (inter)Spar ima uzasno (polu)prazne police...
Nesto kao mladi brat od Konzuma...
Al ne,to nije brat...vec je samo problem sto djelatinici centralong skladista Interspara su usli u neku vrst generalnog strajka,
jer ljudi su dobili jos da lifraju robu i u nove spare(bivse Bille,koje su prese u spareve) na isti broj ljudi i istu placu...a prc,posla 30-40% vise...

Pa pukli i otisli u strajk,neznam jel zavrsio...nisam isao u spar neko vrijeme...
__________________
2Pac Wonder Why They Call You Bitch--2Pac Pain--2Pac Dear Mama--2Pac Life Goes On--2Pac Do For Love-----2PacLil Homies(svi clanovi na forum.hr..)
comi1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 24.07.2017., 16:07   #17
Quote:
be.redy kaže: Pogledaj post
Sve bi to bilo razumljivo, ali zapravo njih nije ni briga niti se puno trude oko toga, jer i kad slažu police ne mijenjaju cijenu onog šta je prije stalo na polici i što je sada po novome. Znam ja da nije lako, ali jbg. Istovremeno će takvi koji rade u Interspara otić u Lidla, Kauflanda, Konzuma i naći 100 mana i komentirati, dok im je i njihov dućan u rusvaju (vrijedi i obrnuto). Ja samo kažem da je kod Interspara najuočljiviji nemar prilikom označavanja cijena (gotovo toliko da im po meni to ulazi u poslovnu politiku) - ne samo aktualnih cijena, nego ponekad nećeš ni na polici pokraj, polici iznad, polici ispod naći cijenu nečega jer im uopće nije palo na pamet ili su zaboravili da su mijenjali policu i da bi trebalo staviti cijenu novih proizvoda. Da ne govorim kada im ispod TV-a od 40 inča, stoji cijena TV-a od tipa 32 inča - čisto jer se radniku nije dalo ić da napravi novu markicu, nego izvuku neku staru i ajde - ko će kupit, kupit će.

Da nije putnika koji eto brinu barem da su cijene od njihovih proizvoda OK označene, mogu zamislit kakav bi to tek rusvaj u Interspara bio, a ironija je da u pojedinim poslovnicama putnike jako mrze i idu im na živce, iako (barem što se njih tiče) besplatno slažu police i brinu o cijenama.
Apsolutno nisi u pravu,
nije da branim djelatnike Interspara ali ih razumijem i spletom okolnosti cesto sam dolazio u Spar kao i druge ducane pa mislim da mogu komparirati...

Sistem je "postiman" kako sam ranije napisao,

dakle prevelik je obim posla na broj ljudi da bi ga mogli temeljito i kvalitetno odradit.
to je sukus svega,
pa valjda idete po speceraj i pratite tv-je..i vidite da doslovno "svaki dan" imate neku vrst akcije ili snizenja..(naravno to su sve fejk,al to je neke druga tema)..
Dakle puno posla i prmjena sto cijena,sto artikala sto pozicija unutar ducana a broj ljudi cesto puta je limitiran,
on se formira matematicki tako da se na odredjeni iznos novaca stavi covjek..

onda to svaki (kvazi)menadzer lagano podize ljestvicu da bi sebi sebi priskrbio neku vrst bonusa..
pa kaze,sada umjesto npr 100k kn po djelatniku,mislim da oni to mogu odradit na neznam 120k kn.
odnosno promet nam je rastao za 20% ali mi necemo zaposlit 20% vise radnika,vec ostajemo na istom broju a komunicramo prema van,kako smo Majke Tereze jer eto isplacujemo placu(2800kn) svima redovno i nismo otpustali...
:klap:
Onda tu se jos mora pridodat u jednadzbu i lokalne sefove po ducanima,
jer dosta ovisi o njima koliko imaju srca gazit ljude,tj djelatnike..
jer i oni ostvaruju neke bonuse...te jos prime neku robu(od trgovackih putnika) po raznim mracnim ulicama i parkinzima...
da ti isti sefovi jos postave njihove 1-2-3 stalka/dodatne police u ducan(ilegalno naravno),na koje opet prilikom svakodnevne promjene cijena djelatnici naravno bi trebali promjenit cijene..
a za koje uprava misli da su zrak...

Inace prostor(udjel) u trgovackim centrima se placa,kao i svaka akcija ili dodatno izlaganje,bilo paletno,preko stalaka ili bilo kakvo drugo...
recimo jedan stalak kosta cca 1000kn mj dana u nekom yx ducan,bocna 4000-5000kn legalnim putem...
a sef ducana je drzi(ilegalno) za mozda 1/4 te cijene u robi tog dobavljaca najcesce,pravi mecena od sefa...
__________________
2Pac Wonder Why They Call You Bitch--2Pac Pain--2Pac Dear Mama--2Pac Life Goes On--2Pac Do For Love-----2PacLil Homies(svi clanovi na forum.hr..)
comi1 is offline  
Odgovori s citatom
Old 25.07.2017., 20:37   #18
Očito je samo u Interspara toliki obujam posla da je OK da im nema cijena artikala, da su stare cijene itd. na priličnome broju mjesta. Dok se ljudi u Konzuma, Lidla, Kauflanda, Tommy-ja, NTL-a valjda dosađuju na poslu od tolike besposlice kada im cijene u pravilu uvijek pašu i kada sve stignu.

Ti vodiš neku svoju priču o odnosu radnika i poslovaca i cijeloj strukturi zaposlenika koja je zapravo aposlutno nebitna za samu problematiku, jer je i zakonom itekako propisano kako cijena proizvoda mora biti čitko i jasno izložena i kako kupac ne smije na blagajni platiti veću cijenu od one koja je naznačena na samome proizvodu ili mjestu gdje je proizvod izložen, a ukoliko je naznačeno više cijena kupa plaća manju.

Činjenica je da to o čemu ti trubiš (a nebitno je za ovu temu) vrijedi za sve trgovine, ne samo za Interspar. Sve ih taru. Ja samo uspoređujem trgovinu sa trgovinom i iznosim ono što vidim - kako je Interspar (ne jedan, nego svaki u kojem sam bio, a srećom pa mogu usporedit i one u Zagrebu i one u Splitu/okolici Splita) jako loš po pitanju urednosti, cijena itd. Ne uspoređujem kruške i jabuke, uspoređujem jednu trgovinu u kojoj taru radnike sa drugim trgovinama u kojima taru radnike.
be.redy is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.07.2017., 11:37   #19
Očekivao sam ozbiljnu firmu, a ono poprilično neozbiljan trgovački lanac koliko vidim.
Pored problema s cijenama vrlo često im fali osvježavajućih napitaka svih vrsta po frižiderima, meso im izgledom djeluje vrlo nekvalitetno, trgovačka marka pive im je na rubu pitkosti itd...
Nekako sam očekivao "više Austrije", a na kraju ispala neka light verzija Bugarske...
__________________
Rutherford B. Hayes (11 March 1888).
lee_chan is offline  
Odgovori s citatom
Old 27.07.2017., 12:21   #20
sve probleme riješava Tally. tj visoki.
robot za ažuriranje cijena i polica.

Quote:

A slender robot named Tally soon will be roaming the aisles at select Schnucks groceries, on the lookout for out-of-stock items and verifying prices.
http://www.zerohedge.com/news/2017-0...imum-wage-jobs

ako ga mislite rušit da bi blagajnica išla na more (tj. da uopće ima posla) ima i naprednih verzija, ove još ne vraćaju udarce...

https://www.youtube.com/watch?v=M8YjvHYbZ9w
https://www.youtube.com/watch?v=tf7IEVTDjng

spooky shit.

učit poprvljat robote dok ne naprave robote koji popravljaju robote.
__________________
ignore lista: bat kol, Biljka112, 7nationarmy, Adama, CelMar, mukotrpak, manchild, miki1988, zecopas, antet, Bjesomar_,danijel0
organiceko258 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 10:57.