Natrag   Forum.hr > Društvo > Roditelji i djeca > Trudnice

Trudnice Za trudnice i sve one koji se tako osjećaju

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 23.07.2017., 12:15   #821
Ja zivim u Skandinaviji i ovdje su preporuke potpuno drukcije od ovoga sto Scissor pise. Al ovdje su ljudi opcenito puno fizicki aktivniji i tomu se pridaje velika vaznost i zapravo se nekretanje smatra skoro najvecom stetom za zdravlje. S druge strane se trudnoca smatra potpuno normalnim stanjem i uobicajeno je da konobarice, med. sestre, prodavacice rade sa trbusima do zuba.

Meni su rekli da mogu nastaviti trenirati uz neke manje preinake (paziti na pregrijavanje, puls do 70-80% maksimalnog pulsa, paziti na ravnotezu kad trbuh naraste). Inace sam IVF trudnoca (uredna trudnoca bez komplikacija)
Isto sam pitala za prvo tromjesjecje i moguce komplikacije na sto mi je receno da druge stvari dovode do komplikacija, i da fizicka aktivnost moze samo koristiti (prevencija dijabetesa i vidokog tlaka,bolja pokretljivost)

Doduse, mislim da vecina zena smanji tempo u pocetku zbog umora i drugih ranih simptoma.

Cross fit je malo specijalan i najbolje je slusati svog lijecnika koji vodi trudnocu, uz to imati trenera koji ima iskustva/edukacije s trudnicama.

Unatoc svim ovim opcim savjetima, da mi je dr rekla da prestanem sa vjezbanjem, ja bih naravno prestala.

Edit: ono sto se apsolutno ne preporuca je da trudnice koje prije trudnoce nisu bile aktivne ili su se bavile laksim aktivnostima odjednom u trudnoci krenu s necim udarnim (zbog pulsa koji ce sigurno ici preko maksimuma i pregrijavanja)
Loth_lorien is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2017., 12:19   #822
Šta fali orbitreku? Ja sam vozila do nekog 20tt onda mi je postalo prenaporno jer sam dolazila umorna s posla. Orbitrek ne trese i ne drma i pokreti su skroz nježni. Bicikl može bit problematičan zbog pritiska na cervix a trčanje drma (ja ne smijem tresti glavu iz drugih razloga)

Poslano sa mog SM-G800F koristeći Tapatalk
Verbena is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2017., 12:38   #823
Loth, to sam i ja cula da su vani drugacije preporuke doktora nego ovdje. I sto se tice kolicine pregleda, i mirovanja ako ima hematoma (vise su stava, ako nesto ne valja, nema se sta spasavati), i slično...

Meni je ovdje doktor savjetovao za svatove u koje sam trebala ici na pocetku, nema skakanja i puno plesanja... Sta da ti kazem, ovdje su doktori vise takvog stava, i osjecala bi griznju savjesti da idem nesto raditi na svoju ruku protivno uputama doktora.

Mislim da bi se svakako trebalo pridrzavati uputa sto se tice dizanja utega, vježbi na ledjima, puno skakanja i slično. Alu umjerena tjelovježba za trudnice koje se dobro osjecaju je pozeljna. I ja sad planiram nesto upisati nakon proteka ovog kritičnog razdoblja
__________________
toliko puno reflektirajucih povrsina, a toliko malo vremena by Barca
Scissors. is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2017., 12:54   #824
Quote:
Verbena kaže: Pogledaj post
Šta fali orbitreku? Ja sam vozila do nekog 20tt onda mi je postalo prenaporno jer sam dolazila umorna s posla. Orbitrek ne trese i ne drma i pokreti su skroz nježni. Bicikl može bit problematičan zbog pritiska na cervix a trčanje drma (ja ne smijem tresti glavu iz drugih razloga)

Poslano sa mog SM-G800F koristeći Tapatalk
stvarno ne znam. rekla bih da ne fali nista jer sam ja na njemu vjezbala jedno 3 do 4 puta tjedno po pola sata do 32. tjedna i sve je ok. mozda ona ne zna sto je to😂 stvarno nemam pojma.

ja sam kombinirala i to i brzo hodanje i lagano trcanje. a drugi dio treninga je bio s bucicama il onaj pjesak na nogama, iskoraci, cucnjevi, vjezbe opcenito za bokove, guzu, ruke i sl...i osjecala sam se super.

ne znam jel zahvaljujuci tome, ali ni danas u 36. tjednu nemam bolove u ledjima, krecem se normalno kao da nisam trudna, ne uspusem se ni po stepenicama, bas nista.

zadnja 4 tjedna hodam par km dnevno po uzbrdicama i to mi je napornije od orbitreka...nakon toga sam preporodjena...

uglavnom, i ja mislim da se kod nas na trudnocu previse gleda kao bolest i ispriku za razne stvari, a cinjenica je da do pobacaja u prva tri mjeseca vecinom dolazi zbog kromosomske greske il drugih razloga, a ne vjezbe. al naravno, svaka treba raditi kako osjeca da ne bi kasnije bilo
tajcik is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2017., 16:27   #825
Ja sam prilicno aktivna zadnje 2 godine i znam da ako potpuno stanem u t falit ce mi tocno kako si i ti rekla, psihicki. Tu gdje zivim nema toliko pregleda, trudnocu ako je uredna vodi family doctor, a jedan od trenera cross fita je ujedno i registered nurse.. A nis, bum popricala s njima da vidim sto oni kazu. I afkors, slusat cu svoje tijelo. Kad plus jednom dodje
__________________
I'm sorry to interrupt it's just I'm constantly
On the cusp of trying to kiss you
La_LuNa is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2017., 17:52   #826
Quote:
La_LuNa kaže: Pogledaj post
Jasno za prvo tromjesecje, tad uglavnom ni jedna nije sposobna za ikakve vjezbe (mucnina, umor, mirisi..) zanima me za kasnije.
Meni je vjezbanje pomagalo i kod umora imucnina.bilo mi je puno bolje poslije treninga.
profesorka87 is offline  
Odgovori s citatom
Old 23.07.2017., 17:55   #827
Meni se u prvom tromjesečju jako vrtilo i bila sam umorna tako da sam oba puta smanjila vježbanje.

Poslano sa mog SM-G800F koristeći Tapatalk
Verbena is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.09.2017., 12:16   #828
35.sedmica i dalje bez problema. Joga mi je riješila problem sa leđima, a biciklo i trotinet drže kilažu pod kontrolom. Nisam ni jednom otekla, čak ni tokom ovih užasnih vrućina.

Moja doktorica je umrla od smijeha kada me u ranu zoru vidjela kako šetam psa na trotinetu. Imam staforda i klinca od 2 godine, nema govora o nekom usporavanju.

Da sam bolesna, da imam neki problem, naravno da bi bilo drugačije, ali zdrava sam i imam zdravu, klasičnu trudnoću, čemu onda komplikovati. Odmaram se preko dana, nekim danima imam više, a nekim manje energije. Polako i zdravorazumno.

Iz iskustva 2 trudnoće, svakoj trudnici ću reći da si pronađe neku aktivnost, dobro je i za duh i za tijelo.


Poslano sa mog 6045K koristeći Tapatalk
__________________
........aegri somnia.......
rastko is offline  
Odgovori s citatom
Old 04.09.2017., 12:25   #829
I ja se nadam ustrajati sto duze u vjezbanju.
Bas sam usporedjivala kilazu u ovje trudnoce i npr.u prvoj sam u 15.tjednu vec bila na 65kg,a sad sam u 18.i jos nemam toliko, a krenula sam a vecom kilazom tako da vjerujem da je vjezbanje zasluzno za manje dobivanje.
Isto tako,pomoglo mi je kod mucnina i glavobolja.
Ne vjezbam ne znam kako naporno, ali4x tjedno po pola sata i taman mi je
__________________
cura
beba
profesorka87 is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 02:37.