Natrag   Forum.hr > Društvo > Alternativa > Na rubu znanosti

Na rubu znanosti Istraživanja bez granica

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 06.09.2017., 08:46   #101
Propeler na slici sa brojem 401 je desni.
Malo bolje pogledaj sliku tog propelera, pogotovo dio iza i lijevo od samog propelera, vrlo jasno se cidi da je to desni.
Nema sredisnje kobilice, te se jasno vidi nosac propelera, koji je bio samo na vanjskim osovinama, u ovom slucaju je to desni nosac.

A sto ces ignorirati pitanje o 6 nesreca Olympica?!
antet is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2017., 09:32   #102
Quote:
monty-zg kaže: Pogledaj post
Prvo, korištenje CAPS LOCKA znači vikanje i sukladno pravilima foruma je kažnjivo.
Drugo, @antet ti je lijepo objasnio kako je na Olympicu promijenjen lijevi propeler. Po tebi sad odjednom ispada kako je mijenjan srednji. A pod morem je pronađen desni. Iz koje ti je to sad priče samo ti znaš.
Treće, prvo si tvrdio kako su brodovi različiti sad su opet identični. Valjda kako treba priči. Brodovi jesu iz iste klase ali su različiti.
I ne mogu se dijelovi jednog broda samo prebaciti na drugi.
Potrebna je prilagodba. To ti je ono što sam ti već napisao kako je kalup propelera označen brojevima kako se ne bi pomiješali.
Osim toga, otkud ti sad ta priča sa zamjenom trokrakog propelera četverokrakim? Osim što ne znaš što je pramac a što krma, što je crtež a što fotografija, očito ne znaš da Titanic nije bio Pasara ili Jadranka i da promjena propelera traži i promjenu osovine, kormila i mijenja kompletan model plovnosti i upravljivosti. Otprilike kao da na auto s 14" gumama staviš gume 17". Treba tu puno prilagodbe.
A i kako je bilo vremena za raditi novi propeler za Titanic kojeg se žurilo spustiti u more a nije za Olympic? Osim toga, ne znaš ni kako se upravljalo brodom. I zašto je brod imao tri propelera.
Nabacuješ na žalost fejk na fejk i u njima si se pogubio. Tako da sad više nemaš pojma je li brod na dnu ima kvadratne (kako sad tvrdiš) ili uske okrugle prozore (koji su snimljeni na dnu) koliko ima otvora na palubi (snimke kojih ipak nisi dao) i jesu li ti otvori na krmi ili pramcu i kako je moguće da baš svi detalji ruše tu "teoriju" (zapravo nebulozu temeljenu na fejk fotografijama). To bi ti bio zbroj svega do sada. Ukratko.
E sad se javio pravi. Sad se javio pravi. Što se podebljavanja tiče, tu sam tvoj učenik jer si me ti to naučio stalno mi nešto podebljavajući. Drugo, promijenjen je centralni a ne ni lijevi niti desni propeler. Broj 402 je broj centralnog propelera koji je imao 3 kraka, a kasnije je na originalni Titanic stavljen propeler sa 4 kraka - sve je to općepoznato jedino ti to ne znaš. Pokušavaš dalje umotati u maglu i sve ostalo. Što se tiče zamjene propelera - vidi se da blage veze nemaš o tome - ljudi stavljaju i na Tomos 4 koji ima 2 kraka propeler sa 3 kraka bez ikakve preinake. Propele se stavljaju ovisno o potrebi - veći ili manji, sa 2 kraka, sa 3 kraka, sa 4 kraka - sve po potrebi kako bi se brod prilagodio onom zadatku koji je stavljen pred njega. Propeler koji je stavljen na Titanic je u osnovu isti, samo ima krak više. Ma uzalud ja pričam jer nemam kome pričati. Uspoređuješ "šlape" za auto sa propelerom.I čak i oko toga radiš problem jer se ne kužiš uopće u mehaniku. Imo sam Alficu za 14" gumama i stavio 17" - staviš felge od 17 cola i gore odgovarajuće gume. Ne znaš uopće šta predstavljaju coli (inči) kod felgi i guma. Coli su promjer felge ili gume a ne debljina. 205/50/17 - 205-debljina(širina) gume, 50-visina profila gume od tla, a 17-promjer felge ili rupe (otvora) na gumi. Sad imam Pežoa koji je original imao felge od 15" sa gumama 195/65/15, a stavio sam felge od 17" sa gumama 205/50/17 bez ikakvih preinaka. Puno ti trebaš još gradiva svladati da bi se mogao upuštati u polemike sa ljudima koji znaju.
bonecrusher is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2017., 09:43   #103
Quote:
antet kaže: Pogledaj post
Propeler na slici sa brojem 401 je desni.
Malo bolje pogledaj sliku tog propelera, pogotovo dio iza i lijevo od samog propelera, vrlo jasno se cidi da je to desni.
Nema sredisnje kobilice, te se jasno vidi nosac propelera, koji je bio samo na vanjskim osovinama, u ovom slucaju je to desni nosac.

A sto ces ignorirati pitanje o 6 nesreca Olympica?!
Ma gledaš krivu sliku - ova što sam priložio je "pravi" Titanic koji nije završio pod morem i na njemu je centralna elisa sa 4 kraka. Pogledaj malo lijevi i desni propeler i kakve imaju "šerafčine" po sebi. Gdje vidiš kod onog na dnu mora takve ogromne "Šerafčine" koji inače služe za podešavanje nagiba kuta kraka elise.
To za 6 nesreća neću ignorirati - pa odgovorio si odlično - 2 nesreće + 4 nesreće = 6 nesreća. Već kod prve je spigana i osovina i propeler, pa su morali blindirati dodatno nosače osovine duž trupa - i to su našli na brodu pod morem, pa je to još jedan dokaz više.Na "pravom" Titanicu nije ništa bilo dodatno blindirano niti zakrpavano.

Zadnje uređivanje bonecrusher : 06.09.2017. at 09:54.
bonecrusher is offline  
Odgovori s citatom
Old 06.09.2017., 16:23   #104
Quote:
bonecrusher kaže: Pogledaj post
E sad se javio pravi. Sad se javio pravi. Što se podebljavanja tiče, tu sam tvoj učenik jer si me ti to naučio stalno mi nešto podebljavajući. Drugo, promijenjen je centralni a ne ni lijevi niti desni propeler. Broj 402 je broj centralnog propelera koji je imao 3 kraka, a kasnije je na originalni Titanic stavljen propeler sa 4 kraka - sve je to općepoznato jedino ti to ne znaš. Pokušavaš dalje umotati u maglu i sve ostalo. Što se tiče zamjene propelera - vidi se da blage veze nemaš o tome - ljudi stavljaju i na Tomos 4 koji ima 2 kraka propeler sa 3 kraka bez ikakve preinake. Propele se stavljaju ovisno o potrebi - veći ili manji, sa 2 kraka, sa 3 kraka, sa 4 kraka - sve po potrebi kako bi se brod prilagodio onom zadatku koji je stavljen pred njega. Propeler koji je stavljen na Titanic je u osnovu isti, samo ima krak više. Ma uzalud ja pričam jer nemam kome pričati. Uspoređuješ "šlape" za auto sa propelerom.I čak i oko toga radiš problem jer se ne kužiš uopće u mehaniku. Imo sam Alficu za 14" gumama i stavio 17" - staviš felge od 17 cola i gore odgovarajuće gume. Ne znaš uopće šta predstavljaju coli (inči) kod felgi i guma. Coli su promjer felge ili gume a ne debljina. 205/50/17 - 205-debljina(širina) gume, 50-visina profila gume od tla, a 17-promjer felge ili rupe (otvora) na gumi. Sad imam Pežoa koji je original imao felge od 15" sa gumama 195/65/15, a stavio sam felge od 17" sa gumama 205/50/17 bez ikakvih preinaka. Puno ti trebaš još gradiva svladati da bi se mogao upuštati u polemike sa ljudima koji znaju.
Primjeti jednu "sitnu" razliku.
Vanbrodski Tomos 4 ima 3 KS, propeler koji kilogram i pokrece brod od nekoliko stotina kilograma.

Svaki parni motor na Olympic klasi brodova ima 15000 konjskih snaga, pokrecu 7 metarski propeler od 38 tona, te oni pokrecu (zajedno sa centralnim motorom) brod tezi od 46 tisuca tona brzinom vecom od 20 cvorova.
I propeleri na Olympicu i Titanicu nisu imali isti korak., u tome je razlika.

Super stavio si vece kotace i sire gume na svog Peugeota.
Razlika je u 3 milimetra promjera, koji pola postotka, i sitno si dobio na brzini.
Imas li homologaciju za to?


Quote:
bonecrusher kaže: Pogledaj post
Ma gledaš krivu sliku - ova što sam priložio je "pravi" Titanic koji nije završio pod morem i na njemu je centralna elisa sa 4 kraka. Pogledaj malo lijevi i desni propeler i kakve imaju "šerafčine" po sebi. Gdje vidiš kod onog na dnu mora takve ogromne "Šerafčine" koji inače služe za podešavanje nagiba kuta kraka elise.
Gledam ja pravu sliku.
Na onoj crnoj bijelo slici snimljenoj pocetka stoljeca u doku vide se propeleri i vijci koji drze lopatice na dva vanjska propelera.
Sredisnji ih nema, izliven je iz jednog komada.
Tu nema spora.

Ali bolje pogledaj onu fotografiju u boji, onu snimljenu krajem stoljeca na koja 4 kilometra dubine.
Ali bas podrobnije pogledaj korijene lopatica, i sto ces vidjeti? Vijke i to na oba kraka koja se vide.
Zasto se ne vide najbolje? Pa prekriveni su sa 80+ godina morskog zivota.
A i ostecenja nastala udarcem u morsko dno sa 50+ kmh nisu zanemariva.
Npr. nedostaje konus koji pokriva vijak koji drzi propeler na osovini.

Zasto sam siguran da je to bas desni propeler?
Desni i srednji propeleri vrtili su se u pravcu kazaljke na satu (gledano od krme prema pramcu), lijevi obrnuto.
Iz samog propelera vrlo jasno se vidi na koju stranu se vrti, u ovom slucaju u pravcu kazaljke na satu.
Znaci lijevi propeler otpada.
A ako jos bolje pogledas fotografiju (ovu u boji) primjetit ces nekavu strukturu s lijeve strane propelera, dok s desne nema nista.
To je ista ona struktura koju vidis na crno-bijelo fotografiji s pocetka stoljeca, tj. nosac osovine.
Takodjer nema strukture (ili bar ostatke) iznad samog propelera koja bi tu bila da se radi o centralnom.
Nedvojbeno desni propeler.

Quote:
To za 6 nesreća neću ignorirati - pa odgovorio si odlično - 2 nesreće + 4 nesreće = 6 nesreća. Već kod prve je spigana i osovina i propeler, pa su morali blindirati dodatno nosače osovine duž trupa - i to su našli na brodu pod morem, pa je to još jedan dokaz više.Na "pravom" Titanicu nije ništa bilo dodatno blindirano niti zakrpavano.
Malo si se pogubio.
Da te citiram

Quote:
pošto je pravi "Olympic" imao čak 6 sudara a vozio ga je kapetan Smith (isto kao i Titanica)-dakle postao je nepopravljiv i nesiguran za daljnju eksploataciju, nitko ga nije više htio osigurati i trebalo ga se riješiti. Njegovu ulogu je preuzeo potpuno novi TITANIC, a za potrganu kantu koja je potonula su uzeli 100 milijuna dolara od osiguranja
Ti tvrdis da je Olympic imao 6 nesreca od pocetka plovidbe do potonuca Titanica.
Da ponovim, izmedju pocetka komercijalne plovidbe sa Olympicom i potonuca Titanica proslo je tocno 10 mjeseci, ili 305 dana.

I sad ti meni reci.
Za pocetak, kada tocno se ta zamjena dogodila?

Te jos, kada je "pravi" Olympic imao 6 nesreca? U kojem vremenskom razdoblju se to dogodilo?

U tih 305 dana Titanic se sudario s krstaricom i ostao bez jedne lopatice na lijevom propeleru.
Kad se ostalo dogodilo?

Cak ako i uzemo tih "+4" (mada opet ne vidim tu sestu nesrecu) kao nekakvi dokaz, te nesrece su se dogodile 6 godina, 12 godina te 21 godinu nakon potonuca Titanica.

Ti ustvari tvrdis da je White Star Line znao sto ce se dogoditi 21 godinu u buducnost?!
antet is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.09.2017., 00:24   #105
Naśao sam u internetu info, da kruże falś informacije o 3 i 4 elisna glavna propelera za spominjani ovdje "trio", jer se je u konaćnici odustalo od 3-elisnih glavnih propelera, te su na sva tri broda stavljeni sa 4 elise.

BTW caps lock i "vikanje" je u vezi pisanja sa svim velikim slovima a ne sa podebljanim/boldanim.
Neki kada neśto żele istaknuti podcrtavaju a drugi boldaju i nisu to nedozvoljene/nemilo vidjene radnje, za razliku od pisanja capslock-em.

Na stavljenoj snimci sa dna mora vidi se desni propeler -smjer kosina elisa i śarafi na njemu.

Śto se tiće teme, na poćetku sam mislio to śto i bonecrusher, ali s vremenom, poslije "detaljnjijih analiza" viśe (ne na 100%) vjerujem, da je na dnu Titanic.

Na 100% bi se moglo saznati, kada ne bi bilo toliko manipulacija informacijama, slikama itd.

Kod WTC jedan dio crne strane priće bio je povezan sa osiguranjem, pa kako je i kod Titanica u pitanju ne mala suma (u ono doba)...

Najveću mrlju na pretpostavku zamjene brodova, stavlja event zamjena KOMPLETNOG inventara medju brodovima.
Da se ne sazna, moralo bi to obaviti nekolicina ljudi (a ne desetine ili stotine njih), śto ovdje mislim da nije bio slućaj.
__________________

Nije vrlina ismijavanje ili kritiziranje, nego tolerancija različitosti drugih ljudi i njihovih pogleda.
-vlastita Majmun, makar i u odijelu, ostane majmunom -vlastita Knjige daju znanje, ali ne čine čovjeka -vlastita Postupci, a ne riječi, govore istinu -vlastita U vezi mojih kvačica
benny is offline  
Odgovori s citatom
Old 08.09.2017., 12:14   #106
Quote:
bonecrusher kaže: Pogledaj post
E sad se javio pravi. Sad se javio pravi. Što se podebljavanja tiče, tu sam tvoj učenik jer si me ti to naučio stalno mi nešto podebljavajući.
Podebljavanje je način pisanja u kojem se nešto naglašava. I to nije isto što i CAPS LOCK. Preporučujem da malo pročitaš o razlici pa možemo na nekoj drugoj temi o tome. Ovdje je tema Titanic.

Quote:
bonecrusher kaže: Pogledaj post
Drugo, promijenjen je centralni a ne ni lijevi niti desni propeler. Broj 402 je broj centralnog propelera koji je imao 3 kraka, a kasnije je na originalni Titanic stavljen propeler sa 4 kraka - sve je to općepoznato jedino ti to ne znaš.
Otkud sad 402?? Jedini snimljeni propeler ima broj 401. I to je Titanicov. Broj 402 je imao Britannic. Dakle ponovo si se pogubio.
I kad je "općepoznato" bilo bi lijepo vidjeti neki dokument u kojem to piše. Jer sigurno znaš odakle crpiš to "znanje".
Btw, jesi skužio razliku krma-pramac?

Quote:
bonecrusher kaže: Pogledaj post
Što se tiče zamjene propelera - vidi se da blage veze nemaš o tome - ljudi stavljaju i na Tomos 4 koji ima 2 kraka propeler sa 3 kraka bez ikakve preinake. Propele se stavljaju ovisno o potrebi - veći ili manji, sa 2 kraka, sa 3 kraka, sa 4 kraka - sve po potrebi kako bi se brod prilagodio onom zadatku koji je stavljen pred njega. Propeler koji je stavljen na Titanic je u osnovu isti, samo ima krak više.
Po tebi bi se na Tomos 4 mogao staviti i ovaj propeler 401 kako si sad ovo napisao u nastupu zbunjoze. E pa kompa moj, ne ide to tako. Jedno je Tomos 4 i Maestral 18, a drugo je putnički brod, jedno je voziti 200kg a drugo 60000 tona.
Zato se velikim brodovima upravljalo na dva načina, jedan je kormilo a drugi je "paddling" gdje lijevi i desni propeler služe za dodatno mijenjanje smjera. I što je koštalo Titanic sudbine. Taj se princip koristi uz thrustere i dan danas na brodovima. Ipak trebaš malo pročitati neke knjige da bi o tome nešto znao.
Promjeniti propeler na Titanicu nije bilo samo "eto tako" jer si time dobio potpuno nova svojstva plovnosti. Priča ti ne drži vodu čak ni teoretski.

Quote:
bonecrusher kaže: Pogledaj post
Imo sam Alficu za 14" gumama i stavio 17" - staviš felge od 17 cola i gore odgovarajuće gume. Ne znaš uopće šta predstavljaju coli (inči) kod felgi i guma. Coli su promjer felge ili gume a ne debljina. 205/50/17 - 205-debljina(širina) gume, 50-visina profila gume od tla, a 17-promjer felge ili rupe (otvora) na gumi. Sad imam Pežoa koji je original imao felge od 15" sa gumama 195/65/15, a stavio sam felge od 17" sa gumama 205/50/17 bez ikakvih preinaka.
Da, primjetilo bi se da redovito prolaziš na tehničkom pregledu bez homolongacije mijenjajući profile i R felgi po guštu kako ti se sviđa. Neke stvari ipak same po sebi postanu jasne. Probaj drugi puta na Peugeota staviti 295/40R24 114V (Atturo AZ800 Performance). Super guma! Pa javi kako vozi.
I da, stvarno to nema veze s propelerom. Onaj tamo brod ne bi ni isplovio iz teritorijalnih voda po tvom načinu razmišljanja i s propelerima koji se rotiraju po mjestima i osovinama ovisno o potrebi.

Quote:
benny kaže: Pogledaj post
Naśao sam u internetu info, da kruże falś informacije o 3 i 4 elisna glavna propelera za spominjani ovdje "trio", jer se je u konaćnici odustalo od 3-elisnih glavnih propelera, te su na sva tri broda stavljeni sa 4 elise.
Propeleri s 4 elise su stavljeni na njih prije porinuća, u fazi testiranja i proračuna kad je izračunato da propelerima s 3 elise neće biti moguće postići najveću brzinu koju su željeli. A što je bila osnovna ideja. Imati najbrži, najekskluzivniji i nepotopivi brod.


Quote:
benny kaže: Pogledaj post
BTW caps lock i "vikanje" je u vezi pisanja sa svim velikim slovima a ne sa podebljanim/boldanim.
Neki kada neśto żele istaknuti podcrtavaju a drugi boldaju i nisu to nedozvoljene/nemilo vidjene radnje, za razliku od pisanja capslock-em.
NIje se radilo o boldanju nego o ovome:

Quote:
bonecrusher kaže: Pogledaj post

"TITANIC" JE DOBIO CENTRALNI PROPELER SA 4 KRAKA UMJESTO ORIGINALNOG SA 3 KRAKA KOJI JE OTIŠAO "OLYMPICU".
.....
NA DNU MORA JE PRONAĐEN PROPELER SA 3 KRAKA I BROJEM 401 KOJI JE SKINUT SA "TITANICA" I STAVLJEN NA "OLYMPIC".
ZAKLJUČAK: NA DNU MORA NALAZI SE IPAK "OLYMPIC".
Što je upravo ono o čemu govorim.


Quote:
benny kaže: Pogledaj post
Najveću mrlju na pretpostavku zamjene brodova, stavlja event zamjena KOMPLETNOG inventara medju brodovima.
Da se ne sazna, moralo bi to obaviti nekolicina ljudi (a ne desetine ili stotine njih), śto ovdje mislim da nije bio slućaj.
Naravno da nije. Da bi se to izvelo, Olympic bi morao na mjesec-dva "nestati" zajedno s Titanicom i još bitnije, nestati s očiju predstavnika osiguravajućih kuća. To se moralo odvijati nakon porinuća Titanica negdje gdje bi se oba broda zavezala jedan do drugog i da nitko, baš nitko poslije ne spomene da je sve, baš sve s jednog i drugog broda zamijenjeno.

Ponavljam, ne razgovaramo o Pasari, nego o brodu s nekoliko stotina tisuća inventurnih stavki s oznakom broda kojem pripadaju.
monty-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2017., 00:31   #107
Quote:
monty-zg kaže: Pogledaj post
Podebljavanje je način pisanja u kojem se nešto naglašava. I to nije isto što i CAPS LOCK. Preporučujem da malo pročitaš o razlici pa možemo na nekoj drugoj temi o tome. Ovdje je tema Titanic.



Otkud sad 402?? Jedini snimljeni propeler ima broj 401. I to je Titanicov. Broj 402 je imao Britannic. Dakle ponovo si se pogubio.
I kad je "općepoznato" bilo bi lijepo vidjeti neki dokument u kojem to piše. Jer sigurno znaš odakle crpiš to "znanje".
Btw, jesi skužio razliku krma-pramac?



Po tebi bi se na Tomos 4 mogao staviti i ovaj propeler 401 kako si sad ovo napisao u nastupu zbunjoze. E pa kompa moj, ne ide to tako. Jedno je Tomos 4 i Maestral 18, a drugo je putnički brod, jedno je voziti 200kg a drugo 60000 tona.
Zato se velikim brodovima upravljalo na dva načina, jedan je kormilo a drugi je "paddling" gdje lijevi i desni propeler služe za dodatno mijenjanje smjera. I što je koštalo Titanic sudbine. Taj se princip koristi uz thrustere i dan danas na brodovima. Ipak trebaš malo pročitati neke knjige da bi o tome nešto znao.
Promjeniti propeler na Titanicu nije bilo samo "eto tako" jer si time dobio potpuno nova svojstva plovnosti. Priča ti ne drži vodu čak ni teoretski.



Da, primjetilo bi se da redovito prolaziš na tehničkom pregledu bez homolongacije mijenjajući profile i R felgi po guštu kako ti se sviđa. Neke stvari ipak same po sebi postanu jasne. Probaj drugi puta na Peugeota staviti 295/40R24 114V (Atturo AZ800 Performance). Super guma! Pa javi kako vozi.
I da, stvarno to nema veze s propelerom. Onaj tamo brod ne bi ni isplovio iz teritorijalnih voda po tvom načinu razmišljanja i s propelerima koji se rotiraju po mjestima i osovinama ovisno o potrebi.



Propeleri s 4 elise su stavljeni na njih prije porinuća, u fazi testiranja i proračuna kad je izračunato da propelerima s 3 elise neće biti moguće postići najveću brzinu koju su željeli. A što je bila osnovna ideja. Imati najbrži, najekskluzivniji i nepotopivi brod.




NIje se radilo o boldanju nego o ovome:



Što je upravo ono o čemu govorim.




Naravno da nije. Da bi se to izvelo, Olympic bi morao na mjesec-dva "nestati" zajedno s Titanicom i još bitnije, nestati s očiju predstavnika osiguravajućih kuća. To se moralo odvijati nakon porinuća Titanica negdje gdje bi se oba broda zavezala jedan do drugog i da nitko, baš nitko poslije ne spomene da je sve, baš sve s jednog i drugog broda zamijenjeno.

Ponavljam, ne razgovaramo o Pasari, nego o brodu s nekoliko stotina tisuća inventurnih stavki s oznakom broda kojem pripadaju.
Pih, u neznanju kako pravi "Titanic" izgleda i je štos.
bonecrusher is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2017., 00:39   #108
[QUOTE=antet;65382023]antet:Primjeti jednu "sitnu" razliku.
Vanbrodski Tomos 4 ima 3 KS, propeler koji kilogram i pokrece brod od nekoliko stotina kilograma.

Svaki parni motor na Olympic klasi brodova ima 15000 konjskih snaga, pokrecu 7 metarski propeler od 38 tona, te oni pokrecu (zajedno sa centralnim motorom) brod tezi od 46 tisuca tona brzinom vecom od 20 cvorova.
I propeleri na Olympicu i Titanicu nisu imali isti korak., u tome je razlika.

Super stavio si vece kotace i sire gume na svog Peugeota.
Razlika je u 3 milimetra promjera, koji pola postotka, i sitno si dobio na brzini.
Imas li homologaciju za to?
bonecrusher:
Misliš da sam mislio dobiti na brzini? Ma daj, sve krivo shvaćaš. Sviđale su mi se veće felge i to je to. Na brzini sam izgubio zbog širih guma, a ne dobio, al je auto zato stabilniji i "very cool". Laprdaš, to je na stvari. Ak se u ništa na ovome svijetu ne kužiš, zakaj se uopće javljaš? O bože....Majko božja...Kaj ti je "monty"možda "duhovni iscjelitelj"?
bonecrusher is offline  
Odgovori s citatom Received Infraction
Old 14.09.2017., 00:41   #109
Dede kola, popravi kvotanje jer se ne zna, tko ovdje koga, te odakle i dokle
__________________

Nije vrlina ismijavanje ili kritiziranje, nego tolerancija različitosti drugih ljudi i njihovih pogleda.
-vlastita Majmun, makar i u odijelu, ostane majmunom -vlastita Knjige daju znanje, ali ne čine čovjeka -vlastita Postupci, a ne riječi, govore istinu -vlastita U vezi mojih kvačica
benny is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2017., 15:56   #110
Quote:
bonecrusher kaže: Pogledaj post

Misliš da sam mislio dobiti na brzini? Ma daj, sve krivo shvaćaš. Sviđale su mi se veće felge i to je to. Na brzini sam izgubio zbog širih guma, a ne dobio, al je auto zato stabilniji i "very cool". Laprdaš, to je na stvari. Ak se u ništa na ovome svijetu ne kužiš, zakaj se uopće javljaš? O bože....Majko božja...Kaj ti je "monty"možda "duhovni iscjelitelj"?
Ma gle, uletio si s suludom pricom o zamjeni dva broda prije 105 godine.
Kao "dokaze" ponudio si crteze (!!!!!) i photoshop slike, uz to malo si se pogubio, tipa srednji/desni propeler ili broj na samom propeleru, pa se pravis da to niti nisi napisao...

Kad sam te pitao kad se dogodilo tih 6 nesreca na Olympicu (koje si sam spomenuo) u razdoblju od 10 mjeseci, ti se izmotavas, spominjes one koje si se dogodile 21 godinu nakon potonuca Titanica ili jednostavno ignoriras pitanje.
Mozda zato sto se cinjenice ne uklapaju u tvoju teoriju?!

I o kakvom laprdanju govoris?
antet is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2017., 16:16   #111
Quote:
antet kaže: Pogledaj post
Ma gle, uletio si s suludom pricom o zamjeni dva broda prije 105 godine.
Pretpostavkom

Sve śta je ćovjek u stanju napraviti, bez obzira dali je to dobro ili lośe je moguće, pa prema tome moguća je pretpostavka u vezi istog bilo kojeg oblika, predmeta, dogadjaja itd.

Druga je stvar naravno, da se neka pretpostavka i dokaże a i opovrgne.
__________________

Nije vrlina ismijavanje ili kritiziranje, nego tolerancija različitosti drugih ljudi i njihovih pogleda.
-vlastita Majmun, makar i u odijelu, ostane majmunom -vlastita Knjige daju znanje, ali ne čine čovjeka -vlastita Postupci, a ne riječi, govore istinu -vlastita U vezi mojih kvačica
benny is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2017., 16:45   #112
Quote:
benny kaže: Pogledaj post
Pretpostavkom

Sve śta je ćovjek u stanju napraviti, bez obzira dali je to dobro ili lośe je moguće, pa prema tome moguća je pretpostavka u vezi istog bilo kojeg oblika, predmeta, dogadjaja itd.

Druga je stvar naravno, da se neka pretpostavka i dokaże a i opovrgne.
A što kad ponuđeni dokazi pobiju vlastitu tvrdnju? I pretpostavku ostave u zraku?
monty-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2017., 16:57   #113
Pobijena pretpostavka

Dok naravno druga strana event ne predoći nove ćinjenice, kojima może svoju pretpostavku dalje odrżati/potkrijepiti i podati daljnjoj diskusiji i/ili njenom demantiranju.
__________________

Nije vrlina ismijavanje ili kritiziranje, nego tolerancija različitosti drugih ljudi i njihovih pogleda.
-vlastita Majmun, makar i u odijelu, ostane majmunom -vlastita Knjige daju znanje, ali ne čine čovjeka -vlastita Postupci, a ne riječi, govore istinu -vlastita U vezi mojih kvačica
benny is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2017., 19:53   #114
Znači čekamo novu teoriju i nove fotografije.
monty-zg is offline  
Odgovori s citatom
Old 14.09.2017., 21:27   #115
nekak mi se cini da je ova rasprava gotova
__________________
oh but dear, the sky is low, watch~
Xayah is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 11:08.