|
|
18.09.2017., 13:55
|
#181
|
dijametralno suprotna
Registracija: Dec 2008.
Lokacija: na sigurnom
Postova: 29,158
|
Quote:
shtefy kaže:
Jebe mi se što ti vjeruješ, a što ne. Vjerovanje je općenito kategorija vrlo podložna osobnim projekcijama i inim svrbežima, tako da mi se fućka kad me ti (naravno, vrlo uljuđeno i snishodljivo) nazivaš lažljivicom.
OK, ako nemam printer i komp kod kuće, gdje da ih imam? Od vrata do vrata po susjedstvu? U školi? Nije cijela Hrvatska ZG pa da se svi po školama svuda mogu služiti s čim hoće i kad hoće. U knjižnici? Imamo jedan komp na kojem obično dokoni penzići kartaju ili čitaju vijesti. Javnog printera u knjižnici nema.
Što ćemo onda? Seliti u ZG, učlaniti se u ZG u knjižnicu ili prodati ajfon da kupimo printer? Ono što si fulala je da ja nisam to pitanje potegla zato što ja nemam. Ja imam. I znam napraviti prezentaciju. Zna i moje dijete, nije to bio razlog. Nego zato što znam da ima djece koja nemaju. I djece čiji roditelji ne znaju. Pa ih se takvim zadavanjem zadataka stavlja u neravnopravan položaj. Uopće nigdje nije bila riječ osobno o meni i mom djetetu... :totalnorezigniranismajlić:
|
ajme koliko frustracija.
fulala si adresu.
ubuduce se obracajte konkretnim osobama koje takve projekte zadaju (ukoliko takve postoje), sto drugo.
ja u zivotu nisam zadala projekt koji je ukljucivao roditelje.
ako su se oni sami ukljucivali, tko im je kriv.
ono sto zadam, sasvim je izvedivo losem, prosjecnom i odlicnom uceniku; siromasnom i bogatom; lijenom i marljivom.
roditelji nisu moja sfera interesa pri zadavanju zadataka.
__________________
Think positive...
|
|
|
18.09.2017., 17:48
|
#182
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2003.
Postova: 1,585
|
Meni stvarno nije jasno koji je problem s tim ppt-ovima, barem kod forumske populacije koja uglavnom ima pokoje računalo doma.
Moj klinac je jednog dana u nižim razredima OŠ došao s idejom da mu pomognem napraviti prezentaciju. To što su ga na prezentaciju navele školske obaveze, meni je apsolutno nebitno, kad dijete pita da mu nešto pokažem, pokažem mu jer mi je drago da ga zanimaju nove stvari. Pokazala sam mu to jednako kao što bih mu pokazala kako radi šivaći stroj da me je pitao. Ili bilo što drugo.
A kako je izrada prezentacije straašno velika nauka, bilo mu je dovoljno da taj jedan put sjednemo zajedno, svaku sljedeću je napravio sam. I usput naučio koristiti alate koje ja uopće ne koristim.
Nakon nekog vremena sam shvatila da je isto tako mogao napraviti plakat na papiru, i ne bi bio jedini. Ponekad klinci i sami isforsiraju stvari jer je više cool napraviti ppt nego lijepiti sličice po plakatu, čak i kada to roditeljima nije po volji.
|
|
|
18.09.2017., 17:56
|
#183
|
Registrirani strućljak
Registracija: Feb 2011.
Postova: 16,476
|
Kolika pompa oko prezentacija
Ja ocekujem od ucenika da ju naprave.
Dosad nisam naisla na nekog toliko siromasnog da nema komp, ali da ima takvih, rijesili bi na neki drugi nacin.
Uostalom, ako netko nema stolno racunalo, pa moze otici kod kolege i napravit 10-15 slajdova za stajaznam, pola sata-sat?!
Vi niste nikad pisali domaci rad, izradjivali makete, plakate i sl.kod prijatelja?
Takodjer postoje skolska knjiznica i ured psihologa i pedagoga koji su uvijek otvoreni za ucenike.
Bez problrma bi ih pustila sa sata da odrade zadatak
__________________
Latinska poslovica
|
|
|
18.09.2017., 19:32
|
#184
|
Rolling with hedgehogs
Registracija: Oct 2007.
Postova: 29,874
|
Quote:
frupy kaže:
fulala si adresu.
|
Nisam. Ima ovdje i forumaša koji su shvatili što pitam i sasvim smisleno se uključili u raspravu.
__________________
Hazen: "Kad vola stavis u palacu, ne postane on kralj nego palaca postane stala".
|
|
|
19.09.2017., 17:11
|
#185
|
Vegetiram
Registracija: Aug 2005.
Postova: 17,981
|
Quote:
nightfall kaže:
Što se tiče zadiranja u privatne živote, ja bih rado čula da roditelji ne smatraju poticaj učitelja da roditelj uloži malo vremena i truda u obrazovanje svoje djece kao zadiranje u privatni život. Što se mene osobno tiče, napravit ću ono što profesor ili učitelj predloži (ako sam u financijskoj mogućnosti) i na konto odricanja od nekih svojih obveza i užitaka jer mislim da će dijete imati neke koristi od toga.
Moja ide u školu koja nije u planu imala obilazak zračne luke, željezničkog i autobusnog kolodvora kad su u drugom razredu učili o prometu. Da je učiteljica zamolila da ih se odvede da to pogledaju pomislila bih da je dala baš dobar prijedlog jer se eto, puno roditelja toga ne sjeti (ne bih možda ni ja,ali u tim sam vodama pa znam što bi moglo biti u planu za terenske nastave). Odvojili smo vrijeme i obišli sve. Da ne kažem da sam tek na licu mjesta shvatila da mala ne zna ni gdje da traži vozni red na kolodovoru, ne kuži razliku prometnika i konduktera i sl.
Mrkve i krumpire za sljedeće jutro kužim da nije lako nabaviti, ali to je i zahtjev koji nije napravljen na vrijeme. Da ti je rekla "za sljedeći tjedan trebat će nam krumpir ili mrkva" vjerujem da bi i donijela jer bi imala dosta vremena za nabaviti.
|
neke stvari su roditeljima i financijske i organizacijske poteskoce (pogotovo ak se maknes iz zagreba)
ali uz to, nekad je upitna i kvaliteta toga sto ce ti roditelj objasnit, kak ce predstavit, a kak netko tko je strucniji.
obzirom na radno vrijeme muzeja, meni se stvarno cini da je bolje da se to odradi kroz nastavu, i sigurna sam da djeca dobiju kvalitetniji uvid (koga ne zanima, nece ga zanimat niti s roditeljima). noc muzeja je super manifestacija, no iz godine u godinu su sve vece guzve, ja bih popizdila da mi se kaze da moram dijete odvest iako idem svake godine, dobrovoljno (a to im govore, i svake godine svjedocim masi klinaca koje uopce ne zanima, al idu jer je uciteljica rekla da moraju u barem jedan)
nas su u vrticu poticali da djecu svuda vodimo,davali ideje sto bi ih sve moglo zanimat. nikad nije bilo pod moras. sve u stiliu, vidim da ju zanima, jeste bili....mogli biste.taj vid poticanja mi je super i za poskoli, meni osobno, jakoooo dobrodosao. jer se, isto kao i ti, niti ja nekih stvari ne sjetim.
sto se tice ovog da odvedes dijete u zracnu luku jer se uci o prometnim sredstvima u skoli. hm. nisam sigurna.
ne znam dal se to kvalitetnije odradi kada se ide organizirano (tj dal ih provedu po cijelom aerodromu i dal pricaju s nekim osobljem), al ovu uputu, "posjetite zracnu luku" je imala moja tadasnja kolegica (ima sad mozda i preko 10 godina tomu). odvela svoje i jos dvoje djece i ispalo je da to nije dobro odradila i da djeca nisu nis naucila iz te posjete (ovo je doslovce!)
naime, ona je njih dovela na aerodrom, parkirala se, usli su zgradu, pogledali oko sebe, pogledali displejeve s redom letenja,otisli u kafic na kokakolu i gledali avione kako slijecu i uzlijecu.
iz njene verzije iso je bijes ovako:moje cijelo popodne, cijena parkinga i cijena kokakole u precjenjenom restoranu, i sto sam jos trebala napraviti, a da djeca dozive zracnu luku i znaju prepricat sto se tamo radi, jer niti jedan nije znao nista osim da su rekli da su bili i kako je kul kad uzlijecu avioni.
nikad nisam dosla na aerodrom a da negdje ne putujem, pa zapravo ne znam kud sve mozes bez karte, al vjerujem da vise od goreopisanog ne mozes i da je zena zaista napravila najbolje sto moze, totalno u skladu sa svojim mogucnostima.
ono sto mislim da je u razredu poslo po krivo, da su djeca s iskustvom letenja, prepricavala cijeli proces, od check-ina do podizanjaprtljage, sto rade stujardese, uz detalje velikih aerodroma sa pomicnom trakom da mozes brze hodati, hrpom ducana i restorana (kojih kod nas ionak nema ili ima dva), tunela kojima ides u avion....i samog letenja, pa je ispalo da ova trojica pojma nemaju ili da uopce nisu niti odradila zadatak.
ono sto ti hocu reci: meni je bedasta uputa roditelju, odvedite dijete u zracnu luku. S kojim ciljem? Mozes gledat avione, sto je klincima zabavno, ima ih smisla odvest i na tom nivou razgovarat
al u svrhu ucimo o prometnim sredstvima? imalo bi mi vise smisla, da je pitala u razredu tko je putovao avionom i tko zeli razredu prezentirat kako to izgleda i meni bi to bio odlican primjer projektne nastave i prezentacije di djeca uce jedni od drugih. ne mislim da se svi do neke godine trebaju vozit u avionu (danas su i vlak i bus mnogoj djeci egzotika) i bas to, da netko ima neko drugacije iskustvo koje moze drugima prezentirat dobar je primjer zajednickog ucenja/pa ne mora nit ucitlejica imat, super je ak se nadje netko od klinaca koji to onda isprica/.
ovak je, kolko je meni ispricano, medju klincima ispalo natjecanje tko se vozio u vecem avionu i tko se nije uopce vozio, a jednom roditelju osjecaj "ja sam se potrudila, a isto bi bilo i da ih nisam nit odvela".
i kaj se to u drugom razredu uci? ja sam gotovo sigurna da je ovaj bio 4.?
__________________
Ako postoji nešto što želimo promijeniti kod djeteta, trebamo vidjeti nije li to nešto što bismo prvo trebali promijeniti u nama samima
|
|
|
19.09.2017., 18:12
|
#186
|
.
Registracija: Nov 2007.
Postova: 11,160
|
Zar ti nije izlet?
Prosle godine su isli bus - vlak - brod - zracna luka.
Izvrno im je bilo, kazu djeca. I uciteljice.
|
|
|
19.09.2017., 18:40
|
#187
|
Vegetiram
Registracija: Aug 2005.
Postova: 17,981
|
Quote:
MajaMama kaže:
Zar ti nije izlet?
Prosle godine su isli bus - vlak - brod - zracna luka.
Izvrno im je bilo, kazu djeca. I uciteljice.
|
pa nemam pojma
to sve ovisi od skole do skole, a mozda i od ucitlejice do uciteljice
ima ih, koje djecu ne zele vodit nigdje (ili se nadje biser od roditelja koji se zali na cijenu, organizaiciju, kojesta, pa cijeli razred ne ide)
ideja zvuci odlicno ako idu
__________________
Ako postoji nešto što želimo promijeniti kod djeteta, trebamo vidjeti nije li to nešto što bismo prvo trebali promijeniti u nama samima
|
|
|
19.09.2017., 19:47
|
#188
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Zagreb
Postova: 3,602
|
Quote:
nosorog kaže:
sto se tice ovog da odvedes dijete u zracnu luku jer se uci o prometnim sredstvima u skoli. hm. nisam sigurna.
ne znam dal se to kvalitetnije odradi kada se ide organizirano (tj dal ih provedu po cijelom aerodromu i dal pricaju s nekim osobljem), al ovu uputu, "posjetite zracnu luku" je imala moja tadasnja kolegica (ima sad mozda i preko 10 godina tomu). odvela svoje i jos dvoje djece i ispalo je da to nije dobro odradila i da djeca nisu nis naucila iz te posjete (ovo je doslovce!)
naime, ona je njih dovela na aerodrom, parkirala se, usli su zgradu, pogledali oko sebe, pogledali displejeve s redom letenja,otisli u kafic na kokakolu i gledali avione kako slijecu i uzlijecu.
iz njene verzije iso je bijes ovako:moje cijelo popodne, cijena parkinga i cijena kokakole u precjenjenom restoranu, i sto sam jos trebala napraviti, a da djeca dozive zracnu luku i znaju prepricat sto se tamo radi, jer niti jedan nije znao nista osim da su rekli da su bili i kako je kul kad uzlijecu avioni.
i kaj se to u drugom razredu uci? ja sam gotovo sigurna da je ovaj bio 4.?
|
Promet, drugi razred. Zračna luka, brodska luka, željeznički kolodvor. Nisu išli s učiteljicom (inače to može biti terenska nastava kad se sve obiđe u jednom danu, razgleda), ali oni nisu išli. Ne znam zašto, ima nešto i u tome da na zračnoj luci u zadnje vrijeme nisu baš skloni onakvom obilasku kakav su nudili prije pa su možda učiteljice i stoga odustale.Nebitno.
Krivo ste shvatili moj post, nije učiteljica potaknula da ih odvedemo, to smo mi nadobudni samoinicijativno. I da, ne možeš proći check in, možeš pogledati što rade putnici koji putuju (djelomično). Možeš pogledat red letenja, ne moraš jesti kremšnite i pit kavu koji koštaju ko svetog Petra kajgana.
Željeznički kolodvor normalno možeš posjetit i vidjet sve (kolosjeke, konduktere, prometnike, strojovođu, vozni red i sl.), autobusni kolodvor mi nismo obišli.
Meni je drago da smo obišli kaj smo mogli, jer moja mala puno bolje shvaća kad nekaj vidi uživo, a ne samo na slici ili joj se prepriča. Ne žalim utrošenog vremena, niti novaca (a potrošili smo samo na benzin i kartu 4 kn jer nismo parkirali na zračnoj luci već smo došli gradskim prijevozom).
Ja na te stvari gledam kao na male izlete. Većinu muzeja smo obišli,naravno one koji su klinki zanimljiviji, neke i više puta. Da mi učiteljica nešto preporuča vidjeti rado bih prihvatila. Bi li ja to dobro klinki objasnila, bilo bi mi manje bitno, vjerojala bih da će se u školi ionako o tome još govoriti pa će ostala objašnjenja doći od učiteljice. Nitko ne zna sve, ni ne očekuje se od roditelja da je potkovan u svemu. Po meni bitno je njegovati kod djeteta tu znatiželju da se vidi, istraži, posjeti. Da dijete vidi da je roditelj za takve stvari zainteresiran. Nije li i to smisao nekih projekata za koje je potrebna suradnja djeteta i roditelja?
|
|
|
19.09.2017., 19:55
|
#189
|
Registrirani korisnik
Registracija: Dec 2002.
Lokacija: Zagreb
Postova: 3,602
|
Quote:
nosorog kaže:
imalo bi mi vise smisla, da je pitala u razredu tko je putovao avionom i tko zeli razredu prezentirat kako to izgleda i meni bi to bio odlican primjer projektne nastave i prezentacije di djeca uce jedni od drugih. ne mislim da se svi do neke godine trebaju vozit u avionu (danas su i vlak i bus mnogoj djeci egzotika) i bas to, da netko ima neko drugacije iskustvo koje moze drugima prezentirat dobar je primjer zajednickog ucenja/pa ne mora nit ucitlejica imat, super je ak se nadje netko od klinaca koji to onda isprica/.
|
Ovo je super ideja. O provedbi bi se moglo malo diskutirat, ali ideja je dobra. Netko prezentira putovanje zrakoplovom, netko busom (međugradski), netko vlakom, netko brodom. A što s klincima koji nisu ni sa čime od toga putovali? Ok, njima daš da prezentiraju putovanje automobilom, pa usporedite prednosti i nedostatke svakog prevoznog sredstava. Nije loše
|
|
|
19.09.2017., 22:47
|
#190
|
Vegetiram
Registracija: Aug 2005.
Postova: 17,981
|
Quote:
nightfall kaže:
Promet, drugi razred. Zračna luka, brodska luka, željeznički kolodvor. Nisu išli s učiteljicom (inače to može biti terenska nastava kad se sve obiđe u jednom danu, razgleda), ali oni nisu išli. Ne znam zašto, ima nešto i u tome da na zračnoj luci u zadnje vrijeme nisu baš skloni onakvom obilasku kakav su nudili prije pa su možda učiteljice i stoga odustale.Nebitno.
|
zracna luka, cijeimenezelimnapisat, jest nova nofcata, i nisu se (jos) ufurali u posao, imaju gafova kolko oces, pa niej to dobro djeci prezentirat
ili mozda je
primjer koji sam ja navela je iz doba 2006 (ako sam dobro izracunala di sam tad radila i u koju zemlju sma putovala prije tog posla).
nije tajna, postoje nastavnici koji pokusavaju izbjec terensku , izlete, ali i dvoranu za tjelesni.
postoje i roditelji kojima nije drago da se klince vuce pod nastavom po vani, dovoljno da je jedan takav u razredu, pa da uciteljica odahne.
mi smo sad na roditeljskom dali potpis za sve terenske, pa racunam da ce ici posvuda.
Quote:
nightfall kaže:
Ja na te stvari gledam kao na male izlete. Većinu muzeja smo obišli,naravno one koji su klinki zanimljiviji, neke i više puta. Da mi učiteljica nešto preporuča vidjeti rado bih prihvatila. Bi li ja to dobro klinki objasnila, bilo bi mi manje bitno, vjerojala bih da će se u školi ionako o tome još govoriti pa će ostala objašnjenja doći od učiteljice. Nitko ne zna sve, ni ne očekuje se od roditelja da je potkovan u svemu. Po meni bitno je njegovati kod djeteta tu znatiželju da se vidi, istraži, posjeti. Da dijete vidi da je roditelj za takve stvari zainteresiran. Nije li i to smisao nekih projekata za koje je potrebna suradnja djeteta i roditelja?
|
slazem se sa svime. al ak dobis nezainteresiranog roditelja, koji ce djetetu svojom nezainteresiranoscu ubit znatizelju (i jos ce dvjesto puta djetetu reci da sada mora na tu skolu potrosit svoj jedan jedini neradni dan), onda je bolje ne.
velika je razlika izmedju, preporucam vam pogledati i zadatak je.
Quote:
nightfall kaže:
Ovo je super ideja. O provedbi bi se moglo malo diskutirat, ali ideja je dobra. Netko prezentira putovanje zrakoplovom, netko busom (međugradski), netko vlakom, netko brodom. A što s klincima koji nisu ni sa čime od toga putovali? Ok, njima daš da prezentiraju putovanje automobilom, pa usporedite prednosti i nedostatke svakog prevoznog sredstava. Nije loše
|
pa ne moraju svi prezentirati.
i da, ne moraju svi imat iskustvo putovanja. realno se moze dogoditi dijete u razredu koje nikada nigdje nije putovalo (osim mozda zetom). to su razlicitosti. koje treba pazljivo obraditi, ali niposto ne gurat pod tepih li stavljat u isti kalup.
iz toga se uci. ne samo prezentirati, nego i slusati i razumjievati druge.
__________________
Ako postoji nešto što želimo promijeniti kod djeteta, trebamo vidjeti nije li to nešto što bismo prvo trebali promijeniti u nama samima
|
|
|
22.09.2017., 09:55
|
#191
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2016.
Postova: 216
|
A na koju temu su djeca radila plakate u prvom razredu osnovne škole? Školsko gradivo ili njihova slobodna tema? Ako niste malu pitali kako ih je učiteljica podučila da li ste joj onda Vi pomagali?
I vidim da se pisalo o slobodnom vremenu djece i njihovim interesima. Moram reći da su moja i po nekoliko sati potrošila samo na istraživanje teme a onda još izradu i uvježbavanje prezentacije. Obično cijeli vikend. Pa tako za svaki predmet nekoliko puta godišnje. Za školsko gradivo koje ih često nije baš zanimalo.
Quote:
SummerNight kaže:
nasi su vec u prvom razredu radili plakate i imali prezentacije ali nisam pitala malu je li im uciteljica nesto govorila, upucivala ih kako da izvedu to ili ih je pustila.
btw, na slikama sam vidjela da je samo cetvero djece samo radilo plakat u prvom razredu jbt, sta ce tek kasnije biti kad ocjena fakat bude vazna
|
|
|
|
22.09.2017., 10:04
|
#192
|
Valar Morghulis
Registracija: Jun 2008.
Lokacija: neverwhere
Postova: 32,272
|
skolsko gradivo, kod njih je to bilo kao da "budu uciteljica"
dobili su jedno slovo za hrvatski ili neku temu za prirodu obraditi i drzati sat, matematiku...
dati zadatke tj osmisliti pitanja za razred i slicno
mala je napravila plakat za slovo, ja sam joj samo kupila karton i isprintala na poslu kaj me trazila slike i imala je proljece iz prirode, ista stvar. pitanja za "test", plakat....
klinci su bili odusevljeni s tim, bar ovi s kojima sam ja razgovarala.
u medjuvremenu sam pitala malu jel im pomagala pa je rekla da nekima je ako bi zapeli u predavanju
__________________
“I have nightmares about hell, where all I do is add up numbers and try to have conversations with people like you.”
|
|
|
31.10.2017., 08:55
|
#193
|
Pipi Duga
Registracija: Feb 2003.
Postova: 25,519
|
https://m.youtube.com/watch?v=jt7K47FSiyQ
edukativan video o finskom obrazovnom sustavu.
__________________
https://www.youtube.com/watch?v=bMdeg-WKt1U
|
|
|
19.12.2017., 00:23
|
#194
|
Registrirani korisnik
Registracija: Sep 2014.
Postova: 6
|
Vjerojatno glupo pitanje, ali trebaju li i mali projekti biti unaprijed isplanirani u kurikulumu? Recimo, dođe mi da snimim kratki film s učenicima i to mogu odraditi u par sati bez troškova. Samo uz korištenje mobitela i nekoliko rekvizita.
|
|
|
20.12.2017., 14:15
|
#195
|
dijametralno suprotna
Registracija: Dec 2008.
Lokacija: na sigurnom
Postova: 29,158
|
Quote:
Bibliofyl kaže:
Vjerojatno glupo pitanje, ali trebaju li i mali projekti biti unaprijed isplanirani u kurikulumu? Recimo, dođe mi da snimim kratki film s učenicima i to mogu odraditi u par sati bez troškova. Samo uz korištenje mobitela i nekoliko rekvizita.
|
naravno, zasto ne?
ali ovisno o tome sto ces i kako snimati, vjerojatno ce ti trebati suglasnost roditelja
__________________
Think positive...
|
|
|
15.01.2018., 13:16
|
#196
|
Registrirani korisnik
Registracija: Jan 2018.
Postova: 5
|
Pa evo malo o navedenoj temi. Dobro zamijećeno i primjećeno da neka djeca nemaju stečenu ocjenu koju zaslužuju. To po svojemu iskustvu drugu djecu može jako omesti i snize samopouzdanje sami sebe i počinju se ponašati kao ta djeca koja zasluže bolju ocjenu ( od ''realne'' ). Dakako da nisu svi učitelji isti, nemaju isti princip rada i kriterije ocjenjivanja, ali mogu biti, da se tako izrazim, gadni i bezobrazni. Jer sada ako je dijete takvo kakvo je a uči dobro, al' učitelju nešt ne štima zato jer je to i to. Dragi moj jel' si ti tu da naučiš to dijete ili da ga sudiš po nećem nebitnom?! A što se tiče roditelja, plakata, prezentacija...Plakati, prezentacija i sve to učitelju daju da dijete poboljša sebi ocjenu i da shvati da može imati veću ocjenu uz više truda. Roditelji koji pišu zadaće, lektire, sve i svašta, super, pišite, ali hoćete li svome djetetu pomoći onda i raditi kada bude punoljetna, zaposlena osoba? Možete li i na to utjecati? Zato treba dobro promisliti prije učinjenog i djeci dati poticaj za učenjem. A moderna škola, 21.stoljeće je, ne možemo sada ostaviti imenik u koji se piše rukom ako već ima onaj na laptopima....ne morate tako često dolaziti na individualne razgovore, nego kod kuće lijepo pogledate ocjene djeteta. A izrada prezentacija i ostalih stvari na laptopu to djetetu samo poboljšava snalaženje i razradu problema. Djetetu će powerpoint, word, excel trebati za daljnje i poslove i učenje jer sve ide prijeko toga. Gledajmo u budućnost
|
|
|
15.01.2018., 13:39
|
#197
|
dijametralno suprotna
Registracija: Dec 2008.
Lokacija: na sigurnom
Postova: 29,158
|
omg koji brainstorming
poanta posta je...?
__________________
Think positive...
|
|
|
|
|
Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 23:21.
|
|
|
|