Natrag   Forum.hr > Društvo > Povijest i povijesne teme > Vojna povijest i tehnologija

Vojna povijest i tehnologija Od praćke do ratova zvijezda.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 26.09.2017., 00:45   #2001
171š

Quote:
Sova77 kaže: Pogledaj post
A to ima veze s tim da su Mi-171Š prizemljeni i da se nezna kad će, kuda će i ako će ići na remont?
Ej činiš mi se kao sasvim pristojan mladić (molim, molim), pa ću ti reći sljedeće:
- trenutno je na djelu vrlo sumanuto i vrlo perfidno zavlačenje cijelog projekta remonta i to od strane ZTC-a. Postojeća uprava valjda se nada izgurati još 10-ak mjeseci svog mandata s takvom politikom, a nadležni ministar ih drži još uvijek iako je pred desetak visokih službenika i gostiju prije 5 mjeseci rekao da ih mijenja, i to po hitnom postupku.. Zapravo nikome nije jasno zašto se razvlači sklapanje ugovora s Rusima, a onda i s MORH-om. Možda im je kompilacija ova dva ugovora previše, jer hebiga nijedan od njih nije iskusan biznismen da bi se znao nositi s ruskim uvjetima u ugovoru, koji su sve samo ne jednostavni.
- nikome nije jasno kako to da za preuranjeno prizemljavanje svih deset Mi-171sh još uvijek u MORH-u nitko nije odletio, a još manje kako se jedna tako časna i moralna osoba poput ministra obrane dala nasanjkati ekipi koja zagovara Ruse, i koji je to njemu postavljen neprekršivi uvjet da trenutna uprava ZTC-a ipak ostane.
Osim ako nije čisti idiotizam, vjerojatno se radi o nečijem vrlo opipljivom interesu.
Pitanje svih pitanja jest, da li sve to vidi i ministar i da li je MORH išta naučio iz teško kompromitiranih poslova sa Odessom za remont Migova.
Ako zbilja želi dobro svojoj Hrvatskoj neće oklijevati niti sekunde u postavljanju stručne i kompetentne uprave u ZTC, ali hebiga again, prošlo je već 5 mjeseci njegova nećkanja...
__________________
Is there one place in the world where Russians would be hired to maintain Blackhawks?" - US Maintenance Officer in Afghanistan
aeronaut is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 16:29   #2002
Hvala na komplimentu, nit' sam mladić, nit' sam pristojan.

Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
- trenutno je na djelu vrlo sumanuto i vrlo perfidno zavlačenje cijelog projekta remonta i to od strane ZTC-a.
Nije sumanuto niti pretjerano perfidno. Ima svoj razlog a priče koje se prodaju su toliko debilne da prolaze samo u zemlji sustavnoj zaglupljivanoj već četvrt stoljeća i kusur.

Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
Postojeća uprava valjda se nada izgurati još 10-ak mjeseci svog mandata s takvom politikom, a nadležni ministar ih drži još uvijek iako je pred desetak visokih službenika i gostiju prije 5 mjeseci rekao da ih mijenja, i to po hitnom postupku.
Postojeća uprava će izdržati do kraja ZTC-a, malo je vjerojatno da će to biti 10 mjeseci ili više. Tko je netko u zrakoplovstvu shvaća da je ZTC praktički mrtav i ne želi imati posla s njim. Iz istog razloga nitko ne želi zamjeniti SDPov kadar u vrhu CTN-a. Nekad je falilo pilota i mehaničara, e sad već fali i kamikaza-managera.


Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
Zapravo nikome nije jasno zašto se razvlači sklapanje ugovora s Rusima, a onda i s MORH-om.
Evo ti moje pretpostavke: nema para. Kao jedna kriminalna skupina napada a ona druga se kao brani pa hoćemo li poslati eŠeve u Čitu ili Tarzana, a kad se odigra dio igrokaza, svi se glumci okupe kod Turka na janjetini.


Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
- nikome nije jasno kako to da za preuranjeno prizemljavanje svih deset Mi-171sh još uvijek u MORH-u nitko nije odletio
Prizemljeni su točno po kalendaru; remont nije ugovoren na vrijeme jer para: nije bilo, nema, neće ih biti.

Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
a još manje kako se jedna tako časna i moralna osoba poput ministra obrane dala nasanjkati ekipi koja zagovara Ruse, i koji je to njemu postavljen neprekršivi uvjet da trenutna uprava ZTC-a ipak ostane.
On je glavni nadzorni organ akcije. Koliko je to časno & moralno, na vama je da procjenite.

Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
Pitanje svih pitanja jest, da li sve to vidi i ministar i da li je MORH išta naučio iz teško kompromitiranih poslova sa Odessom za remont Migova.
Vidi, zna, naučio je bolje kamuflirati.


Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
Ako zbilja želi dobro svojoj Hrvatskoj neće oklijevati niti sekunde u postavljanju stručne i kompetentne uprave u ZTC, ali hebiga again, prošlo je već 5 mjeseci njegova nećkanja...
On zbilja želi dobro svojoj Hrvatskoj.

Konstruktivni dijalog koji sam neki dan vodio sa kolegom koji je emigrirao u Azerbejdžan me je učvrstio u uvjerenju da nikada nećete shvatiti da njegova Hrvatska nije vaša Hrvatska pa čak niti kad dugovi domoljuba-državotvoraca stignu na naplatu pa uništenje HRZ-a i ZTC-a postanu tek fusnota u drekoluji koja će zahvatiti RH.
__________________
Человек может понимать, что его потенциал раскроется в другой стране, но долг патриота призывает его гнить там, где он имел несчастье родиться. - Игорь Яковенко
Sova77 is offline  
Odgovori s citatom
Old 26.09.2017., 22:06   #2003
Draga Sovo...

Quote:
Sova77 kaže: Pogledaj post
Hvala na komplimentu, nit' sam mladić, nit' sam pristojan.

Nije sumanuto niti pretjerano perfidno. Ima svoj razlog a priče koje se prodaju su toliko debilne da prolaze samo u zemlji sustavnoj zaglupljivanoj već četvrt stoljeća i kusur.

Postojeća uprava će izdržati do kraja ZTC-a, malo je vjerojatno da će to biti 10 mjeseci ili više. Tko je netko u zrakoplovstvu shvaća da je ZTC praktički mrtav i ne želi imati posla s njim. Iz istog razloga nitko ne želi zamjeniti SDPov kadar u vrhu CTN-a. Nekad je falilo pilota i mehaničara, e sad već fali i kamikaza-managera.


Evo ti moje pretpostavke: nema para. Kao jedna kriminalna skupina napada a ona druga se kao brani pa hoćemo li poslati eŠeve u Čitu ili Tarzana, a kad se odigra dio igrokaza, svi se glumci okupe kod Turka na janjetini.


Prizemljeni su točno po kalendaru; remont nije ugovoren na vrijeme jer para: nije bilo, nema, neće ih biti.

Slažem se s većinom što si rekao...no ne znam koliko osnove ima to što tvrdiš o usmjeravanoj propasti CTN-a i ZTC-a. Meni se prije čini da su te firme uništili politički uhljebi iz čistog amaterizma i ne znanja, jer ako su dovoljno bez-obrazni da se prihvate upravljanja nečim o čemu nemaju pojma, jasno je da su lišeni svakog altruizma i osjećaja za društvo. Oni to rade zbog sebe i svoje koristi, i dat će guze koliko god i kome god treba samo da prežive u svojoj foteljici.

Što se tiče prizemljenja ešica, možda nisi shvatio poantu pitanja: u MORH-u nitko nikad ne odgovara za svoj nerad ili za štetu učinjenu društvu ili državi. Koliko ja znam, lova u budžetu je osigurana (210 mil kn) i tek nakon te informacije išlo se u javni postupak nabave. Dakle, onaj tko u MORH-u kontrolira istek resursa zrakoplova mora na vrijeme planirati remont istih, kako bi flota što manje bila prizemljena. Ovako kako je planirao MORH, flota će biti prizemljena dvije godine više nego što treba, a stalno kukaju za tim ešicama kako im trebaju i kako su nezamjenjive.
__________________
Is there one place in the world where Russians would be hired to maintain Blackhawks?" - US Maintenance Officer in Afghanistan
aeronaut is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 10:36   #2004
A tek je ovo sve igra i predigra "drekoluje" desetljeća da parafraziram malog sovu

.. ako se slučajno dogodi da ZTC više nema kadrova i sredstava za održavanje PPE ..

kažem ako se ne daj Bože dogodi ... kao u filmovima

svaka sličnost sa stvarnim događajima i ljudima je potpuno slučajna

Zadnje uređivanje AirBag : 29.09.2017. at 11:53.
AirBag is offline  
Odgovori s citatom
Old 29.09.2017., 22:35   #2005
Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
Slažem se s većinom što si rekao...no ne znam koliko osnove ima to što tvrdiš o usmjeravanoj propasti CTN-a i ZTC-a.
To ne tvrdim; ako sam rekao da su CTN i ZTC pri kraju to ne znači da su samo oni dead-companies-walking. U zrakoplovstvu ima para, zato je gotovo cijelo opljačkano i uništeno ali opet, nije samo zrakoplovstvo. Otišli su i Brodarski i Imunološki i gotovo kompletno zdravstvo i još pun kufer toga.

Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
Meni se prije čini da su te firme uništili politički uhljebi iz čistog amaterizma i ne znanja, jer ako su dovoljno bez-obrazni da se prihvate upravljanja nečim o čemu nemaju pojma, jasno je da su lišeni svakog altruizma i osjećaja za društvo. Oni to rade zbog sebe i svoje koristi, i dat će guze koliko god i kome god treba samo da prežive u svojoj foteljici.
Upravo to, a foteljica je sigurna samo koliko treba da se lova opere i pokrade a nakon toga foteljica završava na smetljištu sa ostatkom firme. Ako se do tad nisu nakrali dovoljno za vlastiti mirovinski fond - tough luck.


Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
Što se tiče prizemljenja ešica, možda nisi shvatio poantu pitanja: u MORH-u nitko nikad ne odgovara za svoj nerad ili za štetu učinjenu društvu ili državi. Koliko ja znam, lova u budžetu je osigurana (210 mil kn)
Fiktivno. Lova je sigurna kad u dolarskoj protuvrijednosti sjedne na račun remontera, zato se i folira sa odugovlačenjem izbora.


Quote:
aeronaut kaže: Pogledaj post
Dakle, onaj tko u MORH-u kontrolira istek resursa zrakoplova mora na vrijeme planirati remont istih, kako bi flota što manje bila prizemljena. Ovako kako je planirao MORH, flota će biti prizemljena dvije godine više nego što treba, a stalno kukaju za tim ešicama kako im trebaju i kako su nezamjenjive.
Tko kuka? Medicinari? Vatrogasci? Pa što su radile ešice osim onoga što u civilizaciji ne radi vojska?
__________________
Человек может понимать, что его потенциал раскроется в другой стране, но долг патриота призывает его гнить там, где он имел несчастье родиться. - Игорь Яковенко
Sova77 is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.10.2017., 20:35   #2006
fireworks

Quote:
AirBag kaže: Pogledaj post
A tek je ovo sve igra i predigra "drekoluje" desetljeća da parafraziram malog sovu

.. ako se slučajno dogodi da ZTC više nema kadrova i sredstava za održavanje PPE ..

kažem ako se ne daj Bože dogodi ... kao u filmovima

svaka sličnost sa stvarnim događajima i ljudima je potpuno slučajna
Trenutno stanje u ZTC-u je takvo da stručna radna snaga odlazi, a uprava istovremeno dovodi administraciju po ključu koji nikome nije jasan, jer nema veze sa potrebnom stručnošću. Uprava ili planski, ili iz čiste gluposti i neznanja razbucava firmu koja održava zrakoplove svih kategorija već 70 godina. Što je najžalosnije, radovi na PP zrakoplovima su svakako najkritičniji, a i stanje tehničara je isto takvo, a uprava ne mrda usprkos svim mogućim upozorenjima.
Tako da Dalmacija može očekivati popriličnu paniku u ljeto 2018. ako se ovakvo stanje nastavi, jer neće imati tko držati ove strojeve u zraku kad bjesne požari.
Upozoren na vrijeme (u travnju ove godine), ministar Krstičević nije održao obećanje i raspustio ovaj nesposobni tandem, te će stoga biti najodgovorniji krivac za štete koje će nastati jer kanaderi i traktori neće biti spremni.
Isto upozorenje je dobio i za problem Mi-171sh i njihovog remonta.
__________________
Is there one place in the world where Russians would be hired to maintain Blackhawks?" - US Maintenance Officer in Afghanistan
aeronaut is offline  
Odgovori s citatom
Old 07.10.2017., 20:51   #2007
Za Sh je upozoren još i puno prije.... ali nula bodova.
Tako da je sigurno sve dio plana
__________________
Nije on NEČASTAN, on ima samo POSEBNE POTREBE za judine škude
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.10.2017., 22:57   #2008
sila nečista

Koje to sile tame priječe Plenkovića da prisili ministra obrane da makne nesposobnu upravu ZTC-a? Zar ministar nije izvijestio o svojim saznanjima o stanju u ZTC-u i pitanju remonta Mi-171sh svoga nadređenoga, prvo šefa Vlade pa onda vrhovnu zapovjednicu KGK? Dokle joj misle muljati? Zašto joj ne kažu da će PP flota stati ako ZTC propadne, a propast će jer ju vodi nesposobna uprava?
Svi znaju u drugoj minuti sve o svemu, a u javnosti se prave nevješti.
Prava mala zločesta djeca, kao da su ispali iz arhive Radija 101.
__________________
Is there one place in the world where Russians would be hired to maintain Blackhawks?" - US Maintenance Officer in Afghanistan
aeronaut is offline  
Odgovori s citatom
Old 11.10.2017., 23:02   #2009
Zasto bi propašću ZTCa PP flota stala?
nistaneznan is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.10.2017., 10:28   #2010
Quote:
nistaneznan kaže: Pogledaj post
Zasto bi propašću ZTCa PP flota stala?
Šta misliš tko održava i priprema Canadere i Tractore za PP sezonu? Baza u Zemuniku? Oni su samo kod tih zrakoplova kad se treba slikati za TV.
gr1zly is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.10.2017., 10:42   #2011
Da, ZTC je jedina firma koja se bavi odrzavanjem CL i ATa. Nikada im se nije dogodilo da zrakoplovi nisu bili servisirani u dogovorenom roku, niti ne naplacuju ogromne cifre za banalne stvari.
Toliko su dobri, pogotovo uprava, da se civilni operateri trgaju za posao s njima
nistaneznan is offline  
Odgovori s citatom
Old 12.10.2017., 10:50   #2012
Za tu "sposobnu" upravu zaslužna je skupština od 5 članova
(4 ministra + 1 NGS) te NO. Nije da ne znaju, nego ne haju i/ili imaju "agendu"

Kako je krenulo, slijedeći servis je Babcock MCS Italija ili Marignane FR
__________________
Nije on NEČASTAN, on ima samo POSEBNE POTREBE za judine škude
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2017., 19:15   #2013
Zna li se koje firme idu u Rusiju ovih dana?
Tražim po netu ali ne nalazim ništa konkretno.

pozdrav
__________________
sinoć san opet lega jutros
Nikakodopenzije is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2017., 19:47   #2014
Zna se.
__________________
Pola sata ćete ostati na ručku i onda možete otići, Franjo Tuđman generalima, Brijuni 31. srpnja 1995.
pp5d6 is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2017., 20:47   #2015
Spisak?

pozdrav
__________________
sinoć san opet lega jutros
Nikakodopenzije is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2017., 21:08   #2016
Nije javan u ovoj fazi.
__________________
Pola sata ćete ostati na ručku i onda možete otići, Franjo Tuđman generalima, Brijuni 31. srpnja 1995.
pp5d6 is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2017., 23:17   #2017
Odluka je stavljena na mesarski panj

sjekira je oštra, odluka je ili što brže izgraditi hangar za C i s talijanima

žurno usvojiti norme i ovlaštenja, košta ali ako ponudu za rad

na Zemuniku odbiju oni koji su sposobni u Gorici zbog odanosti Martinu

Zakrpi ne znam tko osim OSRH im može ponuditi nastavak posla, ona

ergela koja ne plaća radnike a troši sredstva na putešestvija i ždere prasad

po kletima sigurno Ne.
AirBag is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2017., 23:46   #2018
Trolaš, dosadan si.

Prije nego trava (zbilja trava, ne gandža) krene rasti kroz kabine helića ovo bi se trebalo riješiti.
Opreativni helići su stari, ok, dobro održavani ali stari.
Kako bi rekao moj frend, yebavo-neyebavo kurcu godine idu.
Ovo bi se hitno trebalo na neki način riješiti. Nisam optimista.

pozdrav
__________________
sinoć san opet lega jutros
Nikakodopenzije is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2017., 23:57   #2019
Pa riješi, šta se čeka
__________________
Nije on NEČASTAN, on ima samo POSEBNE POTREBE za judine škude
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Old 16.10.2017., 23:59   #2020
Quote:
AirBag kaže: Pogledaj post
Odluka je stavljena na mesarski panj
...
Eno prevuklo 855 danas u "wonderland", iz koga je u dvije godine
otišlo 30-tak sa licencama a u godinu ušlo 7 u upravu, sve bez sistematizacije.
Uprava rastura to nema sumnje....
__________________
Nije on NEČASTAN, on ima samo POSEBNE POTREBE za judine škude
9aplus is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 07:30.