Natrag   Forum.hr > Društvo > Povijest i povijesne teme > Vojna povijest i tehnologija

Vojna povijest i tehnologija Od praćke do ratova zvijezda.

Odgovor
 
Tematski alati Opcije prikaza
Old 19.09.2017., 14:42   #2481
Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
teret iz luke RI triba pribacit šta prije prima zaleđu/odredištu. nizinska pruga bi tome doprinijela zasigurno. poveznica željeznicom između Pule i Rijeke RH teritorijem ne postoji. koliko je to za povezat i rasteretit ipsilon 50-70-100km. elektrificirano. bauk je samo u glavama ljudi potaknuto onima koji su primili udio.
ubrzaš li promet iz luke RI prema Sisku-Karlovcu, šta bi po meni bilo normalno, i počnemo koristit plovnost Save, šta je nekoć davno i postojalo, promet u luci RI će počet rast. ovako stagnira,dok se kopar veličine taksene marke, može pofalit većom tonažom nego sve luke RH.
brzina tereta u nas je iz vrimena AU monarhije. prespori smo, jer se ne ulaže u tehnologiju, kako lučku,tako i prometnu.
jedan primjer iz moje blizine
aviona na ST aerodrom sleti u špici sa xy 000 putnika. 2/3 tih putnika triba pribacit sa aerodroma u Resniku u ST luku. triba jer ti ljudi se krcaju na katamarane,glisere,... pa prima otocima.
nekada davno, katamarani,gliseri,brze brodice su dolazili u Divulje,sa istočne strane vojarne kupit te ljude. napravljeno je i malo pristanište.tamo odakle je kasnije ECA operirala, a nedaleko i avion srušila.
rezultat je bija smanjenje gužvi i svega šta ide s tim u špici sezone. manje potribnih autobusa.manje zagađenja.manje gužve po cesti. šteta. a baš je lipo kad zapneš na vrhu Poljičke pa ti triba cca uru - uru ipo do pazara u ST/lučke kapetanije.
a šta da nekom padne na pamet produžit prugu iz Solina put TTTS-a,Dugog Rata i Omiša?
http://www.poslovni.hr/hrvatska/kine...-protiv-331544
Evo kinezi zele rasteretit luku Koper pa mozda udju i u luku Zadar. Mislim da bi nakon ovakvih poteza vlada ozbiljno morala planirat modernizirat tu zeljeznicu.
deepbluesea is offline  
Odgovori s citatom
Old 19.09.2017., 15:27   #2482
Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
teret iz luke RI triba pribacit šta prije prima zaleđu/odredištu. nizinska pruga bi tome doprinijela zasigurno. poveznica željeznicom između Pule i Rijeke RH teritorijem ne postoji. koliko je to za povezat i rasteretit ipsilon 50-70-100km. elektrificirano. bauk je samo u glavama ljudi potaknuto onima koji su primili udio.
ubrzaš li promet iz luke RI prema Sisku-Karlovcu, šta bi po meni bilo normalno, i počnemo koristit plovnost Save, šta je nekoć davno i postojalo, promet u luci RI će počet rast. ovako stagnira,dok se kopar veličine taksene marke, može pofalit većom tonažom nego sve luke RH.
brzina tereta u nas je iz vrimena AU monarhije. prespori smo, jer se ne ulaže u tehnologiju, kako lučku,tako i prometnu.
jedan primjer iz moje blizine
aviona na ST aerodrom sleti u špici sa xy 000 putnika. 2/3 tih putnika triba pribacit sa aerodroma u Resniku u ST luku. triba jer ti ljudi se krcaju na katamarane,glisere,... pa prima otocima.
nekada davno, katamarani,gliseri,brze brodice su dolazili u Divulje,sa istočne strane vojarne kupit te ljude. napravljeno je i malo pristanište.tamo odakle je kasnije ECA operirala, a nedaleko i avion srušila.
rezultat je bija smanjenje gužvi i svega šta ide s tim u špici sezone. manje potribnih autobusa.manje zagađenja.manje gužve po cesti. šteta. a baš je lipo kad zapneš na vrhu Poljičke pa ti triba cca uru - uru ipo do pazara u ST/lučke kapetanije.
a šta da nekom padne na pamet produžit prugu iz Solina put TTTS-a,Dugog Rata i Omiša?
Ništa od svega navedenog, osim u slučaju da krenu investicije u luke (što je upitno).
Za sve ostalo je bacanje para u vjetar.
Old Iggy is online now  
Odgovori s citatom
Old 19.09.2017., 23:21   #2483
Quote:
Old Iggy kaže: Pogledaj post
Ništa od svega navedenog, osim u slučaju da krenu investicije u luke (što je upitno).
Za sve ostalo je bacanje para u vjetar.
ulaganje u luku,a teret ćeš konjima i karima vozit.
__________________
cvit čežnje
Un vero cavaliere non abbandona mai la sua Signora
Alessandro Del Piero
karabin is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 01:23   #2484
Ajd da se pohvalim...imao sam jedan izvor vrlo, vrlo blizu premijera...i procitam jedan clanak na temu nizinske pruge...kao ima taj novinar info iz vrha vlasti. Pitam taj svoj izvor, covjek mi kaze da uopce o tome nikad nisu ni pricali, niti je to njemu uopce palo na pamet. Tada sam shvatio da je novinarska masta bezgranicna, kao i glupost.

Nizinska nam treba...tu nema spora...ali pretup smo mi narod...niti smo napravili autoput sa madjarima da obidjemo slovence, niti smo tu nizinsku napravili...nego smo pustili slovence...niti smo se spojili prugom prema madjarskoj kako treba...no medjutim...to sada rade srbi...pa eto...cekajmo
falkone is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 10:21   #2485
Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
ulaganje u luku,a teret ćeš konjima i karima vozit.
Koje ulaganje u luku, konkretno?
O ulaganjima u luke se priča 20+ godina, bez neke ozbiljne investicije u blizini. U tih 20+ godina uloženo je bitno preko 10 milijardi kuna u HŽ. Godišnje gube stotine milijuna kuna, da se odjednom "nađu" investitori za sve bitne luke u RH i naglo poveća promet pitanje je i dalje isplativosti.
Bitnih promjena nema, sindikati su katastrofa po pitanju bilo kakvih promjena, nema strategije, nema razvoja, nema rasta bilo kojeg dijela poslovanja.
Koliko bi država još trebala uložiti da počne imati smisla? 10 milijardi? 100? Koliki je ROI? Koliko košta HŽ da ga se država u kompletu riješi?
Old Iggy is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 11:16   #2486
Da se zna kakvo je stanje u HŽ, HC, HAC i što se po pitanju toga poduzima svima bi kosa otpala s glave momentalno. Ova nagađanja i poluinformacije nisu ni 50%,
Loxhr is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 11:36   #2487
aj da mi to sve prodamo po kilu. lipo zatvorimo i ostalo neka providi Bog. a dobiveno stavimo sve na dva para? ili dajmo Dalmaciju recimo jednoj švicarskoj na 100-150 godina. ionako je prodavana kroz stoljeća.nekad i darivana ka neželjeno prase. možda bi oni mogli nešto napravit? možda bi oni znali nešto šta mi ne znamo, ili ne želimo znat bez provizije?
__________________
cvit čežnje
Un vero cavaliere non abbandona mai la sua Signora
Alessandro Del Piero
karabin is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 11:51   #2488
Gdje treba potpisat?
__________________
Trespassers will be shot, survivors will be shot again.
pinzgauer is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 11:54   #2489
Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
aj da mi to sve prodamo po kilu. lipo zatvorimo i ostalo neka providi Bog. a dobiveno stavimo sve na dva para? ili dajmo Dalmaciju recimo jednoj švicarskoj na 100-150 godina. ionako je prodavana kroz stoljeća.nekad i darivana ka neželjeno prase. možda bi oni mogli nešto napravit? možda bi oni znali nešto šta mi ne znamo, ili ne želimo znat bez provizije?
Ne bi uopće trebalo prodavati, samo bi se trebali riješiti socijalističkog načina razmišljanja i konstantnog upumpavanja love u nešto što je rupa bez dna, a koja se interno ne želi promijeniti.
I nije to stvar samo sa željeznicama, slična stvar je i s cestama, državnom upravom, zdravstvom itd.
Ne možeš ti očekivati ikakvu zaradu od npr. luka, ako je taj povećan promet i prihod kao posljedicu doveo do višestruko većeg ulaganja u željeznicu koja i dalje generira gubitke. A na vidiku nema nikakvog poboljšanja u bilo kojem segmentu.
Old Iggy is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 12:00   #2490
Quote:
Old Iggy kaže: Pogledaj post
Ne bi uopće trebalo prodavati, samo bi se trebali riješiti socijalističkog načina razmišljanja i konstantnog upumpavanja love u nešto što je rupa bez dna, a koja se interno ne želi promijeniti.
I nije to stvar samo sa željeznicama, slična stvar je i s cestama, državnom upravom, zdravstvom itd.
Ne možeš ti očekivati ikakvu zaradu od npr. luka, ako je taj povećan promet i prihod kao posljedicu doveo do višestruko većeg ulaganja u željeznicu koja i dalje generira gubitke. A na vidiku nema nikakvog poboljšanja u bilo kojem segmentu.
a da po uzoru na socjalizam otvorimo/reaktiviramo ponovo goli otok. vratimo nazad izbrisan zakon o porjeklu imovine? možda tako nešto? onako samo jedan prijedlog da zbog utaje poreza možeš zaglavit jedno 40 godina na Golom na robiji,ne na golf terenu ko ćaćić? možda bi to dalo kakvog motiva kada bi prvo par sudaca zajedno sa kojim političarom tamo otišlo? šta vi mislite o tome nedemokratskom socjalističkom nastupu? po meni kriv je prije lopovluk i gramzivost,a ne socjalizam.
eto da nije sve u duhu socjalizma, a sve bude unisex, može i Sv.Grgur. ne mora baš Goli.
ajmo ovako. neka stave koncesiju na Ličku prugu koja je katastrofa,nerentabilna, eto pravac od Karlovca do Knina-Splita/Šibenika/Zadra. sa mogućnosti gradnje spomenutog pravca prima Pločama. aj neka daju to nekom na 30 + 30 godina. misliš da su blesavi? šta misliš koliko se love dobija od ovih na cesti? a koliko ide u žepe odabranih? samo to će se razbit o glavu, kad-tad.
željeznica generira gubitke kažeš? zašto? koliko na cijenu proizvoda utiče transport kod nas? i zašto se revitalizacija ne želi/ne može sufinancirat eu novcima? nije prometni pravac jedino na šta se aplicira. postoji i eko i konkurentnost i sigurnost, ... .
__________________
cvit čežnje
Un vero cavaliere non abbandona mai la sua Signora
Alessandro Del Piero
karabin is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 13:25   #2491
Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
a da po uzoru na socjalizam otvorimo/reaktiviramo ponovo goli otok.
WTF, Goli otok?!?

Na stranu što bi i mogla načinom razmišljanja (makni sve nepodobne, zaposli podobne), kakve veze ima s trošenjem para za HŽ?
Goli otok bi definitivno bio profitabilniji.

Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
ajmo ovako. neka stave koncesiju na Ličku prugu koja je katastrofa,nerentabilna,
A to bi uzeo u koncesiju - tko to točno?

Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
željeznica generira gubitke kažeš? zašto? koliko na cijenu proizvoda utiče transport kod nas? i zašto se revitalizacija ne želi/ne može sufinancirat eu novcima? nije prometni pravac jedino na šta se aplicira. postoji i eko i konkurentnost i sigurnost, ... .
Ja kažem da generira gubitke? Evo, palo mi na pamet, izbilo mi iz džepa, gledam di su pare, a ono strojovođa bježi s njima...
EU ne daje baš pare za ono što nema previše smisla. Trošenje i dalje milijardi za ekologiju? Sigurnost?
Old Iggy is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 15:41   #2492
A sunce ti na temi Patria najednom tema kinezi,luka Zadar itd...
__________________
Tko vrijedi leti
Tko leti vrijedi
Tko ne leti ne vrijedi
kopriva-vk is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 15:43   #2493
Quote:
kopriva-vk kaže: Pogledaj post
A sunce ti na temi Patria najednom tema kinezi,luka Zadar itd...
Je, istina, prekid...
Old Iggy is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 17:02   #2494
Quote:
karabin kaže: Pogledaj post
a baš je lipo kad zapneš na vrhu Poljičke pa ti triba cca uru - uru ipo do pazara u ST/lučke kapetanije.?
Željezničku u Kopilicu a tunel za auto promet i sve riješeno.
Sori za OT.

pozdrav
__________________
sinoć san opet lega jutros
Nikakodopenzije is online now  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 18:17   #2495
Quote:
kopriva-vk kaže: Pogledaj post
A sunce ti na temi Patria najednom tema kinezi,luka Zadar itd...
A da... cekam opservaciju financijskog izvjesca Lidla...
__________________
Knowledge is power. Information is liberating. Education is the premise of progress, in every society, in every family.
SaleRi is offline  
Odgovori s citatom
Old 20.09.2017., 18:34   #2496
Lidlu ne ide loše, ima prednost jer stranci znaju za njih, konzum, tomi, spar i ne znam šta već ne znače im ništa.
Lokalne samoposluge, to je sve.

pozdrav
__________________
sinoć san opet lega jutros
Nikakodopenzije is online now  
Odgovori s citatom
Old 30.09.2017., 00:22   #2497
Sta je ovo? Tema o Patrii ili razmjena recepata za okrepljujuce juhe i ostalo?
Adelholzener is online now  
Odgovori s citatom
Old 30.09.2017., 08:12   #2498
Quote:
kopriva-vk kaže: Pogledaj post
A sunce ti na temi Patria najednom tema kinezi,luka Zadar itd...
u stvari...da
trebamo vec jednom shvatiti dvije stvari:
1. ovo je nasa zemlja i kad krademo, krademo od sebe i svoje djece
2. gospodarstvo i rad stvaraju vrijednosti, koje se onda mogu koristiti i za kupnju ili izradu lijepih vojnih igracaka
pa bismo s eshodno tome mogli bas i prestati ponasati kao dijete koje misli da igracke dolaze tako da se place mami i valja po podu i malo se za promjenu primiti posla

drzava je kao i ljudski organizam, kompletan sistem koji mora funkcionirati ako hocemo da sve radi kako treba
ako mozak, pluca ili koji vec od udova ili organa otkazu, cijeli sistem je vriti i cijeli organizam pati i urusava se
ZgSash is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.10.2017., 14:53   #2499
Quote:
Loxhr kaže: Pogledaj post
Sve je to u redu, samo negdje treba naći plaće za svaki mjesec, novac za materijal i kao najvažnije ulaganja u nove tehnologije. Đuro to, ovakav kakav je danas, ne može i zato mu treba partner. Ako su to Arapi neka, što fali?
Fale im dozvole, certifikati, jamstva, garancije banki, poslovni plan, dokazi da će nešto doista napraviti, uvjerenja, licence, kapital, da nabrajem dalje?

Aj probaj ti kao Hrvat (hrvatski državljan) otvorit firmu Crni muljator d.o.o. s temeljnim kapitalom od 20.000,00 kn pa kupi samo jedan petak ili pištolj. Ili cijelu tvornicu vrijednosti par milja dolara na račun obećanja.

Takvoj firmi prodat jedno od uspješnijih poduzeća s vojnim programom u RH koje ima monopol na proizvodnju i održavanje tenkova - smrdi sve do Kuwaita.
AntoLogicni is offline  
Odgovori s citatom
Old 09.10.2017., 15:33   #2500
Quote:
AntoLogicni kaže: Pogledaj post
Fale im dozvole, certifikati, jamstva, garancije banki, poslovni plan, dokazi da će nešto doista napraviti, uvjerenja, licence, kapital, da nabrajem dalje?

Aj probaj ti kao Hrvat (hrvatski državljan) otvorit firmu Crni muljator d.o.o. s temeljnim kapitalom od 20.000,00 kn pa kupi samo jedan petak ili pištolj. Ili cijelu tvornicu vrijednosti par milja dolara na račun obećanja.

Takvoj firmi prodat jedno od uspješnijih poduzeća s vojnim programom u RH koje ima monopol na proizvodnju i održavanje tenkova - smrdi sve do Kuwaita.
Ne se ljutiti.. Ali, nekako se ne mogu oteti dojmu da se u zivotu nisi bavio poslovanjem, nisi radio u nekoj medjunarodnoj tvrtki koja je akvizirala na drugim trzistima i u konacnici da o ekonomiji doista nemas osnovnih znanja...
__________________
Knowledge is power. Information is liberating. Education is the premise of progress, in every society, in every family.
SaleRi is offline  
Odgovori s citatom
Odgovor


Tematski alati
Opcije prikaza

Kreni na podforum




Sva vremena su GMT +2. Trenutno vrijeme je: 22:46.